"When you grow up your heart dies"
Als morgen een even grote zooi is...Chequered flag. Well that was a waste.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Leclerc vond van niet:Ari Gold schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 14:12:
Was het zo erg nat op de baan?
The conditions are not that dangerous, there's a little bit of aquaplaning but not too much"
Ik las dat het wel ophoudt met regenen volgens de verwachtingen. Baan kan nog wel nat blijven.Jackson6 schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 14:23:
Dusss.. zometeen natte qualy?
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Rain light hoort automatisch aan te gaan, denk dat niet veel coureurs zo snel weten waar dat knopje zit omdat je hem nooit nodig hoort te hebben.Bee.nl schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 13:58:
Het baart me wel zorgen dat Stroll nog zo veel triviale zaken aan zijn engineer moet vragen. Bijna beschamend, zeker ten op zichte van andere jonge coureurs die net in de F1 zijn gestapt en wél weten wat ze doen.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
€100K boete..A €15,000 fine, and additional €85,000 penalty that is suspended for 12 months, was dished out by FIA stewards following a Saturday morning investigation into the incident that occurred in Friday’s second practice session.
Perez lost his left-rear wheel at high speed in FP2 with the wheelnut and its retention device still attached to the wheel.

[ Voor 14% gewijzigd door nachtnet op 23-06-2018 15:11 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Bij FI doet dat wel pijn ja...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als het nog een keer gebeurd de komende 12 maanden wel ja, 15K onmiddelijk. Die 85K zal wel eens pijn kunnen gaan doen als je ziet hoeveel wielen er dit seizoen al los zijn gekomen. Toch benieuwd wat nu de exacte oorzaak is geweest.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik las net ergens "debris between the wheel and nut".redfoxert schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 15:20:
[...]
Als het nog een keer gebeurd de komende 12 maanden wel ja, 15K onmiddelijk. Die 85K zal wel eens pijn kunnen gaan doen als je ziet hoeveel wielen er dit seizoen al los zijn gekomen. Toch benieuwd wat nu de exacte oorzaak is geweest.
I served in a company of heroes.
Verwijderd
dat dacht de commentator van sky ookYakuzA schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 15:05:
[...]
Rain light hoort automatisch aan te gaan, denk dat niet veel coureurs zo snel weten waar dat knopje zit omdat je hem nooit nodig hoort te hebben.
Volgens Anthony Davidson echter moet de coureur op zijn dashboard aangeven met welke band hij rijdt, selecteer je regenbanden dan gaat onder andere het lampje aan maar veranderen er dus ook andere instellingen op de auto.
Davidson was dus ook erg cynisch dat een coureur die al zo lang in f1 zat, ook op de sim veel kilometers getest heeft niet wist wat hij moest doen.
Nee, 15k boete.
85k extra als ze het nog een keer doen
Laatste keer dat ik er iets over las, merkte de auto zelf dat de hoogte/omtrek van de banden groter was en dan het regenlicht automatisch aanzette.Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 15:21:
[...]
dat dacht de commentator van sky ook
Volgens Anthony Davidson echter moet de coureur op zijn dashboard aangeven met welke band hij rijdt, selecteer je regenbanden dan gaat onder andere het lampje aan maar veranderen er dus ook andere instellingen op de auto.
Davidson was dus ook erg cynisch dat een coureur die al zo lang in f1 zat, ook op de sim veel kilometers getest heeft niet wist wat hij moest doen.
Wordt eens tijd om het echte antwoord te zoeken dus
[ Voor 78% gewijzigd door YakuzA op 23-06-2018 15:29 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
Ho Pin Tung (?) bevestigd het verhaal net bij Ziggo, simpel knopje op het stuur die je op regen moet zetten.YakuzA schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 15:23:
[...]
Nee, 15k boete.![]()
85k extra als ze het nog een keer doen
[...]
Laatste keer dat ik er iets over las, merkte de auto zelf dat de hoogte/omtrek van de banden groter was en dan het regenlicht automatisch aanzette.
Wordt eens tijd om het echte antwoord te zoeken dus
lampje gaat dan aan, maar ook de rembalance en gastoevoer wordt aangepast.
Op de vraag wat Ho pin Tung van zijn oud teamgenoot Stroll als coureur vond: "Hij is erg goed in golf"
Ter aanvulling: ze waren teamgenoten tijdens de Rolex 24h van Daytona dit jaar.Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 15:34:
[...]
Op de vraag wat Ho pin Tung van zijn oud teamgenoot Stroll als coureur vond: "Hij is erg goed in golf"
In de Single-seaters nooit tegen elkaar geraced (denk ik, weet ook wel bijna zeker).
ik ben even de koffie uit mn neusgaten aan het spoelenVerwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 15:34:
[...]

ben benieuwd naar de quali, beetje regen is leuk maar als het water hoger staat dan de bodemspeling drijven de wagens gewoon van de baan

[ Voor 8% gewijzigd door Chiron op 23-06-2018 15:41 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Zelfde team, verschillende auto’s. Link: Wikipedia: 2018 24 Hours of DaytonaRyur schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 15:37:
[...]
Ter aanvulling: ze waren teamgenoten tijdens de Rolex 24h van Daytona dit jaar.
Wilde net gaan vragen wie die Chinees in de studio was, thanks.Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 15:34:
[...]
Ho Pin Tung (?) bevestigd het verhaal net bij Ziggo, simpel knopje op het stuur die je op regen moet zetten.
lampje gaat dan aan, maar ook de rembalance en gastoevoer wordt aangepast.
- DaniëlWW2
- Niet online

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Meer zal er waarschijnlijk niet in zitten als er geen rare dingen gebeuren
Smiling as the shit comes down...
Haters everywhere but I don’t really care
Gaat niet gebeuren geloof ik. Helaas Misschien toch nog
[ Voor 7% gewijzigd door Pierre op 23-06-2018 15:59 ]
Hij zal hem wel in de muur prakken... Alles beter dan dat is mooi meegenomenScrooLoose schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 15:56:
Go Max!!! P5 whoot!
-
60% kans volgens de FIA aldus Olav
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Met regen kan het wel wat hoger uitpakken, zonder zal er niet veel meer inzitten idd.ScrooLoose schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 15:56:
Go Max!!! P5 whoot!
Drink jij eens even een glas water met zoutEdd schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 15:59:
[...]
Hij zal hem wel in de muur prakken... Alles beter dan dat is mooi meegenomen
[ Voor 24% gewijzigd door sjaool op 23-06-2018 16:02 ]
In de Q hoeft het van mij niet zo, doe maar in de race en dan niet gelijk bij drie spatjes de safety car de baan op.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Als het in kwalificatie gebeurt, heb je meestal wel een verrassende startopstellingMugwump schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 16:02:
[...]
In de Q hoeft het van mij niet zo, doe maar in de race en dan niet gelijk bij drie spatjes de safety car de baan op.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik snap nog helemaal geen ene flikker van de lay-outFiber schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 16:05:
Wat een vreselijk irritant circuit. Ik word helemaal gestoord van al die kleurtjes...
Gamertag: timmie271
DUGG
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ongeveer vier keer rechtsaf en repeat...timmie271 schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 16:05:
[...]
Ik snap nog helemaal geen ene flikker van de lay-out
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hmmm, dacht dat hij nou juist moet vlammen-ION- schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 16:07:
Max hele ronde vonken.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
- DaniëlWW2
- Niet online
Inderdaad, ze mogen ook wel wat hoger geplaatst worden... er zijn wel meer banen die dat "probleem" hebben imo.Lasmibalsingh schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 16:07:
Ik zie vrij weinig van de bochten, de camera's staan een beetje verkeerd gepositioneerd naar mijn mening.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
French ToastFormula one schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 16:05:
Franz toast
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
[ Voor 5% gewijzigd door jip_86 op 23-06-2018 16:12 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
- DaniëlWW2
- Niet online
joh.. het is pas Q1DaniëlWW2 schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 16:14:
Max, Lewis en Kimi laten weer zien dat ze natuurlijke rijders zijn. Gewoon naar buiten en meteen tijden zetten. Bottas heeft het iets lastiger en zowel Ricciardo als Vettel vallen tegen. Die moeten echt wat beters laten zien, ook al in Q1.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Waiting on the world to change
RIC gaat altijd langzaam in Q1 en Q2. gewoon andere voorbereiding dan Max volgens mij. Q3 zullen ze gewoon weer bij elkaar zitten hoor.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 16:14:
Max, Lewis en Kimi laten weer zien dat ze natuurlijke rijders zijn. Gewoon naar buiten en meteen tijden zetten. Bottas heeft het iets lastiger en zowel Ricciardo als Vettel vallen tegen. Die moeten echt wat beters laten zien, ook al in Q1.

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Beetje voorbarig nog...sjaool schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 16:15:
VER laat hier zijn klasse en snelheid toch wel weer zien hoor. En dat op een circuit met twee erg lange rechte stukken.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat is totaal irrelevant. Je gebruikt Q1 om in je ritme te komen voor Q2 en Q3, zeker omdat FP3 verloren ging. Vettel en Ricciardo zitten in top auto's en er mag van verwacht worden zat ze makkelijk 0,5sec los zijn van de rest. Vettel lijkt verkeer te hebben gehad, maar voor Ricciardo lijkt dat excuus niet te gelden.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Je gebruikt Q1 om door te gaan naar Q2DaniëlWW2 schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 16:17:
[...]
Dat is totaal irrelevant. Je gebruikt Q1 om in je ritme te komen voor Q2 en Q3, zeker omdat FP3 verloren ging. Vettel en Ricciardo zitten in top auto's en er mag van verwacht worden zat ze makkelijk 0,5sec los zijn van de rest. Vettel lijkt verkeer te hebben gehad, maar voor Ricciardo lijkt dat excuus niet te gelden.
- DaniëlWW2
- Niet online
Vind ik dus niet. Als jij in Q1 al zo dicht bij HAM zit met de Red Bull dan doe je toch iets goed.
En STR is klaar.
Allemaal de schuld van Honda. Hadden ze maar niet naar Torro Rosso moeten gaan.albino71 schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 16:19:
De gifbeker is nog niet leeg bij McLaren...
Flickr PSN ID= cheironnl
Oh wacht....
Waiting on the world to change
Nee, McLaren wil RicciardoPierre schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 16:20:
En Ricardo wil naar McLaren?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Not sure if serious...cheiron schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 16:20:
Tja, die Honda in de McLaren is echt waardeloos

Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Verder wat simpele huisregels van dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1