Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Max wint 'm.
Zal denk ik ook beetje liggen of (en dan wanneer) er een SC de baan op komt. RB gaat beetje party mode a la China op HS de laatste 10 rondjes of Ferrari gaat 40 rondes voor het einde op HS rijdenYakuzA schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:46:
[...]
De 1stop zal HS>US of US>SS zijn denk ik.
Dan probeert RB de hele race op een zachter compound dan fer en merc te zitten.
De 2stop lijkt mij HS>US>HS.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
lijkt me dat je als gebruiker die gewoon aan en uit kan zetten... althans, zo zou ik het doen als ik hen wasTheBrut3 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:47:
Ik ben serieus benieuwd hoe ze bij F1 2018 de halo in beeld gaan zetten
Ik denk dat je gewoon een Halo krijgt of anders de bumpercam moet nemen. F1 zal denk ik niet toestaan dat ze zo'n authentiek onderdeel weglaten (authentiek = hoort er echt bij).P.O. Box schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:48:
[...]
lijkt me dat je als gebruiker die gewoon aan en uit kan zetten... althans, zo zou ik het doen als ik hen was
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Zo.TheBrut3 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:47:
Ik ben serieus benieuwd hoe ze bij F1 2018 de halo in beeld gaan zetten
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Het enige dat roet in het eten kan gooien is HS vs US on the long-run.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 4% gewijzigd door Gekkenhuis op 10-06-2018 19:53 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Hij had hem het hele jaar al in de kast liggen en dacht ik doe hem dit weekend gewoon aan.
Was dus bij Jack op Ziggo.
"When you grow up your heart dies"
Vroeg er gisteren inderdaad naar.sjaool schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:53:
Nou, de vraag over de switch van een wit shirt naar een blauw shirt is nu ook beantwoord door Max.
Hij had hem het hele jaar al in de kast liggen en dacht ik doe hem dit weekend gewoon aan.
Was dus bij Jack op Ziggo.
Ik las aanraken bij VettelFranco10 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:51:
Als Max goed wegkomt bij de start (niets inleveren) dan heeft ie goeie kans op de zege. Bottas kan ie hebben op de zachtere compound, dan is het aanhaken bij Vettel en de undercut pakken. Ferrari heeft dit seizoen al vaker een dramatische pit strategie gekozen.
Het enige dat roet in het eten kan gooien is HS vs US on the long-run.
Maar dat is geen cockpit view vanuit de rijder z'n ogen.
Heel Nederland behalve ik dan

Pfff.. wat een gezeik hier altijd op ziggo.. echt. je wordt er zooo moe van!!AzzKickah schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:57:
[...]
Nee... echt??
Wat een totale droeftoeter is het toch ook.![]()
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Jawel maar dat ga je de rest niet vertellen zodat ze daar hun strategie op kunnen optimaliserenscrappy.doo schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:58:
Zogenaamd niemand weet hoe lang die banden meegaan... Is dit geen grote onzin? ALLES wordt doorgerekend daar bij al die teams. Ze zullen toch heus wel een aardig goed idee hebben?
En tegen Coulthard: weet jij iets wat ik niet weet?AzzKickah schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:57:
[...]
Nee... echt??
Coulthard: Best wel veel, kun je specifieker zijn?
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Het korte lontjes gezeur is weer begonnen! En Olaf heeft nog geeneens een boordradio gemistAzzKickah schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:57:
[...]
Nee... echt??
DitBartske schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:00:
[...]
Het korte lontjes gezeur is weer begonnen! En Olaf heeft nog geeneens een boordradio gemist
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Keuze kom op man F1 kijken
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Morgen Nascar en Indy terugkijken
I have no special talent. I am only passionately curious.
OlavBartske schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:00:
[...]
Het korte lontjes gezeur is weer begonnen! En Olaf heeft nog geeneens een boordradio gemist
Idem. Wel even billenknijpen met die Ferrari's eromheen. Hopelijk geen Singaporericardo246 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:03:
Fijne race allemaal, en kunnen we het commentaar gezeik achterwege laten. Vind ik fijn.

Of voor de F1: Engineers, start your hybrid PUs
[ Voor 3% gewijzigd door iichel op 10-06-2018 20:05 ]
Sodeknetters, ik heb nieuws voor u, ik ga nu volle bak de race kijkenFormula one schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:03:
Waar zijn de bingo kaarten ?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Anyway: fijne race allemaal. Ik zou blij zijn als ze de eerste paar bochten door zijn zonder problemen.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Na de eerste bocht kan je Nascar kijken...Pierre schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:01:
Keuze kom op man F1 kijken
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
sky? wat zei hij ong dan?Hackus schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:05:
Nico Rosberg is weer erg kritisch op Max, pff
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Iemand die zijn wereldtitel niet wil verdedigen neem ik sowieso niet serieus....Hackus schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:05:
Verwijderd
1) Vettel
2) Max
3) Hamilton
4) Ricciardo
5) Bottas
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2018 20:07 ]
PSN: xMaurice93
En MERC en FER? Die verliezen.
Kritisch? Op Sky Sports is Nico juist al de hele avond superlovend over Max.Hackus schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:05:
Kunnen ze wel, tenzij de gearbox stuk is. Maar los daarvan, als je in de race je motor plof doet... what's the point? Vaak mag het niet eens. Kapot = van de baan af.Grrrrrene schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:06:
Waarom kunnen ze trouwens een auto met problemen niet op puur de MGU-K naar de pits laten rijden in een sukkelvaartje?
Dat ie verwacht dat Max weer wild gaat rijden, en nog niet veel verandert is dan toe hij nog reedt
Dat wil ik net zeggen. Rosberg is echt lovend over MaxRivanov schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:07:
[...]
Kritisch? Op Sky Sports is Nico juist al de hele avond superlovend over Max.
Sowieso schrijf je zo!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

ora et labora
Verwijderd
Als ik zou betalen ervoor voor Ziggo sport stream, zou ik geld terug eisen. Lang leven gewoon digitale tv met smartcard.PWM schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:07:
Ziggo lijkt de stream geknepen te hebben helaasBlijkbaar bang dat het te druk word om deze tijd.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2018 20:09 ]
De Ziggo stream gaat een beetje zoals Verstappen rijdt momenteel, met pieken en dalen...PWM schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:07:
Ziggo lijkt de stream geknepen te hebben helaasBlijkbaar bang dat het te druk word om deze tijd.
Hier werkt het toch nog prima hoor. Of bedoel je lage bitrate? Geen idee daar van, nog geen rare dingen gezien.PWM schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:07:
Max roept toch zelf ook dat ie niks aan z'n rijstijl gaat veranderen?Hackus schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:07:
[...]
Dat ie verwacht dat Max weer wild gaat rijden, en nog niet veel verandert is dan toe hij nog reedt
Verwijderd
Bijna hetzelfde als moiBarres B. schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:08:
oke, hoe komt de top 6 er uit te zien?
Voorzichting gokje.. liever 1 en 2 andersom, maar ik heb er een hard hoofd in.
1 Vettel
2 Max
3 Hamilton
4 Bottas
5 Riciardo
6 Kimi

*proost
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Prachtige timing weer.
Ik kijk verder op de Duitse RTL...
Gênant toch
Goeie race gewenst! Geniet ervan!Breezers schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:08:
Dames, heren en genderneutralen onder ons; fijne race gewenst, dat het een mooi gevecht mag worden, zonder al te veel teleurstellingen en zure reacties. Borrelhapjes staan op tafel, koud pilsje is open en vriendin met koptelefoon the Bold aan het kijken, dus:
![]()
![]()
*proost
1) Heeft geen zin, stuk = stuk.Grrrrrene schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:06:
Waarom kunnen ze trouwens een auto met problemen niet op puur de MGU-K naar de pits laten rijden in een sukkelvaartje? Vraag ik me iedere keer weer af als ze stilvallen
Anyway: fijne race allemaal. Ik zou blij zijn als ze de eerste paar bochten door zijn zonder problemen.
2) Als er iets lek is, smeer je de hele baan onder de zooi.
3) Soms is het beter om alle draaiende delen te stoppen, dus ook de achteras e.d.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
klinkt goed, ik ben nu al fan!Yonix schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:07:
Nog één keer: VER staat binnen vijf rondes op P1, RIC vecht zich een weg naar P2 en gaat verdedigen. RIC duikt later als eerste - van de twee - de pit in om vervolgens P1 te kunnen rijden en het plekje warm te houden voor VER die dan later, op een setje nieuwe banden, P1 komt claimen.
En MERC en FER? Die verliezen.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Dit. Max doe rustig aan de eerste ronde.Franko P. schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:09:
Hoop 1 ding, en dat is hier al vaker geroepen en dat is dat max zich kan beheersen en niet in het begin voor een alles of niets strategie gaat. Na het dringen in de eerste 2 bochten komt het wel goed.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
RAI out?Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:06:
Voorspelling race:
1) Vettel
2) Max
3) Hamilton
4) Ricciardo
5) Bottas
Ik denk
1) VET
2) VER
3) RAI
4) RIC
5) BOT HAM <-- teamorders
6) HAM BOT <-- teamorders
[ Voor 9% gewijzigd door Grrrrrene op 10-06-2018 20:11 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dat is precies mijn voorspellingVerwijderd schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:06:
Voorspelling race:
1) Vettel
2) Max
3) Hamilton
4) Ricciardo
5) Bottas
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Eerste bocht oh oh oh...sjaool schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:10:
De eerste paar ronden billenknijpen... Fijne race iedereen.
Flickr PSN ID= cheironnl
2 BOT
3 HAM
4 VER
5 RIC
Kimi z'n motor ploft, spannende strijd tussen Renault en Force India.
Sorry jongens
Canada is misschien wat te ver qua extra kosten voor Ziggo.cheiron schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:11:
Ik dacht dat Vd Garde de komende races zou aansluiten bij Olav. Heb ik iets gemist?
[ Voor 5% gewijzigd door MrSleeves op 10-06-2018 20:12 ]
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Sowieso schrijf je zo!
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik ga voor max #2. Zou leuk zijn als hij er even wat puntjes bij kan pakken.
WatjesEdd schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:12:
Ik heb geen keuze... Nascar is uitgesteld vanwege de regen.. Nouja, dan maar F1
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Nee, Hartley en Stroll out
[ Voor 7% gewijzigd door Grrrrrene op 10-06-2018 20:14 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1