Ook op HS was VET niet sneller dan VER in sector 1 en 2 volgens mij.
RIC 1
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
RIC
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ridiculous...
"When you grow up your heart dies"
Het is ook geen koekenbakker hé, die RIC
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Baan wordt steeds sneller, ik denk dat Max sneller is dan Ric in Q3.
Cool, rijdende chicane
Flickr PSN ID= cheironnl
Op naar Q3
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Nou. Met een beetje geluk prik je hem op de 2e rij, anders gewoon op de 5e of 6e plek.
PSN: xMaurice93
Eens even kijken wat de party mode straks doet.
zo RIC.. Q3.. kom maar op!!
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
RBR voor pole ga ik voor
[ Voor 4% gewijzigd door Clavat op 09-06-2018 20:42 ]
PSN: McMillan0984
Yep, een seconde trager dan Renault....pfffFormula one schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:41:
Pijnlijk voor mclaren dit
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
HAM gaat er zo ook even voor zitten.
Verwijderd
Nope. Dit jaar misschien alleen in Hongarije en Singapore. Niet op een relatief powercircuit als Canada.Clavat schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:42:
RBR voor pole ga ik voor
Maar goed dat die al met rondje bezig was en het wellicht nog niet gezien had. Anders had die 'm weer in de muur geparkeerd
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik ooksjaool schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:42:
HAM gaat er zo ook even voor zitten.
Vergeet Mexico niet... verleden jaar alweer vergeten?Verwijderd schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:44:
[...]
Nope. Dif jaar misschien alleen in Hongarije en Singapore. Niet op een relatief powercircuit als Canada.
VET op HS leek niet sneller dan RBR in eerste twee sectoren. Ik verwacht dat de pole strijd tussen Mercedes en RBR zal gaan.
Tsja. McClaren kan nu niet meer de motor de schuld geven. 1e en laatste met dezelfde ice.
Ja VET pakte 'm nèt...sjaool schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:45:
[...]
Vergeet Mexico niet... verleden jaar alweer vergeten?
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Helaas pindakaas voor McLaren idd. 14e & 15e is niet goed.RocketKoen schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:45:
Tsja. McClaren kan nu niet meer de motor de schuld geven. 1e en laatste met dezelfde ice.

1. Vettel
2. Bottas
3. Raikonen
4. Hamilton
5. Ricciardo
6. Verstappen
Mijn bescheiden voorspelling
2. Bottas
3. Raikonen
4. Hamilton
5. Ricciardo
6. Verstappen

Ik heb vroeger denk ik teveel West Coast Customs gekeken, bij ICE blijf ik maar In Car Entertainment lezenRocketKoen schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:45:
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Snap nog steeds niet waarom ze met de banden van Q2 mogen starten in de wedstrijd.
Gewoon met de banden die in Q3 zijn gebruikt starten.
Gewoon met de banden die in Q3 zijn gebruikt starten.
Verwijderd
Leuke trivia vraag, heeft Red Bull al eens pole behaald in het huidige motor tijdperk?
Denk het niet toch?
Denk het niet toch?
Renault BTW 4e team. Niet slecht voor een team wat vorig jaar nog in de achterhoede reed.
Twee weken geleden misschien?Verwijderd schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:50:
Leuke trivia vraag, heeft Red Bull al eens pole behaald in het huidige motor tijdperk?
Denk het niet toch?
Uhm.. Ik weet niet of je serieus bent, maar 2 weken geleden niet gekeken?Verwijderd schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:50:
Denk het niet toch?
-
Vorige race, Monaco met RIC?Verwijderd schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:50:
Denk het niet toch?
Monaco dit seizoen..Verwijderd schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:50:
Denk het niet toch?
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
1.10.7.....
Vettel!Verwijderd schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:51:
Wat zei ik je. Party mode.
Polonaise van track records.Verwijderd schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:51:
Wat zei ik je. Party mode.
Red Bull kan beter dispensatie aanvragen voor kwalificatie op de meeste banen, gewoon kansloos met die renault motor, plek 5 en 6 zijn dan gegarandeerd
[ Voor 13% gewijzigd door Terranova op 09-06-2018 20:53 ]
Ik ben nog in de runRedHat schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:47:
1. Vettel
2. Bottas
3. Raikonen
4. Hamilton
5. Ricciardo
6. Verstappen

Taurus mode aan
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Als je telkens in de Q3 staat en vaak p4/p5 staat ben je niet kansloos heTerranova schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:52:
Red Bull kan beter dispensatie aanvragen voor kwalificatie op de meeste banen, gewoon kansloos met die renault motor
Mercedes/Ferrari Q2 op de ultras in de top 6 en starten op de ultras, maar in Q3 gaan ze naar de hypers met een lege tank en knopje op kwalificatie, lekker waardeloos.
Wel als je gewoon op minimaal 0.2sec mag gaan aansluiten.Daniel_Elessar schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:53:
[...]
Als je telkens in de Q3 staat en vaak p4/p5 staat ben je niet kansloos he
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik zou als ik RBR was beide 1 poging laten doen waarbij je elkaar een tow geeft. Enige mogelijkheid voor p1-4.
Max 1 duizendste achter RAI haha
Zo'n Q modus zou niet moeten mogen eigenlijk.... maakt Q3 zo niet spannend imo
Niet normaal.cheiron schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:54:
10km verschil per uur op het rechte stuk..
Was vroeger niet anders. Toen had je kwalificatiemotoren.DoubleDutch schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:53:
Mercedes/Ferrari Q2 op de ultras in de top 6 en starten op de ultras, maar in Q3 gaan ze naar de hypers met een lege tank en knopje op kwalificatie, lekker waardeloos.
Dat rechte stuk doet zo enorm veel pijn bij RB, zonde.
Alleen dat rechte stuk hè. Voor de rest gewoon er bovenop...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Oh kom op. Een duizendste achter Kimi.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja beter sturenSinergyX schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:54:
[...]
Wel als je gewoon op minimaal 0.2sec mag gaan aansluiten.
En daar heb je PK's nodig, die RBR simpel niet heeft.Phusebox schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:55:
Alleen dat rechte stuk hè. Voor de rest gewoon er bovenop...
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Max heel kort op Raikkonen.
Alleen die gaan zich ook waarschijnlijk nog verbeteren. Max vijfde dus.
Alleen die gaan zich ook waarschijnlijk nog verbeteren. Max vijfde dus.
Verwijderd
En daarom zou ik zeggen, ga de samenwerking met Honda aan.SinergyX schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:55:
[...]
En daar heb je PK's nodig, die RBR simpel niet heeft.
Mja, als je geen Ferrari of Mercedes motor kunt krijgen voor de Red Bull, dan moeten ze maar lekker de Renault motor erin houden, want de Honda is helemaal nergens.
FI heeft hun "technisch probleempje" boven water gekregen trouwens? Zitten er de laatste paar races weer netjes bij volgens mij.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Twee week geleden nogVerwijderd schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:50:
Denk het niet toch?
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Hoe weet je dat?-Sander- schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:56:
Mja, als je geen Ferrari of Mercedes motor kunt krijgen voor de Red Bull, dan moeten ze maar lekker de Renault motor erin houden, want de Honda is helemaal nergens.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Vorig jaar zat RB 1 sec achter de pole van HAM.
De dag dat er een Porsche in die RB ligt, gaat de vlag uit.

Dat was niet dankzij de motor, maar door het chasis en aerodynamica van de RBR wagen zelf.
Grapje zeker toch? Wie zegt dat de Honda slechter of beter is dan de Renault? STR is een hele andere chassis dan de AMRBR-Sander- schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:56:
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ind, maar laat ze de rijders die in Q3 rijden ook op die banden starten, geloof me dat Ferrari en Mercedes niet met de hypersofts gaan rijden in Q3.GAIAjohan schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:54:
[...]
Was vroeger niet anders. Toen had je kwalificatiemotoren.
Verwijderd
Zal ook jaren duren eer dat het niveau heeft van Mercedes en Ferrari. Porsche en F1 is geen garantie tot succes.Maurice079 schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:57:
Omdat er geen Honda in een topteam zit. Ik denk dat met een Honda Red Bull dezelfde tijden zou kunnen rijden nu.-Sander- schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:56:
Ontwikkeling gaat bij Honda nu stukken beter
AudiMaurice079 schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:57:
Topsnelheid en vermogen is er gewoon nog niet. Icm downforce.Leoon. schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:58:
[...]
Grapje zeker toch? Wie zegt dat de Honda slechter of beter is dan de Renault? STR is een hele andere chassis dan de AMRBR
Jammer dat Max achter RIC zit want die zie ik nog een keer de muur raken ....
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Klopt, maar chassis van Red Bull is nu veel beter zo niet beste van het veld. Renault motor is nog steeds mwah en niet de absolute top.talkatoo schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:57:
VER paars in S1
En 15 jaar geleden waren ze sneller dan nu, zegt zo weinig he?talkatoo schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:57:
Fer/Merc kunnen nagenoeg de tijden rijden van RBR met ultra's, een compound harder, daar zijn beide auto's nu voor gemaakt om in de race volle bak op ultra's te gaan en enkel hypers omdat het moet.
P3!!!
MAXIE!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1