My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Jup dat dacht ik dus ook direct.. man man wat ziet het er bij die jongen toch ongecontroleerd uit.JeroenTheStig schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:16:
Stroll krijgt een penalty
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Flickr PSN ID= cheironnl
?Breezers schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:16:
Ik had toch wel iets meer van Mclaren verwacht met die Honda motor update ....
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
McLaren met de Honda update? Uhm...Breezers schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:16:
Ik vind de STR met Honda anders het best prima doen..
-
Not sure if serious?Breezers schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:16:
Maar waarom dan niet voor de witte kleur? Is dat niet raar?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
- DaniëlWW2
- Niet online
Geloof me, McLaren zou willen dat ze die Honda update hadden gekregen.Breezers schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:16:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Top tien binnen een seconde heb ik nog niet gezien dit jaar.. maar vetYonix schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:16:
Wauw, ligt het aan mij of is het normaal dat ieders tijden zo dicht bij elkaar liggen? Hypersoft much?
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Ah crap

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Ik zie alleen Ocon, Alonso en Sirotkin zo hard gaan?Yonix schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:18:
VAN doet bij de speedtrap max 286 waar iedereen 310+ doet?
- DaniëlWW2
- Niet online
Helaas ja. Zelfde van McLaren

Maar dit is wel tof om te zien, alles zo dicht op elkaar. Alleen Williams

McLaren heeft gewoon high drag spec meegenomen. Doen ze 't hele jaa al, beviel ze tot zover goed...DaniëlWW2 schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:20:
P14 en P15. GP2 chassis, GP2...
Of hij is meer gemotiveerd?ATS schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:21:
Groot verschil tussen Gasly en Hartley zeg... de een er uit, de ander voorlopig op P8. Wraak op de geruchten dat hij er uit zou moeten?
Knowing others is to be clever.
Knowing yourself is to be enlightened.
Overcoming others requires force.
Overcoming yourself requires strength.
Tot ze hier kwamen..iichel schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:21:
[...]
McLaren heeft gewoon high drag spec meegenomen. Doen ze 't hele jaa al, beviel ze tot zover goed...
Maar inderdaa hartley deed dit toch goed.
- DaniëlWW2
- Niet online
GP2 chassis dus.iichel schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:21:
[...]
McLaren heeft gewoon high drag spec meegenomen. Doen ze 't hele jaa al, beviel ze tot zover goed...
Welke idioot neemt er nou een high drag spec mee naar Canada?
Laatste ronde deed hij 314 km/h daar.. Nog steeds 7/8km/h minder dan RB bijvoorbeeld.Yonix schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:18:
VAN doet bij de speedtrap max 286 waar iedereen 310+ doet?
314 km/h is meer dan genoegDaniëlWW2 schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:22:
[...]
GP2 chassis dus.
Welke idioot neemt er nou een high drag spec mee naar Canada?
Hartley weet wel hoe hij gas moeten geven op de lange rechte stukken.ATS schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:21:
Groot verschil tussen Gasly en Hartley zeg... de een er uit, de ander voorlopig op P8. Wraak op de geruchten dat hij er uit zou moeten?
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Niet online
ben er bang voor
/me Yonix zet een bril op voor Q2.CFC-Mathijs schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:22:
[...]
Laatste ronde deed hij 314 km/h daar.. Nog steeds 7/8km/h minder dan RB bijvoorbeeld.
Vroegah he
Maar nee, dat is net niet genoeg in die wereld.
- DaniëlWW2
- Niet online

[ Voor 20% gewijzigd door iichel op 09-06-2018 20:27 ]
Ja niet dusiichel schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:27:
Ferrari op Ultrasoft. Lewis Hyper?
[ Voor 5% gewijzigd door Marc3l op 09-06-2018 20:28 ]
Bij Gasly moet de kanttekening worden gemaakt dat hij dus met de oude Honda-motor reed, Hartley met de nieuwe.ATS schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:21:
Aldus gpupdate
Had hem inderdaad wat meer ruimte mogen geven. Je ziet dat je door een foutje zelf ook zo geraakt kan worden.PWM schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:25:
Nou, Ericson maakte natuurlijk eerst een fout en ging kaduuk. En ja, hij ging wat op Max af. Maar die gaf ook wel erg weinig ruimte.
Ericsson zelf overigens vond het geen probleem.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
- DaniëlWW2
- Niet online
Uh, onzin? Waar komt dan nou vandaan?Exocet schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:28:
[...]
Bij Gasly moet de kanttekening worden gemaakt dat hij dus met de oude Honda-motor reed, Hartley met de nieuwe.
Aldus gpupdate
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ja, bij ‘volume down’ mag het weer zachter.Daniel_Elessar schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:27:
Moet ik me geluid nu harder zetten van ze ?
https://twitter.com/HondaRacingF1/status/1005509435857436672
UPDATE - An encouraging #FP3 for the team, however right at the end Pierre reported a loss of power. With such short time before Qualifying, we've swapped him back to the previous PU while we analyse what happened #F1 #CanadianGP
Maar nu kwamen de overburen klagen
Mercedes zal misschien op pole staan maar daarstraks alles binnen een seconde is toch echt élke fout telt.
Normaliter dus gewoon een 5/6 voor RB.
[ Voor 28% gewijzigd door Vos op 09-06-2018 20:31 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
NopeVos schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:31:
Bottas en Vettel sneller op US dan Max in de VT op HS.
Normaliter dus gewoon een 5/6 voor RB.
Hadden de Hypers niet wat meer tijd nodig voor een optimale ronde?Vos schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:31:
Bottas en Vettel sneller op US dan Max in de VT op HS.
Edit: Laat maar, Max trapt ff door
[ Voor 8% gewijzigd door DutchCrownNL op 09-06-2018 20:32 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Always look on the bright side of life.
- DaniëlWW2
- Niet online
PSN: xMaurice93
Max 1 nu
En nog maar 0.042 sneller.Vos schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:32:
Plek 1, boeien! Op HS...
Twee snelle op rij kan niet.Temujin schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:32:
Netjes met de eerste tijd. Hoeveel laps zijn die hypers nodig om op ideale temps te komen ? Lap 2 zou nog iets sneller moeten kunnen lijkt me.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Moet je niet willen lijkt me.Temujin schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:32:
Netjes met de eerste tijd. Hoeveel laps zijn die hypers nodig om op ideale temps te komen ? Lap 2 zou nog iets sneller moeten kunnen lijkt me.
Sorry, neeRivanov schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:33:
Zou het dan toch gaan gebeuren dit weekend?
PSN: xMaurice93
Nee dat niet. Volgens Horner op Sky heeft RIC wat moeite met het vinden van snelheid in een paar bochten.Martinspire schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:33:
Ricciardo elke keer veel langzamer. Die rijd ook met een langzamere motor of zo?
Nee lol ham/ver bind zo hypersoft onder en duikt er weer onderRivanov schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:33:
Zeker niet. Op HS tetteren die 4 er over normaliter.Rivanov schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:33:
*gniffel*
Maar het is maar een 0.042 sneller op de HS dus pole zal er niet inzitten.
- DaniëlWW2
- Niet online
De Renault doet meestal iets van 0,1sec in Q3, de Ferrari en Merc eerder 0,3 a 0,4sec. Gaat dus heel, heel erg moeilijk worden.Rivanov schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:33:

Komen er ook nog eens HS banden.
[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 09-06-2018 20:35 ]
Je zag de monteurs straks bij de uitlaat kijken, denk dat ze de prop er hebben uitgehaald
Reken er niet op. Party mode nog niet aan denk ik, en bovendien rijden Ferrari en Mercedes op us nu. In Q3 staan die ook op hypersRivanov schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:33:
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Dit. Party mode is 0.2 of 0.3 seconde. Dus die 0.3 komt Red Bull dan tekort.ATS schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:35:
[...]
Reken er niet op. Party mode nog niet aan denk ik, en bovendien rijden Ferrari en Mercedes op us nu. In Q3 staan die ook op hypers
[ Voor 9% gewijzigd door sjaool op 09-06-2018 20:36 ]
Pole, akkoord. Winst niet.Phusebox schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:35:
Hamilton pakt zo gewoon pole...of in elk geval de winst morgen.
Daarvoor is hun bandenmanagement te slecht
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
- DaniëlWW2
- Niet online
De werkelijke pole is in Q3 pas.
Ferrari en Mercedes hebben meer moeite om langer op de HS te rijden, dan de RBR's
Nee, waarom. Top 10 is nu genoeg.sjaool schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:36:
Dwingt Red Bull nu Ferrari en Mercedes naar de HS? Psychologische bandenoorlog voor de strategie.
Waiting on the world to change
Het is niet zo makkelijk hoor F1 rijdensjaool schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:37:
Wat schudt die wagen van LeClerc zeg... Als je dat 70 ronden lang moet doen...
Maar verder rijdt hij wel rustig in vergelijking met Stroll.
Ik denk dat Bottas die paar honderdste wel eraf kan snoepen op HS.pinda powerrr schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:38:
Party mode ok, maar Mercedes en Ferrari zijn minder goed op de HS. Ik denk niet dat Mercedes op HS sneller kan zijn, als je het zo ziet.
- DaniëlWW2
- Niet online
Nog steeds afvallers, maar positie op gemiddelde van de gereden tijden.
Dan moet iedereen voluit in alle quali's
Flickr PSN ID= cheironnl
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1