*knip* Ga ergens anders lopen trollen.
[ Voor 88% gewijzigd door naitsoezn op 26-05-2018 15:21 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 88% gewijzigd door naitsoezn op 26-05-2018 15:21 ]
Inderdaad "next"... op naar de volgende crashdr.lowtune schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:12:
Als ik de commentaren hier weer lees kan Max beter stoppen met racen...en als hij weer een keer wint staan jullie zeker weer helemaal achter hem en wisten jullie dat hij het kon![]()
Dure crash, jammer, next.
Ja, ware het niet dat de auto hier wel ruim snel genoeg is.Terranova schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:12:
[...]
Lijkt mij wel. De wagen is gewoon niet snel genoeg en om wat te doen moet hij wel pushen
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Dure crash is niet erg. Dit is niet de eerste dit seizoen. Groshjean wordt hier praktisch uitgekotst, maar ik zie Max het dit seizoen niet veel beter doen.dr.lowtune schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:12:
Als ik de commentaren hier weer lees kan Max beter stoppen met racen...en als hij weer een keer wint staan jullie zeker weer helemaal achter hem en wisten jullie dat hij het kon![]()
Dure crash, jammer, next.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
+1PjotrStroganov schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:14:
[...]
Dure crash is niet erg. Dit is niet de eerste dit seizoen. Groshjean wordt hier praktisch uitgekotst, maar ik zie Max het dit seizoen niet veel beter doen.
[ Voor 48% gewijzigd door iichel op 26-05-2018 15:14 ]
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Verschil (los van wat chauvinisme) is dat Grosjean nog nooit iets heeft laten zien...iichel schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:14:
tsja, Max crasht weer eens... 'komt wel goed, jullie zeiken'
Grosjean crasht weer eens 'oprotten met je stokbrood'.
Wie het snapt mag het me uitleggen
10 podiums zonder een Adrian Newey auto vind ik niet niks.MikeyMan schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:15:
[...]
Verschil (los van wat chauvinisme) is dat Grosjean nog nooit iets heeft laten zien...
Er is geen enkele top coureur geweest met zo’n dramatische streak van fouten in 6 opeenvolgende races.Grrrrrene schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:13:
[...]
Kun je nog overduidelijker zitten trollen? Als hij niet goed genoeg was voor dit niveau, zou hij niet van STR naar RBR gepromoveerd zijn destijds. En dan zou hij ook niet al die rondjes probleemloos in FP1 en FP2 hebben rondgereden. Mensen vergeten erg snel de geschiedenis van topcoureurs: die hebben bijna allemaal zo'n fase gehad van "te eager" zijn.
Noem eens goede prestaties/resultaten van Grosjean?PjotrStroganov schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:14:
[...]
Dure crash is niet erg. Dit is niet de eerste dit seizoen. Groshjean wordt hier praktisch uitgekotst, maar ik zie Max het dit seizoen niet veel beter doen.
10 podiumplekken
Maar GRO doet ook wel echt ram debiele shit, crashen tijdens een safety car, Ken Block donut fest midden op de baan.iichel schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:14:
tsja, Max crasht weer eens... 'komt wel goed, jullie zeiken'
Grosjean crasht weer eens 'oprotten met je stokbrood'.
Wie het snapt mag het me uitleggen
[...]
+1
JeroenTheStig schreef op maandag 21 mei 2018 @ 14:49:
Ik durf hem wel aan: pole position en de overwinning voor Max Daniel Ricciardo
PSN: IS_DJ
Sowieso schrijf je zo!
Denk eerder starten op ultras en wisselen naar hyper, dat moet makkelijk kunnen.i-dj schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:18:
Max morgen op de supersoft vanuit de pits. Aanhaken en wachten op de pitstops. Dan doorrijden en dan wisselen naar hyper.
Maakt hij gewoon nog kans op punten.
Kan ik me niet herinneren. Ik vind Hulk een prima coureur, geen kampioen, maar prima. Die heb je ook nodig in je veld. Er werd echter (als ik het me goed herinner, maar ik ben niet zo goed in oude koeien uit de sloot halen) beweerd dat hij nog geen enkele teamgenoot had gedomineerd. Zoals ik het me herinner ging ik daar tegeninRequiem19 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:16:
[...]
Was jij niet degene die mijn stelling dat Hulk net niet goed genoeg is belachelijk vond, waarop Hulk hem dezelfde dag in de muur parkeert in Baku?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
[ Voor 10% gewijzigd door sjaool op 26-05-2018 15:22 ]
"When you grow up your heart dies"
The walk of shamesjaool schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:19:
Toch netjes van Max zijn coureurs bedankt voor alle inzet.
Voor Monaco wel goed, met p7 door.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Coureurs? Rijdt Max niet zelf normaal dan?sjaool schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:19:
Toch netjes van Max zijn coureurs bedankt voor alle inzet.
Nope, Max crasht alleen maar volgens de "kenners".
10 podiumplekken geven gewoon aan dat die man echt wel kan racen. Of dat dit vorige GP is of 4 jaar geleden is wat mij betreft irrelevant.Vos schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:19:
[...]
Moet je wel recente resultaten noemen, want Max beoordelen jullie ook op recente acties.
[ Voor 8% gewijzigd door talkatoo op 26-05-2018 15:22 ]
PSN: xMaurice93
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Ik bedoel inderdaad de middelste compound 😉Grimmie187 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:19:
[...]
Denk eerder starten op ultras en wisselen naar hyper, dat moet makkelijk kunnen.
Natuurlijk, anders reed hij hier niet. Ik ontken dat ook nergens.iichel schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:22:
[...]
10 podiumplekken geven gewoon aan dat die man echt wel kan racen. Of dat dit vorige GP is of 4 jaar geleden is wat mij betreft irrelevant.
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 26-05-2018 15:25 ]
Daar zal Jos zelf ook wel heel zuur over zijn want hij dreigde naakt in het red bull zwembad te duiken als Max zou winnen.Gé Brander schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:23:
Heb ik het mis dat Max meer problemen/fouten heeft ervaren sinds Jos hem niet meer begeleid?
Kijk de herhaling nog eens en daarna nog eens. Dan zie je dat het gewoon pech is. Hij raakt vol de gele curbstone en wordt gelanceerd. Daarna ben je passagier en is de vangrail helaas dichterbij dan je dankt. Normaal gesproken is dat prima op tijd klaar voor de Q. In dit geval is het gewoon domme pech.Maurice079 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:22:
Tjah. Ik vraag me toch echt serieus af wanneer de maat vol is voor RBR en Harko. Het is echt fout op fout. Dat houdt toch een keer op? F1 is wat dat betreft bikkelhard.
Hij raak eerst de muur, dat benoem je niet.sjaool schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:26:
[...]
Kijk de herhaling nog eens en daarna nog eens. Dan zie je dat het gewoon pech is. Hij raakt vol de gele curbstone en wordt gelanceerd. Daarna ben je passagier en is de vangrail helaas dichterbij dan je dankt. Normaal gesproken is dat prima op tijd klaar voor de Q. In dit geval is het gewoon domme pech.
Het is voor morgen gewoon wachten op een wondertje en dat Max zijn koppie erbij houdt in de race. Als Schumacher van P22 naar P5 weet te rijden dan moet dat met de Red Bull ook te doen zijn.
Als Max vrij man zou worden kan hij zo bij Mercedes of Ferrari aan de bak. Hij zit even niet in de flow. Maar hij kan nog steeds sturen als de beste en heeft nog tijd genoeg. Ook al zit ik nu balend voor de buis.Maurice079 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:22:
Tjah. Ik vraag me toch echt serieus af wanneer de maat vol is voor RBR en Harko. Het is echt fout op fout. Dat houdt toch een keer op? F1 is wat dat betreft bikkelhard.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik ben geen fan van Max maar ik heb ook niets tegen hem.Vos schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:25:
[...]
Natuurlijk, anders reed hij hier niet. Ik ontken dat ook nergens.
Jij bent geen Max fan en dus is dit een mooi seizoen voor jou om te bashenHij heeft toch laten zien dat hij bij de beteren van het veld behoort. Ook in de TR.
Denk niet dat dit al echt aan de orde is, hij heeft natuurlijk vaak ook hele briljante dingen laten zien en is misschien wel de meest getalenteerde coureur van het veld. Maar tuurlijk als dit zo door blijft gaan dan is het natuurlijk wel een keer klaar en mocht het klaar zijn dan denk ik dat er wel een rits midfield teams klaarstaat om hem over te nemen.Maurice079 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:22:
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Die gele curb boeide geen zak, door die vangrail te raken brak de stuurstang doormidden, dus ook als de rest gewoon vlak was geweest zonder curbs was hij vrijwel rechtdoor de muur in geschoten.sjaool schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:26:
[...]
Kijk de herhaling nog eens en daarna nog eens. Dan zie je dat het gewoon pech is. Hij raakt vol de gele curbstone en wordt gelanceerd. Daarna ben je passagier en is de vangrail helaas dichterbij dan je dankt. Normaal gesproken is dat prima op tijd klaar voor de Q. In dit geval is het gewoon domme pech.
Het is voor morgen gewoon wachten op een wondertje en dat Max zijn koppie erbij houdt in de race. Als Schumacher van P22 naar P5 weet te rijden dan moet dat met de Red Bull ook te doen zijn.
Ik denk dat de mensen die makkelijk vanaf de bank even beoordelen wat er gebeurde is niet beseffen hoe gefocust je bent als coureur als je door Monaco's straten racet en hoe erg zo'n Renault je uit de concentratie kan halen als je daarvan schrikt. Zoiets zal het wel zijn geweest. Dat maakt niet dat het de schuld is van een ander: Max raakt zelf met z'n rechter voorwiel de vangrail, maar het is niet een hele stomme fout ofzo.
Dit seizoen is gewoon dramatisch qua fouten. Daarvoor was er niets aan de hand. Zijn wereldkampioenen geweest die ook mindere fases hadden.iichel schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:27:
[...]
Ik ben geen fan van Max maar ik heb ook niets tegen hem.
Wat mij betreft zijn de meeste coureurs in de F1 gewoon echt wel goed. Iedere coureur wordt afgerekend op z'n pace en z'n fouten. Max heeft echt de pace wel en de auto om het te laten zien, maar de foutjes maakt ie gewoon teveel.
Hij raakte eerst de vangrail, niet de muur.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
[ Voor 26% gewijzigd door ATS op 26-05-2018 15:30 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
I served in a company of heroes.
Klopt, dat was de reden dat hij op de gele curbstone terecht kwam. Hij miste daar het punt omdat hij overduidelijk de concentratie verloor door de Renault die hij voorbij moest. Het is gewoon een opeenstapeling van ongelukkige momenten.
Akkoord op alle punten, ik hoop voor Max en z'n fans dat er geen Kvyat-achtig beleid op staat. Gelukkig leidt Hartley Marko een beetje af met zijn rol in een mogelijke stoelendans.Vos schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:29:
[...]
Dit seizoen is gewoon dramatisch qua fouten. Daarvoor was er niets aan de hand. Zijn wereldkampioenen geweest die ook mindere fases hadden.
Ik voorspel een pole tijd van 1.10.7MikeyMan schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:30:
Zouden ze (ric?) De 1:10 in gaan?
Als hij op een vliegveld reed had hij ook niks geraakt....je kan hier gewoon geen fouten maken.Eli3l schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:29:
[...]
Hij raakte eerst de vangrail, niet de muur.
Als die gele kerbstone er niet had gelegen, was de auto tot stilstand gekomen voor hij de muur raakt. Dan was er niet zo heel veel aan de hand geweest.
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 26-05-2018 15:33 ]
Inderdaad, Hartley weer lekker bezig zo!iichel schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:30:
[...]
Akkoord op alle punten, ik hoop voor Max en z'n fans dat er geen Kvyat-achtig beleid op staat. Gelukkig leidt Hartley Marko een beetje af met zijn rol in een mogelijke stoelendans.
6 tienden eraf? Lijkt me erg optimistisch... Ik ga voor 1:10.9
Ik heb er een hard hoofd in dat ze in de 1:10 terecht komen, maar we gaan het zienMikeyMan schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:32:
[...]
Dat wordt de strategie aanpassen en toch op Hyper Softs kwalificeren. Valt me toch een beetje tegen van Mercedes.
Ik denk door EricssonHarrie schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:32:
Volgens mij kwam die crash door een probleem met Max zijn versnellingsbak
Vrees dat ze weinig keus hebben? Strategie fucked up
Zijn buitenste wiel was niet meer te besturen, dus je houdt dan nog maar 10% van je stuurcapaciteit over als je geluk hebt. No way dat hij met die snelheid uberhaupt had kunnen sturen, ook zonder curbs of muurtjes of wat dan ook.sjaool schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:30:
[...]
Klopt, dat was de reden dat hij op de gele curbstone terecht kwam. Hij miste daar het punt omdat hij overduidelijk de concentratie verloor door de Renault die hij voorbij moest. Het is gewoon een opeenstapeling van ongelukkige momenten.
Het is echt geen fout waardoor Red Bull hem uit het team zal gaan zetten zoals een aantal hier beweren. Maar relativeren is lastig in deze tijd van het ventileren van meningen.
Gaat al naar HS
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Shit, nu kan ik geen ninja edits meer doen om mn gok naar boven bij te stellen..MikeyMan schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:32:
[...]
Handigst zou zijn om geduldig af te wachten tot iedereen pit... Maar rustig afwachten staat niet bovenaan de lijst vrees ikAtlas schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:34:
Hmmm Max staat achteraan en heeft dus niets te verliezen. De afgelopen races zagen wel al dat hij geen geduld heeft en we weten dat hij kan inhalen. Wie gaat hij morgen de baan aftikken?
Klopt, maar goed de jump over de curb hielp ook niet echt mee en zou misschien ook nog wel eens de problemen met de bak hebben kunnen veroorzaakt.mark-k schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:33:
[...]
Zijn buitenste wiel was niet meer te besturen, dus je houdt dan nog maar 10% van je stuurcapaciteit over als je geluk hebt. No way dat hij met die snelheid uberhaupt had kunnen sturen, ook zonder curbs of muurtjes of wat dan ook.
Dat zat er dik in. Maar als ze dan vroeger naar buiten moeten en in Q3 niet verder komen dan p5/p6 (of misschien nog slechter?), hebben ze wel een probleem, want na hun eerste pitstop zitten ze dan vol in verkeer, terwijl FER en RBR gewoon doordenderen op US.
De top 10 start op hyper. Maar hij moet de 11 tm 19 op eigen kracht inhalen.MikeyMan schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:35:
[...]
Handigst zou zijn om geduldig af te wachten tot iedereen pit... Maar rustig afwachten staat niet bovenaan de lijst vrees ik
Vanuit de pit starten en op lap 1 wisselen naar SS. Daarna in 1x uitrijden.MikeyMan schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:35:
[...]
Handigst zou zijn om geduldig af te wachten tot iedereen pit... Maar rustig afwachten staat niet bovenaan de lijst vrees ik
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Samen met GRO er af zou wel lekker zijn.Atlas schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:34:
Hmmm Max staat achteraan en heeft dus niets te verliezen. De afgelopen races zagen wel al dat hij geen geduld heeft en we weten dat hij kan inhalen. Wie gaat hij morgen de baan aftikken?
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
ultrasoft ipv hypersoftdr.lowtune schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:36:
Dat Ham en Bot zo laag staan...die wagen is echt een lastige dame op deze baan volgens mij.
Die bak is puur de zijwaartse impact in de muur. De ophanging achter moet normaal al die krachten opvangen, heeft dat net wat te veel meegegeven heeft de aandrijfas een tikje naar binnen gedaan en dan is je bak redelijk fucked.sjaool schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:36:
[...]
Klopt, maar goed de jump over de curb hielp ook niet echt mee en zou misschien ook nog wel eens de problemen met de bak hebben kunnen veroorzaakt.
Been there, done that... no go this year...
Klopt, maar op tempo achterliggers slijten die banden bij Rb helemaal niet... Ik ben echt benieuwd wat ze gaan doen en of het niet in de hekken eindigt...RocketKoen schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:36:
[...]
De top 10 start op hyper. Maar hij moet de 11 tm 19 op eigen kracht inhalen.
Dat dikke duitse wijf past gewoon niet lekker door de krappe bochten van Monaco..dr.lowtune schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:36:
Dat Ham en Bot zo laag staan...die wagen is echt een lastige dame op deze baan volgens mij.
Is gewoon een ander setje hypers hoor, maak je maar geen zorgen.MikeyMan schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:38:
Ik snap serieus niet dat ric nu op z'n race banden nog naar buiten gaat.
Gewoon ander setje...MikeyMan schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:38:
Ik snap serieus niet dat ric nu op z'n race banden nog naar buiten gaat.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq