9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Het was een slimmigheid binnen de regels, maar terug naar de oude spiegels lijkt mij geen probleem. Zoveel winst uit die extra winglets halen ze ook weer niet..zynex schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:39:
Dus Ferrari moet voor de volgende race hun spiegel weer verwijderen. Vraag me af of Ferrari daar bezwaar tegen kan maken. Het lijkt me nogal een ingrijpende verandering/update.
Dan heb ik zitten slapen vrees ik. Ik heb alleen RIC net nog zien rijden en de ronde zien afbreken.Jasphur schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:42:
[...]
Hij is toch samen met RIC nog een keer naar buiten geweest?
"When you grow up your heart dies"
Dit is altijd zo toch? max sneller in Q1 & Q2 en vervolgens Q3 er gewoon bij, sneller dan Max. Was in Baku ook zo meen ik..DaniëlWW2 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:42:
Ricciardo valt weer tegen in Q1 en Q2.
Vorig jaar niet hoorthijszor schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:44:
[...]
Dit is altijd zo toch? max sneller in Q1 & Q2 en vervolgens Q3 er gewoon bij, sneller dan Max. Was in Baku ook zo meen ik..
Dit jaar 2-2
meer mannetjes dan bezems denk iksjaool schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:46:
Dat grind opruimen gaat ook heel enthousiast zeg. Echt zo van dat kom mañana wel.

Gamertag: timmie271
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Wees blij dat ze niet slapenmomania schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:47:
LOL, 20 stewards en 10 bezems... lekker alles op Spaans tempo weer
Wie doet er dan ook een Q tijdens de Siësta?sjaool schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:46:
Dat grind opruimen gaat ook heel enthousiast zeg. Echt zo van dat kom mañana wel.
-
Ik kom regelmatig in Spanje en als ik de gemiddelde Spanjaard aan het werk zie, snap ik wel dat het niet zo goed gaat met de economie daar
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ze hebben nieuwe CNC machinestimmie271 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:49:
De haasjes hebben wel flink progressie geboekt dit jaar.
Andere plakbandleverancier denk ik.timmie271 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:49:
De haasjes hebben wel flink progressie geboekt dit jaar.

Flickr PSN ID= cheironnl
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hm.. Max op P2? Daar heb ik slechte ervaringen meecheiron schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:52:
Mooie stand zo, vlag maar af
-
Ik niet hoor: MexicoEdd schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:53:
[...]
Hm.. Max op P2? Daar heb ik slechte ervaringen mee
PSN: xMaurice93
Maar ditkeer zijn de Ferrari's verder weg. Sandwich is unlikely..Edd schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:53:
[...]
Hm.. Max op P2? Daar heb ik slechte ervaringen mee
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Flickr PSN ID= cheironnl
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Brundle tegen Horner "Ric on Softs?"
Horner "Yep"
Brundle "…"
Hij gokt en verliest..thijszor schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:55:
Huh? RIC op softs?
En Ferrari sloopt die spiegels er zelf wel weer af? Het is er niet beter van geworden, zeg maar.
Op sky zitten ze er ook aardig op/over te ranten.
"Those silly mirrors" volgens Brundle.
Flickr PSN ID= cheironnl
Tussen RBR? 2-2Jackson6 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:58:
Hoe is de Q battle nu?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
denk foutjeDutchCrownNL schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 16:01:
Waarom kapte Max hem eigenlijk af na S1?!
Ongetwijfeld een foutje? Ik heb de sectortijd gemist.DutchCrownNL schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 16:01:
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 12-05-2018 16:01 ]
Waarschijnlijk al geen goede tijd in S1 en daardoor de rest afgeblazen.DutchCrownNL schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 16:01:
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, Giro en straks F2TheBrut3 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 16:02:
En.... TV uit!
Ow... Die vent haha.
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 12-05-2018 16:04 ]

"It's called a motor race." - M. Masi 2021
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Shit, ik was te laatGrimmie187 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 16:03:
Snel zappen, voordat Davide begint te praten!
Zo onwijs benieuwd wat er zou gebeuren als je VER, VET, RIC en RAI een flying lap laat rijden in die Mercedes.thijszor schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 16:03:
4 honderste van bottas ook erg netjes! Jammer dat hij hem er niet gewoon even voor zet..
Kan toch? Als de rest dat ook wintExocet schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 16:03:
Waar is die halve seconde waar Helmut het over had?
Ze zaten er echt heel dicht bij. Maar als ze beiden hun ronde afbreken dan ga je dat niet in de kwalificatie terugzien. Ik denk dat Red Bull gokt op eens plensbui morgen.Exocet schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 16:03:
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
- DaniëlWW2
- Niet online
Helaas ja, want dan stonden ze nu waarschijnlijk P5 en P6.Grimmie187 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 16:01:
Kudt.. Misschien toch beter supersoft kunnen kiezen.
Iedereen loopt het hele weekend al te zeuren over de SS banden die niet werken. Ferrari kreeg ze overduidelijk niet werkende en ging dus voor S. Ricciardo gokte op S, en was alsnog langzamer dan Max. Max weten we niet omdat hij meteen afbrak, maar zou niet verbaast zijn als hij vergelijkbaar of net was sneller was geweest.
Verwijderd
Denk er serieus over de kwalificaties te gaan skippen voortaan. Geen drol meer aan. Jammer.
Dan kun je de race ook wel skippen.Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 16:09:
Pffff, spannend weer hoor. O, ff knopje drukken...zo, eerste en tweede...ooo wat zijn wij goed he. Altijd leuk hier, goede fans ...blabla...
Denk er serieus over de kwalificaties te gaan skippen voortaan. Geen drol meer aan. Jammer.
PSN: xMaurice93
Het is maar net wat je er van verwacht denk ik dan. Misschien zijn wij Nederlanders iets te hoopvol ofzo.Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 16:09:
Pffff, spannend weer hoor. O, ff knopje drukken...zo, eerste en tweede...ooo wat zijn wij goed he. Altijd leuk hier, goede fans ...blabla...
Max reed ook dat laatste rondje op SS.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 16:08:
[...]
Helaas ja, want dan stonden ze nu waarschijnlijk P5 en P6.![]()
Iedereen loopt het hele weekend al te zeuren over de SS banden die niet werken. Ferrari kreeg ze overduidelijk niet werkende en ging dus voor S. Ricciardo gokte op S, en was alsnog langzamer dan Max. Max weten we niet omdat hij meteen afbrak, maar zou niet verbaast zijn als hij vergelijkbaar of net was sneller was geweest.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Max op Sky F1: de meesten zullen morgen voor soft en medium kiezen voor de race. Super soft is gewoon te snel op.
[ Voor 31% gewijzigd door sjaool op 12-05-2018 16:17 ]
Juist die vent, zo'n hekel aan.Vos schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 16:02:
Ow... Die vent haha.
Nu weer gewoon nabeschouwing kijken, dan F2 en daarna zappen naar de 24h. Misschien vanavond Indy kijken op Indianapolis.
- DaniëlWW2
- Niet online
In 2015 won Rosberg en werd Hamilton tweede.sjaool schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 16:14:
Zou Ferrari voor deze race op de nominatie staan om er samen af te gaan? Mercedes en Red Bull hebben we namelijk al gehad.
In 2016 gingen Rosberg en Hamilton er samen af. Max won en Kimi tweede.
In 2017 gingen Max en Kimi er samen af. Hamilton won en Seb tweede.
In 2018...
Hij slipte weg in bocht 2.DutchCrownNL schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 16:01:
dus toch ook softs moeten proberen
Die is misschien terug te vinden in de long runs van FP2? Tijdens kwalificatie komt de Renault krachtbron gewoonweg de extra power te kort die Ferrari en Mercedes wel beschikbaar hebben. Maar dit is geen nieuws en al jaren het geval.Exocet schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 16:03:
Testing, one, two ...
Er is nu ook meer vol gas dan vorig jaar, dus het verschil zal ook groter zijn. Maar op deze baan winnen ze dus niks.hardware-lover schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 16:53:
[...]
Die is misschien terug te vinden in de long runs van FP2? Tijdens kwalificatie komt de Renault krachtbron gewoonweg de extra power te kort die Ferrari en Mercedes wel beschikbaar hebben. Maar dit is geen nieuws en al jaren het geval.
Aardige blog van Will Buxton:
Zo te zien ook nog met dat pers-mokkel van Force India. Aparte groep zo...
[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 12-05-2018 17:00 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Testing, one, two ...
Iemand enig idee waar ik dit nog wel kan doen?
Ik heb geen spin gezien deze quali neehardware-lover schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 19:59:
Leclerc begint ondertussen wel aardig zijn draai te vinden, presteert buitengewoon goed en heeft Ericsson inmiddels aardig in de pocket (zoals verwacht). Als ie dit niveau blijft houden dan lijkt een promotie volgend jaar beslist een mogelijkheid. Haas misschien? Ferrari team zal wat te vroeg zijn.
Maar idd, hij doet het goed, maar laat hem het seizoen eerst afmaken. Mag nog wat meer fouten maken, maar moet ook nog es wat punten binnen harken.
Ik hoop vooral dat ie in ieder geval wat meer kansen krijgt om ook echt voor positie te vechten en dat de regie dat ook in beeld neemt. Wat Max namelijk wel mazzel mee had is dat ie destijds veel screentime kreeg (ook omdat ze wisten dat er wel wat actie te verwachten was), ik hoop dat ze de nieuwelingen toch ook wat meer screentime geven, vooral omdat die dat ook wel nodig hebben om wat publiek achter zich te krijgen (of juist niet). Je ziet ze nu meestal alleen als ze een actie doen, maar vooral als er iets mislukt en dat geeft toch wel een scheef beeld imo.
Als je bij ziggo zit kan het hier: https://www.ziggogo.tvpilskes schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 20:05:
NONDE!!! Ging ervan uit dat ik de kwali terug kon kijken, maar helaas gaat dit niet!!
Iemand enig idee waar ik dit nog wel kan doen?
Zelf daar net terug gekeken
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Gewoon zeuren, maakt niet over waarover. Hou het nou eens gezellig.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1