Zulke hoge rake heb ik nog niet gezien
:

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Voor een samenvattingpilskes schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 20:17:
Net over op KPN, en opnemen was nog niet geactiveerd..
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Op Formula1.com staat een samenvatting.pilskes schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 20:05:
NONDE!!! Ging ervan uit dat ik de kwali terug kon kijken, maar helaas gaat dit niet!!
Iemand enig idee waar ik dit nog wel kan doen?
"When you grow up your heart dies"
ouch, pijnlijk...Amphiebietje schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 20:15:
Zulke hoge rake heb ik nog niet gezien:
[afbeelding]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Soms heb je nog geluk om de hele kwalificatie terug te vinden op YouTube.pilskes schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 20:32:
Thanx allemaal!!
Al 20 jaar geen kwali gemist...Ga NOOIT meer naar de vrouw luisteren als ze gezellig meubels wil shoppen op kwali-dag en zegt:
"Je kan nu toch alles terugkijken met KPN"
![]()
Keihard!Hippocampus schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 20:53:
@Chiron Ik verbaas me toch een beetje dat ie zo uit elkaar valt eigenlijk. Iemand enig idee hoe hard de impact was?
Hard. https://i.imgur.com/2aktb1H.gifvHippocampus schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 20:53:
@Chiron Ik verbaas me toch een beetje dat ie zo uit elkaar valt eigenlijk. Iemand enig idee hoe hard de impact was?
[ Voor 12% gewijzigd door TinusTegengas op 12-05-2018 21:09 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Aanwezig? Heerlijk om zulke foto's te zien zo tussendoor. Mijn pa kwam ook altijd met rolletjes vol van zulke foto's terug na een race. Genieten altijd!
[ Voor 11% gewijzigd door DoeEensGek op 12-05-2018 21:51 ]
Dat is niet waar. Honda klinkt nog steeds half acceptabel. Voor de "grazie ragazzi" mobiel is het wel terecht ja.DoeEensGek schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 21:47:
@DaniëlWW2 mijn vriendin gaat altijd stofzuigen tijdens de kwalificatie, je hoort toch het verschil niet zegt ze.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Niet zo gek als je twee audiostreams van Bottas en Hamilton tegelijk hoort...PS: Wat klinken die motoren ook verschrikkelijk. Omdat er geen ander geluid is valt het nu weer extra op hoe slecht het eigenlijk is. De Mercedes klinkt als een opgevoerde zwerm muggen
Je mag je alu hoedje weer opbergen. Want volgens de onafhankelijke reporter, hr Wolf, hebben ze er niks mee te maken!!DaniëlWW2 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:02:
[...]
Dat is niet waar. Honda klinkt nog steeds half acceptabel. Voor de "grazie ragazzi" mobiel is het wel terecht ja.
Ik wil toch iets anders aan gaan stippen. De banden voor deze race zijn namelijk op verzoek van Mercedes dunner gemaakt, en opeens pakken ze pole. Zie:
http://www.f1i.com/news/2...stering-tyre-demands.html
Daarna is Lauda opeens blij en komt de persoon van Pirrelli toevallig voorbij voor felicitaties, en zo lijkt het bedankjes komt innen.
https://streamable.com/c6a1s
Daarna begint Lauda over dingen ontwikkelen en de "master race". Hij is een Oostenrijker die samen met een andere Oostenrijker een Duits team leid. Wat kan er nu gebeuren?![]()
https://streamable.com/uin58
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Als het chassis van RBR werkelijk (met afstand?) het beste is en Honda krijgt z'n zaakjes voor elkaar, hebben ze in 2019 zonder wijzigingen in de aero-hoek een kampioenwaardige bolide. Als je opnieuw moet gaan ontwerpen door een sterk gewijzigde voorvleugel kun je dat voordeel kwijtraken. Een compleet nieuw design kan altijd mislukken, hoe goed je ook bent. Zo complex is zo'n F1-ontwerp welsjaool schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:47:
@Tommy The Cat De regels zijn voor iedereen hetzelfde. Red Bull is 4 keer wereldkampioen geworden voordat deze gigantisch geavanceerde voorvleugels hun intrede deden. Ik snap dus ook niet zo waar Horner dan bang voor is.
[ Voor 14% gewijzigd door Grrrrrene op 12-05-2018 23:55 ]
Dat wel maar ze hebben het niet zo geheime wapen Adrian Newey natuurlijk nog steeds.Grrrrrene schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:55:
[...]
Als het chassis van RBR werkelijk (met afstand?) het beste is en Honda krijgt z'n zaakjes voor elkaar, hebben ze in 2019 zonder wijzigingen in de aero-hoek een kampioenwaardige bolide. Als je opnieuw moet gaan ontwerpen door een sterk gewijzigde voorvleugel kun je dat voordeel kwijtraken. Een compleet nieuw design kan altijd mislukken, hoe goed je ook bent. Zo complex is zo'n F1-ontwerp wel
Valide. Je zou ook kunnen redeneren dat dezelfde formule andere teams meer tijd geeft om de auto werkend te krijgen. Als je een goed ontwerpteam hebt dan is een wijziging in jouw voordeel.Grrrrrene schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:55:
[...]
Als het chassis van RBR werkelijk (met afstand?) het beste is en Honda krijgt z'n zaakjes voor elkaar, hebben ze in 2019 zonder wijzigingen in de aero-hoek een kampioenwaardige bolide. Als je opnieuw moet gaan ontwerpen door een sterk gewijzigde voorvleugel kun je dat voordeel kwijtraken. Een compleet nieuw design kan altijd mislukken, hoe goed je ook bent. Zo complex is zo'n F1-ontwerp wel
Ik vind er alleen geen vertrouwen uit spreken als dat de reden zou zijn. Ik ben het ook wel helemaal eens met Max: maak het inhalen mogelijk, niet makkelijker. Gewoon weer elkaar kunnen volgen, die baanrecords zie ik er niet aan af
Mijn weer-app zegt alleen beetje bewolking..geen regen..sjaool schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:39:
Mijn weersvoorspelling zegt nog steeds dat het een regenrace wordt.
Als de voorspelling waar is zou de start zomaar uitgesteld kunnen worden.
[afbeelding]
Honda heeft z'n zaakjes volgens mij wel voor elkaar nu, alleen Toro Rosso zelf nog niet. Tis jammer dat Honda geen upgrade klaar heeft staan voor die auto van Hartley want dat zou nu de ultieme test zijn voor Honda en RBR.Grrrrrene schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:55:
[...]
Ik vind er alleen geen vertrouwen uit spreken als dat de reden zou zijn. Ik ben het ook wel helemaal eens met Max: maak het inhalen mogelijk, niet makkelijker. Gewoon weer elkaar kunnen volgen, die baanrecords zie ik er niet aan af
5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti
Daar heb jij toch geen app voor nodig. Je kijkt daar toch alleen maar even naar boven?Ari Gold schreef op zondag 13 mei 2018 @ 00:05:
[...]
Mijn weer-app zegt alleen beetje bewolking..geen regen..
Ik zie wel regen snachts en sochtends, maar niet om 15:00sjaool schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:39:
Mijn weersvoorspelling zegt nog steeds dat het een regenrace wordt.
Als de voorspelling waar is zou de start zomaar uitgesteld kunnen worden.
[afbeelding]
Hmm, aardig donker en veel regen...maar enige wat ik zie is de onderkant van m'n glas.sjaool schreef op zondag 13 mei 2018 @ 00:08:
[...]
Daar heb jij toch geen app voor nodig. Je kijkt daar toch alleen maar even naar boven?
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 13-05-2018 07:56 ]
Dat plaatje, net als meerdere sites, zegt mij eigenlijk dat de kans op regen nihil is.sjaool schreef op zondag 13 mei 2018 @ 07:56:
Niets zo veranderlijk als het weer.
Maar de kans op regen blijft aanzienljk.
[afbeelding]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik neem aan dat die alweer lang in elkaar staat. Normaal bouwen de teams de auto ook grotendeels op de donderdag op dus binnen 24 uur* moet zo'n auto wel klaar zijn.TrekDr0p schreef op zondag 13 mei 2018 @ 10:19:
Zullen we nog te zien krijgen van de rebuild van toro rosso?
TR was gisteren zeker al klaar met de auto weer opbouwen.RobertMe schreef op zondag 13 mei 2018 @ 10:25:
[...]
Ik neem aan dat die alweer lang in elkaar staat. Normaal bouwen de teams de auto ook grotendeels op de donderdag op dus binnen 24 uur* moet zo'n auto wel klaar zijn.
* Uiteraard dan 24 uur zonder nacht. Maar als het STR al niet zou lukken om de auto op tijd af te krijgen/het kantje boord zou zijn hebben ze gewoon bij de FIA gevraagd voor een uitzondering op de nachtklok zodat ze wel langer mogen doorwerken aan de auto.
[ Voor 38% gewijzigd door Jasphur op 13-05-2018 10:44 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
En die droogt op als een malle (op Sky)TheBrut3 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 10:48:
GP3 heeft al een natte baan.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Bij McL hadden ze er toch ook al een slipper/beachwear merk op staan?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Weet ik, GP2 rijden al op slicks. Maar dat wil niet zeggen dat er niet nog een beetje kan vallen. Al valt het volgens mij allemaal wel mee.Pierre schreef op zondag 13 mei 2018 @ 10:54:
En die droogt op als een malle (op Sky)
Dat maakt weinig meer uit. Vrijdag en zaterdag is er flink wat rubber op de baan gelegd voor grip. Dat is nu allemaal weg door de regen. Dat kan best glibberen en glijden worden de eerste ronden, zelfs als het niet meer gaat regenen. Uiteraard hoop ik alsnog op regen.
[ Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-05-2018 11:50 ]
Plusje voor de woordspelingTheBrut3 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 11:37:
[...]
Weet ik, GP2 rijden al op slicks. Maar dat wil niet zeggen dat er niet nog een beetje kan vallen. Al valt het volgens mij allemaal wel mee.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Beetje regen spoelt niet zomaar rubber weg hoorDaniëlWW2 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 11:49:
[...]
Dat maakt weinig meer uit. Vrijdag en zaterdag is er flink wat rubber op de baan gelegd voor grip. Dat is nu allemaal weg door de regen. Dat kan best glibberen en glijden worden de eerste ronden, zelfs als het niet meer gaat regenen. Uiteraard hoop ik alsnog op regen.
5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti
Het was vannacht geen "beetje" regen.ArcticWolf schreef op zondag 13 mei 2018 @ 11:50:
[...]
Beetje regen spoelt niet zomaar rubber weg hoor
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Smiling as the shit comes down...
Dat laatste heb ik ook een beetje: de start is nu extra spannend. En in gedachten zie ik hem alweer te enthousiast een gat induiken, over het hoofd gezien worden door iemand aan de buitenkant die degene in het midden naar binnen drukt en daar gaat weer een bodem, voorvleugel, band, whatever...ScrooLoose schreef op zondag 13 mei 2018 @ 12:13:
Nou, ik hoop eigenlijk op een onzichtbare maar degelijke Ver vanmiddag en dus een vlekkeloze race zonder incidenten.
Van mij mag Ric wel voor Ver eindigen als het maar zonder incidenten gaat.
Ik merk wel dat ik na het gezeik van de afgelopen races wel wat minder excited ben voor de start omdat ik in het achterhoofd steeds denk wat zal er nu weer gebeuren
Ik vind het juist wel spanningsverhogend. Die vorige race was tot aan de crash van de Red Bulls echt heerlijk met name vanwege het gevecht tussen de Bulls.ScrooLoose schreef op zondag 13 mei 2018 @ 12:13:
Nou, ik hoop eigenlijk op een onzichtbare maar degelijke Ver vanmiddag en dus een vlekkeloze race zonder incidenten.
Van mij mag Ric wel voor Ver eindigen als het maar zonder incidenten gaat.
Ik merk wel dat ik na het gezeik van de afgelopen races wel wat minder excited ben voor de start omdat ik in het achterhoofd steeds denk wat zal er nu weer gebeuren
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Heeft hij het podium ook gehaald.Jasphur schreef op zondag 13 mei 2018 @ 12:29:
Voor de geintresseerden. F1 gaat meteen na de podiumceremonie live met Buxton en Palmer.
https://twitter.com/f1/status/995609376303058944?s=21
Check ook even de reacties hehe
[ Voor 3% gewijzigd door talkatoo op 13-05-2018 12:36 ]
-weer een crash van Verstappen door een domme actie + 20 pagina's aan /rage in dit topictalkatoo schreef op zondag 13 mei 2018 @ 12:35:
Ik hoop op:
Umm vergeet ik nog iets? (even voor het evenwicht in dit topic)
Dat laatste is vervelender dan het eerstevhal schreef op zondag 13 mei 2018 @ 12:48:
[...]
-weer een crash van Verstappen door een domme actie + 20 pagina's aan /rage in dit topic
Over domme acties gesproken. Ik zag er net wel eentje van Sager in de Porsche Super Cup.vhal schreef op zondag 13 mei 2018 @ 12:48:
[...]
-weer een crash van Verstappen door een domme actie + 20 pagina's aan /rage in dit topic
De Bingo-kaart?shoombak schreef op zondag 13 mei 2018 @ 12:58:
Kan je ergens inzetten op een crash van Max?
Geen idee, maar kan me niet voorstellen dat dit veel uitbetaald.shoombak schreef op zondag 13 mei 2018 @ 12:58:
Kan je ergens inzetten op een crash van Max?
Hij kan toch lachen...Kimi welteverstaanTinusTegengas schreef op zondag 13 mei 2018 @ 13:14:
Kimi had zijn "grootste" fan ook weer op bezoek.
https://mobile.twitter.co...95606460162768896/photo/1
Hahaha, en de volgende vrije training is daarna pas weer op 24 mei, dat wordt lang vervelen voor jeTheBrut3 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 13:26:
Wat is 15:10 toch een klote starttijd! Nu moet ik mijzelf een uur vervelen...
Kimibot.exe has stopped working. Het lacht gewoon.TinusTegengas schreef op zondag 13 mei 2018 @ 13:14:
Die ouders vinden het wel prima denk ik. Zo beetje op de paddock rondlopen heheTinusTegengas schreef op zondag 13 mei 2018 @ 13:14:
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Oh kak, de race is om 15:10Franko P. schreef op zondag 13 mei 2018 @ 13:45:
Zo, nog een kleine anderhalf uur en het feest begint weer.
Hopelijk regent het, en flink ook.
Dan worden de mannen van die mietjes gescheiden.
Verwijderd
Tijdzone verschil.JeroenTheStig schreef op zondag 13 mei 2018 @ 13:49:
[...]
Oh kak, de race is om 15:10![]()
Zit ik hier al helemaal klaar met chips en bier, duurt het nog ruim een uur. Ook weer een idee van die gekke yanks?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2018 13:49 ]
Ik had niet iets anders verwacht eigenlijk haha.Amphiebietje schreef op zondag 13 mei 2018 @ 13:34:
Nieuwe motor voor Hartley:
https://www.motorsport.co...-crash-barcelona-1036730/
Tijdzone met spanje...kom zelf even uit je tijdzoneVerwijderd schreef op zondag 13 mei 2018 @ 13:49:
[...]
Tijdzone verschil.
Hier ook al wel helemaal klaar daar niet van.
Maak dan een jaaragenda, of download een.PWM schreef op zondag 13 mei 2018 @ 13:50:
Ik had al zo'n vermoeden dat ik niet de enige was die verdwaasd naar de TV zat te kijken. 15.10 dus![]()
En dan te bedenken dat ik een familielunch heb weten te verplaatsen van 13.00 naar een borrel om 16.00 zodat ik precies F1 kon kijken. Niet dus
Dat is nieuw voor mij, of is Spanje afgedreven in de atlantische oceaan?Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2018 @ 13:49:
[...]
Tijdzone verschil.
Hier ook al wel helemaal klaar daar niet van.
Verwijderd
Oeps dacht dat het te maken had met winter zomertijd. Dan wel raar dat het om 15:10 is.bvbal79 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 13:51:
[...]
Tijdzone met spanje...kom zelf even uit je tijdzone
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 3% gewijzigd door TheBrut3 op 13-05-2018 13:54 ]
Nope. Dit is al begin dit jaar bekend gemaakt. Alle races zijn verplaatst naar 15.10. De race in Frankrijk zelfs naar 16.10 ivm met WK voetbalVerwijderd schreef op zondag 13 mei 2018 @ 13:52:
[...]
Oeps dacht dat het te maken had met winter zomertijd. Dan wel raar dat het om 15:10 is.
Ik heb alle q’s en races in mijn google agenda staan, maar heb deze keer niet gekeken omdat de gp van Spanje anders ook altijd om 14:00 is. Deze keer niet dus.
Verwijderd
Waarom dat dan zo echt de hele dag weg alleen door de F1bvbal79 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 13:53:
[...]
Nope. Dit is al begin dit jaar bekend gemaakt. Alle races zijn verplaatst naar 15.10. De race in Frankrijk zelfs naar 16.10 ivm met WK voetbal
Dan moet je even al je races even opnieuw instellen, want geen enkele start meer om 14hJeroenTheStig schreef op zondag 13 mei 2018 @ 13:54:
[...]
Ik heb alle q’s en races in mijn google agenda staan, maar heb deze keer niet gekeken omdat de gp van Spanje anders ook altijd om 14:00 is. Deze keer niet dus.
Wrs om het momentum van de dag te verplaatsen, ik kan nu voor 15h nog van alles doenVerwijderd schreef op zondag 13 mei 2018 @ 13:55:
[...]
Waarom dat dan zo echt de hele dag weg alleen door de F1![]()
Nou ja heb er wel zin in. Als Max uitrijd zou die een mooi resultaat kunnen laten zien.
[ Voor 32% gewijzigd door bvbal79 op 13-05-2018 13:57 ]
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Nee ik zie het nu ook. Had ik toch wel een beetje gelijk dat dit weer een idee is van die yanks.bvbal79 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 13:56:
[...]
Dan moet je even al je races even opnieuw instellen, want geen enkele start meer om 14h
Fijn voor je. Ik vind het prima om 15.10Franko P. schreef op zondag 13 mei 2018 @ 13:57:
Sinds de F1 in Amerikaanse handen is ben ik nog geen een verandering tegen gekomen die wel positief is.
alle dingen op F1 youtube zijn wel leukFranko P. schreef op zondag 13 mei 2018 @ 13:57:
Sinds de F1 in Amerikaanse handen is ben ik nog geen een verandering tegen gekomen die wel positief is.
Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack
Haha geweldigneocon schreef op zondag 13 mei 2018 @ 13:58:
Via kai Ebel op twitter![]()
Frühstück in Holland @GvanderGarde @Max33Verstappen #josverstappen #f1 #rtl #barcelona #spanishgp
[afbeelding]
Ja maar ik kan niet tegen verandering!
Waar maak je je druk omFranko P. schreef op zondag 13 mei 2018 @ 14:00:
[...]
Ja maar ik kan niet tegen verandering!![]()
Maar serieus, dat 10 over het hele uur slaat gewoon nergens op.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq