In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hij maakt zich druk om veranderingen, dat zegt hij toch?
Ik ben blij trouwens dat er na Peter-Jan Rens en Waylon weer een kenner op de bank zit in de Ziggo studio.
Verwijderd
Volgens mij gaat zij voor een bougievonkje nog naar de winkelJeroenTheStig schreef op zondag 13 mei 2018 @ 14:07:
[...]
Hij maakt zich druk om veranderingen, dat zegt hij toch?
Ik ben blij trouwens dat er na Peter-Jan Rens en Waylon weer een kenner op de bank zit in de Ziggo studio.
Er hangen overigens best wel dronkere wolken boven de baan als ik de beelden zo zie. Hoe is het daar @Ari Gold ??
[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 13-05-2018 14:14 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Het blijft volgens Mol droogJasphur schreef op zondag 13 mei 2018 @ 14:13:
Haha. Veel plezier heren met haar op de bank. Ga ik even naar Pinkham kijken.
Er hangen overigens best wel dronkere wolken boven de baan als ik de beelden zo zie. Hoe is het daar @Ari Gold ??
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Is al een paar keer uitgelegd. Dit is in verband met de reclames op de Amerikaanse tv. De race was voor hun al vaak begonnen voordat de uitzending begon.Franko P. schreef op zondag 13 mei 2018 @ 14:00:
[...]
Ja maar ik kan niet tegen verandering!![]()
Maar serieus, dat 10 over het hele uur slaat gewoon nergens op.
Het is niet bij de Amerikanen opgekomen om de reclame 10 minuten naar voren te schuiven of een keer een dubbel reclameblok in het uur voor de uitzending te doen.
"When you grow up your heart dies"
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Wat klopt daar niet aan dan?
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
*Olav
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Dat was wel weer even een leuk stukje! En Pinkham is altijd leukJasphur schreef op zondag 13 mei 2018 @ 14:13:
Haha. Veel plezier heren met haar op de bank. Ga ik even naar Pinkham in de F1 two seater kijken.
Waiting on the world to change
Vrij zonnig, bewolking aanwezig met een paar donkere. Ziet er wel naar uit naar een droge race.Jasphur schreef op zondag 13 mei 2018 @ 14:13:
Haha. Veel plezier heren met haar op de bank. Ga ik even naar Pinkham in de F1 two seater kijken.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Moet je maar betalen voor Ziggo.Jasphur schreef op zondag 13 mei 2018 @ 14:26:
Oke SKY. Jullie hebben je ‘HAM is racing god/legend/hero’ wel gehad. Let’s go objectiviteit.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Schakelde jij dan altijd netjes 10 minuten eerder in om de nodige reclame te bekijken? Het gaat om de centen, niet om wat jij leuk vindt.Franko P. schreef op zondag 13 mei 2018 @ 14:00:
[...]
Ja maar ik kan niet tegen verandering!![]()
Maar serieus, dat 10 over het hele uur slaat gewoon nergens op.
alles kan off-topic
Neuhhh, daar heb je al de Max fans en F1 newbies
Inderdaadsjaool schreef op zondag 13 mei 2018 @ 14:28:
Dat is geen lens van de camera maar een zonnekap met geïntegreerd protectfilter.
En jij denkt dat ik nu nog steeds op het hele uur inschakel zodat ik 10 minuten reclame kan kijken?Ankona schreef op zondag 13 mei 2018 @ 14:27:
[...]
Schakelde jij dan altijd netjes 10 minuten eerder in om de nodige reclame te bekijken? Het gaat om de centen, niet om wat jij leuk vindt.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Yep, en maar goed ook. Dat relatief goedkope filter heeft een flinke som geld bespaard.
Op RTL7 nu dacht ik (zit nog in de auto)TheBrut3 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 14:25:
Misschien kunnen ze wat nieuws vanuit de Nürburgring overbrengen? Daar is het echt kletsnat.
Nee, ik denk dat jij net als ik een uur te vroeg ingeschakeld hebt en nu maar uit verveling zit te internetten met geouwehoer op de achtergrond.Franko P. schreef op zondag 13 mei 2018 @ 14:30:
[...]
En jij denkt dat ik nu nog steeds op het hele uur inschakel zodat ik 10 minuten reclame kan kijken?
alles kan off-topic
En de meest toffe zin: “and it’s lights out, and away we go!!” plus Ted Kravtiz en Pinkham missen? Never!
Die Sean Bratches komt zo uit een Hollywood film lopen! Snel pakkie, snelle zonnebril.
Op Ziggo Sport Extra2 is het en op Ziggo Sport Racing is de WRX van België, ook daar is het nat. Alleen Barcelona is droog.
En die evil wenkbrauwen dan?pinda powerrr schreef op zondag 13 mei 2018 @ 14:35:
@ SKY:
Die Sean Bratches komt zo uit een Hollywood film lopen! Snel pakkie, snelle zonnebril.
Is dat niet zijn schaamhaar die erboven uit steekt?
Geeft Sean Bratches nou toe dat ze het publiek aan het wifi-tracken zijn??
Flickr PSN ID= cheironnl
Ho, wacht... Volgens Doornbos 80% kans op neerslag. Olav zei het blijft droog
[ Voor 34% gewijzigd door TheBrut3 op 13-05-2018 14:40 ]
@Jasphur update: donkere wolken komen richting circuit dus verwacht nu wel motregen. Af en toe wat druppels zijn voelbaar.Ari Gold schreef op zondag 13 mei 2018 @ 14:24:
[...]
Vrij zonnig, bewolking aanwezig met een paar donkere. Ziet er wel naar uit naar een droge race.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Kom op, aan de slag jij.Ari Gold schreef op zondag 13 mei 2018 @ 14:39:
[...]
@Jasphur update: donkere wolken komen richting circuit dus verwacht nu wel motregen. Af en toe wat druppels zijn voelbaar.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Net op Sky zag ik zijn proefstart
[ Voor 56% gewijzigd door Tommy The Cat op 13-05-2018 14:44 ]
Formatie rondje is vaker op andere band.Tommy The Cat schreef op zondag 13 mei 2018 @ 14:44:
Huh max op ss?
Is maar een inlooprondje, straks gaan pas de juiste banden er op.Tommy The Cat schreef op zondag 13 mei 2018 @ 14:44:
Huh max op ss?
Net op Sky zag ik zijn proefstart
Is natuurlijk ook misschien een slimme manier om even te voelen hoe de ss aanvoelt ivm gisteren.
Pirelli verwacht dat de mensen die op de S starten een 1 stopper maken met de Medium. Diegene die op de SS starten kunnen het beste een 2 stopper doen met soft en weer terug naar super soft.
We zitten er weer klaar voor, nieuwe ronden/nieuwe kansen, hopelijk nu een goede race voor Max
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
FTFY.Jasphur schreef op zondag 13 mei 2018 @ 14:47:
Pirelli verwacht dat de mensen die op de S starten een 1 stopper maken met de Medium naar de wets .
[ Voor 9% gewijzigd door Jasphur op 13-05-2018 14:55 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Kwestie van wachten tot ie bewerkt op reddit verschijntJasphur schreef op zondag 13 mei 2018 @ 14:55:
Haha Martin Brundle op SKY rennent achter SAI voor een gridpraatje: “Carlos? Caaarlos? Caaaaaaaaarlos?!!”
Sainz: Team zegt 70% kans op regen tijdens de race.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Haha die was nogal zoekende ja. Tot ie hoorde dat Jack bij Mercedes liep en toen wist hij waar ergens Jack uit moest hangen
Met de video van Benton...yorkick schreef op zondag 13 mei 2018 @ 14:56:
[...]
Kwestie van wachten tot ie bewerkt op reddit verschijnt
Heeft ie wel vaker. Mooi hoe Jack dat oploste, “ Ik loop nu vanaf Mercedes richting Ferrari”
I have no special talent. I am only passionately curious.
Ik zit met een dubbel gevoel. Of het wordt een eerste-bocht-drama, of het wordt straatfeest.
Wist niet dat Jack v Gelder bij Ziggo nu F1 doet
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Voor Max wordt het een drama. Wat anders?AzzKickah schreef op zondag 13 mei 2018 @ 14:59:
Nou guys, succes dan maar
Ik zit met een dubbel gevoel. Of het wordt een eerste-bocht-drama, of het wordt straatfeest.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Daarom gaat de Leffe hier pas open na de eerste rondeAzzKickah schreef op zondag 13 mei 2018 @ 14:59:
Of het wordt een eerste-bocht-drama, of het wordt straatfeest.
Doet ie ook nietHackus schreef op zondag 13 mei 2018 @ 15:00:
[...]
Wist niet dat Jack v Gelder bij Ziggo nu F1 doet
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
F1 app zegt 80% kans, net als de Torro Rosso twitter.Jasphur schreef op zondag 13 mei 2018 @ 15:00:
Huh. Net Sainz zeggen dat er 70% kans op regen is tijdens de race en nu zegt Ocon dat er geen regen komt. Wut?
[ Voor 6% gewijzigd door mjjveldt op 13-05-2018 15:01 ]
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hier precies hetzelfde. Hopelijk wordt het een goede start en verder leuke race. Punten pakken is de stal orderAzzKickah schreef op zondag 13 mei 2018 @ 14:59:
Nou guys, succes dan maar
En bij Ziggo zeiden ze 80%. Kijken allemaal op een andere siteJasphur schreef op zondag 13 mei 2018 @ 15:00:
Huh. Net Sainz zeggen dat er 70% kans op regen is tijdens de race en nu zegt Ocon dat er geen regen komt. Wut?
"4000 man op deze tribune he jongens, allemaal Sainz fans" Ferrari vlag vol in beeld midden op die tribune
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Regenboog!Hackus schreef op zondag 13 mei 2018 @ 15:05:
Volgens RTL druppelt het telkens, maar de zon blijft schijnen
Was gister ook. Renault heeft een zeecontainer met merch verspreidpinda powerrr schreef op zondag 13 mei 2018 @ 15:05:
Doen de NL-ers toch beter. De Spanjaarden zitten allemaal met hetzelfde gele petje op. NL-ers staan helemaal uitgedost op de tribune!
[ Voor 71% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-05-2018 15:10 ]
ora et labora
Gister niks gezienJasphur schreef op zondag 13 mei 2018 @ 15:06:
[...]
Was gister ook. Renault heeft een zeecontainer met merch verspreid
Verwijderd
Viva Ferarri
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Verwijderd
Wat je nu zegt rijmt niet met elkaarHackus schreef op zondag 13 mei 2018 @ 15:09:
Es geht los ! Viel Spaß beim Spanischen F1 Grand Prix .
Viva Ferarri
Ze moeten volgens mij nog wel een beetje op elkaar ingespeeld raken. Lijkt soms net of ze naar elkaar wijzen van "nu mag jij".
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
For sure!Saturnus schreef op zondag 13 mei 2018 @ 15:09:
5x 'natuurlijk' in 20 seconden ofzo.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Dat wordt een leuke race!
Dat is menselijk. Vraag maar aan Google Duplex.TheBrut3 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 15:10:
Eerste feedback: Giedo uhh't teveel.
Zal allemaal wel meevallen..Harry Nak schreef op zondag 13 mei 2018 @ 15:10:
Race Control: Risk of rain 80%
Dat wordt een leuke race!
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Gewoon zeuren, maakt niet over waarover. Hou het nou eens gezellig.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1