"When you grow up your heart dies"
1:17.0 new track recordJasphur schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:10:
1:17.4 in Q1 is wel behoorlijk snel
Gamertag: timmie271
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Flickr PSN ID= cheironnl
Vind dat echt zo irritant inderdaad.vliegnerd schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:07:
Goeie regie ook. Lekkere ALO show.
En nog steeds geen banden in beeld. Is echt een gemis
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
[ Voor 5% gewijzigd door TinusTegengas op 12-05-2018 15:12 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Hij rijdt dus best aardig.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Flickr PSN ID= cheironnl
[ Voor 14% gewijzigd door bartus1989 op 12-05-2018 15:15 ]
Ligt eraan wat "er" is. In driften heeft hij wel zincheiron schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:15:
De Williams heeft er nog steeds geen zin in..
0.001s sneller dan MAGJasphur schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:15:
GRO P8. Hmm
[ Voor 36% gewijzigd door Vos op 12-05-2018 15:16 ]
[ Voor 16% gewijzigd door zynex op 12-05-2018 15:17 ]
Beetje pot verwijt de ketel dit toch? Jij weet toch ook niet wat er aan de hand is? Dan is hem "pannenkoek" (met 3x n) een beetje prematuurDe_Bastaard schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:16:
Wel fijn dat Olav zo zeker is van wat er bij Hulk gebeurde. Manman wat een pannekoek.
[ Voor 9% gewijzigd door Grrrrrene op 12-05-2018 15:17 ]
Bij SKY zeiden ze dat er een probleem was met de benzine pomp (oid)De_Bastaard schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:16:
Wel fijn dat Olav zo zeker is van wat er bij Hulk gebeurde. Manman wat een pannekoek.
Volgens mij heeft ie toch nog een puntje hoor, Hulk was vrij snel weer weg dus een reset is niet ontdenkbaar..De_Bastaard schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:16:
En daarbij...Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topicGrrrrrene schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:17:
[...]
Beetje pot verwijt de ketel dit toch? Jij weet toch ook niet wat er aan de hand is? Dan is hem "pannenkoek" (met 3x n) een beetje prematuur

Flickr PSN ID= cheironnl
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

[ Voor 21% gewijzigd door DutchCrownNL op 12-05-2018 15:20 ]
We do what we must because we can.
Dat weet ik inderdaad niet, maar dan moet hij niet gaan lopen roeptoeteren "dan is er gebeurt wat ik al zei, de bak gereset" terwijl hij het ook niet weet.Grrrrrene schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:17:
[...]
Beetje pot verwijt de ketel dit toch? Jij weet toch ook niet wat er aan de hand is? Dan is hem "pannenkoek" (met 3x n) een beetje prematuur

[ Voor 9% gewijzigd door JeroenTheStig op 12-05-2018 15:21 ]
In de onboard hoorde je duidelijk dat ie vol /flink gas gaf jaGrrrrrene schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:20:
Wat een domme fout van Stroll zeg, je rijdt vol buiten het circuit, je beide linkerbanden in het grind en je plankt hem desondanks. Wat denk je dan zelf wat er gebeurt?

Weet je het zeker? Ik was toch terug naar de tekentafel gegaan.iichel schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:21:
Auto lijkt wel OK van stroll
- DaniëlWW2
- Niet online
Verder heeft Stroll het gelukkig overleeft door der Halo. Echt, hoe die rijdt gaat hij die nog echt nodig krijgen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
laat maar zien danzynex schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:21:
[...]
Weet je het zeker? Ik was toch terug naar de tekentafel gegaan.
?gambieter schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:22:
Knap van Stroll, dat flesje water tegen de camera caramboleren!
Nee niet als laatste op de grid, gewoon vanuit de pit waarschijnlijk.sjaool schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:23:
HAR start morgen dus niet als laatste lijkt mij?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Manman, je zou maar teammanager van zo'n gast zijn. Ben je ook snel kaal/grijs... (valt op zich nog wel mee bij die krullenbol die er zit, zie ik nu...).
"And not for the first time this weekend". Volgens een van die Sky luitjes.
[ Voor 17% gewijzigd door SuBBaSS op 12-05-2018 15:27 ]
Een flesje water van de steward achter dat reclamebord, kijk maar eens in de herhaling.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
In P3 zag ik het HAM ook een keertje doen, of het bewust was weet ik niet.Jasphur schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:26:
Net bij SKY: Max is de enige rijder die met twee wielen over de gele 'sausage' curb gaat in de voor laatste bocht. Paul Di Resta heeft geen idee of dit iets oplevert.
- DaniëlWW2
- Niet online
Hij was sneller dan Ricciardo dus.Jasphur schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:26:
Net bij SKY: Max is de enige rijder die met twee wielen over de gele 'sausage' curb gaat in de voor laatste bocht. Paul Di Resta heeft geen idee of dit iets oplevert.
Maar Jos keek bedenkelijk du waarschijnlijk niet.
Dat komt omdat Jos die grindbak al zag aankomen.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:28:
[...]
Hij was sneller dan Ricciardo dus.![]()
Maar Jos keek bedenkelijk du waarschijnlijk niet.
Wel jammer van Hulkenberg.
[ Voor 5% gewijzigd door zynex op 12-05-2018 15:29 ]
Savage Olav
Viel mij ook op. Ziet er strak uit.thijszor schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:34:
Ziet er best ok uit dat stuurwerk van Leclerc!
Die doet het erg aardig in de Sauber.thijszor schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:34:
Flickr PSN ID= cheironnl
Jammer van de tijd, maar hij kan volgens mij echt wel een goed potje sturen inderdaad. Ziet er in ieder geval heel stabiel en gecontroleerd uit.thijszor schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:34:
Gewoon een goede lap en dan +2sec dat lijkt me zo frustrerend...thijszor schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:34:
Die kans is groot, maar dat doet de rest van het veld ook wel zo'n beetje denk ik (alleen Ham lijkt zijn tijd op SS gezet te hebben)Jasphur schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:31:
Dus misschien toch en S, M strategie voor RBR?
Ligt het trouwens aan mij of doet dat "Audio Up" echt he-le-maal niks?
[ Voor 11% gewijzigd door Grrrrrene op 12-05-2018 15:36 ]
Nee, niet zijn snelste tijd.Grrrrrene schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:35:
[...]
Die kans is groot, maar dat doet de rest van het veld ook wel zo'n beetje denk ik (alleen Ham lijkt zijn tijd op SS gezet te hebben)
Flickr PSN ID= cheironnl
Jup, zogenaamd even genieten van het Mercedes geluid...cheiron schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:36:
Zien jullie ook "audio up" in beeld? Dat heb ik niet eerder gezien
Geen idee wat ze er mee willen bereiken.
[ Voor 8% gewijzigd door Xepos op 12-05-2018 15:37 ]
Vroeg ik me ook al af.. .special audio follow session denk ik ofzo.cheiron schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:36:
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Yep, is nieuw inderdaad (sinds Baku volgens mij)cheiron schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:36:
WAT ZEG JE? SORRY DE TV STAAT ZO HARD HIERcheiron schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:36:
Was vanmorgen met de FP3 ook 1 of 2 keercheiron schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:36:
Is een zogenaamd 'geniet' momentje voor het geluid
Misschien als je een SKY abbo hebt kun je het super goed horen met een 7.1 geluidje
[ Voor 23% gewijzigd door Jasphur op 12-05-2018 15:38 ]
Ik mis inderdaad ook de 'audio down' melding.Hippocampus schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:37:
[...]
WAT ZEG JE? SORRY DE TV STAAT ZO HARD HIER
Komt goed, GRO moet zichzelf nog ff versturen.Jasphur schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:39:
Kom op ALO!!! en VAN. Q3 moet te halen zijn.
Edit, ow VAN dus net niet.
[ Voor 6% gewijzigd door Hippocampus op 12-05-2018 15:42 ]
[ Voor 3% gewijzigd door momania op 12-05-2018 15:41 ]
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Kunnen ze proberen maar gaat ze toch niet lukken. In deze bepaald de FIA wat wel en wat niet mag en zijn ze bij het bepalen van de reglementen rondom aero-uitbreidingen op de halo niet duidelijk genoeg geweest.zynex schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:39:
Dus Ferrari moet voor de volgende race hun spiegel weer verwijderen. Vraag me af of Ferrari daar bezwaar tegen kan maken. Het lijkt me nogal een ingrijpende verandering/update.
Net als bij de regel rondom de bollard. Deze regel wordt voor morgen ook nog verduidelijkt.
- DaniëlWW2
- Niet online
Flickr PSN ID= cheironnl
Voor vanavond verwachten ze wel regen, zou wel mooi zijnGrimmie187 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:35:
De top 6 start iig op soft morgen, dus veel spannende strategien krijgen we niet denk ik (tenzij chaos/regen).
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Hij is toch samen met RIC nog een keer naar buiten geweest?sjaool schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:42:
Ze hebben VER heel verstandig binnen gehouden in Q2 na het zetten van zijn tijd.
Ik verwacht dat hij in Q3 er zal staan. Is vaak zo.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:42:
Ricciardo valt weer tegen in Q1 en Q2.
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Gewoon zeuren, maakt niet over waarover. Hou het nou eens gezellig.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1