Wat een koekwaus... Door het gras kan je niet insturen.
Jongens ik loop ruim 30 seconden achter. Bedankt voor het waarschuwen voor de klapper. Hoefde ik even niet op de timing te letten. 
En weer heeft de halo zijn werk goed gedaan.
En weer heeft de halo zijn werk goed gedaan.
[ Voor 16% gewijzigd door sjaool op 12-05-2018 13:01 ]
"When you grow up your heart dies"
Thank God for the halo... oh wait
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Kvyatje in Japan 2015
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Zit toch aardig in elkaar. Onboard leek het qua snelheid wel mee te vallen. Maar vanaf andere punten flinke impact
Hij weet wel precies wat hij fout heeft gedaan.
No way dat ze die op tijd repareren..
Hele achterkant valt eraf, dat zien we niet vaak.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
fuuu de hele motor breekt er af!
Auto demonteert zichzelf alvast
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Die is afgeschreven...
Gamertag: timmie271
Vettel is bezig met een charme offensief :-)
Dat lijkt me ook niet nee...Grimmie187 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 13:02:
No way dat ze die op tijd repareren..
Die gaat Q missen natuurlijk.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Daar breekt even doodleuk de achterkant met de versnellingsbak af. 
Nee, geen Q voor Hartley. Total write-off...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik heb het hem naar mijn mening wel vaker horen doen.-ET- schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 13:03:
Zeg maar gerust een hele nieuwe autoFormula one schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 13:04:
Dat word een nieuwe motor
Mogen zelfs doorwerken voor een eventuele start morgen...DaniëlWW2 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 13:03:
Een nieuwe auto bedoel jeFormula one schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 13:04:
Dat word een nieuwe motor
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Als deze Honda het nog doet dan klinkt deze als een grasmaaier
De Halo was nog wel ok denk ik
Smiling as the shit comes down...
Nah, gewoon de monteurs van Red Bull er ook bij roepen. .)DaniëlWW2 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 13:03:
Als dat mag van de FIA zou het een wonder zijn als ze een nieuwe auto klaar hebben staan voor de Q, zonder het RB team is het zeker geen Q.sjaool schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 13:04:
[...]
Nah, gewoon de monteurs van Red Bull er ook bij roepen. .)
jammer voor STR*, had ze een goed weekend gegund hier 
Scuderia Toro Rosso, niet die Canadese oelewapper
Scuderia Toro Rosso, niet die Canadese oelewapper
[ Voor 32% gewijzigd door iichel op 12-05-2018 13:06 ]
Die reactie ook aan de pitwall bij Toro Rosso toen die motor eraf viel.
Net zoals vorig jaar bij de mercedes van Rosberg dat Hamilton's monteurs meehielpen.sjaool schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 13:04:
[...]
Nah, gewoon de monteurs van Red Bull er ook bij roepen. .)
Was dat ook niet toevallig in Oostenrijk waar ie zichzelf vervolgens kapot reed?
Die gast trok zijn haren er bijna uit inderdaadsjaool schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 13:05:
Die reactie ook aan de pitwall bij Toro Rosso toen die motor eraf viel.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Red Bull heeft het dit jaar nog gedaan bij RIC.timmie271 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 13:06:
[...]
Net zoals vorig jaar bij de mercedes van Rosberg dat Hamilton's monteurs meehielpen.
Was dat ook niet toevallig in Oostenrijk waar ie zichzelf vervolgens kapot reed?
Is ook gelijk te zien dat die klap toch wel hard wasPierre schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 13:06:
[...]
Die gast trok zijn haren er bijna uit inderdaad
Was 2 races terug toch?sjaool schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 13:06:
[...]
Red Bull heeft het dit jaar nog gedaan bij RIC.
[ Voor 30% gewijzigd door timmie271 op 12-05-2018 13:07 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, hij vraagt dit wel vaker bij echt zware crashes. Volgens mij krijgen de coureurs ook meteen te weten als een andere coureur er echt hard vanaf gaat. Als je over een bepaalt punt qua G-krachten gaat, dan gaan er automatisch bepaalde alarmen af en procedures zoals dat je naar de medische post moet.-ET- schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 13:03:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Volgens mij wel.
Dus is dit de eerste keer dit jaar dat de Honda vervangen mag worden wegens iets dat niet met de motor zelf te maken heeft?
Idd, china, engine failure FP3, Q1 halen met 30 seconden te gaan en de race winnen
@Amphiebietje Honda doet het dit jaar nog niet zo slecht hoor. De betrouwbaarheid wordt steeds beter. Dit was gewoon een fout van Brendon zelf. Hij zei het ook meteen tegen het team.
GAS staat in FP3 op P10. Ik ben benieuwd wat hij in de Q kan doen. En ik hoop dat HAR zijn wagen dan ook klaar is (zal moeilijk worden).
GAS staat in FP3 op P10. Ik ben benieuwd wat hij in de Q kan doen. En ik hoop dat HAR zijn wagen dan ook klaar is (zal moeilijk worden).
Heeft iemand beelden van de HAR crash? net gemist helaas
https://streamable.com/2a5jqHeijmenberg99 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 13:13:
Heeft iemand beelden van de HAR crash? net gemist helaas
En wat er van over is:
https://streamable.com/8j4t8
https://streamable.com/8j4t8
Nou, of hij uberhaupt nog mee kan doen is denk ik ook wel de vraag. Vloer stuk, monocoque stuk, motor stuk, rest aandrijving stuk, voorzijde beschadigd...
Hopelijk hebben ze een reserve-chassis bij zich.
Hopelijk hebben ze een reserve-chassis bij zich.

[ Voor 15% gewijzigd door Amphiebietje op 12-05-2018 13:19 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Tja even opsommen wat er kapot is. 
-Vloer
-Diffuser
-Achterophanging
-Linkervoorwiel ophanging
-Voorvleugel
-Heel veel bodywork
-Chassis
-Versnellingsbak
-Aandrijfas
-Koeling voor de PU
-Potentieel de turbo en MGU-H en de motor zelf
Ik denk dat Hartley gewoon de Q gaat halen hoor.
-Vloer
-Diffuser
-Achterophanging
-Voorvleugel
-Heel veel bodywork
-Chassis
-Versnellingsbak
-Aandrijfas
-Koeling voor de PU
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-05-2018 13:20 ]
Die mogen gelijk een nieuwe auto uitpakken
Bedankt voor de linkjes
Bedankt voor de linkjes
Nieuwe PU + gearbox + acherophanging
Nieuwe RW + floor
Beetje oppoetsen
Beetje bodywork achter
Vooraan beetje grind eruit halen
Naar de stewards voor dispensatie
Starten van de pitlane
Punten halen
moet te doen zijn
Nieuwe RW + floor
Beetje oppoetsen
Beetje bodywork achter
Vooraan beetje grind eruit halen
Naar de stewards voor dispensatie
Starten van de pitlane
Punten halen
moet te doen zijn
Stel dat hartley een rib heeft gebroken wie vervangt hem dan ?
- DaniëlWW2
- Niet online
Kvyat?Formula one schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 13:21:
In de NASCAR staat ie dan meteen bovenaan in het ducttape klassementDaniëlWW2 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 13:19:
Tja even opsommen wat er kapot is.
-Vloer
-Diffuser
-Achterophanging
-Voorvleugel
-Heel veel bodywork
-Chassis
-Versnellingsbak
-Aandrijfas
-Koeling voor de PU
Gewoon paar rollen ducttape er op en dan kan ie wel weer.
Dan weten jullie dat.Spare cars are not allowed, though teams may bring additional chassis which can be built up in the event of a race chassis being damaged beyond repair.
Via de site van F1. De regels van een reservewagen
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Niemand? Ik kan niet zo snel vinden wie de derde rijder is bij TR, maar ik zie ze de auto niet klaar hebben voor de Q. Als ze dan in de race mee zullen willen doen, moeten ze dispensatie aanvragen. Als dat een andere rijder wordt, zal dat last worden aangezien deze niet aan heeft kunnen tonen dat deze snel genoeg is in de FP's om mee te mogen doen.Formula one schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 13:21:
-
@Edd Buemi?
Sainz uiteraard.Formula one schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 13:21:
Die staat gewoon onder contract...
(En dan kubica in de Renault
[ Voor 7% gewijzigd door YakuzA op 12-05-2018 13:33 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
ja dit heeft er mee te maken eerder had ieder team gewoon een 3de wagen compleet opgebouwd staan in de pits deed 1 van de auto`s het niet was het maar kleine aanpassingen voor de rijder en ze konden weer rijden.Jasphur schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 13:27:
[...]
Dan weten jullie dat.
Via de site van F1. De regels van een reservewagen
vanwege de kosten enzo is dit nu niet meer toegestaan
Hopen dat ie verzekert is.

Was deze al eens voorbij gekomen?
[ Voor 35% gewijzigd door Jasphur op 12-05-2018 13:38 ]
Denk dat ze de kwalificatie overslaan en de auto rustig klaarmaken voor morgen en starten uit de pitstraat.Jasphur schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 13:37:
Hopen dat ie verzekert is.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoveel nadeel heeft hij daar niet van.
Die balkjes met snelheidsvergelijking: ik zou verwachten da het balkje van F1 de kortste zou zijn, maar het zijn weer Amerikanen en het gaat opeens om gemiddelde snelheid (a la Indycar).

[ Voor 15% gewijzigd door MrSleeves op 12-05-2018 13:45 ]
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Haha staat er een beetje raar ja. Maar schijnt ook de regel tijdens de race te zijn. Als je buiten bocht 1 over de drempels klapt, moet je links om het paaltje. Als je zigzagt tussen de drempels door, is dat niet nodig omdat je al genoeg afremt.
Plu en poncho mee. Het is wel frisjes vandaag.sjaool schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 11:56:
Er is voor morgen 2.56mm regen voorspelt tussen 13:00 en 16:00 uur... ik hoop dat @Ari Gold een paraplu heeft meegenomen. Maar ja, het blijven natuurlijk voorspellingen.
[afbeelding]
Nu die Porsches op de baan. Geluid is heel dieper dan de F1 auto's. Minder prettig voor de oren, zo he. Maar wel vet.
- DaniëlWW2
- Niet online
Zoals altijd als mensen aanwezig zijn op het circuit hoop ik dat je morgen kletsnat word tijdens de race. Krijgen wij namelijk echt een show te zien.Ari Gold schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 13:47:
[...]
Plu en poncho mee. Het is wel frisjes vandaag.
Nu die Porsches op de baan. Geluid is heel dieper dan de F1 auto's. Minder prettig voor de oren, zo he. Maar wel vet.
Alle klasses die in het weekend voorbij komen klinken beter dan de stofzuigers van de F1.Ari Gold schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 13:47:
[...]
Tijdens de F1 kun je gewoon rustig zonder oordoppen op de tribune zitten en met elkaar ouwehoeren.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Daarom nemen mensen ook oordopjes mee naar races, dat geluid is leuk maar stiekem zo slecht voor de oren.
Ik denk dat ze voor Hartley ook niet op tijd gaan zijn voor de kwalificatie. Maar eerlijk gezegd maakt dat voor die startpositie ook niet uit. Ik verwacht niet dat ze in Q3 komen. Q2 wordt al close, dus starten vanuit de pits is dan niet zo'n groot probleem. Al denk ik eerder dat ie gewoon vanaf P20 zal starten omdat je dan meer kunt inhalen bij het begin van de race.
Het begint inderdaad fris te worden, de wind trekt ook wat meer aan en de zon is weg. Sowieso bizar dat de F1 auto's het minste geluid maken van alle klasses vandaag...Ari Gold schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 13:47:
[...]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
pff disucssie over het geluid is zo 2014....Gynnad schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 14:02:
[...]
Het begint inderdaad fris te worden, de wind trekt ook wat meer aan en de zon is weg. Sowieso bizar dat de F1 auto's het minste geluid maken van alle klasses vandaag...
Het is nog hard zat naast de baan, je kan nog een beetje praten met elkaar (beetje echt beetje).
De motoren zijn gewoon awesome. Prachtig stukje techniek, dat is een stuk leuker dan het geluid.
Geluid is verspilling van energie hier
Vind ik niet erg, verwacht dan wel een spektakel van een race.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 13:48:
[...]
Zoals altijd als mensen aanwezig zijn op het circuit hoop ik dat je morgen kletsnat word tijdens de race. Krijgen wij namelijk echt een show te zien.
Welke stand zit jij?Gynnad schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 14:02:
[...]
Het begint inderdaad fris te worden, de wind trekt ook wat meer aan en de zon is weg. Sowieso bizar dat de F1 auto's het minste geluid maken van alle klasses vandaag...
Wow, die crash van Hartley zeg. Die is echt goed kapot zeg

Dat was een flinke klap ja-Sander- schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 14:20:
Wow, die crash van Hartley zeg. Die is echt goed kapot zeg
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
- DaniëlWW2
- Niet online
Max zijn auto wordt volgens Olav gestript van alle elektronica. Dat gaat lukken, maar het is wel weer lekker bezig met Renault...
Ferrari mirror winglets mogen niet meer na dit weekend.
ALO heeft een nieuwe turbo gekregen.
Mijn weersvoorspelling voor morgen geeft nu 5mm regen tussen 13:00 en 16:00 uur en daarna regenbuien. 
Het zal dus wel droog blijven tijdens de race.
Het zal dus wel droog blijven tijdens de race.
[ Voor 20% gewijzigd door sjaool op 12-05-2018 14:43 ]
Een bron: https://www.gpupdate.net/...gels-op-halo-van-ferrari/AzzKickah schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 14:37:
Ferrari mirror winglets mogen niet meer na dit weekend.
Maar hoe zit dit dan?
Die vleugels die meerdere teams bovenop de halo hebben mag dan toch ook niet?Het is voor de teams niet toegestaan om aerodynamische onderdelen op de halo te installeren
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Die aerodynamische onderdelen zitten op de spiegels... niet op de halo toch? Die spiegels zitten wel op de halo
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Denk dat Barres de Halo-brede minivleugels bedoelt, maar volgens mij worden die gedoogd.Han schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 14:50:
Die aerodynamische onderdelen zitten op de spiegels... niet op de halo toch? Die spiegels zitten wel op de halo
Overigens wel apart dat Ferrari toch mag racen met iets dat illegaal is, met als reden dat het zo'n gedoe is om nog te vervangen. (beetje geparafraseerd)
[ Voor 20% gewijzigd door mjjveldt op 12-05-2018 14:55 ]
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Die worden alleen in Spanje gedoogd. Volgende race mogen ze niet meer.mjjveldt schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 14:54:
[...]
Denk dat Barres de Halo-brede minivleugels bedoelt, maar volgens mij worden die gedoogd.
Overigens wel apart dat Ferrari toch mag racen met iets dat illegaal is, met als reden dat het zo'n gedoe is om nog te vervangen. (beetje geparafraseerd)
Wel vreemd dat het tegen de regels is maar dit weekend nog wel mag?
Die mogen wel, want die zitten nog in de x centimeter ruimte rondom de Halo die de teams mogen benutten voor aero onderdelen.Barres B. schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 14:44:
[...]
Een bron: https://www.gpupdate.net/...gels-op-halo-van-ferrari/
Maar hoe zit dit dan?
[...]
Die vleugels die meerdere teams bovenop de halo hebben mag dan toch ook niet?
Allright!! It's Q-time! Ik ben benieuwd.
Mijn glazenbol zegt Mercedes 1-2 (HAM voorop) en dan 1 van de Ferarri's. Verwacht VET.
Ben erg benieuwd naar de RBR mannen, kom maar op met die Q
Ik vermoed de redbulls gewoon p5 en p6. Ik denk dat Mercedes een stap heeft gemaakt. De rest van het seizoen gaat het gewoon weer Mercedes, Ferrari, RB zijn. In die volgorde. Ik kan er niet meer van maken.
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
1 VET
2 BOT
3 HAM
4 RIC
5 RAI
6 VER
let's go
2 BOT
3 HAM
4 RIC
5 RAI
6 VER
let's go
Wat een dreumes die Massa
Plooij tegen Massa, "The fans miss you."
Nou, nee hoor.
Nou, nee hoor.
[ Voor 24% gewijzigd door Ome Ernst op 12-05-2018 14:59 ]
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Heeft Renault een grote zak met petjes en vlaggetjes laten vallen?
eens tenzij regen dan
1 HAM
2 VER
maar helaas ik denk dat die wolken blijven hangen buiten de baan
weinig kans
Even lekker oversteken bij groen #nietdoen
Just my thoughts.talkatoo schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 14:56:
Wel vreemd dat het tegen de regels is maar dit weekend nog wel mag?
Nou, als ik moet kiezen tussen Massa en Stroll of Sirotkin, dan toch maar Massa ook al was die duidelijk over zijn hoogtepunt heen.Ome Ernst schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 14:59:
Plooij tegen Massa, "The fans miss you."
Nou, nee hoor.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Massa en Kubica.....;)ATS schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:03:
[...]
Nou, als ik moet kiezen tussen Massa en Stroll of Sirotkin, dan toch maar Massa ook al was die duidelijk over zijn hoogtepunt heen.
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Haha, dan ook nog een herhaling van Alonso.
Flickr PSN ID= cheironnl
"We zijn aan boord bij Fernando Alonso..." en dan kijk je naar beelden van Hamilton, met de tijd van Hamilton in beeld... Wordt wel verwarrend zo
Goeie regie ook. Lekkere ALO show.
En nog steeds geen banden in beeld. Is echt een gemis
En nog steeds geen banden in beeld. Is echt een gemis
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Mooie tijd voor Max als je ziet hoeveel foutjes hij heeft gemaakt.
1:17.4 1:17.03 in Q1 is wel behoorlijk snel
[ Voor 17% gewijzigd door Jasphur op 12-05-2018 15:10 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Gewoon zeuren, maakt niet over waarover. Hou het nou eens gezellig.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Gewoon zeuren, maakt niet over waarover. Hou het nou eens gezellig.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1