Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Als je bedoelt dat het nooit aan de coureur ligt: dat is natuurlijk niet zo, maar zeker de toppers zijn goed genoeg om heel voorspelbaar te rijden, tenzij de auto of het weer onvoorspelbare dingen doet. Een plotselinge windvlaag betekent dat je de downforce hebt van tientallen kilometers minder snelheid. Bij het aanremmen van bochten remmen ze het hardst als ze net beginnen te remmen om daarna langzaam de druk op het pedaal af te bouwen. Een windvlaag van opzij verkloot de in de windtunnel geteste flapjes, vleugeltjes, vinnetjes, etc. Zelfde voor vuil op de baan door iemand die daarvoor door het grind is gegaan, etc.iichel schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 11:21:
Weet ik wel![]()
Maar ik vind 't toch altijd vermakelijk (in het algemeen) wat er geroepen wordt bij een crash.
- + 150op
- Nico hit me
- Windvlaag (Alonso 2015 winter testing, Rosberg 2015 USA)
- Ericsson
- Brakes broke
- foot oscillation
Wat er waar is en wat niet, ik weet het niet. Vast best veel. Maar het klinkt altijd zo random
Maar er zitten ook gewoon stuurfouten, remfouten en verkeerde inschattingen tussen. Een coureur geeft dat natuurlijk nooit zomaar toe.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Dat ligt ook maar net aan de site die je bekijkt. Genoeg sites die gewoon een droge zondag aangeven.sjaool schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 11:56:
Er is voor morgen 2.56mm regen voorspelt tussen 13:00 en 16:00 uur...
Daarom zijn het ook voorspellingen. Ik heb er meerdere die dus regen aangeven. Van mij mag er best wat vallen want dan zijn meteen alle strategieën overboord en krijgen we hopelijk een verrassende grand prix.TheBrut3 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 11:59:
[...]
Dat ligt ook maar net aan de site die je bekijkt. Genoeg sites die gewoon een droge zondag aangeven.
"When you grow up your heart dies"
Op SKY: iedereen die niet finishte in Bakoe heeft een nieuwe schakelbak
[ Voor 49% gewijzigd door Jasphur op 12-05-2018 12:03 ]
Hier wel in ieder gevalsjaool schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:05:
Straks even opletten of de #spainishgp ook is aangepast gezien ze in beeld de hashtag #spanishgp laten zien.
Was dat net de vrouw of het zusje van Hartley. Veul leuker dan die Sterk
Was z'n vrouw. Leuke meid inderdaad!Jasphur schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:08:
[...]
Was dat net de vrouw of het zusje van Hartley. Veul leuker dan die Sterk
PSN: xMaurice93
Zeker niet verkeerd.

En de werkzaamheden om de #spainishgp fout te herstellen.

Schaamteloos gejat van Reddit natuurlijk.
[ Voor 31% gewijzigd door sjaool op 14-05-2018 13:17 ]
En VER zit in zijn outlap.
[ Voor 27% gewijzigd door sjaool op 12-05-2018 12:22 ]
in bredere zin is dat precies wat een goed opgewarmde F1 band isJasphur schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:22:
Het lijkt wel alsof er lijm op die banden zit als ze door die s bocht knallen vlak voor de finish straight!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
ik begreep de hele spiegel?Pierre schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:25:
Vanaf Monaco zijn de kleine vleugels bij Ferrari weg hoor ik op Sky
HAM zet een 1:17:844 neer.
[ Voor 18% gewijzigd door sjaool op 12-05-2018 12:29 ]
Ric bedoel je?sjaool schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:27:
En VER de pit in. Volgens mij redelijk last van verkeer op de baan.
HAM zet een 1:17:844 neer.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
ligt helemaal aan de temperatuur van de baan.Jasphur schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:27:
Hoeveel medium banden heeft RBR mee? Zou het een S, M strategie kunnen worden? Op SKY zeggen ze dat de baan zich nu beter leent voor de S dan de SS. Dus misschien is dat de band om mee te rijden tijdens Q2? Of gaan de teams toch voor de SS nadat de baan flink is opgewarmd tegen de tijd dat de Q begint.
is de baan 'koud' zoals nu, dan M S
wordt de baan warmer, dan zou je SS kunnen proberen.
ook in gedachte houdend de beperkte voorraad S voor de race natuurlijk.. lijkt erop dat de S een belangrijke race band wordt. dan moet je denken of je S M, SS M of S SS wilt rijden in de race.
Nope, VER. Gezien zijn 1:19:013 en de animatie op de live timing.
Nico Hulkenberg draaide net aan zijn stuur om de bocht te nemen.
Ah ok. Ik zag in beeld Ric de pit in rijden en het nummer van Max was toen nog wit ipv grijssjaool schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:30:
[...]
Nope, VER. Gezien zijn 1:19:013 en de animatie op de live timing.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Dat wordt 10 plaatsen gridstrafsjaool schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:31:
Plus VER under investigation - Failure to stay to the left of the bollard when rejoining the track.
Vergeet de 2 strafpunten op zijn licentie niet en een reprimande.
Dit zou toch de auto zijn waar ze mee in Australië hadden willen starten? Dan lopen ze sowieso dus al achter.Jasphur schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:35:
Heeft Mclaren nou gewoon nog geen gas gegeven, werken de updates niet of heeft de concurrentie betere updates?
[ Voor 43% gewijzigd door Edd op 12-05-2018 12:36 ]
-
Voor zover ik op social media van d’r zie, kijkt ze in ieder geval elke race!TheBrut3 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 23:28:
Oeh... Shelly Sterk morgen zondag in de studio, dat is wel een lekker kippetje. Hopelijk net zo F1 fan als Amber.
Die Williams overstuurt naar de tering hoor, niet alleen Stroll zijn fout.Hippocampus schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:38:
Misschien is een vierwiel aangedreven auto iets voor Stroll?
Lol @ de BP reclame op Sky. Zouden ze die hond (boxer) bewust Max hebben genoemd?
[ Voor 75% gewijzigd door sjaool op 12-05-2018 12:39 ]
Wil je niet zo snel posten, mijn ziggo sport totaal go stream loopt 10 seconden achter!sjaool schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:38:
VET > 1:17:604
Bij SKY waren ze het al onder het vergrootglas aan het leggen.sjaool schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:31:
Plus VER under investigation - Failure to stay to the left of the bollard when rejoining the track.
Regeltjes erbij zoeken, of het een straf verdiende ... als het onder een FP of race gebeurde.
Misselijkmakend

https://f1manager.info/ranking/4605
Mijn Sky F1 stream loopt nog veel verder achter. De live timing is gewoon zo snel.albino71 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:39:
[...]
Wil je niet zo snel posten, mijn ziggo sport totaal go stream loopt 10 seconden achter!
Ligt maar net onder welke wagen ze zitten..albino71 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:38:
Die supersoft is toch wel een baggerband hier zeg. Pirelli slaat de plank hiermee volledig mis.
Jah zoiets had ik alwel begrepen. Was ook maar een grapje.Finntasy schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:38:
[...]
Die Williams overstuurt naar de tering hoor, niet alleen Stroll zijn fout.
Ik ben met het goede been uit bed gestapt vandaag, sorry.
Maak daar maar 30 van!albino71 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:39:
[...]
Wil je niet zo snel posten, mijn ziggo sport totaal go stream loopt 10 seconden achter!
Ze zeiden juist dat ze het zuur / kinderachtig zouden vinden als ze hier een straf zouden geven?powah33 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:40:
[...]
Bij SKY waren ze het al onder het vergrootglas aan het leggen.
Regeltjes erbij zoeken, of het een straf verdiende ... als het onder een FP of race gebeurde.
Misselijkmakend
Sandbagging?
Ja en dan zet je je geluid harder hoor je die rick 10 x harderJasphur schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:41:
haha. Dat Audio Up icoon in beeld. Oke oke FIA, ik zet mijn speakers wel wat harder
Zouden we in de quali de 1:16 gaan halen?
1:16.957sjaool schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:42:
HAM gaat er weer onderdoor met een 1:17:281
Zouden we in de quali de 1:16 gaan halen?
Neeh .. Alleen Ted vond het kinderachtig...omdat er geen safety gevaar was....yorkick schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:41:
[...]
Ze zeiden juist dat ze het zuur / kinderachtig zouden vinden als ze hier een straf zouden geven?
Die Bolle in het kamertje vond het strafwaardig ..... Daarom bleven ze er ook over door lullen, en wouden ze info opvragen.
Red Bull is zo te zien alleen op mediums onderweg in FP3,
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Des te mooier als Max eens gaat presteren.powah33 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:40:
[...]
Misselijkmakend
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Dat willen we allemaal toch weten of je hier een straf voor zou kunnen kijken? Toch fijn dat ze dit tot in detail willen uitzoeken?powah33 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:44:
[...]
Neeh .. Alleen Ted vond het kinderachtig...omdat er geen safety gevaar was....
Die Bolle in het kamertje vond het strafwaardig ..... Daarom bleven ze er ook over door lullen, en wouden ze info opvragen.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Klopt. Dat schijnt niet te mogen.BasvanS schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:46:
Reed VER nou net voor het paaltje het circuit weer op waar HAM dat netjes erna deed?
Nee helemaal niet. Regels zijn regels. Als er in de regels staat dat hier een straf op staat, zo be IT. Had max maar moeten opletten.powah33 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:40:
[...]
Misselijkmakend
Blijkbaar.. ik moest ook 2x kijken om dat paaltje te zien overigens..BasvanS schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:46:
Reed VER nou net voor het paaltje het circuit weer op waar HAM dat netjes erna deed?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Vloer zijn ze aan het vervangen.
[ Voor 25% gewijzigd door Vos op 12-05-2018 12:47 ]
Als het Lewis was gebeurd, hadden ze er niet over gepraat!!Stefie2010 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:46:
[...]
Dat willen we allemaal toch weten of je hier een straf voor zou kunnen kijken? Toch fijn dat ze dit tot in detail willen uitzoeken?
Je gaat iemand toch geen gridstraf aanpraten door dit in een FP onder vergrootglas te gooien?!
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Met mediums door q2 gaat RBR nooit redden, kijk maar hoe dichtbij de rest erachter staat.vliegnerd schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:44:
RBR alweer op de witte medium banden. Zouden ze mediums in Q2 durven? Verlies je veel in de start en dat maak je nooit meer goed op dit circuit zou je zeggen....
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Denk je nou serieus dat ze daar bij de FIA de feed van SKYsports zitten te fienden voor dit soort zaken? Paar minuten later ging HAM gewoon links erlangs zoals het hoort. VER heeft het gewoon fout gedaan en dan hoort daar een straf bij. Klaar.powah33 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:48:
[...]
Als het Lewis was gebeurd, hadden ze er niet over gepraat!!
Je gaat iemand toch geen gridstraf aanpraten door dit in een FP onder vergrootglas te gooien?!
Bij SKY zeiden ze dat een minuut of 5 geleden inderdaad en toen werd er nog flink besproken waarom de bardgeboards er af moeten om de vloer te vervangen terwijl dat normaal gesproken nooit hoeft.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:48:
Max zijn vloer wordt vervangen meld Ziggo...
Links, links, rechts d-pad up, X, O en Linker + Rechter bumper tegelijk voor de extra powerboost mode van de motor..Grimmie187 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:50:
Max heeft op een verkeerd knopje gedrukt waardoor nu de vloer moet worden vervangen aldus Rick. Aan creatieve verklaringen geen gebrek bij RBR dit jaar iig..
-
Het damage floor knopje?Grimmie187 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:50:
Max heeft op een verkeerd knopje gedrukt waardoor nu de vloer moet worden vervangen aldus Rick. Aan creatieve verklaringen geen gebrek bij RBR dit jaar iig..
Heel onhandig van Max om daar op te drukken inderdaad...
In een FP3 en als er geen enkele andere coureur in de buurt is? Natuurlijk zijn er regels maar het gezonde verstand mag ook wel eens meespelen. Er zal een reden zijn waarom Max rechts van de bollard de baan weer opging. Misschien zat de halo wel in de weg en blokkeer hij dat dunne paaltje.Roybs schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:50:
[...]
Denk je nou serieus dat ze daar bij de FIA de feed van SKYsports zitten te fienden voor dit soort zaken? Paar minuten later ging HAM gewoon links erlangs zoals het hoort. VER heeft het gewoon fout gedaan en dan hoort daar een straf bij. Klaar.
Ik heb net wel iets gehoord op Sky dat er niet ingegrepen gaat worden door de stewards.
LOLRoybs schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:50:
[...]
Denk je nou serieus dat ze daar bij de FIA de feed van SKYsports zitten te fienden voor dit soort zaken? Paar minuten later ging HAM gewoon links erlangs zoals het hoort. VER heeft het gewoon fout gedaan en dan hoort daar een straf bij. Klaar.
Die straf word dan wel door de FIA uitgegeven...daar hebben we SKY niet voor nodig.
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 12-05-2018 12:53 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, die had ik gisteren al.Jasphur schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:53:
Hebben we nou Bingo! ? GRO eraf
Dat beeld jij je in. Red Bull ligt bij de media en ons onder een vergrootglas en dan valt het allemaal meer op.Vos schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:53:
Mercedes heeft zulke problemen toch echt veel minder dan RBR of Ferrari. Of beeld ik mij dat in? Heb geen cijfers.
En een terechte sneer naar zijn engineer die hem voor de verkeerde Renault waarschuwt hahaJasphur schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:57:
Krijg nou wat. VET die toegeeft dat ie in de weg reed
PSN: xMaurice93
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar de Mercedes staat imo minder vaak en minder lang binnen. Maar kan dus inderdaad inbeelden zijnsjaool schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:54:
[...]
Dat beeld jij je in. Red Bull ligt bij de media en ons onder een vergrootglas en dan valt het allemaal meer op.
Dat kaartje met zijn positie in beeld was wel bizar net, je zag hem die bocht nemen en ineens stond hij links bovenin op het kaartje, niet meer op het circuit, maar ook totaal niet waar hij van de baan raakteMaurice079 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:58:
Zooo goeiemorgen. Hartley kaduuk

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Voor de oude HAR?TheBrut3 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:58:
Einde sessie, vervangen die HAR!

Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Gewoon zeuren, maakt niet over waarover. Hou het nou eens gezellig.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1