Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
sjaool schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:28:
[...]
Zo mooi dat er bijna geen aandacht geschonken wordt door de regie. Ik had nog wel een tweede herhaling willen zien.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dat viel mij ook al op. Die staan op de nominatie om er dit weekend af te vallen.Jasphur schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:29:
Die spiegeltjes van Haas trillen nog steeds als een gek
Dit is er ook wel eentje voor de bingo.
"When you grow up your heart dies"
GRO kijkt er toch nooit inJasphur schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:29:
Die spiegeltjes van Haas trillen nog steeds als een gek
Die handbewegingen van Max zijn echt verschrikkelijk snel. Niet normaal.
Bij het commentaar via de App (afkomstig van de Engelse radio geloof ik) hadden het daar ook al over. Alles wijst op een move naar Honda...koli-man schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:29:
Ik denk zo langzamerhand dat de deal Redbull-Honda deal eraan gaat komen. Betrouwbaarheid steeds beter en de snelheid lijkt er dus ook langzaam in te komen.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Staat er al in. Haas verliest onderdelen.sjaool schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:29:
[...]
Dat viel mij ook al op. Die staan op de nominatie om er dit weekend af te vallen.
Dit is er ook wel eentje voor de bingo.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ik denk dat dat eerder andersom is, de wielen die hun eigen wil hebben en het stuur doen bewegen.. aan de andere kant, het stuurtje is bekrachtigd, toch?sjaool schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:30:
[...]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Heb je ook bingo als 1 vakje 5 keer gebeurt?TinusTegengas schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:31:
[...]
Staat er al in. Haas verliest onderdelen.
Kan natuurlijk nauwelijks nieuws genoemd worden. Renault en RBR zijn al jaren ongelukkig getrouwd "voor de kinderen.." Publiek geheim dat RBR serieus bezig is om of Iets heel goeds van Renault te krijgen of zelf met Honda Renault omver te blazen.ATS schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:30:
[...]
Bij het commentaar via de App (afkomstig van de Engelse radio geloof ik) hadden het daar ook al over. Alles wijst op een move naar Honda...
Volgens mij wel. Maar hij doet dit soort dingen wel vaker en dan valt het mij ook op. Andere coureurs zie ik dat in ieder geval niet zo doen.Chiron schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:32:
[...]
Ik denk dat dat eerder andersom is, de wielen die hun eigen wil hebben en het stuur doen bewegen.. aan de andere kant, het stuurtje is bekrachtigd, toch?
- DaniëlWW2
- Niet online
Oke, Max reageert wel vaker snel, maar deze is wel heel erg bizar.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
InderdaadSoggney schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:31:
@RocketKoen bedoel je niet MAG? want GRO kijkt er misschien te pas en onpas in, en vergeet dan waar precies de baan begint/eindigd

Vooral deze: https://streamable.com/wxdsx
Euh Stroll, als ie een normale bocht neemt?sjaool schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:33:
[...]
Volgens mij wel. Maar hij doet dit soort dingen wel vaker en dan valt het mij ook op. Andere coureurs zie ik dat in ieder geval niet zo doen.
Dan heb je het over de super slow mo?
@DaniëlWW2 ook met het stuurtje op de kop nog de knopjes aan het bedienen..sjaool schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:30:
[...]

* nachtnet kan niet eens ruitenwissers bedienen tijdens het nemen van een bocht
Stroll stuurt alsof hij de auto bestuurt met de pijltjestoetsen op een toetsenbord
Wel op de w,a,s,d manier he!?TinusTegengas schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:36:
[...]
Stroll stuurt alsof hij de auto bestuurt met de pijltjestoetsen op een toetsenbord
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Parkinson komt vroeg bij hem ja.TinusTegengas schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:36:
[...]
nachtnet schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:36:
[...]
@DaniëlWW2 ook met het stuurtje op de kop nog de knopjes aan het bedienen..Respect.
* nachtnet kan niet eens ruitenwissers bedienen tijdens het nemen van een bocht
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
- DaniëlWW2
- Niet online
Nog eentje van KMAG in 2016. Deze waanzin speelt echt al jaren...
[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-05-2018 16:50 ]
Kunnen gewoon allemaal niet autorijden die overbetaalde aardappels, ik vang m wel altijd netjes op als huj uitbreektMugwump schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:49:
Toch veel coureurs die moeite hebben om hun wagen op de baan te houden vandaag.
- DaniëlWW2
- Niet online
Wissel nummer een en drie even.
Toch zou ik dan de omgekeerde volgorde prefereren. VER die het meest inloopt en dan RIC die ook inloopt. Wat mij betreft mag zelfs VET 3e en HAM 4e of zo zodat VET weer wat korter bij HAM komt (nu 4 punten verschil IIRC).
What he said
[ Voor 16% gewijzigd door RobertMe op 11-05-2018 16:58 ]
Mijn inziens mag HAM plaats maken voor ALO gebeurd never nooit niet (of RIC of VER) maar als VET en HAM buiten het podium vallen is dat erg interessant voor het kampioenschap.
Het zal mij beniewen. Morgen FP3 missen, maar de Q zeker niet!
[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 11-05-2018 17:00 ]
hijg hijg hijg, sneller ging echt niet op een tablet..

- DaniëlWW2
- Niet online
Kijk eens naar Max die nauwelijks rubber heeft verbruikt.
Huh Max bij Mercedesnachtnet schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:01:
[...]
hijg hijg hijg, sneller ging echt niet op een tablet..
[afbeelding]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Aston Martin Red Bull Racing Tag Heuer
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
het aantal bolletjes is niet het aantal bandjes dat verbruikt is he.... dat is het aantal stints op een soort band... volgens mij wordt in dit tabelletje niet aangegeven of het new of used banden zijn.
Hebben ze aangepast idd, vroeger was het zo'n donker bolletje als et een gebruikte set was.P.O. Box schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:28:
[...]
het aantal bolletjes is niet het aantal bandjes dat verbruikt is he.... dat is het aantal stints op een soort band... volgens mij wordt in dit tabelletje niet aangegeven of het new of used banden zijn.
Denk dat iedereen gewoon 2 sets heeft gebruikt in de FP
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
https://www.ziggosport.nl...e-2e-vrije-traiining.html
Wist ikP.O. Box schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:28:
[...]
Ik doelde meer op, straks tijdens de Q en Race heeft ALO dus veel gebruikte banden.
Aero kunstjes werken vaak samen. MCL is nu pas de eerste die de open neus kopieert van RB bijvoorbeeld.iichel schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:36:
we hebben inmiddels zoveel van die RB14 gezien, ook van de onderkant... dat niet iedereen al zo'n ding heeft gemaakt
Denk het niet. De 2 sets die hij gebruikt heeft levert hij in na fp2.Jasphur schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:43:
[...]
Wist ik
Ik doelde meer op, straks tijdens de Q en Race heeft ALO dus veel gebruikte banden.
[ Voor 30% gewijzigd door YakuzA op 11-05-2018 17:55 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Kan het niet ook zijn dat je tussendoor van bandensoort wisselt en dat dus ook geregistreerd wordt? Dus dat het wel dezelfde set banden is die gebruikt wordt maar dan met een andere ertussen.Jasphur schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:43:
[...]
Wist ik
Volgens mij registreert Pirelli de set banden waarmee je de pitstraat uit rijdt. Dat betekend dus dat elke keer dat je de pits verlaat dat in het plaatje erbij komt. Dus ook als je alleen door de pits rijdt voor een proefstart, of als het team de afstelling veranderd (maar je op dezelfde banden verder gaat).mark-k schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:58:
[...]
Kan het niet ook zijn dat je tussendoor van bandensoort wisselt en dat dus ook geregistreerd wordt? Dus dat het wel dezelfde set banden is die gebruikt wordt maar dan met een andere ertussen.
Zie bv ook hoe vaak dezelfde compount banden elkaar opvolgen. Grote kans dat dat dus gewoon dezelfde set banden is.
En zoals hierboven al staat zag je dat vroeger ook terug doordat het of een gevuld bolletje was of alleen een cirkel. Dit gaf dan aan of het een hele nieuwe set of een gebruikte set was. Maar dat zie je nu niet meer, helaas.
- DaniëlWW2
- Niet online
Als je goed kijkt dan zie je wel dat een aantal medium symbolen dikgedrukt zijn. Dat zou potentieel kunnen wijzen op een nieuw setje, maar pin me er niet op.RobertMe schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 18:07:
En zoals hierboven al staat zag je dat vroeger ook terug doordat het of een gevuld bolletje was of alleen een cirkel. Dit gaf dan aan of het een hele nieuwe set of een gebruikte set was. Maar dat zie je nu niet meer, helaas.
Ik zat Paddock Pass toch maar eens te kijken. Wat is Will Buxton toch een zegen voor de sport. Zelden te betrappen op bias, gewoon objectief, duidelijk in zijn uitleg etc. Echt een enorme aanwinst.
Hier dus ook. In plaats van Max zowat aan het kruis te nagelen zoals zo velen hebben gedaan, komt hij gewoon met een nuchtere afweging.

@DaniëlWW2 Ik zit as we speak Paddock Pass te kijken en zat een minuut geleden bijna letterlijk hetzelfde als jou te denken. Altijd goede, doordachte, inhoudelijke vragen. Nooit irritant, altijd professioneel. Top gozert
BaHaaScelona
[ Voor 41% gewijzigd door AzzKickah op 11-05-2018 18:35 ]
De halo zelf is van titanium, de cover eromheen mogen ze zelf maken.AzzKickah schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 18:28:
Hoe heeft Ferrari die beugeltjes eigenlijk aan de halo vastgemaakt? Die halo is een extern gefabriceerd ding, dus hoe maken ze die beugeltjes zo 'smooth' vast aan die halo zonder erin te frezen/hakken/zagen?
@DaniëlWW2 Ik zit as we speak Paddock Pass te kijken en zat een minuut geleden bijna letterlijk hetzelfde als jou te denken. Altijd goede, doordachte, inhoudelijke vragen. Nooit irritant, altijd professioneel. Top gozert
- DaniëlWW2
- Niet online
De halo zelf bestaat uit een titanium blok. Zie Mercedes hun uitleg:AzzKickah schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 18:28:
Hoe heeft Ferrari die beugeltjes eigenlijk aan de halo vastgemaakt? Die halo is een extern gefabriceerd ding, dus hoe maken ze die beugeltjes zo 'smooth' vast aan die halo zonder erin te frezen/hakken/zagen?
Vervolgens mogen alle teams er een koolstof behuizing omheen maken en eventueel wat flapjes en vleugeltjes om de luchtstroom rond het onding aan te passen. Vervolgens mag je vanaf deze race er dus ook de spiegels aan bevestigen. Niet dat ik denk dat veel teams dit gaan doen. Het is een zeer triviale upgrade. Ik snap ook niet waarom Ferrari zich hier zorgen om maakt tenzij ze echt proberen om lucht in hun intakes te krijgen met de spiegels. Er zijn gewoon veel gebieden waar meer te winnen valt dan een spiegel.
Ook blijft opvallend dat RBR helemaal niks met de Halo doet. Die lijken hun auto duidelijk om het onding ye hebben ontworpen waardoor ze geen last hebben van de verstoting van de luchtstromen die de halo veroorzaakt.
RBR zou de rake verhoogd hebben waardoor de halo (+ airflow er omheen) geen invloed meer heeft op de airbox bovenop. Want het grootste probleem van de halo is dus de luchtinvoer naar de airbox. Anderen plaatsen vleugeltjes om de lucht nog die kant op te bewegen, maar RBR heeft ervoor gezorgd dat de halo zich niet meer voor de airbox bevindt. (Ik wou bijna zeggen "gewoon ervoor gezorgd", maar zo makkelijk zal het verhogen van de rake niet zijn).DaniëlWW2 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 18:34:
Ook blijft opvallend dat RBR helemaal niks met de Halo doet. Die lijken hun auto duidelijk om het onding ye hebben ontworpen waardoor ze geen last hebben van de verstoting van de luchtstromen die de halo veroorzaakt.
Hoezo? Schroefsetje FTW!RobertMe schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 18:58:
[...]
... (Ik wou bijna zeggen "gewoon ervoor gezorgd", maar zo makkelijk zal het verhogen van de rake niet zijn).
Waiting on the world to change
- DaniëlWW2
- Niet online
I know.RobertMe schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 18:58:
[...]
RBR zou de rake verhoogd hebben waardoor de halo (+ airflow er omheen) geen invloed meer heeft op de airbox bovenop. Want het grootste probleem van de halo is dus de luchtinvoer naar de airbox. Anderen plaatsen vleugeltjes om de lucht nog die kant op te bewegen, maar RBR heeft ervoor gezorgd dat de halo zich niet meer voor de airbox bevindt. (Ik wou bijna zeggen "gewoon ervoor gezorgd", maar zo makkelijk zal het verhogen van de rake niet zijn).
Gewoon dikke drag-stance erop
die spelen nog even verstoppertje. kijk eens naar de banden waarmee ze gereden hebbenJasphur schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:25:
Wat zou MCL getest hebben tijdens fp2? Ineens zover naar beneden
Ik zou het doen!
...en ook hij heeft geklaagd over de(on)rijbaarheid van het ding.TrekDr0p schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 20:02:
Misschien moet stroll zichzelf ziekmelden voor morgen en zondag en Kubica laten rijden, 3 maanden niet gereden in die auto en dan sneller zijn dan de vaste rijders

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar Kubica kan tenminste die auto snel laten rijden, met een goed functionele arm...Amphiebietje schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 20:23:
[...]
...en ook hij heeft geklaagd over de(on)rijbaarheid van het ding.
Verder blijft RBR geweldig.
[ Voor 15% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-05-2018 21:33 ]
En in FP2 kwam Stroll met het schema dat hij reed op ongeveer hetzelfde uit, ook niet de nieuwe onderdelen. De auto is gewoon slecht.TrekDr0p schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 20:02:
Misschien moet stroll zichzelf ziekmelden voor morgen en zondag en Kubica laten rijden, 3 maanden niet gereden in die auto en dan sneller zijn dan de vaste rijders
Kubica doet heel veel simulatie werk dat is inderdaad niet helemaal hetzelfde als echt in de auto zitten. Maar tegenwoordig komen die eng dicht in de buurt.
Natuurlijk is Kubica nog wel snel, maar ook hij zal het team niet redden helaas. Is hij fit genoeg om een hele race te rijden?
Als het zo gaat als vorig jaar is de F1 op het tweede scherm bij mij en de Adac 24h op het grote scherm aan.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
daardoor relatief veel drag, slechte interne aero an kunnen ze de motor niet op volle kracht laten lopen.
daarentegen, als de Merc PU nog steeds class of the field is en williams de langzaamste auto is, moet dat chassis wel bizar slecht zijn

- DaniëlWW2
- Niet online
Alleen voor Kimi?Formula one schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 22:00:
Ferrari heeft nu bevestigd dat de interne verbrandingsmotor (ICE), de turbo en de MGU-H uit voorzorg worden vervangen
Dat zag je tijdens FP1 en FP2 wel duidelijk toch.iichel schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 21:50:
ik las op F1T dat dit jaar de FW41 een nieuw concept aan koeling heeft. van traditionele koelers voor ERS, charge air en PU naar gecombineerde water/water en water/lucht (inter)coolers.
daardoor relatief veel drag, slechte interne aero an kunnen ze de motor niet op volle kracht laten lopen.
daarentegen, als de Merc PU nog steeds class of the field is en williams de langzaamste auto is, moet dat chassis wel bizar slecht zijn
Motorvermogen vs wegligging is nogal een verschil.
Ik kan er niet bij dat een team als Williams met zo'n staf, zo'n geschiedenis en toch redelijke development (Massa vorig jaar, Kubica als sim/test driver) zo'n slechte auto maakt.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat kwam rond Baku ook al voorbij. Ze hebben geprobeerd om Mercedes hun PU koeling te kopiëren en dat is jammerlijk mislukt. Er werd gesproken dat ze dit 0,8sec per rondje koste. In neem aan dat ze hiermee Baku bedoelde. Maar nu weten we in ieder geval wel waarom Mercedes hun PU wel koel kan houden.iichel schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 21:50:
ik las op F1T dat dit jaar de FW41 een nieuw concept aan koeling heeft. van traditionele koelers voor ERS, charge air en PU naar gecombineerde water/water en water/lucht (inter)coolers.
(j/k, veel respect voor PL gehad, sinds z'n eerste periode bij williams early '90s)
Jup.Chiron schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 22:31:
wat ik ervan begreep waaide het ook behoorlijk vandaag op het circuit, is dat een mogelijke oorzaak voor de vele uitstapjes naast de baan?
Correct. In je gewone auto merk je dat natuurlijk ook als je op een open weg rijdt en er een windvlaag is dat je moet corrigeren. Zoals je je wel kunt indenken zijn de gevolgen bij een F1 auto die al op de limiet rijden iets groter.Chiron schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 22:31:
wat ik ervan begreep waaide het ook behoorlijk vandaag op het circuit, is dat een mogelijke oorzaak voor de vele uitstapjes naast de baan?
[ Voor 6% gewijzigd door TheBrut3 op 11-05-2018 23:29 ]
Dacht dat Amber er zou zijn..TheBrut3 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 23:28:
Oeh... Shelly Sterk morgen zondag in de studio, dat is wel een lekker kippetje. Hopelijk net zo F1 fan als Amber.
Die mediageile kuthoer?TheBrut3 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 23:28:
Oeh... Shelly Sterk morgen zondag in de studio, dat is wel een lekker kippetje. Hopelijk net zo F1 fan als Amber.
(@ modje aub eerst ff linkje klikken voor je me banned voor t taalgebruik, is namelijk een quote [disclaimer: ik distantieer mij van eender welke bewoording in de quote])
Wat is daar zo lekker aan pfff..TheBrut3 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 23:28:
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik kijk meestal naar de gehele reactie binnen zijn context en denk even na voordat ik overga tot meppen. Consider yourself niet gemept, for now.mark-k schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 23:41:
[...]
Die mediageile kuthoer?
(@ modje aub eerst ff linkje klikken voor je me banned voor t taalgebruik, is namelijk een quote [disclaimer: ik distantieer mij van eender welke bewoording in de quote])
Via Dieter Rencken.
Klopt, auto naast ons was ruit ingetikt. Echt ziek...en dat was btw in de middag nog wel.nachtnet schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 07:33:
Voor iedereen die naar Barcelona gaat. Laat maar geen spullen in de auto achter.. Vannacht is er massaal ingebroken in de wagens van Media & F1 personeel (op de " bewaakte" parkeerplaats nog wel.)
Via Dieter Rencken.
[ Voor 4% gewijzigd door Ari Gold op 12-05-2018 09:06 ]
Dus wanneer krijgen we prototype F1 onderdelen op Ebay?nachtnet schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 07:33:
Voor iedereen die naar Barcelona gaat. Laat maar geen spullen in de auto achter.. Vannacht is er massaal ingebroken in de wagens van Media & F1 personeel (op de " bewaakte" parkeerplaats nog wel.)
Via Dieter Rencken.
Bizar en dat is dan beveiligd.. Wij staan momenteel in de file met de bus, het is een vrij bewolkte dag vandaag, zal dus ook niet veel warmer worden dan een graad of 20.nachtnet schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 07:33:
Via Dieter Rencken.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik zag een aantal goede foto's voorbij komen. Maar ik moet eerlijk zeggen, zonder alle make-up valt het erg tegen jaJackson6 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 23:48:
Wat is daar zo lekker aan pfff..
Beveiliging... Spanje... Niet te serieus nemen.Gynnad schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 10:35:
Bizar en dat is dan beveiligd.
Wie?TheBrut3 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 23:28:
- DaniëlWW2
- Niet online
YouTube: True or False | Nico Hülkenberg | 11/05/2018
Standaard praatje met Max waar Olav niet alle dingen raad op de RB14, alleen wat wij ook konden zien, maar er is meer waar Max niet over praat.
YouTube: Interview | Max Verstappen: 'Veel volgasbochten, dus veel verlie...

Ziet er leuk uit, beetje shallow, doet alles om n camera op dr gericht te houden, dat is n beetje de samenvatting.
Ik ben erg benieuwd of RBR nog iets in de toverdoos heeft zitten. Toch maar eens kijken of ik FP3 kan zien.
- DaniëlWW2
- Niet online
Je zit naar de herhaling van gisteren te kijken hé?bk1985 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 11:11:
Ric eraf, Max doorgeschoten, hoop glijpartijen weer
FP3 is idd pas om 12.00 hoorDaniëlWW2 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 11:12:
[...]
Je zit naar de herhaling van gisteren te kijken hé?
wat beetje vreemd is, want ik ben gewend dat races en qualifying in Europa om 14.00 beginnen, maar misschien leeft Liberty op Moskou tijd.
[ Voor 23% gewijzigd door loekf2 op 12-05-2018 11:15 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Kubica ook alweer rond!DaniëlWW2 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 11:12:
Je zit naar de herhaling van gisteren te kijken hé?
En Rick blijft ook maar de schuld bij de wind leggen.
Nou dat valt wel mee. Die zeggen dat het vooral aan de banden, het asfalt ligt en soms wat onvoorspelbaarheid door updates.
Maar ik vind 't toch altijd vermakelijk (in het algemeen) wat er geroepen wordt bij een crash.
- + 150op
- Nico hit me
- Windvlaag (Alonso 2015 winter testing, Rosberg 2015 USA)
- Ericsson
- Brakes broke
- foot oscillation
Wat er waar is en wat niet, ik weet het niet. Vast best veel. Maar het klinkt altijd zo random
[ Voor 52% gewijzigd door iichel op 12-05-2018 11:24 ]
hahaha iddTheBrut3 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 11:14:
[...]
Kubica ook alweer rond!
En Rick blijft ook maar de schuld bij de wind leggen.
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Gewoon zeuren, maakt niet over waarover. Hou het nou eens gezellig.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1