I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ik hoorde een 'Honestly'DaniëlWW2 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:45:
Nog even de beelden van Magnussen en Leclerc...
https://twitter.com/ZiggoSportF1/status/994890632031358998
Max lijkt Vandoordne wel te troosten en Ricciardo is weer heerlijk scherp.![]()
https://www.reddit.com/r/...ricciardo_meets_his_hero/
Verder had je al nu de "Renault kat" en nu heb je de "McLaren varken".![]()
[afbeelding]
Maar dit had inderdaad anders kunnen aflopen. Man, man, man
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
ik vind het vooral een wrattenzwijnDaniëlWW2 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:45:
Verder had je al nu de "Renault kat" en nu heb je het "McLaren varken".![]()
[afbeelding]
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Het is nu een bier kat gewordenDaniëlWW2 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:45:
Verder had je al nu de "Renault kat" en nu heb je het "McLaren varken".

7 goed. Straks maar een staatslot kopen..neocon schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:31:
Voor iedereen die zich vanmiddag verveelt op het werk
Een quizje over de spaanse GP.
https://www.formula1.com/...nowledge-to-the-test.html
Ik had er zelf maar 4 goed![]()
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ze mogen m wel eens een keer harder aanpakken.
Heb de beelden hiervan gezien, terwijl hij in een cooldown down lap zat blokte hij leclerc welke in een snelle ronde zat helemaal.
Snap niet dat deze gast nog rijd na het zo veelste incident op deze manier met blokken en dergelijke(voornamelijk die met Gasly vorige race)
Precies. MAG rijdt op deze rare incidenten na wel goed dit seizoen. Ook een hele goede auto onder z'n kont. Zonde dat deze dingen dan weer moeten..iichel schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:01:
Het rare is, dat heeft die jongen helemaal niet nodig. MAG kan prima racen, goeie snelheid, talent genoeg. En dan flinkt ie zulke dingen, nu, vorige week... kom op man.
Wat een pannenkoek!TinusTegengas schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:06:
En Gro er alweer af
Die beste jongen moet gewoon permanent met pensioen.
Smiling as the shit comes down...
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Hoe moet je ook je auto afstellen als ze steeds van de baan gaat. Natuurlijk gaat het dan steeds mis.

[ Voor 41% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-05-2018 15:09 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

[ Voor 14% gewijzigd door Chiron op 11-05-2018 15:15 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
En Bottas er al weer voorbij. Kon ook niet lang duren natuurlijk.
En ook weer terug. Pfff.....
[ Voor 81% gewijzigd door ATS op 11-05-2018 15:18 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
En wat een stofbende daar op de baan zeg.
Renault: VSC while the marshals remove Romain's car from the kitty litter
[ Voor 39% gewijzigd door sjaool op 11-05-2018 15:22 ]
Jasphur schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:22:
Iemand een sound bite van de experimentele microfoons bij Force India?

quote: Sound Bite Force IndiaVroemmmm
[ Voor 5% gewijzigd door nachtnet op 11-05-2018 15:24 ]
Vooruit dan maar...Jasphur schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:22:
Iemand een sound bite van de experimentele microfoons bij Force India?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=mqWqrmsS-uU]
sjaool schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:17:
En wat een stofbende daar op de baan zeg.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
[ Voor 33% gewijzigd door sjaool op 11-05-2018 15:27 ]
toevoeging: Waarschijnlijk zijn de spiegels te veel aero-parts en te weinig spiegels
[ Voor 28% gewijzigd door Jasphur op 11-05-2018 15:32 ]
De FIA is er niet blij mee. Het schijnen al beelden van gisteren te zijn.Jasphur schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:31:
Oeoeoeoe. Op SKY. Charlie staat bij Ferarri de spiegels te fotograferen. Er zijn waarschijnlijk regels overtreden
Ferrari probeert het gewoon, het zou me niets verbazen als ze ook een versie zonder flapjes bij zich hebben.Jasphur schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:31:
Oeoeoeoe. Op SKY. Charlie staat bij Ferarri de spiegels te fotograferen. Er zijn waarschijnlijk regels overtreden
toevoeging: Waarschijnlijk zijn de spiegels te veel aero-parts en te weinig spiegels
We do what we must because we can.
Nope, tis echt FP2nachtnet schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:33:
@Jasphur Zit je niet per ongeluk een herhaling van FP1 te kijken? Tijdens FP1 was precies dat bericht ook al gepost..
Op SKY: "sausage curb" hihi
[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 11-05-2018 15:35 ]
VER buiten op Super Softs.
[ Voor 27% gewijzigd door sjaool op 11-05-2018 15:35 ]
Dat is dan nog de minder interessante kantATS schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:37:
[afbeelding]
Mooie blik op de vloer van de auto. Moet je die kabelbomen zien...
bron
Is zo'n vloer nou 1 geheel of opgebouwd uit meerdere delen??ATS schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:37:
[afbeelding]
Mooie blik op de vloer van de auto. Moet je die kabelbomen zien...
bron
[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 11-05-2018 15:41 ]
Nouja, die onderkant heb ik wel eens eerder gezien, maar dit perspectief nog niet...
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Is dat echt enkel de wind?
Jup een geheelJasphur schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:41:
[...]
Is zo'n vloer nou 1 geheel of opgebouwd uit meerdere delen??
Die kabelbomen lijken mij aero sensoren, denk dat dit een vloer is om de lucht on der de auto te meten
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Dat STR niet snel is ligt volgens mij minder aan de Honda en meer aan de drivers gecombineerd met een vrij matige auto. Ik wil het nog wel eens zien hoor mocht er toch een Honda in die RB15 komen.Martinspire schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:40:
[...]
Hij wil zien of de nieuwe onderdelen genoeg brengen.
Als ze echt voor Honda wilden gaan, hadden ze die keuze wel gemaakt. Nu lijkt het me eerder dat ze Renault onder druk willen zetten voor goedkopere motoren oid. Ik denk niet dat Honda snel genoeg is. Je ziet het ook bij de statistieken dat ze niet echt supersnel zijn op de rechte stukken en dan verliezen ze ook nog in de bochten. Zolang het geen upgrade is vanaf Renault power, gaan ze dat echt niet doen.
Ach ja, ik switch tussen beiden.RocketKoen schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:45:
[...]
Toch vind ik het commentaar bij Sky een stuk beter.
[ Voor 73% gewijzigd door Heijmenberg99 op 11-05-2018 15:55 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Klonk idd kapot.TinusTegengas schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:53:
Kimi stuk. Klinkt niet lekker
Klonk wel anders dan de kapotte turbo van Ric vorige keer.
[ Voor 16% gewijzigd door YakuzA op 11-05-2018 15:56 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

''The average racing line during FP1''

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Ze hebben vast wel goede upgrades, maar iedereen komt met upgrades. Dus als ze al ingelopen zijn, dan is het niet heel veel denk ik.hansvk schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:01:
Is het nog te vroeg om te zeggen dat McLaren het gat naar de top 3 niet heeft verkleind?
McLarens grootste update zal de Renault motor zijn, maar ze worden tegengehouden door de late wissel.
Zegt Sky F1 of een andere bron daar ook nog iets over?
(Meer brandstof in de Mercedes?)
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
- DaniëlWW2
- Niet online
Joh, daar was ik nou nooit opgekomen.
@RaulMolinaRecio zegt precies hetzelde, long run VER goed.vliegnerd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:06:
Op Ziggo wordt gezegd dat de long runs van VER best wat sneller zijn dan HAM. (1:22 tov 1:24). Nou zijn ze wel vaker snel in de long runs, en ook Rick Winkelman houdt slag om de arm.
Zegt Sky F1 of een andere bron daar ook nog iets over?
(Meer brandstof in de Mercedes?)
Krijg je er van als je het niet meer bij mag vullenJasphur schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:56:
Op SKY. "No oil" Engine broke
SFI doet wel weer lekker mee in de middenmoot.
[ Voor 33% gewijzigd door Jasphur op 11-05-2018 16:12 ]
En het lijkt me dat Stroll qua snelheid wel mee valt tov Sirotkin. Of was Massa zo goedJasphur schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:11:
Williams blijft wel hopeloos achter hoor. Zonde.
En als je het zo bekijkt is het extra zonde dat Kubica er niet in zit.
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
- DaniëlWW2
- Niet online

Het linker voorwiel loopt eraf.
[ Voor 37% gewijzigd door sjaool op 11-05-2018 16:21 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik vind het niet erg om wat meer pitstops te zien.ATS schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:16:
Als het zo doorgaat, dan zitten Hamilton en Bottas goed qua banden, en heeft Williams een groot probleem. SS werkt niet, terwijl die maar één set Softs hebben...
[afbeelding]
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
ruim 700 kg toch? Heb je toch wel een paar man voor nodig...Jasphur schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:22:
Je zou denken dat zo'n wagen licht genoeg is om met een paar man op te tillen. Ipv 300 keer steken.
Edit: aan de andere kant: alleen de neus een stukje omzetten zou toch moeten lukken....
[ Voor 14% gewijzigd door ATS op 11-05-2018 16:24 ]
of 1 Mountain.ATS schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:23:
[...]
ruim 700 kg toch? Heb je toch wel een paar man voor nodig...
Williams die van achteraf 3x de pits in moeten met banden die dan nog steeds niet werken... Niet echt interessant wat mij betreft.Just_I schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:22:
[...]
Ik vind het niet erg om wat meer pitstops te zien.
Qua gewicht zou het misschien kunnen maar zo'n ding is nog best onhandig.Jasphur schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:22:
Je zou denken dat zo'n wagen licht genoeg is om met een paar man op te tillen. Ipv 300 keer steken.
Je zou zowat zeggen geef die gasten van die karretjes die ze in de pitstraat ook gebruiken.
Gaat veel sneller en je hebt een veel kleinere draaicirkel.
- DaniëlWW2
- Niet online

man met de wheelgun haalt de gun er al af voordat het wiel goed op de as is gedrukt.. slordig...sjaool schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:18:
En ook problemen voor Perez.
Het linker voorwiel loopt eraf.
Valse bingo, dus liedje zingen...
Ik heb geen Safety Cartoon gezien en nee, een virtual telt niet.
-
SC is geen VSC he, dus telt die dan wel? (heb niet alles gezien maar lijkt me niet dat er in de FP een echte SC komt).
Edit: B2 kun je trouwens standaard afgestreept laten, ook als hij niemand probeert te vermoorden is het een eikel
[ Voor 14% gewijzigd door mark-k op 11-05-2018 16:29 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Welles.Edd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:25:
[...]
Valse bingo, dus liedje zingen...
Ik heb geen Safety Cartoon gezien en nee, een virtual telt niet.
Zo mooi dat er bijna geen aandacht geschonken wordt door de regie. Ik had nog wel een tweede herhaling willen zien.ATS schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:26:
Mooie spin van Max...
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Gewoon zeuren, maakt niet over waarover. Hou het nou eens gezellig.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1