Snowdog schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 08:53:
[...]
Hmm ligt t aan mij of probeert RIC de fout toch ook wel duidelijk bij VER te leggen. Na de race in Baku zei ie ook al dat de fans maar moesten beslissen wie er fout zat (waarmee hij een beetje zijn eigen verantwoordelijkheid leek te willen dodgen), en dit keer bij de 'keep us on a leash' opmerking vooral weer even richting een denkbeeldige Max kijken (of miste ik daar wat)? Lijkt me niet erg collegiaal iig, al heeft hij misschien ook (net als 90% van de mensen op het web) wel het idee dat het echt alleen Max is die fout zat/zit

Volgens mij kijkt ie naar achter of er iemand van het team staat. Hij had het over een leash, dus dat moet Horner of Marko zijn lijkt mij?
Mja ze zijn mooi, maar ze gaan niet helemaal weg, ze worden alleen beperkter. Wat ervoor zorgt dat ze waarschijnlijk wat meer met de vloer moeten doen. Bardgeboards veranderen weinig, dus dat zal daar ook nog wel een feest blijven.
Hoe werkt het verder? Nog wat extra's ten opzichte van de oude app?
Is die relatie ook de reden dat je naast alle onbekende merken bij de Lidl ook gewoon Red Bull ziet (en bv Coca Cola, maar dat is weer een ander bedrijf)?