Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1 2018] Race 5 - GP van Spanje + Testdagen Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 2 3 ... 25 Laatste
Acties:
  • 71.158 views

Acties:
  • +4Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: september 2001
  • Nu online
Scarbs claimt dat die spiegelconstructie inderdaad legaal is, nadat ik hem dat vanmorgen vroeg.

ATS wijzigde deze reactie 10-05-2018 17:58 (6%)

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +2Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 23-07 13:32
quote:
ATS schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 17:54:
Scarbs claimt dat die spiegelconstructie inderdaad legaal is, nadat ik hem dat vanmorgen vroeg.
Dat ze sinds deze race aan de halo mogen klopt inderdaad, dat van die vleugeltjes lijkt grijs gebied. Hoewel bij "initial Scuteneering" alle wagens conform bleken te zijn. (doc4 https://www.fia.com/event...eventtiming-information-3)

Verwacht na fp1 een protest van 1 van de teams (RBR anyone?)

nachtnet zonder hoofdletter

• ATS
  • Nu online
quote:
nachtnet schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 18:18:
[...]

Dat ze sinds deze race aan de halo mogen klopt inderdaad, dat van die vleugeltjes lijkt grijs gebied. Hoewel bij "initial Scuteneering" alle wagens conform bleken te zijn. (doc4 https://www.fia.com/event...eventtiming-information-3)

Verwacht na fp1 een protest van 1 van de teams (RBR anyone?)
Die initial scrutering gaat AFAIK over de veiligheidsaspecten. Niet over de rest van de regels.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• AzzKickah
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 01:40

AzzKickah

06-CENSORED

Weinig boeiende persco was het.
Zoals @Jasphur al zei, ik vind het ook erg rustig in aanloop naar deze race. Of het lijkt zo en het ligt aan mij.

Zelf ben ik wel excited voor deze race. Toch weer zeer benieuwd wat RBR kan doen in de race hier. Al hou ik m'n hart vast...

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 07:16
Meer Ferarri ‘nieuwigheden’. Ze hebben een McLaren-achtige platte bodem

En de neus van McLaren. Wat een beest!!

En met een nieuwe neus komt natuurlijk aangepaste bardge boards

Jasphur wijzigde deze reactie 10-05-2018 19:32 (67%)

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• RobertMe
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 06:57
De onderkant van de voorvleugel is open/bevat sleuven? Volgens mij is dat nieuw? Heb ik bij nog geen enkel ander team gezien.

Ik weet wel dat het middelste deel (onder de neus plus een beetje) een FIA gestandaardiseerd onderdeel is, maar mag aan de buitenkanten zomaar zoiets wat open is/sleuven bevat?

De neus zelf lijkt vervolgens een hybride van de RBR en FI neus te zijn. Met het slurfje van RBR en de gaten ernaast van FI.

• Jasphur
Wat dacht je van die grote oranje vinnen aan de zijkant van de neus?

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: november 2000
  • Nu online

Harrie

NederVlaming

quote:
Jasphur schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 19:26:
Meer Ferarri ‘nieuwigheden’. Ze hebben een McLaren-achtige platte bodem

[afbeelding]

En de neus van McLaren. Wat een beest!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

En met een nieuwe neus komt natuurlijk aangepaste bardge boards
[afbeelding]
Wow, die voorvleugel en bardge boards. Ik dacht even dat ik in het "foute tuning" topic zat.

• AzzKickah
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 01:40

AzzKickah

06-CENSORED

Ik vind het er echt wel leip uit zien :Y :D

Dit is toch geweldig. Dit is F1.
Als het ze nu ook nog wat zou brengen.... :/

• iichel
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 22:41
needs more KIMOA

Mijn ex-vrouw is vegetariër :-)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 07:04
Van voren ziet er ook nog aparter uit:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 07:04
Close up:

• RobertMe
quote:
Jasphur schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 19:52:
Wat dacht je van die grote oranje vinnen aan de zijkant van de neus?
Die valt sowieso gigantisch op. En daarnaast heeft Mercedes ook al zo'n cape. Alhoewel die bij Mercedes niet lijkt samen te werken met de voorkant van de neus. Waar die cape hier vermoed ik samenwerkt met die gaten aan de zijkanten van die slurf om beter de lucht er overheen te bewegen.

Ik vind het in ieder geval een gigantisch groot/complex ding.

• Jasphur
Benieuwd wat er nu door de hoofden van alle aero engineers gaat na het zien van deze neus en die spiegels van Ferarri.

• ATS
  • Nu online
quote:
Jasphur schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 20:06:
Benieuwd wat er nu door de hoofden van alle aero engineers gaat na het zien van deze neus en die spiegels van Ferarri.
Die denken vast: we gaan nu direct alles uit de kast trekken wat we aan ideeën hebben liggen, want volgend jaar mag het niet meer...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RobertMe
quote:
Jasphur schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 20:06:
Met die spiegel vraag ik me dan af of de teams harder bezig zijn met bedenken waarom het niet mag, of dat ze toch bezig zijn met hoe ze het zelf kunnen inzetten

Acties:
  • +2Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 23:29
quote:
ATS schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 20:13:
[...]

Die denken vast: we gaan nu direct alles uit de kast trekken wat we aan ideeën hebben liggen, want volgend jaar mag het niet meer...
McLaren laat hier inderdaad even zien waarom die regels anders moeten en de afhankelijk van de voorvleugel omlaag moet :+

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• Jasphur
En naast alle McLaren en Ferarri aero geweld. De FOM heeft nieuwe microfoons geplaatst.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 01:34

pinda powerrr

Slow down...

Ductape, werkt altijd!

Sommigen hebben geen dipje, maar een bobbel...

• RobertMe
quote:
Jasphur schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 20:34:
En naast alle McLaren en Ferarri aero geweld. De FOM heeft nieuwe microfoons geplaatst.

[afbeelding]
[afbeelding]
Is dit (alleen) bij Force India? Plaatje lijkt van hun auto te zijn, en vorig jaar reden zij ook al met een aangepaste microfoon-positie. Rijdt nu dus überhaupt iedereen met de microfoon op dezelfde plek, of had FI nog steeds een experimentele positie en is die nu veranderd?

• Grrrrrene
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online
quote:
Ducttape :*

Ik ga er morgen helaas geen minuut van meekrijgen waarschijnlijk, ik ga klussen bij m'n zusje :) Zaterdag en zondag ben ik wel van de partij, eindelijk een weekend waarin we niks gepland hebben, dus dat ik zelf 100% kan indelen :Y)

Grrrrrene wijzigde deze reactie 10-05-2018 20:52 (43%)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Clifdon
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 20-07 19:19
Spiegels van die Ferrari zitten aan de halo. Maar dat flapje zit aan de ophanging van de spiegels en dus niet aan de halo. Best kans dat regels op die manier te lezen zijn. Ik heb ooit met robotwedstrijden meegedaan. Regels werden soms ook zo bizar geïnterpreteerd dat het eigenlijk niet meer leuk was om mee te doen. Ben benieuwd wie er nog meer met aparte spiegelconstructies gaat komen.

Ik kan de race en Q niet zien dit weekend. Echt flink balen! Hoop voor iedereen hier op een interessante race :).

Always look on the bright side of life.

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 07:13

sjaool

Every life should have 9 cats

quote:
Jasphur schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 20:34:

[afbeelding]
[afbeelding]
Ik mag toch hopen dat dat een testopstelling is voor 1 of 2 rondjes. Lekker houtje touwtje werk daar. :P

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +6Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
* DaniëlWW2 zou niet verbaast zijn als de voorvleugel van McLaren weinig uit blijkt te halen. O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• lochpatje
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 20:39
Ben benieuwd waar RBR mee komt, daarvan is eigenlijk nog niks van naar buiten gekomen vandaag.

• mark-k
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 07:12

mark-k

AKA markkNL

quote:
Clifdon schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 20:58:
Spiegels van die Ferrari zitten aan de halo. Maar dat flapje zit aan de ophanging van de spiegels en dus niet aan de halo. Best kans dat regels op die manier te lezen zijn. Ik heb ooit met robotwedstrijden meegedaan. Regels werden soms ook zo bizar geïnterpreteerd dat het eigenlijk niet meer leuk was om mee te doen. Ben benieuwd wie er nog meer met aparte spiegelconstructies gaat komen.

Ik kan de race en Q niet zien dit weekend. Echt flink balen! Hoop voor iedereen hier op een interessante race :).
Regels zijn regels, als het niet in de regels staat mag het. Dat vond ik tijdens mn studie ook altijd gruwelijk irritant, dan had je een set aan regels, vind je n loophole, wordt er gezegd 'nee dat bedoelen we ook daarmee'. Schrijf dan op wat je bedoelt....

Ooit een keer dus een project van n heel blok met 1 berekening kunnen halen, gewoon aangetoond dat de huidige situatie al binnen de specificaties viel (trillingsisolatie, terwijl de vloertrillingen al minder waren dan wat er gehaald moest worden). Werd helaas toch niet goedgekeurd en voor iedereen opeens de specs aangepast terwijl t project al n week liep, niemand behalve ik had erover nagedacht om eerst eens de huidige situatie te bekijken voor ze wat gingen ontwerpen 8)7

Maargoed, zolang het niet in de regels staat dat het niet mag mogen ze het dus doen. Ik hoop wel dat ze er een kotszakje bij leveren want het zijn echt een stel lelijke flaporen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 22:57
Heren, op ned3 is nu de documentaire film Senna. Vorige keer was hij niet terug te kijken dus opnemen is een aanrader, of gelijk kijken.

En nu maar hopen dat dannielww2 niet boos wordt omdat het niet over Spanje gaat. ;)

Acties:
  • +22Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Lol, de Ziggo eBattle kijken loont. Net de Samsung S9 Plus Red Bull Ring Limited Edition gewonnen. :P *O*

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 07:14

Rivanov

Apple freak

quote:
sjaool schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 21:37:
Lol, de Ziggo eBattle kijken loont. Net de Samsung S9 Plus Red Bull Limited Edition gewonnen. :P *O*
Wat moest je daar voor doen?

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

Acties:
  • +4Henk 'm!

• sjaool

sjaool

@Rivanov Reageren op de stelling die ze hadden.
quote:
Ziggo Sport F1 - 5:38 De stelling is: Miami is de beste plek voor een nieuwe Grand Prix. Wat vinden jullie?

Sjaool - 1:03 Ik snap wel dat Miami op de agenda gezet wordt. Het Amerikaanse publiek moet enthousiaster gemaakt. Het enige nadeel dat het stratencircuit van Miami heeft is de langste haarspeldbocht ooit.

• DoeEensGek
  • Laatst online: 22:57
quote:
sjaool schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 21:41:
@Rivanov Reageren op de stelling die ze hadden.

[...]
Je hebt helemaal gelijk, terecht gewonnen lijkt me! Veel plezier met je speeltje.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sjaool

sjaool

quote:
DoeEensGek schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 21:43:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, terecht gewonnen lijkt me! Veel plezier met je speeltje.
Ik heb ze meteen maar een bericht gestuurd en niet op hun gewacht... klinkt een beetje gretig maar zo vaak win ik niet iets en zeker niet een prijs met zo'n waarde. :+

• lochpatje
quote:
sjaool schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 21:45:
[...]

Ik heb ze meteen maar een bericht gestuurd en niet op hun gewacht... klinkt een beetje gretig maar zo vaak win ik niet iets en zeker niet een prijs met zo'n waarde. :+
Plus 2 kaartjes voor Oostenrijk toch?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 23:07
quote:
sjaool schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 21:37:
Lol, de Ziggo eBattle kijken loont. Net de Samsung S9 Plus Red Bull Limited Edition gewonnen. :P *O*
Feli! _/-\o_
Levert vast wel een 800 euro op. Daar kun je dan weer mooi van naar een grand prix. 8)

• sjaool

sjaool

quote:
lochpatje schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 21:46:
[...]

Plus 2 kaartjes voor Oostenrijk toch?
Nee, alleen de telefoon. Maar daar ben ik sowieso ook heel blij mee. De kaartjes krijg je volgens mij alleen bij een Vodafone abonnement.

• lochpatje
quote:
sjaool schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 21:48:
[...]

Nee, alleen de telefoon. Maar daar ben ik sowieso ook heel blij mee. De kaartjes krijg je volgens mij alleen bij een Vodafone abonnement.
Owja klopt idd, toch proficiat! :D

• sjaool

sjaool

quote:
DJTimo schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 21:47:
[...]
Feli! _/-\o_
Levert vast wel een 800 euro op. Daar kun je dan weer mooi van naar een grand prix. 8)
Dan verkoop ik liever mijn S8 Plus. Daar kan ik ook nog wel een kaartje voor kopen. Maar om heel eerlijk te zijn kijk ik een race liever op de bank met mijn laptop op schoot en de tablet ernaast voor de tijden. ;)

• Hengbers_92
  • Registratie: mei 2017
  • Niet online
Gefeliciteerd @sjaool

Ben wel benieuwd naar deze GP zullen alle upgrades het goed doen en welk team heeft het goed voor elkaar. Trouwens wel irritante tijd 15:10 * Hengbers_92 is gewoonte dier met eten vandaar.

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

quote:
Daniel die 25k rondjes op t circuit in Barcelona gereden zou hebben? Dat is bijna 24 dagen onafgebroken knallen terwijl je elke ronde binnen een seconde van het ronderecord zit. Denk toch dat hij hier iets te hoog inzet.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 23-07 14:37

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

quote:
lochpatje schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 21:10:
Ben benieuwd waar RBR mee komt, daarvan is eigenlijk nog niks van naar buiten gekomen vandaag.

https://www.motorsport.co...g-cars-barcelona-1035634/

Car: Astra H OPC 2.0T @ 241bhp

• sjaool

sjaool

quote:
mark-k schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:21:
[...]

Daniel die 25k rondjes op t circuit in Barcelona gereden zou hebben? Dat is bijna 24 dagen onafgebroken knallen terwijl je elke ronde binnen een seconde van het ronderecord zit. Denk toch dat hij hier iets te hoog inzet.
Het is Daniel, die moet je niet altijd even serieus nemen. Die gozer is een grote geinponem. :D

Acties:
  • +4Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
lochpatje schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 21:10:
Flinke kreukelzones zodat ze na een crash alsnog door kunnen rijden. O-) :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

quote:
DaniëlWW2 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:49:
[...]
Flinke kreukelzones zodat ze na een crash alsnog door kunnen rijden. O-) :+
Idd. Ik zag later pas dat Verstappen zelfs zijn bolide nog opnieuw gestart had na de zet. Maar hij wilde niet echt meer vooruit, dus toch maar weer uitgezet daarna.

A smile a day....

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Ben benieuwd of we zondag een rood podium hebben, waar er 1 RedBull drinkt ;)

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• sjaool

sjaool

Spanje, dat wordt weer een robbertje stierenvechten. :+

Met Horner als toreador...

sjaool wijzigde deze reactie 10-05-2018 22:58 (21%)

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

quote:
Hackus schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:56:
Ben benieuwd of we zondag een rood podium hebben, waar er 1 RedBull drinkt ;)
But is he speaking Dutch?

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

quote:
mark-k schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 23:07:
[...]

But is he speaking Dutch?
Maakt mij niet uit, als hij maar geen Ham in de achternaam heeft :)

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 00:35

Martinspire

Awesomeness

Ik wil graag de uitslag die het beste is voor het kampioenschap. Als dat betekent Max winnen en Ricciardo 2 is dat ook prima :+

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Toro Rosso heeft er weer een sponsor bij. Of hadden ze die al?
quote: Toro Rosso
We've made some Lidl additions to our livery this weekend. ;)
http://i65.tinypic.com/v75dt4.jpg

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

quote:
sjaool schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 23:37:

[...]

[afbeelding]
Honda levert al het hele seizoen de motor hoor :+

Nu maar wachten tot je ook RedBull bij de Lidl krijgt dus?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 23:35
quote:
Die sponsoren volgens mij vooral bij de Europese GP's. Ik heb ze vorig jaar ook al een aantal malen op de TR auto gezien.

Steam: Thndr,PSN: ThunderStore, Battle.Net: THNDR#2975

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 23-07 15:17

MuVo

🏁🏎🏎🏎🚥

De nieuwe neus van McLaren:

Volgens F1technical.net afgeleid van Red Bull, Force India en Mercedes.

Het is niet de mooiste neus :+ als de neus maar functioneerd :)

Bron

MuVo wijzigde deze reactie 11-05-2018 01:09 (30%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

quote:

[...]

[afbeelding]
Hadden ze vorig jaar ook al.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Paddock Pass. (Nog niet op YouTube te vinden)

http://izo-prod-origin.fo...S__Pre-race_in_Spain.html

Rivanov wijzigde deze reactie 11-05-2018 06:24 (16%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 23-07 18:11
Hee een race! In de media lees ik alleen over ene Waylon, doet die knakker ook mee?

alles kan off-topic

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ATS
  • Nu online
quote:
Ankona schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 08:31:
Hee een race! In de media lees ik alleen over ene Waylon, doet die knakker ook mee?
Dan is hij 22 jaar te laat, want dat was de laatste keer dat er een GP in Portugal werd verreden volgens mij...

Acties:
  • +7Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online
Net Olav op de radio...

RBR heeft een compleet nieuwe auto.

Smaller, minder drag, meer downforce, .... Sneller

Ben erg benieuwd!

Te koop....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 07:20
quote:
Hmm ligt t aan mij of probeert RIC de fout toch ook wel duidelijk bij VER te leggen. Na de race in Baku zei ie ook al dat de fans maar moesten beslissen wie er fout zat (waarmee hij een beetje zijn eigen verantwoordelijkheid leek te willen dodgen), en dit keer bij de 'keep us on a leash' opmerking vooral weer even richting een denkbeeldige Max kijken (of miste ik daar wat)? Lijkt me niet erg collegiaal iig, al heeft hij misschien ook (net als 90% van de mensen op het web) wel het idee dat het echt alleen Max is die fout zat/zit :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 22:05
quote:
MuVo schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 01:06:
De nieuwe neus van McLaren:
[afbeelding]

Volgens F1technical.net afgeleid van Red Bull, Force India en Mercedes.

[afbeelding]

[afbeelding]

Het is niet de mooiste neus :+ als de neus maar functioneerd :)

Bron
Het ziet er onwijs veel uit op een veredelde stofzuiger, hopen voor ze dat ze de aansluiting met Red Bull weten te vinden hiermee.

PSN: KADR777

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jasphur
Tijdens de vrije training geen regen. Het moge duidelijk zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 23-07 13:32

YouTube: F1 Paddock Pass: Pre-Race at the 2018 Spanish Grand Prix

Hier ook de YouTube versie van Paddock Pass

nachtnet zonder hoofdletter

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Olav Mol gaf vanochtend op 538 nog eens duidelijk aan dat Red Bull Racing met een compleet nieuwe auto naar Spanje is gekomen.

/edit: excuses. @albino71 was me voor. :)

Rivanov wijzigde deze reactie 11-05-2018 09:20 (15%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 22-07 15:40

Mystikal

It never hurts to help

Mooie update voor Alonso. Hopelijk brengt het ook de snelheid.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Niet online
quote:
Rivanov schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:19:
Olav Mol gaf vanochtend op 538 nog eens duidelijk aan dat Red Bull Racing met een compleet nieuwe auto naar Spanje is gekomen.

Omdat ze de vorige race tegen elkaar aan gereden zijn waren die onderdelen wel aan vervanging toe.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zahariac
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 23-07 15:21
quote:
Rivanov schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:19:

Ben echt heel benieuwd wat we te zien krijgen. Gelukkig is half Nederland vrij vandaag. Dat betekent Ziggo sport aan en ondertussen "werken".

Acties:
  • +3Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
albino71 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 08:38:
Net Olav op de radio...

RBR heeft een compleet nieuwe auto.

Smaller, minder drag, meer downforce, .... Sneller

Ben erg benieuwd!
Tja, Olav kan ook overdrijven hoor, maar het is wel heel erg veel. :P

Nieuwe koeling voor de motor:

Oud ontwerp:

Dat betekent ook dat de lijnen rond de koeling zijn veranderd, waarschijnlijk voor minder luchtweerstand en/of meer downforce.

Nieuwe bargeboards:

Sidepod is ook aangepast vanwege de verandering van de koeling:

Verder ongetwijfeld een nieuwe vleugel, zoals elk circuit. Die heb ik nog niet gezien. :P

Zie ook:
https://www.auto-motor-un...ll-packt-aero-tricks-aus/
https://www.f1technical.n...t=27038&start=465#p763423

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 11-05-2018 09:44 (4%)

Acties:
  • +9Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Red Bull heeft het aeropakket aangepakt zodat er minder vuile lucht achter de wagen is. Hierdoor kunnen RIC en VER beter met elkaar in gevecht en de kans op een voorval zoals in Baku voorkomen. :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iichel
RB14 voorvleugel

vraag me niet of/wat er nieuw is, geen vergrootglas bij me :D

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 01:16
Ik ga deze voorvleugels missen. Ik ben zelf een fan van het engineeringaspect (als ir en bijna dr. ir.) Ik vind dit net zo belangrijk als het racen eerlijk gezegd :)

Acties:
  • +7Henk 'm!

• iichel
F1 is gewoon 's werelds duurste engineeringswedstrijd :D

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 23-07 18:55

Just_I

What did you just say?

Ben ik trouwens de enige of zijn er meer mensen die bij het zie van de voorvleugel van McLaren denken aan Jar Jar Binks?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 01:16
quote:
Just_I schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:03:
Ben ik trouwens de enige of zijn er meer mensen die bij het zie van de voorvleugel van McLaren denken aan Jar Jar Binks?
Meesa Gonna Die? :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 23-07 12:53
*knip* Zie de topic-warning.

AGee wijzigde deze reactie 11-05-2018 10:46 (76%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jasphur
SFI gaat met extra sensoren rijden. In ieder geval tijdens de trainingen. Om zo de oorzaak van hun aero probleem te vinden.

Via Scarbs

Jasphur wijzigde deze reactie 11-05-2018 10:21 (16%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iichel
niet meer dan logisch gezien de correlatie problemen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 23-07 16:36
Ze hadden toch een nieuwe vloer voor dit weekend, waarmee ze hopen dat de correlatieproblemen opgelost zijn?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Jasphur
Kunst

@DeKaerften klopt. Maar dat moet je natuurlijk wel controleren :)

Jasphur wijzigde deze reactie 11-05-2018 10:29 (27%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 23-07 12:44
De lijst met updates van Ferrari is ook niet mis:
-Nieuwe diffuser
-Nieuwe vloer (eindelijk)
-Nieuwe bargeboards
-Nieuwe spiegels aan de halo
-Nieuwe voorvleugel

Foto's en info:
http://forums.autosport.c...sf71h-split-topic/page-67

Heb alleen nog weinig gehoord/gezien uit het Mercedes kamp?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ATS
  • Nu online
quote:
iichel schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:59:
RB14 voorvleugel

[afbeelding]

[afbeelding]

vraag me niet of/wat er nieuw is, geen vergrootglas bij me :D
Ligt het aan mij, of ziet deze er relatief clean uit? Volgens mij veel minder elementen dan op die nieuwe vleugel van McLaren?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• YakuzA
  • Nu online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Thuis werken + FP1 + kanaal 401 = Profit 8)

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Laatst online: 23-07 15:28
quote:
YakuzA schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:46:
Thuis werken + FP1 + kanaal 401 = Profit 8)
Op kantoor 'werken' + FP1 + Ziggo Go = Profit O-)

Why waste time say lot word when few word do trick?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jasphur
*knip* Hint er dan ook niet naar.

AGee wijzigde deze reactie 11-05-2018 10:49 (69%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• YakuzA
  • Nu online

YakuzA

Lolz, ze hebben nu van Ziggo zelfs een spotje om te grappen over al Max zijn crashes/clashes/spins van dit jaar :+
(nieuwe ronde, nieuwe kansen)

YakuzA wijzigde deze reactie 11-05-2018 10:50 (11%)

PSN

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 23:02
quote:
Sup4rdurt schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:47:
[...]

Op kantoor 'werken' + FP1 + Ziggo Go = Profit O-)
Heb je hier een speciaal pakket voor nodig of iets dergelijks? Ik kan het niet vinden bij mijn Ziggo Go.. :'(

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Zucht

quote:
Leviathius schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:51:
[...]

Heb je hier een speciaal pakket voor nodig of iets dergelijks? Ik kan het niet vinden bij mijn Ziggo Go.. :'(
Klopt Ziggo Sport totaal :9

Be kind whenever possible. It is always possible. Dalai Lama XIV

Acties:
  • 0Henk 'm!

• YakuzA
  • Nu online

YakuzA

quote:
Leviathius schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:51:
[...]

FP1/2/3 zijn alleen op de extra Sport kanalen te volgen.

PSN

Acties:
  • +2Henk 'm!

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

Topicstarter
Mensen, het is niet zo interessant hoe / wat / waar je kijkt, en bovendien is daar een apart topic voor: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jasphur
Hij is er klaar voor!
Had Williams nog updates trouwens?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• iichel
Nieuwe driver :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Zucht

quote:
Jasphur schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:53:
Hij is er klaar voor!
Had Williams nog updates trouwens?

[afbeelding]
Ze gaan proberen om achteruit te rijden :P

Be kind whenever possible. It is always possible. Dalai Lama XIV

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KleineJoop
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 05:49
Kubica!

Acties:
  • +5Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Toch wil ik Ferrari een compliment geven. Begonnen we net een beetje te wennen aan de halo en dan hangt Ferrari op een spuuglelijke manier de spiegels aan dat onding, waardoor de halo ook weer opvalt.

Echt goed gedaan Ferrari. d:)b :')

Acties:
  • 0Henk 'm!

• YakuzA
  • Nu online

YakuzA

quote:
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 11:05:
Toch wil ik Ferrari een compliment geven. Begonnen we net een beetje te wennen aan de halo en dan hangt Ferrari op een spuuglelijke manier de spiegels aan dat onding, waardoor de halo ook weer opvalt.

Echt goed gedaan Ferrari. d:)b :')
Het ziet er niet uit idd, hoop dat ze vanuit de FIA dit ook weer meteen kunnen weghalen via een regeltje.

PSN

Acties:
  • +1Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 06:17
RIC en VER mogen niet beide de baan op :+
En bij merc hadden ze de slaap nog niet uit?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jasphur
Wat denken jullie? Zien we in FP1 al een flying lap van ALO, of moeten we nog even geduld hebben?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
1.20.3 nu al jezus.

Goed 2 compounds zachter dan vorig jaar maar toch.

Jackson6 wijzigde deze reactie 11-05-2018 11:18 (58%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• albino71
  • Niet online
Ferrari spiegels doen het goed! :+

VAN, netjes...

albino71 wijzigde deze reactie 11-05-2018 11:20 (20%)

Te koop....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• YakuzA
  • Nu online

YakuzA

quote:
Jackson6 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 11:18:
1.20.3 nu al jezus.

Goed 2 compounds zachter dan vorig jaar maar toch.
In de wintertest reed Bottas een 1:18.xxx op mediums toch?
1:20 is dan nog 1 a 2 sec. langzamer.

(en toen was het nog kouder waardoor de banden wat minder presteerden.)

YakuzA wijzigde deze reactie 11-05-2018 11:21 (11%)

PSN

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iichel
1:18:9. toe maar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ATS
  • Nu online
1.18.7 intussen. Het gaat hard.

Pagina: 1 2 3 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Gewoon zeuren, maakt niet over waarover. Hou het nou eens gezellig.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 AMD

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True