Toon posts:

Airco bestellen in het buitenland

Pagina: 1 ... 16 17 18 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Ren-z
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:23
Wat zijn de ervaringen met het bestellen van bij Airco Ropa (airco-ropa.be) in België?

Zijn er mensen binnen dit topic met ervaring? Ik heb namelijk de Toshiba Haori 4.6 kw op het oog die erg aantrekkelijk geprijsd is voor € 1445,- inclusief btw.

Ik hoor het graag.

• Processorkoeler
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-06 00:29

Processorkoeler

Geen stock koeler

shakebeker schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 20:52:
Op aanraden van vele hier ben ik ook gaan kijken bij clima-inverter voor:
3x Daikin FTXM20R = €2595,-
1x Daikin FTXJ35AB = €1625,-
Verzendkosten: €695,-
Totaalkosten: €4915,-

De goedkoopste in nederland is https://www.nlx-international.com/ voor €5526,-
Nu vind ik €600,- verschil op een bedrag van ca 5.5k niet de moeite om het vanuit Italië te laten komen.

Mis ik hier iets?
Oei, wat een verzendkosten zeg. Heb je al eens bij de andere aanbieders in dit topic gekeken?
Ik heb 3x FTXM20R en 1x FTXJ35AB voor 4120 bij Climaled gevonden. Tot nu toe goede ervaring mee, ook voor een garantiekwestie. De verzendkosten kon ik niet zien, maar daar betaalde ik nog geen 40 euro voor, een singlesplit set op een kleine pallet. Ik kan me niet voorstellen dat dat daar 600 euro is met vier singlesplit units. En ze accepteren creditcardbetalingen, mocht je nog meer 'aankoopzekerheid' willen.

Ben er wel even vanuit gegaan dat het single splits waren als set, niet alleen de binnenunits (die je nu aanduidt). Daarvoor kun je het beste even een account aanmaken of mailen (ze zijn vrij snel).

[Voor 10% gewijzigd door Processorkoeler op 15-02-2023 10:35]

• shakebeker
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 19-04 13:43
Processorkoeler schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 10:30:
[...]

Oei, wat een verzendkosten zeg. Heb je al eens bij de andere aanbieders in dit topic gekeken?
Ik heb 3x FTXM20R en 1x FTXJ35AB voor 4120 bij Climaled gevonden. Tot nu toe goede ervaring mee, ook voor een garantiekwestie. De verzendkosten kon ik niet zien, maar daar betaalde ik nog geen 40 euro voor, een singlesplit set op een kleine pallet. Ik kan me niet voorstellen dat dat daar 600 euro is met vier singlesplit units. En ze accepteren creditcardbetalingen, mocht je nog meer 'aankoopzekerheid' willen.

Ben er wel even vanuit gegaan dat het single splits waren als set, niet alleen de binnenunits (die je nu aanduidt). Daarvoor kun je het beste even een account aanmaken of mailen (ze zijn vrij snel).
Mmm bij Climaled kom ik ook op €5k uit. Het zijn inderdaad sets en niet alleen binnenunits. Ik zal nog is wat andere aanbieders bekijken..

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

shakebeker schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 10:39:
[...]

Mmm bij Climaled kom ik ook op €5k uit. Het zijn inderdaad sets en niet alleen binnenunits. Ik zal nog is wat andere aanbieders bekijken..
Oei, rekenen die echt 800+ aan verzending? En als je het los zou doen? Een enkele single split bestelling was 40 euro shipping.

[Voor 11% gewijzigd door Processorkoeler op 15-02-2023 13:16]

• shakebeker
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 19-04 13:43
Processorkoeler schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 13:14:
[...]

Oei, rekenen die echt 800+ aan verzending? En als je het los zou doen? Een enkele single split bestelling was 40 euro shipping.
Jaa heb het dubbel gecheckt bij ze, kan ze elders ook niet heel veel goedkoper vinden. Denk dat ik ze dan toch maar gewoon in NL bestel :)

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

shakebeker schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 08:18:
[...]

Jaa heb het dubbel gecheckt bij ze, kan ze elders ook niet heel veel goedkoper vinden. Denk dat ik ze dan toch maar gewoon in NL bestel :)
Pff dat is raar zeg, wist niet dat dat echt zo duur was... Een setje was 40 euro, en dan het (meer dan) tienvoudige als je vier units neemt.

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 20:06

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ik begreep vandaag dat Clima Inverter enkel 1 jaar garantie levert. Dat is dan wel weinig, vraag mij af of het dan nog de moeite waard is, gaan airco's met een regelmaat defect?

Ook begrijp ik dat Daikin geen garantie geeft op import modellen.

[Voor 16% gewijzigd door Xqlus1ve op 27-02-2023 13:24]

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 20:06

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Dit is wat ik momenteel kwijt ben inclusief 250 euro aan verzend kosten, ben nog niet echt een site tegen gekomen welk goedkoper is, voor een beetje extra garantie wil ik best klein beetje meer betalen, iemand nog tips qua websites?

• gforceken
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-04 10:23
*knip*, dit hoort hier niet thuis.

[Voor 85% gewijzigd door Perkouw op 04-04-2023 17:37]

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

*knip*, hier hebben we de TR knop voor ;)

[Voor 55% gewijzigd door Perkouw op 04-04-2023 17:37]

• Turbocinqy
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-05 19:33
Ren-z schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 09:27:
Wat zijn de ervaringen met het bestellen van bij Airco Ropa (airco-ropa.be) in België?

Zijn er mensen binnen dit topic met ervaring? Ik heb namelijk de Toshiba Haori 4.6 kw op het oog die erg aantrekkelijk geprijsd is voor € 1445,- inclusief btw.

Ik hoor het graag.
Zit hier nu met dezelfde vraag 😅
Jij al opgeschoten?

Beetje rondvraag gedaan maar niet te doen in NL.
Dus kwam hier ook op uit. Stukje rijden dat wel of nog kijken of verzenden een optie is.

• Ren-z
Turbocinqy schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 16:28:
[...]

Zit hier nu met dezelfde vraag 😅
Jij al opgeschoten?

Beetje rondvraag gedaan maar niet te doen in NL.
Dus kwam hier ook op uit. Stukje rijden dat wel of nog kijken of verzenden een optie is.
Toevallig afgelopen week bij Airco Ropa in België geweest om een Daikin Stylish op te halen. Loods stond vol met verschillende airco's. In eerste instantie nog bijna de verkeerde kleur binnenunit mee gekregen. Gelukkig zag hij het op tijd. Na een tijdje rommelen in de loods kwam hij gelukkig met de juiste binnenuit naar buiten. Het paste ook allemaal maar net in mijn auto. Een paar broek poep momentjes gehad dus.

Communicatie per email was mager, merkte wat irritatie na de zoveelste vraag vanuit mijn kant. De prijs en de voorraad zijn uiteindelijk doorslaggevend geweest. Ik heb de gok genomen.

Hopelijk hoef ik geen aanspraak te maken op garantie. Op Daikin toestellen geeft hij 5 jaar en op Toshiba 3 jaar mits geïnstalleerd door een erkend installateur.

Garantie loopt via hem. Bij problemen moet mijn installateur contact met hem opnemen. Je hebt alleen garantie op onderdelen en dus niet op de uren en kilometers.

Heb daar nog steeds mijn vraagtekens bij. Maar zoals ik hierboven al heb aangegeven heb ik de gok genomen. We weten over 5 jaar pas of het een wijs besluit is geweest (of niet).

• bartvnoord
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 21-04 07:41
Ik ben op zoek naar 4x airco voor een winkel. Het moeten cassette airco's zijn voor in een systeemplafond. Ik huur het pand voor 5 jaar dus moet deugdelijk zijn maar ik wordt geen eigenaar van de apparatuur dus hoeft ook zeker niet het neusje van de zalm te zijn.

Ik heb nodig:

1x 5kwh
1x 12.5kwh
2x 7kwh

Ik kwam de volgende onderstaande sets tegen bij Climamarket. Hebben jullie hier advies qua merk, webshop? Of waar ik nog rekening mee moet houden?

• g00gle
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06-06 23:16
@bartvnoord Als je geen eigenaar wordt van het pand en de investering voor een paar jaar is, zou ik lekker die Haiers bestellen, zijn prima airco's.

offtopic:
En vul je BTW nummer in, hoeft de BTW er niet over betaald te worden bij bestellen.

[Voor 27% gewijzigd door g00gle op 21-04-2023 09:24]

• Turbocinqy
Ren-z schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 17:37:
[...]

Toevallig afgelopen week bij Airco Ropa in België geweest om een Daikin Stylish op te halen. Loods stond vol met verschillende airco's. In eerste instantie nog bijna de verkeerde kleur binnenunit mee gekregen. Gelukkig zag hij het op tijd. Na een tijdje rommelen in de loods kwam hij gelukkig met de juiste binnenuit naar buiten. Het paste ook allemaal maar net in mijn auto. Een paar broek poep momentjes gehad dus.

Communicatie per email was mager, merkte wat irritatie na de zoveelste vraag vanuit mijn kant. De prijs en de voorraad zijn uiteindelijk doorslaggevend geweest. Ik heb de gok genomen.

Hopelijk hoef ik geen aanspraak te maken op garantie. Op Daikin toestellen geeft hij 5 jaar en op Toshiba 3 jaar mits geïnstalleerd door een erkend installateur.

Garantie loopt via hem. Bij problemen moet mijn installateur contact met hem opnemen. Je hebt alleen garantie op onderdelen en dus niet op de uren en kilometers.

Heb daar nog steeds mijn vraagtekens bij. Maar zoals ik hierboven al heb aangegeven heb ik de gok genomen. We weten over 5 jaar pas of het een wijs besluit is geweest (of niet).
Oh had je berichtje gemist.

Maar inderdaad. Gisteren ook zelf opgehaald al was verzenden voor €175 euro een optie.

Bij mij geen voorraad maar binnen weken netjes een email dat hij binnen was.

Het lijkt wel allemaal legitiem. Groot pand. Maar denk klein personeels bestand.
Contact via email ging altijd snel maar kort.
Ophalen daar ook. Hij heeft hem voor mij in de auto gezet.
Let op. Hij zegt dat ze niet plat mogen liggen dus let op de hoogte. Contact daar ook kort.
Doet wat hij moet doen.

Ging bij mij met een 2012 suzuki swift sport maar net. Al was uitpakken nog een mogelijkheid.
De 4.6kw Toshiba Haori mee genomen.
Artikelnummer wel ook nog even gecontroleerd of deze overeen kwam met de website. Geen internet maar had de site nog open.
Betalen via pin. Voorschot 10% op bestelling.

Garantie zoals jij omschrijft maar hoop ook dat we die periode zonder problemen doorkomen.

Ik heb geen toebehoren besteld. Leek of ik daar wel goedkoper aan kon komen of gewoon via de installateur.

Weg er naartoe niet zo. Hoop 80 en in België de bekende hobbel wegen. (2uur5 vanuit Tiel als alles mee zit.)
Nog even af getankt in houthalen op de weg terug (40min terugweg) . Vanuit Tiel 27 euro verreden tot daar.
Moest over Schijndel terug om nog wat bouwmaterialen op te halen. Uiteindelijk 5.5 uur onderweg maar je moet er wat voor over hebben.

[Voor 4% gewijzigd door Turbocinqy op 27-04-2023 09:18]

• Ren-z
Turbocinqy schreef op donderdag 27 april 2023 @ 08:54:
[...]

Oh had je berichtje gemist.

Maar inderdaad. Gisteren ook zelf opgehaald al was verzenden voor €175 euro een optie.

Het lijkt wel allemaal legitiem. Groot pand. Maar denk klein personeels bestand.
Contact via email ging altijd snel maar kort.
Ophalen daar ook. Hij heeft hem voor mij in de auto gezet.
Let op. Hij zegt dat ze niet plat mogen liggen dus let op de hoogte. Contact daar ook kort.
Doet wat hij moet doen.

Ging bij mij met een 2012 suzuki swift sport maar net. Al was uitpakken nog een mogelijkheid.
Ook de 4.6kw Toshiba Haori mee genomen.
Artikelnummer wel ook nog even gecontroleerd of deze overeen kwam met de website.

Garantie zoals jij omschrijft maar hoop ook dat we die periode zonder problemen doorkomen.

Ik heb geen toebehoren besteld. Leek of ik daar wel goedkoper aan kon komen of gewoon via de installateur.

Weg er naartoe niet zo. Hoop 80 en in België de bekende hobbel wegen. (2uur5 vanuit Tiel als alles mee zit.)
Nog even af getankt in houthalen op de weg terug (40min terugweg) . Vanuit Tiel 27 euro verreden tot daar.
Moest over Schijndel terug om nog wat bouwmaterialen op te halen. Uiteindelijk 5.5 uur onderweg maar je moet er wat voor over hebben.
Heb je de Haori 4.6kW ja? Bij mij gaf hij aan dat de levertijd was opgelopen naar 6-8 weken. Daarom uiteindelijk de Daikin genomen en 700 euro meer uitgegeven dan mijn initiële plan.

Heb de binnenunit liggend in mijn auto moeten vervoeren. Het paste allemaal maar net. Hij zei wel dat ik erg voorzichtig moest zijn met rijden en het uitladen, aangezien de lamellen snel stuk kunnen gaan.

Heb ze nog niet uitgepakt, moet nog aan de klus beginnen.

• Turbocinqy
Ren-z schreef op donderdag 27 april 2023 @ 09:05:
[...]

Heb je de Haori 4.6kW ja? Bij mij gaf hij aan dat de levertijd was opgelopen naar 6-8 weken. Daarom uiteindelijk de Daikin genomen en 700 euro meer uitgegeven dan mijn initiële plan.

Heb de binnenunit liggend in mijn auto moeten vervoeren. Het paste allemaal maar net. Hij zei wel dat ik erg voorzichtig moest zijn met rijden en het uitladen, aangezien de lamellen snel stuk kunnen gaan.

Heb ze nog niet uitgepakt, moet nog aan de klus beginnen.
Ja hij zei niet meer te hebben liggen maar bestellen in circa 10 dagen.
Buitenunit nog in de auto. Te zwaar voor mij.
Binnenuit ligt half uitgepakt binnen.
Toch even kijken of er echt wat inzit 😅

Hij zei dat hij rechtop moest blijven. Zei al is het niet zoals bij een koelkast dat je hem daarna gewoon een tijdje moest laten staan na vervoer. Maar vond beter van niet. Maar gaf geen probleem nu gelukkig. Ging net door de achterklep (62cm hoogte)
De rest is afwachten.
Hecht mij niet zo aan garanties meestal ellende. Altijd uitzonderingen of alsnog onderdelen niet leverbaar.

Huidige toshiba boven nooit onderhouden in 12 jaar en draait nog. Maar hoog en tamelijk droog (gemonteerd)
Afstoffen kan ik ook. Ze doen nagenoeg geen echt technisch onderhoud. Als hij niet lekt zou zo'n ding gewoon moeten blijven werken.
Nu bromt mn compressor maar is zeer waarschijnlijk veroudering. Weinig aan te doen.

Nieuwe is voor beneden.
Multisplit of 2 nieuwe overwogen maar financieel niet voordelig.
Rij desnoods nog een keer in een paar jaar voor een nieuwe boven.

Was lokaal overigens €3400 euro kwijt voor de 4.6kw Haori incl montage en 5jaar garantie (onderhoud denk ik ook)

Nu €1500 incl ophalen maar komt nog 500/600 montage bij waarschijnlijk.
Heb wat connecties dus misschien kan het nog voor minder. En nog 3m toshiba leiding liggen als dat past (over van airco boven)

Acties:
  • +8Henk 'm!

• odk0706
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 28-05 01:30
Bij deze mijn eerste post na een behoorlijke tijd mee te hebben gekeken in dit topic. Na veel zoeken en vergelijken van alle genoemde websites besloten de gok te wagen en twee airco's te bestellen bij Climamania in Spanje.
Van de meeste opties leek deze het voordeligst, maar er waren verder niet zo veel ervaringen te vinden in dit topic, dus bij deze.

Voor mijn huis was ik op zoek naar een multi-split of twee single-splits. De voorkeur lag bij een Mitsubishi of Daikin van 3,5KW. Uiteindelijk zijn het twee Daikin TXF35D single-split units geworden van 579,- per stuk.

Verzending naar Nederland was 90,- voor een palletlevering. Dit bedrag is voor zover ik zag hetzelfde voor 1 airco. Bij 3 airco's ging het bedrag volgens mij ergens richting de 140/150.

Vorige week donderdag was de bestelling geplaatst en vanmiddag is de pallet na een telefoontje door Mainfreight bezorgd.
Wat dat betreft ben ik wel positief verrast en is het ook een van de redenen om mijn ervaring op Tweakers te delen.

Uiteindelijk is de flink lagere prijs leuk meegenomen en ik hoop dan ook verder geen aanspraak te hoeven maken op de garantie... Geen idee hoe dat bij Climamania verloopt en ik begreep van een aantal Google searches dat je daar bij Daikin ook niet direct voor hoeft aan te kloppen.

Dank voor alle informatie!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Roger1964
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 28-05 09:35
Uiteindelijk is de flink lagere prijs leuk meegenomen en ik hoop dan ook verder geen aanspraak te hoeven maken op de garantie... Geen idee hoe dat bij Climamania verloopt en ik begreep van een aantal Google searches dat je daar bij Daikin ook niet direct voor
[/quote]

€90,- transportkosten voor een pallet met 2 airco's is een hele nette prijs, heb je goed gedaan. Ik heb nog geen jaar geleden bij Climamania €216,- betaald, dat was €108,- per airco.

Het is mij niet gelukt de airco's bij Daikin Nederland te registreren op hun site, " Dit serienummer komt niet voor in Nederland".

Maar tot op heden doen de airco's het perfect, dus ik maak me niet druk.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 18:25
Roger1964 schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 15:37:
Uiteindelijk is de flink lagere prijs leuk meegenomen en ik hoop dan ook verder geen aanspraak te hoeven maken op de garantie... Geen idee hoe dat bij Climamania verloopt en ik begreep van een aantal Google searches dat je daar bij Daikin ook niet direct voor
[/quote]

€90,- transportkosten voor een pallet met 2 airco's is een hele nette prijs, heb je goed gedaan. Ik heb nog geen jaar geleden bij Climamania €216,- betaald, dat was €108,- per airco.

Het is mij niet gelukt de airco's bij Daikin Nederland te registreren op hun site, " Dit serienummer komt niet voor in Nederland".

Maar tot op heden doen de airco's het perfect, dus ik maak me niet druk.
Nee, dat is inderdaad een probleem.
Hierdoor kan je ook niet zelf op de onderdelen webshop komen.

Hier hebben we een multisplit van Daikin van Climaled uit Frankrijk.
Binnen 10 dagen was hij binnen :)

• _Lucid_
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-06 12:57
Hier ook een bestelling van Climamania. Ik heb wel twee individuele bestellingen geplaatst aangezien de levering voor twee airco's samen ~€250 zou kosten naar België. Individueel was het €79,23 x2.
Twee S12ET LG units voor €509 x2. Dus €1176,46 in totaal, wat voor mij redelijk is.

Ik had het aan de klantendienst gevraagd (met Google Translate) maar zij gaven een generiek antwoord waarbij de winkelwagen het automatisch berekent, ok zei ik maar. De levering werd geforward naar een logistisch bedrijf in België die mij een dag op voorhand heeft gecontacteerd. De indicatie van Climamania dat het tussen 22 en 25 mei ging toekomen vond ik merkwaardig snel maar het is inderdaad 6 dagen na bestelling toegekomen.

Vooraleer ik voor de levering heb getekend controleerde ik eerst de verpakkingen op uitwendige schade, alles was ok. Wel geen pallet zoals iemand hierboven heeft gehad. Het zijn relatief lichte units en individuele bestellingen dus dat was te verwachten. Een pallet minder dat ik mee zit. :)

Na levering heb ik de dozen meteen open gemaakt voor inwendige controle aangezien Climamania je 24 uur de tijd geeft om schade door levering aan te geven. Alles prima zoals verwacht.
Binnenkort zal ik eens een bestelling plaatsen bij NLX International voor de leidingen en bevestigingsmateriaal, tenzij iemand een goedkoper alternatief kent? :)

PS: Op de verpakking stond "Made in Türkiye." Daar zal ik het wellicht goedkoper vinden denk ik dan. Ik wil nog een S18ET in de toekomst. Misschien dan toch op roadtrip voor de volgende toestel.

• bigricknl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:33
Bij www.mercaclima.es moet je in iedergeval geen garantie verwachten, 1 vd 5 airco's een kapotte print in de binnen unit 🥲

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

bigricknl schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 16:13:
Bij www.mercaclima.es moet je in iedergeval geen garantie verwachten, 1 vd 5 airco's een kapotte print in de binnen unit 🥲
En je krijgt daar geen garantie? Fabricagefouten zouden gewoon door de winkel moeten worden gefixt, al is het maar het toezenden van het defecte onderdeel.

• Xeor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:28
Hoe doen jullie dit eigenlijk met installeren? Zelf? Of gewoon via een erkend installateur.

Ik ga ook eens op mijn gemak kijken op climamania.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bigricknl
Processorkoeler schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 18:51:
[...]

En je krijgt daar geen garantie? Fabricagefouten zouden gewoon door de winkel moeten worden gefixt, al is het maar het toezenden van het defecte onderdeel.
Dat zou je wel zeggen , maar van kastje naar de muur en nu geen contact meer. Dan maar via de creditcard regelen.

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:50
bigricknl schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:26:
[...]

Dat zou je wel zeggen , maar van kastje naar de muur en nu geen contact meer. Dan maar via de creditcard regelen.
Misschien kun je hier ook iets mee? https://ec.europa.eu/cons...nt=main.home2.show&lng=NL

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bigricknl
na nog een laatste mail willen ze in eens wel wat, dat hoor ik maandag :)
Pagina: 1 ... 16 17 18 Laatste

Let op:
Algemene discussie over aankoopadvies en hoe je een airco zelf kan installeren mag in Topicreeks: L/L warmtepomp om mee te verwarmen en te koelen

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee