[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 14 ... 86 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 19:16

Caveman

whahoehaha

Ik ben aan het grinden naar de ferdinand, en mij valt iets raars op. Als ik hem wil unlocken via de Tiger P kost die 150.000 XP en via de techtree 77.500 ???
Mis ik iets ?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/d47CCBB8IlRKPRc8Q3fC9Kvf/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/p2DZj880aI19OxR0yFlUChhX/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JrSgkExYpXSgHzSp1dEkIqfy/full.jpg

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caveman schreef op zondag 1 juli 2018 @ 14:32:
Ik ben aan het grinden naar de ferdinand, en mij valt iets raars op. Als ik hem wil unlocken via de Tiger P kost die 150.000 XP en via de techtree 77.500 ???
Mis ik iets ?
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
Dat is via de JPanther. Wanneer je via een andere class naar een tank grind kost dit altijd meer xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Verwijderd schreef op zondag 1 juli 2018 @ 14:50:
[...]
Dat is via de JPanther. Wanneer je via een andere class naar een tank grind kost dit altijd meer xp.
Shit, je hebt gelijk...dat had ik over het hoofd gezien. Ik was al blij dat ik van de JPanther af was, hem maar weer eens van stal halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caveman schreef op zondag 1 juli 2018 @ 14:56:
[...]

Shit, je hebt gelijk...dat had ik over het hoofd gezien. Ik was al blij dat ik van de JPanther af was, hem maar weer eens van stal halen.
Maar mag ik vragen waarom je de Ferdinand wilt unlocken? Zo te zien heb je de JP2 ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferdinand is het niet waard imo. Als je niet top tier bent gaat alles er zo doorheen en je bent al niet van de snelste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Verwijderd schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:12:
[...]

Maar mag ik vragen waarom je de Ferdinand wilt unlocken? Zo te zien heb je de JP2 ook al.
Waarschijnlijk om uiteindelijk die badge te krijgen?
Maar de Ferdi is het al tijden niet echt waard om te spelen, heb dat ding gespeeld toen de JP2 er nog niet was (kun je nagaan hoelang dat al geleden is :P) en toen werd hij wel vaak gespeeld omdat iedereen die TD moest spelen om uiteindelijk bij de JT te komen, maar toen de JP2 uitkwam zag je de Ferdi zo goed als niet meer.

Als ik een Ferdi tegenkwam dan was het ook gewoon op de 2 knop rammen en dan boeide de bepantsering ook niet meer.

[ Voor 9% gewijzigd door wsLy op 01-07-2018 20:05 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Verwijderd schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:12:
[...]

Ja, klopt. Ik wil uiteindelijk alle tanks unlocken. Ik denk dat ik hem nu ook maar even links laat liggen. Ik ben maar een gemiddelde speler, ik heb voor mezelf wat doelen gesteld. Aangezien mijn niveau ga ik voor alle tanks ipv. master oid. Dat houd voor mij het spel leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Zo allereerste potjes WoT ooit er op zitten
Snap er geen snars van maar dat komt wel hoop ik lol :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Verwijderd schreef op zondag 1 juli 2018 @ 19:48:
Ferdinand is het niet waard imo. Als je niet top tier bent gaat alles er zo doorheen en je bent al niet van de snelste.
Dacht dat de ferdi een betere gun depression had dan de jp2?

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 23:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Iusedto schreef op zondag 1 juli 2018 @ 21:45:
Zo allereerste potjes WoT ooit er op zitten
Snap er geen snars van maar dat komt wel hoop ik lol :)
Welkom :)

Heb je je wel laten recruiten? Dat kan wat bonussen opleveren voor zowel jouw als je recruiter.
https://worldoftanks.eu/en/content/docs/invitefriend/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Edmin schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:10:
[...]

Welkom :)

Heb je je wel laten recruiten? Dat kan wat bonussen opleveren voor zowel jouw als je recruiter.
https://worldoftanks.eu/en/content/docs/invitefriend/
Dank je :)
En nee dat heb ik niet gedaan. Ik weet dat zo iets voor mij niet gaat werken en ik wil de verplichting niet aangaan en daarna iemand teleur stellen.

[ Voor 9% gewijzigd door Iusedto op 02-07-2018 08:53 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Ik had nog een aantal vraagjes binnen mijn huidige grinds.

Nog eventjes en ik zal de AMX 13 90 unlocken. Heeft het eigenlijk nog nut om de AMX 13 105 te unlocken? Ik lees er eigenlijk niet veel goeds over. Iedereen raadt aan om bij de AMX 13 90 te blijven.

Mediums heb ik nooit echt veel gespeeld. Desondanks zal ik dra ook een keuze moeten maken tussen de T54 of de Object 430. Meningen?

Ik had gehoord dat de Object 430U de ideale medium is voor de beginner? In hoeverre je natuurlijk een beginner bent als je al tot daar geraakt bent natuurlijk. En aangezien ik vroeger bijna enkel en alleen heavies speelde, zou de 430U het beste aansluiten bij die speelstijl. Langs de andere kant worden de T54 en de Object 140 beschouwd als één van de beste mediums?

Uiteindelijk zal ik beide lijnen wel doen, maar het trainen van crews gaat bij mij erg traag wegens beperkte tijd.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Verwijderd schreef op zondag 1 juli 2018 @ 19:48:
Ik had de keuze tussen Ferdinand en JP2. Omdat die 1e wel historisch correct is, gegaan voor de 1e. Sinds de 128mm gun er op zit gaat het eigenlijk best prima... Alhoewel ik in de JagdPanther I (veel) beter scoorde.

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Iusedto schreef op zondag 1 juli 2018 @ 23:05:
[...]

Dank je :)
En nee dat heb ik niet gedaan. Ik weet dat zo iets voor mij niet gaat werken en ik wil de verplichting niet aangaan en daarna iemand teleur stellen.
Fair enough. Blijf hier vooral vragen stellen over de game mechanics. Voor een beginner is het vaak erg onduidelijk hoe de game écht werkt, omdat WG van heel veel zaken gewoon geen uitleg geeft. Dat kan je een hoop frustratie schelen in je eerste 1000 potjes :P

Catscratch schreef op maandag 2 juli 2018 @ 09:17:

Nog eventjes en ik zal de AMX 13 90 unlocken. Heeft het eigenlijk nog nut om de AMX 13 105 te unlocken? Ik lees er eigenlijk niet veel goeds over. Iedereen raadt aan om bij de AMX 13 90 te blijven.
De 13 90 is ideaal om veel LT missies mee te doen, door de goede camo en snelheid. Of je de 13 105 moet unlocken is natuurlijk volledig aan jou. Verwacht je een dergelijke tank veel te gaan spelen? Voor mij was dat al snel met 'nee' te beantwoorden, dus heb ik de 13 105 wel unlocked, maar niet gekocht.
Mediums heb ik nooit echt veel gespeeld. Desondanks zal ik dra ook een keuze moeten maken tussen de T54 of de Object 430. Meningen?
Het zijn allebei enorm goede tanks. Speelstijl is iets verschillend. De 430 lijn is iets meer gericht op pantser en de T-54 meer op mobiliteit. Als je van heavies af komt is het misschien beter de 430 lijn te kiezen. Dat zal wat vertrouwder aanvoelen.

[ Voor 50% gewijzigd door Edmin op 02-07-2018 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:29
JP2 is veel mobieler dan de ferdi, dus flexibeler en bruikbaarder in de vele bottom tier potjes. En ook de JP2 is top tier prima in staat zn armor te gebruiken, mits je de onderkant hull maar achter cover houdt.
Iusedto schreef op zondag 1 juli 2018 @ 23:05:
[...]
Gemiste kans toch.. Ook al speel je zelden samen, de xp bonussen blijven toch de moeite waard. Verder heb je meteen een soort mentor om de kneepjes te leren.

Wel aan een invite code gedacht voor een vliegende start qua gold en premium? Ik geloof dat de huidige bootcamp je ook de nodige goodies geeft...

Kijk op youtube naar de videos van Taugrim en Lemmingrush, super leerzaam.

[ Voor 60% gewijzigd door _Anvil_ op 02-07-2018 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
@Edmin en @_Anvil_ , bedankt voor de info.
En ja misschien is het een gemiste kans maar ik voel me hier beter bij. Wil me niet opdringen qua mentorship.
Die invite code heb ik wel gevonden ja, kreeg 500 gold icm premium dagen en een T2 premium tank met 100% crew dacht ik.

Gisteren een potje of 15/20 gespeeld , Tier 1 natuurlijk :), en ik vond het pittig.
Ben vaak beschoten zonder dat ik de tegenstander ook maar gezien heb dus dat is vrij lastig.:)

Plus je kan werkelijk van overal beschoten worden merk ik dus ik zal eens nadenken over dekking zoeken :)
Speel nu de chinese en engelse lijn en daar blijf ik lekker bij, bevalt wel goed.

Is het noodzakelijk dat je de crew members meteen skills geef en zo ja welke ?
Las ergens dat je het beste ze alle 4 dezelfde kan geven maar dat lijkt mij vreemd.

[ Voor 7% gewijzigd door Iusedto op 02-07-2018 10:01 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Edmin schreef op maandag 2 juli 2018 @ 09:35:
[...]

De 13 90 is ideaal om veel LT missies mee te doen, door de goede camo en snelheid. Of je de 13 105 moet unlocken is natuurlijk volledig aan jou. Verwacht je een dergelijke tank veel te gaan spelen? Voor mij was dat al snel met 'nee' te beantwoorden, dus heb ik de 13 105 wel unlocked, maar niet gekocht.
Thanks!

Ik geef toe dat ik mij tot hiertoe rot amuseer(de) met de AMX 12t, AMX 13 75 en de BC 12t. :)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Iusedto schreef op maandag 2 juli 2018 @ 09:55:
@Edmin en @_Anvil_ , bedankt voor de info.
En ja misschien is het een gemiste kans maar ik voel me hier beter bij. Wil me niet opdringen qua mentorship.
Die invite code heb ik wel gevonden ja, kreeg 500 gold icm premium dagen en een T2 premium tank met 100% crew dacht ik.

Gisteren een potje of 15/20 gespeeld , Tier 1 natuurlijk :), en ik vond het pittig.
Ben vaak beschoten zonder dat ik de tegenstander ook maar gezien heb dus dat is vrij lastig.:)

Plus je kan werkelijk van overal beschoten worden merk ik dus ik zal eens nadenken over dekking zoeken :)
Speel nu de chinese en engelse lijn en daar blijf ik lekker bij, bevalt wel goed.

Is het noodzakelijk dat je de crew members meteen skills geef en zo ja welke ?
Las ergens dat je het beste ze alle 4 dezelfde kan geven maar dat lijkt mij vreemd.
Er zijn ook codes die je een t5 premium (verdient veel meer credits) en meer goud geven, staan in dit topic een paar pagina's terug. Je zou dus kunnen overwegen een nieuwe account te starten, die paar verloren potjes maken dan niet uit.

Beginnen met de Britse lijn is pittig, de Chinezen ook wel, want geen gun depression.

De ruski med (t-34) en heavy (KV1) lijnen zijn het best voor beginners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
_Anvil_ schreef op maandag 2 juli 2018 @ 10:40:
[...]
Beginnen met de Britse lijn is pittig, de Chinezen ook wel, want geen gun depression.

De ruski med (t-34) en heavy (KV1) lijnen zijn het best voor beginners.
oh ok, dat wist ik dus niet.
Als newbie heb ik daar geen idee van en heb gewoon gekeken naar wat mij aanprak.
China is een lekker lege tech tree dus weinig keus en weinig keus leek mij voor mij uitstekend :)

Ik volg WoT al wel een hele tijd en daar komt de UK keuze vandaan. Zou tzt heel erg graag zo een Conqueror en ook de Tortoise willen hebben. Toen ik die twee tanks in meerdere streams voorbij zag komen toen wist ik dat ik WoT wilde gaan spelen hehe. Wat een bakbeesten zeg <3

Maar ik zal me er vandaag dan wat meer in gaan verdiepen, met name dus de USSR begrijp ik dus.

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-09 14:37
Catscratch schreef op maandag 2 juli 2018 @ 09:55:
[...]

Thanks!

Ik geef toe dat ik mij tot hiertoe rot amuseer(de) met de AMX 12t, AMX 13 75 en de BC 12t. :)
Denk goed na voordat je die XP besteedt. Je kunt namelijk ook de BC 25t AP unlocken, als je dat nog niet gedaan hebt. Of de AMX 30.

De 13 90 speelt wel als een beest hoor.
In het begin proberen te scouten (passief / actief), afhankelijk van de map. Maar aangezien je vrij snel bent, kun je vaak ook al wat schade aanrichten voordat je team op z'n bestemming is. Daarna lekker afstand nemen en snipen / gaten in de verdediging zoeken voor een boom-and-zoom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Catscratch schreef op maandag 2 juli 2018 @ 09:55:
[...]

Thanks!

Volgens mij heeft @Mr_Size nog wel een paar potten in de 13 105 op zijn Youtube kanaal staan. Daar zie je ook wat de voor- en nadelen zijn van die tank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Dweebus schreef op maandag 2 juli 2018 @ 11:08:
[...]

Denk goed na voordat je die XP besteedt. Je kunt namelijk ook de BC 25t AP unlocken, als je dat nog niet gedaan hebt. Of de AMX 30.

De 13 90 speelt wel als een beest hoor.
In het begin proberen te scouten (passief / actief), afhankelijk van de map. Maar aangezien je vrij snel bent, kun je vaak ook al wat schade aanrichten voordat je team op z'n bestemming is. Daarna lekker afstand nemen en snipen / gaten in de verdediging zoeken voor een boom-and-zoom.
Natuurlijk ... ik unlock eerst de BC 25t AP. Daar staat al een volledige vrouwelijke crew voor klaar. :)

Ik geloof dat de 13 90 wel hetzelfde zal spelen als zijn voorgangers.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steamwitz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-09 21:36
Iusedto schreef op maandag 2 juli 2018 @ 11:06:
Als newbie heb ik daar geen idee van en heb gewoon gekeken naar wat mij aanprak.
China is een lekker lege tech tree dus weinig keus en weinig keus leek mij voor mij uitstekend :)

Ik volg WoT al wel een hele tijd en daar komt de UK keuze vandaan. Zou tzt heel erg graag zo een Conqueror en ook de Tortoise willen hebben. Toen ik die twee tanks in meerdere streams voorbij zag komen toen wist ik dat ik WoT wilde gaan spelen hehe. Wat een bakbeesten zeg <3
Ik ben ook met de Britse lijnen begonnen en ondanks dat ze misschien wat lastiger zijn, heb ik er veel plezier mee beleefd.

Mijn favorieten uit een post van vorig jaar:
Ik heb redelijk wat ervaring met de Britse lijnen. Leuke tanks tot nu toe:

Matilda (Tier 4, heavy medium): Traaaaag, maar zeer goede armour, prima gun en hoge 'rate of fire'. Met deze tank kun je het prima opnemen tegen meerdere (3/4/5) tanks tegelijk. (Zolang ze je maar niet van achteren kunnen beschieten.)
FV304 (Tier 6, arty): Hoge rijsnelheid en 'rate of fire'. Wel een kleine range. Het is een beetje een kruising tussen een scout, TD en arty. Met deze tank kun/moet je actief deelnemen aan het gevecht. In een hoekje staan 'klikken' is er niet bij.
Charioteer (Tier 8, TD): Hoge rijsnelheid en zeer goede gun (tier 10!). Zolang je ongezien blijft is het een echte killer. Daarnaast kun je er prima mee flanken (zolang je ook weer snel in cover kan).

Verder schijnen de AT-2 en Cromwell leuk te zijn, maar deze heb ik al lang niet meer gespeeld en ze hebben toen niet echt indruk om mij gemaakt. (Misschien moet ik ze nog maar een keer proberen.)
Ik moet wel bekennen dat ik intussen ook een AMX 13 70 (Franse light), M-44 (Amerikaanse arty) en een VK 100.01P (Duitse heavy) heb staan voor sommige missies. (Die vind ik overigens ook leuk om te spelen.) Maar die (of andere tanks) heb je pas nodig als je wat verder in de missies bent. Een groot deel van de missies, zeker in het begin, kan je prima met de Britse lijnen doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:58

Ik had gehoord dat de Object 430U de ideale medium is voor de beginner? In hoeverre je natuurlijk een beginner bent als je al tot daar geraakt bent natuurlijk. En aangezien ik vroeger bijna enkel en alleen heavies speelde, zou de 430U het beste aansluiten bij die speelstijl. Langs de andere kant worden de T54 en de Object 140 beschouwd als één van de beste mediums?

Uiteindelijk zal ik beide lijnen wel doen, maar het trainen van crews gaat bij mij erg traag wegens beperkte tijd.
13 105 is zo'n beetje de beste damage dealing light in de game. Dus geen idee wie dat ding afraadt bij je maar als je enigszins capabel bent kan die onwijs goed zijn. Check Wotreplays maar met damage ouput staat de 13 105 dik bovenaan ten opzichte van andere light tanks.

430 U of 140 zijn beide erg goede tanks, misschien dat 430 U momenteel iets meer vergevingsgezind is door z'n frontplate armor al is de 140 misschien net wat flexibeler. T54 is daarentegen op T9 wel de betere tank dan de obj 430. Maar ook de 430 is niet heel slecht, de gun is alleen meh :+

Als T10 je einddoel is zal ik voor de 430U kiezen ( volgens mij si die niet generfed nog toch? :X ) kan je nog net wat meer rare dingen permitteren als in de 140, waar je ook al veel dingen in kan doen :P
Iusedto schreef op maandag 2 juli 2018 @ 11:06:
[...]

Maar ik zal me er vandaag dan wat meer in gaan verdiepen, met name dus de USSR begrijp ik dus.
Conqueror lijn is een goede lijn alleen kan het begin een beetje taai zijn me de Churchills, die zijn niet super leuk om te spelen. Vanaf de Black prince ( T7 ) wordt het enigszins speelbaar. Chinese tanks zou ik nog even links laten liggen, is een super lange grind waarbij je veel stock moet spelen en je eigenlijk altijd met mindere guns speelt. Eigenlijk moet je de chinese tanks zien als slechte imitaties van de russen 8)7

Amerikaanse heavy/ medium lijn is ook goed speelbaar en de russen zijn inderdaad altijd redelijk makkelijk te spelen. Zowel heavies als de mediums.

Qua crew op je commander ALTIJD kiezen voor Sixth sense, ALTIJD bij ELKE tank dat is regel 1 van crews ;) De andere members kan je bijvoorbeeld repairs geven, dat is voor jou het beste en doe ik zelf normaal ook. als 2de skill kan je dan wat varieren, maar persoonlijk bij mediums vaak camo en bij heavies eerder wat aiming skills zoals snap shot of smooth ride.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
jantje 2 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 12:33:
[...]

13 105 is zo'n beetje de beste damage dealing light in de game. Dus geen idee wie dat ding afraadt bij je maar als je enigszins capabel bent kan die onwijs goed zijn. Check Wotreplays maar met damage ouput staat de 13 105 dik bovenaan ten opzichte van andere light tanks.

430 U of 140 zijn beide erg goede tanks, misschien dat 430 U momenteel iets meer vergevingsgezind is door z'n frontplate armor al is de 140 misschien net wat flexibeler. T54 is daarentegen op T9 wel de betere tank dan de obj 430. Maar ook de 430 is niet heel slecht, de gun is alleen meh :+

Als T10 je einddoel is zal ik voor de 430U kiezen ( volgens mij si die niet generfed nog toch? :X ) kan je nog net wat meer rare dingen permitteren als in de 140, waar je ook al veel dingen in kan doen :P
Ik lees geregeld op wot reddit. Ik denk dat er al voldoende threads zijn verschenen. Wat ze ook zeggen is dat de Batchat de betere is met hogere view range en betere camouflage. Om dan nog maar te zwijgen over de tier 10 penetration drop-off. Nu ja dan vergelijk je al een medium met een light, maar veel stoppen bij de 13 90.

Misschien bij de mediums dat ik eerst de 430U kan grinden dan. Thanks!

Frank Lenaerts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:11
Ik zweer bij de 105 (wat iedereen wel weet ondertussen) maar van het weekend ook de batchat gepakt maar ik verkies de 105 boven de 25t. Door de lange reload op de batchat kan je geen early damage doen en de gun is ook niet top. Ik gebruik dezelfde crew lay out als equipment.

Edit. De 105 is veel flexibeler door zn korte reload. Ik heb laatst een paar replays van de 105 hier neergezet. Met de batchat haal ik vrijwel nooit meer die games in de huidige meta.

[ Voor 25% gewijzigd door Kepro op 02-07-2018 13:04 ]

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dweebus
Catscratch schreef op maandag 2 juli 2018 @ 12:28:
[...]

Natuurlijk ... ik unlock eerst de BC 25t AP. Daar staat al een volledige vrouwelijke crew voor klaar. :)

Ik geloof dat de 13 90 wel hetzelfde zal spelen als zijn voorgangers.
Ik vind zelf de 13 90 fijner dan z'n voorgangers.
Heb er nu een female crew in zitten die bedoeld was voor wanneer ik de batchat zou vrijspelen. Nou duurt dat laatste nog wel even, want de 13 90 speelt leuker dan de grind in de BC12t :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Ik merk aan mezelf dat ik zelden nog tier X speel, als gemiddelde speler kost tier X meestal meer dan het oplevert.Verliezen is meestal credits inleveren. Wat vroeger de sweetspot tier 8 was is nu zo'n beetje tier 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Tier 9 van de Italianen vrijgespeeld en man man man wat moet je veel vrijspelen zeg. Gaat een eeuwigheid duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een frustrerende missie die MT14 voor de 260. Doe je een keer 2 of 3 kills en nodig je wat gastjes met 3 of 4 kills uit tegen het einde van het potje om tot de gezamenlijke 8 kills te komen... maar dan accepteren die knuppels zo'n platoon nooit. Nou ja dan maar try-harden met de Lorr en BC, maar dat ik nou dagelijks Radley-Walters medals haal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 11:16
Kepro schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:57:
Tier 9 van de Italianen vrijgespeeld en man man man wat moet je veel vrijspelen zeg. Gaat een eeuwigheid duren.
Heb hem ook net. Free-XP gebruikt voor gun en turret, maar duurt wel lang ja :S
En maar 390 view range. Dus je moet eigenlijk wel met Coated Optics spelen, maar vind ik eigenlijk zonde als de reload zo lang is.
Met Rammer, Vert.Stabs, Vent, Food, BoA, Recon en Situational Awareness kom ik maar op 444 view range.
En dan nog is de reload: 8,7 / 10,3 / 11,9 voor 3x 360 alpha shells.

Dacht dat ik deze uiteindelijk wel wilde houden op Tier IX, maar twijfel toch na het spelen van de eerste 20 potjes...

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Dweebus schreef op maandag 2 juli 2018 @ 13:50:
[...]

Ik vind zelf de 13 90 fijner dan z'n voorgangers.
Heb er nu een female crew in zitten die bedoeld was voor wanneer ik de batchat zou vrijspelen. Nou duurt dat laatste nog wel even, want de 13 90 speelt leuker dan de grind in de BC12t :P
Dat belooft! Ik vond de AMX 13 75 de beste light waar ik mee gespeeld heb tot hiertoe. :)
Verwijderd schreef op maandag 2 juli 2018 @ 23:04:
Wat een frustrerende missie die MT14 voor de 260. Doe je een keer 2 of 3 kills en nodig je wat gastjes met 3 of 4 kills uit tegen het einde van het potje om tot de gezamenlijke 8 kills te komen... maar dan accepteren die knuppels zo'n platoon nooit. Nou ja dan maar try-harden met de Lorr en BC, maar dat ik nou dagelijks Radley-Walters medals haal...
Ik moet nou zeggen dat ik platooninvites ook meestal laat voor wat ze zijn. Maar als ze in chat zeggen dat het voor een missie is, aanvaard ik gelijk.

[ Voor 27% gewijzigd door Catscratch op 03-07-2018 08:22 ]

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Tige schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 07:58:
[...]

Heb hem ook net. Free-XP gebruikt voor gun en turret, maar duurt wel lang ja :S
En maar 390 view range. Dus je moet eigenlijk wel met Coated Optics spelen, maar vind ik eigenlijk zonde als de reload zo lang is.
Met Rammer, Vert.Stabs, Vent, Food, BoA, Recon en Situational Awareness kom ik maar op 444 view range.
En dan nog is de reload: 8,7 / 10,3 / 11,9 voor 3x 360 alpha shells.

Dacht dat ik deze uiteindelijk wel wilde houden op Tier IX, maar twijfel toch na het spelen van de eerste 20 potjes...
Hmm. Ik dacht dat de tier 9 aardig goed was maar reload is drama dus. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Verwijderd schreef op maandag 2 juli 2018 @ 23:04:
Je hebt toch wel wat clanmaatjes of gasten hier van tweakers waar je even een paar games mee kan spelen? Dan heb je die missie zo binnen. Als een random mij echt vraagt voor een missie een platoon te maken, dus niet alleen een invite spammed, dan wil ik ze altijd wel helpen. Tijdje geleden nog gedaan voor iemand hier van tweakers ook volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ik help ook vrijwel iedereen mede omdat ikzelf toen der tijd ook werd geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
Kepro schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 08:32:
[...]

Hmm. Ik dacht dat de tier 9 aardig goed was maar reload is drama dus. Ben benieuwd.
Er zijn ook positieve dingen, zoals een Tier X gun met 268 APCR pen. -10 graden gun depressie en 1.450 shell velocity. Hij beweegt goed en gaat niet zo snel in de fik ;)
Dus tja, lekker 2/3 lijn blijven en het kan prima gaan.

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:48

Phreak

KTM SuperDuke

Tige schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 11:00:
[...]

Er zijn ook positieve dingen, zoals een Tier X gun met 268 APCR pen. -10 graden gun depressie en 1.450 shell velocity. Hij beweegt goed en gaat niet zo snel in de fik ;)
Dus tja, lekker 2/3 lijn blijven en het kan prima gaan.
Schijnt een Leopard PTA te zijn met meer depression en een autoreloader.
Ook is de tank iets lichter dan de PTA. Hij zou dus beter moeten zijn.
Zit nog op de Tier7 op dit moment, daar ben ik geen vriendjes mee.
Ding doet het Ok of absoluut niet haha :P

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Phreak schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 11:44:
[...]

Schijnt een Leopard PTA te zijn met meer depression en een autoreloader.
Ook is de tank iets lichter dan de PTA. Hij zou dus beter moeten zijn.
Zit nog op de Tier7 op dit moment, daar ben ik geen vriendjes mee.
Ding doet het Ok of absoluut niet haha :P
Stock pantera is drama dus wees voorbereid. Fully ops een hele leuke tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:48

Phreak

KTM SuperDuke

Kepro schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 12:15:
[...]
Stock pantera is drama dus wees voorbereid. Fully ops een hele leuke tank.
Thnx, zal wat free xp opzij zetten :+

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Buiten m'n Object 430U, Batchat en AMX 13 105 grind begon ik toch een heavy grind te missen.

Voor de lol ben ik begonnen met de O-I Expirmental. De Churchill I staat ook in m'n garage, maar meh. Sinds gisteren zit ik op de O-I. Aangezien ik ook altijd met veel plezier en goede resultaten de KV-3 en KV-4 heb gegrind, heb ik niet zo'n probleem met dikke trage tanks. Maar deze rijdende bakstenen zijn toch veel lastiger om te spelen dan dat ik dacht.

Ok, top tier zijnde in een stadsmap met veel arty-cover wals je alles plat met één vinger in de neus. Maar wanneer deze voorwaarden niet van toepassing zijn is het toch best tandenknarsen (en meer nadenken dan dat ik standaard doe). Langs de andere kant, gisteren een game waar een Emil II mij zijn zijkant gaf en een HE shell binnenging voor een slordige 1.100 dmg. Da's toch zwaar erover voor een tier 6 tank! ;)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Catscratch schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 08:56:
Buiten m'n Object 430U, Batchat en AMX 13 105 grind begon ik toch een heavy grind te missen.

Voor de lol ben ik begonnen met de O-I Expirmental. De Churchill I staat ook in m'n garage, maar meh. Sinds gisteren zit ik op de O-I. Aangezien ik ook altijd met veel plezier en goede resultaten de KV-3 en KV-4 heb gegrind, heb ik niet zo'n probleem met dikke trage tanks. Maar deze rijdende bakstenen zijn toch veel lastiger om te spelen dan dat ik dacht.

Ok, top tier zijnde in een stadsmap met veel arty-cover wals je alles plat met één vinger in de neus. Maar wanneer deze voorwaarden niet van toepassing zijn is het toch best tandenknarsen (en meer nadenken dan dat ik standaard doe). Langs de andere kant, gisteren een game waar een Emil II mij zijn zijkant gaf en een HE shell binnenging voor een slordige 1.100 dmg. Da's toch zwaar erover voor een tier 6 tank! ;)
Bespaar frustratie en stop direct met die Japanse HT grind. Je kan beter voor de IS7, E5, T57, super conq grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Kepro schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 09:01:
[...]

Bespaar frustratie en stop direct met die Japanse HT grind. Je kan beter voor de IS7, E5, T57, super conq grinden.
De Japanse HT's zijn eigenlijk enkel voor de fun. Ik zal wel zien wanneer ik ze beu geraak.

Qua heavies was de IS-7 mijn eerste (en nog steeds mijn favoriet). Ondertussen is daar nu ook de Object 705A en de Object 277 bijgekomen. De IS-4 haal ik ook nog eens in huis voor de fun eens ik een crew op overschot heb, mijn ST-I crew blijft in de ST-I. De M103 zou ik ook kunnen kopen, maar sinds de E5 nerf ben ik daar mijn interesse verloren...

De Super Conqueror ja ... maar die Churchill's zijn nou ook niet de meest leuke tanks om te spelen. :|

Frank Lenaerts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
Catscratch schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 09:08:
[...]

De Japanse HT's zijn eigenlijk enkel voor de fun. Ik zal wel zien wanneer ik ze beu geraak.

Qua heavies was de IS-7 mijn eerste (en nog steeds mijn favoriet). Ondertussen is daar nu ook de Object 705A en de Object 277 bijgekomen. De IS-4 haal ik ook nog eens in huis voor de fun eens ik een crew op overschot heb, mijn ST-I crew blijft in de ST-I. De M103 zou ik ook kunnen kopen, maar sinds de E5 nerf ben ik daar mijn interesse verloren...

De Super Conqueror ja ... maar die Churchill's zijn nou ook niet de meest leuke tanks om te spelen. :|
Ik wens je succes met de XP Pinata op T7, ik ben momenteel bij dat ding maar die tank heeft GEEN armor en geen gunstats.........ik dacht ook lachen japanese BS tanks die alleen HE spammen. Het wordt pas een beetje leuk vanaf type 4 heavy maar eigenlijk is alleen de Type 5 broken denk ik. Die O-Ni is in iedergeval free xp waardig en komt bij mij alleen voor een dubbel of een triple nog uit de garage.

Wil je leuke tanks spelen, kan je beter normale heavies spelen inderdaad zoals @Kepro al zei :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:06
jantje 2 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 09:10:
[...]
.Die O-Ni is in iedergeval free xp waardig en komt bij mij alleen voor een dubbel of een triple nog uit de garage.
Tot die conclusie begin ik ook langzaam te komen.
Ik zocht een nieuwe lijn om te grinden dus ook bij de Japanse HT lijn beland, maar die O-Ni is echt een drama...
Misschien toch maar weer wat anders zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Zo mijn eerste drie avondjes WoT er op zitten.
Ter 1 dus ik val in het niet bij jullie allemaal maar het is zoals het is :)

Wel super verslavend vind ik. Is continue "nog een potje en daarna ga ik naar bed"

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Iusedto schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:13:
Zo mijn eerste drie avondjes WoT er op zitten.
Ter 1 dus ik val in het niet bij jullie allemaal maar het is zoals het is :)

Wel super verslavend vind ik. Is continue "nog een potje en daarna ga ik naar bed"
Knap, dat zijn al 2 avonden meer dan dat ik ooit in tier 1 heb kunnen uithouden. ;)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Catscratch schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:15:
[...]

Knap, dat zijn al 2 avonden meer dan dat ik ooit in tier 1 heb kunnen uithouden. ;)
Oh, je kan er eerder uit dan ?
Dacht dat je daar moest blijven totdat je crewskills of zo op 100% zitten.
Hmm :?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Iusedto schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:17:
[...]

Oh, je kan er eerder uit dan ?
Dacht dat je daar moest blijven totdat je crewskills of zo op 100% zitten.
Hmm :?
}:O }:O }:O }:O

Je weet dat je dingen op je tanks kan researchen? Kannonnen, tracks, torens, motoren ed? In dit schermpje zie je vaak ook een nieuwe tank staan die je met punten kan researchen. Vaak moet je enkele onderdelen eerst "vrijspelen" voordat je bij de nieuwe tank ben. Zodra je die tank dan vrijgespeeld hebt kan je die kopen als je genoeg geld hebt en kan je met een nieuwe tier beginnen ;)

Let ook op je crew je hoeft GEEN nieuwe crew te nemen je kan deze tussen tanks onderling weer overzetten en dan opnieuw trainen voor die tank. ( Dit gaat vaak fout bij nieuwelingen en kan lastig zijn )

[ Voor 15% gewijzigd door jantje 2 op 04-07-2018 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:37

thijsco19

KTM 990 SMT

Ja inderdaad, tier 1 was ik snel klaar mee.

Tier 1 stelt eigenlijk ook niks voor vergeleken met de hogere tiers. Bij tier 2 komt het al beetje maar bij tier 3 begint het echt vind ik.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
jantje 2 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:20:
[...]
Let ook op je crew je hoeft GEEN nieuwe crew te nemen je kan deze tussen tanks onderling weer overzetten en dan opnieuw trainen voor die tank. ( Dit gaat vaak fout bij nieuwelingen en kan lastig zijn )
Is dat ook aan te raden ?
Dus als ik het goed begrijp neem je de Crew mee naar de volgende tank

Speel na advies hier de russian line en heb net een nieuw kanon gekocht en nu schijn ik te kunnen kiezen voor de volgende stap . Keuze uit 4 tanks dacht ik

[ Voor 15% gewijzigd door Iusedto op 04-07-2018 10:26 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Iusedto schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:25:
[...]

Speel na advies hier de russian line en heb net een nieuw kanon gekocht en nu schijn ik te kunnen kiezen voor de volgende stap . Keuze uit 4 tanks dacht ik
Die keuze uit de 4 tanks is dan tier 2.

Ik neem altijd mijn crew mee uit mijn tanks. Nu ga ik ook eerlijk toegeven dat ik meestal mijn grinds begin op tier 4 of tier 5.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Iusedto schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:25:
[...]

In het begin niet echt nodig vind ik, ik heb het in ieder geval nooit gedaan in de lage tiers.
Vanaf tier 4 zou ik wel even uit gaan zoeken hoe dat werkt met crew overzetten en retrainen.
Ook moet je inschatten of je een bepaalde tank leuk vindt en wil blijven spelen.
Ik heb diverse lagere tier tanks (tier 5 en 6) die ik gewoon leuk vind om te spelen, dus daar heb ik de crew in laten zitten en de volgende tier dus gewoon met een nieuwe crew begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Ik heb eigenlijk nog een (mogelijk domme) vraag betreffende HE.

Blijkbaar is het een goede tactiek om HE te schieten onder de LFP op de grond. De explosie van de HE veroorzaakt schade aan de bodemplaat van de tank die meestal nooit erg sterk is, met redelijk wat damage als gevolg. Klopt?

Ik vraag me dan ook af wanneer je de call maakt om onder de LFP te schieten? Ga je eerst voor weak spots, en indien deze er niet zijn, ga je dan frontaal knallen op een tank of toch naar de bodem?

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ok, bedankt voor de antwoorden allemaal.
Ik heb nog een hoop te leren :)

Ga dan vanavond maar de T26 eens kopen en dan volg ik denk ik die lijn tot de KV-1
Voorlopig genoeg te doen dus.

Is er eigenlijk een soort van vuistregel hoe lang je in een Tier moet blijven hangen als newbie ?
Op internet zie ik ontzettend veel verschillende antwoorden

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
Iusedto schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:58:
Ok, bedankt voor de antwoorden allemaal.
Ik heb nog een hoop te leren :)

Ga dan vanavond maar de T26 eens kopen en dan volg ik denk ik die lijn tot de KV-1
Voorlopig genoeg te doen dus.

Is er eigenlijk een soort van vuistregel hoe lang je in een Tier moet blijven hangen als newbie ?
Ik zou als eerste 2 lijnen de IS7 (heavy) en obj 140 lijn (medium) grinden. Heb je een goede basis en noob friendly tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
Iusedto schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:58:

Ik denk dat daar geen goed antwoord op te geven is.
Je moet spelen wat je leuk vindt.

Ik ben zelf ook lang op de lagere tiers blijven hangen, omdat ik de breedte in werkte i.p.v. de diepte in. Ik heb dus pas na ruim 20.000 games een tier X tank in mijn garage staan.
En sommige lagere tier tanks houd ik, puur omdat ze leuk zijn om te spelen.

De enige richtlijn die je hebt, is de hoeveelheid (free) XP die nodig is voor de volgende tier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ok, dat snap ik
Bedankt voor alle antwoorden allemaal :)

Het zijn voor jullie misschien "domme" vragen maar voor mij is dit allemaal nieuw terrein.

Vind het verdiepen in deze materie wel erg leuk moet ik zeggen. Kijk de laatste dagen vrij veel op deze site :
https://tanks.gg/techtree/ussr
Kan ik ook zien welke lijn ik moet volgen. Denk gewoon maar rechtdoor vanaf de T26

Het uitvogelen, en misschien een verkeerde tank kiezen, is voor mij al leuk.
Van je fouten leer je namelijk, vind ik hehe

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Iusedto schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 13:13:
Ok, dat snap ik
Bedankt voor alle antwoorden allemaal :)

Het zijn voor jullie misschien "domme" vragen maar voor mij is dit allemaal nieuw terrein.

Vind het verdiepen in deze materie wel erg leuk moet ik zeggen. Kijk de laatste dagen vrij veel op deze site :
https://tanks.gg/techtree/ussr
Kan ik ook zien welke lijn ik moet volgen. Denk gewoon maar rechtdoor vanaf de T26

Het uitvogelen, en misschien een verkeerde tank kiezen, is voor mij al leuk.
Van je fouten leer je namelijk, vind ik hehe
Ik zou dan vanaf de IS wel de keuze maken voor IS3 en dan het lijntje doorwerken ;)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/k6fEFmJEL6vSpP0iAHdBVf2f/thumb.jpg

Mijn beste game in 3 jaar tijd ofzo. Mooi samenspel met Kepro en daarna een 1vs6 winnen. Pot komt uiteraard nog op YT ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
Catscratch schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:36:
Ik heb eigenlijk nog een (mogelijk domme) vraag betreffende HE.

Blijkbaar is het een goede tactiek om HE te schieten onder de LFP op de grond. De explosie van de HE veroorzaakt schade aan de bodemplaat van de tank die meestal nooit erg sterk is, met redelijk wat damage als gevolg. Klopt?

Ik vraag me dan ook af wanneer je de call maakt om onder de LFP te schieten? Ga je eerst voor weak spots, en indien deze er niet zijn, ga je dan frontaal knallen op een tank of toch naar de bodem?
Mijn ervaring is als je moet kiezen tussen LFP of grond dat je beter de LFP raakt.

Weak spots eerst omwille van ammorack te beschadigen of deel van de crew , indien dat niet lukt schiet ik meestal in het tracks gedeelde omdat daar 1 weinig armor zit en 2 hem veelal trackt met trackdamage als gevolg.

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
Mocht iemand de bovington historic camo niet hebben kunnen bemachtigen dit weekend. De camo is nu te koop;

https://eu.wargaming.net/shop/wot/main/9530/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
Mr_Size schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 22:48:
[afbeelding]

Mijn beste game in 3 jaar tijd ofzo. Mooi samenspel met Kepro en daarna een 1vs6 winnen. Pot komt uiteraard nog op YT ;)
Man, man, man... Je mag wel een nieuwe vitrine kopen voor al die medailles :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerT
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-08 00:18
nvidia666 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 00:24:
[...]

Mijn ervaring is als je moet kiezen tussen LFP of grond dat je beter de LFP raakt.

Weak spots eerst omwille van ammorack te beschadigen of deel van de crew , indien dat niet lukt schiet ik meestal in het tracks gedeelde omdat daar 1 weinig armor zit en 2 hem veelal trackt met trackdamage als gevolg.
Bij sommige tanks loont het ook nog wel om het motorcompartiment te bestoken (eventueel door laag op de turret te mikken, zodat de splash damage door de bovenkant gaat). En voor de zweedse TD's is het switchen naar HE ook nog wel eens een uitkomst als de AP er niet doorheen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
[afbeelding]

Een nieuwe stomme vraag maar wat is die currency boven Earn zeg maar ? (6105 is het aantal)

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tige
Iusedto schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 10:56:
[...]

Een nieuwe stomme vraag maar wat is die currency boven Earn zeg maar ? (6105 is het aantal)
Dat zijn Bonds, voornamelijk vanuit hogere tiers of special game-modes.
Lees hier verder over de in-game currency.

Selks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nvidia666
@Catscratch
Ben een "ervaren" type 5 speler O-) :Y) :7 _O- :')

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 14:44

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

[afbeelding]

Komt de review nog? Ben deze ook aan het grinden, bere tank maar mn ace is er nog niet ;(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tige
Gisteravond Ace gehaald op de Standard B, Tier IX Italian. Ligt dus op 1.535 xp.
Volledig geresearched nu, en dat maakt wel echt een verschil. Veel meer dan op andere grinds in de game.
Engine gaat van 600 naar 750 pk bijvoorbeeld. Tracks met 4 graden traverse extra en de gun van 212 pen naar 268 en de alpha van 240 naar 360.

Selks

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Catscratch
Haha, ja ik heb de discussies eventjes geleden gevolgd. ;)

Ik ben (misschien) toch wel van mening dat die tanks de game-mechanics volledig vern*uken. Maar soit, die tanks zitten erin en 't is een guilty pleasure (als je top tier bent). :P

Even iets anders .... ik begin wat vrouwelijke crewmembers op overschot te hebben. Is er ergens al beschreven welke crew layout de Czołg 51 (upcoming Poolse tier 8 premium) heeft?

edit: ondertussen gevonden op tanks.gg
https://tanks.gg/v10020ct...s?cs=obj-252u&cv=v10020ct
Blijkbaar de standaard 4 man

[ Voor 10% gewijzigd door Catscratch op 06-07-2018 08:15 ]

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Catscratch schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 08:12:
[...]

Haha, ja ik heb de discussies eventjes geleden gevolgd. ;)

Ik ben (misschien) toch wel van mening dat die tanks de game-mechanics volledig vern*uken. Maar soit, die tanks zitten erin en 't is een guilty pleasure (als je top tier bent). :P

Even iets anders .... ik begin wat vrouwelijke crewmembers op overschot te hebben. Is er ergens al beschreven welke crew layout de Czołg 51 (upcoming Poolse tier 8 premium) heeft?

edit: ondertussen gevonden op tanks.gg
https://tanks.gg/v10020ct...s?cs=obj-252u&cv=v10020ct
Blijkbaar de standaard 4 man
Dat probleem heb ik nu nooit dat ik vrouwtjes over heb...
Bij mij gaat er standaard een vrouwtje op de Commanders positie bij een nieuwe tank zodat je gelijk 6sense hebt. ik vind het zonde om de hele crew van 1 tank er gelijk er mee te vullen. Tenslotte moet je er toch wel zuinig mee zijn, ze zijn zo op. Ik neem niet altijd mijn crew van de vorige tank mee (alleen op de echt hoge tiers), dus dan is het wel fijn om tenminste 1 goede crewmember te hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door Arjant2 op 06-07-2018 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Arjant2 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 08:46:
[...]

Dat probleem heb ik nu nooit dat ik vrouwtjes over heb...
Bij mij gaat er standaard een vrouwtje op de Commanders positie bij een nieuwe tank zodat je gelijk 6sense hebt. ik vind het zonde om de hele crew van 1 tank er gelijk er mee te vullen. Tenslotte moet je er toch wel zuinig mee zijn, ze zijn zo op. Ik neem niet altijd mijn crew van de vorige tank mee (alleen op de echt hoge tiers), dus dan is het wel fijn om tenminste 1 goede crewmember te hebben.
Eigenlijk heb je wel gelijk ja.

Langs de ene kant grind ik m'n crew van scratch. Maar om nu een tier 8 heavy met de huidige matchmaking te spelen met een vanilla crew. Dat lijkt me gewoon waanzin. :)

Langs de ene kant ... in een premium, met premium account, met +100 xp booster, met +200 xp crew booster, met accelerated crew training ... dat mag toch niet lang duren? :)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Catscratch schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 08:52:
[...]

Langs de ene kant grind ik m'n crew van scratch. Maar om nu een tier 8 heavy met de huidige matchmaking te spelen met een vanilla crew. Dat lijkt me gewoon waanzin. :)

Langs de ene kant ... in een premium, met premium account, met +100 xp booster, met +200 xp crew booster, met accelerated crew training ... dat mag toch niet lang duren? :)
Daarom gooi ik er ook 1 vrouwtje in als commander. Dat geeft 10% boven op de skills van andere crewmembers, dan is het best speelbaar en zoals je zegt, even wat reserves aan en het gaat zeker in premium tanks rap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
Catscratch schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 08:52:
[...]

Kom ik aanzetten met een stock crew in een stock Conqueror :D
Was er bang voor, maar is best te doen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Nieuwe mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
<knip>Offtopic

[ Voor 96% gewijzigd door Grotman op 10-07-2018 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die China map ziet er wel veelbelovend uit. Die andere ben ik minder weg van.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Mr_Size

Hier is dan die obj 430 pot van een paar dagen geleden. Was zelfs een 2vs11, dacht eerst 2vs9.

Viel me bij het nakijken van de replay ook nog op dat een speler uit ons team nog bijdehand gaat lopen doen. Hilarisch, als je de battle results ziet en helemaal hilarisch als het 1 van de arty spelers is 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 14:44

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Mr_Size schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 11:40:
[video]

Hier is dan die obj 430 pot van een paar dagen geleden. Was zelfs een 2vs11, dacht eerst 2vs9.

Viel me bij het nakijken van de replay ook nog op dat een speler uit ons team nog bijdehand gaat lopen doen. Hilarisch, als je de battle results ziet en helemaal hilarisch als het 1 van de arty spelers is 8)7
Die low rolls waren redelijk bad RNG, maar de STRV S1 die brand vat én geen (auto) blusser bij heeft is wel voldoende positieve RNG voor het hele potje weer in evenwicht te brengen denk ik

Neemt natuurlijk niks weg van de prestatie, vooral op het laatste toch nog veilig blijven spelen siert je stijl.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kepro
code: TANKYRYKOSZET

And what gives the code? It will unlock a battle mission you must complete by the end of July (30/07/2018, 00:00).

Awards:

Personal reserve: + 300% crew xp for 2 hours
A large repair kit
A large first aid kit
Automatic fire extinguishing system
Objectives:

Play five battles.
Find yourself in the top ten players in the team in terms of gained basic experience.
Limitations:

Only random battles and Grand battles.
Vehicles of tier IV or higher.
Once per account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09 14:00

Roozzz

Plus ultra

Mr_Size schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 11:40:
[video]

Dikke pot! d:)b Mooi dat je ook je keuzes toelicht, leer ik er ook nog iets van :)

Enige vraagteken die ik had was waarom je op het moment dat 1vs3 was, je via het open richting E6 reed? Het leek namelijk alsof die M12 je vanaf de 0 lijn (DEF) geschoten had, dus ik vreesde dat je daar gespot zou worden door de arty in een bush. Persoonlijk zou ik drnk ik via de K de 0 afgereden hebben om via de gebouwtjes in het midden terecht te komen. Had jij zoveel vertrouwen in je camo/viewrange of klopt mijn locatie gewoon niet?

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
Roozzz schreef op zondag 8 juli 2018 @ 08:46:
Dikke pot! d:)b Mooi dat je ook je keuzes toelicht, leer ik er ook nog iets van :)

Enige vraagteken die ik had was waarom je op het moment dat 1vs3 was, je via het open richting E6 reed? Het leek namelijk alsof die M12 je vanaf de 0 lijn (DEF) geschoten had, dus ik vreesde dat je daar gespot zou worden door de arty in een bush. Persoonlijk zou ik drnk ik via de K de 0 afgereden hebben om via de gebouwtjes in het midden terecht te komen. Had jij zoveel vertrouwen in je camo/viewrange of klopt mijn locatie gewoon niet?
Vooral dat laatste idd. Arty heeft slechte view range, dus zo snel wordt je meestal niet gespot. Daarnaast wilde ik zoveel mogelijk in mid blijven om zo flexibel mogelijk te zijn. Dit leg ik volgens mij ook nog kort uit in de video ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo hehe de, ik denk, meest gehate tank in de game geunlocked }) Nu alleen nog even 2M credits grinden voor de M53/55

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Size
18 games gespeeld, 1 loss. Heb wel eens slechtere avonden gekend :+
En een nieuw persoonlijk record gevestigd: hoogste dmg met 1 schot. Was een 1927 dmg roll op de zijkant van een Super Conqueror met mijn shitbarn. _O- Shitbarn OP, plz nerf :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
Mr_Size schreef op zondag 8 juli 2018 @ 22:10:
18 games gespeeld, 1 loss. Heb wel eens slechtere avonden gekend :+
En een nieuw persoonlijk record gevestigd: hoogste dmg met 1 schot. Was een 1927 dmg roll op de zijkant van een Super Conqueror met mijn shitbarn. _O- Shitbarn OP, plz nerf :+
Heb vanaf donderdag al graf sessies kom niet boven de 2800 wn8 uit en als top punt vandaag door een E3 van mn eigen team geraakt dat ik moet gaan spotten met de 105. Game op steppes wat denkt zon randebiel wel niet en gaan snipen met een E3... en nog geen 2 min later gaat een 103 met dezelfde reden op me schieten dus-> rage quit en ik raak weer even niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Kepro schreef op zondag 8 juli 2018 @ 22:22:
[...]

Heb vanaf donderdag al graf sessies kom niet boven de 2800 wn8 uit en als top punt vandaag door een E3 van mn eigen team geraakt dat ik moet gaan spotten met de 105. Game op steppes wat denkt zon randebiel wel niet en gaan snipen met een E3... en nog geen 2 min later gaat een 103 met dezelfde reden op me schieten dus-> rage quit en ik raak weer even niet aan.
:X |:( O-) :z ;)

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/jki0q9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Gisteren een mooi potje met de BC 12t gescoord rond de 3500 damage met een voor mij ongekende Yoshio Tamada's medal. :)
Errm ... hier? :/ ;)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Proficiat!

Leuk dat ze tegenwoordig gratis camo weg geven bij missies, maar ik log elke keer een paar dagen te laat in ervoor :/

Edit: ow wacht, heb wel die WK camo die je na 1 battle krijgt.. nu nog wachten op een tier 8 korting (12t unlocked, ben benieuwd..)

Ben bij die WK missies trouwens gestopt zodra ik over de 60 kwam (750k credits en 15 credit reserves , fijn), omdat ik het vermoeden had dat de grind naar 100 punten lang en frustrerend was.. met het doel de spelers te laten betalen voor het missende kaartje. Hoe was dit in de praktijk?

Ik heb echt meer lol met WoT sinds ik casual ben gaan spelen, niet proberen missies te halen of dingen te grinden etc.

[ Voor 40% gewijzigd door _Anvil_ op 09-07-2018 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Je kan nu kiezen welke tank er dit weekend in de verkoop zou moeten... Chrysler K en de E25, lefleffffen de type 62.

https://worldoftanks.eu/e...l-news/summer-dream-poll/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
#E25 never sell again..... 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt ook wel want het lijkt de lefefefefef te gaan worden. Tier 5mm zal leuk zijn binnenkort....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Nee klopt helemaal niet. Het feit dat er een KANS bestaat dat de E25 in sale komt is al te zot voor woorden. Aan de andere kant: het is WG.

Nuff said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Vakantiegeld moet uitbetaald worden vermoed ik ;)
Troost je ik zal die niet kopen ;)
(heb die al... O-) )

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Zojuist een prima pot gehad in de 705A, de carry was real.
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/307vtyo.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2zq8kxz.jpg
Voor de liefhebber: http://wotreplays.eu/site...enberg-numbed-object_705a

Beetje awkward situatie op het einde van de game met mij in het midden terwijl aan beide zijdes van de basis nog een Skorpion G en JP E100 stonden te campen. En uiteraard een team dat gewoon lekker blijft campen op max viewrange. Gelukkig had ik de hp om een push te maken en kwam men daarna ook een beetje dichterbij. Uiteindelijk 10 seconden over op de klok :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
De wz5a /113 word vermoedelijk de tott voor augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Roozzz schreef op maandag 9 juli 2018 @ 19:26:
Zojuist een prima pot gehad in de 705A, de carry was real.
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de liefhebber: http://wotreplays.eu/site...enberg-numbed-object_705a

Beetje awkward situatie op het einde van de game met mij in het midden terwijl aan beide zijdes van de basis nog een Skorpion G en JP E100 stonden te campen. En uiteraard een team dat gewoon lekker blijft campen op max viewrange. Gelukkig had ik de hp om een push te maken en kwam men daarna ook een beetje dichterbij. Uiteindelijk 10 seconden over op de klok :P
Vanavond de replay eens bekijken. Ik moet zeggen dat ik m'n draai zo niet vind in de Object 705A. En daardoor speel ik hem dan weer niet veel.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Catscratch schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 08:35:
[...]

Vanavond de replay eens bekijken. Ik moet zeggen dat ik m'n draai zo niet vind in de Object 705A. En daardoor speel ik hem dan weer niet veel.
Ik ben er ook nog niet helemaal van overtuigd. Ik heb met regelmaat dat de gun totaal niet lijkt te werken, dan bounce je op alles of schoten vliegen alle kanten op. Die potjes dat het allemaal wel werkt zijn vaak al snel behoorlijk stevig, simpelweg door de alpha en survivability.

Als toptier is deze tank wel absoluut baas want je kan iedereen keihard bullyen. In full tier 10 wordt ook veel meer gold geschoten en dan is je armour gewoon niet zoveel waard, om maar niet te beginnen over de dpm :X

Momenteel speel ik de t-10 weer veel voor de 277. Wat is dat stiekem toch nog steeds een heerlijke tank :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nvidia666
Eindelijk werd terug eens tijd.
Mijn Type 5 zal weer eens duchtig veel Gold HE kunnen schieten dan :) :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjant2
nvidia666 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 07:15:
[...]

Eindelijk werd terug eens tijd.
Mijn Type 5 zal weer eens duchtig veel Gold HE kunnen schieten dan :) :Y)
8)7 8)7 8)7 8)7

Ik vind dat hele ranked gedoe eigenlijk geen zak aan.
Doe mij FL maar terug!

[ Voor 13% gewijzigd door Arjant2 op 13-07-2018 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
Ik vind dat Ranked Battles wel mooi hoor. In ieder geval gelijke tiers zoals op Frontline, en nuttige rewards. Tuurlijk zitten er potjes tussen van 15-3, maar het afgelopen seizoen was alweer beter dan de beta. Dus ik verwacht dat het nu ook weer iets beter zal zijn. Uitsplitsing van XP is wel een welkome verbetering. Actief deelnemen aan de battle, door spotting, tracking, movement mag wel iets meer waardering krijgen imo.

Frontline komt overigens ook terug, wellicht richting de laatste paar maanden van het jaar, had ik ergens gelezen.

Selks

Pagina: 1 ... 14 ... 86 Laatste