Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Stroll barst natuurlijk van het zelfvertrouwen na zijn podium vorig jaar.Liveshort schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 12:24:
Blijf het toch bijzonder vinden dat Stroll op deze baan zoveel beter rijdt dan op alle andere banen. Nu plek 5 in de tussenstanden. Toegegeven, we zijn net begonnen, maar toch. Hij lijkt zo'n koekenbakker op de meeste tracks, maar rijdt hier gewoon goed.
Lange rechte stukken en 90 graden bochten. Ik denk dat daar het geheim in zit voor StrollLiveshort schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 12:24:
Blijf het toch bijzonder vinden dat Stroll op deze baan zoveel beter rijdt dan op alle andere banen. Nu plek 5 in de tussenstanden. Toegegeven, we zijn net begonnen, maar toch. Hij lijkt zo'n koekenbakker op de meeste tracks, maar rijdt hier gewoon goed.
-
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Smiling as the shit comes down...
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Snel een tijd zetten in Q1 voordat Grosjean zijn auto in de muur parkeert.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Misschien moeten we er een fles bier/wijn opzettenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 12:30:
Snel een tijd zetten in Q1 voordat Grosjean zijn auto in de muur parkeert.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik denk dat Magnussen de Haas-kar weer mag trekken dit weekend.
Dat hangt weer erg af van de burenGrrrrrene schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 12:22:
[...]
Met windkracht 6 (bron: Ziggo-interview met Verstappen) is alles net zo hard weer terug als je het opgeveegd hebtHoe ziet jouw terras eruit na een beetje harde wind?
Veel remstof zichtbaar bij OCO. Een nieuw setje erop voor de quali of is dat nieuwigheid?
Volgens mij gaat er bij iedere sessie een nieuw setje op.Hippocampus schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 12:37:
Veel remstof zichtbaar bij OCO. Een nieuw setje erop voor de quali of is dat nieuwigheid?
-
Ik ben erg benieuwd naar de Q straks
I served in a company of heroes.
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
We gaan het zien. Op dit moment staan ze in ieder geval allebei in de pits, dus wordt er sowieso niks verbeterd.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 12:47:
Het lijkt erop dat RBR nog niet bezig is met Q3 practice.
Vroeg me al af wat RBR aan het doen was aangezien ze zich niet echt lijken te mengen in het rijden van snelle tijden. Wat rijden RIC en VER momenteel eigenlijk?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 12:47:
Het lijkt erop dat RBR nog niet bezig is met Q3 practice. Hun ronden zijn van het begin van de sessie. Toen was de baan nog stoffig, koel en dus langzamer. Nu is de baan gewoon sneller en dan krijgt zelfs Mercedes haar US banden binnen de juiste omstandigheden.
- DaniëlWW2
- Niet online
Niet.RoD schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 12:49:
[...]
Vroeg me al af wat RBR aan het doen was aangezien ze zich niet echt lijken te mengen in het rijden van snelle tijden. Wat rijden RIC en VER momenteel eigenlijk?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- DaniëlWW2
- Niet online
Lagere temperaturen en de wind helpt niet.floriz87 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 12:51:
Maar men zit nog niet in de 1.42 van gisteren.
Vettel 1.43,091RoD schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 12:49:
[...]
Vroeg me al af wat RBR aan het doen was aangezien ze zich niet echt lijken te mengen in het rijden van snelle tijden. Wat rijden RIC en VER momenteel eigenlijk?
Raikkonen 1.43,877
Bottas 1.43,569
Hamilton 1.43,874
Perez 1.43,936
Verstappen 1.43,959
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
- DaniëlWW2
- Niet online
-
"Never drink when you drive" zou beter zijn. Dit loopt inderdaad niet.Jasphur schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 12:51:
Ik blijf de zin ‘when you drive never drink’ maar een rare vinden. Ik mis een komma ergens ofzo.
Dat hadden ze vroeger ook. Ik vind het ook niet ideaal. Ik gebruik de live timing van F1.com om dat te zien, maar ideaal is het niet.ScrooLoose schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 12:52:
Ik mist een "P" (pits) links van de graphics, je kan dan tenminste zien wie er op de baan is want dat is nu compleet onduidelijk.
[ Voor 39% gewijzigd door Grrrrrene op 28-04-2018 12:53 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Lichtgrijs/wit is op de baan. Iets donkerder grijs is in de pitsScrooLoose schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 12:52:
Ik mist een "P" (pits) links van de graphics, je kan dan tenminste zien wie er op de baan is want dat is nu compleet onduidelijk.
-
Hippocampus schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 12:37:
[...]
Dat hangt weer erg af van de buren![]()
Vanaf het begin van Q1 zijn de auto's in parc fermé condities. De remmen kunnen vóór die tijd wel ongelimiteerd gewisseld worden, maar de remmen waar ze q1 mee beginnen, moeten ze de race ook mee doen. Behalve i.g.v. grote schade / problemen, waardoor parc fermé vervalt en de auto vanuit de pits moet starten.Edd schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 12:39:
[...]
Volgens mij gaat er bij iedere sessie een nieuw setje op.
[ Voor 38% gewijzigd door Grrrrrene op 28-04-2018 12:56 ]
Tja, dat is dan eigen schuld dikke bult. Ze staan de helft van de sessie binnen, terwijl je weet dat het op een stratencircuit een kwestie van tijd is voordat er iemand in de muur knalt..
Aha! ok dat maakt het wel wat duidelijkerEdd schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 12:54:
[...]
Lichtgrijs/wit is op de baan. Iets donkerder grijs is in de pits
- DaniëlWW2
- Niet online
[ Voor 6% gewijzigd door Jasphur op 28-04-2018 13:00 ]
Nee, was Max gisteren ook niet de snelste bij de speedtrap, hoewel ik niet weet of dat door een slipstreampje kwam...?Jackson6 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 13:01:
Volgens mij verliest Red Bull helemaal niets in sector 3 hoor....
Volgens mij ook niet inderdaad, juist in sector 1, zo lijkt het.Jackson6 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 13:01:
Volgens mij verliest Red Bull helemaal niets in sector 3 hoor....
Goed rondje van VER met een voorbereiding die zeker niet perfect was. Op naar de Q.
Geef gifjes trouwens tijdens Quali

Soms zegt een foto meer dan 1000 woorden, dit is er zo’n één

Ze hebben (als enige) nog een nieuwe set voor de race over. Dus ze wilden denk ik gewoon wat info verzamelen over de SS. De US hebben ze gisteren al gebruikt, dus die info hadden ze al.floriz87 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 13:16:
Vraag me af waarom Renault in FP3 alleen op ss heeft gereden. Iemand een idee?
Edit: Ik zie dat Ferrari snel was in FP3. Toch weer de illegale vloer er onder gezet?
[ Voor 30% gewijzigd door TheBrut3 op 28-04-2018 13:30 ]
https://www.motorsport.co...nge-penalty-baku-1031113/
Race 4 pas, wordt nog lachen met al die aankomende straffen.
[ Voor 16% gewijzigd door Humma Kavula op 28-04-2018 13:53 ]
Just saw Force India’s strategist extraordinaire @bernie_collins1. Asked if it was going to rain for quali.
“The forecast says no, but the sky says something else.”
She’s right, too. Wind has picked up. Clouds setting in. Feels like it could break at any moment.
vooral hier! Dat worden minstens 3 rode vlaggendemonic schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 14:29:
Benieuwd, regen tijdens qualy kan wel is intressant zijn
- DaniëlWW2
- Niet online
Plus de enorme RNG van yellow flags die je rondje kunnen verpesten.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 14:38:
Ik denk dat het heel erg spannend kan gaan worden voor de verandering. Bij Mercedes en Ferrari is het de vraag of de de US banden aan de praat krijgen. Bij RBR heeft alleen Max maar een matig rondje laten zien, en daar was hij al heel erg snel. Dan is er nog het weer onvoorspelbaar met zowel de wind, als mogelijk ook regen.
Vanwege het lange rondje neem je waarschijnlijk niet genoeg brandstof mee voor een 2e fast lap. En er is niet genoeg tijd om een keer extra naar de pit te gaan.
Wat was er precies matig aan dat rondje? of iig matiger dan de rondjes van Ferrari of Mercedes? Ik ben niet echt zo positief over de kansen van RB :vandaag.. Heb zelf iig niks in FP3 gezien waaruit kansen voor RB zouden moeten blijkenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 14:38:
Ik denk dat het heel erg spannend kan gaan worden voor de verandering. Bij Mercedes en Ferrari is het de vraag of de de US banden aan de praat krijgen. Bij RBR heeft alleen Max maar een matig rondje laten zien, en daar was hij al heel erg snel. Dan is er nog het weer onvoorspelbaar met zowel de wind, als mogelijk ook regen.
Verwijderd
Waarschijnlijk de Merc motor.Bart-Willem schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 14:50:
Waar haalt Williams ineens die snelheid vandaan in FP3?
Foto's zijn momentopnames. Ze kunnen elkaar een fractie daarvoor gewoon heel vriendelijk gedag hebben gezegd. Een fotograaf kan elk moment op zo'n manier manipuleren.vhal schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 13:19:
[...]
Soms zegt een foto meer dan 1000 woorden, dit is er zo’n één
"When you grow up your heart dies"
Doe jij op je werk toch ook niet?
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar dit zijn Vettel en Alonso. Dat zijn geen vrienden.albino71 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 14:58:
Je gaat natuurlijk ook niet elke keer als je langs elkaar loopt uitgebreid gedag zeggen....
Doe jij op je werk toch ook niet?
Merc heeft agresssievere motor modes ook vrij gegeven aan de klanten teams. Dus ja Stroll heeft nu ook een soort party mode.
Ik ben benieuwd of alles heel blijft tijdens Q. Er gaat ongetwijfeld iemand de muur in bij bocht 16.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
PSN: xMaurice93
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
alles kan off-topic
Edit: and out.

[ Voor 20% gewijzigd door DJTimo op 28-04-2018 15:05 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat heet steden. Hoe denk je dat het er in Nederland uit zou zien?loekf2 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 15:03:
Kunnen ze daar geen plastic zakjes verbod instellen, zie constant van die bammetjes zakjes over de baan vliegen.
Zeker zijn Reverse stukgemaakt..
[ Voor 4% gewijzigd door Edd op 28-04-2018 15:04 ]
-
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar dit is Baku! Hier had je je op kunnen voorbereidenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 15:05:
Die achteruit versnellingen schijnen erg zwak te zijn gebouwd omdat ze nauwelijks worden gebruikt. Drie keer raden wat er dus aan de hand is.
Zelfs als Max fan moet ik zeggen dat Max die rol dit seizoen nog heeft.
[ Voor 21% gewijzigd door Ankona op 28-04-2018 15:08 ]
alles kan off-topic
Yes. Hij heeft in de andere sessies al laten zien binnen de 107% te zittenAnkona schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 15:07:
Mag GRO morgen wel starten? Hij heeft geen tijd
[ Voor 17% gewijzigd door Vuvuzela op 28-04-2018 15:08 ]
Moet hij wel een verzoek voor indienen maar zal geen probleem worden.Ankona schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 15:07:
Mag GRO morgen wel starten? Hij heeft geen tijd
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
[ Voor 13% gewijzigd door -Sander- op 28-04-2018 15:10 ]
Op SKY ook niet. Zal de algemene feed wel zijn danjorank schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 15:09:
Ligt het aan mij of is het geluid bij ziggo niet helemaal zoals het hoort?
Geluid van het circuit is wat zacht ja.jorank schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 15:09:
Nee, ligt niet aan jou.. Het is gewoon fu..jorank schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 15:09:
-
PSN: xMaurice93
Klopt inderdaad niets van. Beetje irritant..jorank schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 15:09:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Gewoon zeuren, maakt niet over waarover. Hou het nou eens gezellig.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1