"When you grow up your heart dies"
Middelste is dus vriendin(netje) van Max. Voor het eerst er bij.sjaool schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:21:
De complete familie Verstappen is ook weer aanwezig.
VER en RIC rijden op Soft en HAM en BOT op Super Soft.
Ik moet zeggen dat het geluid in Baku mij wel bevalt.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
You may enlighten me!
Hopelijk een weekend zonder issues van de timing want dat is toch wel frustrerend. Dr zaten veel fouten in. Niet alleen Lastname, verkeerd geselecteerde rijders maar ook dat de timing blijft hangen e.d. Hopelijk is dat opgelost. Van mij mogen ze de outlap wel anders aanmerken, want dat het soms de tijd overschrijft is wel waardeloos.
[ Voor 71% gewijzigd door Martinspire op 27-04-2018 11:28 ]
Het is dat je het zegt, was me niet opgevallen.Martinspire schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:26:
Zo te zien heeft de timing weer een update gehad: voortgangsbalk bij de sectorkleuren.
[ Voor 31% gewijzigd door DJTimo op 27-04-2018 11:28 ]
Ik moet zeggen dat de wijzigingen mij wel bevallen. Je ziet in ieder geval dat ze er mee bezig zijn ieder weekend verbeteringen door te voeren. En er wordt zelfs geluisterd naar de fans.Martinspire schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:26:
Zo te zien heeft de timing weer een update gehad: voortgangsbalk bij de sectorkleuren.
Hopelijk een weekend zonder issues van de timing want dat is toch wel frustrerend. Dr zaten veel fouten in. Niet alleen Lastname, verkeerd geselecteerde rijders maar ook dat de timing blijft hangen e.d. Hopelijk is dat opgelost. Van mij mogen ze de outlap wel anders aanmerken, want dat het soms de tijd overschrijft is wel waardeloos.
HAM > 1:45.629
You may enlighten me!
HAM rijdt nog steeds op Super Softs.
[ Voor 28% gewijzigd door sjaool op 27-04-2018 11:31 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het gaat lekker... RIC > 1:45.369
[ Voor 22% gewijzigd door sjaool op 27-04-2018 11:33 ]
Valt mee dat VET er niet over klaagt... “really, he should not be overtaking me, really. It’s FP1, what’s he doing. Really”MrBreaker schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:31:
Wat gaaf Verstappen die de slipstream pakt bij Vettel en de snelste tijd neerzet!
- DaniëlWW2
- Niet online
[ Voor 112% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-04-2018 11:35 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
You may enlighten me!
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 27-04-2018 11:34 ]
Duurde niet zo lang dus...Edd schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:14:
[...]
Mwah.. Ik vroeg me net al af hoelang het zal duren voordat hij hem in de muur zet
-
De achterkant brak uit op het rechte stuk.. ik wil de herhaling wel eens zien.
You may enlighten me!
Lijkt zo wel een probleem met het diff. te zijn...Eddye schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:37:
Rare glijder, kerbs? Muur geschampt? Mechanisch probleem?
You may enlighten me!
- DaniëlWW2
- Niet online

Daar lijkt het wel. Software te agressief? Ik ben benieuwd naar de uitleg van Horner.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:38:
Weer breekt die auto zonder aanwijsbare reden aan de achterkant uit en weer kan Max er niks aan doen.
Gewoon even wachten op een verklaring / uitlegDaniëlWW2 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:38:
Weer breekt die auto zonder aanwijsbare reden aan de achterkant uit en weer kan Max er niks aan doen.
Nou, maar even wachten. Wellicht maakte hij ook een stuurfoutje en slaat de bak gewoon vast door de klap.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:38:
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
- DaniëlWW2
- Niet online
Daar lijkt het wel op, alweer.sjaool schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:39:
[...]
Daar lijkt het wel. Software te agressief? Ik ben benieuwd naar de uitleg van Horner.
Alleen als er ook een budget limiet is, nu een T-car benadeel je alleen de armere teams weer mee.sjaool schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:40:
Nu zou je toch willen dat ze weer een T-car mochten hebben.
Smiling as the shit comes down...
Nope, vrijdag telt niet mee. Versnellingsbak moet 6 achtereenvolgende zater- & zondagen mee gaan. Vrijdag rijdt iedereen dus gewoon met een aparte bak en dus geen straf.nachtnet schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:36:
Daar zal dan de eerste +5 komen.. nieuwe gearbox..
Dr. Marko aan een blikje RedbullEddye schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:40:
Het is wel heel duidelijk waar Jos en Dr. Marko als eerste aan denken....
Daar valt ook niks aan te redden, die auto wil alleen nog maar rechtdoor. Daar helpt zelfs de stuurmanskunst van Max niet. Lijkt mij toch iets mechanisch.
Geloof je nu echt dat daar dat vergif in zit?
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Flickr PSN ID= cheironnl
Op sky waren ze bezig dat hij te laat remde, terwijl hij instuurde en daardoor de auto deze beweging maakte. Dat ie 180° draaide was doordat hij te hevig corrigeerde.
Driver error (is meer waarschijnlijker dan car error)
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik had de herhaling al gezien. Max stuurt in naar links, maar de achterkant van de auto gaat opeens naar rechts. Kan je niks aan doen met zo weinig ruimte.koli-man schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:39:
[...]
Nou, maar even wachten. Wellicht maakte hij ook een stuurfoutje en slaat de bak gewoon vast door de klap.
???Speedster schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:43:
[...]
Geloof je nu echt dat daar dat vergif in zit?
En toch vond ik die tijd best mooi. Crash in ronde 1. Rennen naar de pits en in de T-car weer aan de start verschijnen.ScrooLoose schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:41:
[...]
Alleen als er ook een budget limiet is, nu een T-car benadeel je alleen de armere teams weer mee.
Op sky vinden ze volgens mij alles een driver error behalve bij king Lewis.bottom line schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:43:
[...]
Op sky waren ze bezig dat hij te laat remde, terwijl hij instuurde en daardoor de auto deze beweging maakte. Dat ie 180° draaide was doordat hij te hevig corrigeerde.
Driver error (is meer waarschijnlijker dan car error)
Op het commentaar van Sky F1 valt af en toe ook best wel wat aan te merken. Dan doet onze Olav het echt niet zo slecht hoor. Maar goed, dit is voor een andere thread.Joster schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:45:
[...]
Op sky vinden ze volgens mij alles een driver error behalve bij king Lewis.
Oke dan.Joster schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:45:
[...]
Zal het wel niet meer delen
True.Joster schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:45:
[...]
All hail the king!
(Ff aansluiten bij vandaag, zeg maar)
ping 127.212.23.124
Anoniem: 217290
Never get high on your own supply.
never argue with a moderator, he will shut your account down.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
En jij denkt dat de King of Moving Under Breaking dit niet weet? Ik denk toch echt dat er wat anders aan de hand is.__fred__ schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:52:
Ik denk dat sky gelijk heeft, als je nog aan het remmen bent en instuurt, heb je geen druk op de achterwielen en komen ze je voorbij zetten.
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

sjaool schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:54:
[...]
En jij denkt dat de King of Moving Under Breaking dit niet weet? Ik denk toch echt dat er wat anders aan de hand is.

[ Voor 13% gewijzigd door bottom line op 27-04-2018 11:57 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
PSN: xMaurice93
According to Christian Horner, Verstappen did not brake any differently to the other laps when he lost control of his car.
Nooit van trail braking gehoord?__fred__ schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:52:
Ik denk dat sky gelijk heeft, als je nog aan het remmen bent en instuurt, heb je geen druk op de achterwielen en komen ze je voorbij zetten.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
- DaniëlWW2
- Niet online
Party Mode is back!
Het lijkt gelijk een stuk erger, op andere circuits pak je een runoff en heeft de kijker het amper door.
[ Voor 7% gewijzigd door RobertMe op 27-04-2018 12:02 ]
- DaniëlWW2
- Niet online

Vind het maar spuuglelijk, als ik heel eerlijk ben.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 12:02:
Dank u Liberty. Is de halo ook nog ergens goed voor.
[afbeelding]
-
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 12:02:
Dank u Liberty. Is de halo ook nog ergens goed voor.
[afbeelding]

- DaniëlWW2
- Niet online

Kun je vinden maar het is wel functioneel.Edd schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 12:03:
[...]
Vind het maar spuuglelijk, als ik heel eerlijk ben.
- DaniëlWW2
- Niet online
Was het niet dat zijn eerdere lockup hem een flinke flatspot gaf en die daardoor niet hard kon rijden? (omdat anders z'n tanden eruit trildenDaniëlWW2 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 12:10:
Ondertussen is Sainz naar binnen gehaald met een cryptische boodschap en had Hulkenberg net nauwelijks vermogen en is hij ook naar binnen...
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, eerst schoot hij door, daarna had hij een enorme lockup en sloopte hij zijn banden.RobertMe schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 12:11:
[...]
Was het niet dat zijn eerdere lockup hem een flinke flatspot gaf en die daardoor niet hard kon rijden? (omdat anders z'n tanden eruit trilden)
Kimi staat ook in de pits met zijn auto in stukken. Lijkt PU gerelateerd.

Om nog maar te zwijgen over het geluid aan het begin en het einde van iedere replay. Ze sleutelen er wel aan, bij iedere eerste VT dit jaar klinkt het anders, maar ze lijken nog niet tot het inzicht gekomen dat mensen wellicht liever géén geluidseffect horen.
Ik denk dat jij een van de weinige bent die zich daar aan storen of druk over maken.Longbowh schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 12:15:
Ik vind de geluiden die toegevoegd worden aan de nieuwe graphics wel enorm irritant worden. Wanneer er bijvoorbeeld in enorme letters 'FASTEST LAP' in beeld komt hoef ik daar niet óók nog een geluidseffect bij te horen.
Om nog maar te zwijgen over het geluid aan het begin en het einde van iedere replay. Ze sleutelen er wel aan, bij iedere eerste VT dit jaar klinkt het anders, maar ze lijken nog niet tot het inzicht gekomen dat mensen wellicht liever géén geluidseffect horen.
Ik weet dat zeuren om te zeuren een dingetje is voor sommigen maar je kunt ook overdrijven.
Nou ik stoor mij hier anders ook mateloos aan. Ze proberen dingen spectaculairder te maken dan dat ze zijn (en dus nepper) alsof het een of andere arcade race game betreft.ScrooLoose schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 12:16:
[...]
Ik denk dat jij een van de weinige bent die zich daar aan storen of druk over maken.
Ik weet dat zeuren om te zeuren een dingetje is voor sommigen maar je kunt ook overdrijven.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Weet je dat ze mij helemaal niet opvallen. Ik ben met heel andere dingen bezig dan daar op te letten.Longbowh schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 12:15:
Ik vind de geluiden die toegevoegd worden aan de nieuwe graphics wel enorm irritant worden. Wanneer er bijvoorbeeld in enorme letters 'FASTEST LAP' in beeld komt hoef ik daar niet óók nog een geluidseffect bij te horen.
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Wou net zeggen..Ik hoor helemaal geen geluidjessjaool schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 12:20:
[...]
Weet je dat ze mij helemaal niet opvallen. Ik ben met heel andere dingen bezig dan daar op te letten.
Mja, dat zegt niks. Ze rijden nu sowieso niet op 100%. Daarnaast lopen de configuraties sterk uiteen, waardoor het niet te vergelijken valt. Zo kan een andere fuel load al voor een aardig verschil in tijden zorgen.TrekDr0p schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 12:20:
Ik weet het is pas vt1, maar RBR gaat met 1 compount harder ongeveer net zo hard als MERC op de US
- DaniëlWW2
- Niet online

Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Gewoon zeuren, maakt niet over waarover. Hou het nou eens gezellig.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1