"When you grow up your heart dies"
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Heb jij Vettel of Räikkönen vorig jaar over de remmen horen klagen?kevlar01 schreef op woensdag 25 april 2018 @ 07:55:
[...]
Nu je het zegt.. moet zeggen dat Grosjean inderdaad stukken minder zeurt.
Zouden ze het remprobleem eindelijk opgelost hebben bij HAAS?
Of zenden ze het gewoon niet meer uit
Testing, one, two ...
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Vorig jaar was dit de enige GP die ik gemist heb. Zat aan de andere kant van de wereld voor vakantie, had zelfs een TV met F1 geregeld. Echter een lange dag gehad en de race zou lokaal pas om 23.00 beginnen en we wilden de volgende dag vroeg weer door reizen. Toen de inschatting gemaakt dat het waarschijnlijk toch een saaie race zou worden en de race overgeslagen

Hopelijk dit jaar een goede herkansing
Het weekend nadert.
Hoe is de blauwbalans, @mark-k , moet ik weer even Photoshoppen?
[ Voor 23% gewijzigd door Jasphur op 25-04-2018 10:57 ]
Misschien moet je het Oranje filter er overheen gooienJasphur schreef op woensdag 25 april 2018 @ 10:55:
De Rode Stieren zijn er ook.
Het weekend nadert.
[afbeelding]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
DJTimo schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 08:43:
[...]
Hij zei niet leuk, hij zei vermakelijk. De race had alles! Het was knotsgek! Er was controverse (Vettel), drama (Force India's botsen, Max uitval, Hulk knullig muurtje, Sainz spinnen) en ongeloof (overwinning RIC, podium Stroll, Bottas die eerst gelapt was en toch nog 2e wordt.) en meer (headrest HAM). Te veel om op te noemen.
Ik kan je vertellen, ik heb me vorig jaar uitermate vermaakt met deze race.
Juist dat van die boze coureur vond ik helemaal niet leuk. Ik vond het, zoals ik al zei, beschamend. En zeker de straf die er toen voor kreeg.Snowhite0901 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 08:30:
Benieuwd of het net zo'n vermakelijke race wordt als vorig jaar want toen kwam het vooral door de safetycar en een boze coureur dat het leuk was volgens mij. Verder veel lange rechte stukken...
De race zelf was brilliant. Was echt een leuke race, maar die actie van VET....

Hamilton accelereerde nauwelijks. Maar het rem pedaal heeft die niet geraakt!Anoniem: 1051667 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 09:51:
[...]
De beelden liegen er niet om. De safety car was bijna niet te zien uit Hamiltons POV, waarom hij precies bij het uitkomen van een bocht vol op de ankers gaat kan alleen betekenen dat hij Vettel hiermee wou benadelen.
Het was naar mijn idee gewoon een bewuste actie van Hamilton. Zoals jij stelt dat een collision ‘kan’ gebeuren is onzin.
Dus zoals ik al zei, dat hamilton nauwelijks accelereerde en vettel vol gas ging. Dat is iets dat kan gebeuren, en dat neem je VET dan ook niet kwalijk.
Een goede actieDat gebeurde ook. Front wing damage, gelopen race voor Vettel. Dat je dat uit pure frustratie op iemand inrijdt vind ik gewoon een goede actie.

Toch wel minder als vorig jaariichel schreef op woensdag 25 april 2018 @ 10:05:
Dit jaar een paar keer in FP1/2/3 GRO wel horen klagen over 'da breaks' hoor
Bensimpel
Positieve meneer
/u/322701/crop6152f078d4887_cropped.png?f=community)
Hoop dat Max niet crashed!alex3305 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 20:05:
Hopelijk dit jaar weer een spectaculaire crash met safety car bij Castle. Persoonlijk vind ik dat het mooiste van de Baku GP.
😆 - Denk ook eens om ;)

pff moeten we nu echt grammaticaal gaan worden hier?demonic schreef op woensdag 25 april 2018 @ 11:13:
Juist dat van die boze coureur vond ik helemaal niet leuk. Ik vond het, zoals ik al zei, beschamend. En zeker de straf die er toen voor kreeg.
Was echt een leuke race,
leuk wijst hier naar het. En het slaat op race. Oftewel precies hetzelfde als ik dik gedrukt heb in jouw post. Zullen we nu verder over de race praten?Benieuwd of het net zo'n vermakelijke race wordt als vorig jaar want toen kwam het vooral door de safetycar en een boze coureur dat het leuk was volgens mij. Verder veel lange rechte stukken...
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Haha, photoshop er maar wat regenwolkjes in voor zondagJasphur schreef op woensdag 25 april 2018 @ 10:55:
De Rode Stieren zijn er ook.
Het weekend nadert.
[afbeelding]
Nog n virtuele hotlap van STR trouwens:
Valt me wel op dat hij hier niet met parkinson achter het stuur zit, zoals normaal in de auto.
[ Voor 19% gewijzigd door mark-k op 25-04-2018 11:42 ]
Of zegt die zoiezo maar heel weinig?
Ik heb over dat laatste nog wel eens zitten denken: wat als die Williams gewoon waardeloze stuurbekrachtiging heeft? Of juist teveel waardoor ie niet gewend is zo licht te sturen (gezien andere klassen meestal geen of beperkte stuurbekrachtiging hebben). Er zijn meer coureurs die zo begonnen, meen ik me te herinneren, maar ik denk niet dat het puur neer komt op zenuwachtigheid of waardeloze autocontrole. Niet als het al zo lang speelt. Massa is natuurlijk meer gewend, maar ook Sirotkin is niet heel soepel als sommigen denken. Sowieso zie je bv Hamilton ook stoeien met de auto in bv de vergelijking tussen Sirotkin en Hamilton in Australiëmark-k schreef op woensdag 25 april 2018 @ 11:39:
[...]
Haha, photoshop er maar wat regenwolkjes in voor zondag
[video]
Valt me wel op dat hij hier niet met parkinson achter het stuur zit, zoals normaal in de auto.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=k_Zg0tqX8UE]
En hoewel het verschil in racecraft tussen de toppers en de rest redelijk groot is, rijdt een slechte F1 rijder alsnog rondjes om rijders van andere klassen. Als je F1 haalt ben je echt geen pannenkoek, ook al heb je er veel geld tegenaan gesmeten.
[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 25-04-2018 12:13 ]
Helaas zeggen de voorspellingen iets totaal anders.mark-k schreef op woensdag 25 april 2018 @ 11:39:
[...]
Haha, photoshop er maar wat regenwolkjes in voor zondag
[video]
Stuurbekrachtiging is nou niet echt rocket science, als je te veel of te weinig hebt laat je dat als coureur toch gewoon aanpassen? Voor mn gevoel is het wel degelijk stress etc., je zit toch in een gebakje dat 300km per uur gaat in n paar seconden, tussen nog 19 anderen die datzelfde doen.Martinspire schreef op woensdag 25 april 2018 @ 12:10:
[...]
Ik heb over dat laatste nog wel eens zitten denken: wat als die Williams gewoon waardeloze stuurbekrachtiging heeft? Of juist teveel waardoor ie niet gewend is zo licht te sturen (gezien andere klassen meestal geen of beperkte stuurbekrachtiging hebben). Er zijn meer coureurs die zo begonnen, meen ik me te herinneren, maar ik denk niet dat het puur neer komt op zenuwachtigheid of waardeloze autocontrole. Niet als het al zo lang speelt. Massa is natuurlijk meer gewend, maar ook Sirotkin is niet heel soepel als sommigen denken. Sowieso zie je bv Hamilton ook stoeien met de auto in bv de vergelijking tussen Sirotkin en Hamilton in Australië
[video]
En hoewel het verschil in racecraft tussen de toppers en de rest redelijk groot is, rijdt een slechte F1 rijder alsnog rondjes om rijders van andere klassen. Als je F1 haalt ben je echt geen pannenkoek, ook al heb je er veel geld tegenaan gesmeten.
Ik ben het wel met je eens dat Hamilton Vettel hier flikte (net zoals hij dat in china bij Max flikte en ik ben er persoonlijk van overtuigd dat hij het zelfs in Bahrein maar gewoon gokte (hij stuurde heel bewust in op Max' wiel) Hamilton is een sluwe straatvechter.Anoniem: 1051667 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 09:51:
[...]
Het was naar mijn idee gewoon een bewuste actie van Hamilton. Zoals jij stelt dat een collision ‘kan’ gebeuren is onzin.
De beelden liegen er niet om. De safety car was bijna niet te zien uit Hamiltons POV, waarom hij precies bij het uitkomen van een bocht vol op de ankers gaat kan alleen betekenen dat hij Vettel hiermee wou benadelen.
Dat gebeurde ook. Front wing damage, gelopen race voor Vettel. Dat je dat uit pure frustratie op iemand inrijdt vind ik gewoon een goede actie.
De volgende keer zal Hamilton zo een geintje denk ik niet nog een keer uithalen. Achterbaks dat het is.
Voor de rest heb ik er zin in!
Een weekend rust is drie keer niks.
Hij remde echter niet vorig jaar, dat bleek uit de telemetrie, een kleine aarzeling om op het gas te gaan (maar wel zeer strategisch gekozen en zoals je zei, Vettel's voorvleugel was daar al kapot, race over). Dat je dan uit frustratie een ander ramt is leuk om te zien maar waarom dat geen DSQ was snap ik eigenlijk niet, sterker nog, het werd pas ueberhaupt een straf toen bij Hamilton (toevalligerwijze) zijn headrest los kwam te zitten en hammie naar binnen moest, op dat moment kwam pats boem ook de straf voor Vettel (ook naar binnen voor een 10 sec. tijd straf......)
En volgende keren zal Hamilton zo'n geintje juist zeker weer uithalen (hij heeft dit jaar zeker in China bijvoorbeeld echt Max geflikt met die side step in bocht 7). Zo rijd hij nu eenmaal, zijn hele karakter en strijdwijze is op deze manier. Ook Rosberg wilde hij zo klein krijgen.
een treffende spreuk
Anoniem: 1051667
Ogen naar volgend weekend gericht!
@Stefie2010
@mark-k
[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 1051667 op 25-04-2018 16:06 ]
Je laait de discussie juist wel weer op, zeker met zo'n statement dat je Vettels actie gerechtvaardigd vond.Anoniem: 1051667 schreef op woensdag 25 april 2018 @ 14:54:
[...]
Disclaimer, wil de discussie niet weer oplaaien.
Dat de telemetrie niets laat zien op rem actie zegt nog niets. Ik meen een artikel gelezen te hebben hierover.
Je kan volgens mij ook motorisch afremmen of spelen met ERS harvest rates waardoor je bolide vanzelf meer remt zonder throttle.
Maar goed, gecalculeerd is het zeker. Hij weet precies wat hij doet. Zeker vorig jaar toen hij nog 19 punten meen ik uit mijn hoofd achter Vettel zat in de standings.
En vond Vettels actie nog steeds gerechtvaardigd. Op de FIA kan je soms niet rekenen. Coureurs mogen dan van mij wel zelf een statement maken zoals het vroeger in de jaren 80/90 ging.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Nu nog een podium voor Max en alles is weer zoals het was...
Ze zijn trouwens alweer de beste vriendjes hoor:
https://streamable.com/69mia

AaawhGrimmie187 schreef op woensdag 25 april 2018 @ 18:47:
Hebben we het nog steeds over dat kusje wat Vettel Hamilton gaf vorig naar? Zucht..
Ze zijn trouwens alweer de beste vriendjes hoor:
https://streamable.com/69mia
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ah, ze gaan toch niet door met het zinloze Max bashen. De twee weken met weinig F1 nieuws zijn dus weer overleefd met genoeg clickbait.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hij mag aanschuiven bij de post-race persco om zijn winst nader te duiden. ;-)
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
DaniëlWW2 schreef op woensdag 25 april 2018 @ 22:12:
[...]
Ah, ze gaan toch niet door met het zinloze Max bashen. De twee weken met weinig F1 nieuws zijn dus weer overleefd met genoeg clickbait.

VER is 'outside speaking dutch'. Dat weten we toch

Spotmatic schreef op woensdag 25 april 2018 @ 22:14:
[...]
Hij mag aanschuiven bij de post-race persco om zijn winst nader te duiden. ;-)

Lance Stroll believes that victory in last year's Azerbaijan Grand Prix would have been his if he had been more aggressive against Daniel Ricciardo at the red flag restart.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
die van Red Bull zijn vaak wel leuk maar die is er nog niet
[ Voor 19% gewijzigd door iichel op 26-04-2018 10:35 ]
Bocht 3
Bocht 4
[ Voor 48% gewijzigd door Jasphur op 26-04-2018 11:23 ]

* nachtnet wil deze wel op de oprit hebben staan..
Update:

[ Voor 52% gewijzigd door nachtnet op 26-04-2018 11:34 ]
nachtnet schreef op donderdag 26 april 2018 @ 11:21:
Lada Niva (toch de onverwoestbare terreinwagen.)
[afbeelding]
Kerstkaart van 2016/2017 staat ook nog achterop?
How's my driving? Call Christian Horner
Oops, dagje vergist
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 26-04-2018 11:34 ]
210667
En weer een ton in da pocket voor een reclame.. Doet ie goed die Max...nachtnet schreef op donderdag 26 april 2018 @ 11:21:
Mogen de eigenaren van die balkonnetjes er nou op zitten tijdens het rijden? Of is dat vanwege veiligheid niet aan te raden?

[ Voor 45% gewijzigd door Jasphur op 26-04-2018 12:09 ]
* nachtnet verwacht dat de balkonnetjes verboden terrein zijn tijdens de race.
Ach, lekker met vrienden en familie op dat balkonnetje hossen, gebeurt er nog 's wat.nachtnet schreef op donderdag 26 april 2018 @ 12:40:
wel of geen race, ik zou sowieso twijfels hebben bij de (oosteuropese-)bouwkwaliteit van die balkonnetjes.
Want in Nederland wordt wel altijd "stevig" gebouwd? In Maastricht is verschillende jaren terug ook nog een balkon van een appartementencomplex naar beneden gekomen (waarna de daaronder hangende balkons uiteraard ook naar beneden kwamen). Daarnaast bleek die parkeergarage bij vliegveld Eindhoven ook niet echt stevig te zijnnachtnet schreef op donderdag 26 april 2018 @ 12:40:
wel of geen race, ik zou sowieso twijfels hebben bij de (oosteuropese-)bouwkwaliteit van die balkonnetjes.
Maar de balkonnetjes zullen lijkt mij (uiteraard) off limits zijn tijdens het weekend. Al is het maar om te voorkomen dat bv iemand iets op het circuit gooit. Maar lijkt mij dat dat bij andere straten circuits niet anders zal zijn.
RobertMe schreef op donderdag 26 april 2018 @ 12:44:
[...]
Want in Nederland wordt wel altijd "stevig" gebouwd? In Maastricht is verschillende jaren terug ook nog een balkon van een appartementencomplex naar beneden gekomen (waarna de daaronder hangende balkons uiteraard ook naar beneden kwamen). Daarnaast bleek die parkeergarage bij vliegveld Eindhoven ook niet echt stevig te zijn
Maar de balkonnetjes zullen lijkt mij (uiteraard) off limits zijn tijdens het weekend. Al is het maar om te voorkomen dat bv iemand iets op het circuit gooit. Maar lijkt mij dat dat bij andere straten circuits niet anders zal zijn.
Maastricht is geen Nederland.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
[ Voor 82% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-04-2018 14:09 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Bij ons in Arnhem ook nieuwjaarsnacht studenten door balkon gezakt. Wel statig herenhuis maar onderhoud van de houten draagbalken was er al heel lang niet meer geweest. Baku vind ik trouwens een mooie stad. Is al heel lang (oliegeld, een van de oudste olie vindplaaten in de wereld) best een cosmopoliete stad. Het doet me qua bouwkwaliteit aan spanje denken, (Valencia, Sevilla). Ook niet denderend daar maar het stort niet zomaar in!
een treffende spreuk
- DaniëlWW2
- Niet online
Nou, dan weten we in ieder geval waarom Max de aankomende race een straf van de stewards krijgt.nachtnet schreef op donderdag 26 april 2018 @ 14:01:
@DaniëlWW2
Stewards tijdens deze GP:
-Garry Connelly
-Dennis Dean
-Tom Kristensen

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Das toch dezelfde steward die de penalty gaf op COTA?DaniëlWW2 schreef op donderdag 26 april 2018 @ 14:03:
[...]
Nou, dan weten we in ieder geval waarom Max de aankomende race een straf van de stewards krijgt.![]()

Vraag is alleen wanneer en welke smaak.DaniëlWW2 schreef op donderdag 26 april 2018 @ 14:03:
[...]
Nou, dan weten we in ieder geval waarom Max de aankomende race een straf van de stewards krijgt.![]()
+5/10 plaatsen gridstraf tijdens/na Q
of 10 sec-stop&go tijdens race?
Wat doet RBR eigenlijk steeds met die wagentjes naderhand? In AUS al die 2 AM DB11's, nu deze weer. Stickers eraf en aan een local schenken ofzo?nachtnet schreef op donderdag 26 april 2018 @ 11:21:
[afbeelding]
Update:
[afbeelding]
[afbeelding]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Mja die boven de baan lijken me sowieso off limits. En daarbuiten denk ik dat je best wat met de buurt kunt regelen. Eventueel toezichthouder bij de woning aanwezig. Lijkt mij namelijk wel een leuk gezicht als er allemaal mensen daar naar de race kijken.RobertMe schreef op donderdag 26 april 2018 @ 12:44:
[...]
Ik denk alleen: die herrie, daar wordt je wel snel gek van, zeker op die hoogte en afstand waar de airflow van de auto's ook heen gaat. Even de start kijken en dan snel weer naar binnen
Ik kan me die video van Singapore nog herinneren van die gozer die niet kon slapen vanwege de race. Dat je dacht van "oh maar die heeft gewoon zijn raam open". En dat ie toen doodleuk wél het raam open deed om het verschil te horen (waarvan je dus dacht dat ie al open stond)

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 26-04-2018 14:10 ]
Volgens mij zag ik dit jaar nog wat ondergrondse parkeergarages voorbijkomen in Nederlandse gemeenten die achteraf toch niet zo stevig bleken, gelukkig wel opgemerkt voordat er rampen gebeuren.RobertMe schreef op donderdag 26 april 2018 @ 12:44:
[...]
Want in Nederland wordt wel altijd "stevig" gebouwd?
Ben nu wel benieuwd naar de regels trouwens. Het zou raar zijn als je daar normaal best mag zitten, maar tijdens de race niet. Zo van u mag prima in uw eigen tijd doodvallen, maar liever als wij uw stad over hebben genomen. Volgens mij staan de balkons in Monaco altijd ook stampensvol.
De AM's zijn fabrieks/dealer auto's. Die gaan gewoon terug naar de lokale markt.Gekkenhuis schreef op donderdag 26 april 2018 @ 14:08:
[...]
Wat doet RBR eigenlijk steeds met die wagentjes naderhand? In AUS al die 2 AM DB11's, nu deze weer. Stickers eraf en aan een local schenken ofzo?
Video in de twitter-link:
https://twitter.com/ZiggoSportF1/status/989476754166243329
[ Voor 12% gewijzigd door nachtnet op 26-04-2018 14:15 ]
Dat de balkonnetjes er gammel uit zien is een ding, maar je wilt ook niet dat iemand op zo'n balkon iets uit z'n handen laat vallen en dat op het circuit terecht komt (of nog erger moedwillig met dingen gaat gooien). In Monaco hangen de balkons volgens mij ook allemaal naast het circuit en niet erboven (/zo kort erop).Franco10 schreef op donderdag 26 april 2018 @ 14:10:
Ben nu wel benieuwd naar de regels trouwens. Het zou raar zijn als je daar normaal best mag zitten, maar tijdens de race niet. Zo van u mag prima in uw eigen tijd doodvallen, maar liever als wij uw stad over hebben genomen. Volgens mij staan de balkons in Monaco altijd ook stampensvol.
Gelukkig kan Max helemaal geen bochten overslaan in Bakunachtnet schreef op donderdag 26 april 2018 @ 14:01:
@DaniëlWW2
Stewards tijdens deze GP:
-Garry Connelly
-Dennis Dean
-Tom Kristensen
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Daarbij vraag ik mij af in hoeverre je er nou echt wil zitten. Die hete lucht die van die wagens of komt en de herrie door dat nauwe straatje zullen niet echt heel fijn zijn.RobertMe schreef op donderdag 26 april 2018 @ 14:20:
[...]
Dat de balkonnetjes er gammel uit zien is een ding, maar je wilt ook niet dat iemand op zo'n balkon iets uit z'n handen laat vallen en dat op het circuit terecht komt (of nog erger moedwillig met dingen gaat gooien). In Monaco hangen de balkons volgens mij ook allemaal naast het circuit en niet erboven (/zo kort erop).
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=-0gIVlaKCT4]
Zou wel grappig zijn als Connelly Verstappen nog een tijdstraf geeft nadat ie hetzelfde probeert te flikken als Perez in deze fotonachtnet schreef op donderdag 26 april 2018 @ 14:30:
@Bansheeben bij ingaan bocht 8 is er nog wel wat af te snijden, (vraag maar aan Perez.)
[afbeelding]
ook ideaal als aanlooppunt naar een rode vlag.
*Verstappen crashes into wall*nachtnet schreef op donderdag 26 april 2018 @ 14:35:
@Bansheeben PER had iets te veel kerb meegepakt in bocht 8, en was de wagen kwijt. Daarna is die kerb iets aangepast en zijn tracklimits daar wat strenger gehandhaafd. Prima plek voor +5 voor/tegen VER
ook ideaal als aanlooppunt naar een rode vlag.
Race Direction: "5 seconds time penalty to driver #33 for Cutting a corner"
*Vettel crashes into Hamilton under SC*
Race Direction: "10 seconds time penalty to driver #33 for causing a collision"
Race Directions: "3 stop and go penalties for #33"
Reason: Disobeying cornerspeed limitsJasphur schreef op donderdag 26 april 2018 @ 14:44:
*Verstappen drives for 3 laps without any incidents*
Race Directions: "3 stop and go penalties for #33"
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Geen gesprekken tussen Ferrari en Danny Ric. Goede vraag was dat.sjaool schreef op donderdag 26 april 2018 @ 14:32:
Persco voor zolang het duurt en hij nog niet op de officiële kanalen staat.
[video]
Alsof hij dat zou toegeven als het wel het geval wasStoelpoot schreef op donderdag 26 april 2018 @ 15:09:
[...]
Geen gesprekken tussen Ferrari en Danny Ric. Goede vraag was dat.
Race direction: counter clockwiseBansheeben schreef op donderdag 26 april 2018 @ 14:42:
[...]
*Verstappen crashes into wall*
Race Direction: "5 seconds time penalty to driver #33 for Cutting a corner"
*Vettel crashes into Hamilton under SC*
Race Direction: "10 seconds time penalty to driver #33 for causing a collision"
Ik denk dat je race director bedoelt
Race directie dan. Oh wacht, same problemRobertMe schreef op donderdag 26 april 2018 @ 15:17:
[...]
Race direction: counter clockwise
Ik denk dat je race director bedoelt
Daarnaast gaat de race director overigens ook niet over straffen.Bansheeben schreef op donderdag 26 april 2018 @ 15:21:
[...]
Race directie dan. Oh wacht, same problem
Charlie Whiting is de race director, maar die gaat alleen over het verloop van de race. Straffen komen altijd van de stewards af en wordt ook als zodanig aangegeven. Hoogstens dat op die officiële documenten iets staat van "Having received a report from the race director the stewards have decided...". Dus hoogstens dat Charlie Whiting (of mensen onder hem) iets opvalt en de stewards erop wijzen om te onderzoeken.
Ik kijk teveel MotoGP: https://www.boxrepsol.com...rve-centre-of-the-motogp/RobertMe schreef op donderdag 26 april 2018 @ 15:30:
[...]
Daarnaast gaat de race director overigens ook niet over straffen.
Charlie Whiting is de race director, maar die gaat alleen over het verloop van de race. Straffen komen altijd van de stewards af en wordt ook als zodanig aangegeven. Hoogstens dat op die officiële documenten iets staat van "Having received a report from the race director the stewards have decided...". Dus hoogstens dat Charlie Whiting (of mensen onder hem) iets opvalt en de stewards erop wijzen om te onderzoeken.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=mgv0asMhHCk]
Wel even klikken want insluiten mag schijnbaar niet van onze vrienden bij Ziggo.
[ Voor 24% gewijzigd door sjaool op 26-04-2018 15:59 ]
Dan zou je ook moeten weten dat daar tegenwoordig ook FIM stewards zijn die de straffen uitdelenBansheeben schreef op donderdag 26 april 2018 @ 15:34:
[...]
Ik kijk teveel MotoGP: https://www.boxrepsol.com...rve-centre-of-the-motogp/

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Renault. Van vier elementen in China naar drie
Ferarri. Lage df set up
https://twitter.com/albertfabrega
[ Voor 25% gewijzigd door nachtnet op 26-04-2018 16:42 ]
nachtnet schreef op donderdag 26 april 2018 @ 14:08:
[...]
Vraag is alleen wanneer en welke smaak.
+5/10 plaatsen gridstraf tijdens/na Q
of 10 sec-stop&go tijdens race?

- DaniëlWW2
- Niet online
[ Voor 3% gewijzigd door Pierre op 27-04-2018 09:22 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
- DaniëlWW2
- Niet online
Verder wordt er nu nog heel veel stof van de baan gereden. Voorlopig is er dus niks bijzonders.
Smiling as the shit comes down...
- DaniëlWW2
- Niet online
Gewoon solide 1eScrooLoose schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:10:
Hopen op een incidentloos weekend voor onze Max, laat hem dan maar "gewoon" een solide 5e of 6e worden dit weekend
You may enlighten me!
Ik mag hopen dat de Bulls voor wat actie kunnen zorgen. Een 5e of 6e plaats neem ik geen genoegen mee. Een podiumplek voor beiden moet kunnen.ScrooLoose schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:10:
Hopen op een incidentloos weekend voor onze Max, laat hem dan maar "gewoon" een solide 5e of 6e worden dit weekend
Mwah.. Ik vroeg me net al af hoelang het zal duren voordat hij hem in de muur zetScrooLoose schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:10:
-
- DaniëlWW2
- Niet online
You may enlighten me!
Daar gaan we voorDaniëlWW2 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:14:
Vettel en Hamilton rammen elkaar gewoon eraf, net zoals Bottas en Kimi. Max wint, Ricciardo twee en Alonso op het podium.
VER en RIC rijden op Soft en HAM en BOT op Super Soft.
Ik moet zeggen dat het geluid in Baku mij wel bevalt.
[ Voor 25% gewijzigd door sjaool op 27-04-2018 11:22 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Gewoon zeuren, maakt niet over waarover. Hou het nou eens gezellig.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1