Vreemd he, RIC hoor je niet maar die komt Max ook niet voorbij....
Red Bull lijkt wel last te hebben de banden aan het werk te krijgen.
Duur foutje van de hulk.....
Duur foutje van de hulk.....
Ze zijn net ingehaald door een Renaultdr.lowtune schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:38:
Hopen maar dat ze snel weg kunnen bij Renault en een goede andere power unit kunnen krijgen.

Dat is de keuze van de regie. RIC zal heus ook wel tegen de pitwall praten.SuBBaSS schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:38:
"When you grow up your heart dies"
weet je niet. Regie bepaalt wat wordt uitgezonden.SuBBaSS schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:38:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Denk ik niet. RB zou qua race pace bij Ferrari en Mercedes moeten kunnen blijven, maar ze liggen er gigantisch veel harder, zelfde banden.sjaool schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:37:
Jongens het is Baku, dus vrij normaal dat Red Bull topsnelheid mist. Dat Renault er voorbij gaat komt puur door het verschil in banden.
En de Hulk OUT.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Hulkenberg gaat ook lekker...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Echt spannend is het niet: de RBs zakken door het ijs, en gaan samen strijden voor p5.
Of ze rammen elkaar er zo uit
Of ze rammen elkaar er zo uit
[ Voor 15% gewijzigd door Witte op 29-04-2018 14:39 ]
Houdoe
toch beschadiging van de band van die touche met Sirotkin...Ari Gold schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:37:
HUL lekke band!
Lekker/jammer HUL.
Toch te hard geweest voor je bandjes?
Toch te hard geweest voor je bandjes?
Lijkt mij iets last te hebben van de wind...DaniëlWW2 schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:38:
RBR heeft met hun afstelling een goede topsnelheid hier, dat kon je de afgelopen dagen goed zien.sjaool schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:37:
Jongens het is Baku, dus vrij normaal dat Red Bull topsnelheid mist. Dat Renault er voorbij gaat komt puur door het verschil in banden.
En de Hulk OUT.
Lijkt dat ze meer problemen hebben met de nieuwe baanomstandigheden. Andere temperatuur etc.
Lijkt me stug dat het fuellsaving is aangezien Renault daar dan ook problemen zou mee moeten hebben.
Naar huisDaniëlWW2 schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:38:
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Knalt met zn achterkant tegen de muur.demonic schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:39:
[...]
toch beschadiging van de band van die touche met Sirotkin...
Pff Max. Als ie dit soort acties doet graag wel gecontroleerd
+ DRS
maar desaltnietemin is de pace van RB slecht.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
VER
Laat alsjeblieft RIC leven.

Dit had wederom heeel fout af kunnen lopen hoor.
PSN: xMaurice93
Check, zit wat in.sjaool schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:38:
[...]
Dat is de keuze van de regie. RIC zal heus ook wel tegen de pitwall praten.
Nou ja, gaat ie al....
de band knapte toen die begon in te sturen. Daardoor kwam die tegen de muur.
Dit!
Was kleine touche met de banden, hopelijk gaan die niet lek.
Heel lomp van Max inderdaad. Vooral zichtbaar op die replay.
Max drukt Ric bijna in de muur. Je teamgenoot is sneller laat hem gewoon fucking gaan man.
- DaniëlWW2
- Niet online
Volgens mij heeft Max gelijk en werkt zijn KERS niet of niet goed. Hij verliest te veel snelheid...
Laat Ricciardo gaan Max.
Laat Ricciardo gaan Max.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gewoon een probleem met de batterij hoor. Red bull is echt veel te sloom
Gewoon allebei geen KERS?
Hoop wel dat het goed blijft gaan, dat strijden bij RB
Hoop wel dat het goed blijft gaan, dat strijden bij RB
Flickr PSN ID= cheironnl
Ric ook KERS problemen.DaniëlWW2 schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:41:
Volgens mij heeft Max gelijk en werkt zijn KERS niet of niet goed. Hij verliest te veel snelheid...
Laat Ricciardo gaan.
Anders was hij er al lang voorbij geweest.
Red Bull en iets met gebrek aan energy..
Oei oei Max gaat zo niks meer kado krijgen van Ric later in het seizoen
RIC ook
Haters everywhere but I don’t really care
Ric klaagt over hetzelfde...DaniëlWW2 schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:41:
Laat Ricciardo gaan Max.
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
RIC heeft hetzelfde probleem horen we net.DaniëlWW2 schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:41:
Laat Ricciardo gaan Max.
Max moet ric gewoon voorbij laten, is sneller...
Ric meldt zelfde als Max. Ook batterij oplaad issue
CyBeRSPiN schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:41:
Red Bull en iets met gebrek aan energy..
Niet helemaal mee eens. Ric moest naar binnen, die had ook kunnen liftenFranco10 schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:41:
Max drukt Ric bijna in de muur. Je teamgenoot is sneller laat hem gewoon fucking gaan man.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Hij moet z'n frustratie wel in toom kunnen houden ja.....
Is wel een 'dingetje'.
Ah daar is RIC ook over z'n battery
Is wel een 'dingetje'.

Ah daar is RIC ook over z'n battery
Verdorie, zit te rillen op de bank van de spanning!
Dat de RB topsnelheid mist is 1 ding, maar dit verschil is wel schrijnend.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Nog 1.8 van Vettel af.Jackson6 schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:43:
RB heeft weer pace
Toch wel bizar dat Mercedes gewoon niet snel genoeg is om Ferrari het moeilijk te maken dit jaar. Nou was het altijd wel een auto die vooral op #1 moet liggen en voorsprong pakken maar Vettel gaat zo wel heel makkelijk.
Moet Max nou wel of niet racen? Ik snap de comments hier niet zo goed...Ric maar voorbij laten terwijl Ric ook problemen heeft?
@DaniëlWW2 RAI is boos!! Ding ding
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
En Verstappen alweer achter Sainz
Flickr PSN ID= cheironnl
Foutje
[ Voor 94% gewijzigd door Franco10 op 29-04-2018 14:45 ]
Racen ja, wheelbangen, nee. Het is al een paar keer misgegaan, VER kan het zich niet veroorloven het weer mis te laten gaan. Zeker niet op RIC.dr.lowtune schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:44:
Moet Max nou wel of niet racen? Ik snap de comments hier niet zo goed...Ric maar voorbij laten terwijl Ric ook problemen heeft?
De erg late remactie met touche was wellicht niet nodig..dr.lowtune schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:44:
Ligt daar nou een tak op de baan?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Stond daar nu een boom op de weg?
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Welke banden rijdt de top 3 ? Ook ultras?
Nee meer een boom...DutchCrownNL schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:45:
JaDutchCrownNL schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:45:
In ieder geval rijden beide RB wagens nog, Sainz moet te pakken zijn lijkt me.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik zie Max niemand ophouden hoor.Franco10 schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:44:
Omdat Max zijn teamgenoot in de Trulli train houdt kan Sainz als het zo doorgaat genoeg ruimte maken voor een extra stop. Niet super slim.
Nee natuurlijk niet.De_Bastaard schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:45:
SSDe_Bastaard schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:45:
die lag er al een ronde of 2-3.DutchCrownNL schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:45:
VET snelste ronde.
Happy cake day!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Wat is er met Gasly? Iemand iets meegekregen? Hij had p7 na de SC en nu op 11 seconde van de één na laatste.
Wat een prutser die HAM...
Nou Sainz, dat heeft vast even lekker gevoeld (maar je had er geen reet aan).
Het verdwijnen van de Renaults brengt ze nog niet dichter bij BOT
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Sowieso een pitstop. Verder geen idee.Timoth schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:47:
Wat is er met Gasly? Iemand iets meegekregen? Hij had p7 na de SC en nu op 11 seconde van de één na laatste.
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 29-04-2018 14:47 ]
Nee dat is de interval op Bottas.. helaas.
edit: de edit was me voor, stond 19 natuurlijk
Tijd voor een SC met deze voorsprong.
[ Voor 21% gewijzigd door tuinïnen op 29-04-2018 14:48 ]
29 seconden. 19 ten opzichte van bottas
Rb onbetrouwbare auto, jammer.
[ Voor 9% gewijzigd door Shva op 29-04-2018 14:48 ]
Nee.
Het duurt 17 rondjes, maar de pace lijkt terug. 47.5
[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 29-04-2018 14:48 ]
Kimi er met extra stop en hele veld inhalen gewoon achter de RB's.
[ Voor 6% gewijzigd door Señor Sjon op 29-04-2018 14:48 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Hmm Kimi in de buurt van rbr. Kan nog leuk worden
- DaniëlWW2
- Niet online
*Aluhoedje op.
Renault heeft softwarematig de batterijen van RBR gesaboteerd.
tuinïnen schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:47:
[...]
Nee dat is de interval op Bottas.. helaas.
edit: de edit was me voor, stond 19 natuurlijk
Tijd voor een SC met deze voorsprong.

RoestDaniëlWW2 schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:48:
*Aluhoedje op.![]()
En
Narigheid
Achtervolgen
U
Lange
Tijd
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Als je echt zoveel langzamer bent dan verdien je het ook niet. Hoeveel langzamer zijn ze nu per rondje?
Ferrari lijkt het toch wel goed in orde te hebben deze race!Señor Sjon schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:48:
Kimi er met extra stop en hele veld inhalen gewoon achter de RB's.
VET <5sec> HAM <5sec> BOT <19sec> VERVos schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:48:
[...]
Nee.
Het duurt 17 rondjes, maar de pace lijkt terug. 47.5
VER dus 29 sec achter op VET
3 sec ofzo
In een kwart race. Niet best, daar is echt wel iets mis.JackBol schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:49:
[...]
VET <5sec> HAM <5sec> BOT <19sec> VER
Holy bef...
Dat zei ik tochJackBol schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:49:
[...]
VET <5sec> HAM <5sec> BOT <19sec> VER
Kan iedereen nu drs gebruiken dan?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Gewoon zeuren, maakt niet over waarover. Hou het nou eens gezellig.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Gewoon zeuren, maakt niet over waarover. Hou het nou eens gezellig.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1