@
Cyberpope
Dit is inmiddels mijn 2e toestel waarbij mijn vorige last van plotseling afsluiten had, nu heeft deze daar opeens ook last van en ben ik er achter gekomen dat dit onstaat wanneer ik een andere launcher gebruik.
Zowel evie als Nova Launcher veroorzaken plotselinge shutdowns...
Zijn er meerdere gebruikers hier met dit probleem? Zou dit nog gefixt kunnen worden of kan ik maar beter snel ook deze weer omruilen? Ik zit nog binnen mijn bedenktijd dus kan hem omruilen maar dit lijkt mij geen hardware issue, meer software matig, maar als Cyberpope zonder problemen Nova draait dan is het blijkbaar niet iets algemeens?
Voor de duidelijkheid, toestel draaide een week probleemloos met standaard launcher, ervoor en erna andere launchers gebruikt en dit ging gelijk mis...
Edit: Ik kan echt helemaal niks hierover op internet vinden, het lijkt alsof ik de enige persoon ben met problemen met launchers, maar wat ik dan zo frappant vind is dat zelfs een nieuw toestel dezelfde problemen geeft...
Edit2: Nu voor de test Microsoft launcher aan het draaien, kijken hoelang hij het vol houd.
[
Voor 16% gewijzigd door
Xm0ur3r op 18-06-2018 12:06
]