HMD komt met een nieuwe versie van de Nokia 6. Dat toestel draait op de Snapdragon 630-soc en heeft een 5,5"-lcd met een resolutie van 1920x1080 pixels. De vingerafdrukscanner is naar de achterkant van de behuizing verplaatst en de camera heeft nu een 16-megapixelresolutie. Een versie met 3GB ram en 32GB opslagruimte komt in april uit voor 279 euro en een variant met 4GB ram en 64GB flashopslag gaat 299 euro kosten. De Nokia 6 is onderdeel van het Android One-programma en draait Android Oreo als ze op de markt komen. HMD voorzag de Nokia-toestellen al van een Android-versie zonder een duidelijk aanwezige schil, maar nu zijn ze officieel onderdeel van Android One. Dat betekent dat er een schone Android-installatie op draait met weinig extra's. Fabrikanten leveren vaak wel een eigen camera-app mee.
Terug naar Inhoudsopgave
Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
Inmiddels wel confirmation dat 4GB/64GB-model ook naar onze markt komtCLB schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:20:
Dat model noemde Nokia zelf ook, maar heb nog geen webshop gezien die hier wat over noemt...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dat is goed te horen, hoe kom je aan deze informatie?CLB schreef op maandag 5 maart 2018 @ 12:33:
[...]
Inmiddels wel confirmation dat 4GB/64GB-model ook naar onze markt komt
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
Bronnen bij fabrikant/distri. Mooie kleurstelling wel zeg dat blauw/goud

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
En wanneer?CLB schreef op maandag 5 maart 2018 @ 12:33:
[...]
Ter land, ter zee en in de kroeg
Durf ik nog niet hard te roepen, uitlevering van Nokia 6 vorig jaar ging natuurlijk ook niet jofel
Wordt dit een dual sim versie?CLB schreef op maandag 5 maart 2018 @ 12:33:
[...]
Edit: Er staat nu wel een 4gb dual sim versie in de pricewatch
[ Voor 12% gewijzigd door NIB0R op 08-03-2018 08:54 ]
Lijkt me hybrid-slot, dit trek ik uit de specsheet:NIB0R schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:15:
Wordt dit een dual sim versie?

Dus dan krijgen we een witte 3/32GB €279,00-, zwarte 3/32GB € 279,00- en blauwe 4/64GB €299,00-variant.Edit: Er staat nu wel een 4GB dual sim versie in de pricewatch
EDIT: Inclusief Chromecast, mooi zeg! Heb zelf een Nokia 8, maar die Nokia 6 is prima geprijsd zeg
[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 08-03-2018 10:52 ]
De 4/64GB variant staat ook in wit en zwart in de PW, enkel nog geen prijs... Maar ik gok dat die niet veel van de blauwe gaat afwijken.
pricewatch: Nokia 6 (2018) 4GB ram, 64GB opslag Zwart
pricewatch: Nokia 6 (2018) 4GB ram, 64GB opslag Zwart
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Die gaan niet komen, die pumped up variant komt alleen in blauw/goudUniversal Creations schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:49:
De 4/64GB variant staat ook in wit en zwart in de PW
Waarom zijn ze dan in de PW gezet? En waarom alleen maar blauw voor deze versie? Zijn ze bang dat ze anders geen blauwe gaan verkopen?CLB schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:52:
[...]
Die gaan niet komen, die pumped up variant komt alleen in blauw/goud
Kwestie van Tweakerscrew die denk huidige 3/32GB-devices heeft gekloond...
Er staat ook een blauw/gouden 3/32GB-variant in de Pricewatch die komt ook niet
Er staat ook een blauw/gouden 3/32GB-variant in de Pricewatch die komt ook niet
Echt waar? Da's wel erg interessant. Audio of video? En welk model?CLB schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:51:
[...]
EDIT: Inclusief Chromecast, mooi zeg! Heb zelf een Nokia 8, maar die Nokia 6 is prima geprijsd zeg
(ik wilde eigenlijk de nieuwe 7-versie, maar die is gruwelijk groot als je zoals ik van een Xperia Z5 Compact vandaan komt

ingejanse.nl: dingen die ik doe
Even doorklikken vanuit PW, lijkt op nieuwe model videoInge Janse schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 13:17:
Echt waar? Da's wel erg interessant. Audio of video? En welk model?
Ah, zo, op bijvoorbeeld https://www.belsimpel.nl/...rt?utm_source=2001&cntd=1. Blijkbaar dus een reguliere Chromecast (laatste editie), geen Ultra of Audio. Die heb ik al, dus da's een tikkie dubbelop (misschien handig voor op vakantie, hoewel ik nog nooit de aandrang heb gehad te gaan youtuben/netflixen in het hotel of de airbnb ofzo).CLB schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 13:57:
[...]
Even doorklikken vanuit PW, lijkt op nieuwe model video
To whom it may concern: de 64/4-versie (in het blauw nog wel) komt inderdaad naar Nederland \o/ alleen 3 weken later dan de 32/3-versie 
https://www.belsimpel.nl/nokia-6-1/64gb_blauw/los-toestel
https://www.belsimpel.nl/nokia-6-1/64gb_blauw/los-toestel
Vandaag 15% korting op Nokia smartphones bij de Mediamarkt, helaas alleen de 3/32Gb versie. Dat betekent €237,15.
Edit: Inclusief Chromecast t.w.v. €39,- (nu ook bij Mediamarkt) lijkt mij een onverslaanbare deal!
Edit: Inclusief Chromecast t.w.v. €39,- (nu ook bij Mediamarkt) lijkt mij een onverslaanbare deal!
[ Voor 31% gewijzigd door DrWoetR op 21-03-2018 13:32 ]
PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort
Dit is de oude..... Niet de nokia 6 2018DrWoetR schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 08:06:
Vandaag 15% korting op Nokia smartphones bij de Mediamarkt, helaas alleen de 3/32Gb versie. Dat betekent €237,15.
Dat heb je fout, het betreft wel degelijk ook de pre-order voor de New Nokia 6 (2018). Ik heb zojuist de witte besteld.Dit is de oude..... Niet de nokia 6 2018
Hij geeft bij mij als ik op de nieuwe klik gewoon nog 279 aan.DrWoetR schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 11:38:
[...]
Dat heb je fout, het betreft wel degelijk ook de pre-order voor de New Nokia 6 (2018). Ik heb zojuist de witte besteld.
Zet hem eens in je winkelmandje?Hij geeft bij mij als ik op de nieuwe klik gewoon nog 279 aan.
EDIT: Bij de witte werkt het wel goed.
Goede deal wel. Persoonlijk ben ik voor de actie met gratis chromecast gegaan aangezien ik toch op het punt stond die te kopen: €259 betaald en min de chromecast (€39) is dat €220 en du zelfs nog voordeliger voor mij.

[ Voor 38% gewijzigd door Philip Ross op 21-03-2018 11:46 ]
Je hebt het over de actie van Belsimpel, denk ik? Maar dan heb je toch €279,- betaald, minus je "winst" van je Chromecast?Philip Ross schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 11:41:
[...]
EDIT: Bij de witte werkt het wel goed.
Goede deal wel. Persoonlijk ben ik voor de actie met gratis chromecast gegaan aangezien ik toch op het punt stond die te kopen: €259 betaald en min de chromecast (€39) is dat €220 en du zelfs nog voordeliger voor mij.
[afbeelding]
nee, want als je combineerd met een abonnement betaal je maar €254 + verzending en niet de volle €279. Abonnement wordt er niet duurder van dus is daadwerkelijke korting.DrWoetR schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 11:49:
[...]
Je hebt het over de actie van Belsimpel, denk ik? Maar dan heb je toch €279,- betaald, minus je "winst" van je Chromecast?
Ik zie nu net dat je ook bij de MM een gratis Chromecast er bij krijgt! Dus €237,15 + gratis Chromecast lijkt mij een onverslaanbare deal!
Dank, dat is er nieuw bij. Dan ga ik mijn andere bestellinge annuleren en bij de MM bestellen. Gratis geldDrWoetR schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 12:19:
Ik zie nu net dat je ook bij de MM een gratis Chromecast er bij krijgt! Dus €237,15 + gratis Chromecast lijkt mij een onverslaanbare deal!
Ik zie de Chromecast echter niet bij mijn bestelbevestiging terug helaas.
Ik zag hem ook niet staan en heb de klantenservice gebeld. Deze verzekerde mij dat deze wel degelijk werd meegeleverd.SebasFM schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 13:40:
Ik zie de Chromecast echter niet bij mijn bestelbevestiging terug helaas.
De 64 GB-versie staat nu ook op Bol.com: https://www.bol.com/nl/p/...42636/?s2a=#product_title
Alleen staat er niets over de Chromecast (bij de 32 GB-versie wel).
Edit: Chromecast staat er nu wel bij
Alleen staat er niets over de Chromecast (bij de 32 GB-versie wel).
Edit: Chromecast staat er nu wel bij
[ Voor 9% gewijzigd door remco8264 op 23-03-2018 14:28 ]
Mediamarkt herhaalt vandaag alle merkendeals van afgelopen week. Dus sla alsnog je slag, de witte en zwarte kosten nu €237,15 incl. gratis Chromecast.
En met cashback.nl nog bijna 6 euro eraf!!DrWoetR schreef op zondag 25 maart 2018 @ 13:42:
Mediamarkt herhaalt vandaag alle merkendeals van afgelopen week. Dus sla alsnog je slag, de witte en zwarte kosten nu €237,15 incl. gratis Chromecast.
Ik zie inmiddels dat de levertijd voor de 64GB/4GB versie is aangepast bij Belsimpel naar 3 weken.
https://www.belsimpel.nl/...toestel#accessoirebundels
https://www.belsimpel.nl/...toestel#accessoirebundels
Nu ook via andere dealers beschikbaar dan bij Belsimpel. Daar heb ik in elk geval m'n bestelling geannuleerd en nu via Mobiel.nl m'n abonnement vernieuwd. Is goedkoper!
Let even op; er staan nu ineens extra voorwaarden vermeld op de site van Mediamarkt. Blijkbaar wordt de Chromecast nagezonden NA registratie, je kan pas registreren als je telefoon binnen is (want je moet je IMEI opgeven) EN er zijn slechts 2000 exemplaren beschikbaar. What the...
Ik zie het ja, maar die voorwaarden stonden er niet toen ik bestelde. Dus als ik niet binnen een week na ontvangst telefoon via die actie dat ding heb dan eis ik gewoon dat de MM hun originele aanbieding nakomt en er gewoon alsnog een opstuurtDrWoetR schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 23:06:
Let even op; er staan nu ineens extra voorwaarden vermeld op de site van Mediamarkt. Blijkbaar wordt de Chromecast nagezonden NA registratie, je kan pas registreren als je telefoon binnen is (want je moet je IMEI opgeven) EN er zijn slechts 2000 exemplaren beschikbaar. What the...
De Chromecast is blijkbaar een actie van de fabrikant, niet van de verkoper. Klagen bij de MM zal geen zin hebben. Als jij je niet aanmeldt voor de actie, krijg je die Chromecast ook niet.Philip Ross schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 11:33:
[...]
Ik zie het ja, maar die voorwaarden stonden er niet toen ik bestelde. Dus als ik niet binnen een week na ontvangst telefoon via die actie dat ding heb dan eis ik gewoon dat de MM hun originele aanbieding nakomt en er gewoon alsnog een opstuurt
Ik ga het zeker proberen via die actie. Maar als dat niet lukt heb ik nog een screenshot van de pagina van de MM waar staat dat die chromecast er gratis bij komt zonder dat daar extra voorwaarden bij staan. Kan zeker proberen dan alsnog iets te krijgen van de MM.Douwedouwe schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 15:49:
[...]
De Chromecast is blijkbaar een actie van de fabrikant, niet van de verkoper. Klagen bij de MM zal geen zin hebben. Als jij je niet aanmeldt voor de actie, krijg je die Chromecast ook niet.
Naar aanleiding van berichten dat je voor de ontvangst van een chromecast eerst registratieformulieren moet invullen een klacht ingediend bij MM. Hielp niets je moest maat iemand zoeken die het voor je regelde. Vervolgens klacht ingediend via thuiswinkel.org. Antwoord MM:
Je ontvangt dit bericht naar aanleiding van jouw klacht op Thuiswinkel.org.
Wij begrijpen dat er een vervelende situatie is ontstaan door de wijziging in de informatie op de website over het ontvangen van de Chromecast.
Wij hebben daarom bij onze achterliggende afdeling navraag gedaan of wij je een Chromecast toe kunnen sturen zonder dat je je hiervoor dient te registreren. Wij hebben daar een positief antwoord op ontvangen.
Nadat de release is geweest wordt er een inventarisatie gemaakt van alle uitgeleverde toestellen. De personen welke een Nokia hebben besteld waarbij de Chromecast hoort, zullen deze nageleverd krijgen. Er wordt hierin niet gekeken of er een registratie is gedaan.
Je mag er dus vanuit gaan dat je binnen korte tijd nadat je jouw Nokia 6 hebt ontvangen, ook de Chromecast thuisgestuurd krijgt.
Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.
Duidelijk en opgelost lijkt me !
Je ontvangt dit bericht naar aanleiding van jouw klacht op Thuiswinkel.org.
Wij begrijpen dat er een vervelende situatie is ontstaan door de wijziging in de informatie op de website over het ontvangen van de Chromecast.
Wij hebben daarom bij onze achterliggende afdeling navraag gedaan of wij je een Chromecast toe kunnen sturen zonder dat je je hiervoor dient te registreren. Wij hebben daar een positief antwoord op ontvangen.
Nadat de release is geweest wordt er een inventarisatie gemaakt van alle uitgeleverde toestellen. De personen welke een Nokia hebben besteld waarbij de Chromecast hoort, zullen deze nageleverd krijgen. Er wordt hierin niet gekeken of er een registratie is gedaan.
Je mag er dus vanuit gaan dat je binnen korte tijd nadat je jouw Nokia 6 hebt ontvangen, ook de Chromecast thuisgestuurd krijgt.
Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.
Klinkt goed, eerst maar even afwachtencybermannetje schreef op woensdag 4 april 2018 @ 13:02:
Probleem komt vanuit distri, die deze gadget eerst zou meeleveren en dat helaas niet kon waarmaken.
Beetje vertrouwen blijven houden. Zoals gezegd was de aanvankelijke reactie ook je regelt t maar en verwijzing naar distributeur. Maar nu staat t zwart op wit. Denk niet dat MM nu nog terugkrabbelt. Maar we gaan t zien.CLB schreef op woensdag 4 april 2018 @ 13:06:
[...]
Klinkt goed, eerst maar even afwachten
Probleem komt vanuit distri, die deze gadget eerst zou meeleveren en dat helaas niet kon waarmaken.
Ik vind het heel vreemd. Op deze manier kan je 2x een Chromecast aanvragen. Een keer via het officiele kanaal en een keer omdat je huilie huilie doet bij de MediaMarkt.
Ik denk dat de mediamarkt prima in staat is om contact op te nemen met dat externe bedrijf en zo jouw imei daar al af te strepen. Dan kan je slechts 1 keer een chromecast krijgen.Douwedouwe schreef op woensdag 4 april 2018 @ 16:51:
Ik vind het heel vreemd. Op deze manier kan je 2x een Chromecast aanvragen. Een keer via het officiele kanaal en een keer omdat je huilie huilie doet bij de MediaMarkt.
maar dat is iets tussen de mediamarkt en dat bedrijf aangezien de mediamarkt in hun voorwaarden had staan dat zij die chromecast leveren.
De reclame van Mediamarkt is in essentie misleidend. Op het moment dat telefoon uitgeleverd wordt verblijf ik enkele weken in het buitenland en ben niet in de gelegenheid te voldoen aan registratie eisen. Had men dit gemeld had ik de telefoon niet bij Mediamarkt besteld. En war dubbele chromecast betreft, niet iedereen is een oplichter!!Douwedouwe schreef op woensdag 4 april 2018 @ 16:51:
Want in het buitenland hebben ze natuurlijk geen internet ...
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Is er eigenlijk een officiële releasedatum voor Nederland bekend voor de nieuwe Nokia 6? Uit de informatie van de verschillende webshops word ik ook niet veel wijzer...
Gok 1 deze dagen.tijn.online schreef op woensdag 11 april 2018 @ 15:19:
Is er eigenlijk een officiële releasedatum voor Nederland bekend voor de nieuwe Nokia 6? Uit de informatie van de verschillende webshops word ik ook niet veel wijzer...
Belsimpel verwacht hem binnen 2 a 4 dagen, Mediamarkt de 13e.
Saturn en Mediamarkt Duitsland ligt ie ook al in magazijn, dus de shops krijgen die ook 1 dezer dagen
Het zal mij benieuwen... Van de Nokia 7+ is momenteel ook alleen de zwarte variant uit, de witte moet nog volgen. Als ik zo kijk naar de verschillende leverdata van de zwarte, ben ik bang dat de witte ook pas later verschijnt.
Ik heb zojuist even gebeld met de klantenservice van de Mediamarkt. Ik ben niet zozeer ongeduldig, maar ik wil wel graag weten waar ik aan toe ben.
Zowel de witte als de zwarte zijn nog niet op voorraad. Wellicht komen ze later vandaag nog binnen, dat is natuurlijk mogelijk. Willen jullie laten weten wanneer je een verzendbevestiging binnen hebt gekregen? En dan ook vermelden om welke kleur het gaat?
Zowel de witte als de zwarte zijn nog niet op voorraad. Wellicht komen ze later vandaag nog binnen, dat is natuurlijk mogelijk. Willen jullie laten weten wanneer je een verzendbevestiging binnen hebt gekregen? En dan ook vermelden om welke kleur het gaat?
[ Voor 6% gewijzigd door DrWoetR op 12-04-2018 11:46 ]
Zwarte komen eerst, wit (en blauw) volgen. Volgens de PW is er al stock bij sommige toko's
Anoniem: 262853
Bij Belsimpel staat de zwarte nu als, vandaag besteld morgen in huis of morgen afhalen in de winkel.
https://www.belsimpel.nl/...rt?utm_source=2001&cntd=1
https://www.belsimpel.nl/...rt?utm_source=2001&cntd=1
Mediamarkt heeft zijn levertijd aangepast van "online beschikbaar vanaf 13-04" aangepast naar "levertijd langer dan 2 weken".
Zou dat betekenen dat de eerste batch uitverkocht is, of dat de eerste batch nog binnen moet komen? Ik denk dat we nog even geduld moeten hebben.
Zou dat betekenen dat de eerste batch uitverkocht is, of dat de eerste batch nog binnen moet komen? Ik denk dat we nog even geduld moeten hebben.
Bij mijn bestelling staat wel nog steeds verkrijgbaar vanaf 13-4. Dus ben benieuwd. Als ik vandaag niks hoor over mijn bestelling ga ik wel even navragen bij de klantenservice wat er mis is gegaan. Lijkt mij vreemd dat als je een pre-order plaatst dat je dan eens op de release dag (zowel door MM aangekondigd als andere winkels hebben hem daadwerkelijk vandaag) te horen krijgt dat het nog 2 weken gaat duren.DrWoetR schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 07:57:
Mediamarkt heeft zijn levertijd aangepast van "online beschikbaar vanaf 13-04" aangepast naar "levertijd langer dan 2 weken".
Update. Er zijn op twitter meerdere mensen die navragen hoe het staat met de levertijd. Vanuit de mediamarkt geen algemeen antwoord dat ze niet op voorraad zijn maar gaan individueel kijken per bestelling. Dit geeft mij hoop dat ze wel een deel voorraad hebben.Philip Ross schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 08:47:
[...]
Bij mijn bestelling staat wel nog steeds verkrijgbaar vanaf 13-4. Dus ben benieuwd. Als ik vandaag niks hoor over mijn bestelling ga ik wel even navragen bij de klantenservice wat er mis is gegaan. Lijkt mij vreemd dat als je een pre-order plaatst dat je dan eens op de release dag (zowel door MM aangekondigd als andere winkels hebben hem daadwerkelijk vandaag) te horen krijgt dat het nog 2 weken gaat duren.
Heb zojuist zelf ook een DM gestuurd naar de mediamarkt en zal deze post updaten wanneer ik reactie heb.
Update 2: Ik heb reactie. Is nog niet op voorrad. Verwachten ergens volgende week voorraad te hebben. Heb nu om meer details gevraagd en aangegeven dat dit geen manier van werken is zo.
Update 3: Volgens de website van de MM hebben de winkels wel voorraad. Beetje vreemd dus. Misschien dat ze gewoon zo veel mogelijk fysiek proberen te verkopen, geld van pre-orders hebben ze toch al binnen.
[ Voor 17% gewijzigd door Philip Ross op 13-04-2018 14:18 ]
Want de schuld ligt bij de MM volgens jou?Philip Ross schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 13:19:
[...]
Heb nu om meer details gevraagd en aangegeven dat dit geen manier van werken is zo.
De vrachtwagen had een dag vertraging of de vrachtwagen is in zijn geheel zoek. De MM kan er niets aan doen dat de leverancier zijn afspraken niet na komt.
Gewoon een risico als je als consument een pre-order besteld, in mijn ogen.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 262853 op 13-04-2018 14:23 ]
Mijn laatste update: Ze hebben wel voorraad in de winkels zelf. Kan hem vandaag nog ophalen als ik nogmaals bestel. Lijkt mij dat ze dan ook vooraad hadden kunnen hebben om te sturen maar gewoon niet gedaan hebben.Anoniem: 262853 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 14:22:
[...]
Want de schuld ligt bij de MM volgens jou?
De vrachtwagen had een dag vertraging of de vrachtwagen is in zijn geheel zoek. De MM kan er niets aan doen dat de leverancier zijn afspraken niet na komt.
Dat is wel vreemd inderdaad.Philip Ross schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 14:23:
[...]
Mijn laatste update: Ze hebben wel voorraad in de winkels zelf. Kan hem vandaag nog ophalen als ik nogmaals bestel. Lijkt mij dat ze dan ook vooraad hadden kunnen hebben om te sturen maar gewoon niet gedaan hebben.
Maar wellicht zijn ze nu pas net binnen en gaan ze vanavond/morgenvroeg de deur uit. Ik zou in ieder geval niet zo doemdenken, is slecht voor je hart.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 262853 op 13-04-2018 14:26 ]
Dat zou kunnen, maar de servicemedewerker gaf echt heel duidelijk aan dat ze verwachten ergens volgende week pas voorraad te hebben. niet dat ze pas volgende week versturen.Anoniem: 262853 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 14:25:
[...]
Dat is wel vreemd inderdaad.
Maar wellicht zijn ze nu pas net binnen en gaan ze vanavond/morgenvroeg de deur uit.
heb nu gevraagd of mijn bestelling van bezorgen omgezet kan worden in afhalen, dan rij ik er straks op terugweg van mijn werk even langs.
Schijnt volgens zeggen van de MM medewerker een ander magazijn te zijn waaruit de winkels worden bevoorraad.Anoniem: 262853 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 14:25:
[...]
Dat is wel vreemd inderdaad.
Maar wellicht zijn ze nu pas net binnen en gaan ze vanavond/morgenvroeg de deur uit. Ik zou in ieder geval niet zo doemdenken, is slecht voor je hart.
Was ook niet mogelijk om de bestelling nog om te zetten naar "Afhalen in de Winkel"
Magazijn voor de online reserveringen wat vertraging, door kapotte vrachtwagen oid, wie zal het zeggen.JurienW schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 14:27:
[...]
Schijnt volgens zeggen van de MM medewerker een ander magazijn te zijn waaruit de winkels worden bevoorraad.
Was ook niet mogelijk om de bestelling nog om te zetten naar "Afhalen in de Winkel"
Ik rij morgen even langs een MM, hebben ze hem niet bestel ik wel bij Belsimpel, daar staat ie ook op voorraad en morgen in huis. (en die leveren ook op zondag
Enige nadeel is dat ik hem in de 15% korting besteld heb en dus nu de volle prijs moet betalen als ik bij de MM een andere ophaal. Kan nog wel via belsimpel o.i.d. korting krijgen maar is nog steeds iets duurder.Anoniem: 262853 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 14:33:
[...]
Magazijn voor de online reserveringen wat vertraging, door kapotte vrachtwagen oid, wie zal het zeggen.
Ik rij morgen even langs een MM, hebben ze hem niet bestel ik wel bij Belsimpel, daar staat ie ook op voorraad en morgen in huis. (en die leveren ook op zondag)
Ik ga als ze mijn bestelling niet omzetten of een bepaalde levertijd garantie geven wat lawai maken op social media over dat ze fysieke winkels voorang geven op pre-orders en dat dat echt niet kan. Eventueel een klacht hier en daar op websites. Zien of dat wel iets oplevert.
Als ik naar mijn orderstatus kijk, zegt deze "bestelling aangemaakt" (je bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending). Lekker duidelijk allemaal, nu maar hopen dat er vanavond een verzendvestiging op de mail komt.Philip Ross schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 13:19:
[...]
Update 2: Ik heb reactie. Is nog niet op voorrad. Verwachten ergens volgende week voorraad te hebben. Heb nu om meer details gevraagd en aangegeven dat dit geen manier van werken is zo.
Update 3: Volgens de website van de MM hebben de winkels wel voorraad. Beetje vreemd dus. Misschien dat ze gewoon zo veel mogelijk fysiek proberen te verkopen, geld van pre-orders hebben ze toch al binnen.
Bij mij is de status zojusit versprongen naar: Je bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending. levertijd staat nu op morgen, dus lading is waarschijnlijk op weg naar magazijnDrWoetR schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 15:30:
[...]
Als ik naar mijn orderstatus kijk, zegt deze "bestelling aangemaakt" (je bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending). Lekker duidelijk allemaal, nu maar hopen dat er vanavond een verzendvestiging op de mail komt.
Dus misschien toch morgen binnen dan.
[ Voor 26% gewijzigd door Philip Ross op 13-04-2018 16:32 ]
Gister rond 22:00 uur besteld bij Belsimpel, bezorgmoment vandaag tussen 15:30-18:00. 
Waarom Belsimpel, goede ervaringen mee. IphoneSE en 7 van vrouw en dochter komen er ook vandaan. Maand "bedenktijd" net als bij CoolBlue, alleen daar staat levering nog op de 23ste van deze maand.

Waarom Belsimpel, goede ervaringen mee. IphoneSE en 7 van vrouw en dochter komen er ook vandaan. Maand "bedenktijd" net als bij CoolBlue, alleen daar staat levering nog op de 23ste van deze maand.
[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 262853 op 14-04-2018 07:42 ]
Nou, mijn bestelstatus is onveranderd. Blijkbaar is de witte dus inderdaad nog niet op voorraad. Ik ben toch benieuwd hoe er dan omgegaan wordt met de Chromecast-actie. Volgens de voorwaarden zijn er slechts 2000 stuks voorradig en op=op. Gelukkig heb ik heb screenshots bewaard van de MM site voordat de extra voorwaarden vermeld werden, maar ik ben evengoed benieuwd hoe ze dat denken te lossen. 2000 per kleur?
Heb een zwarte besteld op de 15% kortingsdag , maar voordat de korting was toegepast (werd later die dag gecorrigeerd) maar status staat bij mij ook nog op "Je bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending" sinds gister middag.DrWoetR schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 12:35:
Nou, mijn bestelstatus is onveranderd. Blijkbaar is de witte dus inderdaad nog niet op voorraad. Ik ben toch benieuwd hoe er dan omgegaan wordt met de Chromecast-actie. Volgens de voorwaarden zijn er slechts 2000 stuks voorradig en op=op. Gelukkig heb ik heb screenshots bewaard van de MM site voordat de extra voorwaarden vermeld werden, maar ik ben evengoed benieuwd hoe ze dat denken te lossen. 2000 per kleur?
Valt me eerlijk gezegd wel tegen van de MM, pre-order je hem om er zeker van te zijn dat je hem bij uitkomen krijgt, maar in de winkel is die sneller beschikbaar.
Ik heb drie telefoons besteld, 1 nokia 7+ 2018 ( voor mijn schoonvader) en 2 nokia's 6 2018.
Gister heb ik de eerste Chromecast gister binnen gekregen, een week nadat de nokia 7 geleverd is.
Gister heb ik de eerste Chromecast gister binnen gekregen, een week nadat de nokia 7 geleverd is.
Same here.JurienW schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 12:52:
[...]
Heb een zwarte besteld op de 15% kortingsdag , maar voordat de korting was toegepast (werd later die dag gecorrigeerd) maar status staat bij mij ook nog op "Je bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending" sinds gister middag.
Valt me eerlijk gezegd wel tegen van de MM, pre-order je hem om er zeker van te zijn dat je hem bij uitkomen krijgt, maar in de winkel is die sneller beschikbaar.
Als ik hem vandaag niet heb ga ik een klacht indienen bij de thuiswinkelwaarborg waarbij ze aangesloten zijn en een 1 ster review hier op tweakers. Klantenservice wilde ook totaal niet meedenken. Enige antwoord dat ik kreeg was "hij komt ergens wel een keer en nee we kunnen je bestelling niet omzetten naar afhalen zodat je hem wel vandaag nog hebt" maar daarna stond op de website wel weer "vandaag bestelt morgen in huis".
Blijkbaar moet je bij MM geen pre-order plaatsen. Ook ik heb er problemen mee(niet ontvangen/gehoord). Klantenservice is niet er behulpzaam.
Een pre-order betekent voor mij dat deze als eerste wordt afgehandeld.
Als de telefoon er maandag niet is, maar bij een andere online-site bestellen en zodra die van MM binnenkomt deze retourneren.
Een pre-order betekent voor mij dat deze als eerste wordt afgehandeld.
Als de telefoon er maandag niet is, maar bij een andere online-site bestellen en zodra die van MM binnenkomt deze retourneren.
Ik heb intussen een klacht ingediend bij de thuiswiinkelwaarborg waar ze bij aangesloten zijn. Als meer mensen dit doen gaat de mediamarkt misschien iets doen.
Heb ook een 1 sterren review op tweakers geplaatst zodat anderen gewaarschuwd zijn om vooral niet daar te pre-orderen
Heb ook een 1 sterren review op tweakers geplaatst zodat anderen gewaarschuwd zijn om vooral niet daar te pre-orderen
Welke dag en hoe laat had je besteld ?Anoniem: 262853 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 15:29:
PostNL chauffeur heeft lekker door gereden.![]()
[afbeelding]
Niet dat ik het je niet gun, maar had hem dus al besteld voordat de 15% korting op de site stond.
Gister/vrijdagavond rond 22:00 bij Belsimpel.JurienW schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 20:41:
[...]
Welke dag en hoe laat had je besteld ?
Niet dat ik het je niet gun, maar had hem dus al besteld voordat de 15% korting op de site stond.
Ik ben benieuwd wanneer de 64GB leverbaar is. Staat al een tijd bij Mobiel.nl genoteerd als: half april. Bij Belsimpel op nog steeds 3 weken...
Have fun met de al geleverde 32GB exemplaren!
Have fun met de al geleverde 32GB exemplaren!
rens-br, zie DM
[ Voor 151% gewijzigd door Templar op 15-04-2018 15:22 ]
track & trace binnen, nu de telefoon nog
verwachting dinsdag ??????? raar als MM deze vandaag naar Postnl zenden?
15+4/21.30 update1:
Telefoon is bij Postnl wordt morgen(maandag) bezorgd
verwachting dinsdag ??????? raar als MM deze vandaag naar Postnl zenden?
15+4/21.30 update1:
Telefoon is bij Postnl wordt morgen(maandag) bezorgd
[ Voor 25% gewijzigd door LBee op 15-04-2018 22:17 ]
yep finally, track and trace ook binnen. blijkbaar een batch verzending van een e-dc?
De vracht is elektronisch aangemeld bij PostNL. Dan wordt het maandag waarschijnlijk fysiek behandelt. Ik gok dat een apart e-dc (elektronische bestellingen distributiecentrum) de bestellingen afhandelt en dat dat e-dc ook op zondag werkt, wie niet tegenwoordig?
De vracht is elektronisch aangemeld bij PostNL. Dan wordt het maandag waarschijnlijk fysiek behandelt. Ik gok dat een apart e-dc (elektronische bestellingen distributiecentrum) de bestellingen afhandelt en dat dat e-dc ook op zondag werkt, wie niet tegenwoordig?
[ Voor 61% gewijzigd door minibustraveler op 15-04-2018 20:40 ]
Nog geen track&trace hier. Order staat nog steeds op "verzonden naar magazijn"
Intussen code binnen. Verwacht dinsdag.
Intussen code binnen. Verwacht dinsdag.
[ Voor 21% gewijzigd door Philip Ross op 15-04-2018 21:53 ]
“Voor 23:30 besteld, morgen in huis”
Maar wordt pas dinsdag geleverd.
Voordeel van pre-order zeg maar ..........
Inderdaad, als je vrijdag had besteld had je hem zaterdag gehad. Nu maar hopen dat mijn chromecast wel meegestuurd wordt.JurienW schreef op zondag 15 april 2018 @ 22:02:
“Voor 23:30 besteld, morgen in huis”
Mijn track and trace geeft aan bezorgmoment vandaag :-)
Ben ook benieuwd of de Chromecast erbij zit (misschien de reden van de latere levering?).
Ben ook benieuwd of de Chromecast erbij zit (misschien de reden van de latere levering?).
Nu in de aanbieding bij Media markt € 249 met een Chromecast
http://www.mediamarkt.nl/...pf%7C1562781%7C%7Cp%7C%7C
Kan iedereen die hem voor de volle prijs besteld had mooi terugsturen en een nieuwe bestellen.swiper schreef op maandag 16 april 2018 @ 00:50:
Nu in de aanbieding bij Media markt € 249 met een Chromecast![]()
![]()
Ik heb maar €237 betaald toen ie -15% was in de aanbieding, dus voor mij maakt deze actie niet uit.
Wel een beetje gek dat ze dus iedereen naaien die hem vrijdag of zaterdag gekocht heeft
Bij mij stond gisteravond dat ik hem dinsdagavond zou krijgen. Nu weer even gekeken en nu komt ie tussen 14 en 16.15 uur.
@Philip Ross de Chromecast word ongeveer een week later nabezorgd was de ervaring met de 7+ die ik voor mijn schoonvader had besteld.
@Philip Ross de Chromecast word ongeveer een week later nabezorgd was de ervaring met de 7+ die ik voor mijn schoonvader had besteld.
Heb gister mijn telefoon laten vallen en heb nu een nieuwe nodig, kwam toevallig langs deze en ben meteen enthousiast. Heb 2 vraagjes, hoop dat iemand mij kan helpen:
- Klopt het dat de 4gb variant nog nergens beschikbaar is? Ik kan hem nergens vinden. Vinden jullie het niet zonde om een 3gb telefoon te kopen terwijl de 4gb variant niet veel duurder is?
- Heeft iemand ergens de witte variant op voorraad gezien? Of is die ook nog niet uit?
Hmm, nu twijfel ik toch een beetje. Eigenlijk wil ik die blauwe (mooiere kleurencombi en meer ram/opslag), maar die heeft nog steeds geen datum.
- 3GB of 4GB ga je niet echt merken, zou me echt om de kleur gaan
- De witte variant is ook nog niet verkrijgbaar nee, even geduld dus
https://www.mediamarkt.nl...2gb-2018-wit-1562782.htmlCLB schreef op maandag 16 april 2018 @ 08:24:
[...]
- 3GB of 4GB ga je niet echt merken, zou me echt om de kleur gaan
- De witte variant is ook nog niet verkrijgbaar nee, even geduld dus
de witte
Uhm met een levertijd die gegrond is op weinig ja...
Bedankt. Moest je daarvoor je gegevens invullen bij die actie of kreeg je hem gewoon toegestuurd?honingbijtje schreef op maandag 16 april 2018 @ 08:11:
Bij mij stond gisteravond dat ik hem dinsdagavond zou krijgen. Nu weer even gekeken en nu komt ie tussen 14 en 16.15 uur.
Update: Bezorger is onderweg, helaas is er niemand thuis dus ik hoop de ze hem afgeven bij een van de buren of het ophaalpunt inde buurt. Zo niet heb ik hem morgen.
Werd zojuist gebelt door de klantenservice van de mediamarkt, had geen tijd om lang te bellen tijdens werk dus ze sturen een mail. gaat waarschijnlijk over mijn klacht/negatieve reviews. Ben benieuwd.
Update 2: Bieden nu een e-voucher van €10 auro aan. Toch wel netjes. Zal mijn reviews aanpassen.
[ Voor 33% gewijzigd door Philip Ross op 16-04-2018 11:01 ]
De klantenservice van Mobiel.nl geeft aan dat ze verwachten de 64Gb/4Gb variant eind deze week binnenkrijgen.
Ik heb mijn zwarte Nokia 6.1 net ontvangen.
Gekocht bij de MediaMarkt in de kortingsperiode.
Er zit geen chromecast bij of ook maar enige melding of hij nog opgestuurd wordt of dat ik er zelf achteraan moet.
Ga de servicedesk dus maar even mailen.
Er zit geen chromecast bij of ook maar enige melding of hij nog opgestuurd wordt of dat ik er zelf achteraan moet.
Op hun site verwijzen ze toch keurig naar de Actievoorwaarden waar op de pagina toch staat dat je je moet registerenPdM2112 schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:50:
Ik heb mijn zwarte Nokia 6.1 net ontvangen.
Dat staat er inderdaad nu, maar een aantal weken geleden nog niet.One-eye864 schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:54:
[...]
Op hun site verwijzen ze toch keurig naar de Actievoorwaarden waar op de pagina toch staat dat je je moet registeren
Sterker nog: De huidige voorwaarden gelden vanaf 22-03 terwijl op 21-03 de kortingsactie is waarin volgens mij veel mensen (ik in ieder geval) hem gekocht hebben.DrWoetR schreef op maandag 16 april 2018 @ 12:05:
[...]
Dat staat er inderdaad nu, maar een aantal weken geleden nog niet.
[ Voor 3% gewijzigd door Philip Ross op 16-04-2018 12:09 ]
Goed opletten op de pakketbezorger en hebbes!
Klein mediamarkt doosje (belastingdienstenvelope formaat) met van die luchtkussens er in en een nog kleiner doosje met de telefoon en toebehoren er in. Maar inderdaad zonder Chromecast, wat ik ook niet verwacht had. Die word immers geleverd door een derde partij, weet ik niet hoeveel ... later
Klein mediamarkt doosje (belastingdienstenvelope formaat) met van die luchtkussens er in en een nog kleiner doosje met de telefoon en toebehoren er in. Maar inderdaad zonder Chromecast, wat ik ook niet verwacht had. Die word immers geleverd door een derde partij, weet ik niet hoeveel ... later
Vanmiddag bij bol.com de 3/32GB in zwart/koper besteld met hoesje. Waarom bij bol.com? Omdat ik daar nog een hoop tegoed had staan, waardoor mijn telefoon bijna voor "niets" was.
Zou morgen geleverd moeten worden aldus bol.com.
Zijn er al hoesjes dan? Voor zover ik kon zien waren bijna alle gelinkte hoesjes op bol, mediamarkt etc nog van de oude nokia 6.Universal Creations schreef op maandag 16 april 2018 @ 14:21:
Vanmiddag bij bol.com de 3/32GB in zwart/koper besteld met hoesje. Waarom bij bol.com? Omdat ik daar nog een hoop tegoed had staan, waardoor mijn telefoon bijna voor "niets" was.
Update: Ik zie dat er inderdaad ook hoesjes zijn nu. Ga er eens goed naar kijken zodra ik mijn toestel binnen heb
[ Voor 10% gewijzigd door Philip Ross op 16-04-2018 14:49 ]