Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262853

Philip Ross schreef op maandag 16 april 2018 @ 14:40:
[...]

Zijn er al hoesjes dan? Voor zover ik kon zien waren bijna alle gelinkte hoesjes op bol, mediamarkt etc nog van de oude nokia 6.
Ik heb deze erbij besteld aangezien ik die bij mijn vorige 2 telefoons ook had en ik hoopte dat het weinig afbraak zou doen op hoe de telefoon eruit ziet. Helaas, met (doorzichtig) hoesje gaat de visuele beleving van deze Nokia met de koperen randjes hard naar beneden.
Na een week of twee (als ik besloten heb dat ik het toestel hou) gaat het hoesje er weer vanaf en ga ik compleet "naakt". :+

https://www.belsimpel.nl/...elly-case-clear-nokia-6-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roerdomp
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-06 21:43
CLB schreef op maandag 16 april 2018 @ 08:24:
[...]

- 3GB of 4GB ga je niet echt merken, zou me echt om de kleur gaan
- De witte variant is ook nog niet verkrijgbaar nee, even geduld dus
Dank u! 🙌

Weet iemand overigens ook of de 64/4gb variant in alle kleuruitvoeringen komt of is de blauw variant de enige die er in 64/4gb is? 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwedouwe
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 02-06 12:49
Vooralsnog is de 64GB alleen in het blauw te verkrijgen en andersom: de enige versie in het blauw, is de 64GB variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Universal Creations schreef op maandag 16 april 2018 @ 14:21:
Vanmiddag bij bol.com de 3/32GB in zwart/koper besteld met hoesje. Waarom bij bol.com? Omdat ik daar nog een hoop tegoed had staan, waardoor mijn telefoon bijna voor "niets" was.
Zou morgen geleverd moeten worden aldus bol.com.
Ik zie 'm nergens staan bij bol.com, staat bij elk toestel vermeld dat het om een reservering gaat? :/ Heb jij toevallig een directe link ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Bart_GR schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:33:
[...]

Ik zie 'm nergens staan bij bol.com, staat bij elk toestel vermeld dat het om een reservering gaat? :/ Heb jij toevallig een directe link ?
Klik de witte aan in zoekresultaten en verander dan de kleur. Dan kom je er wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Philip Ross schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:35:
[...]

Klik de witte aan in zoekresultaten en verander dan de kleur. Dan kom je er wel
Nope, niet mogelijk. Vandaar de vraag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Nu online
Bart_GR schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:47:
[...]

Nope, niet mogelijk. Vandaar de vraag :)
ok, werkte bij mij wel.

Hier is de link in ieder geval:
https://www.bol.com/nl/p/...rt-koper/9200000090173824

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasFM
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-06 17:43

SebasFM

BOFH

Mediamarkt biedt de zwarte nu uit voorraad aan voor 249. Dat scheelt niet zoveel met de 237,15 van de 15% actie. Ik cancel mijn witte pre-order en heb de zwarte nu besteld (als werktelefoon naast de 7+ privé)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvschaik
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-06 07:14
minibustraveler schreef op maandag 16 april 2018 @ 12:26:
Maar inderdaad zonder Chromecast, wat ik ook niet verwacht had. Die word immers geleverd door een derde partij, weet ik niet hoeveel ... later
Ik heb mijn Chromecast al ontvangen, maar de telefoon moet nog komen (blauwe bij Belsimpel besteld). Ik had het liever andersom gezien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LBee
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 01-07-2024
Telefoon binnen.
Grote doos waar buiten de nokia doos ze toch ook wel de chromecast hadden mee kunnen sturen?
Voor de Chromecast moet ik apart een formulier+documenten ime invullen.

[ Voor 24% gewijzigd door LBee op 16-04-2018 18:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Nu online
LBee schreef op maandag 16 april 2018 @ 18:15:
Telefoon binnen.
Grote doos waar buiten de nokia doos ze toch ook wel de chromecast hadden mee kunnen sturen?
Voor de Chromecast moet ik apart een formulier+documenten ime invullen.
Had je nog onder de oude of de nieuwe actievoorwaarden besteld? Want onder de nieuwe (vanaf ~22 maart) moet je inderdaad gegevens invullen. Onder de oude voorwaarden krijg je hem mogelijk wel gewoon thuisgestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:19
bvschaik schreef op maandag 16 april 2018 @ 17:29:
[...]

Ik heb mijn Chromecast al ontvangen, maar de telefoon moet nog komen (blauwe bij Belsimpel besteld). Ik had het liever andersom gezien :+
Kun je die Chromecast al bestellen voordat je de telefoon hebt ontvangen? Ik heb ook de blauwe bij Belsimpel besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One-eye864
  • Laatst online: 21-06 00:00
Ik twijfel om dit toestel via Tele2 voor mijn vrouw aan te schaffen. We willen met haar abonnement toch overstappen naar Tele2 en wouden eerst hem bij de MediaMarkt halen in de aanbieding. Echter hebben ze bij Tele2 ook de Nokia 6 voor slechts € 192. Echter is het niet helemaal duidelijk welke versie het is aangezien de specs een puinhoop zijn. iemand toevallig ervaring mee? Vraag staat ook uit bij Tele2 maar die reageren ook niet erg duidelijk https://www.tele2.nl/mobiel/smartphones/nokia-6/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwedouwe
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 02-06 12:49
De link verwijst naar de nieuwe Nokia 6.1 (of 6 2018). De oude versie heeft een homeknop/vingerafdruk op de voorkant zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zapato
Belsimpel 64GB versie: Status: Niet op voorraad. Wij verwachten dit product op 02-05-2018 weer op voorraad te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvschaik
Zapato schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:36:
[...]

Kun je die Chromecast al bestellen voordat je de telefoon hebt ontvangen? Ik heb ook de blauwe bij Belsimpel besteld.
Ik had de telefoon vroeg besteld, voordat de actievoorwaarden wijzigden. Voor de Chromecast kreeg ik automatisch een extra "bestelling" in m'n account erbij, en die hebben ze vorige week al opgestuurd zonder dat ik iets hoefde te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One-eye864
Gisteren de zwarte (32GB) besteld via Tele2 voor vrouwlief voor €192 (i.c.m. abonement) helaas wel in backorder dus even afwachten wanneer hij komt. Maar met Chromecast (€35) en via Tele2-Vriendendeel (€ 40) totaal dus voor maar €117.

Daarnaast voor mezelf de blauwe (64GB) besteld bij Mobiel.nl. Daar verwachten ze hem eind deze week binnen te krijgen dus maar even afwachten wanneer die komt. Daar was hij €299 - € 35 voor de chromecast en €30 via Mobiel-vriendendeal komt die uit op € 234.

Al met al zeer tevreden mee :). Nu afwachten wie van ons hem het eerste heeft

EDIT:
Zojuist een sms gekregen dat de Nokia van mijn vrouw klaar ligt voor verzending. Dus zij heeft hem morgen als eerste van ons twee :P

[ Voor 11% gewijzigd door One-eye864 op 18-04-2018 13:56 . Reden: Vrouwlief is de gelukkige.... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roerdomp
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-06 21:43
Op de pagina van The Phone House staat de witte variant verwacht voor 23-04.
https://www.phonehouse.nl...okia/nokia-6-1-white-iron

Ben benieuwd of het ook echt zo is. Zie hem verder overal voor 2 weken staan.
Ik hoop dat het waar is, ik wil zelf graag de witte maar het lange wachten doet toch wel pijn voor alleen een kleurtje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-06 21:56
Weet iemand of je de 64gb versie niet gewoon in onze buurlanden kunt kopen? Amazon DE heeft bijvoorbeeld wel een 64gb witte versie daarin staan.
Afgezien van garantie afhandeling kan de telefoon toch gewoon in NL gebruikt worden of niet?

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 19:02

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

ik heb de telefoon besteld via bol.com
https://www.bol.com/nl/p/...AdeoBJ5w.1.3.ProductTitle na 2 of 3 dagen thuis geleverd. helemaal prima :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:45
Gisteren bij de Mediamarkt in Roermond geweest, mijn vriendin zocht een nieuwe telefoon. De Nokia 6.1 was nergens als voorbeeld te zien en na navraag aan het personeel bleek dat er 1 exemplaar onderin het schap lag. Niemand daar scheen te weten wat voor toestel het was, hoeveel hij kostte etc. Blijkbaar is het makkelijker om iPhones en Samsungs te verkopen. We werden wel netjes geholpen dus wat dat betreft prima.

Goed, na wat gepuzzel in hun computer kwamen ze met de prijs van 249 Euro. Toen we aangaven dat hij voor die prijs in het krantje stond met Chromecast kregen we na wat uitzoekwerk een Chromecast erbij mee. Niet dat we daar op het moment een toepassing voor hebben met 1 Android TV en al een bestaande Chromecast v2 maar toch, je weet nooit waar het ding van pas komt of mijn vriendin kan hem weer verkopen.

Eerste indruk is fijn toestel, voor 250 Euro absoluut een topdeal.

[ Voor 3% gewijzigd door GH45T op 20-04-2018 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:21

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
GH45T schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 08:43:
Eerste indruk is fijn toestel, voor 250 Euro absoluut een topdeal.
Dan heb je inderdaad een prima deal te pakken. Heb je de 3GB of 4GB versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjosh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-06 09:57
Zondag wordt de 3GB 32GB variant bij mij bezorgd. Had al een sim only abbo bij Tele2, dus voor 192 euro een nieuwe telefoon ( + 5.70 thuiskopieheffing ). Het klinkt haast te goed om waar te zijn, dat ze je de oude stiekem opsturen. Ik ben vooral erg benieuwd hoe hij aanvoelt tenopzichte van mijn huidige telefoon, een nexus 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One-eye864
Zjosh schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 10:11:
Zondag wordt de 3GB 32GB variant bij mij bezorgd. Had al een sim only abbo bij Tele2, dus voor 192 euro een nieuwe telefoon ( + 5.70 thuiskopieheffing ). Het klinkt haast te goed om waar te zijn, dat ze je de oude stiekem opsturen. Ik ben vooral erg benieuwd hoe hij aanvoelt tenopzichte van mijn huidige telefoon, een nexus 5.
Gisteren heeft mijn vrouw haar Nokia 6 via Tele2 ontvangen voor 192 euro en ik kan je verzekeren dat het de 6.1 is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andries81
  • Laatst online: 25-02-2021
Ik dacht dat er ook gezichtsherkenning op de 6.1 zat?? Vandaag binnen gekomen maar kan het niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Andries81 schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 21:02:
Ik dacht dat er ook gezichtsherkenning op de 6.1 zat??
En waarom dacht je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee inderdaad, of hij heeft 1 minuut geleden hetzelfde verhaaltje opgerakeld over de Nokia 8 sirocco en zit het daar wel op, geen idee. Vergissen blijft menselijk.

Maar ik neem aan dat iemand meer inleest en niet een telefoon koopt op basis van één (slecht te verstaan) 2 minuten durende presentatie.
Ik ben het namelijk nergens tegen gekomen toen ik aan het oriënteren was naar deze phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127014

Andries81 schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 21:02:
Ik dacht dat er ook gezichtsherkenning op de 6.1 zat?? Vandaag binnen gekomen maar kan het niet vinden
Onder settings zoeken naar Smart Lock, hier zou het moeten staan, tenzij Nokia het heeft weggehaald. Op de 7plus was het op 8.0 ook nog aanwezig maar na een update naar 8.1 niet meer...
Geen idee voor de nieuwe 6......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvschaik
Ik krijg net een mailtje van Belsimpel dat m'n blauwe 64gb is verzonden :D Levertijd op de site is wel nog steeds 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corewillem
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:01
Zou top zijn als de 64gb's er aan komen kan niet wachten tot een shop ze in voorraad heeft, direct bestellen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurxp
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-06 21:24
bvschaik schreef op maandag 23 april 2018 @ 18:19:
Ik krijg net een mailtje van Belsimpel dat m'n blauwe 64gb is verzonden :D Levertijd op de site is wel nog steeds 2 weken.
Idem hier. Bestelling 27 maart, afgelopen dinsdag bericht dat hij 3 mei komt, en nu dus dat hij verzonden is. Ik ben heel benieuwd of die Chromecast er nog in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoppeN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-06-2024
laurxp schreef op maandag 23 april 2018 @ 23:53:
[...]

Idem hier. Bestelling 27 maart, afgelopen dinsdag bericht dat hij 3 mei komt, en nu dus dat hij verzonden is. Ik ben heel benieuwd of die Chromecast er nog in zit.
Ik heb mijn bestelling via BelSimpel gedaan op 12 maart. De Chromecast heb ik twee weken geleden ontvangen.

Gisterenavond bericht van Belsimpel hij verzonden is. PostNL laat nu zien dat hij vanavond tussen 18:00 en 22:00 wordt bezorgd. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LBee
bericht over de chromecast van de actie:

"De terugbetaling of de verzending van uw geschenk gebeurt binnen de 30 dagen na afloop van de actie."

kan dus eind mei pas komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One-eye864
Of eerder :-) niet meteen van het negatieve uitgaan!

Mijn 64GB is ook gisteren verzonden en wordt vandaag tussen 16:45 en 19:15 als het goed is uitgeleverd door PostNL _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-06 05:59
Betreffende de chromecast heb ik BelSimpel de volgende vraag gesteld via facebook:

"Beste, Ik ben er over aan het denken de 64GB versie van de nokia 6.1 aan te schaffen. Hierbij krijg je nog een chromecast. De actie duurt echter maar tot eind april, terwijl de leverijd van de telefoon volgend de website nog twee weken is. Kun je dan nog wel gebruik maken van de actie?"

Ik kreeg het volgende als antwoord:

"Hi Emma, het gaat bij deze actie om de datum van aankoop, niet om de datum waarop het toestel wordt uitgeleverd. Je kunt daarom wel gebruik maken van de actie! Daarnaast is het niet aan te raden om te wachten met betalen, omdat je pas in de 'wachtrij' komt te staan in ons systeem zodra er een betaling is gedaan. Indien je geen betaling doet zal er nooit een toestel voor je gereserveerd worden, waardoor het langer kan duren voordat het toestel kan worden aangeleverd"

Ik heb nu ik zie dat jullie toestellen onderweg zijn ook maar de knoop doorgehakt en deze besteld. Mocht het te laat zijn voor het bestellen van de chromecast dan mag BelSimpel dat regelen, ze hebben nu tenslotte een toezegging gedaan :)

[ Voor 29% gewijzigd door Emmavdv op 24-04-2018 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One-eye864
Plus de besteldatum moet voor de 30ste zijn. de aanvraag (waar je het toestel/IMEI-nummer voor nodig hebt) moet voor de 15de gedaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corewillem
Coolblue heeft de Nokia 64gb nu ook binnen, ik zou deze normaal morgen namiddag moeten aankrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-06 01:28
Overigens kan je de 2017-versie van dit toestel nu voor de helft van dit geld ophalen bij Belsimpel of Bol.com. Geen slechte deal ;)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-10-2024

notorious_roy

It's-a-meeee

corewillem schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 17:15:
Coolblue heeft de Nokia 64gb nu ook binnen, ik zou deze normaal morgen namiddag moeten aankrijgen.
Helaas te laat gezien, nu issie niet meer op voorraad.

Mobiel.nl verwacht het toestel eind week 18 (volgende week). Bol, waar ik 'm besteld heb, heeft nog geen datum.

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaFreak81
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
mijn 64gb is gisteren uitgeleverd door belsimpel, 24 maart besteld en direct de chromecast erbij gekregen dus dat is iig netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Bij Centralpoint kan je de 6.1 bestellen voor € 223:

https://www.centralpoint....-11pl2b01a08-num-8241119/

Dat is wel een héél scherpe prijs, wellicht op voorhand even informeren of dit bedrag wel klopt.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LBee
One-eye864 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 13:48:
[...]
Of eerder :-) niet meteen van het negatieve uitgaan!

Mijn 64GB is ook gisteren verzonden en wordt vandaag tussen 16:45 en 19:15 als het goed is uitgeleverd door PostNL _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
De Chromecast is zojuist, onaangekondigd, bezorgd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• One-eye864
LBee schreef op woensdag 25 april 2018 @ 14:46:
[...]

De Chromecast is zojuist, onaangekondigd, bezorgd :)
Dat bedoel ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corewillem
notorious_roy schreef op woensdag 25 april 2018 @ 08:05:
[...]

Helaas te laat gezien, nu issie niet meer op voorraad.

Mobiel.nl verwacht het toestel eind week 18 (volgende week). Bol, waar ik 'm besteld heb, heeft nog geen datum.
Vandaag toestel ook niet kunnen afhalen in het postpunt, zou verzonden zijn gisteren en volgens status kan ik het afhalen in het postpunt maar zit blijkbaar "vast" in het sorteercentrum. Hopelijk is het er morgen alsnog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Nu online
Gisteren mijn chromecast gekregen. Heeft wel veel moeite gekost. Via mediamarkt, zonder gegevens in te vullen voor actie.
  • Zondag navraag gedaan bij klantenserivice (via twitter) wanneer ik mijn chromecast zou krijgen.
  • Krijg als antwoord moet de actie invullen.
  • Aangegeven dat die voorwaarden er niet waren toen ik bestelde.
  • Antwoord gekregen dat die voorwaarden al vanaf het begin er bij stonden.
  • Ik stuur screenshot waarop staat dat dat niet zo is. Intussen is het zondag avond.
  • Maandag ochtend reactie op screenshot dat dit nagevraagd is bij collega en ik spoedig antwoord krijg.
  • Maandag middag vraag ik of er al iets bekend is.
  • Antwoord is dat het normaal gesproken 48 uur duurt voordat collega van andere afdeling antwoord.
  • Aangegeven dat dat echt niet normaal is en vervolgens maar een klacht ingediend via thuiswinkelwaarborg.
  • ~2 uur na indienen klacht krijg ik mail daarover met als oplossing dat mijn chromecast onderweg is en ik €10 voucher krijg voor het ongemak.
  • 2 dagen later chromecast en voucher ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miiv
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 31-03 07:36
Ik heb de blauwe (64gb) en witte (32gb) versie van dit toestel 24 maart bij bol.com gereserveerd (had nog een cadeaukaart). Het is nu nog steeds niet duidelijk wanneer deze geleverd gaan worden. Op de productpagina's wordt inmiddels geschermd met half mei, waar dit in eerste instantie begin april was. Probleem is dat de gratis CC actie maar tot half mei loopt en dat de voorraad CC's die te vergeven zijn schijnbaar opdroogt...

Toch lees ik hier dat mensen deze toestellen inmiddels geleverd krijgen via andere leveranciers, dus vind het nogal gek dat een (grote) webshop als bol.com ze nog niet heeft. Is er toevallig iemand anders met een bestelling bij bol.com die hier al wat concreets over heeft vernomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corewillem
Ik heb eergisteren nog contact met Bol gehad inverband met de 64gb versie, tegen mij is ook levering rond half mei gezegd.

Verder heb ik mijn Nokia nog altijd niet binnnen, track and trace geeft nog altijd aan dat het (al 2 dagen) in het sorteercentrum... Hopelijk morgen meer succes, Coolblue heeft een onderzoek gestart bij Bpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 409358

Ik heb ook bij bol besteld. Duurt echt wel heel lang nu. Maargoed, als je annuleert en bijvoorbeeld bij Belsimpel besteld kom je toch weer achteraan denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• miiv
Bol.com heeft inmiddels op de productpagina van de 64gb versie bevestigd dat deze (en vermoedelijk de witte ook?) in de week 7-13 mei geleverd zal worden. Als mensen hierdoor de CC actie mislopen zal bol.com ze zelf weggeven. Wel netjes, maar nog even afwachten dus |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-06 15:00
Philip Ross schreef op donderdag 26 april 2018 @ 11:09:
Gisteren mijn chromecast gekregen. Heeft wel veel moeite gekost.
...
  • Aangegeven dat dat echt niet normaal is en vervolgens maar een klacht ingediend via thuiswinkelwaarborg.
  • ~2 uur na indienen klacht krijg ik mail daarover met als oplossing dat mijn chromecast onderweg is en ik €10 voucher krijg voor het ongemak.
  • 2 dagen later chromecast en voucher ontvangen :)
Je had toch ook al eerder een €10,- voucher ontvangen, toch? Dus je hebt er nu 2? :*)

Nadat ik van MM een email had ontvangen dat de levertijd van de witte 6.1 nog even op zich liet wachten, heb ik eerst maar even gewacht op de release van de nieuwe Motorola Moto G6. Daar de G6 Plus omstreeks dezelfde tijd uit komt als de witte 6.1, toch maar mijn order geannuleerd en een G6 Plus pre-ordered. Reden is voor mij de (p)reviews betreffende de camera, en de FPS aan de voorkant.

Toch zonde van de hout-look bumper die ik al lang in huis heb :(

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Nu online
DrWoetR schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 08:15:
[...]

Je had toch ook al eerder een €10,- voucher ontvangen, toch? Dus je hebt er nu 2? :*)

Nadat ik van MM een email had ontvangen dat de levertijd van de witte 6.1 nog even op zich liet wachten, heb ik eerst maar even gewacht op de release van de nieuwe Motorola Moto G6. Daar de G6 Plus omstreeks dezelfde tijd uit komt als de witte 6.1, toch maar mijn order geannuleerd en een G6 Plus pre-ordered. Reden is voor mij de (p)reviews betreffende de camera, en de FPS aan de voorkant.

Toch zonde van de hout-look bumper die ik al lang in huis heb :(
Heb inderdaad nu 2 x €10 voucher :)

Camera is voor mij niet zo boeiend want zelfs de beste smartphone komt in het donker niet in de buurt van mijn DSLR.

De G6 plus is voor mij ook veel te groot en het is maar de vraag hoe lang die upgrades krijgt.

Als de niet plus g6 ook een sd630 zou hebben was die misschien wel een alternatief voor mij geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

miiv schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 20:14:
Bol.com heeft inmiddels op de productpagina van de 64gb versie bevestigd dat deze (en vermoedelijk de witte ook?) in de week 7-13 mei geleverd zal worden. Als mensen hierdoor de CC actie mislopen zal bol.com ze zelf weggeven. Wel netjes, maar nog even afwachten dus |:(
Waar zie je dat staan? Ik zie alleen dat hij nog niet leverbaar is

Edit:

Gevonden, het staat niet op de product page maar bij de vragen als antwoord dat je eerst moet aanklikken

[ Voor 11% gewijzigd door Ortep op 28-04-2018 13:36 ]

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
Ortep schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 13:25:
[...]

Waar zie je dat staan? Ik zie alleen dat hij nog niet leverbaar is

Edit:

Gevonden, het staat niet op de product page maar bij de vragen als antwoord dat je eerst moet aanklikken
Ik vraag me af of dat een reactie is van Bol.com of van één of andere grapjas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corewillem
Nadat de post men nieuwe Nokia was kwijtgespeeld kon Coolblue in eerste instantie geen nieuwe leveren, na wat rondbellen hadden ze nog een examplaar "gevonden" in Lochristi, +-120km rijden voor mij. Kon niet verzonden worden ( waarom is me een groot vraagteken...) dan maar even een tochtje gemaakt tot daar. Toestel nu wel in men handen, voorlopig werkt alles goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiper
  • Niet online
Vanmiddag geprobeerd mij aan te melden voor de gratis Chromecast, helaas niet meer mogelijk, zijn op !
https://myactions.eu/action.php?lang=nokia67-nl#reginfo1
Nog 0 toestellen beschikbaar.
Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat aflopen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrWoetR
  • Laatst online: 18-06 15:00
swiper schreef op zondag 29 april 2018 @ 19:11:
Vanmiddag geprobeerd mij aan te melden voor de gratis Chromecast, helaas niet meer mogelijk, zijn op !
https://myactions.eu/action.php?lang=nokia67-nl#reginfo1
Nog 0 toestellen beschikbaar.
Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat aflopen ?
Kan je nagaan, ik zou mijn pre-order van voor de gewijzigde actievoorwaarden van de Chromecast nog niet eens hebben ontvangen... Matige gecommuniceerde actie van Nokia, dit.

Edit; merknamen verward en aangepast.

[ Voor 4% gewijzigd door DrWoetR op 29-04-2018 23:28 ]

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indigo79
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik heb gisteren van bol.com een email (als antwoord op mijn vraag) gekregen dat mijn 64GB versie de tweede helft van mei geleverd gaat worden. De vraag hoe ze de Chromecast gaan oplossen hebben ze doorgespeeld naar een andere afdeling...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swiper
  • Niet online
DrWoetR schreef op zondag 29 april 2018 @ 21:17:
[...]

Kan je nagaan, ik zou mijn pre-order van voor de gewijzigde actievoorwaarden van de Chromecast nog niet eens hebben ontvangen... Matige gecommuniceerde actie van Motorola, dit.
Het gaat hier over de Nokia ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
64GB versie bij Belsimpel staat nu op 2-4 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco8264
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:29
indigo79 schreef op zondag 29 april 2018 @ 22:01:
Ik heb gisteren van bol.com een email (als antwoord op mijn vraag) gekregen dat mijn 64GB versie de tweede helft van mei geleverd gaat worden. De vraag hoe ze de Chromecast gaan oplossen hebben ze doorgespeeld naar een andere afdeling...
En nu staat er weer dit:

''Per mail van Bol.com de toezegging , komen vandaag 30-04 binnen en zijn leverbaar.''

Wat een verwarring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• notorious_roy

notorious_roy

It's-a-meeee

remco8264 schreef op maandag 30 april 2018 @ 18:04:
[...]

En nu staat er weer dit:

''Per mail van Bol.com de toezegging , komen vandaag 30-04 binnen en zijn leverbaar.''

Wat een verwarring.
Ik heb het maar even via Twitter gevraagd en daar geven ze aan dat ze op onderzoek uitgaan. Reactie binnen twee werkdagen.

ff wachten nog... :D

Roy-O-Rama

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik heb Belsimpel maar eens gevraagd hoe ze omgaan met de Chromecast-actie, aangezien de modellen nu op zijn: https://goo.gl/XFUPLa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-06 05:59
TexMex schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 09:21:
Ik heb Belsimpel maar eens gevraagd hoe ze omgaan met de Chromecast-actie, aangezien de modellen nu op zijn: https://goo.gl/XFUPLa.
Ik ben zeer benieuwd, er staat in de voorwaarde niets van op=op, dus ik mag hopen dat ook zij het gewoon gaan fixen. Zeker gezien ze mij gezegd hebben het voor de actie niet uitmaakt wanneer je telefoon binnen komt als je binnen de actie termijn besteld :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Bol gaf telefonisch aan dat de actie inderdaad voorbij is en dat ik niet de gratis Chromecast krijg. Maar ze compenseren dat door 39.95 tegoed te geven. Dan kan ik er zelf een kopen of iets anders kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Ortep op 01-05-2018 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miiv
Pfff, wat een zeer slordige levering van deze telefoons zeg. De witte is bij bol.com überhaupt onvindbaar nu, van de blauwe heb ik inmiddels drie (!!) verschillende levertermijnen voorbij zien komen en de gratis CC kan ik schijnbaar ook al naar fluiten. Weet niet of dit nou meer aan Nokia zelf ligt of aan de inkoop bij de webwinkel(s). Straalt in ieder geval niet lekker af op het merk. Hoop maar dat @Ortep gelijk heeft en dat we inderdaad gecompenseerd worden met een tegoedbon van dezelfde waarde als de CC.

[ Voor 6% gewijzigd door miiv op 01-05-2018 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rtavwijk
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-06 09:04
Volgens de website van Belsimpel is de blauwe versie van de Nokia 6.1 64GB nu direct leverbaar:
https://www.belsimpel.nl/nokia-6-1/64gb_blauw/los-toestel
Ik moet nog even afwachten wat Bol.com doet met de inmiddels verlopen chromecast-actie (op 11 april besteld), maar anders stap ik snel over naar Belsimpel. Het is nog een verjaardagscadeau voor mijn zoon en zijn geduld is nu echt op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:49
TexMex schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 09:21:
Ik heb het ook gevraagd, en ze zeiden dat het een op is op actie was, en dat het überhaupt geen actie van hun was maar van Nokia zelf dus dat ze helaas niets konden doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiper
  • Niet online
Ortep schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 13:32:
Bol gaf telefonisch aan dat de actie inderdaad voorbij is en dat ik niet de gratis Chromecast krijg. Maar ze compenseren dat door 39.95 tegoed te geven. Dan kan ik er zelf een kopen of iets anders kopen.
Ik kreeg anders 2 dagen geleden een ander verhaal te horen, het was een promo actie van Nokia en er waren
2000 chromecasts te vergeven dus op = op. Bol had hier geen zeggenschap over !
Ben bang voor BR.AAP,,,,,,,,,,,, ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miiv
swiper schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 21:24:
[...]

Ik kreeg anders 2 dagen geleden een ander verhaal te horen, het was een promo actie van Nokia en er waren
2000 chromecasts te vergeven dus op = op. Bol had hier geen zeggenschap over !
Ben bang voor BR.AAP,,,,,,,,,,,, ;(
Wordt tijd dat bol.com hier zo langzaam aan duidelijkheid over gaat verschaffen. Op=op stond nergens aangegeven en daarbij, er was geeneens een kans om je voor de CC actie aan te melden omdat die telefoons nooit geleverd zijn. Ga morgen zelf wel bellen met bol.com, ben benieuwd wat ik te horen krijg. Als ze hiermee op de proppen komen zeg ik i.i.g. direct mijn reservering op en koop ik de Moto G6 volgende week wel ergens anders. Wat een aanfluiting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy

notorious_roy

It's-a-meeee

Op voorraad bij Bol en GSMwijzer. Preorder bij Coolblue voor 14-05.

Heb nog geen verzendbevestiging gehad van Bol overigens, misschien vannacht of anders morgen. Hopelijk snel, wordt nu toch wat ongeduldig :')

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIREFA
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 26-09-2024
notorious_roy schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 23:06:
Op voorraad bij Bol en GSMwijzer. Preorder bij Coolblue voor 14-05.

Heb nog geen verzendbevestiging gehad van Bol overigens, misschien vannacht of anders morgen. Hopelijk snel, wordt nu toch wat ongeduldig :')
Ik heb inmiddels wel de verzendbevestiging gehad van bol.com (Blauw, 64/4gb), morgen afgeleverd tussen 13:30 - 16:00 ;) . Overigens wel een berichtje naar de klantenservice gedaan over al deze verschillende indicaties van de levertijd en de CC actie, advies aan de rest hier om dat ook te doen mocht je een signaal af willen geven. Niet netjes dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miiv
Ga mijn bestelling bij bol.com annuleren, ben er klaar mee. Enige wat die klantenservice daar
kan doen is fungeren als doorgeefluik naar de "desbetreffende afdeling". Binnen twee werkdagen antwoord |:( . Aangegeven dat mijn geduld inmiddels op is door alle onduidelijkheid (mijn reserving is van 23 maart), was jammer dan want ze kunnen niks doen dan doorgeven. Ga wel ergens anders winkelen dan ;w

Edit: inmiddels antwoord van bol.com, CC actie is alleen voor mensen die voor april hebben ge-preorderd. Of bol.com ze zelf gaat leveren of toch via Nokia blijft onduidelijk. Ook waarom de witte van de site is verdwenen is niet duidelijk. Voor mij te laat allemaal, maar doe er je voordeel mee ;)

[ Voor 32% gewijzigd door miiv op 02-05-2018 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIREFA
GIREFA schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 01:40:
[...]

Ik heb inmiddels wel de verzendbevestiging gehad van bol.com (Blauw, 64/4gb), morgen afgeleverd tussen 13:30 - 16:00 ;) . Overigens wel een berichtje naar de klantenservice gedaan over al deze verschillende indicaties van de levertijd en de CC actie, advies aan de rest hier om dat ook te doen mocht je een signaal af willen geven. Niet netjes dit
Telefoon inmiddels binnen, fraai ding! In de doos zit verder geen CC of waardebon oid, dus ze gaan er van uit dat het gewoon via de externe actie gaat neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GIREFA schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 13:04:
[...]

Telefoon inmiddels binnen, fraai ding! In de doos zit verder geen CC of waardebon oid, dus ze gaan er van uit dat het gewoon via de externe actie gaat neem ik aan.
Het is ook een actie van/door Nokia en niet van de leveranciers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GIREFA
Anoniem: 262853 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 13:46:
[...]

Het is ook een actie van/door Nokia en niet van de leveranciers.
Dat begrijp ik, maar aangezien er hier gemeld werd dat de helpdesk van bol.com aangaf eventueel te compenseren voor het feit dat de actie niet meer beschikbaar is, leek het me niet overbodig om te melden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 409358

Heb ook een bericht gestuurd naar Bol.com. Dat andere winkels al eerder kunnen leveren vind ik spijtig, maar kan gebeuren. Maar dat de telefoon nu op de site "vandaag besteld, morgen in huis" staat terwijl pre-orders nog niet afgehandeld zijn vind ik echt belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco8264
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:29
Ik heb zojuist de bevestiging van Bol gekregen dat mijn toestel is verzonden. Had eind maart besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRammeloo
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Enig idee wanneer de zwarte 4 GB verkrijgbaar wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy

notorious_roy

It's-a-meeee

MRammeloo schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 07:16:
Enig idee wanneer de zwarte 4 GB verkrijgbaar wordt?
Volgens mij niet?

3GB komt in zwart en wit
4GB komt in blauw

Mijn toestel wordt vandaag geleverd als het goed is. O+

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LarryLurex
  • Laatst online: 12-02 18:58
Anoniem: 409358 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 17:28:
Heb ook een bericht gestuurd naar Bol.com. Dat andere winkels al eerder kunnen leveren vind ik spijtig, maar kan gebeuren. Maar dat de telefoon nu op de site "vandaag besteld, morgen in huis" staat terwijl pre-orders nog niet afgehandeld zijn vind ik echt belachelijk.
Had gister ook een bericht gestuurd om die reden en heb bericht van Bol gekregen dat de Nokia 4GB vandaag geleverd wordt (postbode is al onderweg:))

Had de telefoon ondertussen ook bij Coolblue besteld nadat ik bericht kreeg dat ze weer op voorraad waren. De Nokia is opgestuurd, maar ook weer uitverkocht zie ik (ook 4GB).

Maar even kijken of ik er nog een Chromecast bij kan krijgen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

GIREFA schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 13:04:
[...]

De dame die ik aan de telefoon had zei dat ze het tegoed op mijn bol account zou zetten. Bij een volgende bestelling zou het verrekend worden. Ik zou er niets van zien tot het afrekenen. Maar het kan best zijn dat je alleen krijgt als je er om vraagt

De telefoon zou vanmiddag moeten komen

[ Voor 10% gewijzigd door Ortep op 03-05-2018 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
Ik heb gisteren de 64GB ontvangen. Voordat ik iets ga doen bij Belsimpel aangaande de Chromecast heb ik nog even op de actiesite gekeken. Daar staat:

"Artikel 2 - Geschenkproduct

Het Geschenkproduct dat wordt toegekend in het kader van de Actie is één Google Chromecast, dit tot een maximum van 2000 aanvragen / producten. Naar goeddunken van de Dienstverlener kan dit product vervangen worden door een gelijkaardig product. Echter bij uitputting van de voorraad, behoud de dienstverlener het recht de New Nokia 6 & 7 Plus Chromecast 2018 actie hierdoor onmiddellijk te beëindigen."

Weet iemand of dat er altijd al stond of dat dat er later aan is toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indigo79
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Zapato schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 09:50:
Ik heb gisteren de 64GB ontvangen. Voordat ik iets ga doen bij Belsimpel aangaande de Chromecast heb ik nog even op de actiesite gekeken. Daar staat:

Het Geschenkproduct dat wordt toegekend in het kader van de Actie is één Google Chromecast, dit tot een maximum van 2000 aanvragen / producten. Naar goeddunken van de Dienstverlener kan dit product vervangen worden door een gelijkaardig product. Echter bij uitputting van de voorraad, behoud de dienstverlener het recht de New Nokia 6 & 7 Plus Chromecast 2018 actie hierdoor onmiddellijk te beëindigen."

Op het moment (27 maart) dat ik mijn Nokia 6 (64/4GB) bestelde stond er bij bol.com nog enkel 'Gratis Google Chromecast" en zou er in week 14 een email gestuurd worden met verdere informatie maar stonden er geen verdere voorwaarden en stond er ook nog geen link naar de actiepagina met deze voorwaarden.

Misschien stond die pagina al online, maar ik denk niet dat als een verkoper mij een aanbod doet, er van mij als klant verwacht wordt dat ik online ga zoeken op andere pagina's dan die van mijn verkoper om te zien of er geen extra voorwaarden zouden kunnen gelden.

Sowieso is het behoorlijk slordig van Nokia dat ze daarmee adverteren en dat het dan niet van je besteldatum maar van de datum dat je verkoper eindelijk levert afhangt of je de beloofde Chromecast al dan niet krijgt. Ik hoop dat de telefoon en het updatebeleid deze slechte start kunnen goedmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaFreak81
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Zapato schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 09:50:

Er heeft in het begin bij belsimpel alleen gratis chromecast gestaan, ik heb de chromecast gewoon met de telefoon meegeleverd gekregen zonder formulieren of wat dan ook.
64GB besteld op 24-3 geleverd op 24-4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRammeloo
  • Nu online
notorious_roy schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 07:18:
[...]

Volgens mij niet?

3GB komt in zwart en wit
4GB komt in blauw

Mijn toestel wordt vandaag geleverd als het goed is. O+
Hmmmm, in de pricewatch wordt anders de suggestie gewekt ('kies uitvoering') dat de 4GB in blauw, wit én zwart te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
Van Belsimpel krijg ik het volgende antwoord:

Bedankt voor je e-mail aan Belsimpel.nl.

Op de aanmeldpagina van Nokia wordt inderdaad aangegeven dat er geen chromecasts meer beschikbaar zijn. Deze melding kun je als het goed is negeren, waarna je verder kunt gaan met je aanmelden voor de actie. Op deze manier kom je gewoon in aanmerking voor het ontvangen van de chromecast. Mocht het zo niet lukken, dan horen we het graag.

Hierbij hoop ik je voldoende te hebben geïnformeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy

notorious_roy

It's-a-meeee

Bol meldt ook dat ik me gewoon moet aanmelden voor de Chromecast. Dat gaan we proberen dan maar.

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-06 23:12
MRammeloo schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:22:
[...]

Hmmmm, in de pricewatch wordt anders de suggestie gewekt ('kies uitvoering') dat de 4GB in blauw, wit én zwart te koop is.
Heb toch sterke voorkeur voor de zwarte uitvoering met 4 GB indien mogelijk maar lijkt dus niet zo te zijn.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Graham schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 23:48:
Heb toch sterke voorkeur voor de zwarte uitvoering met 4 GB indien mogelijk maar lijkt dus niet zo te zijn.
Nee is er niet inderdaad. Aangemaakt in PW, helaas onnodig.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRammeloo
  • Nu online
Volgens een chat meneer van Nokia komen er wél zwarte en witte 4GB versies. Datum onbekend. Beetje vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Nergens meer goedkoper te krijgen als 279 volgens mij. Dat is jammer.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:25
Nu bij Megekko 233 euro inclusief verzending. Zie Pricewatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
evdakker schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:09:
Nu bij Megekko 233 euro inclusief verzending. Zie Pricewatch
En nog een tientje goedkoper bij Centralpoint.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:49
Ik kreeg vandaag een mailtje van MyActions dat de Chromecast verstuurd werd in <30 dagen. Op 4 mei aangemeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

XWB schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:05:
[...]

En nog een tientje goedkoper bij Centralpoint.
Maar wil je voor dat tientje dat risico lopen..... zie shopsurvey en topic's hier op T.net.

Mmmm.. megekko heeft ook overal 1 jaar bij staan. Even kijken of het geen rare import is zonder enige garantie vanuit nokia.

[ Voor 20% gewijzigd door Cyberpope op 08-05-2018 13:34 ]

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Yep... begint al. Ze kunnen niet leveren. MInimale extra tijd nodig om wel te leveren, is 10 dagen. Maar gok dat ze ook dan niet leveren, want het zal wel een tijdelijk prijsfout geweest zijn.

Nu overal weer 279 en op megekko zelf 299.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barber
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Cyberpope schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:12:
[...]

Maar wil je voor dat tientje dat risico lopen..... zie shopsurvey en topic's hier op T.net.

Mmmm.. megekko heeft ook overal 1 jaar bij staan. Even kijken of het geen rare import is zonder enige garantie vanuit nokia.
Ze maken hun reputatie waar in elk geval. Heb vandaag de 6 geleverd gekregen ipv de 6.1 bij Centralpoint, ondanks dat op de factuur en pagina het juiste 6.1 model staat.
Even kijken hoe dit gaat aflopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MAD-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:54
Dinsdag bij Megekko besteld voor € 229,- met leverdatum 11 mei. Woensdag een mail dat de leverdatum 22 mei wordt en op vrijdag wederom mail dat de leverdatum nu onbekend is. Tijdens het bestellen gaf de website voorraad en ook nu staat er voorraad op de website. Ik ben benieuwd wanneer ze daadwerkelijk gaan leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

ik heb daar ook besteld met dezelfde prijs. Maar gok dat het een gevalletje niet gaat worden.
Jammer dat ze niet het lef hebben om gewoon te zeggen dat het een prijsfout is.

Pagina: 1 2 3 Laatste