Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLxAROSA schreef op maandag 2 april 2018 @ 11:40:
[...]
Silenced SA-50 en silenced M249. Beiden niet gelockt (Prestige wapens), dus direct aan te schaffen als je de credits hebt. Dus even wat jagen/vissen voor wat credits en je hebt een combo waar je het hele spel mee door kan in principe. :)

[...]

Heb de beer nog niet, maar zowel Boomer als Peaches zijn geen vecht dieren. Boomer is een spotter en Peaches is voor stealth kills. Directe confrontaties met automatische wapens of shotguns verliezen ze. Maar dat lijkt me ook wel enigszins logisch.
Ja dat klopt, maar loopt Peaches ook constant in de weg als je weg wilt rijden met de auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Toch heeft Boomer bij mij al 49 kills op z'n naam staan >:) Good doggy

[ Voor 8% gewijzigd door DutchOwnage op 02-04-2018 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Leuke bug net..

Een missie werd mij weer eens opgedwongen terwijl ik net een shrine wilde pakken.
Al enige tijd bezig met die “missie”, moet er een dialoog worden afgespeeld - zwart beeld.

Kon niets meer, start werkte ook niet.
Via de xbo een force close en opnieuw opstarten.

Gelukkig is FC5 goed in opslaan want begon weer waar die stopte. :+

@DutchOwnage hier heeft boomer er ook al 60+
Nick gaat echter het hardste met 80+ :D

Peaches heb ik net unlockt en zit ook al op 12 zie ik.

[ Voor 16% gewijzigd door Famous op 02-04-2018 11:45 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchOwnage schreef op maandag 2 april 2018 @ 11:44:
Toch heeft Boomer bij mij al 49 kills op z'n naam staan >:) Good doggy
Ja bij mij iets van 30, maar vooral stealth kills natuurlijk.

Heb er zelf wel 600 afgemaakt in tien uur, dat vind ik best veel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Muziek in de game is trouwens ook erg goed gedaan. Ubisoft heeft toch weer opnieuw een erg goede game afgeleverd hoor! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Al tweakers die voor de PC leuke arcade map heeft gemaakt ?
Kwaliteit van de huidige beschikbare maps valt tot nu toe tegen.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 2 april 2018 @ 11:43:
[...]

Ja dat klopt, maar loopt Peaches ook constant in de weg als je weg wilt rijden met de auto?
Ja. Autorijden en dieren is geen goede combo in FC5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:05
Ik vermaak me er uitstekend mee,, eindelijk weer een game die ik uren achter-elkaar kan spelen.

Als ik de DLC koop is het dan gelijk speelbaar of wordt dat pas op een later tijdstip online gezet,,, dat is me niet helemaal duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
RoaDHouse schreef op maandag 2 april 2018 @ 13:13:
Als ik de DLC koop is het dan gelijk speelbaar of wordt dat pas op een later tijdstip online gezet,,, dat is me niet helemaal duidelijk.
Die komen later. Ze zullen waarschijnlijk ook 1 voor 1 uitkomen. Dus bijvoorbeeld de eerste over 1 maand en de 2e een maand later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-09-2020
Het gaat in eens helemaal fout hier, ik heb de uitverkorenen achter me aan zitten, houd dit lang aan? Ik word nu van alle kanten telkens afgemaakt door snipers met raketten, iemand tips?

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Gekke Jantje schreef op maandag 2 april 2018 @ 13:15:
Het gaat in eens helemaal fout hier, ik heb de uitverkorenen achter me aan zitten, houd dit lang aan?
Tot je gepakt word :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
Ik moet me dus laten pakken, erna het 4e wapenslot ook vrij hopelijk? Het is nu in ieder geval 1 gekken bende waar door ik telkens snel terug reis naar andere punten zoals de gevangenis.

[ Voor 21% gewijzigd door Gekke Jantje op 02-04-2018 13:20 ]

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Gekke Jantje schreef op maandag 2 april 2018 @ 13:19:
[...]

Ik moet me dus laten pakken, erna het 4e wapenslot ook vrij hopelijk? Het is nu in ieder geval 1 gekken bende waar door ik telkens snel terug reis naar andere punten zoals de gevangenis.
het 4e wapenslot komt pas beschikbaar als je 1 van de 3 gebieden vrijgespeeld hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Gaat trouwens op gegeven moment wel erg hard met het geld. Gene idee waar ik het allemaal aan moet uitgeven in de game :P Guns die ik wil hebben heb ik al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Paulus07 schreef op maandag 2 april 2018 @ 13:31:
Gaat trouwens op gegeven moment wel erg hard met het geld. Gene idee waar ik het allemaal aan moet uitgeven in de game :P Guns die ik wil hebben heb ik al :P
Dat heb ik ook inderdaad. In het begin is het even lastig, maar daarna stroomt het binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
gewoon alles kopen 'omdat het kan' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
PilatuS schreef op maandag 2 april 2018 @ 13:15:
[...]

Die komen later. Ze zullen waarschijnlijk ook 1 voor 1 uitkomen. Dus bijvoorbeeld de eerste over 1 maand en de 2e een maand later.
txs,,, dan moet ik maar even geduld hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
RoaDHouse schreef op maandag 2 april 2018 @ 13:35:
[...]

txs,,, dan moet ik maar even geduld hebben :)
Het hangt er vanaf hoe groot ze zijn en hoeveel tijd ze er dus aan kwijt zijn. Bij een spel als Borderlands 2 zat er flink veel tijd tussen de DLC's, maar die waren dan ook erg groot. Bij Wolfenstein kwamen ze binnen een paar weken allemaal uit, maar die speel je dan ook binnen 20 minuten uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
DigitalError schreef op maandag 2 april 2018 @ 13:25:
[...]

het 4e wapenslot komt pas beschikbaar als je 1 van de 3 gebieden vrijgespeeld hebt ;)
1 van de leiders doden maar goed, ik kom niet meer verder in dat gebied omdat ik nu telkens word afgemaakt als ik een outpost wil overnemen of een verhaal missie wil doen, het is in eens niet meer zo leuk.

[ Voor 13% gewijzigd door Gekke Jantje op 02-04-2018 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
je hebt in elk gebied zo'n progressiebalkje met 2 puntjes en die baas, bij elk puntje krijg je zo'n 'hunting party' achter je aan, zodra je gepakt bent krijg je een cutscene en een deel van de verhaalmissie. daar kom je gewoon niet onderuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
Waardeloos, ik lees het nu ook op steam, het blijft net zo lang tot ik de baas van dat gebied heb gepakt en dat balkje is nog lang niet vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
nee, nadat je de cutscene en missie gehad hebt blijft het weg tot je bij het volgende puntje komt, en dat is afhankelijk van hoeveel xp je behaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
PilatuS schreef op maandag 2 april 2018 @ 13:37:
[...]

Het hangt er vanaf hoe groot ze zijn en hoeveel tijd ze er dus aan kwijt zijn. Bij een spel als Borderlands 2 zat er flink veel tijd tussen de DLC's, maar die waren dan ook erg groot. Bij Wolfenstein kwamen ze binnen een paar weken allemaal uit, maar die speel je dan ook binnen 20 minuten uit.
Als het maar niet te lang gaat duren,,, bij cod ww2 duurde het me allemaal veel te lang en heb het ook niet meer gekocht.

Ik wacht maar even rustig af, kan hem altijd nog kopen als ik er nog steeds plezier in heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalError schreef op maandag 2 april 2018 @ 13:50:
nee, nadat je de cutscene en missie gehad hebt blijft het weg tot je bij het volgende puntje komt, en dat is afhankelijk van hoeveel xp je behaald.
Kun je als je bijna bij het 3e puntje bent niet beter naar een ander gebied eerst gaan. Dan wordt je nog sterker/beter uitgerust voordat je tegen de bazen vecht. Geen idee hoe sterk die bazen zijn, maar als je er een triggert en het lukt niet zit je mooi met de gebakken peren :9

Ik zit overigens nu ongeveer op bijna het 3e punt van het gebied linksonder ...

Overigens is het autosave systeem ook wel een beetje link: https://www.psx-sense.nl/...n-dood-tot-de-eeuwigheid/

[ Voor 11% gewijzigd door -SaveMe- op 02-04-2018 14:04 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
-SaveMe- schreef op maandag 2 april 2018 @ 14:02:
[...]

Kun je als je bijna bij het 3e puntje bent niet beter naar een ander gebied eerst gaan. Dan wordt je nog sterker/beter uitgerust voordat je tegen de bazen vecht. Geen idee hoe sterk die bazen zijn, maar als je er een triggert en het lukt niet zit je mooi met de gebakken peren :9

Ik zit overigens nu ongeveer op bijna het 3e punt van het gebied linksonder ...
niet nodig joh ;) dat lukt je wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalError schreef op maandag 2 april 2018 @ 14:04:
[...]

niet nodig joh ;) dat lukt je wel :)
Ha! Dank voor het vertrouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alleen Hollands Valley gehad als baas (john) maar volgens mij mis je aardig wat info als je de baas overslaat en gelijk overgaat op een ander gebied. Kun je beter gebied voor gebied doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Heb het spel gekocht, maar vind het voor het eerst (FC 3 t.e.m. Primal vond ik tof) wat minder.

Ik heb met geen enkel karakter een connectie ofzo. Diepgang is nul. Is natuurlijk heel subjectief maar ik heb voor het eerst in een spel ECHT het gevoel dat ik maar random wat rondloop op de map en hier en daar een missie doe.
Er is zelfs geen sterke antagonist... zoals in borderlands 2 of gewoon far cry van weleer ....

Het craften mis ik, vond ik veel beter uitgewerkt in vorige games.
Grafisch, tja, weet niet wat ik er moet van denken. In elk geval niks grensverleggends, maar ziet er wel OK uit.
Het geluid stoort me. Te pas en te onpas histerisch geschreeuw van NPC's. Muziek kan je niet zachter zetten, alleen aan/uit. Soms rare echo's die echt niet horen op een specifiek moment...
Schieten voelt unrewarding aan, floaty. Voelt aan als "duck hunt" ofzo.
Het water is nogal teleurstellend. De texture filtering (2x ofzo) stoort me ook.

De arcade online is echt zeer beperkt imo. Online multiplayer, daarvoor heb je toch andere shooters zeg, die 10 keer beter zijn.

Gewoon een simpele arcade shooter. Pew pew. Ben toch redelijk teleurgesteld.

*edit: oja, elke female in het spel is een soort rodrigues ofzo (https://en.wikipedia.org/wiki/Michelle_Rodriguez)

[ Voor 4% gewijzigd door SideShow op 02-04-2018 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:33
SideShow schreef op maandag 2 april 2018 @ 15:49:
Heb het spel gekocht, maar vind het voor het eerst (FC 3 t.e.m. Primal vond ik tof) wat minder.

Ik heb met geen enkel karakter een connectie ofzo. Diepgang is nul. Is natuurlijk heel subjectief maar ik heb voor het eerst in een spel ECHT het gevoel dat ik maar random wat rondloop op de map en hier en daar een missie doe.
Er is zelfs geen sterke antagonist... zoals in borderlands 2 of gewoon far cry van weleer ....

Het craften mis ik, vond ik veel beter uitgewerkt in vorige games.
Grafisch, tja, weet niet wat ik er moet van denken. In elk geval niks grensverleggends, maar ziet er wel OK uit.
Het geluid stoort me. Te pas en te onpas histerisch geschreeuw van NPC's. Muziek kan je niet zachter zetten, alleen aan/uit. Soms rare echo's die echt niet horen op een specifiek moment...
Schieten voelt unrewarding aan, floaty. Voelt aan als "duck hunt" ofzo.
Het water is nogal teleurstellend. De texture filtering (2x ofzo) stoort me ook.

De arcade online is echt zeer beperkt imo. Online multiplayer, daarvoor heb je toch andere shooters zeg, die 10 keer beter zijn.

Gewoon een simpele arcade shooter. Pew pew. Ben toch redelijk teleurgesteld.

*edit: oja, elke female in het spel is een soort rodrigues ofzo (https://en.wikipedia.org/wiki/Michelle_Rodriguez)
Ik kan me hier aardig in vinden. Zet net de PS4 weer uit na het weer een uur of 1,5 geprobeerd te hebben. Ook ik heb het idee dat je maar wat doelloos op de map rondloopt. Daarbij kun je je kont niet keren of je komt weer 2/3 auto's tegen die meteen in full alert gaan...

Het punt wat je aanhaalt wat betreft schieten vind ik nog het vervelends. Het voelt niet aan alsof je schoten echt een impact hebben. Je krijgt niet echt een lekkere feedback of zo.

Ik probeer het nog een paar uur, maar vrees dat hij op marktplaats gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Zwevende hesjes in de game............. :P

Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/797/26312291687_24850200f1_o.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Volgens mij heb ik een bug,,, het blijft maar nacht :) speel al uren in het donker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17:50
Weten jullie hoe je je Uplay username kan veranderen? Ik heb al meerdere malen bij accountmanagement mijn naam veranderd van Aye_pacan naar MetalSonicNL maar de wijziging wordt niet opgeslagen. Heb uiteraard op "save" geklikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
RoaDHouse schreef op maandag 2 april 2018 @ 16:42:
Volgens mij heb ik een bug,,, het blijft maar nacht :) speel al uren in het donker.
Je bent de 2e in dit topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Paulus07 schreef op maandag 2 april 2018 @ 16:24:
Zwevende hesjes in de game............. :P
Wat is een hes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
GekkePrutser schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 16:19:
[...]
Even een vraagje: Ik heb dit uitgebreid gegoogled maar ik vind niks behalve alleen maar promotioneel materiaal :-( Heeft het zin om de Deluxe versie te kopen als je alleen maar single player gaat doen? Ik geef niks om die gun skins, maar ik zie wel die AR-C rifle, Quad motor en Helikopter op de lijst staan. Maar wat me niet duidelijk is: Krijg je die dingen inderdaad exclusief, of eerder als je de deluxe hebt (dus kan je ze anders niet gebruiken in single player?). Of bedoelen ze gewoon skins voor die dingen? In dat geval is het me totaal niet waard :)
Even om mijn eigen vraag te beantwoorden (voor het geval iemand anders hier zoekt): Het gaat alleen maar om wat skins, de AR-C is dus gewoon de standaard rifle die je overal kan oppakken en de heli & quad kan je ook gewoon kopen met de standaard versie.

Aan de deluxe versie heb je dus helemaal niks extra's tenzij je om skins geeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Waarom wordt je in godsnaam geforceerd bepaalde missies te doen? Is nu al 2x gebeurd dat ik gewoon wat aan het klooien was en ineens wordt m'n scherm wit, zit je in een missie met Faith, paar uur later weer hetzelfde zit ik ineens in de missie The Confession met John Seed... snap daar letterlijk niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackson6 schreef op maandag 2 april 2018 @ 17:45:
Waarom wordt je in godsnaam geforceerd bepaalde missies te doen? Is nu al 2x gebeurd dat ik gewoon wat aan het klooien was en ineens wordt m'n scherm wit, zit je in een missie met Faith, paar uur later weer hetzelfde zit ik ineens in de missie The Confession met John Seed... snap daar letterlijk niks van.
Dan werd je waarschijnlijk opgepakt nadat je een mijlpaal had bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Jackson6 schreef op maandag 2 april 2018 @ 17:45:
DigitalError in "[Multi] Far Cry 5"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Wat wegwerkers aanhebben dat reflecteert c.q wat je aantrekt als je met pech langs de weg staat.

Een 'ongewatteerde' bodywarmer..

Beste te vergelijken met een gilet (waistcoast) maar dan minder getailleerd.

Is toch niet zo een vreemd of onbekend woord? :P

[ Voor 16% gewijzigd door Notna op 02-04-2018 18:43 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 11:50
behalve dat heel Nederland het een hesje noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

NLxAROSA schreef op maandag 2 april 2018 @ 11:40:
[...]
Silenced SA-50 en silenced M249. Beiden niet gelockt (Prestige wapens), dus direct aan te schaffen als je de credits hebt. Dus even wat jagen/vissen voor wat credits en je hebt een combo waar je het hele spel mee door kan in principe. :)

[...]

Heb de beer nog niet, maar zowel Boomer als Peaches zijn geen vecht dieren. Boomer is een spotter en Peaches is voor stealth kills. Directe confrontaties met automatische wapens of shotguns verliezen ze. Maar dat lijkt me ook wel enigszins logisch.
Die sa50 is wel locked helaas. Je moet 6 verzetsniveaus stijgen. Net als de m249, daarvoor moet je 4 niveaus stijgen.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik vind het vooral jammer dat er geen progressief systeem aan benodigde resistance punten is gemaakt voor de 3 gebieden. Aangezien je steeds sterker wordt vond ik de game, afgezien van de bunkers na elk gebied, veel te makkelijk worden en was ik zoveel sneller door gebied 2 en vooral 3 heen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
EWK schreef op maandag 2 april 2018 @ 19:09:
[...]

Die sa50 is wel locked helaas. Je moet 6 verzetsniveaus stijgen. Net als de m249, daarvoor moet je 4 niveaus stijgen.
Niet de geverfde versie (eerste tab!)

Ik zit nu wel met een vervelende bug... Als ik dood ga tijdens de autorit tijdens de eindmissie van John, respawn ik terug in de auto maar er gebeurt verder niks.. :(

Missie restarten werkt wel maar je moet dan de hele cutscene weer helemaal opnieuw kijken.

Edit: De bestuurster respawnt aan de andere kant van het dorp dus ze komt uiteindelijk wel je kant op rennen... Maar dan is het vaak toch opeens mission failed.. Maargoed uiteindelijk maar op easy gezet, dan kwam ik er wel door (heb sowieso een hekel aan die rail-shooting missies).
shoombak schreef op maandag 2 april 2018 @ 19:33:
Ik vind het vooral jammer dat er geen progressief systeem aan benodigde resistance punten is gemaakt voor de 3 gebieden. Aangezien je steeds sterker wordt vond ik de game, afgezien van de bunkers na elk gebied, veel te makkelijk worden en was ik zoveel sneller door gebied 2 en vooral 3 heen..
Vond ik met de vorige delen ook al. Maar nu inderdaad nog meer. Met Far Cry 3 had je tenminste nog de sterkere vijanden op het 2e eiland.

In het begin is het alarm bijv. lastig, zodra je silenced snipers hebt knal je die kastjes gewoon kapot :)

Voordeel is nu wel dat je in de willekeurige volgorde kan spelen. Maar ze hadden best de vijanden kunnen opsterken.

[ Voor 87% gewijzigd door GekkePrutser op 02-04-2018 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-08 14:46
Ik sluit mij aan bij Side Show.. ook ik heb echt rare ervaringen zover.

Far Cry 5 @ PC, ben bij de 3e regio.
- Glitches, in bergen, in water, ben al een keer met de parachute onder de worldmap terecht gekomen
- Achterlijke NPC's,.. rijden als een zak aardappelen, ook over andere NPC's (bijv. Boomer) heen
- Domme enemies
- NPC uit een missie beland ineens in het water dus moest de missie reloaden
- Raar echo geluid af en toe in de stemmen van NPC's of je 'hulpjes'
- Grafisch middelmatig (had er veel meer van verwacht, speel alles op Ultra @ 2560x1440
- OJA, en dat ze je zomaar 'snatchen' uit de buitenwereld tijdens t moment dat je een 'hunting party' achter je aan krijgt.. hoe nep is dat! Je kunt niet eens terug vechten en uiteindelijk maken ze je toch niet dood 8)7

Al met al lijkt het bijna een copy van Just Cause, helemaal met die OP helicopters én helaas een slechtere grappling hook :(

[ Voor 16% gewijzigd door Darker op 02-04-2018 20:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
EWK schreef op maandag 2 april 2018 @ 19:09:
[...]

GekkePrutser schreef op maandag 2 april 2018 @ 19:37:
[...]

Niet de geverfde versie (eerste tab!)
Die inderdaad. 7200 credits en direct unlocked. Zelfde geldt voor de M249, is ook een Prestige versie van voor 7200. Geldt voor alle Prestige versies, allemaal direct beschikbaar. Check alle tabs (onderaan) om te zien welke er allemaal zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door NLxAROSA op 02-04-2018 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel193
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:22
Waar en hoe hebben jullie de versie voor de pc gekocht? Ik zie in de pricewatch geen bekende resellers staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Laatst online: 12:02
Mayet193 schreef op maandag 2 april 2018 @ 20:00:
Waar en hoe hebben jullie de versie voor de pc gekocht? Ik zie in de pricewatch geen bekende resellers staan?
Je moet zoeken op Windows:

pricewatch: Far Cry 5, PC (Windows)

Ik heb mijne bij Game-Key gekocht.

[ Voor 4% gewijzigd door jaapstobbe op 02-04-2018 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel193
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:22
jaapstobbe schreef op maandag 2 april 2018 @ 20:02:
[...]

Je moet zoeken op Windows:

pricewatch: Far Cry 5, PC (Windows)

Ik heb mijne bij Game-Key gekocht.
En dat zijn downloads? Wat is er gebeurd met de games op dvd?

[ Voor 17% gewijzigd door Michiel193 op 02-04-2018 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Mayet193 schreef op maandag 2 april 2018 @ 20:00:
Gekocht via Uplay zelf met 20% korting voor een zooi punten waar ik toch niets mee deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

SmooK schreef op maandag 2 april 2018 @ 18:46:
behalve dat heel Nederland het een hesje noemt.
Het zelfstandig naamwoord is 'hes'. Vaker genoemd 'hesje', meervoud 'hesjes' of 'hessen'.

Maargoed, we komen hier niet voor Neerlandsche les :+

OT: John Seed is no more oOo. Zat wel een irritante glitch in; John verdween namelijk van de speelbare map af. Dan krijg je een waarschuwing dat je rechts omkeerd moet gaan om respawn te voorkomen. Maarja; dat is niet zo makkelijk en de NPC blijft dan buiten je bereik :F
Mayet193 schreef op maandag 2 april 2018 @ 20:04:
[...]

Zoals al meerdere keren in dit topic aangegeven; er zijn geen fysieke PC versies van FC5. Van AC:O ook niet geloof ik..

[ Voor 21% gewijzigd door Notna op 02-04-2018 20:07 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 11:50
Notna schreef op maandag 2 april 2018 @ 20:06:
[...]

Het zelfstandig naamwoord is 'hes'. Vaker genoemd 'hesje', meervoud 'hesjes' of 'hessen'.

Maargoed, we komen hier niet voor Neerlandsche les :+
Dat kan grammaticaal allemaal wel kloppen enzo he maar voor vandaag heb ik het nog nooit aangeduid zien worden als hes. Het klinkt ook raar. Als empirisch onderzoek. Google hes en Google hesje, vergelijk, trek conclusies, neem je verlies.

Owja Far Cry 5 is leuk. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Ik heb 'm sinds gisteren uit. Toffe game, beter dan 4, ik vond de setting leuk, maar Far Cry 3 blijft toch voor mij de beste game uit de serie.

Zoals vaker gezegd irriteerde ik me ook aan de 'confessions' en hoe het later heet: 1x was ik een outpost aan het veroveren waarop ook cult VIPs aanwezig waren, waarvan 1 VIP genoeg was om een nieuwe confession vrij te spelen. Gevolg: weggesleurd uit mijn bijna perfect veroverde outpost :/

Wat ik minder tof vond heb ik maar even in spoilertag gezet want ja, dit bevat spoilers. Ook over het einde.

Westelijke gebied
spoiler:
De game begint imho best goed. John Seed is lekker gestoord, wereld is groot, veel te doen, leuke partners om vrij te spelen. Begon de game behoorlijk positief :)

Daarna ben ik naar Faith gegaan. Dit is echter (imho) de moeilijkste van de drie, dus die zou ik voor het eind bewaren. Het noordelijke gebied is beter te doen.

Noordelijke gebied:
spoiler:
Echter het noordelijke gebied bevat niet enorm veel om te doen. En bezit ook losse eindjes, waar komt dat vage doosje van hem vandaan? De boss fight is tamelijk vaag. Sowieso heb ik door eerst Faith te doden dus al de Bliss gestopt, maar er zijn nog allemaal vijanden die er wel last van hebben :P Cheeseburger is wel een hele vette partner trouwens.
Verder is de leider van dit gebied meer van hetzelfde. Het gebied is groot, maar heel veel is er niet te doen.

Oostelijke gebied
spoiler:
Faith's gebied is irritant, met uiteindelijk random spawnende zombies. Laat staan de missie waarbij je dierenvachten moet hebben. 3 grizzly bears, ik heb er meer dan een uur naar zitten zoeken en die zombies geprobeerd te triggeren die er wel eens in veranderen. Uiteindelijk helemaal naar het noorden afgereisd, er is 1 plek waar ze spawnen. Uiteindelijk heb je ze, en dan spawnen grizzlyberen de hele tijd :/

En dan... het einde.
spoiler:
Wat een kut einde :X

First of all: als je álle eindes zelf wil spelen: loop weg bij de vraag. Je kan dus blijkbaar als je het échte einde als eerste doet, niet meer terug om het andere einde te doen. Beetje irritant.
Second of all: het echte einde is kut, het constant reviven van je partners is gewoon best wel raar :P en je blokkeert elkaar ook de hele tijd. Laat staan het stuk daarna. Wát een vaag en stom einde :P ik zat zelf trouwens in een loop vast op het einde, aftiteling > startscherm > continue > aftiteling. Je kan door heel snel te fast travelen eruit komen. Waarna het échte einde dus gewoon niet klopt; de wereld zou vergaan moeten zijn :P en je kan dus ook niet meer terug om andere eindes te spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Richh op 02-04-2018 20:55 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Richh schreef op maandag 2 april 2018 @ 20:43:
Noordelijke gebied:
spoiler:
De boss fight is tamelijk vaag. .
spoiler:
Had hem met 1 kogel dood. Headshot met een sniper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Laatst online: 12:02
Mayet193 schreef op maandag 2 april 2018 @ 20:04:
[...]

Games op DVD? wat zijn dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
PilatuS schreef op maandag 2 april 2018 @ 20:58:
[...]

spoiler:
Had hem met 1 kogel door. Headshot met een sniper :P
8)7 8)7 8)7 is toch belachelijk!
spoiler:
Ik heb er zelf een keer met een RPG op zitten mikken, daarmee kreeg ik ze niet volledig dood en er staan er twee op die bergtop die elkaar reviven :') had toen geen sniper bij me en met de boog lukte het niet.

De berg opklimmen 'zoals het hoort' is nog wel oke voor een 'bossfight', maar het was vooral het stuk daarvoor wat ik gek vond, twee keer hetzelfde gebied maar de ene keer met allemaal apparaten die je uit moet zetten, wáárom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
jaapstobbe schreef op maandag 2 april 2018 @ 21:04:
[...]

Games op DVD? wat zijn dat??
Moet je sowieso zo'n ding in je PC hebben. Heb die al een jaar of 7 niet meer schat ik zo. Sinds Windows makkelijk via een stick te installeren is heb ik de drive nooit meer nodig gehad.
Richh schreef op maandag 2 april 2018 @ 21:05:
[...]

8)7 8)7 8)7 is toch belachelijk!
spoiler:
Ik heb er zelf een keer met een RPG op zitten mikken, daarmee kreeg ik ze niet volledig dood en er staan er twee op die bergtop die elkaar reviven :') had toen geen sniper bij me en met de boog lukte het niet.

De berg opklimmen 'zoals het hoort' is nog wel oke voor een 'bossfight', maar het was vooral het stuk daarvoor wat ik gek vond, twee keer hetzelfde gebied maar de ene keer met allemaal apparaten die je uit moet zetten, wáárom :P
spoiler:
Ik zag hem op de berg staan, voor zover ik weet was ie alleen. Paar keer op geschoten van 300m afstand. Wist zeker dat ik hem raakte maar er gebeurde niets. Toen wat dichterbij gekomen en dus met 1 kogel was ie dood. Beetje jammer voor een boss fight inderdaad.

[ Voor 56% gewijzigd door PilatuS op 02-04-2018 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de een of andere manier lukken die chain takedowns me niet. Kan iemand me precies uitleggen hoe het moet?

Je hebt er drie volgens mij:

1) chain takedown, left stick in de richting van volgende target (moet je dan nog weer R3 indrukken?)
2) knife takedown, R2 na eerste takedown als het in beeld staat. kort indrukken of ingedrukt houden?
3) pistol takedown, L2 na eerste takedown als het in beeld staat. Kort indrukken of ingedrukt houden?

Wat verder wel irritant is dat npc en quest givers vaak not available zijn omdat er combat is, bijvoorbeeld omdat er zon dom vliegtuigje over vliegt .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
-SaveMe- schreef op maandag 2 april 2018 @ 21:53:
Op de een of andere manier lukken die chain takedowns me niet. Kan iemand me precies uitleggen hoe het moet?

Je hebt er drie volgens mij:

1) chain takedown, left stick in de richting van volgende target (moet je dan nog weer R3 indrukken?)
2) knife takedown, R2 na eerste takedown als het in beeld staat. kort indrukken of ingedrukt houden?
3) pistol takedown, L2 na eerste takedown als het in beeld staat. Kort indrukken of ingedrukt houden?

Wat verder wel irritant is dat npc en quest givers vaak not available zijn omdat er combat is, bijvoorbeeld omdat er zon dom vliegtuigje over vliegt .....
2 & 3 heb ik nog niet gehad maar 1 is zoals je het beschrijft. Er komt dan onderin “Press R1 R3 for chain takedown”

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

@Richh wat is er moeilijk aan faith?
Ik heb daar echt niets moeten doen.

spoiler:
als de boss fight in het bos in, die cirkel met een steen in het midden, was het wel erg makkelijk..
Dat heb ik gedaan met een silenced pistool.

Moet zeggen dat ik de game sowieso erg makkelijk vind.

Achievements zijn easy, prepperstach is makkelijk, enemies zijn zo dom als wat.
Je kan gebukt langs ze lopen en ze zien je niet 7(8)7 .

Vind het wel prima wegspelen maar mis de uitdaging een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Famous schreef op maandag 2 april 2018 @ 22:20:
@Richh wat is er moeilijk aan faith?
Ik heb daar echt niets moeten doen.

spoiler:
als de boss fight in het bos in, die cirkel met een steen in het midden, was het wel erg makkelijk..
Dat heb ik gedaan met een silenced pistool.

Moet zeggen dat ik de game sowieso erg makkelijk vind.

Achievements zijn easy, prepperstach is makkelijk, enemies zijn zo dom als wat.
Je kan gebukt langs ze lopen en ze zien je niet 7(8)7 .

Vind het wel prima wegspelen maar mis de uitdaging een beetje.
Ik wil ook niet zeggen dat Faith moeilijk is, de regio is vooral lastiger dan die gast uit de noordelijke regio. De boss is indd niet heel pittig (geen enkele btw), maar de grote hoeveelheid Blessed-vijanden in de regio maakt het lastiger en ik vond het random spawnen vooral vervelend.

Ik heb de game op hard uitgespeeld omdat ik al op veel plekken had gelezen dat het spel simpel zou zijn, normaal speel ik op normal en vond de moeilijkheidsgraad op hard vergelijkbaar met normal in andere games.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
In Rotterdam zeggen we dan, “Op je Kanis”:

[YouTube: https://youtu.be/81J6HmGxfjE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
Notna schreef op maandag 2 april 2018 @ 10:07:
[...]

Nou, dan ben je er echt wel hard doorheen gegaan hoor. Ik ben nog niet eens klaar met het gebied links-onder te clearen (wat tevens mijn 'start gebied' was) en zit er nu al ruim 8 uur in zitten. Ik moet Freedom Falls zelfs nog bevrijden :+ . Dan heb ik wel ongeveer alle side missions gedaan, bijna alle prepper packs en de collectibles voor dat gebied. En volgens mij is links-onder zelfs nog het kleinste gebied van de 3, het eiland van Father niet meegerekend.

Er is zoveel te doen naast de main missions, zeker als je vanaf het begin af aan jezelf al aanleert dat iedere NPC met een icoontje boven het hoofd gewoon aanspreekt :P
Heb het gebied links onder uitgespeeld. Bijna alles gedaan en er nu 11uur inzitten. Mooi spel :) de game in 10uur uitspelen is gewoon zonde, dan mis je de leuke zijmissies die echt goed te pruimen zijn.

Nu het gebied bovenin doen. Het gebied van faith trekt me het minst met al die vage hallucinatie shit. Dus iig de leuke dingen doen voordat ik daar aan begin:p

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Richh schreef op maandag 2 april 2018 @ 22:26:
[...]

Ik wil ook niet zeggen dat Faith moeilijk is, de regio is vooral lastiger dan die gast uit de noordelijke regio. De boss is indd niet heel pittig (geen enkele btw), maar de grote hoeveelheid Blessed-vijanden in de regio maakt het lastiger en ik vond het random spawnen vooral vervelend.

Ik heb de game op hard uitgespeeld omdat ik al op veel plekken had gelezen dat het spel simpel zou zijn, normaal speel ik op normal en vond de moeilijkheidsgraad op hard vergelijkbaar met normal in andere games.
Ah, ik ben in Falls End begonnen toen Faith en zit nu bij Jacob.

Noordelijk lijkt wel een stuk groter maar kan ook door de bergen komen.

wist niet dat je moeilijkheidsgraad kon instellen, morgen maar tandje hoger zetten :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
De game is alleen moeilijk als je heel veel vijanden tegelijk hebt, anders is het inderdaad erg makkelijk. Kwam laatst 8 zwijnen tegelijk tegen, dan heb je het opeens toch best lastig.

Vind het trouwens wel leuk om lekker veel met de sniper te schieten. Boomer vooruit sturen en dan het hele kamp afmaken en proberen headshots te schieten. Nu op 1300 kills 500 headshots. Hoe verder hoe leuker :)

Ik vind trouwens dat de kogel een tijdje onderweg is wel leuk bij deze game. Als een vijand dan opzij loopt moet je rekening houden met de tijd die de kogel onderweg is. Dat maakt met de sniper spelen toch wat leuker dan een directe hit over lange afstand.

Kleine tip nog trouwens die genoeg mensen denk ik al weten. Er zijn heel veel huizen die geen prepper missie hebben maar wel die prepper kelder. Geeft toch iedere keer minimaal 1 of anders 2 perk points en wat geld en ammo. Ik schat dat zo'n 50% van alle huizen wel zo'n kelder in de achtertuin heeft.

[ Voor 18% gewijzigd door PilatuS op 02-04-2018 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 2 april 2018 @ 22:02:
[...]

2 & 3 heb ik nog niet gehad maar 1 is zoals je het beschrijft. Er komt dan onderin “Press R1 for chain takedown”
Dus voor een chain takedown moet je eerst eentje met R3 doen, dan Left stick en r1?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17:50
Meerdere reviews gekeken en mede daardoor uiteindelijk besloten om weer Far cry 3 te kopen. Ja weer, ik had hem in het verleden ook al gekocht en uitgespeeld op de x360.. Nu heel wat jaartjes later weer eens opgepakt en het is nog net zo heerlijk als toen. Hoeveel games hebben dit nou? Nou Far cry 3 is zo'n spel...

Grafisch is het vooral fijn om het 60 fps te spelen. Verder geniet ik ervan dat je door 't slim te spelen al voor je de eerste echte hoofd quests hebt gedaan al iemand kan zijn met veel ammo, health etc ofwel overpowered_O_.. Lekker jagen om vervolgens met 400 ammo voor je flamethrower te lopen. Door Farcry 5 heb ik eigenlijk deel 3 weer opgepakt.

Deel 5 haal ik ook nog wel maar dat is denk ik over een jaar uit de budgetbak, vooral voor de setting in de USA en omdat ik weet dat deel 5 los van de kritiek ook gewoon weer een AAA game is. Maar ik heb het er niet meer voor over om "voor dezelfde ervaring" weer zoveel geld uit te geven.. Plus dat ik voor deel 5 eigenlijk een nieuwe game pc wil halen zodat ik 't 1440P met alles ultra met 60+fps kan spelen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
-SaveMe- schreef op maandag 2 april 2018 @ 23:47:
[...]

Dus voor een chain takedown moet je eerst eentje met R3 doen, dan Left stick en r1?
Ooh sorry. Nee R3 wederom. Tikfout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 00:00:
[...]

Ooh sorry. Nee R3 wederom. Tikfout.
Thanks, ga ik eens proberen... iemand die nog weet hoe die andere takedowns moeten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Darker schreef op maandag 2 april 2018 @ 19:53:
Ik sluit mij aan bij Side Show.. ook ik heb echt rare ervaringen zover.

Far Cry 5 @ PC, ben bij de 3e regio.
- Glitches, in bergen, in water, ben al een keer met de parachute onder de worldmap terecht gekomen
- Achterlijke NPC's,.. rijden als een zak aardappelen, ook over andere NPC's (bijv. Boomer) heen
- Domme enemies
- NPC uit een missie beland ineens in het water dus moest de missie reloaden
- Raar echo geluid af en toe in de stemmen van NPC's of je 'hulpjes'
- Grafisch middelmatig (had er veel meer van verwacht, speel alles op Ultra @ 2560x1440
- OJA, en dat ze je zomaar 'snatchen' uit de buitenwereld tijdens t moment dat je een 'hunting party' achter je aan krijgt.. hoe nep is dat! Je kunt niet eens terug vechten en uiteindelijk maken ze je toch niet dood 8)7

Al met al lijkt het bijna een copy van Just Cause, helemaal met die OP helicopters én helaas een slechtere grappling hook :(
Huh? Ziet er gewoon dik uit op de ps4, een van de best looking games. Speelt ook prima, goed verhaal etc.. volgens mij zijn jullie te verwend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:08
Ik had ook een bug met de koeien schiet het slot eraf gaat het hekje niet open.
Moest 3 stieren ballen hebben .
Uiteindelijk wel gelukt begon meteen een lekker nummer te draaien .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Gister de game overgenomen van een mede-Tweaker, en tot nu toe geen spijt van. Het is mijn eerste FC ooit, dus ik moet nog even wennen aan de hele ervaring, maar de eerste indrukken zijn top. Het ziet er écht goed uit, sfeer is heerlijk en tot nu toe speelt het lekker weg.

Zit de werkdag er al bijna op? Duurt lang! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Als ik, ik noem het maar even de boss fight met John Seed aanga, en ik zou daar winnen, zijn dan in die regio nog steeds de missies te doen voor het verhaal, de side missions en de prepper-stashes te vinden? of is die regio dan ineens vrij gespeeld, en is alles dan van de resistance?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
DerOllie schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 09:54:
Als ik, ik noem het maar even de boss fight met John Seed aanga, en ik zou daar winnen, zijn dan in die regio nog steeds de missies te doen voor het verhaal, de side missions en de prepper-stashes te vinden? of is die regio dan ineens vrij gespeeld, en is alles dan van de resistance?
Side missies, prepper stashes, etc. kun je nog gewoon doen. Story missies zijn wel weg voor zover ik lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
die jacob seed region is veel moeilijker bij mij als de john regio.. ben maar verder gegaan bij faith.. :) had hem eerst op hard staan maar die eindbaas john is dan niet te doen.. nu verder op medium. het moet wel leuk blijven natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:53

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ok ik heb net gisteravond Jacob Seed z'n gebied afgerond (moest enkel nog de bunker). Maar ik zie nu in de progress dat ik 37/41 missions gedaan heb en 8/10 properties destroyed heb.
Volgens mij zijn die missies die zwarte vlaggen met een ! die je af en toe tegenkomt, dus dat moet nog wel lukken, maar de properties? Wat zijn dit? Ik nu geen nieuwe konvooien oid terugvinden want er zit geen cult meer in het gebied, dus ik heb nu mijn progress voor 100% verneukt?
PilatuS schreef op maandag 2 april 2018 @ 23:17:
De game is alleen moeilijk als je heel veel vijanden tegelijk hebt, anders is het inderdaad erg makkelijk. Kwam laatst 8 zwijnen tegelijk tegen, dan heb je het opeens toch best lastig.

Vind het trouwens wel leuk om lekker veel met de sniper te schieten. Boomer vooruit sturen en dan het hele kamp afmaken en proberen headshots te schieten. Nu op 1300 kills 500 headshots. Hoe verder hoe leuker :)
Het is echt rete-easy. Speel nog niet op Hard maar ik denk dat ik ga switchen voor de overige 2 bosses.

Volgens farcrygame.com heb ik 687 kills, 510 headshots.. Dus nagenoeg alles met headshots om, zijn ook heel eenvoudig te maken moet ik zeggen.

[ Voor 45% gewijzigd door Angeloonie op 03-04-2018 11:09 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:11

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

PilatuS schreef op maandag 2 april 2018 @ 23:17:
[...]
Ik vind trouwens dat de kogel een tijdje onderweg is wel leuk bij deze game. Als een vijand dan opzij loopt moet je rekening houden met de tijd die de kogel onderweg is. Dat maakt met de sniper spelen toch wat leuker dan een directe hit over lange afstand.
[...]
Daarom beschiet ik gevechtsvliegtuigen ook altijd met de sniper. Geeft een enorm goed gevoel als je die met 1 kogel tegen de grond krijgt door de piloot een stuk lood voor z'n kanis te geven. :+

Edit: Precies zoals in het fimpje dus. :9

[ Voor 3% gewijzigd door Blaat op 03-04-2018 11:34 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 20:07

luigi87

Domotica Fanaticus

heb er nu zo een 9 uur in zitten en ga eerst even alle missies af spelen in het linksonder gebied, kan al wel voor de laatste missie gaan maar wil een gebied even helemaal clearen.

Gebruik bijna nooit geen voertuigen, en leg alles lekker te wandel af. ondertussen lekker jagen en mensen aanspreken voor nieuwe side missies en prepper plekken.

Ben alleen voor mij wel de eerste bug tegen gekomen, the revelator bug :(
Schijnt wel opgelost te worden door de volgende missie te spelen, maar ja welke is dat dan ??? :?
Donstil schreef op maandag 2 april 2018 @ 22:27:
In Rotterdam zeggen we dan, “Op je Kanis”:

[video]
Heerlijke momentjes dit. je hebt hem in ieder geval wel overleefd.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:40
Ik vond de challenge leuk om kills te maken van meer dan 150 meter afstand :D het einde nadert nu wel, bijna alle gebieden vrijgespeeld. Toch wat korter dan ik had gehoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rn82
  • Laatst online: 12-09 20:27
Ben alleen voor mij wel de eerste bug tegen gekomen, the revelator bug :(
Schijnt wel opgelost te worden door de volgende missie te spelen, maar ja welke is dat dan ??? :?
Had ik ook last van, maar bij het afronden van een volgende missie, 'popte' deze ('logo' en 'tune' afronding missie) alsnog op. Dus als het ware twee achter elkaar. Beetje vreemd wel.

Spel is sowieso wel een beetje buggy/vreemd, maar hindert niet in het plezier dat ik er aan beleef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:35
domme vraag, maar ik zit echt nog niet ver. Ik zag dat er weekly challenges ware op uplay, is dit voor Arcade?

iemand die ook nog niet ver zit in de game mag me altijd porren voor coop btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Rn82 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:04:
[...]

Had ik ook last van, maar bij het afronden van een volgende missie, 'popte' deze ('logo' en 'tune' afronding missie) alsnog op. Dus als het ware twee achter elkaar. Beetje vreemd wel.

Spel is sowieso wel een beetje buggy/vreemd, maar hindert niet in het plezier dat ik er aan beleef.
Welke is de volgende missie dan? want ik heb nu al verscheidende andere missies hierna gedaan en hij is nog niet weg bij mij.
Dus gaat lijkt mij om een specifieke missie dan?

Bij mij zijn de bugs ook niet hinderlijk op deze na dan. er gebeurden soms wel rare dingen, maar dit brengt me vaak wel weer aan het lachen dus heb ik er niet zo een probleem mee.

[ Voor 13% gewijzigd door luigi87 op 03-04-2018 12:48 ]

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rn82
  • Laatst online: 12-09 20:27
luigi87 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:47:
[...]

Welke is de volgende missie dan? want ik heb nu al verscheidende andere missies hierna gedaan en hij is nog niet weg bij mij.
Dus gaat lijkt mij om een specifieke missie dan?
Ehh dat weet ik niet meer. In die regio in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Rn82 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:49:
[...]

Ehh dat weet ik niet meer. In die regio in ieder geval.
Oke, heb er geloof nog 20 te gaan ofzo. dus daar zal die wel tussen zitten denk ik dan.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Na 5 uurtjes Jacob Seed gekilled en dus bovenin de story gecomplete. Ga vanavond even kijken of ik niet wat side missions over het hoofd heb gezien daar, volgens mij niet zoveel. Lees veel over dat het spel te makkelijk is, maar ik vind het wel meevallen. Speel vanaf het begin op hard. Ga er vrij rap doorheen, dus heb altijd weinig ammo en maar 2 'grote' wapens. Best een aantal keer doodgegaan en opnieuw moeten starten, maar dat maakt het voor mij ook wel leuker/uitdagender. Misschien zit er nog een verschil tussen PC en PS4 met aimhulp? Not sure.

Qua graphics ziet het prima uit en ik moet opmerken dat ik erg happy ben over de stabiele FPS. Heel veel games tegenwoordig met frame drops, kan hier lekker doorspelen.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
AntiChrist7 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:20:
domme vraag, maar ik zit echt nog niet ver. Ik zag dat er weekly challenges ware op uplay, is dit voor Arcade?

iemand die ook nog niet ver zit in de game mag me altijd porren voor coop btw
Die worden pas vandaag ergens geïntroduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
shakespeare schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 07:46:
[...]

Huh? Ziet er gewoon dik uit op de ps4, een van de best looking games. Speelt ook prima, goed verhaal etc.. volgens mij zijn jullie te verwend
Eens, ik speel op de pro met een C7 Oled en geniet dus ook van HDR en de hogere resolutie (dacht 1600p). Vooral HDR maakt het echt een heel mooi plaatje. Schijnt dat HDR op de PC maar lastig aan de praat te krijgen is in Windows 10. Los van het feit dat je een HDR monitor nodig hebt en zorgen dat al je overige hardware het ook moet ondersteunen.

Geen idee hoe het er uit ziet zonder HDR, maar dat is nogal een verschil als ik de verhalen op internet mag geloven.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb dus de regio linksonder bevrijd, maar moet iets van 20 missions?!? Hoop niet dat ik daardoor missions (story) mis, dat zou wel erg gaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:30

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Is Far Cry 5 het waard voor 44 euro?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Hulleman schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:10:
[...]

Eens, ik speel op de pro met een C7 Oled en geniet dus ook van HDR en de hogere resolutie (dacht 1600p). Vooral HDR maakt het echt een heel mooi plaatje. Schijnt dat HDR op de PC maar lastig aan de praat te krijgen is in Windows 10. Los van het feit dat je een HDR monitor nodig hebt en zorgen dat al je overige hardware het ook moet ondersteunen.

Geen idee hoe het er uit ziet zonder HDR, maar dat is nogal een verschil als ik de verhalen op internet mag geloven.
ja ik denk dat het hem in HDR zit inderdaad, wel vreemd dat PC nog geen HDR goed ondersteund.. ik moet wel zeggen dat de pro moeite heeft om het bij te benen.. draait verder prima op 30fps maar ook op zijn max draait hij het lijkt wel een chopper die opstijgt.

Verder gewoon vet spel.. heb wel weinig variatie aan wapens moet ik zeggen.. :) ben de faith region nu aan het doen. Johns area gehad. ik hoop hem rond 20 april uit te hebben zodat ik verder kan met God of War

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
G_Dragon schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:25:
Wat voor een antwoord verwacht je precies, in een Far Cry 5 topic? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shakespeare
G_Dragon schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:25:
? nee man.. minimaal 5 euro.. ik zou wachten.

kom op man, koop het spel of koop het niet loopt niet te schooien om die paar euro's.
ik heb hem voor 65 je mag hem voor 35 hebben eind volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

-SaveMe- schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:18:
Ik heb dus de regio linksonder bevrijd, maar moet iets van 20 missions?!? Hoop niet dat ik daardoor missions (story) mis, dat zou wel erg gaar zijn.
Ik ben die missies eerst aan het aflopen voordat ik de eindbaas van linksonder doe.
zijn namelijk wel leuk, maar zijn meer verhalen om het hoofdverhaal denk.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:31

Pierre

Van nature lui!

Edzeau schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:50:
[...]

Wat voor een antwoord verwacht je precies, in een Far Cry 5 topic? ;)
_/-\o_

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-07 10:16

joskuiper

PapaCooper

Misschien een domme vraag, maar toch;
Ik wil graag een key bestellen, vind nu zo deze. (PC versie dus)

Nu staat er bij uPlay, maar ik lees ook e.e.a. over Steam.
Als ik de key volgens link bestel, hoe krijg ik de game dan in Steam?
Want ik kan 'm wel rechtstreeks in Steam bestellen, maar dat kost 15 euro meer en dat vind ik zonde.

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
joskuiper schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:44:
Misschien een domme vraag, maar toch;
Ik wil graag een key bestellen, vind nu zo deze. (PC versie dus)

Nu staat er bij uPlay, maar ik lees ook e.e.a. over Steam.
Als ik de key volgens link bestel, hoe krijg ik de game dan in Steam?
Want ik kan 'm wel rechtstreeks in Steam bestellen, maar dat kost 15 euro meer en dat vind ik zonde.
Als je een Steam key koopt word vanuit Steam Uplay geladen. Je ontkomt niet aan Uplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-07 10:16

joskuiper

PapaCooper

Maar als ik GEEN steam key koop maar degene volgens de link (dus rechtstreeks uPlay) dan komt de game niet in steam?

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Klopt. Als je een Uplay key koopt kan je de game alleen starten via Uplay en niet via Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
shakespeare schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:45:
[...]

ja ik denk dat het hem in HDR zit inderdaad, wel vreemd dat PC nog geen HDR goed ondersteund.. ik moet wel zeggen dat de pro moeite heeft om het bij te benen.. draait verder prima op 30fps maar ook op zijn max draait hij het lijkt wel een chopper die opstijgt.

Verder gewoon vet spel.. heb wel weinig variatie aan wapens moet ik zeggen.. :) ben de faith region nu aan het doen. Johns area gehad. ik hoop hem rond 20 april uit te hebben zodat ik verder kan met God of War
Heb dezelfde ervaring. Game draait prima op 30fps, ps4pro stijgt op, weinig wapens, gewoon vet spel.
Hierna weer verder met AC Origins die ik qua exploring en vrijheid nog veel toffer vind!

Daarna God of War oOo (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jbk23
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 21:20
Angeloonie schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 11:04:
Ok ik heb net gisteravond Jacob Seed z'n gebied afgerond (moest enkel nog de bunker). Maar ik zie nu in de progress dat ik 37/41 missions gedaan heb en 8/10 properties destroyed heb.
Volgens mij zijn die missies die zwarte vlaggen met een ! die je af en toe tegenkomt, dus dat moet nog wel lukken, maar de properties? Wat zijn dit? Ik nu geen nieuwe konvooien oid terugvinden want er zit geen cult meer in het gebied, dus ik heb nu mijn progress voor 100% verneukt?
...
properties zijn in het zuidwestelijke gebied de silo's, in het zuidoostelijke gebied shrines (noorden weet ik zo niet), (zwart witte icoontjes met een explosie-tekentje(?)) en die kun je nog gewoon vernielen nadat je dat gebied vrij hebt gespeeld.
missions krijg je over het algemeen van npc's, dus als die niet in je lijst staan, dan zou je ze nog ergens moeten kunnen vinden. (volgens mij zijn voor de collectibles ook missions te vinden, en de stunt races tellen er ook bij vermoed ik).
Pagina: 1 ... 9 ... 17 Laatste