Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

http://www.gakkie.nl/fc5/fc5header.png
http://www.gakkie.nl/fc5/fc5details.png
Release date March 27, 2018
Publisher Ubisoft
DevelopersUbisoft Montreal, Ubisoft Reflections, Ubisoft Shanghai, Ubisoft Ukraine, Ubisoft Toronto
Platforms PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows
Genres Action-adventure game, First-person shooter, Open World Sandbox

Welcome to Hope County, Montana, land of the free and the brave, but also home to a fanatical doomsday cult—known as The Project at Eden’s Gate—that is threatening the community's freedom. Stand up to the cult’s leaders, Joseph Seed and the Heralds, as you spark the fires of resistance that will liberate the besieged community.

http://www.gakkie.nl/fc5/fc5gameplay.png

Far Cry 5 is a massive open world that’s filled with something new around every bend. The enemy AI behavior is more realistic and the exploration is almost endless. Even when you feel like taking a break from the campaign, you can take in some leisurely fishing before diving back into your quest. It’s your mission. With it comes the freedom to take on a world that hits back by any means necessary.

Taking down The Project at Eden's Gate isn't as easy as cutting a path straight through Far Cry 5 to the cult's leader, Joseph Seed. First, you'll need to destabilize the cult by defeating the Father’s Heralds, John, Jacob, and Faith. And the only way to lure them out is to make things so hot that they decide to put out the fire themselves. The more damage you do, the more the cult will respond in kind.

Each region has its own Resistance Meter, which tracks your actions throughout the world. As you battle cultists, recruit allies, and free the citizens of Hope County, the meter rises. As it does, the Project at Eden’s Gate will grow increasingly desperate, countering your efforts with tougher soldiers, bigger guns, and escalating chaos. The Resistance Meter never recedes, and when it's full, you'll finally be able to draw out that region's Herald for a dramatic showdown.

3 Regions: Holland Valley, Henbane River and Whitetail Mountains. Activities like driving, flying, skydiving, fishing, hunting and crafting.

Guns for hire, Fangs for hire and Friends for hire (coop play!). Open world gameplay with a non linear campaign and it's own Intel system.

Intel is learned by exploring the open world, increasing your knowledge of the game and objectives. The Intel you receive always has a clear objective tied to it.
Intel is information about the world. Intel can be related to: characters, quest givers, outposts, treasure hunts, or content in the world such as locations, hunting & fishing spots, destructible structures, and collectibles. Once obtained, your world map is updated with this Intel.

Character creation: Players will be able to create their own character in Far Cry 5 with a choice of gender and a small degree of appearance customization.

http://www.gakkie.nl/fc5/fc5media.png

And many, many, many more ...

http://www.gakkie.nl/fc5/fc5other.png
quote: PC minimum configuration
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i5-2400 @ 3.1 GHz or AMD FX-6300 @ 3.5 GHz or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 670 or AMD R9 270 (2GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 8GB
Resolution: 720p
Video Preset: Low
quote: PC recommended configuration
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i7-4770 @ 3.4 GHz or AMD Ryzen 5 1600 @ 3.2 GHz or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 970 or AMD R9 290X (4GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 8GB
Resolution: 1080p
Video Preset: High
http://www.gakkie.nl/fc5/fc5tips.png

[under construction always :)F ]

-SaveMe- wijzigde deze reactie 25-02-2018 14:52 (200%)

Fools! said I, You do not know, Silence like a cancer grows!

Nog een maandje en dan komt deel 5 van deze game uit. Ik verwacht net als de vorige twee delen een leuke open world sandbox shooter waar je lekker in kunt rond dolen en fun kunt hebben. ook heeft Ubisoft de formule iets omgegooid, zo is de game veel minder lineair.

Ik heb er zin in!

EDIT
Mochten er dingen missen in de startpost, let me know! :)

-SaveMe- wijzigde deze reactie 25-02-2018 14:53 (10%)

quote:
AntiChrist7 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:08:
Heb hem ook al besteld, hopelijk vindt ik iemand in mijn friendlist die hem o hetzelfde moment speelt voor coop
Als er vraag naar is wil ik wel een sectie maken in de startpost van psn/live ids die willen cooppen :)

quote:
Check! Zal een tweakers online sectie toevoegen morgen :)

quote:
Gregory76 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:17:
Zijn er hier meer mensen die op 8 maart naar de gameplaypreview in de Vue in Hilversum gaan? 😀 Mijn broer heeft een plekje op de gastenlijst gewonnen en neemt mij mee 😀
Nice :) Enjoy! Eigenlijk wil ik niks meer zien. Wil gewoon spelen 8)

En om dan toch nog maar een filmpje te posten voor de liefhebber:

:)

-SaveMe- wijzigde deze reactie 27-02-2018 01:06 (14%)

En een nieuwe trailer

Ik denk dat je er wel van uit kan gaan dat de One X versie net ietsjes mooier is, maar veel zal het niet zijn denk ik. Ik speel op de Pro btw ...

quote:
F350-maniac schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:42:
aanbieding in de ING rentepuntenwinkel. PS4/oneX versie voor € 42,00 + een zooitje rentepunten uiteraard.
Nice! ik had hem nog niet gereserveerd. Ga ik mooi gebruik van maken! _/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!
PSX-Sense heeft een hands on met de game geplaatst
quote:
Voorlopige conclusie
De paar uur die we weer met Far Cry 5 hebben kunnen spelen waren vooral heel erg vermakelijk. De gameplay is precies zoals je van de franchise verwacht met zo hier en daar wat nieuwe elementen, maar voor de rest moet je niet teveel innovatie verwachten. De gameplay gaat echter lekker vlot en het sterkste element in dit geheel is ongetwijfeld de sekte, want die Joseph Seed is compleet geschift. Dat gaat voor toffe situaties zorgen en dan met name in het verhaal en daaropvolgende missies. De coöp is een uitstekende toevoeging en zorgt voor nog meer speelplezier en dat doet ons eens te meer uitkijken naar de uiteindelijke game. De game kan zo hier en daar nog wat polijstwerk gebruiken voor de bugs en glitches, maar als men daar de tijd voor neemt zit het wel goed. Het ziet er in ieder geval naar uit dat Far Cry 5 een leuke, solide en gevarieerde game gaat zijn en eind deze maand weten we meer!

quote:
swv schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 17:48:
[...]

Misschien dekt pracht en praal niet helemaal de lading :p Het is meer dat ik benieuwd ben naar de grafische mogelijkheden van Far Cry 5 op (native?) 4k op beide consoles. Daar de X zich daar net wat beter voor leent ben ik benieuwd naar de prestaties.

Wat betreft de hands-on: Ik verwacht weinig anders. Ja het zal als Far Cry aanvoelen maar ik denk dat de omgeving op zichzelf al een andere ervaring bied :) De setting spreekt mij enorm aan. Neem nou Assassins Creed; loopt ook al jaren maar nu met Origins heb ik het gevoel dat ik een totaal andere game aan het spelen ben. Het verveelt tot nu toe nog niet. Als Ubisoft nou met Far Cry 5 die afwisseling ook kan bieden zou helemaal geweldig zijn :*)
ik denk ook dat FC5 gaat zijn voor FC wat Origins voor AC is. Gewoon een erg mooie setting waardoor het weer fris aanvoelt. En het Sandbox gedeelte in de FC reeks is gewoon erg leuk imho ...

Er circuleren al allerlei playthroughs op YT?/ Review versies? :?

En een nieuwe trailer

-SaveMe- wijzigde deze reactie 03-03-2018 01:26 (6%)

Acties:
  • +4Henk 'm!
Als ik iets nog niet wil weten is het wel de map :)

FC5 bevat far Cry Arcade, een soort van level builder ...

Aan mij niet besteed... :9

En de Season Pass trailer ....

-SaveMe- wijzigde deze reactie 06-03-2018 18:03 (23%)

Acties:
  • +4Henk 'm!
quote:
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 12:11:
Alleen weet ik van mezelf dat ik er echt van geniet; outposts vrij spelen, lekker freeroamen. Erg genoten van FC3, 4 en primal en ik zie hetzelfde gebeuren bij FC5 :).
Ik heb precies hetzelfde! Snap de 'haat' ook niet zo. Waarom iets veranderen als het goed is. Andere map en setting, wat nieuwe dingetjes en je kunt weer vele uurtjes fun hebben. Met de afwisseling zit het ook goed door de vele activities en de vele mogelijkheden om iets aan te pakken. En het ziet er ook nog eens mooi uit, mij hoor je niet klagen!

#ZinAn!

Hoe verschilt FC5 van FC4?

Minder handje vasthouden, geen minimap, geen geren van objectieve naar objectieve marker oOo

-SaveMe- wijzigde deze reactie 08-03-2018 00:07 (39%)

Voor mensen die benieuwd zijn naar de map editor / arcade mode

quote:
ColdTurkey schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 23:42:
De standaard editie is 42 euro plus ik dacht 2100 rentepunten in de rentepuntenwinkel van ING. Heb 'm daar in de preorder gezet.
Heb ik ook gedaan :) Mooi prijsje :Y

Moet zeggen dat ik blij ben dat ze al hebben vrijgegeven wat de drie DLCs zullen zijn. Die settings trekken me totaal niet, dus ik ga alleen voor de main game ...

Ik zei toch dat dat arcade niks is ;)

Nieuwe trailer ...

Acties:
  • +1Henk 'm!
De campaign duurt een goede 25 uur:
quote:
“I would say that a good player will go through it in 25 hours,”

“What we’re seeing is people going into the world and just spending four or five hours fishing or hunting, or just doing stuff that we hadn’t really prepared for,” zei Hay, “So it really depends on how you play.”
Maar met alle side content verdubbelt dat al snel :)

Ik zal de mijne niet voor dinsdag krijgen. Besteld via ING Rentepunten :/

quote:
schaapiej schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 17:40:
[...]

Je kunt nog niet bestellen via de ING, toch?
Kreeg zojuist (uurtje terug) alleen de optie om maandag een melding te krijgen zodat ik 'm dan kan bestellen en dan is ie dinsdag binnen.
Psies, dat heb ik gedaan. Ach, ik kan wel wachten tot dinsdag :(:)

Damn, mijn YT feed staat echt tjokvol met FC5 videos. Playthroughs, trophies, etc ... halve wereld speelt hem al :/

quote:
Notna schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 16:00:
Mazzel voor de bol.com bezitters. Maar gaar is het wel als je (zoals ik) digitaal koopt. Kan je lekker wachten tot de 27ste :')

Ik ga voorlopig uit het topic om spoilers te voorkomen :+
Ik moet ook tot de 27e wachten en ik heb niet digitaal gekocht ... Tot nu toe kan ik me er van weerhouden gameplay te kijken. Wil het voor mezelf niet spoilen :)

quote:
Thirdchoppa schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 20:31:
'/;
[...]

Ja maar aan de andere kant vind het niet erg 144fps is de moeite waard om op te wachten :)
Nou, niet echt. I couldn't care less :9 Speelt prima op 30 fps. Fps is overrated :+

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Thirdchoppa schreef op zondag 25 maart 2018 @ 00:43:
[...]

Alleen als je die slideshow gewent bent :P
quote:
Thirdchoppa schreef op zondag 25 maart 2018 @ 00:44:
[...]

Aye en die is beter met een hogere fps :D
60 fps kan ik nog in komen. Maar daarboven is het toch wel zeer discutabel en dan druk ik me nog netjes uit. Maar hey, als je er gelukkiger van wordt ... :9

Ach, heb de mijne met rentepunten gekocht voor slechts 42,-. Dan wacht ik wel tot morgen :)

Voor de mensen die, net als ik, nog niet kunnen spelen nog maar eventjes de launch trailerom ons zoet te houden ...

quote:
Martijn1990 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:04:
Zojuist ontvangen via de ING Rentewinkel, ben benieuwd 😎
Hmmmm, hier nog niet binnen... hopelijk nog wel vandaag :/

Even gespeeld en ben er prima over te spreken. Speelt gewoon weer lekker weg en veel te doen. Speel op de Pro. Zijn er geen Pro opties ?

Sta nu naast Boomer (zit in een kooi), maar kan hem er niet uithalen?!? Mis ik iets ?

De nieuwe manier van poi ontdekken is tof, past goed bij mijn speelstijl ...

quote:
Hmmmm, heb ik gedaan (tuurlijk ;) ), maar gebeurde niks. Zal het nog eens proberen :)

quote:
BlazeMuis schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 17:59:
[...]

Ik moest op de voorkant van de kooi zelf schieten, toen ging ie open.
Ga ik proberen, want het slot werkt hier niet ....

Ik heb mijn handgun geüpgrade met oa een silencer, maar in game verandert er niks en blijft het een gewone gun???

quote:
Hulleman schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 21:21:
[...]

Ik zie ook geen pro opties. Dacht dat je kon kiezen tussen graphics/resolutie, maar blijkbaar is die optie gesneuveld voor de pro. Volgens mij heeft de X deze optie wel.
Is er dan geen pro ondersteuning of gaat dat automatisch?

Ik heb zsm de dikste sniper + accessoires gekocht (silencer, mag & scope). Ik schiet er alles mee aan gort, trucks, helis, en ook super handig om mee te jagen :)

Ik vermaak me weer opperbest. Ben nu voornamelijk aan het free roamen, zit hoog in de mountains en kom daar van alles tegen :)

quote:
NLxAROSA schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 21:52:
[...]

[...]

Check in de shop of hij wel op 'equipped' staat.
Thanks. Dat was het idd. HAd het net uitgevogeld. Heb nu al drie weapon slots, ga zo snel mogelijk ook voor de 4e :) Loop nu rond met Boog, super sniper, en silenced gun. De boog blijft fantastisch.

Ben ook al aardig wat glitches tegen gekomen en dat levert leuke situaties op....

Waar blijven die koeien ?

Hey! Kom terug! :)

:9

Ik vermaak me kostelijk. Bezig in het gebied links onder. Kreeg net ineens 'geforceerd' een story mission. Waarschijnlijk omdat ik een bepaalde hoeveelheid RP heb...

Boomer is wel handig, vooral ook met hunting. Hij blaft als er wat in de buurt is en vaak hebben animals dan zo'n wit driehoekje boven zich. Heb al veel wild geschoten :) Heb ook gelijk de perk genomen dat looten van planten en animals alles dubbel geeft. En de perk dat ik een grotere inventory heb. De cash stroomt binnen. Heb al voor 25k in de weapons shop uitgegeven :)

Acties:
  • +2Henk 'm!
Wat beginners tips en ander guides hier

Ik had een mission om met een wagen door brandende checkpoints te rijden. Niet te doen, na 10 pogingen maar ff gelaten voor wat het is. Je wagen gaat alle kanten op en al helemaal als je iets maar een pietsie raakt :/ Sowieso had ik liever een view achter de wagen. Is die er ook, of alleen vanuit de wagen ?

quote:
2dope schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 23:48:
[...]

Clutch Nixon-missies ja, zijn tof :) Vooral die met de vliegtuigen.
Volgens mij is er alleen first-person view.
Oh God, met vliegtuigen... Als ik ergens in zuig :X

quote:
ColdTurkey schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 00:10:
[...]
Mag ik vragen welk specifiek wapen je gebruikt voor het jagen? Mijn ACR, shotgun en Magnum willen niet echt zeg maar.
De boog, geüpgrade. En een prestige sniper. Zal morgen ff kijken hoe die heet. 1 a 2 shots en de meeste beesten zijn dood, ook alpha black bears bijvoorbeeld....

De eerste FC5 digital foundry test, de PS4 vs PS4 Pro...

En nog een handige video...

-SaveMe- wijzigde deze reactie 28-03-2018 01:15 (52%)

Ik vind ook het nieuwe systeem erg goed werken. Gewoon rondlopen (rijden/etc) en je komt van alles tegen. Praat met mensen, lees dingen en je ontdekt locaties en missies. Exploren wordt ook beloond, ben al paar keer een cave tegen gekomen die ik anders niet zou hebben gevonden. Ik vind het weer een toffe game.
Je kunt de game in een uur of 25 uitspelen, maar ik ga lekker slow. Probeer alles te doen :)

quote:
kazzzdafke schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 13:00:

Multo Importanté tips dat ik moet weten?
Check ff wat posts boven je... Beetje inzet mag wel :+

quote:
JanAd schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 17:45:
[...]

Op de PC-versie heb ik daar ook problemen mee. Een stukje voor de farm waar je Boomer vind is een kade waar een vishengel ligt (je kan daar ook boten en heli's kopen). Ik heb die de eerste keer even kunnen nemen, maar nu lukt dat ook niet meer... Vreemd of doe ik iets verkeerd?
Er zijn 4 levels vishengels. Als je al een bepaald level hebt opgepakt kun je die niet nog eens oppakken. Je vindt/gebruikt je hengel door in het weapon wheel een level dieper te gaan (staat bovenin weapon wheel welke knop dat is). Op de PS4 is dat dacht ik r1. Je ziet dan de drankjes die je in kunt nemen en bovenin staat dan de hengel.
Ik heb zelf al de tweede hengel gekocht en die selecteer je daar dan altijd ...

Lekkere game hoor. Maar inderdaad wel erg druk met Peggies. Ik doe het meeste nog te voet en dan loop ik lekker door de bossen, wel zo rustig. maar wat zijn die wolverines aggresief zeg!
Ik wil graag systematisch de map verkennen, maar dat is erg lastig. Zodra je iets spot, of er langs rijd is het gelijk een blauwe point op je map en kun je niet zien of je er nu wel of niet echt bent geweest (gecleared hebt).

Overigens maakt mijn Pro wel een tering herrie met deze game. Stijgt regelmatig echt helemaal op, heb ik nog niet zo erg gehad. Speel met headset en soms hoor ik zelfs met headset op lichtjes op de achtergrond :x

Ik vind die prepper stashes ook erg leuk. Elke is weer een kleine mini puzzle hoe binnen te komen.

En inderdaad de grapple, neem die zo snel mogelijk, kom je op veel plekken mee :)

-SaveMe- wijzigde deze reactie 29-03-2018 00:15 (12%)

quote:
Maichel schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 14:28:
Misschien weer tijd voor een topic-split tussen PC en Console? O-)
Nou, niet echt nodig toch? Maar maakt ons wel weer duidelijk waarom we op een console gamen ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!
Om geschoten dieren of bodies makkelijker te kunnen terug vinden (zeker in begroeiing) kijk naar de radar boven in beeld. Er verschijnt een kruisje op de lijn waar een body ligt!

Over het verdwijnen van bodies en dieren, zie mijn filmpje met de koeien... Dat soort dingen zijn wel erg slecht inderdaad ...

quote:
Roshnak schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 12:54:
Ik zit me rot te zoeken naar een fysieke versie van Far Cry 5 voor de PC, maar deze kan ik nergens vinden, bestaat deze überhaupt wel?
Even zoeken op 'fysiek' in dit topic levert een schat aan antwoorden op. Maar dat is wel ingewikkeld voor de gemiddelde tweaker ;)

Daarom:
quote:
Notna schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 14:43:
[...]

Nope, is enkel digitaal voor zover ik heb kunnen vinden. Zelfs de Ubistore bied geen fysieke versie aan.
:9

quote:
PilatuS schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 23:10:

Ben nu een uurtje of 10 in de game en klaar met 1 van de 3 gebieden en vind het iedere euro waard :)
Ben ook zoveel bezig ongeveer, maar nog net op de helft van een gebied. Ik laat me teveel afleiden door van alles :)

quote:
PilatuS schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 00:23:
[...]

Mogelijk wel wat meer dan 10 uur, het is een schatting. Ik doe het sowieso rustig aan en gebruik geen voertuigen. Alles lopend doen en daardoor veel tegenkomen en jagen bevalt goed. Geen zin om van missie naar missie te gaan en er snel doorheen te gaan. Gebruik wel fasttravel, maar daarna nog 400m moeten lopen speelt prima.
Ik doe ook nog bijna alles lopend, maar voor een paar missies moeten rijden en dat levert wel mooie chaos op ;)

quote:
DigitalError schreef op maandag 2 april 2018 @ 13:50:
nee, nadat je de cutscene en missie gehad hebt blijft het weg tot je bij het volgende puntje komt, en dat is afhankelijk van hoeveel xp je behaald.
Kun je als je bijna bij het 3e puntje bent niet beter naar een ander gebied eerst gaan. Dan wordt je nog sterker/beter uitgerust voordat je tegen de bazen vecht. Geen idee hoe sterk die bazen zijn, maar als je er een triggert en het lukt niet zit je mooi met de gebakken peren :9

Ik zit overigens nu ongeveer op bijna het 3e punt van het gebied linksonder ...

Overigens is het autosave systeem ook wel een beetje link: https://www.psx-sense.nl/...n-dood-tot-de-eeuwigheid/

-SaveMe- wijzigde deze reactie 02-04-2018 14:04 (11%)

quote:
DigitalError schreef op maandag 2 april 2018 @ 14:04:
[...]

niet nodig joh ;) dat lukt je wel :)
Ha! Dank voor het vertrouwen :)

Op de een of andere manier lukken die chain takedowns me niet. Kan iemand me precies uitleggen hoe het moet?

Je hebt er drie volgens mij:

1) chain takedown, left stick in de richting van volgende target (moet je dan nog weer R3 indrukken?)
2) knife takedown, R2 na eerste takedown als het in beeld staat. kort indrukken of ingedrukt houden?
3) pistol takedown, L2 na eerste takedown als het in beeld staat. Kort indrukken of ingedrukt houden?

Wat verder wel irritant is dat npc en quest givers vaak not available zijn omdat er combat is, bijvoorbeeld omdat er zon dom vliegtuigje over vliegt .....

quote:
Donstil schreef op maandag 2 april 2018 @ 22:02:
[...]

2 & 3 heb ik nog niet gehad maar 1 is zoals je het beschrijft. Er komt dan onderin “Press R1 for chain takedown”
Dus voor een chain takedown moet je eerst eentje met R3 doen, dan Left stick en r1?

quote:
Donstil schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 00:00:
[...]

Ooh sorry. Nee R3 wederom. Tikfout.
Thanks, ga ik eens proberen... iemand die nog weet hoe die andere takedowns moeten?

Ik heb dus de regio linksonder bevrijd, maar moet iets van 20 missions?!? Hoop niet dat ik daardoor missions (story) mis, dat zou wel erg gaar zijn.

quote:
luigi87 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:00:
[...]

Ik ben die missies eerst aan het aflopen voordat ik de eindbaas van linksonder doe.
zijn namelijk wel leuk, maar zijn meer verhalen om het hoofdverhaal denk.
Maar als je balk vol is dan wordt je geforceerd om die boss missie te doen :| :?

quote:
PilatuS schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 17:17:
[...]

Boven wel, maar links onder niet :)
Huh? Hij selecteerde de main mission. Dacht dat ik direct moest doen ... Hopelijk niks ergs gemist zo :X

quote:
PilatuS schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 18:14:
[...]

Die missie word inderdaad geselecteerd, maar je hoeft het niet direct te doen. Heb het zelf gewoon weg geklikt naar een andere missie. Je moet dan alleen even niet op de plek van die missie komen.

Geen idee of alle andere missies dan ineens weg zijn als je die boss zou doen ?
Damn. Kan vandaag niet spelen, maar zal morgen eens kijken. Heb nog iets van 20 missions in dat gebied. Die balk gaat echt veel te snel en makkelijk vol. In de andere gebieden maar wat minder gaan free roamen ...

Acties:
  • +2Henk 'm!
quote:
PilatuS schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 18:25:
[...]

Ben wel benieuwd of ze er nog zijn. Heb zelf geen missies meer in het bovenste gebied, maar weet niet of ik ze allemaal gedaan heb of dat het door de boss komt.

Die balk gaat inderdaad heel makkelijk vol. Puur wat kleine dingen opblazen, VIP's killer en burgers redden was voor mij genoeg om de balk in het onderste gebied helemaal vol te krijgen. Vind alles lopend doen wel zo leuk spelen en dan kom je die dingen vaak genoeg tegen, misschien wel te vaak inderdaad.
Ja, zo speel ik tot nu toe ook. maar ga in de andere gebieden maar meer missie georienteerd spelen en meer voertuigen gebruiken. Zonde als je allerlei missies gaat missen. Die zijn toch het leukste ...

EDIT
Overigens is FC5 de best verkopende game in 2018 tot nu toe!

-SaveMe- wijzigde deze reactie 03-04-2018 18:31 (9%)

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
MrBubbles schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 21:47:
In deel 4 heb je alleen de Buzzer. Heb je in 5 wel helikopters waar je mee kunt vliegen?
Ik heb zelfs al gevlogen met een waterski ;)

Pfffffffft. De AI van je team mates is wel echt zo ruk. Die gasten liggen meer dood dan wat anders, je hebt er echt geen ruk aan.

Zit nu op een missie dat ik 4 explosives moest plaatsen en nu moet ik die 3 minuten verdedigen. Niet te doen, ze blijven maar koemen en ik kan niet overal tegelijkertijd zijn en het zijn er echt zoveel. Schijtziek werd ik er van, gelijk klaar voor vandaag met de game :(

quote:
Richh schreef op woensdag 4 april 2018 @ 20:44:
[...]

Ik heb laatst 1 outpost volledig neergehaald zonder een schot te lossen (oké, twee pijlen voor het alarm). Volledig gedaan met Peaches en Cheeseburger :+ is ook wel leuk :D
Kun je alarms met pijlen disablen? Ik sluip er tot nu toe altijd naar toe en doet het manual...

Aan allen die tips hebben gegeven mbt het verdedigen van die 4 bombs: Thanks :)
Soms helpt een nachtje slapen ook. Eerste poging lukte het nu wel, al blijft het een kut stuk. Wat wel een goede tip was, was die van de chems. Die vergeet ik altijd. Die damage resistance was erg welkom :)

Bezig om de laatste 6 missions in Holland Valley te vinden en te doen. Eentje laat ik er denk ik schieten, een Clutch Nixon met een vliegtuig. Niet goed voor mijn bloeddruk ;)

quote:
luigi87 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 23:01:
[...]

Ook die moet dan ff laten liggen en later weer oppakken. Het begin stuk met die bomen en en ergens in het midden na een scherpe draai naar links en dan direct naar rechts. Dat vondt ik de rotste stukken. Denk dat ik bij poging 7 hem heb gehaald. De aanhouder wint ;)
Mja... Probleem is dat ik niet zo goed ben in vliegen in games (helis gaat meestal wel) en als er dan ook nog een tijdslimit op zit, en ook nog eens zo strak, dan verander ik echt in een regelrechte kamikaze :)

Acties:
  • +2Henk 'm!
Leuke video 8)

Acties:
  • +1Henk 'm!
Details van de aankomende patch zijn bekend ...
quote:
Stability & Performance
Fixed low occurrence crashes and walkthrough breaks

Additional quality bug fixes
Fixed low occurrence save corruption

Companion, Enemy, & Animal AI
Fixed low repro AI issues

Design & Mission Progression
Fixed issues preventing silver bar purchase
Fixed minor bugs

Gameplay & UI
Fixed minor bugs

Coop and Online
Improved coop connectivity
Fixed low occurrence COOP specific walkthrough breaks
Fixed voice communication issue where players could be permanently muted
Hurk was blowing up the client player when in a helicopter, fixed that

Far Cry Arcade
Improved map download efficiency
Fixed various Arcade gameplay issues
Fixed issue where map textures would be extremely low
Improved PVP matchmaking
Fixed lobby loadout selection and map selection issues

Map Editor
Fixed issue with Arcade Editor crashes

quote:
Brogala schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 01:18:
Kan ik de game ook ergens opslaan zodat ik meerdere eindes kan spelen? Normaal kan je de game saven als X, maar ik save hem hier alleen zonder naam te geven. Of moet ik daarvoor mn safe file voor het einde 'illegaal' kopiëren en weer terugzetten als ik eenmaal klaar ben met het ene einde?
Dat is inderdaad de enige mogelijkheid. En niks illegaals aan hoor; gewoon ff je save in de cloud zetten en later weer terugzetten. Of je kijkt even de verschillende eindes op YT ....

quote:
Notna schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 20:34:
Dus, Holland Valley compleet gecleared op 3 missies na. 2 daarvan zijn de collectibles (en komen dus later), wat missie 3 is? Geen idee (ja dat bord heb ik al gedaan)

Beetje vervelend; ik moest die stad nog bevrijden, maar had toen al John Seed op mijn dak. En als je hem verslagen hebt, is die stad ook automatisch bevrijd. Geen idee of dit ook als missoe meetelt (denk het niet) maar dat zou wel de missende missie kunnen verklaren.

Nu naar het noorden oOo. 11 uur op de teller :Y
ik heb hetzelfde. Nog 3 missions (van de 52) open staan. Eentje is een clutch Nixon met planes, maar die andere twee ?? Geen idee, heb niks meer op mijn map. Ben maar naar een nieuw gebied gegaan :)

quote:
Is dat allemaal op PC? ik heb op de Pro nog geen enkele crash gehad ...

Hmmmm, ben nu bezig in het tweede gebied (links boven) en niet meer aan het free roamen maar mission based door het gebied heen. Dat gaat nog sneller met de RP balk. Nog niet 1/3 van het gebid gezien en mijn balk is al bijna vol!

Het verhaal kan me ook niet echt boeien en ik mis spanning. Begin het wat aan de saaie kant te vinden. Ga me concentreren op de main missions voorlopig.

Mbt het verhaal en de gebeurtenissen in het tweede gebied snap ik iets niet:
spoiler:
Al drie keer nu ben ik in eens in zo'n huis en dan moet ik ontsnappen. Krijg ik steeds dezelfde sequence dat je begint zonder wapen en dan steeds wapens oppakt en dat je binnen de tijd moet ontsnappen. Op het eind spring je in een gang schuin naar beneden en dan wordt je wakker in de wereld. Die sequence gaat steeds iets verder. Is dat een droom ofzo?

quote:
PilatuS schreef op maandag 9 april 2018 @ 21:47:
[...]

spoiler:
Het is geen droom. Je bent onder invloed van iets en je bent echt mensen aan het doodschieten. Alles ziet er alleen door de drugs wat anders uit dan wat er echt gebeurt.
Ah, Ok, was voor mij niet echt duidelijk. Eerste keer was ik ineens bij de
spoiler:
Whitetail militia nadat ik die sequende af had. Dacht echt van WTF gebeurt er nu?
En hoe zit dat dan met de cutscene/verhaal die je aan het eind van die sequence steeds krijgt?

quote:
PilatuS schreef op maandag 9 april 2018 @ 22:47:
[...]

spoiler:
Terwijl het lijkt alsof je vijanden neerschiet ben je in werkelijkheid burgers aan het neerschieten. Je word opgepakt en in een soort van trance gebracht waarbij je dat gaat doen.
spoiler:
En dan helpt iemand je weer ontsnappen? Op het eind zit ik in een kooi en dan maakt iemand die open ...

Acties:
  • +1Henk 'm!
Hmmm, de balans is wel erg ver zoek in de game. Tweede gebied (linksboven, Jacob) gedaan en kreeg al de eind missie toen ik pas 20 van de 41 missions had gedaan. Express al geen free roam gedaan. Wel een beetje jammer, die balk had van mij veel minder snel vol mogen gaan ...

Blijft leuk :9

Acties:
  • +1Henk 'm!
Uitgespeeld! Erg irritante laatste fight
spoiler:
Die team mates liepen me echt gigantisch in de weg!

Viel me toch wat tegen. en dat komt doordat de game helemaal uit balans is. Het is op alle fronten te makkelijk: na je eerste half uur kun je al met de sterkste wapens rondlopen. Er zit totaal geen spanning in de game. Geld heeft geen waarde. Het zou veel leuker zijn als je wat harder zou moeten werken voor alles, zodat je uitkijkt naar dat nieuwe wapen of vette armored car die je kunt kopen. Nu is alles alleen eye candy en zijn jij en de enemies de hele game net zo sterk. Totaal geen progressie, jagen en vissen is ook te makkelijk, je hebt helemaal geen gevoel van accomplishment . Die Admiraal had ik in twee pogingen :x

Jammer, veel potentie, maar niet goed uitgewerkt. 7,5 !

quote:
luigi87 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:20:
[...]

Over het algemeen is de game wat makelijk ja. Maar met dat vissen ben ik er blij om. Vindt dat helemaal niks en wil wel proberen 100% te halen.
Waar ik me aan erger is die chuck nixon dingen. Sommige zijn leuk, maar nu moet ik met een wingsuit vliegen. En dat ding van mij is gewoon niet te besturen.

Hierna moet ik nog ff me laatste side missies afronden en dan ga ik voor de verukte dominee
Ik vond die Clutch Nixons meestal wel leuk, vooral als je moet rijden. Heb er een geskipped, met en vliegtuig, dat is gewoon niet mijn ding. Die met die wingsuit heb ik gewoon gehaald, viel best mee :)

quote:
Proberen een goed verhaal neer te zetten heet dat. Ik snapte de eerste keer ook niet wat er gebeurde, maar als je verhaal verder volgt is het eigenlijk wel mooi gedaan. Zeker het einde ook (al vond ik die fight irritant).
En gedurfd
spoiler:
Een AAA game met zo'n donker einde en geen goed einde optie is best wel gewaagd en kudos to Ubisoft daarvoor!

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Jackson6 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:11:
[...]

Ik blijf het een beetje genant vinden hoe jij in meerdere game topics je eigen video's loopt te spammen/promoten.
Volgens mij zijn het niet zijn eigen videos hoor, maar van een kanaal waarop hij geabonneerd is ...

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Bremg schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 15:52:
Hoe de neuk zijn die vliegtuigen een beetje normaal te besturen?

Zoooo, wat een bagger port. Game gerefund, vliegtuig missie die je niet kan stoppen is echt een drama.
Hoe de fuk geeft tweakers dit soort games toch elke keer veel te hoge cijfers..
Je kunt elke mission gewoon stoppen door in het menu 'Quit mission' te kiezen. ik denk dat je op zo'n Clutch Nixon missie doelt. Eerst goed kijken en dan pas roepen :9

quote:
Haters gonna hate >:) O-)

Ik ben veel te braaf in dit soort games...

8)

De besturing van de helis en vliegtuigen zijn inderdaad juist veel simpeler dan bij andere games. De heli vind ik persoonlijk erg lekker, en de vliegtuigen wat minder. Heb een clutch nixon met vliegtuigen niet voltooid, maar de missions waren prima te doen. En dan ben ik iemand die echt niet kan vliegen in games.
Dat bashen op het vliegen is echt erg overdreven!

quote:
Scifo83 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 11:19:
Met de helicopter vliegen geeft echt een meh gevoel bij mij. Totaal geen snelheidsgevoel.

Ook de voertuigen voelen totaal niet lekker aan. (ook weer geen snelheidsgevoel) Kword al misselijk als ik met mijn muis wil rondkijken, en die camera altijd maar rechtdoor wil fixaten :/

En tis echt wel een kiddy game. Dat wallhack gedoe als je enemy's tagt... de makkelijkheid om headshots te poppen... nuub ai int algemeen :p

En dan als je eens opgaat in het spel en met missies bezig bent. Begint die rare "chick" weer over dat Bliss gedoe te zeiken op de achtergrond. Dit spel is echt zo slecht, niet normaal 8)7
Er heeft toch zeker niet iemand een pistool tegen je hoofd gezet en gezegd dat je deze game moest spelen ... :z

quote:
Scifo83 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 17:30:
Ik heb ervoor betaald dusja -.-

ik doe echt wel mijn best om dit uit te spelen ma elke keer na een uur heb ik zoiets van: Nope, ik heb beter dings te doen... zoals klagen op dit forum :p
Ja, dat snap ik dan weer wel. Dat doe ik veel liever dan leuke games spelen ... :')

quote:
Slasher schreef op zondag 22 april 2018 @ 16:47:
Helaas een bug ontdekt met betrekking tot de missie Clean Water Act waar ik wel een beetje van baal

spoiler:
Als je Faith verslagen hebt kan je deze missie en bijbehorende achievement niet meer halen)
Hmmmm, dat is wel minder. Ik heb hem gelukkig eerst gedaan. Missie zelf is niet zo bijzonder btw ...

quote:
steveman schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 11:04:
Inmiddels gelukt, laagvliegen deed de truc, rode lampen vallen dan wel op.
Zo heb ik ook een tijdje rond gevlogen voor die laatste rode silo :)

quote:
JunkieVirus schreef op zondag 29 april 2018 @ 13:51:
Ben ik de enige die zoveel gamebreakinv bugs ondervind, Xbox one X versie.

Missies die niet doorlopen terwijl er bv npc moeten zijn. Maar gewoon compleet afwezig zijn.

Npc die wegrennen en de missie niet afgerond kan worden.

Heel vaak raakt mijn camera is een 360 spin waar die niet uit komt tot ik de game herstart.

Geen mogelijkheden om bv te looten omdat de controls niet verschijnen.

spoiler:
Met de John missie. Als ik af ging werd ik gespawnd in een vliegtuig dat gelijk explodeerde. Of een die tussen de bomen vast zat. Dat soort shit *zucht*

En Het lijstje gaat door.

Frustrerend gewoon.

Alle updates geïnstalleerd.
Ik heb de PS4 (Pro) versie gespeeld en eigenlijk weinig game breaking bugs tegen gekomen. Slechts wat glitches die vaker met dit soort games gepaard gaan. game liep in alle opzichten soepel. Vreemd dat jij zo'n slechte ervaring hebt ... Mss meer mensen met een One die dit ook hebben ?

quote:
PilatuS schreef op zondag 29 april 2018 @ 17:14:
Heb hier alleen bij het vangen van The Admiral iets met aas gedaan. Verder minimaal 10 soorten gevangen zonder iets met aas te doen.
Voor de grotere soorten en om de trophies te halen moet je het juiste aas voor de juiste vis gebruiken ...

Acties:
  • +2Henk 'm!
quote:
Edzeau schreef op maandag 30 april 2018 @ 00:28:
[...]

Hoe werkt dat dan precies? Heb al behoorlijk wat soorten vissen gevangen, maar nog nooit aas gebruikt. Ben benieuwd!
Ga naar de hengel in je weapon wheel en dan kun je daar je aas selecteren. Driehoekje op de PlayStation. Je miet daar wel een skill voor unlocked hebben!

Kijk anders even deze video

Acties:
  • +1Henk 'm!
Woei, een grote nieuwe update, 1.05 :
quote:
New Addition
Added the option to re-do the character creation process from the Avatar Customization menu
Added support for Masks and Special Outfits in the Avatar Customization menu

Improved Accessibility
Subtitles turned on by default for all languages when launching a New Game

Stability & Performance
Fixed multiple low occurrence crashes
Fixed an issue where client would receive a “bookworm” error after liberating an outpost while in a helicopter
Fixed low occurrence issues when skipping cinematics
Fixed some physics issues related to vehicle doors and weapon interactions
Fixed some instances of players respawning in an instant-death loop, including:
Fixed an issue where the client would get stuck in a instant-death loop if the host reloads a checkpoint while in a helicopter
Fixed an issue where the client would get stuck in a instant-death loop if the host invites a client while in a helicopter

Missions
Fixed multiple low occurrence walkthrough breaks, including:
Fixed a few issues that could cause the player to become locked outside of the bunker during the mission, “The Quality of Mercy”
Fixed an issue where the mission, “Broken Path,” would not progress under certain circumstances
Fixed a few issues that could cause the player to become locked outside of the bunker during the mission, “Casualties of War”
Fixed issue game could be stuck in an endless Credits loop under certain circumstances during the final mission, “Where it All Began”
Fixed issue where Mary May won’t spawn in the truck during Atonement if the player died during the drive to John Seed’s Ranch
Fixed some issues that was causing the time of day to become stuck when completing the mission, “The Cleansing,” or when using the Outpost Master feature

Audio
Fixed minor audio issues
Fixed some situations where SFX and music could go missing in specific circumstances
Fixed an issue where SFX would continue to play if a helicopter was destroyed in the Arcade

Companion, Enemy & Animal AI
General AI bug fixes including:
Fixed an issue where the Blessed would restart their falling animation when being shot while they are auto-reviving
Fixed an issue where Guns For Hire would not exit vehicle turret after falling in water
Cheeseburger’s total kills should now update more consistently

Gameplay & UI
Minor bug fixes for vehicles
Fixed issues with certain animal animations, including:
Fixed an issue where the Cougar and Moose would play invalid animations if the player cast a fishing line near them while they were in the water
Fixed some camera issues while performing takedowns
Fixed an issue where the player could get stuck in a mounted turret under certain circumstances
Fixed some challenges that weren’t tracking kills under certain situations
Fixed an issue where the player model could appear without clothes in the Avatar Customization menu
Fixed issues with cut-off text in some menus in certain languages
Fixed issues with text remaining on screen in certain circumstances
Fixed minor text issues in certain localized languages

Fixes and updates to weapon balance and statistics
Improvements to weapon animations and hand placement when near a wall

Coop
Various replication improvements, including:
Fixed an issue where a client could see weapons that were already picked up by hosts
Fixed an issue where the client’s arms would be in incorrect positions while holding a Compound Bow
Fixed an issue where the helicopter was not replicated correctly for the client after the host disabled it
General improvements to various missions while playing in Coop, including:
Fixed an issue where the cinematic during the mission, “Only You,” was obstructed by the Client
Fixed an issue where the client was unable to see the objective markers during the mission, “Where it All Began”
Fixed an issue with the transition during the mission, “Burn, Baby, Burn!,” if the client was in spectate mode
Fixed low occurrence walkthrough breaks while playing certain missions in Coop, including:
Fixed an issue where host/client would become stuck in a loading screen triggering the mission, “Special Delivery”
Fixed an issue where the mission, “Air Raid,” where the host and client would become stuck if the coop leash was broken
Fixed an issue where the mission, “The Hero’s Journey,” would not update after leaving Larry’s helicopter

Arcade/PVP
Star ratings now properly reflect ratings
Minor graphical improvements to spectator camera
Improvements to matchmaking flow in Private and Public lobbies
Fixed low occurrence issues with player spawning without selected loadout
Fixed some issues with the PVP Announcer not playing certain lines
Fixed low occurrence crashes during host migration
Fixed issue where sometimes voice chat would not work
Fixed issue where sometimes player names were missing after being killed in PVP
Fixes and updates to weapon balance and statistics
Extended the map picking time in Public lobbies from 35 seconds to 50 seconds

Arcade/Editor
Fixed minor bugs with certain map creation tools

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Gunner schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 23:42:
[...]

Nacht bug is idd gefxed. Silo nog steeds 13/14 helaas.
Ik miste er ook een. Er zat er nog eentje in het oosten, praktisch in faith's gebied. Toen ik die kapot maakte voltooide ik die quest!

Acties:
  • 0Henk 'm!
@Edzeau Creepy :)

quote:
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 09:38:
[...]

Is het echt zo kort als ik in reviews lees? Jammer..
Dat had ik van te voren wel verwacht. Blij dat ik geen season pass heb gekocht....

Meeste games vind ik de DLC vaak niet de moeite waard. Zeker niet met de prijzen die ze er tegenwoordig voor vragen ... Als er dan toch DLC komt ben ik een voorstander van standalone DLC, zoals bijvoorbeeld Dishonored Death of the Outsider, of Uncharted Lost Legacy. Dat zijn gewoon complete games en je hebt de originele game er niet voor nodig ...

Update 1.07 is uit en fixed a whole lotta rosie :)
quote:
New Additions
# New Avatar Items added in the Character Customization (FC3 Vaas & Citra, ACO Bayek & Aya)
# New assets added in the Arcade Editor – Assassin’s Creed Origins
# New loading screens added

Stability & Performance
# Fixed multiple low occurrence crashes
# Fixed an issue where the FPS could drop below 30 at certain locations in the world
# Fixed an issue where the player could become stuck in a death loop after crashing the plane into Joseph’s statue, or by falling off of the radio tower on Dutch’s Island

Missions
# Fixed multiple low occurrence walkthrough breaks
# Fixed an issue where the player would be spawned outside of the vehicle when failing and respawning during the mission “Special Delivery”
# Fixed an issue where the Death Wish vehicle would not spawn during the mission “Death Wish”
# Fixed an issue where the bleeding timer is not synchronized in Coop during the mission “Where it all Began”
# Fixed an issue where the objective was missing during the mission “Ignorance is Bliss” after a cinematic
# Fixed an issue where the game could become stuck while opening the map after completing the mission “Man’s Best Friend”
# Fixed an issue where the Nick Rye’s plane would become stuck if one coop player took the plane while the other liberated John Seed’s Ranch

Audio
# Fixed an issue where the gas hissing SFX would continuously play when holstering the flamethrower after equipping it from the shop
# Fixed an audio issue where certain vehicles and weapon/attachment combinations were missing sound
# Fixed an issue where certain SFX were not always playing in caves
# Fixed an issue with missing SFX when reloading the P08 in certain situations
# Fixed an issue with missing SFX when the player is hit by a baseball bat
# Fixed an issue with missing engine SFX when piloting the Far Cry 5® Hours of Darkness, Kaumbat OH-04B Foxfly “Viet Cong” helicopter in the main game
# Fixed an issue where the impact SFX of the Shovel Launcher would not play the proper SFX in some situations

Companion, Enemy & Animal AI
# Fixed some minor issues with bear and cougar attack animations
# Fixed an issue with improper animations playing for NPC’s under certain circumstances
# Fixed an issue where GFH would not react to bullet impact while swimming

Gameplay & UI
# Fixed an issue where kills made with the SVD were being counted as Assault Rifle kills
# Fixed an issue where the special fishing lures were available before purchasing the “Fisher King” perk
# Fixed an issue where the buff visual effects could stay on screen under certain circumstances
# Fixed an issue where the helicopters rockets could explode immediately when firing them after firing flares
# Fixed some clipping issues with various clothing items
# Fixed an issue where the 1970 Kimberlite ZZT could not be repaired after it was damaged with fire
# Fixed an issue where the weapon tracking would still occur after setting “Aiming Assists” to “Off” in the
Gameplay options
# Fixed an issue where equipped attachments to the MP34 would disappear when switching with another weapon, then picking up the MP34 back up
# Fixed an issue where the health regeneration stops working when returning the main game after playing an Arcade map using the “No Health Regen” modifier
# Fixed an issue where blood stains would appear on allied players when performing a melee attack with a baseball bat in Main Game Coop or Arcade Coop and PVP
# Fixed an issue where helicopters could become unusable after taking explosion damage
# Fixed an issue where player was able to carry a third melee weapon type
# Fixed an issue where the player’s health is fully restored when changing game difficulty from the Gameplay menu while in game
# Fixed an issue where the propeller blades of helicopters would spin unnaturally when a passenger exits the vehicle
# Fixed an issue where the icons for the M-16, SVD, M60-V and MP5SD could become missing from the weapon wheel
# Fixed an issue where the currency icon appears blurry if the player does not have enough money to purchase something
# Fixed an issue where some icons on the world map would move when scrolling through the map
# Fixed an issue with the “Sell Loot” button not refreshing after selling loot in a Shop
# Fixed an issue where the subtitle background setting would reset after rebooting the game

Coop
# Fixed an issue where client was unable to sell a location map after looting it
# Fixed an issue where GFH were being replicated above the water while swimming during a coop session
# Fixed an issue where the fog of war would reappear for the client after re-joining a previous session
# Fixed an issue where the client could lose his ability to craft when joining a player during the mission “Enemies at the Gate”
# Fixed an issue where the partner’s animation would become offset when spawning in a mounted gun after the coop leash is broken
# Fixed an issue where both players would become invulnerable after dying and respawning in a helicopter together so long as the host remained in the helicopter
# Fixed an issue where the time of day would change very fast for the client when opening the map while in the passenger seat of a vehicle
# Fixed an issue where the client could become stuck in the shop menu if set on fire by the host before accessing the menu
# Fixed an issue where a player in downstate cannot be revived when a GFH is interrupted while attempting to revive the player

Arcade
# Fixed an issue where the money and perk point values would disappear from the Arcade menu after interacting with the Silver Bars menu
# Fixed an issue where the timer and score indicators would sometimes disappear
# Fixed an issue where picking up ammo, throwables or medkits would not display a notification
# Fixed an issue where the Ultimate Hunter icon was appearing incorrectly in the Arcade
# Fixed an issue where weapons would sometimes be missing for players after a host migration occurred
# Fixed an issue where the game could become unresponsive if the host is on fire when completing a map
# Fixed an issue where an incorrect loading screen icon could sometimes appear in the snapshot of the map
# Fixed an issue where the firing a mortar round will close all other clients aim view if they are also on a mortar
# Fixed an issue where the weapons would sometimes disappear from a player’s hand after a host migration
# Fixed an issue where the Arcade logo would overlap with some text.
# Fixed an issue in the Arcade Shop menu where money and perks would not be displayed correctly.
Game mode objective should now be correctly be displayed while in the lobby.
# Updated the modifier(s) information seen in the map information panel.
# Fixed an issue where changes made in the interface could have ended up not being correctly saved.
# Homeopathic timer is now displayed.
# Fixed a possible issue where the host could end up with the homeopathic icon stuck once killed.
# Fixed an issue with the mortar where the interface could be closed if other clients performed the same action at the same time.
# Added notifications when picking up ammo, weapons.
# Fixed an issue where the game could enter in an unresponsive state if the host was on fire while the match completed.
# Fixed a possible issue where the health regeneration would not work correctly in the campaign if you previously played a Solo or Co-op map with the ‘Disable Health Regeneration’ modifier set to ‘On’.

Map Editor
# Updates made in the Editor’s terrain types.
# Updated the ‘empty map’ thumbnail under the ‘terrain type’ setting.
# Fixed an issue where the map’s thumbnail could be incorrect when you opened it for editing under certain conditions.
# Fixed an issue with the ‘music theme’ that would persist in some conditions.
# Fixed a possible crash that could occur once you selected ‘Back to Arcade Editor’.
# Fixed some camera issues when swimming in lakes.
# Fixed an issue that could occur on consoles where the top shader of lakes would not be the correct one.
# Fixed an issue with the lake where it covered a wider area if it was to be rotated.
# Assets using fake lighting will not be counted anymore in the lighting budget.
# Fixed an issue with animation points where once the map was exported the npcs would not exit them correctly.
# When navigating the object browser on consoles you will now be returned to the previous folder rather then to the top of the list.
# The military med kit is now correctly added to your inventory once picked-up.
# Fixed an issue with the terrain decals where once your map gets published they were not rendered.
# Fixed an issue on consoles where holes made in the terrain would appear filled-up once the map got published.
# Fixed a possible issue where small parts of terrain could be seen stretching towards the skybox.
# Fixed a visual issue with the terrain where when viewed in a certain angle you would notice parallel lines. To fix this you will need to re-publish your map.
# Updated some objet thumbnails that were either in the incorrect angle, flipped or harder to see.
# Updated some ‘Hours of Darkness’ assets to be in the correct categories, removed duplicate entries.
# Various fixes made to ‘Hours of Darkness’ assets: Warehouse Terrace Furnished, Warehouse 02 Empty, Base Sandbags Empty, Base Sandbags Furnished, Warehouse Terrace Empty, Warehouse Metal (Furnished / Open 01 / Open 02), House Terrace Window 01 Opened.
# Fixed an issue where you could get stuck if the objective was completed while on fire or swatting bees.
# Adjustments to the map validation and management location on consoles.
# Updated the Ultimate Hunter homeopathic icon.
# Fixed an issue with object icons and some interface elements being briefly displayed when entering the options menu while in play/explore mode.
# Fixed an issue with tags that could occur in Bounty hunt mode in certain conditions.
# Fixed a possible issue with long range shadow rendering.
# Updated the character/vehicle navigation mesh transparency on consoles.
# Fixed a possible issue in ‘play mode’ where ammo clips could be stuck on npcs once killed.
# Fixed an issue where the link was not seen when you selected several npcs to be assigned to a control zone.
# Fixed an issue with shaders on lakes in the In-Game Editor.
# Fixed an issue where lakes would cover a larger surface area depending on how it was rotated.
# Fixed some minor issues related to various assets from the Far Cry 5® Hours of Darkness DLC.
# Fixed some minor issues with overlapping text in the asset selection menus.
# Fixed an issue where the top layer of lakes would not display the correct shaders on consoles.
# Fixed an issue with the draw distance of shadows in the Arcade Editor.
# Fixed an issue where ammo clips would become stuck in an NPC’s hand after they were killed.

Far Cry 5 – Hours of Darkness DLC
# Fixed an issue where some sounds would become muted for a client joining a session during the opening cinematic.
# Fixed an issue where the client could spawn with no weapons if the host dies while the client is on a loading screen.
# Fixed an issue on XB1 where the game would lose all sound and freeze under certain circumstances.
# Fixed an issue with missing SFX while hovering the mouse cursor over “Accept” and “Cancel” buttons after taking documents at extraction point.
# Fixed an issue where “Leave no one behind” and “Make them count” Classic Challenges do not unlock after completing Far Cry 5® Hours of Darkness.
# Fixed a couple issues with collecting the documents at the extraction point.

Voor de fishing challenges/trophy

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True