Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• vj_slof
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 12:38
ik keek gisterenavond naar het tv-programma ‘Floortje Naar Het Einde Van De Wereld’ en daar hoorde ik de titelmuziek van Farcry 5 als achtergrondmuziekje. Iemand anders dit ook opgevallen?

• Jorissie87
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 13:38

Jorissie87

No diggity

Voor de liefhebbers: Far Cry (alle delen) nu in de Steamsale
Far cry 3: 7,99 euro
Far cry 4: 11,99 euro
Far cry Primal: 9,99 euro
Far cry 5: 19,79 euro
Far cry New Dawn: 22,49

i7 7700K | MSI GTX1080 | GigaByte Z270X | 16GB@3200Mhz | H100i | 960 EVO 250GB | 840 PRO 256GB | CM Storm Stryker | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Asus 24" HD 144Hz | KB: SS 6GV2 | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

• Sanction
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
Is het overigens mogelijk om een nieuw spel te starten (5) met behoud van wapens e.d.?

• Skybullet
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 13:36

Skybullet

It's go season

Jorissie87 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 13:00:
Far cry 3: 7,99 euro
Far cry 4: 11,99 euro
Far cry Primal: 9,99 euro
Far cry 5: 19,79 euro
Far cry New Dawn: 22,49
Toppie ! Meteen new dawn even toegevoegd aan de collectie. Ben denk ik op 2/3 van farcry 5. Alle voorgaande delen op deel 2 na uitgespeeld. Mijn “go to” serieals ik online battlefield ofzo even klaar mee ben

Skybullet wijzigde deze reactie 23-03-2019 13:58 (7%)

Excuses sound best to the person who’s making them up . Stop feeling sorry for yourself. Telling everybody your sad story. Nobody will do it for you. If you want something, go get it. Period

• sdk1985
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 20-05 19:13
Zo ver ik kon vinden heeft Far Cry 5 ondersteuning voor 2 spelers in co-op. In het hoofdmenu staat een ingame party en daarin zijn totaal 6 slots beschikbaar. Hoe zit dat?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• GekkePrutser
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online
Jorissie87 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 13:00:
Bedankt ook! Heb net New Dawn uitgespeeld.

Ik vond het op zich wel een stuk korter dan 5. Maar wel een veel positievere vibe hebben over het algemeen (vreemd op zich, na een atoomoorlog). De highwaymen hebben tenminste stijl (goede muziek, cool design), beter dan die gehersenspoelde reli-zombies uit 5. Zou ze bijna willen sparen maarja moeten ze maar niet met een rood cirkeltje over hun hoofd rondlopen O-)

Ook de expeditions vond ik erg leuk, verschillende nieuwe landschappen al is het maar klein. Haalt je er even uit. Alleen die Fransman is zoooo irritant. Helaas kan die niet dood })

Ook is het eindelijk eens een Far Cry die daadwerkelijk een goed einde heeft. (y)
spoiler:
Far Cry 2: Het hele thema is over huurlingen en de hoofdpersoon schiet zichzelf dood op het eind of blaast zichzelf op.
Far Cry 3: Zelfs in het 'goede' einde is de hoofdpersoon opeens helemaal ondersteboven ('How can I come back from this?? QQ'). Vreemd omdat iedereen die hij vermoord heeft het dik verdiende. En in het slechte einde vermoord je je vriendin en word je tijdens een neukpartij zelf vermoord.
Far Cry 5: Je vermoordt al je vrienden of je start een atoomoorlog (de laatste is de canon ending dus) en wordt later een grommende beer met een houten masker. Dat was het 'goede' einde? (Het non-einde van weglopen tel ik hier even niet mee want dan speel je de hele game niet)

De rest heb ik niet gespeeld. FC4 trok me niet omdat de "tropische" omgeving ontbrak en Primal al helemaal niet.

Edit: Oh ja nog een puntje: Waarom zo enorm veel nadruk op het customisen van je karakter ("W0000T na dit punt kan je niets meer aanpassen!!!") terwijl je jezelf nooit ziet behalve in die 2 seconden nadat je een outpost hebt overgenomen.... :F

GekkePrutser wijzigde deze reactie 30-03-2019 15:47 (20%)

• GekkePrutser
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online
beebie121 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 08:43:
ik vond fc3 de eerste keer wel leuk maar ik had niks met die visioen missies, hoop dat die niet in fc5 zitten.
Helaas die zitten ook min of meer in FC5 (in dit geval door gebruik van een drug) :) En zelfs in New Dawn. Is toch wel een terugkerend thema. Op zich vond ik ze altijd wel leuk eigenlijk.

Wat ik in de laatste delen wel erg mis zijn die missies met die enorme vervallen steden onder de grond (beetje tomb raider achtig). Dat waren leuke uitstapjes.

Edit: Oeps, vergat even dat ik de laatste poster was, had mijn post aan moeten passen sorry. :$

GekkePrutser wijzigde deze reactie 30-03-2019 15:51 (33%)

• Hamazaki
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
Oeii wat is new dawn een heerlijke game met een stoere setting. Ik ben juist blij dat ze far cry 5 als basis hebben genomen. Wat ziet dit er prachtig uit met hdr (ps4pro)

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
Ik heb New Dawn ook gekocht in de Xbox sale (22,-) De laatste paar FC prima mee vermaakt en dit speelt ook weer lekker weg!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 20-05 21:41
Is er toevallig nog iemand die interesse heeft om drie missies in co-op te doen? Die heb ik nog nodig voor de trophy (op ps4).

• Edzeau
  • Registratie: oktober 2007
  • Nu online
Roybs schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 19:27:
Is er toevallig nog iemand die interesse heeft om drie missies in co-op te doen? Die heb ik nog nodig voor de trophy (op ps4).
Ikzelf heb de game verkocht na dat ik 'm platinum had. Wel kan ik je adviseren om eventjes in de PS4 community opzoek te gaan naar Far Cry 5 communities, vaak zijn daar oproepen van andere mensen die de game ook op platinum willen halen. Zo ben ik ook iemand tegen gekomen waarmee we elkaar konden helpen voor 3 co-op trophies. Succes!

PS4: Edzeau - Rainbow Six Siege - Compilaties

• Roybs
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 20-05 21:41
Edzeau schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 11:11:
[...]

Ikzelf heb de game verkocht na dat ik 'm platinum had. Wel kan ik je adviseren om eventjes in de PS4 community opzoek te gaan naar Far Cry 5 communities, vaak zijn daar oproepen van andere mensen die de game ook op platinum willen halen. Zo ben ik ook iemand tegen gekomen waarmee we elkaar konden helpen voor 3 co-op trophies. Succes!
Ik had ook inderdaad al gekeken op psnprofiles e.d. Nog niet op de ps4 community die je ingame kan bereiken, maar die werkt een beetje matig vind ik vaker. Toch bedankt :)
Pagina: 1 ... 15 16 17 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Google

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True