Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

http://www.gakkie.nl/fc5/fc5header.png
http://www.gakkie.nl/fc5/fc5details.png
Release date March 27, 2018
Publisher Ubisoft
DevelopersUbisoft Montreal, Ubisoft Reflections, Ubisoft Shanghai, Ubisoft Ukraine, Ubisoft Toronto
Platforms PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows
Genres Action-adventure game, First-person shooter, Open World Sandbox

Welcome to Hope County, Montana, land of the free and the brave, but also home to a fanatical doomsday cult—known as The Project at Eden’s Gate—that is threatening the community's freedom. Stand up to the cult’s leaders, Joseph Seed and the Heralds, as you spark the fires of resistance that will liberate the besieged community.

http://www.gakkie.nl/fc5/fc5gameplay.png

Far Cry 5 is a massive open world that’s filled with something new around every bend. The enemy AI behavior is more realistic and the exploration is almost endless. Even when you feel like taking a break from the campaign, you can take in some leisurely fishing before diving back into your quest. It’s your mission. With it comes the freedom to take on a world that hits back by any means necessary.

Taking down The Project at Eden's Gate isn't as easy as cutting a path straight through Far Cry 5 to the cult's leader, Joseph Seed. First, you'll need to destabilize the cult by defeating the Father’s Heralds, John, Jacob, and Faith. And the only way to lure them out is to make things so hot that they decide to put out the fire themselves. The more damage you do, the more the cult will respond in kind.

Each region has its own Resistance Meter, which tracks your actions throughout the world. As you battle cultists, recruit allies, and free the citizens of Hope County, the meter rises. As it does, the Project at Eden’s Gate will grow increasingly desperate, countering your efforts with tougher soldiers, bigger guns, and escalating chaos. The Resistance Meter never recedes, and when it's full, you'll finally be able to draw out that region's Herald for a dramatic showdown.

3 Regions: Holland Valley, Henbane River and Whitetail Mountains. Activities like driving, flying, skydiving, fishing, hunting and crafting.

Guns for hire, Fangs for hire and Friends for hire (coop play!). Open world gameplay with a non linear campaign and it's own Intel system.

Intel is learned by exploring the open world, increasing your knowledge of the game and objectives. The Intel you receive always has a clear objective tied to it.
Intel is information about the world. Intel can be related to: characters, quest givers, outposts, treasure hunts, or content in the world such as locations, hunting & fishing spots, destructible structures, and collectibles. Once obtained, your world map is updated with this Intel.

Character creation: Players will be able to create their own character in Far Cry 5 with a choice of gender and a small degree of appearance customization.

http://www.gakkie.nl/fc5/fc5media.png

And many, many, many more ...

http://www.gakkie.nl/fc5/fc5other.png
quote: PC minimum configuration
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i5-2400 @ 3.1 GHz or AMD FX-6300 @ 3.5 GHz or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 670 or AMD R9 270 (2GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 8GB
Resolution: 720p
Video Preset: Low
quote: PC recommended configuration
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i7-4770 @ 3.4 GHz or AMD Ryzen 5 1600 @ 3.2 GHz or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 970 or AMD R9 290X (4GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 8GB
Resolution: 1080p
Video Preset: High
http://www.gakkie.nl/fc5/fc5tips.png

[under construction always :)F ]

-SaveMe- wijzigde deze reactie 25-02-2018 14:52 (200%)

-Where do we draw the Line!-

Nog een maandje en dan komt deel 5 van deze game uit. Ik verwacht net als de vorige twee delen een leuke open world sandbox shooter waar je lekker in kunt rond dolen en fun kunt hebben. ook heeft Ubisoft de formule iets omgegooid, zo is de game veel minder lineair.

Ik heb er zin in!

EDIT
Mochten er dingen missen in de startpost, let me know! :)

-SaveMe- wijzigde deze reactie 25-02-2018 14:53 (10%)

• DigitalError
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 19:12
Heb er onwijs veel zin in, lekker coop spelen met m'n vriendin en vrienden.
Misschien een kleine tip voor de mensen die hem toch al in de preorder willen gooien op de ps4:
In de store is de digital deluxe maar 2 euro duurder dan de normale versie ;)

https://store.playstation...05847_00-FC5DLXPREORDER00

• ScrooLoose
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
oOo

Ik zou eigenlijk de kat eerst uit de boom kijken met dit spel maar ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in dat het de goede eigenschappen van de vorige delen heeft behouden en toch ook wat nieuwe dingen er in gooit :)

* ScrooLoose heeft er ook zin in :)

- Star Trek boeken gevraagd, van TOS tot Discovery (alles!) - Heb je die en wil je er van af ? Stuur me een berichtje! -

• SmooK
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 15:36
Ik heb destijds de gold editie besteld voor 59 euro bij de intertoys. Ik kijk er ondertussen toch best wel naar uit terwijl ik eerst maar matig enthousiast was.

PSN: raysmook

• AntiChrist7
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 18:17
Heb hem ook al besteld, hopelijk vindt ik iemand in mijn friendlist die hem o hetzelfde moment speelt voor coop

• mkleinman
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 17:55

mkleinman

4.5kWp, 8.4GJ Zb/CV, WTW, ELGA

Meld. Ik kan niet wachten.

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

quote:
AntiChrist7 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:08:
Heb hem ook al besteld, hopelijk vindt ik iemand in mijn friendlist die hem o hetzelfde moment speelt voor coop
Als er vraag naar is wil ik wel een sectie maken in de startpost van psn/live ids die willen cooppen :)

• ScrooLoose
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
quote:
-SaveMe- schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:47:
[...]

Als er vraag naar is wil ik wel een sectie maken in de startpost van psn/live ids die willen cooppen :)
En Steam!

- Star Trek boeken gevraagd, van TOS tot Discovery (alles!) - Heb je die en wil je er van af ? Stuur me een berichtje! -

quote:
Check! Zal een tweakers online sectie toevoegen morgen :)

• Gregory76
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 14:18

Gregory76

Sony PlayStation freak

Zijn er hier meer mensen die op 8 maart naar de gameplaypreview in de Vue in Hilversum gaan? 😀 Mijn broer heeft een plekje op de gastenlijst gewonnen en neemt mij mee 😀

PSN: psnprofiles.com/GregNL76 - XBL: account.xbox.com/nl-NL/Profile?gamerTag=GregNL76

quote:
Gregory76 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:17:
Zijn er hier meer mensen die op 8 maart naar de gameplaypreview in de Vue in Hilversum gaan? 😀 Mijn broer heeft een plekje op de gastenlijst gewonnen en neemt mij mee 😀
Nice :) Enjoy! Eigenlijk wil ik niks meer zien. Wil gewoon spelen 8)

En om dan toch nog maar een filmpje te posten voor de liefhebber:

:)

-SaveMe- wijzigde deze reactie 27-02-2018 01:06 (14%)

• Hulleman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15:52
Deel 3 en 4 met veel plezier gespeeld, ook al was deel 4 meer van hetzelfde. Ik heb echt weer zin in een nieuw deeltje (primal overgeslagen). Groter en meer dan de voorgaande delen en wat extra gameplay elementen. Helemaal mooi wat mij betreft. Kijken of m'n vriendin dit coöp met me wil spelen. Laatst wou ze namelijk gewoon FIFA tegen me doen..... ^)

• swv
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 18:32
Ik kijk er ook naar uit. Nooit bij stilgestaan dat ik ook in de ubistore kon bestellen. Afgelopen jaren aardig wat Units verzameld en zo 20% korting kunnen pakken op de gold edition. Normaal bestel ik nooit een gold edition van een spel, maar toen aangekondigd werd dat Far Cry 3 ook in de Season Pass zou zitten ging ik overstag. Ook wel zin in namelijk om te spelen. Genoeg content voor mijn centen in ieder geval.

Ohhh en het wordt de Xbox One versie. Ik heb nog geen gameplay op de X gezien eigenlijk. Alleen op de PS4 Pro. Klopt dat? Ik heb beide consoles, maar hoop stiekem dat de X nog net wat meer pracht en praal laat zien. Daar leent de Far Cry reeks zich over het algemeen uitstekend voor :9~
Ik denk dat je er wel van uit kan gaan dat de One X versie net ietsjes mooier is, maar veel zal het niet zijn denk ik. Ik speel op de Pro btw ...

• F350-maniac
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 13-04 19:50
aanbieding in de ING rentepuntenwinkel. PS4/oneX versie voor ¤ 42,00 + een zooitje rentepunten uiteraard.

PSN Headless_Pumpkin

quote:
F350-maniac schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:42:
aanbieding in de ING rentepuntenwinkel. PS4/oneX versie voor ¤ 42,00 + een zooitje rentepunten uiteraard.
Nice! ik had hem nog niet gereserveerd. Ga ik mooi gebruik van maken! _/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!
PSX-Sense heeft een hands on met de game geplaatst
quote:
Voorlopige conclusie
De paar uur die we weer met Far Cry 5 hebben kunnen spelen waren vooral heel erg vermakelijk. De gameplay is precies zoals je van de franchise verwacht met zo hier en daar wat nieuwe elementen, maar voor de rest moet je niet teveel innovatie verwachten. De gameplay gaat echter lekker vlot en het sterkste element in dit geheel is ongetwijfeld de sekte, want die Joseph Seed is compleet geschift. Dat gaat voor toffe situaties zorgen en dan met name in het verhaal en daaropvolgende missies. De coöp is een uitstekende toevoeging en zorgt voor nog meer speelplezier en dat doet ons eens te meer uitkijken naar de uiteindelijke game. De game kan zo hier en daar nog wat polijstwerk gebruiken voor de bugs en glitches, maar als men daar de tijd voor neemt zit het wel goed. Het ziet er in ieder geval naar uit dat Far Cry 5 een leuke, solide en gevarieerde game gaat zijn en eind deze maand weten we meer!

• swv
  • Laatst online: 18:32
quote:
-SaveMe- schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:06:
Ik denk dat je er wel van uit kan gaan dat de One X versie net ietsjes mooier is, maar veel zal het niet zijn denk ik. Ik speel op de Pro btw ...
Misschien dekt pracht en praal niet helemaal de lading :p Het is meer dat ik benieuwd ben naar de grafische mogelijkheden van Far Cry 5 op (native?) 4k op beide consoles. Daar de X zich daar net wat beter voor leent ben ik benieuwd naar de prestaties.

Wat betreft de hands-on: Ik verwacht weinig anders. Ja het zal als Far Cry aanvoelen maar ik denk dat de omgeving op zichzelf al een andere ervaring bied :) De setting spreekt mij enorm aan. Neem nou Assassins Creed; loopt ook al jaren maar nu met Origins heb ik het gevoel dat ik een totaal andere game aan het spelen ben. Het verveelt tot nu toe nog niet. Als Ubisoft nou met Far Cry 5 die afwisseling ook kan bieden zou helemaal geweldig zijn :*)
quote:
swv schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 17:48:
[...]

Misschien dekt pracht en praal niet helemaal de lading :p Het is meer dat ik benieuwd ben naar de grafische mogelijkheden van Far Cry 5 op (native?) 4k op beide consoles. Daar de X zich daar net wat beter voor leent ben ik benieuwd naar de prestaties.

Wat betreft de hands-on: Ik verwacht weinig anders. Ja het zal als Far Cry aanvoelen maar ik denk dat de omgeving op zichzelf al een andere ervaring bied :) De setting spreekt mij enorm aan. Neem nou Assassins Creed; loopt ook al jaren maar nu met Origins heb ik het gevoel dat ik een totaal andere game aan het spelen ben. Het verveelt tot nu toe nog niet. Als Ubisoft nou met Far Cry 5 die afwisseling ook kan bieden zou helemaal geweldig zijn :*)
ik denk ook dat FC5 gaat zijn voor FC wat Origins voor AC is. Gewoon een erg mooie setting waardoor het weer fris aanvoelt. En het Sandbox gedeelte in de FC reeks is gewoon erg leuk imho ...

Er circuleren al allerlei playthroughs op YT?/ Review versies? :?

En een nieuwe trailer

-SaveMe- wijzigde deze reactie 03-03-2018 01:26 (6%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DigitalError

• endechaos
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 11:08
Mijn psn is net verlopen. Ik neem aan dat dat geen probleem is bij fc5?

• DigitalError
In principe zou je gewoon de singleplayer moeten kunnen doen ja, alleen co-op wordt een probleem.

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 21-04 19:40
quote:
-SaveMe- schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 18:19:
[...]

ik denk ook dat FC5 gaat zijn voor FC wat Origins voor AC is. Gewoon een erg mooie setting waardoor het weer fris aanvoelt. En het Sandbox gedeelte in de FC reeks is gewoon erg leuk imho ...

En een nieuwe trailer

[video]
Volledige playthroughs? Dan is er wat gejat ofzo want ik kan me niet voorstellen dat ze al zo ruim van tevoren de game verspreiden.
Ik weet wel dat er anderhalve week terug weer een speelsessie was (ik meen in Parijs) maar dat liep via Ubisoft.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Jackson6
  • Niet online
quote:
-SaveMe- schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 18:19:
[...]

En een nieuwe trailer

[video]
Ik weet het niet, als ik zo de filmpjes bekijk heb ik persoonlijk het idee dat je naar FC4 zit te kijken met een ander gebied en andere skins.. uiteraard ga ik het spel proberen om te kijken of het tegendeel waar is.

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 21-04 19:40
Dat ander gebied is voor mij juist de reden aan FC5 te beginnen. Was na 20 uur al klaar met FC4 vanwege de setting. FC3 vond ik weer wel erg leuk om te spelen, vanwege de setting.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• gamerboy
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 18:52
Hier een goeie video voor de map die bevestigd is:

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • +4Henk 'm!
Als ik iets nog niet wil weten is het wel de map :)

• gamerboy
quote:
-SaveMe- schreef op maandag 5 maart 2018 @ 21:54:
Als ik iets nog niet wil weten is het wel de map :)
Ja keuzes he. Ik vind het spel er zelf leuk uit zien maar ga hem niet kopen. Vond far cry 4 al tegen vallen, systeem was teveel copy paste van 3 en heb hier veel video's over gezien maar te weinig nieuws.

Hoop voor jullie dat het echt een awesome game wordt maar mijn interesse is weg in de serie

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

• PilatuS
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
quote:
gamerboy schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:41:
[...]

Ja keuzes he. Ik vind het spel er zelf leuk uit zien maar ga hem niet kopen. Vond far cry 4 al tegen vallen, systeem was teveel copy paste van 3 en heb hier veel video's over gezien maar te weinig nieuws.

Hoop voor jullie dat het echt een awesome game wordt maar mijn interesse is weg in de serie
We zullen zien hoe goed deze is. 1 was goed en 2 niet. 3 was goed en 4 niet. Dan zou 5 weer goed moeten zijn toch ? :P

Ben sowieso erg benieuwd naar deze. Heb Primal overgeslagen maar ze verder allemaal gespeelt. Een tijdje terug nog 3 gespeelt en 4 er achter aan, maar dan valt 4 toch wel erg tegen. Kijk er sowieso erg naar uit want de setting lijkt mij geweldig. Als ze er voldoende aandacht aan hebben besteed kan het zo maar eens een heel goed spel zijn.

• gamerboy
@PilatuS haha heb dus precies het zelfde. Maar daarom ben ik erg sceptisch geworden. Het blijft natuurlijk een Ubisoft game en op A-C origins en IMHO the division hebben ze niet veel goeie games meer uitgebracht de laatste paar jaar ;)

• Richh
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 17:45

Richh

Zeg maar Richard

Heel veel zin in deze game. Ik hou wel van de standaard Ubisoft-formule, zeker als ze het combineren met een goede storyline.

Ik hoop vooral dat ze er weer een gestoorde psychopaat zoals in FC3 (Vaas) hebben ingestopt. Wat een ijzersterke game was dat ook. Echt vrijheid hoe je die kampen over nam... en die missie waarbij je die wietvelden moest afbranden... Aanrader!

Deel 4 kon dan ook alleen maar tegenvallen en dat deed het dan ook. Spinoffs heb ik nooit interessant gevonden. Met FC5 mag Ubi het weer goed maken :)

Ik wacht hier op de PC-versie, sowieso is dat een interessant dingetje want AMD en Ubi doen mooie beloftes over FP16-performance. Eindelijk een game waarmee ik mijn Vega64 optimaal kan benutten? :+

Mijn PC | Mijn MiLight app Android

• gamerboy
Voor mensen die alvast wat gameplay willen zien:
Goes without saying but spoiler alert

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 18:47
Iemand nog een mooie deal gezien of goede website voor een preorder?

• gamerboy
quote:
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:39:
Iemand nog een mooie deal gezien of goede website voor een preorder?
Op uplay 20 korting als je 100 uplay points inlevert 😉

• Piet_Piraat7
quote:
gamerboy schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:41:
[...]
Op uplay 20 korting als je 100 uplay points inlevert 😉
Hm denk niet dat ik veel uplay points heb.. En daarbij wil ik het spel graag op Steam, gebruik dat toch meer als main library

• Beun de Haas BV
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 06-04 17:07
Ik wil samen met een maat deze game in zijn geheel co-op spelen. Nu dacht ik ooit ergens gelezen te hebben dat één versie voldoet. In andere woorden: de guest zou gratis met de host mee kunnen spelen. Weet iemand daar toevallig meer over?

• AntiChrist7
quote:
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:42:
[...]

Hm denk niet dat ik veel uplay points heb.. En daarbij wil ik het spel graag op Steam, gebruik dat toch meer als main library
Je moet sowieso via uplay passeren, dus het enige wat je doet is jezelf opzadelen met dubbele drm en extra geld eraan uitgeven want keys online (GMG bijvoorbeeld) zijn allemaal voor uplay normaal

@Beun de Haas BV dat zou me verbazen dat dat het geval is. Ben vrij zeker dat je twee copies nodig hebt

Acties:
  • +2Henk 'm!

• gamerboy
quote:
Beun de Haas BV schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 12:10:
Ik wil samen met een maat deze game in zijn geheel co-op spelen. Nu dacht ik ooit ergens gelezen te hebben dat één versie voldoet. In andere woorden: de guest zou gratis met de host mee kunnen spelen. Weet iemand daar toevallig meer over?
Ja dit was bij far cry 4 zo als een vorm van promotie. Echter zat er wel een tijdliemiet op van 2.5 uur dacht ik. Maar ja kan het wel 2 keer inzetten dus 5 uur samen voordat een van de andere de game moet kopen.

Of dit in de 5de editie van far cry ook gaat zitten is nog niet bekend gemaakt. Zou er dus niet vanuit gaan
quote:
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:42:
[...]

Ik heb eventueel wel uplay points op mijn account mocht je het toch via uplay willen doen heb er 882 en die wil ik graag delen hoor😁 als het goed is kan ik het spel dan gifte aan je maar ik zou eerst even checken of je zelf niet genoeg punten hebt. 100 punten heb je zo in uplay 😉

gamerboy wijzigde deze reactie 06-03-2018 13:42 (28%)

FC5 bevat far Cry Arcade, een soort van level builder ...

Aan mij niet besteed... :9

En de Season Pass trailer ....

-SaveMe- wijzigde deze reactie 06-03-2018 18:03 (23%)

• dm-dutchman
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 17:58
Weet iemand of je far cry 3 ook krijgt bij de season pass als je deze koopt via de PS store?

• AntiChrist7
quote:
gamerboy schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 13:40:
[...]

Ik heb eventueel wel uplay points op mijn account mocht je het toch via uplay willen doen heb er 882 en die wil ik graag delen hoor😁 als het goed is kan ik het spel dan gifte aan je maar ik zou eerst even checken of je zelf niet genoeg punten hebt. 100 punten heb je zo in uplay 😉
Ha, armoezaaier, heb er 1736 :p

Je verdient ook een flink aantal punten door in de store te orderen. Mijn 100 punten voor de coupon waren terugverdient met FC5+ R6 year 3 pass. Dus eigenlijk een goeie 20euro korting gratis.

Ik wil niet onbeschoft zijn, maar mensen die pre-orderen op steam zijn dommeriken die eigenlijk geld te veel hebben :) en dat geldt niet alleen voor ubisoft games. er zijn tal van legit keysites die je goedkoper uitkomen dan steam

AntiChrist7 wijzigde deze reactie 06-03-2018 19:36 (32%)

• Piet_Piraat7
quote:
gamerboy schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 13:40:
[...]

Thanks voor het aanbod maar had zelf genoeg :) gold edition gekocht met 20% korting in Uplay, scheelde flink. Goeie tip!

• DigitalError
quote:
dm-dutchman schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 19:24:
Weet iemand of je far cry 3 ook krijgt bij de season pass als je deze koopt via de PS store?
Dat zou er bij moeten staan in de store dan, even goed lezen dus voor je beslist.

• dm-dutchman
quote:
DigitalError schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:50:
[...]

Dat zou er bij moeten staan in de store dan, even goed lezen dus voor je beslist.
Far cry 3 is voor mij niet doorslag gevend. Had de pre order met seasonpass al geplaatst voordat ik uberhaupt wist dat FC3 bij de seasonpass zat.

En digitaal aanschaffen is een must om op 2 ps4 systemen op het zelfde moment te spelen

• DigitalError
quote:
dm-dutchman schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:00:
[...]

Far cry 3 is voor mij niet doorslag gevend. Had de pre order met seasonpass al geplaatst voordat ik uberhaupt wist dat FC3 bij de seasonpass zat.

En digitaal aanschaffen is een must om op 2 ps4 systemen op het zelfde moment te spelen
Heb zelf genoeg aan de deluxe (was maar 2 euro duurder dan de normale) en maak ook gebruik van gamesharing. Lekker co-op met m'n vriendin door Montana rausen :P

• dm-dutchman
quote:
DigitalError schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:03:
[...]

Heb zelf genoeg aan de deluxe (was maar 2 euro duurder dan de normale) en maak ook gebruik van gamesharing. Lekker co-op met m'n vriendin door Montana rausen :P
Dat was ook mijn eerste keuze, en 20 euro 3 dlc's.... Kon ik niet laten

• gamerboy
quote:
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 19:59:
[...]

Thanks voor het aanbod maar had zelf genoeg :) gold edition gekocht met 20% korting in Uplay, scheelde flink. Goeie tip!
Geen probleem man 😁👍

Misschien een mooie video voor de mensen die nog twijfelen

gamerboy wijzigde deze reactie 06-03-2018 21:49 (15%)

• dm-dutchman
Op de ps store van de VS staat: As a bonus, you’ll also get the complete Far Cry® 3 Classic Edition for PlayStation®4 system.

op de nederlandse versie kan ik dat niet vinden, dus ben benieuwd ;)

https://www.playstation.com/en-us/games/far-cry-5-ps4/

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19:14
Zit volgens mij bij de Season pass standaard.
Althans, bij de xbox:

Xbox live: Famous1303 | Golf R20 404PK, 527Nm

• TommyGun
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 12:57

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 19:59:
[...]

Idem, bedankt voor de tip!

Hier 2 euro duurder als je niet genoeg punten hebt; https://www.cdkeys.com/pc...d-edition-pc-uplay-cd-key

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Lasteraar
  • Laatst online: 08:11
quote:
gamerboy schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:46:
[...]

Geen probleem man 😁👍

Misschien een mooie video voor de mensen die nog twijfelen
[video]
Mooie video welke gewoon exact mijn twijfel vertaald en geen antwoord geeft :-)
Beetje een captain obvious filmpje zeg maar.. Zonder tegenbericht dat het wel/niet zo is.

• gamerboy
quote:
Lasteraar schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 12:00:
[...]

Mooie video welke gewoon exact mijn twijfel vertaald en geen antwoord geeft :-)
Beetje een captain obvious filmpje zeg maar.. Zonder tegenbericht dat het wel/niet zo is.
naja misschien voor sommige die dit nog niet wisten wel handig he. gelukkig ben je niet de enige namelijk ;)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik verwacht eigenlijk dat FC5 vrijwel exact hetzelfde aan gaat voelen als FC3 en 4, meer van hetzelfde met wellicht betere looks. En ik snap dat veel mensen er daarom niet warm voor lopen.

Alleen weet ik van mezelf dat ik er echt van geniet; outposts vrij spelen, lekker freeroamen. Erg genoten van FC3, 4 en primal en ik zie hetzelfde gebeuren bij FC5 :).

Acties:
  • +4Henk 'm!
quote:
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 12:11:
Alleen weet ik van mezelf dat ik er echt van geniet; outposts vrij spelen, lekker freeroamen. Erg genoten van FC3, 4 en primal en ik zie hetzelfde gebeuren bij FC5 :).
Ik heb precies hetzelfde! Snap de 'haat' ook niet zo. Waarom iets veranderen als het goed is. Andere map en setting, wat nieuwe dingetjes en je kunt weer vele uurtjes fun hebben. Met de afwisseling zit het ook goed door de vele activities en de vele mogelijkheden om iets aan te pakken. En het ziet er ook nog eens mooi uit, mij hoor je niet klagen!

#ZinAn!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dm-dutchman
Dit word de eerste Far Cry dat vliegtuigen en heli's beschikbaar zijn. Ja far cry 4 had die kleine heli maar daar kon je geen bal mee behalve makkelijk towers overnemen.

• jori040
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 22-04 11:46
Na 3 & 4 te hebben overgeslagen ben ik nu wel weer toe aan een nieuwe Far Cry.De setting in dit deel spreekt mij erg aan.

Al heb ik begrepen dat deel 3 destijds erg goed was.

Samsung UE43KS7500 | Xbox One X | PS4 Pro | Switch

• AntiChrist7
quote:
-SaveMe- schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 12:21:
[...]

Ik heb precies hetzelfde! Snap de 'haat' ook niet zo. Waarom iets veranderen als het goed is. Andere map en setting, wat nieuwe dingetjes en je kunt weer vele uurtjes fun hebben. Met de afwisseling zit het ook goed door de vele activities en de vele mogelijkheden om iets aan te pakken. En het ziet er ook nog eens mooi uit, mij hoor je niet klagen!

#ZinAn!
Das gewoon de bandwagon van clowns als Jimquisition en TB, die erop teren om te whinen en te klagen, vooral over de grotere ontwikkelaars. Niet op letten. Ik had Far cry 4 eigenlijk alleen omdat ik Unity season pass had gekocht en dat was zo'n enorme fun, deze gaat niet anders zijn. Hopelijk heb ik iemand in mijn vriendenlijst die hem op hetzelfde moment gaat spelen

• Piet_Piraat7
quote:
jori040 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 12:47:
Al heb ik begrepen dat deel 3 destijds erg goed was.
Zeker een aanrader :) de badguy wordt erg goed gespeeld, hopelijk is dat bij FC5 ook zo
Hoe verschilt FC5 van FC4?

Minder handje vasthouden, geen minimap, geen geren van objectieve naar objectieve marker oOo

-SaveMe- wijzigde deze reactie 08-03-2018 00:07 (39%)

• Piet_Piraat7
@-SaveMe- en geen torens meer beklimmen, daar stond ik wel van te kijken :p

• Lasteraar
  • Laatst online: 08:11
lol idd

FC3 was top. Mede door de setting. 4 sprak mij iets minder aan. Ben wel benieuwd naar 5.

• NikkiNailz
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 13:46
Is het al bekend wat de Season Pass gaat kosten? Het is nu moeilijk in te schatten of de Gold Edition enig voordeel oplevert.

• gamerboy
@NikkiNailz nooit gold kopen voor Ubisoft games wachten tot er een sale is kan uit ervaring spreken dat ze dan goedkoper uit komen als dat je nu de gold edition koopt ;)

• Marcus73
  • Registratie: augustus 2010
  • Nu online
quote:
NikkiNailz schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 08:17:
Is het al bekend wat de Season Pass gaat kosten? Het is nu moeilijk in te schatten of de Gold Edition enig voordeel oplevert.
Op dit moment 32 euro (losse key)
link

• Piet_Piraat7
quote:
Marcus73 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:06:
[...]
Op dit moment 32 euro (losse key)
link
Oeh dan is de gold editie met 20% Uplay korting een veel betere deal.

• AntiChrist7
quote:
gamerboy schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 09:19:
@NikkiNailz nooit gold kopen voor Ubisoft games wachten tot er een sale is kan uit ervaring spreken dat ze dan goedkoper uit komen als dat je nu de gold edition koopt ;)
Wil niet betweterig overkomen, maar alle games zijn toch goedkoper in een sale dan dat ze op release zijn? Dat heeft niets met ubisoft te maken :?

En idd, de beste deal zal je doen met uplay coupon te maken
Voor mensen die benieuwd zijn naar de map editor / arcade mode

• ColdTurkey
  • Nu online
De standaard editie is 42 euro plus ik dacht 2100 rentepunten in de rentepuntenwinkel van ING. Heb 'm daar in de preorder gezet.
quote:
ColdTurkey schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 23:42:
De standaard editie is 42 euro plus ik dacht 2100 rentepunten in de rentepuntenwinkel van ING. Heb 'm daar in de preorder gezet.
Heb ik ook gedaan :) Mooi prijsje :Y

• Madstorm
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 21-04 14:39

Madstorm

Derping all the way!

Iemand anders ook een stresstest invite gekregen van FarCry Arcade?
Ik heb er wel één, geen idee hoe ik hier aan kom nergens voor ingeschreven.

I'm an Ironman!

• AntiChrist7
Ja ik ook, maar heb niet direct interesse. Heb je de game gepreordered via de uplay shop?
Moet zeggen dat ik blij ben dat ze al hebben vrijgegeven wat de drie DLCs zullen zijn. Die settings trekken me totaal niet, dus ik ga alleen voor de main game ...

• DigitalError
quote:
-SaveMe- schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 12:30:
Moet zeggen dat ik blij ben dat ze al hebben vrijgegeven wat de drie DLCs zullen zijn. Die settings trekken me totaal niet, dus ik ga alleen voor de main game ...
hier ook ja, scheelt me weer een paar knaken voor de season pass

• NikkiNailz
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 13:46
quote:
-SaveMe- schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 12:30:
Grappig, voor mij is het juist de reden om nu al voor de Gold edition te gaan (incl season pass). Ook omdat de assets van de DLC ook in de map editor beschikbaar worden.

Ben echt heel benieuwd in hoeverre de Arcade mode van de grond gaat komen. Het ziet er wel echt veelbelovend uit.

• gamerboy
@Madstorm ja heb de invite en gelijk maar even geinstalleerd.

kunnen jullie hem al spelen?

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 16:36

Pykow

Pykow Gaming | BuG

nice uitgenodigd voor de stress test.
game stond al op mijn verlanglijstje

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 18:49

Notna

Where are you?®

Ik mocht van de week de game op de XBO compleet (33+ Gb) binnenhengelen. Spelen kon uiteraard nog niet. Heb de pre-order al sinds dag 1 staan.

Zin an oOo. Heb overigens de gold edition gekocht. 48 euro in de HK store vond ik een prima prijs :Y

Notna wijzigde deze reactie 14-03-2018 22:35 (9%)

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• DigitalError
quote:
Notna schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 22:34:
Ik mocht van de week de game op de XBO compleet (33+ Gb) binnenhengelen. Spelen kon uiteraard nog niet. Heb de pre-order al sinds dag 1 staan.

Zin an oOo. Heb overigens de gold edition gekocht. 48 euro in de HK store vond ik een prima prijs :Y
Heeft de huiskamer tegenwoordig een eigen store? :+

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Iemand de arcade versie al aan het spelen ?

• Paulus07
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
heb de arcade versie al wel gepreload. Maar weet nog steeds niet wat het nu precies is. Vanavond/weekend maar eens kijken :)

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
Paulus07 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 15:47:
heb de arcade versie al wel gepreload. Maar weet nog steeds niet wat het nu precies is. Vanavond/weekend maar eens kijken :)
Het is een klein deel van de game. bijvoorbeeld 1 random gebied of 1 missie ga ik even vanuit.
Ben benieuwd hoe de game draait.
De arcade zou vandaag online gaan (16 Maart 2018)

• Paulus07
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
Ben er nu alweer klaar mee :P

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
Dat begrijp ik.
PC poort en je kan niet in game het geluid aanpassen.
Je moet heel de lobby uit om wat aan te passen

Daarnaast respawnen is zwaar irritant.
al paar keer gehad dat ik met een andere wapen in mijn handen stond.
Echt een console game dat geport is qua button en menu structuur

Ik zei toch dat dat arcade niks is ;)

• AntiChrist7
Preload mogelijk vanaf 23/3

• Hedster
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 18-04 08:07
Is de Father edition nou alleen voor ps4 / xbox beschikbaar? kan deze nergens voor PC vinden...

PSN: Hedster / http://eu.battle.net/d3/en/profile/PinaPower-2757/hero/7013966

• LoadedBaton
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 20-04 13:16
Als er nog mensen de stress test in een squad willen spelen, add me :)

LoadedBatonPC

LoadedBaton wijzigde deze reactie 17-03-2018 17:36 (10%)

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires

• Fylax
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 07-04 23:38
Far Cry 5 Gold Edition al uitverkocht bij Game Mania ;(

• AntiChrist7
quote:
Fylax schreef op zondag 18 maart 2018 @ 18:42:
Far Cry 5 Gold Edition al uitverkocht bij Game Mania ;(
Bestel via de ubishop en doe -20% met een coupon?

• iFailzor
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 21-04 09:47
Far Cry 5 Gold Edition aangeschaft op Steam. Ik had nog een cadeaubon liggen. Kan niet wachten!

• superjona
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 19-03 19:40
quote:
AntiChrist7 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 20:35:
[...]

Bestel via de ubishop en doe -20% met een coupon?
Daar lijkt het helaas ook al uitverkocht te zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 09:10
quote:
superjona schreef op maandag 19 maart 2018 @ 18:16:
[...]

Daar lijkt het helaas ook al uitverkocht te zijn.
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk, het is gewoon de digitale versie. Ik log net in op uplay en je kunt gewoon pre-orderen hoor.

Wel eerst even die 20% kortingsbon opvragen

https://club.ubisoft.com/nl-NL/shop-discount?nav=0

• superjona
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 19-03 19:40
quote:
DarthNeo schreef op maandag 19 maart 2018 @ 19:07:
[...]

Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk, het is gewoon de digitale versie. Ik log net in op uplay en je kunt gewoon pre-orderen hoor.

Ah, inderdaad - uiteraard. De fysieke PS4 Gold Edition lijkt wel uitverkocht te zijn.

• Famous
quote:
Notna schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 22:34:

Had je nog dollars staan of?
Ik zie alleen prepaid cards van 15 dollar of meervoud. Gezien hij $50,50 was zou ik dus meer kwijt zijn.
Met CC lukt het mij niet om aan te schaffen.

Anders maar kijken naar de normale editie.

Edit, Deluxe en Gold Edition staan trouwens bij Ubisoft op uitverkocht.
https://tweakers.net/ext/f/lPKGffYwWVWf4raW7TJIffug/thumb.png
https://tweakers.net/ext/f/N4tZTY0Nlw2kkoF8n4xPV174/thumb.png

Famous wijzigde deze reactie 19-03-2018 19:51 (24%)

• Notna

Notna

Where are you?®

quote:
Famous schreef op maandag 19 maart 2018 @ 19:45:
[...]

Had je nog dollars staan of?
Ik zie alleen prepaid cards van 15 dollar of meervoud. Gezien hij $50,50 was zou ik dus meer kwijt zijn.
Met CC lukt het mij niet om aan te schaffen.

Anders maar kijken naar de normale editie.
Nope; ik doe alles met de CC. Vind giftcards erg omslachtig namelijk ;)

• Famous
quote:
Notna schreef op maandag 19 maart 2018 @ 19:51:
[...]

Nope; ik doe alles met de CC. Vind giftcards erg omslachtig namelijk ;)
Ja, dat lukt hier niet meer dus 8)7

Met Gift Cards werkt het nog wel maar dan moet het bedrag wel beetje overeen komen..

• PilatuS
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
quote:
DarthNeo schreef op maandag 19 maart 2018 @ 19:07:
[...]

• Notna

Notna

Where are you?®

quote:
Famous schreef op maandag 19 maart 2018 @ 19:53:
[...]

Ja, dat lukt hier niet meer dus 8)7

Met Gift Cards werkt het nog wel maar dan moet het bedrag wel beetje overeen komen..
Defineer ''niet meer'; probeer je het via een browser op een PC? Dat is al tijden geleden dichtgetimmerd. Moet tegenwoordig via de console en een VPN op je router. Zie ook:

https://www.hotukdeals.co...l-private-network-2609231

Pagina: 1 2 3 ... 14 Laatste

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*