Ik heb het in de gaten, na zowat elke mislukte poging stopte ik ermee, zie nu dat als je overnieuw begint je er steeds 5 seconden bijkrijgt. Nu maar hopen dat het ooit eens gaat lukken,PilatuS schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 20:44:
Maak je wel alle kills ? Dat zou meer dan genoeg tijd moeten geven.
Als je die kills maakt moet het prima te doen zijnSanction schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 20:50:
[...]
Ik heb het in de gaten, na zowat elke mislukte poging stopte ik ermee, zie nu dat als je overnieuw begint je er steeds 5 seconden bijkrijgt. Nu maar hopen dat het ooit eens gaat lukken,
Mooi dat het gelukt is. Viel wel me toch ?Sanction schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 23:20:
Net gehaald. Op welk platforum speel jij?
Speel zelf op de PC. Heb nog nooit van mijn leven een console gehad
Daar zit het verschil in denk ik, speel op de PS4, daar gaat richten een stuk lastiger dan met een muis weet ik me nog te herrineren, toen speelde ik Crysis op de PC.
Dat maakt vast wat verschil inderdaad. Heb zelf nog nooit een console gehad dus en altijd met toetsenbord en muis gespeelt. Al sinds de eerste Counter-Strike en spellen daarvoor bezig met een muis dus aimen zit er wel inSanction schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 00:26:
Daar zit het verschil in denk ik, speel op de PS4, daar gaat richten een stuk lastiger dan met een muis weet ik me nog te herrineren, toen speelde ik Crysis op de PC.
Sinds gisteren start mijn FC5 niet meer...was zo lekker op weg en kon bijna beginnen aan New Dawn.
Spel start niet op, enige wat op de achtergrond blijft draaien is dat anti cheat gebeuren. Proberen te starten vanuit Steam en Uplay, ook al verify files gedaan via Steam.
Iemand enig idee ?
Spel start niet op, enige wat op de achtergrond blijft draaien is dat anti cheat gebeuren. Proberen te starten vanuit Steam en Uplay, ook al verify files gedaan via Steam.
Iemand enig idee ?
Prima spel, heb me er al vele uren mee vermaakt. Heb nu besloten om op de PS4 voor de platinum trophy te gaan. Moet er nog 3, inclusief de Coop trophy. Mocht er iemand interesse hebben om samen de Coop expedities te doen, stuur me dan een PM.
Na Far Cry 5 met veel plezier uitgespeeld te hebben las ik op dit forum veel enthousiaste verhalen over FC3 dus daar ben ik vorige week aan begonnen en moet zeggen dat ik die misschien nog wel beter vind dan FC5 (ondanks dat het alweer 7 jaar oud is)! Ben nu halverwege de missies en heb er al 16 uur inzitten (probeer ook gelijk zoveel mogelijk treassures mee te looten) dus zeker het geld waard! (5 euro in de steamsale volgens mij).
Bedankt voor de tips dus
Bedankt voor de tips dus
[ Voor 3% gewijzigd door Jorissie87 op 14-03-2019 13:24 ]
AMD Ryzen 9 5900X | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X570 Aorus Elite | 32GB@3600Mhz | NH-D15 | 970 EVO 1TB | MX500 1TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1
Inderdaad, FC3 is veruit mijn favoriet uit de serie.
De mooie tropische omgeving, het verhaal is beter (ik vond FC5 enorm deprimerend). Ik heb hem verschillende keren uitgespeeld.
Alleen jammer dat de tand des tijds wel te zien is.
De mooie tropische omgeving, het verhaal is beter (ik vond FC5 enorm deprimerend). Ik heb hem verschillende keren uitgespeeld.
Alleen jammer dat de tand des tijds wel te zien is.
Vooral het verhaal is bij FC3 heel goed gedaan. Daar hoor je het personage wat je speelt ook tijdens het spel dingen zeggen. FC3 vind ik ook zeker zo'n beetje de beste, hoewel er ook veel irritante dingen in zitten die later zijn verbeterd.
Grappig, ik ben ook (ondertussen een klein jaar geleden) begonnen aan Far Cry met 5. Omdat het mij prima beviel vervolgens FC4 gedaan, en nu bezig met FC3. En ondanks de leeftijd van de game speelt het echt nog meer dan prima. Tot nu toe erg vermakelijk!Jorissie87 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 13:24:
Na Far Cry 5 met veel plezier uitgespeeld te hebben las ik op dit forum veel enthousiaste verhalen over FC3 dus daar ben ik vorige week aan begonnen en moet zeggen dat ik die misschien nog wel beter vind dan FC5 (ondanks dat het alweer 7 jaar oud is)! Ben nu halverwege de missies en heb er al 16 uur inzitten (probeer ook gelijk zoveel mogelijk treassures mee te looten) dus zeker het geld waard! (5 euro in de steamsale volgens mij).
Bedankt voor de tips dus
FC Primal trok mij nog niet echt, of is dat ook een must play? Ik wil in ieder geval na FC3 ook de nieuwe (New Dawn) nog spelen, leuk!
Ik vond zelf far cry primal wel heel tof maar ik houd vooral van de setting van het verhaal en dat je speelt met pijl , boog, speer en zelfs bommen (dacht van wespennesten)
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Zijn er toevallig mensen die een save game van 90% hebben van de main story? ik was 90% maar nu tijdens het opstarten is mijn save game corrupt en kan niet worden hersteld. uiteraard geen zin om dat allemaal opnieuw te doen maar wil hem wel uitspelen?
Speel hem op de Playstation 4
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Ik heb zo heel sterk mijn twijfels of het wel uitwisselbaar is. Anders had je zoiets al lang online gevonden.sten123 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 12:35:
Zijn er toevallig mensen die een save game van 90% hebben van de main story? ik was 90% maar nu tijdens het opstarten is mijn save game corrupt en kan niet worden hersteld. uiteraard geen zin om dat allemaal opnieuw te doen maar wil hem wel uitspelen?
90% zegt in principe helemaal niet zoveel. Iemand met 90% voortgang kan iemand zijn die het verhaal al uitgespeeld heeft maar bijvoorbeeld nog niet alle companions heeft. Andersom kan ook. Het is niet zo dat iemand die 90% voortgang heeft overal even ver is als jij dat was.sten123 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 12:35:
AMD Ryzen 9 5900X | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X570 Aorus Elite | 32GB@3600Mhz | NH-D15 | 970 EVO 1TB | MX500 1TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1
Ik heb gister ook FC5 gehaald.
In de Uplay store is ie maar €20.
heb alle farcry spellen gespeeld. En ik vond het er altijd wel mooi uitzien, maar bij fc5 viel mn mond echt open! Wat een mooie graphics zeg!! heb die HD tekt pack ook gelijk gedownload maar omg wat een mooi spel qua graphics.
ben nu net het eerste eilandje af. Vind het echt een leuk spel.
ik vond fc3 de eerste keer wel leuk maar ik had niks met die visioen missies, hoop dat die niet in fc5 zitten.
Als deze goed bevalt ga ik ook die new dawn halen.
ik vermaak me hier wel dikke prima mee.
In de Uplay store is ie maar €20.
heb alle farcry spellen gespeeld. En ik vond het er altijd wel mooi uitzien, maar bij fc5 viel mn mond echt open! Wat een mooie graphics zeg!! heb die HD tekt pack ook gelijk gedownload maar omg wat een mooi spel qua graphics.
ben nu net het eerste eilandje af. Vind het echt een leuk spel.
ik vond fc3 de eerste keer wel leuk maar ik had niks met die visioen missies, hoop dat die niet in fc5 zitten.
Als deze goed bevalt ga ik ook die new dawn halen.
ik vermaak me hier wel dikke prima mee.
Ik vond hem fantastisch. Niet zo immens als FC4, maar daardoor voor mij toegangkelijker. Een van de weinige spellen waar ik op Xbox alle achievements voor gehaald heb.Edzeau schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 13:49:
FC Primal trok mij nog niet echt, of is dat ook een must play? Ik wil in ieder geval na FC3 ook de nieuwe (New Dawn) nog spelen, leuk!
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Leuk, misschien dan ook maar eens een kans geven. Het spreekt mij niet echt aan dat je enkel met boog (en zonder guns) de boel moet gaan overnemen, maar misschien is dit enkel even wennen.Gunner schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 08:45:
[...]
Ik vond hem fantastisch. Niet zo immens als FC4, maar daardoor voor mij toegangkelijker. Een van de weinige spellen waar ik op Xbox alle achievements voor gehaald heb.
ik keek gisterenavond naar het tv-programma ‘Floortje Naar Het Einde Van De Wereld’ en daar hoorde ik de titelmuziek van Farcry 5 als achtergrondmuziekje. Iemand anders dit ook opgevallen?
Voor de liefhebbers: Far Cry (alle delen) nu in de Steamsale
Far cry 3: 7,99 euro
Far cry 4: 11,99 euro
Far cry Primal: 9,99 euro
Far cry 5: 19,79 euro
Far cry New Dawn: 22,49
Toppie ! Meteen new dawn even toegevoegd aan de collectie. Ben denk ik op 2/3 van farcry 5. Alle voorgaande delen op deel 2 na uitgespeeld. Mijn “go to” serieals ik online battlefield ofzo even klaar mee benJorissie87 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 13:00:
[ Voor 7% gewijzigd door Skybullet op 23-03-2019 13:58 ]
7800X3D - B650E Aorus Master - 32GB 6000Mhz - 4090 FE
Zo ver ik kon vinden heeft Far Cry 5 ondersteuning voor 2 spelers in co-op. In het hoofdmenu staat een ingame party en daarin zijn totaal 6 slots beschikbaar. Hoe zit dat?
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Bedankt ook! Heb net New Dawn uitgespeeld.Jorissie87 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 13:00:
Ik vond het op zich wel een stuk korter dan 5. Maar wel een veel positievere vibe hebben over het algemeen (vreemd op zich, na een atoomoorlog). De highwaymen hebben tenminste stijl (goede muziek, cool design), beter dan die gehersenspoelde reli-zombies uit 5. Zou ze bijna willen sparen maarja moeten ze maar niet met een rood cirkeltje over hun hoofd rondlopen

Ook de expeditions vond ik erg leuk, verschillende nieuwe landschappen al is het maar klein. Haalt je er even uit. Alleen die Fransman is zoooo irritant. Helaas kan die niet dood
Ook is het eindelijk eens een Far Cry die daadwerkelijk een goed einde heeft.
spoiler:
Far Cry 2: Het hele thema is over huurlingen en de hoofdpersoon schiet zichzelf dood op het eind of blaast zichzelf op.
Far Cry 3: Zelfs in het 'goede' einde is de hoofdpersoon opeens helemaal ondersteboven ('How can I come back from this?? QQ'). Vreemd omdat iedereen die hij vermoord heeft het dik verdiende. En in het slechte einde vermoord je je vriendin en word je tijdens een neukpartij zelf vermoord.
Far Cry 5: Je vermoordt al je vrienden of je start een atoomoorlog (de laatste is de canon ending dus) en wordt later een grommende beer met een houten masker. Dat was het 'goede' einde? (Het non-einde van weglopen tel ik hier even niet mee want dan speel je de hele game niet)
Far Cry 3: Zelfs in het 'goede' einde is de hoofdpersoon opeens helemaal ondersteboven ('How can I come back from this?? QQ'). Vreemd omdat iedereen die hij vermoord heeft het dik verdiende. En in het slechte einde vermoord je je vriendin en word je tijdens een neukpartij zelf vermoord.
Far Cry 5: Je vermoordt al je vrienden of je start een atoomoorlog (de laatste is de canon ending dus) en wordt later een grommende beer met een houten masker. Dat was het 'goede' einde? (Het non-einde van weglopen tel ik hier even niet mee want dan speel je de hele game niet)
De rest heb ik niet gespeeld. FC4 trok me niet omdat de "tropische" omgeving ontbrak en Primal al helemaal niet.
Edit: Oh ja nog een puntje: Waarom zo enorm veel nadruk op het customisen van je karakter ("W0000T na dit punt kan je niets meer aanpassen!!!") terwijl je jezelf nooit ziet behalve in die 2 seconden nadat je een outpost hebt overgenomen....

[ Voor 20% gewijzigd door GekkePrutser op 30-03-2019 15:47 ]
Helaas die zitten ook min of meer in FC5 (in dit geval door gebruik van een drug)beebie121 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 08:43:
Wat ik in de laatste delen wel erg mis zijn die missies met die enorme vervallen steden onder de grond (beetje tomb raider achtig). Dat waren leuke uitstapjes.
Edit: Oeps, vergat even dat ik de laatste poster was, had mijn post aan moeten passen sorry.
[ Voor 33% gewijzigd door GekkePrutser op 30-03-2019 15:51 ]
Oeii wat is new dawn een heerlijke game met een stoere setting. Ik ben juist blij dat ze far cry 5 als basis hebben genomen. Wat ziet dit er prachtig uit met hdr (ps4pro)
Ik heb New Dawn ook gekocht in de Xbox sale (22,-) De laatste paar FC prima mee vermaakt en dit speelt ook weer lekker weg!
Is er toevallig nog iemand die interesse heeft om drie missies in co-op te doen? Die heb ik nog nodig voor de trophy (op ps4).
Ikzelf heb de game verkocht na dat ik 'm platinum had. Wel kan ik je adviseren om eventjes in de PS4 community opzoek te gaan naar Far Cry 5 communities, vaak zijn daar oproepen van andere mensen die de game ook op platinum willen halen. Zo ben ik ook iemand tegen gekomen waarmee we elkaar konden helpen voor 3 co-op trophies. Succes!Roybs schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 19:27:
Is er toevallig nog iemand die interesse heeft om drie missies in co-op te doen? Die heb ik nog nodig voor de trophy (op ps4).
Ik had ook inderdaad al gekeken op psnprofiles e.d. Nog niet op de ps4 community die je ingame kan bereiken, maar die werkt een beetje matig vind ik vaker. Toch bedanktEdzeau schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 11:11:
[...]
Ikzelf heb de game verkocht na dat ik 'm platinum had. Wel kan ik je adviseren om eventjes in de PS4 community opzoek te gaan naar Far Cry 5 communities, vaak zijn daar oproepen van andere mensen die de game ook op platinum willen halen. Zo ben ik ook iemand tegen gekomen waarmee we elkaar konden helpen voor 3 co-op trophies. Succes!
Heb Far Cry 5 maar eens voor de grap uit de budgetbak gehaald. Eens kijken of Ubisoft Store is verbeterd sinds 2016. Zie ook meteen dat Far Cry 5 niet is 'uit te spelen.' zonder die zinloze DLC dat helemaal niks met het originele spel te maken heeft.
Typisch achievements achter een DLC-paywall. Typisch Ubisoft. Afijn.. Lekker dom knallen naast mijn simrace-leven.
Edit: Wat een graf 'performance', zeg. Oof. Vanavond maar eens verder spelen. Misschien weer een miskoop. Laat ik het maar bij Simracen houden, denk ik.
Edit2: Even een refundje aanvragen.
Typisch achievements achter een DLC-paywall. Typisch Ubisoft. Afijn.. Lekker dom knallen naast mijn simrace-leven.
Edit: Wat een graf 'performance', zeg. Oof. Vanavond maar eens verder spelen. Misschien weer een miskoop. Laat ik het maar bij Simracen houden, denk ik.
[ Voor 27% gewijzigd door Ivysaur op 07-10-2019 08:42 ]
Hoe bedoel je dit?Ivysaur schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 06:46:
Zie ook meteen dat Far Cry 5 niet is 'uit te spelen.'
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Geen idee wat je met die DLC paywal bedoeltIvysaur schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 06:46:
Heb Far Cry 5 maar eens voor de grap uit de budgetbak gehaald. Eens kijken of Ubisoft Store is verbeterd sinds 2016. Zie ook meteen dat Far Cry 5 niet is 'uit te spelen.' zonder die zinloze DLC dat helemaal niks met het originele spel te maken heeft.![]()
Edit: Wat een graf 'performance', zeg. Oof. Vanavond maar eens verder spelen. Misschien weer een miskoop. Laat ik het maar bij Simracen houden, denk ik.![]()
(maar nu ik weet dat er een zombie DLC is, ben ik wel intrigued
<Edit> Ah ik denk dat ik het snap. Bedoel je dat je de DLC achievements niet kunt halen, zonder die DLC te hebben. Dat is IMHO niet meer dan logisch. En ik zie totaal het probleem daar niet van.
Dan haal je toch alleen de achievements die je wel kunt/wilt halen ?
En kwa performance, het verbaast me hoe goed het nog draait op 1440p op mijn 5 jaar oud i5je en rx480 !
Smaken verschillen, als je niet van (dit type) shooters houd, alah. Maar ik kan me niet vinden in je punten.
Als ik dan toch een minpunt moet noemen, zijn het die verplichte "LSD tussenstukjes" En vooral die veel te lange, niet boeiende, onskipbare tussenstukjes. En voornamelijk de 30 minuten durende openings scene, waar je om de 5 min op een knop moet drukken. Waarbij er ook nog weinig gebeurd behalve "dit is jacob, hij is gestuurd")
[ Voor 27% gewijzigd door heuveltje op 07-10-2019 11:27 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Tja. Mijn refundje is afgewezen. Dus mijn verlies nemen en het spel maar eens spelen.
Ik heb een Ryzen 2600 met een GTX 1070 op 1440p en kom buiten niet eens boven de 52 fps uit. Normal, High en Ultra alle drie hetzelfde framerate. Beetje raar.
Nog maar eens een keer installeren en spelen. Wil gewoon even knalle zonder al dat poespas. Merk wel weer dat dit spel meer gericht is op tieners, SWJ-cultuur enzo. Maar ach.
Ik heb een Ryzen 2600 met een GTX 1070 op 1440p en kom buiten niet eens boven de 52 fps uit. Normal, High en Ultra alle drie hetzelfde framerate. Beetje raar.
Nog maar eens een keer installeren en spelen. Wil gewoon even knalle zonder al dat poespas. Merk wel weer dat dit spel meer gericht is op tieners, SWJ-cultuur enzo. Maar ach.
@Ivysaur Rond de 50-60 fps is vrij normaal voor jouw combo, zie ook hier:
- https://www.pcgamer.com/far-cry-5-settings-and-benchmarks
- https://www.techspot.com/...y-5-benchmarks/page2.html
- https://www.techpowerup.c...k-performance-test/4.html
Al lijkt dezelfde framerate met afwijkende settings mij vrij sterk. Run de ingame benchmark anders eens?
Dat gezegd hebbende heb ik zelf met een GTX980 en 7700K echt geen performance issues gehad eigenlijk.
- https://www.pcgamer.com/far-cry-5-settings-and-benchmarks
- https://www.techspot.com/...y-5-benchmarks/page2.html
- https://www.techpowerup.c...k-performance-test/4.html
Al lijkt dezelfde framerate met afwijkende settings mij vrij sterk. Run de ingame benchmark anders eens?
Dat gezegd hebbende heb ik zelf met een GTX980 en 7700K echt geen performance issues gehad eigenlijk.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
@Angeloonie Heb het gefixt. Freesync uit. V-sync via Nvidia. Hoppa overal 70fps, zoals bedoeld.
Refund helaas afgewezen.
Had mijn eerste outpost 'liberated'. Krijg je zo'n vuurwerk-banner te zien en is plotseling de hele outpost vrijgemaakt van lijken enzovoort.
Het jagen op de AI is wel leuk om te doen, maar het spel blijft raar aanvoelen. Heel erg over de top.
Had mijn eerste outpost 'liberated'. Krijg je zo'n vuurwerk-banner te zien en is plotseling de hele outpost vrijgemaakt van lijken enzovoort.
Het jagen op de AI is wel leuk om te doen, maar het spel blijft raar aanvoelen. Heel erg over de top.
Heb je überhaupt wel eens een Far Cry game gespeeld? Het lijkt er niet op. Volgens mij is het geen spel voor jou. Ik zou 'm verwijderen en iets gaan doen wat je wel leuk vindt.Ivysaur schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 18:20:
@Angeloonie Heb het gefixt. Freesync uit. V-sync via Nvidia. Hoppa overal 70fps, zoals bedoeld.Refund helaas afgewezen.
@bram1984 De eerste Far Cry. Ben een oudje.
Ik was niet echt een grote fan meer van shooters en had Far Cry 4 al zeker 2 jaar op mijn HD staan van mijn PS4. Dan toch besloten om er eens aan te beginnen en meteen erna Far Cry 5 & New Dawn gekocht en uitgespeeld. Nu is mijn vraag: zijn er gelijkaardige spellen? Met dezelfde sfeer ongeveer?
Ik heb net RDR2 gekocht dus ben nog wel een paar uurtjes zoet nu voor ik er aan kan starten :-)
Is er al iets geweten van Far Cry 6 trouwens?
Ik heb net RDR2 gekocht dus ben nog wel een paar uurtjes zoet nu voor ik er aan kan starten :-)
Misschien is Borderlands 3 wat voor je. Niet heel erg vergelijkbaar, maar wel een zeer vermakelijke shooter..jef schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 13:33:
Ik was niet echt een grote fan meer van shooters en had Far Cry 4 al zeker 2 jaar op mijn HD staan van mijn PS4. Dan toch besloten om er eens aan te beginnen en meteen erna Far Cry 5 & New Dawn gekocht en uitgespeeld. Nu is mijn vraag: zijn er gelijkaardige spellen? Met dezelfde sfeer ongeveer?
Far Cry 6 zal nog wel even duren voor wie die te zien krijgen.
De Just cause is een beetje hetzelfde idee maar stuk meer "arcade". Ren rond op een eilandje, schiet alles kapot en sticht zoveel mogelijk chaos..jef schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 13:33:
Je hebt ook nog Wildlands. beetje hetzelfde idee. maar dan wat tactischer en meer op multiplayer gericht
(geloof ik, zelf niet veel gespeeld)
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Naja. Ik heb al spijt dat ik 16 euro verspild heb. Haha. Vond het na een aantal uur al niks meer aan. Alles leek op elkaar.
sinds ik de docu wild wild country bekijk op netflix, ben ik erachter gekomen dat dit spel daarop gebaseerd is..
[ Voor 10% gewijzigd door Farabi op 22-11-2019 11:44 ]
Far Cry 3.jef schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 13:33:
Ik wist niet eens dat die voor de PS4 is uitgekomen. Ik lees dit op wikipedia;
In 2018 kwam Far Cry 3 Classic Edition, een remake voor de PlayStation 4 en de Xbox One, uit. Eigenaren van de season pass van Far Cry 5 kregen deze op 29 mei 2018 gratis; op 26 juni 2018 werd het spel te koop gesteld.[1]
Ik heb FC5 met season pass, kan ik die nog ergens scoren dan? Heb daar nergens iets van zien staan, of was dat een eenmalige actie die'k heb gemist?
*edit*
Net eens in de PS Store gaan opzoeken en hij staat er "gratis"
[ Voor 9% gewijzigd door .jef op 04-12-2019 14:13 ]
Haha mooi man! Als je nummers 4 en 5 leuk vond, dan ga je hier al helemaal van genieten..jef schreef op woensdag 4 december 2019 @ 14:12:
[...]
-knip-
*edit*
Net eens in de PS Store gaan opzoeken en hij staat er "gratis"Dankjewel!! Had het nooit geweten anders!
Bij FC3 zitten er wat dingen in die irritant zijn, maar op andere punten is het weer de beste FC ooit.
Ik ben nog even bezig met RDR2 momenteel (rond de 70% completion en ga niet online spelen) en dan staat FC3 op de menu!
Ik heb New Dawn ook maar eens gehaald. 5 vond ik prima te pruimen. Maar het valt me op dat ik nu de besturing echt vind zuigen. Alsof je continu door de modder zit te lopen. Het voelt allemaal zo stroef aan.
Wanneer ik de bestuurder van een auto wil neerschieten lockt hij ook heel vaak op de auto zelf. Ik raak daardoor de bestuurder nooit. Had 5 dit ook?
Wanneer ik de bestuurder van een auto wil neerschieten lockt hij ook heel vaak op de auto zelf. Ik raak daardoor de bestuurder nooit. Had 5 dit ook?
Speel je op de console? Ik heb New Dawn ook gekocht in de sale en herken niet wat je zegt. Het speelt lekker weg op ultra settings (1440). Vind het wel een leuke toevoeging aan FC5, kan mezelf hier wel weer wat uurtjes mee vermaken. Het is wel een stuk "moeilijker" dan FC5, gisteren 5 minuten lang in gevecht geweest met een willekeurige poema. Tegenstanders kunnen ook ineens vele tientallen kogels overleven, zelfs in hun hoofd terwijl ze bij FC5 met 1 willekeurige headshot dood waren (zonder helm). Merkte wel dat nadat ik een "level omhoog" was dat het een stuk sneller ging, kwestie van levellen dus.Misha schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 19:06:
Ik heb New Dawn ook maar eens gehaald. 5 vond ik prima te pruimen. Maar het valt me op dat ik nu de besturing echt vind zuigen. Alsof je continu door de modder zit te lopen. Het voelt allemaal zo stroef aan.
Ja, ik speel op een Xbox OneJorissie87 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:05:
[...]
Speel je op de console? Ik heb New Dawn ook gekocht in de sale en herken niet wat je zegt. Het speelt lekker weg op ultra settings (1440). Vind het wel een leuke toevoeging aan FC5, kan mezelf hier wel weer wat uurtjes mee vermaken. Het is wel een stuk "moeilijker" dan FC5, gisteren 5 minuten lang in gevecht geweest met een willekeurige poema. Tegenstanders kunnen ook ineens vele tientallen kogels overleven, zelfs in hun hoofd terwijl ze bij FC5 met 1 willekeurige headshot dood waren (zonder helm). Merkte wel dat nadat ik een "level omhoog" was dat het een stuk sneller ging, kwestie van levellen dus.
De bullet sponges vind ik ook wat minder, maar niet heel erg. Heeft geeft vaak een leuke dynamiek. Maar wat betreft headshots vind ik wel dat het insta-kill moet zijn. Ik heb nu vaak met een sniper dat iemand niet direct dood is. Al moet ik ook bekennen dat ik niet zeker weet of ik hem echt in het hoofd raak natuurlijk 😜
Der zit een enorm verschil tussen het effect een lvl 1 en 2 gun op een lvl2 gun.Jorissie87 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:05:
[...]
Speel je op de console? Ik heb New Dawn ook gekocht in de sale en herken niet wat je zegt. Het speelt lekker weg op ultra settings (1440). Vind het wel een leuke toevoeging aan FC5, kan mezelf hier wel weer wat uurtjes mee vermaken. Het is wel een stuk "moeilijker" dan FC5, gisteren 5 minuten lang in gevecht geweest met een willekeurige poema. Tegenstanders kunnen ook ineens vele tientallen kogels overleven, zelfs in hun hoofd terwijl ze bij FC5 met 1 willekeurige headshot dood waren (zonder helm). Merkte wel dat nadat ik een "level omhoog" was dat het een stuk sneller ging, kwestie van levellen dus.
Ik snap waarom ze het gedaan hebben, en het maakt het soms leuker.
Maar ik ben er aan de andere kant wel klaar mee dat ik als lvl2 opeens een lvl3 bison opduikt.
Die nog niet half dood is nadat ik er een complete belt aan m249 ammo ingeschoten heb.
Dat breekt echt mijn geloofswaarde.
Ik weet niet of Bizons later in het spel sterker worden maar merkte wel dat ze met een lvl1 shotgun met een schot of 5 dood zijn van dichtbij. Inmiddels heb ik een lvl2 AK met bayonet erop, met melee attack zijn dieren en vijanden ook gemakkelijk dood te maken (een zwijn al met 2 steken). Ik ging een outpost veroveren en er kwam een elite vijand met parachute naar beneden. Met mijn LVL 1 wapen was hij niet dood te krijgen terwijl met mn bayonet een paar keer upclose op F rammen en hij was neer zonder enige schade te pakken.heuveltje schreef op woensdag 11 december 2019 @ 11:34:
[...]
Der zit een enorm verschil tussen het effect een lvl 1 en 2 gun op een lvl2 gun.
Ik snap waarom ze het gedaan hebben, en het maakt het soms leuker.
Maar ik ben er aan de andere kant wel klaar mee dat ik als lvl2 opeens een lvl3 bison opduikt.
Die nog niet half dood is nadat ik er een complete belt aan m249 ammo ingeschoten heb.
Dat breekt echt mijn geloofswaarde.
Ik snap de hoge cijfers echt niet. Het is max een zesje. Nog even afgezien van dat het een 'mod' is op Far Cry 5. Er zit zoveel slecht uitgewerkte zooi in deze game. Nog steeds. Qua companions neem ik maar altijd de hond mee. Dat is de enige die zijn godvergeten bek gewoon dicht houdt. Ik hoef niet voor de miljoenste keer exact hetzelfde te horen. Wat dacht de dev in hemelsnaam?
Eens. Ik heb Far Cry 5 eindelijk gekocht vanwege de holiday sale, maar het spel speelt toch niet zo lekker als Far Cry 3 en 4. Misschien tijd voor een nieuwe formule?Misha schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 09:32:
Ik snap de hoge cijfers echt niet. Het is max een zesje. Nog even afgezien van dat het een 'mod' is op Far Cry 5. Er zit zoveel slecht uitgewerkte zooi in deze game. Nog steeds. Qua companions neem ik maar altijd de hond mee. Dat is de enige die zijn godvergeten bek gewoon dicht houdt. Ik hoef niet voor de miljoenste keer exact hetzelfde te horen. Wat dacht de dev in hemelsnaam?
Aangezien FC5 de meest verkochte game van 2018 was denk ik juist niet dat ze de formule gaan aanpassen. Ik denk (en persoonlijk, hoop) dat het concept gelijk blijft en dan weer met een goed verhaal zoals FC5. Als casual gamer met steeds minder tijd heb ik juist geen behoefte om nieuwe mechanics te moeten leren. Een indrukwekkende wereld met dito storyline waarin je van alles tegen kan komen bevalt mij wel prima. Nu moet ik wel bekennen dat ik geen FC van het eerste moment ben (heb wel ooit FC1 gespeeld maar ben daarna pas weer bij 5 en later 3 aangehaakt) dus voor mij is het ook niet zo repetitief als voor sommige anderen hier.XWB schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 00:28:
[...]
Eens. Ik heb Far Cry 5 eindelijk gekocht vanwege de holiday sale, maar het spel speelt toch niet zo lekker als Far Cry 3 en 4. Misschien tijd voor een nieuwe formule?
Ik kan me ook niet vinden in de kritiek op FC hierboven.
Natuurlijk lijken FC3, 4 en 5 erg op elkaar maar dat geeft m.i. niet; het speelt namelijk ontzettend lekker weg zonder té veel opties en omslachtigheid, daarnaast heb je je hebt de vrijheid om dingen aan te pakken hoe jij dat wil. Qua verhaal is het allemaal vrij simpel, dat ben ik met jullie eens. Sterker nog, het verhaal in deel 3 en 4 waren praktisch hetzelfde alleen met een andere bad guy. En toch kan ik er elke keer weer van genieten.
Als ze nou élk jaar een nieuwe Far Cry zouden uitbrengen dan wordt het misschien snel saai of eentoning, maar met de snelheid waarmee ze dat nu doen (FC3 2012, FC4 2014, FC5 2018) is het wat mij betreft prima en hoeven ze van mij niks te veranderen aan de formule. Ook al weet ik bij Far Cry precies wat ik kan verwachten, ik kijk er altijd weer naar uit.
Juist de dingen die elke keer weer terugkomen maken Far Cry Far Cry; in mijn ogen is het één van de leukste shooter fanchises ooit
Natuurlijk lijken FC3, 4 en 5 erg op elkaar maar dat geeft m.i. niet; het speelt namelijk ontzettend lekker weg zonder té veel opties en omslachtigheid, daarnaast heb je je hebt de vrijheid om dingen aan te pakken hoe jij dat wil. Qua verhaal is het allemaal vrij simpel, dat ben ik met jullie eens. Sterker nog, het verhaal in deel 3 en 4 waren praktisch hetzelfde alleen met een andere bad guy. En toch kan ik er elke keer weer van genieten.
Als ze nou élk jaar een nieuwe Far Cry zouden uitbrengen dan wordt het misschien snel saai of eentoning, maar met de snelheid waarmee ze dat nu doen (FC3 2012, FC4 2014, FC5 2018) is het wat mij betreft prima en hoeven ze van mij niks te veranderen aan de formule. Ook al weet ik bij Far Cry precies wat ik kan verwachten, ik kijk er altijd weer naar uit.
Juist de dingen die elke keer weer terugkomen maken Far Cry Far Cry; in mijn ogen is het één van de leukste shooter fanchises ooit
Na al enige tijd te switchen tussen verschillende games omdat ik geen spel meer vind die me boeit, zie ik nu pas dat FC5 op steam voor €15 staat.
Dan begon ik te denken dat ik vroeger nog FC1 gespeeld heb en dat wel een ongelofelijk goed spel vond maar sindsdien geen FC games meer gespeeld heb.
Ik denk dus dat ik voor die prijs maar weer eens aan de slag ga maar ik wou eerst weten of het nog de moeite is? Of zijn er al vooruitzichten op FC6 waar ik dan beter op wacht?
Is er ook multiplayer in het spel? Want ik speel al graag eens tegen andere spelers.
Dan begon ik te denken dat ik vroeger nog FC1 gespeeld heb en dat wel een ongelofelijk goed spel vond maar sindsdien geen FC games meer gespeeld heb.
Ik denk dus dat ik voor die prijs maar weer eens aan de slag ga maar ik wou eerst weten of het nog de moeite is? Of zijn er al vooruitzichten op FC6 waar ik dan beter op wacht?
Is er ook multiplayer in het spel? Want ik speel al graag eens tegen andere spelers.
Spel bied genoeg content om flink wat uurtjes mee zoet te zijn! Persoonlijk vind ik het een heerlijk spel(-type). Er is voor zover ik weet geen zicht op een FC6 binnen afzienbare tijd, dat ie er komt dat is zeker maar wanneer, geen idee. Voor 15,- zou ik het zeker doen! Er zit een MP in, maar dat is vrij beperkt. Teert (deels) op zelfgemaakte maps en er zijn vaak niet veel servers online. Meestal maar 2/3, waar ook veel 'fun' maps tussen zitten. Dit kan echt lachen zijn maar je moet er van houden, het is zeer zeker geen gelikte triple A multiplayer experience. Zit ook een soort van 'SP/co-op' op zelf gemaakte maps tussen, word je meestal op een eiland gedropt waar een x aantal enemy's zijn die je moet uitschakelen en thats it meestal. Heb ik me genoeg uurtjes mee vermaakt, maar ieder z'n ding.
Erg mooi spel alleen het vele vragen vind ik wat overweldigend. Net zoals het hele perking systeem. Dit gecombineerd maakt het mij te tijdrovend. Nu besteedt ik er niet veel aandacht aan en laat het craften en perks unlocken deels voor wat het is. Mis ik hiermee veel?
Heb maar beperkte aantal uren om te gamen. Dus wil gelijk ter zake komen zeg maar in de game.
Wat is jullie ervaring hiermee?
Heb maar beperkte aantal uren om te gamen. Dus wil gelijk ter zake komen zeg maar in de game.
Perks gebruikte ik wel, craften deed ik nooit. Heb de game twee maal uitgespeeld dus I think you will manage.rutgergron schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 21:06:
Erg mooi spel alleen het vele vragen vind ik wat overweldigend. Net zoals het hele perking systeem. Dit gecombineerd maakt het mij te tijdrovend. Nu besteedt ik er niet veel aandacht aan en laat het craften en perks unlocken deels voor wat het is. Mis ik hiermee veel?
Gewoon de storyline volgen dan kom je er ook welrutgergron schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 21:06:
Elect a clown, expect a circus.
Perks maken de game wel veel makkelijker. En zo heel moeilijk is vond ik FC5 al niet eerlijk gezegd.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Zonder perks kom je er zoals hier boven al gezegd wordt ook wel. Moet wel zeggen dat perks zoals een pijlen koker of meerdere wapens in je inventory wel erg handig is. De rest is in principe leuk maar niet perse nodig. Zo heel veel moeite is het nou ook niet om even perks aan te schaffen. Die punten verdien je vrij gemakkelijk maar goed dat is jouw keuzerutgergron schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 21:06:
In de sale New Dawn opgepikt. Had recent FC5 uitgespeeld, dus dan volgt het elkaar wel weer mooi op. Ergens doet New Dawn mij een beetje denken aan Mad Max, waarbij brandstof en het uitbouwen van je basis ook een centrale rol hadden. Zelfs de manier waarop je weet of je alle items van een bepaalde plek hebt deed mij daar aan denken. Enkel het upgraden van je voertuig miste 
Merk wel dat het verhaal wat vlakker is dan bij FC5, maar verder speelt het net zoals FC5 speelt. Blijft toch leuk om ongezien een basis op te doeken.
Merk wel dat het verhaal wat vlakker is dan bij FC5, maar verder speelt het net zoals FC5 speelt. Blijft toch leuk om ongezien een basis op te doeken.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Geweldig spel. Far Cry 1 had ik helemaal grijs gespeeld en heb hier hetzelfde gevoel bij, de setting vind ik ook super. Kan rustig een avond bezig zijn - terwijl ik eigenlijk onderweg ben naar een missie - met onderweg allerlei randzaken, gevangenen uit busjes bevrijden, op zoek naar zilver of perks. Of een heli of auto met zwaar geschut ophalen een half uur verderop omdat de missie dan wat makkelijker gaat.
1 ding snap ik niet helemaal, ik maakte nog wel eens gebruik van Nick met zijn vliegtuig maar als ik in Jacob's region zit komt ie niet opdagen ook al heb ik 'm dus ingeroosterd, de hond en Grace komen wel binnen een paar seconden aanlopen. Bugje waarschijnlijk, ik had de missie afgerond, spel een dag later verder gespeeld en toen kwam die wel weer aanvliegen.
1 ding snap ik niet helemaal, ik maakte nog wel eens gebruik van Nick met zijn vliegtuig maar als ik in Jacob's region zit komt ie niet opdagen ook al heb ik 'm dus ingeroosterd, de hond en Grace komen wel binnen een paar seconden aanlopen. Bugje waarschijnlijk, ik had de missie afgerond, spel een dag later verder gespeeld en toen kwam die wel weer aanvliegen.
[ Voor 8% gewijzigd door cbr600f4i op 29-06-2020 08:53 ]
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Ubisoft is zo lek als een zeef vandaag de dag:
https://www.pcgamer.com/f...-spotted-on-the-ps-store/
Klinkt al interessander dan far cry 5, die ik maar meh vond. Het is voldoende om de tv aan te zetten om religieuze cults en rednecks te zien, In Far cry heb ik graag iets exotisch en cultureels onbekend, zoals nepal en shangri la in FC4
https://www.pcgamer.com/f...-spotted-on-the-ps-store/
Klinkt al interessander dan far cry 5, die ik maar meh vond. Het is voldoende om de tv aan te zetten om religieuze cults en rednecks te zien, In Far cry heb ik graag iets exotisch en cultureels onbekend, zoals nepal en shangri la in FC4
Feiten trekken we niet uit ons achtersteJorissie87 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 09:58:
[...]
Aangezien FC5 de meest verkochte game van 2018 was denk ik juist niet dat ze de formule gaan aanpassen. Ik denk (en persoonlijk, hoop) dat het concept gelijk blijft en dan weer met een goed verhaal zoals FC5. Als casual gamer met steeds minder tijd heb ik juist geen behoefte om nieuwe mechanics te moeten leren. Een indrukwekkende wereld met dito storyline waarin je van alles tegen kan komen bevalt mij wel prima. Nu moet ik wel bekennen dat ik geen FC van het eerste moment ben (heb wel ooit FC1 gespeeld maar ben daarna pas weer bij 5 en later 3 aangehaakt) dus voor mij is het ook niet zo repetitief als voor sommige anderen hier.
Best verkochte games 2018 volgens Forbes:
1 Red Dead Redemption II
2 Call of Duty: Black Ops 4^
3 NBA 2K19
4 Madden NFL 19^
5 Super Smash Bros. Ultimate*
6 Marvel's Spider-Man
7 Far Cry 5
De formule van FC is prima, maar het spel moet over het algemeen moeilijker met een veel beter AI.
Vanochtend in de sale Far Cry 5 maar voor de PC aangeschaft. Heb hem ook al op de Xbox One (en uitgespeeld), maar vond het een toffe game die ik nog wel een tweede keer wil spelen (maar dan wel met muis en toetsenbord
).
Top, ik zag hem al bij Epic Games voor deze prijs, maar heb hem ook op Steam gekocht.PdeBie schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 14:49:
Vanochtend in de sale Far Cry 5 maar voor de PC aangeschaft. Heb hem ook al op de Xbox One (en uitgespeeld), maar vond het een toffe game die ik nog wel een tweede keer wil spelen (maar dan wel met muis en toetsenbord).
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Zou iemand me uit de nood kunnen helpen? Ik heb dit spel gekocht maar het toetsenbord staat standaard ingesteld op QWERTY ipv AZERTY, wat soms zeer verwarrend is. Heb ook de indruk dat sommige knoppen niet werken, bv 'i' zou inventory moeten openen maar dit lukt niet, ook niet met andere knoppen. Ik heb zitten googlen maar vind nergens een duidelijk oplossing.
Is coop te spelen op de pc samen met iemand die op de ps4 speelt?PdeBie schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 14:49:
Vanochtend in de sale Far Cry 5 maar voor de PC aangeschaft. Heb hem ook al op de Xbox One (en uitgespeeld), maar vond het een toffe game die ik nog wel een tweede keer wil spelen (maar dan wel met muis en toetsenbord).
AMD Ryzen 7 3700X Boxed | ASRock B450M Pro4 | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G | be quiet! Pure Base 500 Window Zwart | MSI Optix G27CQ4 Zwart | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | Corsair TX550M V2 | Crucial P1 1TB
Unfortunately, Far Cry 5 isn't cross-platform, and you'll need to go through each system's respective network to play multiplayer. Keep in mind too that co-op is only online, and there isn't any kind of split-screen in the game.27 mrt. 2018thomas1750 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:43:
[...]
Is coop te spelen op de pc samen met iemand die op de ps4 speelt?
Google al geprobeerd?thomas1750 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:43:
[...]
Is coop te spelen op de pc samen met iemand die op de ps4 speelt?
Google: far cry 5 cross platform coop
[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 10-02-2021 13:48 ]
Vraag beantwoord bedankt:)
AMD Ryzen 7 3700X Boxed | ASRock B450M Pro4 | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G | be quiet! Pure Base 500 Window Zwart | MSI Optix G27CQ4 Zwart | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | Corsair TX550M V2 | Crucial P1 1TB
Onlangs in de sale gekocht, heb me er prima mee vermaakt, mooi spel en leuk om te spelen, maar ik heb wel een beetje het gevoel van, en nu?
Ik ben zo goed als klaar, moet alleen de allerlaatste missie nog doen om Joseph te verslaan. Heb daar eigenlijk niet zo'n zin in, ik vond de eindmissies van die drie onderbazen eigenlijk ook de vervelendste van het spel.
Maar goed, alle drie de regio's zijn dus bevrijd, alle prepper stashes zijn gevonden, en dan is er eigenlijk niet echt meer iets leuks te doen... er zijn nog wat items die ik kan gaan zoeken (baseballkaartjes, en poppetjes van die gare beer ofzo) maar daar is ook niet zoveel aan. Vijanden zijn er nog slechts heel sporadisch dus daar zit ook geen lol in, en om nou verder een beetje te gaan vissen of jagen...
Waar zit de herspeelwaarde? Bij bv GTA had ik dat wel, ook nadat je de verhaallijn hebt uitgespeeld is het nog leuk om door de wereld te rijden/vliegen, maar Hope County is een beetje saai zo...
Ik ben zo goed als klaar, moet alleen de allerlaatste missie nog doen om Joseph te verslaan. Heb daar eigenlijk niet zo'n zin in, ik vond de eindmissies van die drie onderbazen eigenlijk ook de vervelendste van het spel.
Maar goed, alle drie de regio's zijn dus bevrijd, alle prepper stashes zijn gevonden, en dan is er eigenlijk niet echt meer iets leuks te doen... er zijn nog wat items die ik kan gaan zoeken (baseballkaartjes, en poppetjes van die gare beer ofzo) maar daar is ook niet zoveel aan. Vijanden zijn er nog slechts heel sporadisch dus daar zit ook geen lol in, en om nou verder een beetje te gaan vissen of jagen...
Waar zit de herspeelwaarde? Bij bv GTA had ik dat wel, ook nadat je de verhaallijn hebt uitgespeeld is het nog leuk om door de wereld te rijden/vliegen, maar Hope County is een beetje saai zo...
nou, iig leuk dat dit topic nog een beetje actief is. deel 5 is nog steeds beter dan deel 6 in mijn ogen. vooral qua graphics.
Niet. Of niet op korte termijn.migchiell schreef op maandag 6 december 2021 @ 23:11:
Waar zit de herspeelwaarde?
Zoals bij wel meer spellen met een verhaallijn is het een keer klaar en is er weinig tot niets meer te doen. Dit is met GTA zoals je zelf aangeeft zo en eigenlijk met de meeste single player spellen is het zo. Een spel als Tomb Raider is helemaal klaar zodra je aan het eind bent en met Far Cry is het niet echt anders. Over een jaar of nog langer een keer opnieuw spelen is voor mij persoonlijk alles wat er uit te halen is.
Ok ik zie nu wel een optie om alle outposts te resetten, zodat je ze opnieuw kunt bevrijden, dat lijkt me nog wel leuk. Maar die optie geldt alleen als je het hele verhaal hebt uitgespeeld.
Dus ik toch maar ook die laatste missie (confrontatie met Joseph) gedaan, daarbij krijg je de keuze uit twee verschillende eindes. Ik kies voor de makkelijke optie, stap in de auto, liedje begint te spelen en dan fade to black en aftiteling. Alleen: daarna is het spel niet klaar, en begin ik die laatste missie steeds weer opnieuw...
Moet je per se beide eindes een keer gespeeld hebben ofzo, voordat je die laatste missie echt hebt voltooid?
Dus ik toch maar ook die laatste missie (confrontatie met Joseph) gedaan, daarbij krijg je de keuze uit twee verschillende eindes. Ik kies voor de makkelijke optie, stap in de auto, liedje begint te spelen en dan fade to black en aftiteling. Alleen: daarna is het spel niet klaar, en begin ik die laatste missie steeds weer opnieuw...
Moet je per se beide eindes een keer gespeeld hebben ofzo, voordat je die laatste missie echt hebt voltooid?
Anoniem: 1486766
Wat vreemd dat het gratis uit proberen weekend volgende week is terwijl het 5 jarige bestaan nu wordt gevierd met kortingen.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 17-03-2023 16:23 ]
Speelt toch weer erg lekker na de update!
Ik heb de season pass en New Dawn aangeschaft (nu voor €9 per stuk), kan ik me wel weer even mee vermaken.
Ik heb de season pass en New Dawn aangeschaft (nu voor €9 per stuk), kan ik me wel weer even mee vermaken.
New Dawn heeft toch (nog) geen update ?kleinelievewolff schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 10:06:
Speelt toch weer erg lekker na de update!
Oh nee toch! Daar ging ik wel van uit eigenlijk

Edit: zo te zien inderdaad geen 60fps. Ik ga eerst de DLC spelen en hoop dan dat er nog een patch gaat komen voor New Dawn. Ik dacht ook dat New Dawn een DLC was, niet een losstaand spel

[ Voor 31% gewijzigd door kleinelievewolff op 22-03-2023 09:56 ]
ik zie een 25th anniversary versie in de ps store. is dit met alle dlc erin begrepen? of is dit gewoon een kale versie alleen met een 60fps patch?
heb weer zin in deze wereld te duiken na een tegenvallende deel 6.
heb weer zin in deze wereld te duiken na een tegenvallende deel 6.
[ Voor 28% gewijzigd door Farabi op 23-03-2023 10:02 ]
Eindelijk 60 FPS voor FarCry 5..op next gen consoles.ga vanavond gelijk proberen. Video YouTube: Far Cry 5 - 60FPS UPDATE FOR PS5 & XBOX X / S
Gisterenavond dus gespeeld op 'moeillijk' en wat een verschil met 30 FPS. Met boog schieten is nu veel effectiever en sneller te doen dan voorheen. Grafisch ook nog steeds helemaal top.
Hier moest ik wel even hard om lachen..
De story uitgespeeld, kon er jaren niet doorheen komen. Na het verrassende einde, gelijk Far Cry New Dawn gehaald want we willen natuurlijk wel weten hoe dit allemaal afloopt
spoiler:
Haha dat stukje in Far Cry 5 dat je Deputy Pratt red uit die bunker van Jacob en hij helemaal gek word en schreeuw "they made me strong , now they are the weak".. maar hij gaat vervolgens binnen no-time neer bij de eerste de beste zware vijand die je tegenkomt met een vlammenwerper
De story uitgespeeld, kon er jaren niet doorheen komen. Na het verrassende einde, gelijk Far Cry New Dawn gehaald want we willen natuurlijk wel weten hoe dit allemaal afloopt
[ Voor 23% gewijzigd door G_Dragon op 08-04-2023 15:21 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
New Dawn vond ik nog leuker worden door de nieuwe mogelijkheden. Hopelijk komt daar ook een 60’FPS versie van.G_Dragon schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 13:26:
Hier moest ik wel even hard om lachen..
spoiler:Haha dat stukje in Far Cry 5 dat je Deputy Pratt red uit die bunker van Jacob en hij helemaal gek word en schreeuw "they made me strong , now they are the weak".. maar hij gaat vervolgens binnen no-time neer bij de eerste de beste zware vijand die je tegenkomt met een vlammenwerper
Is het spel geen 60fps dan? Ik vind het spel erg wennen, want heb op de een of andere manier het idee dat de game niet fijn speelt. Heb het film grain effect al helemaal naar 0 gezet, waardoor het naar mijn mening al een stuk beter speelt.Galvatron schreef op zondag 9 april 2023 @ 13:53:
[...]
New Dawn vond ik nog leuker worden door de nieuwe mogelijkheden. Hopelijk komt daar ook een 60’FPS versie van.
[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 09-04-2023 16:44 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Op consoles ‘native’ 60 FPS nog niet helaas. Je kan wel op Xbox series x de FPS Boost aanzetten maar dan lever je (voor mij dan) te veel resolutie in.G_Dragon schreef op zondag 9 april 2023 @ 14:14:
[...]
Is het spel geen 60fps dan? Ik vind het spel erg wennen, want heb op de een of andere manier het idee dat de game niet fijn speelt. Heb het film grain effect al helemaal naar 0 gezet, waardoor het naar mijn mening al een stuk beter speelt.
Speel nu inderdaad met de fps boost aan, dan speelt het prima. Tenminste zolang je geen 60fps shooters tussendoor speelt. Moet zeggen dat ik de setting van New Dawn wel heel leuk vindt, leuker als het origineel. Denk dat ik bijna aan de laatste story missie ga beginnen, moest tussendoor wat grinden om perk points te verzamelen om een missie uit te kunnen spelen. Verder nog bezig de outposts voor de 2e en 3e keer vrij te spelen en wat expeditions aan het doen.Galvatron schreef op maandag 10 april 2023 @ 08:55:
[...]
Op consoles ‘native’ 60 FPS nog niet helaas. Je kan wel op Xbox series x de FPS Boost aanzetten maar dan lever je (voor mij dan) te veel resolutie in.
Als dit klaar is nog de DLC's spelen (zombie en vietnam, die space vond ik niet zo leuk) en dan op naar het volgende spel.
Jezus dat einde van Farcry 5.. Zo somber maak ik het zelden mee.
Los vh einde zeer goed vermaakt met de hoofdgame. Nu begonnen met de Vietnam dlc. Denk dat het mijn favoriete wordt. Veel sfeer en grafisch erg mooi. Gebied is natuurlijk stuk kleiner.
spoiler:
Gekozen voor weerstand, iedereen dood door een atoombom, wtf…
Los vh einde zeer goed vermaakt met de hoofdgame. Nu begonnen met de Vietnam dlc. Denk dat het mijn favoriete wordt. Veel sfeer en grafisch erg mooi. Gebied is natuurlijk stuk kleiner.
Farcry 5 DLC Vietnam is toch wel een verassing hoor. Ziet er erg goed uit, denk beter dan Farcry 5 main game omdat het een kleiner gebied is. Heel veel sfeer, opzwepende muziek op de juiste manier bij gevechten etc. Zit gevoelsmatig veel meer "in deze dlc" dan in de main game daarvoor.
Als je toch bezig bent dan is New Dawn ook wel een aanrader. Vooral leuk net na deel 5 omdat je genoeg tegenkomt uit dat deel.
Ik zal eens reviews opzoeken!PilatuS schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 23:40:
Als je toch bezig bent dan is New Dawn ook wel een aanrader. Vooral leuk net na deel 5 omdat je genoeg tegenkomt uit dat deel.
Nb einde van hours of darkness dlc was wel een afknapper. Dat zag er grafisch uit alsof ik op mijn cbox 360 speelde. Moest ineens snel klaar zijn ofzo.
=============
Edit, dacht ik klik op "verdergaan" na het uitspelen van het spel en ik ben alweer vijf uur verder. Farcry 5 heeft ook na de endgame nog veel gameplezier in huis. Misschien wel leuker, je wordt niet constant aangevallen, alle gebieden zijn relatief veilig dus je kan je de toerist wanen. Beetje rond rijden, zijn denk ik nog iets van 20 -30 side quests die ik niet heb gedaan. Van het clearen van outposts tot reddingsmissies tot grappige side quests. En dan zijn er nog schatten die ik kan vinden. En ook hier is Ubisoft creatief geweest.
Farcry 5 is qua fun aan het klimmen richting mijn favoriete Farcry game ooit. Qua uren die ik erin hebt gestopt staat hij denk ik al bovenaan. Farcry 3 is echt verslagen.
[ Voor 46% gewijzigd door MetalSonic op 26-06-2023 18:49 ]
Ik ben sinds afgelopen week met Far Cry 5 begonnen. Erg leuk spel!
Sinds vandaag hoor ik alleen constant reclame door mijn game heen voor de Season pass. Ik kan dat nergens uitzetten en het begint elke 5 minuten opnieuw. Weet iemand waar dat zit?
PC / Ubisoft Connect
Sinds vandaag hoor ik alleen constant reclame door mijn game heen voor de Season pass. Ik kan dat nergens uitzetten en het begint elke 5 minuten opnieuw. Weet iemand waar dat zit?
PC / Ubisoft Connect
Voor de liefhebber van New Dawn. Deze heeft vanaf vandaag een 60FPS patch update gekregen voor zowel PS5 als XBOX series. Vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan!