Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:15
wauw. na vele uren rondlopen in het voor mij "beste spel ooit " ben ik maar wat missies gaan doen.

tot ik net kwam bij wrath waarbij je john uit de lucht moest schieten. En ik voor het eerst ooit misselijk ben geworden tijdens het spelen van een spel. mijn god dit is de slechtste implementatie van vliegmechanics die ik ooit in een spel ben tegen gekomen. Na letterlijk bijna overgeven van al het bewegen en draaien en ik denk iets van 20x proberen was opeens het vliegtuig van hem uit de lucht en hing hij aan een parachute... daar vloog ik dwars doorheen met vliegtuig maar gebeurde niks. dus ik er maar uit gesprongen om hem op de grond op te wachten.... landt de beste man in een rots.. jep je hoort me goed IN een rots. Hij kan mij schieten.. ik niet hem... ik kan er niet bij en er blijven maar hulpjes respawnen.

doei far cry 5 je was het beste ooit tot ik missies ging doen. Ik had al een tyfushekel aan die geforceerde missies die opeens op kwamen dagen als je weer zoveel dingen had gedaan. laat mij mijn eigen ding doen aub.

7800X3D - B650E Aorus Master - 32GB 6000Mhz - 4090 FE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-05 00:26
Vandaag weer even far cry 5 op de xbox one X opgestart om mijn nieuwe tv uit te testen. OLED hdr, de game is alleen overdreven kleurrijk en uit balans als je het mij vraagt. Alles is too much op hdr. Meer mensen die dit ervaren?
Bij andere games lijkt HDR een stuk subtieler geïmplementeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
swoutr schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 19:45:
Vandaag weer even far cry 5 op de xbox one X opgestart om mijn nieuwe tv uit te testen. OLED hdr, de game is alleen overdreven kleurrijk en uit balans als je het mij vraagt. Alles is too much op hdr. Meer mensen die dit ervaren?
PS4 Pro met LG OLED hier. Ik vind FC5 tot nu toe een van de beste HDR implementaties hebben die ik gezien heb.

Ik zie verder niet welke settings je gebruikt en of je andere settings (inclusief de in-game HDR slider) geprobeerd heb, dus ik kan verder niet veel over je "probleem" zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timadriaans
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-05 10:50
swoutr schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 19:45:
In het begin wel, toen ben ik aan de slag gegaan met de beeldinstellingen van mijn LG C7. Nu ziet het er prachtig uit! Ik had het zelfde probleem in The Witcher 3. Het komt heel nauw met de HDR-Game beeldinstellingen. Met de juiste instellingen is het HDR beeld in de games op mijn X echt subliem.

Ik weet niet welk type OLED je hebt, maar mocht je geïnteresseerd zijn in mijn instellingen, PM me dan even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-05 00:26
bram1984 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 09:32:
[...]

PS4 Pro met LG OLED hier. Ik vind FC5 tot nu toe een van de beste HDR implementaties hebben die ik gezien heb.

Ik zie verder niet welke settings je gebruikt en of je andere settings (inclusief de in-game HDR slider) geprobeerd heb, dus ik kan verder niet veel over je "probleem" zeggen.
Thnx beide voor de reactie, heb de LG OLED B7V.
Voornamelijk de instellingen gebruikt op Rtings, en vind de instellingen voor 8/10 games perfect. Vind bij FC5 alleen de kleuren zo overdone, als voorbeeld de blauwe pijlen op de weg tijdens het autorijden. Zo enorm oversaturated.

Zo snel uit mijn hoofd zijn dit mijn instellingen

OLED 100
CONTRAST 100
BRIGHTNESS 50
COLOR 55
SHARPNESS 10
COLOR TEMP W25 (vind w40 te warm)

Bij expert en picture options vrijwel alles uit, behalve dynamic contrast op low.
Gamma op Medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swoutr schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:03:
[...]

Thnx beide voor de reactie, heb de LG OLED B7V.
Voornamelijk de instellingen gebruikt op Rtings, en vind de instellingen voor 8/10 games perfect. Vind bij FC5 alleen de kleuren zo overdone, als voorbeeld de blauwe pijlen op de weg tijdens het autorijden. Zo enorm oversaturated.

Zo snel uit mijn hoofd zijn dit mijn instellingen

OLED 100
CONTRAST 100
BRIGHTNESS 50
COLOR 55
SHARPNESS 10
COLOR TEMP W25 (vind w40 te warm)

Bij expert en picture options vrijwel alles uit, behalve dynamic contrast op low.
Gamma op Medium.
Je weet dat er een HDR slider in de game zit? Probeer die eens.

Ik heb vergelijkbare settings als jij op mijn B7, echter heb ik kleur op iets van 75 staan en DC op High volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Difficulty ligt wel een stuk hoger dan bij de vorige delen zeg. Op hard moet ik echt rennen voor mijn leven. Ik ga vaak dood, dus maar even terug op normal gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 31-05 09:10
Lang gewacht met kopen, vond 't wat duur en ik maakte mij zorgen over mijn hardware het wel trok. Mede omdat ik op youtube heb gezien dat het spel op ook medium nog netjes eruit ziet zojuist maar gekocht :)
Farcry 1 t/m 4 ook allemaal gekocht, allen full priced en ik zie mijzelf dus eigenlijk wel als een Farcry liefhebber _O_

Ben benieuwd hoe 't loopt op: i7 3770K en MSI 980 , beide niet overgeclockt... Belangrijkste is 60 fps en als de performance tegen valt dan speel ik 'm volgend jaar wel verder als ik een nieuwe game pc heb ;)

Edit: impressie systeem technisch op basis van het eerste uur gameplay...........

In eerste instantie stond 't meeste op high, paar op medium en AA op SMA en in de benchmark van Farcry 5 had ik dan een minimum fps van 57, max van 80 en een average van 67 oid. Maar de eerste de beste scene dat er een achtervolging/ ontsnapping was ging mijn fps volgens de Uplay benchmark (fraps mag niet) toch wel naar 44 fps ;( dit was toch wel een tegenvaller. Daarna maar meteen alles op medium gezet.

Bij het rondlopen op het eerste eiland op medium blijft de Uplay teller wel op 60 fps staan, soms lichte dips nar 57 fps, let wel 't is met Vsync. Dit spel laat toch wel weer zien dat ik "moet sparen" voor een nieuw systeem. de tijden dat ik met een beetje tweaken nog high/ ultra kon spelen op 1080p op 60ps zijn echt achter mij :'(

Toch wel enigszins teleurgesteld over deze performance omdat ik Farcry 4 wel op high/ ultra kan spelen @ solid 60 fps (minimum) en ik ervan uit ging dat Farcry 5 beter was geoptimaliseerd..

[ Voor 48% gewijzigd door MetalSonic op 02-10-2018 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@MetalSonic Misschien beter geoptimaliseerd, maar 5 ziet er aanzienlijk beter uit dan 4, dus waarschijnlijk alsnog zwaarder.

Wat een rare design keuze trouwens dat je de enemy outlines niet uit kan zetten en de pijltjes boven hun hoofd aan kan laten staan. Het is allebei uit of aan. Wel tig andere opties, maar zoiets voor de hand liggends niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
bram1984 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:03:
@MetalSonic Misschien beter geoptimaliseerd, maar 5 ziet er aanzienlijk beter uit dan 4, dus waarschijnlijk alsnog zwaarder.

Wat een rare design keuze trouwens dat je de enemy outlines niet uit kan zetten en de pijltjes boven hun hoofd aan kan laten staan. Het is allebei uit of aan. Wel tig andere opties, maar zoiets voor de hand liggends niet.
Nu voorbij het eerste eiland en ik zie nu ook wel dat 't spel grafisch een flinke stap vooruit is.

Even wat pluspunten:
1) je kan lekker ver kijken
2) gras beweegt, lijken gaan niet zomaar weg
3) sfeer is er goed _O_

Farcry 4 had wel wat gebieden die er gewoon kaal en low texture uit zagen (zelfs op ultra 1080P) dit spel ziet er eigenlijk op medium al heel goed uit en dan heb ik eigenlijk 60 fps, ja soms lichte dipjes naar 55 maar das dan wel 't minimum.. Dat zij dan maar zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Behalve als je een outpost bevrijd, dan zijn ze allemaal weg.

Heb zelf net gespeelt met het nieuwe HD texture pack. De framerate is nog steeds goed dus lekker speelbaar en weer wat mooier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet alleen als je outposts bevrijdt hoor. Na enige tijd verdwijnen ze gewoon. Maar who cares, je blijft toch niet een kwartier op dezelfde plek hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Achja ze liggen er in elk geval even. Ik kan mij de tijden herinneren dat je lijken gewoon zo verdwijnen, hoef je waarschijnlijk niet eens ver voor terug ;).. Nu kan je in Farcry 5 nog "grappige" eigen spelletjes spelen. Heb je een heel encampment uitgemoord en dan leg je ze ergens in het water om zogenaamd alles op te ruimen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vermaak me opperbest. Net de eerste boss gedaan en alle wapen slots vrijgespeeld.

Skill punten systeem zie ik wel graag weer op basis van XP. Nu word je gedwongen met wapens te spelen waar je niks mee hebt.

De wijze waarop missies beschikbaar komen is wel tof gedaan en origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door bram1984 op 07-10-2018 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 31-05 13:24
MetalSonic schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:13:
Lang gewacht met kopen, vond 't wat duur en ik maakte mij zorgen over mijn hardware het wel trok. Mede omdat ik op youtube heb gezien dat het spel op ook medium nog netjes eruit ziet zojuist maar gekocht :)
Farcry 1 t/m 4 ook allemaal gekocht, allen full priced en ik zie mijzelf dus eigenlijk wel als een Farcry liefhebber _O_

Ben benieuwd hoe 't loopt op: i7 3770K en MSI 980 , beide niet overgeclockt... Belangrijkste is 60 fps en als de performance tegen valt dan speel ik 'm volgend jaar wel verder als ik een nieuwe game pc heb ;)

Edit: impressie systeem technisch op basis van het eerste uur gameplay...........

In eerste instantie stond 't meeste op high, paar op medium en AA op SMA en in de benchmark van Farcry 5 had ik dan een minimum fps van 57, max van 80 en een average van 67 oid. Maar de eerste de beste scene dat er een achtervolging/ ontsnapping was ging mijn fps volgens de Uplay benchmark (fraps mag niet) toch wel naar 44 fps ;( dit was toch wel een tegenvaller. Daarna maar meteen alles op medium gezet.

Bij het rondlopen op het eerste eiland op medium blijft de Uplay teller wel op 60 fps staan, soms lichte dips nar 57 fps, let wel 't is met Vsync. Dit spel laat toch wel weer zien dat ik "moet sparen" voor een nieuw systeem. de tijden dat ik met een beetje tweaken nog high/ ultra kon spelen op 1080p op 60ps zijn echt achter mij :'(

Toch wel enigszins teleurgesteld over deze performance omdat ik Farcry 4 wel op high/ ultra kan spelen @ solid 60 fps (minimum) en ik ervan uit ging dat Farcry 5 beter was geoptimaliseerd..
Voor mijn gevoel gaat er iets mis bij jou. Ik heb een 1050TI, in combinatie met een xeon 1230V2 (zelfde als de 3770K, alleen dan wat lager geklokt) en 8gb nog betere prestaties. Alles op high, taa, motion blur uit, 85fov, ik heb wel vsync uit staan. Blijf eigenlijk altijd rond de 50fps.

Maar ik heb een beetje het vermoeden dat je op een hogere resolutie speelt als 1080p? Edit, zie dat het toch over 1080p gaat. Vreemd. Dat zijn wel hele slechte prestaties.

Drivers recent nog geupdate? Temperaturen in orde? Scheelt die uplay overlay in prestaties? Weet dat fraps ook wel 20% van de prestaties kon kosten.

Oh ja, zie dat @PilatuS het over het nieuwe texture pack heeft. Dat zou het verschil natuurlijk ook kunnen zijn, die heb ik niet.

[ Voor 7% gewijzigd door WEBGAMING op 07-10-2018 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
WEBGAMING schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 19:14:
[...]

Voor mijn gevoel gaat er iets mis bij jou. Ik heb een 1050TI, in combinatie met een xeon 1230V2 (zelfde als de 3770K, alleen dan wat lager geklokt) en 8gb nog betere prestaties. Alles op high, taa, motion blur uit, 85fov, ik heb wel vsync uit staan. Blijf eigenlijk altijd rond de 50fps.

Maar ik heb een beetje het vermoeden dat je op een hogere resolutie speelt als 1080p? Edit, zie dat het toch over 1080p gaat. Vreemd. Dat zijn wel hele slechte prestaties.

Drivers recent nog geupdate? Temperaturen in orde? Scheelt die uplay overlay in prestaties? Weet dat fraps ook wel 20% van de prestaties kon kosten.

Oh ja, zie dat @PilatuS het over het nieuwe texture pack heeft. Dat zou het verschil natuurlijk ook kunnen zijn, die heb ik niet.
Ik speel op 1080P maar ik wil geen drops onder de 60 fps. Het ene moment is het 70 fps , soms 75fps en dan ineens even 54.. Dat merk je en dat vind ik zeer hinderlijk.. Veel gekloot met de instellingen, tot zelfs alles op medium had en schaduwen op low en nog steeds af en toe drops tot 54 fps..... Ik merkte dat dit het spelplezier dusdanig verpeste dat ik maar koos voor voorlopig stoppen met het spel.

Ik pak het met een nieuw systeem wel op...

Alle drivers up to date, cpu cores max op 75 graden per core

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Laatst online: 31-05 13:24
Ik vind dips naar de 50 dan weer niet zo erg ;)

Maar als ik me bedenk dat ik rond de 50 zit met alles op high, en jij rond de 60 zit met alles op medium, gaat er ergens toch iets mis. De 980 moet sneller zijn als de 1050TI.

Resolution scaling staat wel gewoon op 1?
En het zou ook het texture pack kunnen zijn. Kan er hier iemand uitspraken doen over de performance hit? Zou natuurlijk ook goed kunnen dat dat het verschil is.

Vreemd. Heb eigenlijk ook weinig tips over hoe je dit zou moeten oplossen, maar het lijkt er wel echt op dat er iets mis gaat met jou systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik ga de gok weer eens wagen. destijds had ik het spel weer verkocht omdat ik met andere spellen bezig was. shame, want ik vond het stiekem wel leuk..andere reden is omdat om hem dit keer te spelen in HDR.

[ Voor 17% gewijzigd door Farabi op 17-10-2018 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Na de missie van de koker (cooker) krijg ik opeens geen verhaalmissies meer om te kiezen, iemand een idee? Ik heb de optionele ook allemaal tot nu toe gespeeld.

Edit: wist niet dat ik het zo snel zou vinden op google 😬. Ik moet wat ranges bevrijden zo te zien.

[ Voor 30% gewijzigd door Farabi op 18-10-2018 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hamazaki schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 23:02:
Na de missie van de koker (cooker) krijg ik opeens geen verhaalmissies meer om te kiezen, iemand een idee? Ik heb de optionele ook allemaal tot nu toe gespeeld.

Edit: wist niet dat ik het zo snel zou vinden op google 😬. Ik moet wat ranges bevrijden zo te zien.
Wat is een range? Heb er aardig wat uren in zitten, maar dit zegt me zo snel niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 22:41:
[...]

Wat is een range? Heb er aardig wat uren in zitten, maar dit zegt me zo snel niks.
Ik weet niet of ik het juist heb benoemd hoor. Ik bedoelde die boerderijen die bezet zijn door de vijand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-05 19:33
Een ranch dus.

[ Voor 3% gewijzigd door RaijRaij op 22-10-2018 22:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-04 09:10
Vandaag nog even zitten spelen voor het eerst met een 4K tv en HDR. Wat een verschil maakt dat zeg. Morgen deze game nog even uitspelen voordat we kunnen beginnen aan RDR2.

Ook al blijft Ubisoft zijn trucjes redelijk herhalen, heb ik mij toch weer prima vermaakt met deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GovertNL schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:13:
Vandaag nog even zitten spelen voor het eerst met een 4K tv en HDR. Wat een verschil maakt dat zeg. Morgen deze game nog even uitspelen voordat we kunnen beginnen aan RDR2.

Ook al blijft Ubisoft zijn trucjes redelijk herhalen, heb ik mij toch weer prima vermaakt met deze game.
FC5 is een van de mooiste HDR titels die ik tot nu toe gespeeld heb, Sony exclusives meegerekend.

Moet je voor de grap HDR in je PS4 eens uitzetten en dan het spel weer openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
bram1984 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 08:47:
[...]

FC5 is een van de mooiste HDR titels die ik tot nu toe gespeeld heb, Sony exclusives meegerekend.

Moet je voor de grap HDR in je PS4 eens uitzetten en dan het spel weer openen.
Ja afgelopen zaterdag inderdaad aantal keer uit en aan gezet. Wereld van verschil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Hamazaki 150 meter onder de 25 seconde over een heuvelachtig terrein :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Wat zijn die sterretjes die je soms ziet ?

Voor de rest wat een heerlijk spel is dit zeg. Prachtig HDR weergave ook. Volgens mij ben ik de enige die dit spel nog speelt hier :P

[ Voor 22% gewijzigd door Farabi op 04-11-2018 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Hamazaki schreef op zondag 4 november 2018 @ 13:40:
Wat zijn die sterretjes die je soms ziet ?
Dan loop je door planten die je half high maken. De zelfde planten die gebruikt worden om van mensen Angels te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Hebben jullie een tip om stinkdieren te jagen?
Ik zit al een uur te zoeken in het gebied maar kom er geen een tegen. Ik ben bij het stinkdier icoontje op de kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 08:11
Verkeerde topic

[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 07-11-2018 18:59 ]

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*edit*
Nevermind. Ik wist niet dat dit het 'Far Cry 5 pc specs' topic was ;)

[ Voor 93% gewijzigd door Superkiwi op 07-12-2018 08:42 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Vanmiddag maar de knoop doorgehakt en het spel verwijderd :). Belachelijk dat het zelfs op op een i7 3770K geocd naar 4,1 gigahez en een MSI GTX 980 niet stabiel op 60 fps blijft bij 1080P.

Spel verwijderd en een "klassieker" opnieuw gekocht, nu bezig met Farcry 2, in 40 minuten farcry 2 al veel meer plezier gehad dan farcry 5 in een uur. Gewoon om dat dit spel wel vloeiend loopt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:49
MetalSonic schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:36:
Vanmiddag maar de knoop doorgehakt en het spel verwijderd :). Belachelijk dat het zelfs op op een i7 3770K geocd naar 4,1 gigahez en een MSI GTX 980 niet stabiel op 60 fps blijft bij 1080P.

Spel verwijderd en een "klassieker" opnieuw gekocht, nu bezig met Farcry 2, in 40 minuten farcry 2 al veel meer plezier gehad dan farcry 5 in een uur. Gewoon om dat dit spel wel vloeiend loopt
Ik weet niet of je loopt te trollen maar anders is er goed iets mis bij je setup. Ik haal 60fps stabiel op 1080p high met een i5-6400 en gtx970.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
sigmundfreund schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:47:
[...]

Ik weet niet of je loopt te trollen maar anders is er goed iets mis bij je setup. Ik haal 60fps stabiel op 1080p high met een i5-6400 en gtx970.
Ik loop helaas niet te trollen. Ik heb enorm uitgekeken naar dit spel ik heb de vorige Farcry games allemaal meteen bij de launch gekocht. Maar deel 5 is qua performance een grote bron van frustratie.

Je reactie vind ik btw vreemd omdat je dan een vergelijkbare cpu zou moeten hebben. Jouw cpu is 3 generaties nieuwer dan die van mij.

Maarja ik vind 't verder wel prima hij staat in mijn Uplay account en ik ga ervan genieten bij mijn volgende gamepc... :9

Edit: alleen onze gpu's zijn vergelijkbaar

[ Voor 3% gewijzigd door MetalSonic op 11-11-2018 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Kijk eens goed naar de settings. Goede kans dat er iets hoog staat waar je weinig van ziet en dat dit problemen geeft. Kijk naar GPU, GPU, RAM en VRAM gebruik en je hebt je antwoord samen met de juiste settings. Het ligt niet aan het spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
1080P, geëxperimenteerd door zowel op SMA en op TAA oid te spelen, settings op medium...... Het maakt niet uit het ene moment heb ik 70 fps en bij settlements dropt hij toch vaak naar 55 fps .. De benchmark geeft een gemiddelde van 64 fps aan oid maar ik wil mijn minimum fps op 60 hebben. Ik ben allergisch voor de drops onder de 60 in shooters.. ... Je kan ook zeggen dat ik verwend ben geraakt want ik heb voor mijn huidige game pc zat games gespeeld met veel ergere drops... Banjo Tooie zou met een fps meter waarschijnlijk droppen af en toe van 30 fps naar 18 fps oid >:)

't is prima ik heb Farcry 5 gelukkig niet fullprice gekocht ik heb iets van 30 euro betaald en ik wist toen al dat ik een risico nam omdat mijn cpu nu 6 generaties achter loopt (als je 't vergelijkt met de 9k serie).... alle andere games die ik heb draaien wel smooth op high/ ultra met 60 fps dus ik vind 't voorlopig nog wel ff prima zo :)

Edit: farcry 4 loopt btw wel gewoon op high/ ultra @ 60 fps minimum _O_

[ Voor 18% gewijzigd door MetalSonic op 11-11-2018 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 30-05 22:38

Jorissie87

No diggity

Ik speel op 1080P met alles op Ultra. Heb een GTX1080 en 7700K @4Ghz met 16GB Ram maar mijn FPS zitten ook continue rond de 45 (volgens de Steam FPSmeter). Moet wel zeggen dat het geheel wel gewoon vloeiend oogt. Waar ieder ander spel bij 45 fps haperig oogt speelt het hier gewoon plezierig, vraag me daarom af of die 45 wel klopt.

AMD Ryzen 9 5900X | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X570 Aorus Elite | 32GB@3600Mhz | NH-D15 | 970 EVO 1TB | MX500 1TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Jorissie87 schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:47:
Ik speel op 1080P met alles op Ultra. Heb een GTX1080 en 7700K @4Ghz met 16GB Ram maar mijn FPS zitten ook continue rond de 45 (volgens de Steam FPSmeter). Moet wel zeggen dat het geheel wel gewoon vloeiend oogt. Waar ieder ander spel bij 45 fps haperig oogt speelt het hier gewoon plezierig, vraag me daarom af of die 45 wel klopt.
:X Dafuq, das wel ziek dan, die CPU en GPU zijn behoorlijk dik.. Mja ik weet niet hoe ultra jouw ultra instellingen zijn? Heb je ook nog zo'n Super scaling optie aangevinkt zodat hij eigenlijk 4k laat zien? Wellicht heb je schaduwen op een ultra realistische modus gezet ach geen idee...

ik denk dat als 't echt constant op 45 fps blijft dat 't dan ook wel te doen is. 't gaat altijd om die fps veranderingen die vervelend zijn. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

MetalSonic schreef op maandag 12 november 2018 @ 19:15:
[...]

:X Dafuq, das wel ziek dan, die CPU en GPU zijn behoorlijk dik.. Mja ik weet niet hoe ultra jouw ultra instellingen zijn? Heb je ook nog zo'n Super scaling optie aangevinkt zodat hij eigenlijk 4k laat zien? Wellicht heb je schaduwen op een ultra realistische modus gezet ach geen idee...

ik denk dat als 't echt constant op 45 fps blijft dat 't dan ook wel te doen is. 't gaat altijd om die fps veranderingen die vervelend zijn. O-)
Heb echt alles op zn hoogste instellingen staan idd (schaduwen, textures, etc) met een 1080P resolutie. Zit redelijk constant op de 45 maar schiet ook wel eens tot onder de 40. Maar zoals ik eerder al zei ziet het er altijd vloeiend uit en geen enkele last van haperingen. Waar bij csgo fps onder de 150 al aanvoelen als haperig hebt ik dat hier bij 45 fps in ieder geval niet!

AMD Ryzen 9 5900X | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X570 Aorus Elite | 32GB@3600Mhz | NH-D15 | 970 EVO 1TB | MX500 1TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Jorissie87 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 09:55:
[...]

Heb echt alles op zn hoogste instellingen staan idd (schaduwen, textures, etc) met een 1080P resolutie. Zit redelijk constant op de 45 maar schiet ook wel eens tot onder de 40. Maar zoals ik eerder al zei ziet het er altijd vloeiend uit en geen enkele last van haperingen. Waar bij csgo fps onder de 150 al aanvoelen als haperig hebt ik dat hier bij 45 fps in ieder geval niet!
Dan moet je gewoon genieten van het spel met al zijn pracht en praal _O_ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
YouTube: Far Cry New Dawn: Official World Premiere Gameplay Trailer | Ubisoft...

WTF Ubisoft?

[ Voor 53% gewijzigd door GovertNL op 07-12-2018 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:50

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Semi officiële sequel van FC 5 :9

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
Weet nog niet helemaal wat ik hier van moet denken. Vond Far Cry 5 echt wel geinig en redelijk vermakelijk.

Het lijkt alsof Far Cry een sausje krijgt van Mad Max en Splatoon.

Waar de aankondiging van Far Cry 5 mij best wel enthousiast maakte is dit nu niet het geval. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 31-05 20:54
Proberen ze Bethesda nou nog meer voor gek te zetten door een beter fallout uit te brengen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik zal al te denken aan een DLC waarbij FC5 verder ging na de bommen. Blijkbaar maken ze er een nieuw spel van. Opzich wel makkelijk om de oude map te pakken en daar een nieuw spel omheen te bouwen. Moet wel zeggen dat van wat ik zo zie in de trailer het mij een leuk spel lijkt. Weer meer van hetzelfde, maar dat vind ik niet erg. Heb erg genoten van FC5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jbk23
  • Laatst online: 30-05 14:42
lijkt toch meer te zijn dan een snelle reskin van fc5.

YouTube: Far Cry A New Dawn - Gameplay Walkthrough Part 1: NO COMMENTARY! (PS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Als het een snelle reskin zou zijn dan krijgt het spel straks een 5 of een 6 en dan kunnen ze goede verkoopgetallen wel vergeten. Als ze slim zijn steken ze er wel flink tijd in en maken ze er iets moois van dat een 9 waard is. Dat ze de originele map pakken en aanpassen scheelt ze sowieso flink wat tijd. Ik hoop echt dat ze er voldoende aandacht aan besteden en niet zich er makkelijk vanaf maken, als ze dat doen kan het een geweldig spel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

Ik zie wel een hoop potentie in deze nieuwe game. Als ik de trailer kijk is het mij nog wel iets te kleurrijk, had wat grimmiger gemogen (zoals The book of Eli). De FC5 map mogen ze wat mij betreft daar best voor hergebruiken, die was goed en het scheelt mij weer een nieuwe map leren (maar wel met mogelijkheid om deze opnieuw te verkennen). Vraag me ook af of Joseph in deze nieuwe game de goeierik of de slechterik wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Jorissie87 schreef op maandag 10 december 2018 @ 08:24:
Als ik de trailer kijk is het mij nog wel iets te kleurrijk, had wat grimmiger gemogen (zoals The book of Eli).
Al die mooie kleuren en planten zijn inderdaad wel wat vreemd voor de setting. Alleen aan de andere kant zou de map in de setting van die film compleet één kleur zijn en heel erg kaal. Als de complete map één grote woestijn zou zijn dan is het weinig genieten van de graphics.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EnterToets
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-05 16:55
Geen idee hoe dit mogelijk is, maar de game ligt op moment voor de PS4 en Xbox One voor 10 euro bij de intertoys. Dacht eerst dat het een fout was, maar net opgehaald :)

EDIT; is alweer van de site gheaald

[ Voor 10% gewijzigd door EnterToets op 17-12-2018 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 31-05 22:46
BartNijland91 schreef op maandag 17 december 2018 @ 11:41:
Geen idee hoe dit mogelijk is, maar de game ligt op moment voor de PS4 en Xbox One voor 10 euro bij de intertoys. Dacht eerst dat het een fout was, maar net opgehaald :)

EDIT; is alweer van de site gheaald
Ik heb ook een exemplaar kunnen bemachtigen. Mooie deal!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 14:11
Hier ook voor een tientje al een week speelplezier en ben nog lang niet klaar ermee. Je komt ook niet eens toe aan de hoofdmissies met al die afleiding die je onderweg tegenkomt. Mijn laatste Far Cry was deel 2 die ik helemaal heb uitgespeeld maar me wel heb geïrriteerd aan de kruisingen onderweg waar telkens weer nieuwe soldaten stonden. Dat valt in deze versie heel erg mee gelukkig. Ook de toevoeging van de hulpjes is leuk gedaan en ik had al vrij in het begin een AR-CL geweer en een speciale uitvoering sniper geweer gevonden ergens, waar ik nog steeds mee rondloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258387

Nadat ik al die prachtige beelden heb gezien hier ben ik toch wel een beetje teleurgesteld hoe het er uit ziet op mijn Xbox One:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GGHSm4CLZfb354MoMaaQXNCc/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lHCv4mBQlTo6H7QHs9wB114N/medium.jpg

:/

Ik had echt de verwachting dat de gewone One veel meer zou kunnen dan dit. Er lijkt soms echt een vage waas over het beeld te zitten, net of dingen gewoon niet scherp zijn. Forza etc zien er allemaal geweldig mooi uit.

Game zelf vind ik verder wel fantastisch. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:43
Edit - verkeerd topic

[ Voor 82% gewijzigd door vinpower op 30-12-2018 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De matige beelden komt door mijn monitor (Dell Ultrawide) Ben benieuwd hoe het op mijn nieuwe scherm is (die helaas meteen na levering al kapot ging)
Vermaak me echt prima met het spel. Bijna geen missies gedaan, alleen maar wat rondvliegen, rijden, lopen en hier en daar wat kleine opdrachten doen of een hengel uitgooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 31-05 22:46
Iemand al coop geprobeerd? Is heel de campaign in coop te spelen zonder onderbreking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gebied van John bijna helemaal klaar, nu twijfelen welk gebied ik als 2e zal doen. Dat dromerige gedoe had van mij dan weer niet gehoeven. Maar zit nu op ruim 25 uur in het spel.

Ik heb trouwens wel dat het spel soms heel schokkerig is, komt dit door de Xbox of door de monitor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja hallo zeg, hoe kun je zo'n leuke game compleet naar de klote helpen door die verplichte missies. Waarom moet ik door een brandend gebouw? ik wil vrijheid, doen waar ik zin in heb. Jammer hoor, eerste gebied met ontzettend veel plezier gespeeld en dan nu dit. :/ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Anoniem: 258387 schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 21:09:
Ja hallo zeg, hoe kun je zo'n leuke game compleet naar de klote helpen door die verplichte missies. Waarom moet ik door een brandend gebouw? ik wil vrijheid, doen waar ik zin in heb. Jammer hoor, eerste gebied met ontzettend veel plezier gespeeld en dan nu dit. :/ :/
Het is maar even kort en het hoort gewoon bij het spel. Vind het zelf ook niet geweldig, maar om nou te zeggen dat het hele spel wordt verpest ?

Edit: Je weet trouwens dat het komt als je veel resistance points hebt ?, als je die minder hebt gebeurt het ook niet zo snel. Dus niet ieder busje met gevangenen gaan redden en iedere brandstofwagen opblazen bijvoorbeeld.

[ Voor 17% gewijzigd door PilatuS op 12-01-2019 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PilatuS schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 21:12:
[...]

Het is maar even kort en het hoort gewoon bij het spel. Vind het zelf ook niet geweldig, maar om nou te zeggen dat het hele spel wordt verpest ?

Edit: Je weet trouwens dat het komt als je veel resistance points hebt ?, als je die minder hebt gebeurt het ook niet zo snel. Dus niet ieder busje met gevangenen gaan redden en iedere brandstofwagen opblazen bijvoorbeeld.
Het haalt me gewoon helemaal uit het spel jammer genoeg. Zo enorm veel vrijheid en dan opeens die echt verplichte dingen. Ik heb ruim 30 uur gedaan over het 1e gebied omdat ik er zoveel plezier mee had. Maar door die verplichte dingen wil ik er veel sneller doorheen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Anoniem: 258387 schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 21:35:
[...]

Het haalt me gewoon helemaal uit het spel jammer genoeg. Zo enorm veel vrijheid en dan opeens die echt verplichte dingen. Ik heb ruim 30 uur gedaan over het 1e gebied omdat ik er zoveel plezier mee had. Maar door die verplichte dingen wil ik er veel sneller doorheen.
Ben het spel zelf opnieuw aan het spelen en dan ook lekker rondlopen en dingen ontdekken, een auto gebruik ik bijvoorbeeld nooit. Zodra zo'n missie dan komt is het ESC om door het gepraat heen te komen, dan even snel de missie doen en weer lekker door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vind de missies wel een stuk minder leuk, schiet 2 herten af voor de dokter. Zit je te wachten, schiet je er 2 neer wil je de huiden ophalen en zijn ze gewoon weg :/

Denk dat ik de hoofdmissies nog maar even afmaak en dan is het voor mij wel klaar. Jammer dat zo'n geweldig begin eindigt en een matige game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is een beetje Ubisoft eigen. Niet omdraaien of weglopen want dan is je afgeschoten beest weg. Gewoon één voor één doen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik snap iets even niet; heb 3 wapen-holsters, met 3 wapens, maar ik kan steeds maar twee 'cyclen' door op het driehoekje te klikken (PS4), de derde moet ik handmatig via het wea;on wheel kiezen.

Is dat expres zo gedaan? En ja, ben net nieuw met het spel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imichua
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-05 11:22
Heb het spel dit weekend gekocht op de steam ''sale''.(14.99eur)
Wat mij het meest verraste was de Corsair Cue implementatie.
Ik wist dit niet op voorhand en ineens kreeg ik een Amerikaanse vlag van verlichting.
Ook wanneer je wordt aangevallen en wanneer je een missie beëindigd heb je andere patronen.
Nu heb ik verder gekeken voor game ondersteuning voor CUE, helaas maar een handvol titels ondersteunen dit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anakin_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-05-2023
Geen New Dawn topic ?

Ik moet zeggen dat FC New Dawn mij prima bevalt :).
Dat het een "re-skin" is deert mij niet, Ik zie het als een kleine remaster. De wereld heeft nu veel meer kleur en ik vind het leuk om de herkenbare locaties tegen te komen.
Ik vind het juist leuk dat het verhaal een vervolg heeft en dat je weer te maken krijgt met figuren zoals Joseph Reed.

Ik vond dat je bij FC5 al heel snel aan sterke wapens/je arsenaal compleet kon hebben, die progressie is nu bij New Dawn wel wat beter. Overnemen van Posten en heroveren, dat systeem werkt ook prima, leuk en uitdagend.

Prima graphics, storyline, humor, gameplay, progression, content noem maar op. En de goedkopere prijs kan ik ook waarderen.

Minder goed is dat de game je soms lijkt te willen irriteren. De missie met dat zweefding over het water is gewoon niet te doen bijvoorbeeld. Tenminste op Hard. Want de AI is in het spel zo bagger dat normaal geen uitdaging bied. Helaas is ook de AI van je allies belaberd. Ook kom je in de begin gebieden willekeurig Lvl3 beesten of soms zelfs gouden tegen waar je echt totaal geen kans tegen maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Het schijnt dat New Dawn een stuk korter is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sanction schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 22:18:
Het schijnt dat New Dawn een stuk korter is?
Misschien qua missies, dat zou kunnen.

Qua hoe ik het spel speel maakt het weinig uit. Vind het heerlijk om dit spel vrijwel volledig zonder voortuigen te spelen. Lekker alle locaties ontdekken door de hele map rond te lopen. Wat betreft locaties is het spel gelijk aan FC5 aangezien het dezelfde map is met dezelfde locaties. Misschien als je puur de missies gaat spelen dat je sneller klaar bent, maar als je de hele map gaat verkennen is dat flink lang.

Ik vind het trouwens een heerlijk spel weer en ben er erg blij mee voor maar 35 euro. Gewoon weer meer van hetzelfde maar op een prima manier :)

• Jbk23
  • Laatst online: 30-05 14:42
de map is ook kleiner dan in FC5
Anakin_ schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:47:
Geen New Dawn topic ?

Ik moet zeggen dat FC New Dawn mij prima bevalt :).
Dat het een "re-skin" is deert mij niet, Ik zie het als een kleine remaster. De wereld heeft nu veel meer kleur en ik vind het leuk om de herkenbare locaties tegen te komen.
Ik vind het juist leuk dat het verhaal een vervolg heeft en dat je weer te maken krijgt met figuren zoals Joseph Reed.

Ik vond dat je bij FC5 al heel snel aan sterke wapens/je arsenaal compleet kon hebben, die progressie is nu bij New Dawn wel wat beter. Overnemen van Posten en heroveren, dat systeem werkt ook prima, leuk en uitdagend.

Prima graphics, storyline, humor, gameplay, progression, content noem maar op. En de goedkopere prijs kan ik ook waarderen.

Minder goed is dat de game je soms lijkt te willen irriteren. De missie met dat zweefding over het water is gewoon niet te doen bijvoorbeeld. Tenminste op Hard. Want de AI is in het spel zo bagger dat normaal geen uitdaging bied. Helaas is ook de AI van je allies belaberd. Ook kom je in de begin gebieden willekeurig Lvl3 beesten of soms zelfs gouden tegen waar je echt totaal geen kans tegen maakt.
Een remaster is hetzelfde spel met betere graphics. Dit is gewoon een DLC reskin op een kleiner gedeelte van een map. Heeft wat mij betreft vrij weinig met een remaster te maken.

Ik heb FC5 te kort geleden gespeeld om deze nu te halen. Misschien aan het einde van het jaar eens als hij in de aanbieding is. Dan heb ik meer interesse in Rage 2 als het over vergelijkbare settings hebben.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

20 euro in de digitale sale is wat mij betreft vroeg genoeg om er eens aan te denken. Zal vast wel snel zijn.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Sanction schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 17:57:
Ik snap iets even niet; heb 3 wapen-holsters, met 3 wapens, maar ik kan steeds maar twee 'cyclen' door op het driehoekje te klikken (PS4), de derde moet ik handmatig via het wea;on wheel kiezen.

Is dat expres zo gedaan? En ja, ben net nieuw met het spel. :P
Werkt in meerdere Far Cry spellen (bv Far Cry 4) zo.
Het idee is dat je met driehoekje switcht tussen de meest recente wapens. Bv snel van sniper naar assault rifle.

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
New Dawn is een prima tussendoortje. Alles is super gestroomlijnd, geen bugs, ziet er prima uit en meer dan genoeg te doen, solo of coop. Expeditions zijn superleuk om te doen, vooral op de hogere moeilijkheidsgraden. Voelt niet repetitief door de randomizing. Verwacht er niet zoveel uur in te steken als in FC5 maar dat vind ik ook prima gezien de prijs.

Als de volgende ‘grote’ Far Cry dit model op grotere schaal doorzet ben ik een blije gamer in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-04 08:37
Zitten er eigenlijk database entries, zoals vaker in Ubisoft-games, in deze game? Kon het niet zo snel vinden op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Ik loop helemaal vast in Jacob's region, ik word steeds meegenomen voor die 15 seconden challenge, maar krijg het gewoon niet voorelkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sanction schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 18:41:
Ik loop helemaal vast in Jacob's region, ik word steeds meegenomen voor die 15 seconden challenge, maar krijg het gewoon niet voorelkaar.
Wat lukt er niet dan precies ? Dat is toch die challenge dat je verschillende wapens pakt en voor kills tijd krijgt ? Geen idee wat daar moeilijk aan is zonder dat je iets verkeerd doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Ja, die, het lukt me gewoon niet binnen de tijd. Geen idee waarom, die in de andere regios kon ik wel afmaken, maar daar was meer tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Maak je wel alle kills ? Dat zou meer dan genoeg tijd moeten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Zaterdag en gister wat uurtjes Coop gedaan, waren beide net begonnen.
Wat op de challenges zitten 'farmen' om zo de perks lekker snel vol te hebben.

Ik heb geen idee hoe ver ik nu met de verhaallijn ben maar het is wel erg makkelijk nu :+
Heb alle wapens op Expert (samen met alle perks dan) maar een outpost op max niveau halen is met twee vingers in de neus. Laat staan de main quests.

Blijft alleen jammer dat je voortgang solo blijft.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
PilatuS schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 20:44:
Maak je wel alle kills ? Dat zou meer dan genoeg tijd moeten geven.
Ik heb het in de gaten, na zowat elke mislukte poging stopte ik ermee, zie nu dat als je overnieuw begint je er steeds 5 seconden bijkrijgt. Nu maar hopen dat het ooit eens gaat lukken, :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sanction schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 20:50:
[...]

Ik heb het in de gaten, na zowat elke mislukte poging stopte ik ermee, zie nu dat als je overnieuw begint je er steeds 5 seconden bijkrijgt. Nu maar hopen dat het ooit eens gaat lukken, :+
Als je die kills maakt moet het prima te doen zijn :) Aan het einde 20 seconden overhouden is mij namelijk vaak genoeg gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Net gehaald. Op welk platforum speel jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sanction schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 23:20:
Net gehaald. Op welk platforum speel jij?
Mooi dat het gelukt is. Viel wel me toch ? :)

Speel zelf op de PC. Heb nog nooit van mijn leven een console gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Daar zit het verschil in denk ik, speel op de PS4, daar gaat richten een stuk lastiger dan met een muis weet ik me nog te herrineren, toen speelde ik Crysis op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sanction schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 00:26:
Daar zit het verschil in denk ik, speel op de PS4, daar gaat richten een stuk lastiger dan met een muis weet ik me nog te herrineren, toen speelde ik Crysis op de PC.
Dat maakt vast wat verschil inderdaad. Heb zelf nog nooit een console gehad dus en altijd met toetsenbord en muis gespeelt. Al sinds de eerste Counter-Strike en spellen daarvoor bezig met een muis dus aimen zit er wel in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marshalty
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 26-05 10:20
Sinds gisteren start mijn FC5 niet meer...was zo lekker op weg en kon bijna beginnen aan New Dawn.
Spel start niet op, enige wat op de achtergrond blijft draaien is dat anti cheat gebeuren. Proberen te starten vanuit Steam en Uplay, ook al verify files gedaan via Steam.

Iemand enig idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:19
Prima spel, heb me er al vele uren mee vermaakt. Heb nu besloten om op de PS4 voor de platinum trophy te gaan. Moet er nog 3, inclusief de Coop trophy. Mocht er iemand interesse hebben om samen de Coop expedities te doen, stuur me dan een PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

Na Far Cry 5 met veel plezier uitgespeeld te hebben las ik op dit forum veel enthousiaste verhalen over FC3 dus daar ben ik vorige week aan begonnen en moet zeggen dat ik die misschien nog wel beter vind dan FC5 (ondanks dat het alweer 7 jaar oud is)! Ben nu halverwege de missies en heb er al 16 uur inzitten (probeer ook gelijk zoveel mogelijk treassures mee te looten) dus zeker het geld waard! (5 euro in de steamsale volgens mij).
Bedankt voor de tips dus :)

[ Voor 3% gewijzigd door Jorissie87 op 14-03-2019 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Inderdaad, FC3 is veruit mijn favoriet uit de serie.

De mooie tropische omgeving, het verhaal is beter (ik vond FC5 enorm deprimerend). Ik heb hem verschillende keren uitgespeeld.

Alleen jammer dat de tand des tijds wel te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Vooral het verhaal is bij FC3 heel goed gedaan. Daar hoor je het personage wat je speelt ook tijdens het spel dingen zeggen. FC3 vind ik ook zeker zo'n beetje de beste, hoewel er ook veel irritante dingen in zitten die later zijn verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-05 20:28
Jorissie87 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 13:24:
Na Far Cry 5 met veel plezier uitgespeeld te hebben las ik op dit forum veel enthousiaste verhalen over FC3 dus daar ben ik vorige week aan begonnen en moet zeggen dat ik die misschien nog wel beter vind dan FC5 (ondanks dat het alweer 7 jaar oud is)! Ben nu halverwege de missies en heb er al 16 uur inzitten (probeer ook gelijk zoveel mogelijk treassures mee te looten) dus zeker het geld waard! (5 euro in de steamsale volgens mij).
Bedankt voor de tips dus :)
Grappig, ik ben ook (ondertussen een klein jaar geleden) begonnen aan Far Cry met 5. Omdat het mij prima beviel vervolgens FC4 gedaan, en nu bezig met FC3. En ondanks de leeftijd van de game speelt het echt nog meer dan prima. Tot nu toe erg vermakelijk!

FC Primal trok mij nog niet echt, of is dat ook een must play? Ik wil in ieder geval na FC3 ook de nieuwe (New Dawn) nog spelen, leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-04 09:02

dread

Sluwe vlaming

Ik vond zelf far cry primal wel heel tof maar ik houd vooral van de setting van het verhaal en dat je speelt met pijl , boog, speer en zelfs bommen (dacht van wespennesten)

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-05 21:01
Zijn er toevallig mensen die een save game van 90% hebben van de main story? ik was 90% maar nu tijdens het opstarten is mijn save game corrupt en kan niet worden hersteld. uiteraard geen zin om dat allemaal opnieuw te doen maar wil hem wel uitspelen?

Speel hem op de Playstation 4

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
sten123 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 12:35:
Zijn er toevallig mensen die een save game van 90% hebben van de main story? ik was 90% maar nu tijdens het opstarten is mijn save game corrupt en kan niet worden hersteld. uiteraard geen zin om dat allemaal opnieuw te doen maar wil hem wel uitspelen?

Ik heb zo heel sterk mijn twijfels of het wel uitwisselbaar is. Anders had je zoiets al lang online gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

sten123 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 12:35:

90% zegt in principe helemaal niet zoveel. Iemand met 90% voortgang kan iemand zijn die het verhaal al uitgespeeld heeft maar bijvoorbeeld nog niet alle companions heeft. Andersom kan ook. Het is niet zo dat iemand die 90% voortgang heeft overal even ver is als jij dat was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 30-05 17:01
Ik heb gister ook FC5 gehaald.
In de Uplay store is ie maar €20.
heb alle farcry spellen gespeeld. En ik vond het er altijd wel mooi uitzien, maar bij fc5 viel mn mond echt open! Wat een mooie graphics zeg!! heb die HD tekt pack ook gelijk gedownload maar omg wat een mooi spel qua graphics.

ben nu net het eerste eilandje af. Vind het echt een leuk spel.
ik vond fc3 de eerste keer wel leuk maar ik had niks met die visioen missies, hoop dat die niet in fc5 zitten.
Als deze goed bevalt ga ik ook die new dawn halen.

ik vermaak me hier wel dikke prima mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Edzeau schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 13:49:
FC Primal trok mij nog niet echt, of is dat ook een must play? Ik wil in ieder geval na FC3 ook de nieuwe (New Dawn) nog spelen, leuk!
Ik vond hem fantastisch. Niet zo immens als FC4, maar daardoor voor mij toegangkelijker. Een van de weinige spellen waar ik op Xbox alle achievements voor gehaald heb.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-05 20:28
Gunner schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 08:45:
[...]

Ik vond hem fantastisch. Niet zo immens als FC4, maar daardoor voor mij toegangkelijker. Een van de weinige spellen waar ik op Xbox alle achievements voor gehaald heb.
Leuk, misschien dan ook maar eens een kans geven. Het spreekt mij niet echt aan dat je enkel met boog (en zonder guns) de boel moet gaan overnemen, maar misschien is dit enkel even wennen.
Pagina: 1 ... 16 17 Laatste