Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

http://www.gakkie.nl/fc5/fc5header.png
http://www.gakkie.nl/fc5/fc5details.png
Release date March 27, 2018
Publisher Ubisoft
DevelopersUbisoft Montreal, Ubisoft Reflections, Ubisoft Shanghai, Ubisoft Ukraine, Ubisoft Toronto
Platforms PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows
Genres Action-adventure game, First-person shooter, Open World Sandbox

Welcome to Hope County, Montana, land of the free and the brave, but also home to a fanatical doomsday cult—known as The Project at Eden’s Gate—that is threatening the community's freedom. Stand up to the cult’s leaders, Joseph Seed and the Heralds, as you spark the fires of resistance that will liberate the besieged community.

http://www.gakkie.nl/fc5/fc5gameplay.png

Far Cry 5 is a massive open world that’s filled with something new around every bend. The enemy AI behavior is more realistic and the exploration is almost endless. Even when you feel like taking a break from the campaign, you can take in some leisurely fishing before diving back into your quest. It’s your mission. With it comes the freedom to take on a world that hits back by any means necessary.

Taking down The Project at Eden's Gate isn't as easy as cutting a path straight through Far Cry 5 to the cult's leader, Joseph Seed. First, you'll need to destabilize the cult by defeating the Father’s Heralds, John, Jacob, and Faith. And the only way to lure them out is to make things so hot that they decide to put out the fire themselves. The more damage you do, the more the cult will respond in kind.

Each region has its own Resistance Meter, which tracks your actions throughout the world. As you battle cultists, recruit allies, and free the citizens of Hope County, the meter rises. As it does, the Project at Eden’s Gate will grow increasingly desperate, countering your efforts with tougher soldiers, bigger guns, and escalating chaos. The Resistance Meter never recedes, and when it's full, you'll finally be able to draw out that region's Herald for a dramatic showdown.

3 Regions: Holland Valley, Henbane River and Whitetail Mountains. Activities like driving, flying, skydiving, fishing, hunting and crafting.

Guns for hire, Fangs for hire and Friends for hire (coop play!). Open world gameplay with a non linear campaign and it's own Intel system.

Intel is learned by exploring the open world, increasing your knowledge of the game and objectives. The Intel you receive always has a clear objective tied to it.
Intel is information about the world. Intel can be related to: characters, quest givers, outposts, treasure hunts, or content in the world such as locations, hunting & fishing spots, destructible structures, and collectibles. Once obtained, your world map is updated with this Intel.

Character creation: Players will be able to create their own character in Far Cry 5 with a choice of gender and a small degree of appearance customization.

http://www.gakkie.nl/fc5/fc5media.png

And many, many, many more ...

http://www.gakkie.nl/fc5/fc5other.png
quote: PC minimum configuration
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i5-2400 @ 3.1 GHz or AMD FX-6300 @ 3.5 GHz or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 670 or AMD R9 270 (2GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 8GB
Resolution: 720p
Video Preset: Low
quote: PC recommended configuration
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i7-4770 @ 3.4 GHz or AMD Ryzen 5 1600 @ 3.2 GHz or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 970 or AMD R9 290X (4GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 8GB
Resolution: 1080p
Video Preset: High
http://www.gakkie.nl/fc5/fc5tips.png

[under construction always :)F ]

-SaveMe- wijzigde deze reactie 25-02-2018 14:52 (200%)

Fools! said I, You do not know, Silence like a cancer grows!

• DigitalError
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 05:03
Heb er onwijs veel zin in, lekker coop spelen met m'n vriendin en vrienden.
Misschien een kleine tip voor de mensen die hem toch al in de preorder willen gooien op de ps4:
In de store is de digital deluxe maar 2 euro duurder dan de normale versie ;)

https://store.playstation...05847_00-FC5DLXPREORDER00

PSN: rubensaurus

• ScrooLoose
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
quote:
-SaveMe- schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:47:
[...]

Als er vraag naar is wil ik wel een sectie maken in de startpost van psn/live ids die willen cooppen :)
En Steam!
quote:
Check! Zal een tweakers online sectie toevoegen morgen :)

• F350-maniac
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 20:45
aanbieding in de ING rentepuntenwinkel. PS4/oneX versie voor € 42,00 + een zooitje rentepunten uiteraard.

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • +1Henk 'm!
PSX-Sense heeft een hands on met de game geplaatst
quote:
Voorlopige conclusie
De paar uur die we weer met Far Cry 5 hebben kunnen spelen waren vooral heel erg vermakelijk. De gameplay is precies zoals je van de franchise verwacht met zo hier en daar wat nieuwe elementen, maar voor de rest moet je niet teveel innovatie verwachten. De gameplay gaat echter lekker vlot en het sterkste element in dit geheel is ongetwijfeld de sekte, want die Joseph Seed is compleet geschift. Dat gaat voor toffe situaties zorgen en dan met name in het verhaal en daaropvolgende missies. De coöp is een uitstekende toevoeging en zorgt voor nog meer speelplezier en dat doet ons eens te meer uitkijken naar de uiteindelijke game. De game kan zo hier en daar nog wat polijstwerk gebruiken voor de bugs en glitches, maar als men daar de tijd voor neemt zit het wel goed. Het ziet er in ieder geval naar uit dat Far Cry 5 een leuke, solide en gevarieerde game gaat zijn en eind deze maand weten we meer!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DigitalError

Acties:
  • +4Henk 'm!
Als ik iets nog niet wil weten is het wel de map :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 01:00
quote:
Beun de Haas BV schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 12:10:
Ik wil samen met een maat deze game in zijn geheel co-op spelen. Nu dacht ik ooit ergens gelezen te hebben dat één versie voldoet. In andere woorden: de guest zou gratis met de host mee kunnen spelen. Weet iemand daar toevallig meer over?
Ja dit was bij far cry 4 zo als een vorm van promotie. Echter zat er wel een tijdliemiet op van 2.5 uur dacht ik. Maar ja kan het wel 2 keer inzetten dus 5 uur samen voordat een van de andere de game moet kopen.

Of dit in de 5de editie van far cry ook gaat zitten is nog niet bekend gemaakt. Zou er dus niet vanuit gaan
quote:
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:42:
[...]

Hm denk niet dat ik veel uplay points heb.. En daarbij wil ik het spel graag op Steam, gebruik dat toch meer als main library
Ik heb eventueel wel uplay points op mijn account mocht je het toch via uplay willen doen heb er 882 en die wil ik graag delen hoor😁 als het goed is kan ik het spel dan gifte aan je maar ik zou eerst even checken of je zelf niet genoeg punten hebt. 100 punten heb je zo in uplay 😉

gamerboy wijzigde deze reactie 06-03-2018 13:42 (28%)

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 20:10
Ik verwacht eigenlijk dat FC5 vrijwel exact hetzelfde aan gaat voelen als FC3 en 4, meer van hetzelfde met wellicht betere looks. En ik snap dat veel mensen er daarom niet warm voor lopen.

Alleen weet ik van mezelf dat ik er echt van geniet; outposts vrij spelen, lekker freeroamen. Erg genoten van FC3, 4 en primal en ik zie hetzelfde gebeuren bij FC5 :).

Acties:
  • +4Henk 'm!
quote:
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 12:11:
Alleen weet ik van mezelf dat ik er echt van geniet; outposts vrij spelen, lekker freeroamen. Erg genoten van FC3, 4 en primal en ik zie hetzelfde gebeuren bij FC5 :).
Ik heb precies hetzelfde! Snap de 'haat' ook niet zo. Waarom iets veranderen als het goed is. Andere map en setting, wat nieuwe dingetjes en je kunt weer vele uurtjes fun hebben. Met de afwisseling zit het ook goed door de vele activities en de vele mogelijkheden om iets aan te pakken. En het ziet er ook nog eens mooi uit, mij hoor je niet klagen!

#ZinAn!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 24-05 15:22
Dit word de eerste Far Cry dat vliegtuigen en heli's beschikbaar zijn. Ja far cry 4 had die kleine heli maar daar kon je geen bal mee behalve makkelijk towers overnemen.
Hoe verschilt FC5 van FC4?

Minder handje vasthouden, geen minimap, geen geren van objectieve naar objectieve marker oOo

-SaveMe- wijzigde deze reactie 08-03-2018 00:07 (39%)

• Marcus73
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 05:20
quote:
NikkiNailz schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 08:17:
Is het al bekend wat de Season Pass gaat kosten? Het is nu moeilijk in te schatten of de Gold Edition enig voordeel oplevert.
Op dit moment 32 euro (losse key)
link

• Piet_Piraat7
quote:
Marcus73 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:06:
[...]
Op dit moment 32 euro (losse key)
link
Oeh dan is de gold editie met 20% Uplay korting een veel betere deal.

• AntiChrist7
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 01:11
quote:
gamerboy schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 09:19:
@NikkiNailz nooit gold kopen voor Ubisoft games wachten tot er een sale is kan uit ervaring spreken dat ze dan goedkoper uit komen als dat je nu de gold edition koopt ;)
Wil niet betweterig overkomen, maar alle games zijn toch goedkoper in een sale dan dat ze op release zijn? Dat heeft niets met ubisoft te maken :?

En idd, de beste deal zal je doen met uplay coupon te maken
Voor mensen die benieuwd zijn naar de map editor / arcade mode

Moet zeggen dat ik blij ben dat ze al hebben vrijgegeven wat de drie DLCs zullen zijn. Die settings trekken me totaal niet, dus ik ga alleen voor de main game ...

• DigitalError
quote:
-SaveMe- schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 12:30:
Moet zeggen dat ik blij ben dat ze al hebben vrijgegeven wat de drie DLCs zullen zijn. Die settings trekken me totaal niet, dus ik ga alleen voor de main game ...
hier ook ja, scheelt me weer een paar knaken voor de season pass

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 22:08

Notna

Where are you?®

Ik mocht van de week de game op de XBO compleet (33+ Gb) binnenhengelen. Spelen kon uiteraard nog niet. Heb de pre-order al sinds dag 1 staan.

Zin an oOo. Heb overigens de gold edition gekocht. 48 euro in de HK store vond ik een prima prijs :Y

Notna wijzigde deze reactie 14-03-2018 22:35 (9%)

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• DigitalError
quote:
Notna schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 22:34:
Ik mocht van de week de game op de XBO compleet (33+ Gb) binnenhengelen. Spelen kon uiteraard nog niet. Heb de pre-order al sinds dag 1 staan.

Zin an oOo. Heb overigens de gold edition gekocht. 48 euro in de HK store vond ik een prima prijs :Y
Heeft de huiskamer tegenwoordig een eigen store? :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 25-05 12:37
quote:
superjona schreef op maandag 19 maart 2018 @ 18:16:
[...]

Daar lijkt het helaas ook al uitverkocht te zijn.
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk, het is gewoon de digitale versie. Ik log net in op uplay en je kunt gewoon pre-orderen hoor.

Wel eerst even die 20% kortingsbon opvragen

https://club.ubisoft.com/nl-NL/shop-discount?nav=0

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

quote:
Famous schreef op maandag 19 maart 2018 @ 20:26:
[...]

Niet meer via de browser inderdaad :)
Naast dat ik geen VPN heb, heb ik thuis Mac dus geen UTP poort.
Zal ik bij stap 6 al vastlopen

Ga denk ik voor de Deluxe Edition, die is $429,-.
Dan maar geen season pass :P
Niet een router die VPN ondersteunt? Jammer; dan wordt het idd lastig.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 24-05 15:22
Nog een week en dan kunnen we los gaan.

Acties:
  • +1Henk 'm!
De campaign duurt een goede 25 uur:
quote:
“I would say that a good player will go through it in 25 hours,”

“What we’re seeing is people going into the world and just spending four or five hours fishing or hunting, or just doing stuff that we hadn’t really prepared for,” zei Hay, “So it really depends on how you play.”
Maar met alle side content verdubbelt dat al snel :)

• MrGeek
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 24-05 15:17
Mijn pakketje is verzonden van Ubisoft! De collectors edition. :9~

De hype kan beginnen!

• Poulske
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 25-05 14:00
quote:
-SaveMe- schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 14:43:
Ik zal de mijne niet voor dinsdag krijgen. Besteld via ING Rentepunten :/
Dubbel afgeboekt? 8)7

Never fear shadows. They simply mean there's a light shining somewhere nearby."

• Notna

Notna

Where are you?®

Van de ubisoft NL FB pagina:
quote:
De Spread Eagle, de bar uit Far Cry 5, opent morgen op Vredenburgplein in Utrecht (links naast de ingang van Hoog Catharijne - t/m 2 april). Kom Far Cry 5 alvast uitproberen, speel een potje pool of doe mee aan de vele activiteiten. Houd deze pagina goed in de gaten voor meer informatie.
https://www.facebook.com/...5/336205740224997/?type=3

• PilatuS
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
Heb de mijne met 20% korting in de Uplay store besteld. Is volgens mij wel een prima deal zonder naar vage sites te moeten.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• MrGeek
  • Laatst online: 24-05 15:17
Mijn doos is aangekomen! Wat een kanjer <3

http://i65.tinypic.com/2d174a1.jpg

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bak-banaan
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 20-05 14:34
quote:
Trouble schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 12:04:
[...]

Kun je die credits weggeven dan? In dat geval: Als ik de game ga kopen PM ik je d:)b ga me eerst nog een beetje inlezen ;)
De credits zelf niet maar ik kan de credits omwisselen voor een 20% kortingscode die jij wel kunt gebruiken. Dat is helemaal goed! :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

https://www.facebook.com/UbisoftNL/posts/10156351771002425
quote:
De Spread Eagle is OPEN op Vredenburgplein, Utrecht! Kom gezellig poolen, Far Cry 5 spelen en meer! Openingstijden t/m 2 april:
Maandag: 12.00-20.00 uur
Dinsdag t/m zaterdag: 10.00-20.00 uur
Zondag: 12.00-18.00 uur

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online
quote:
Ben er net even geweest, minuut of 20 gespeeld en vanaf het begin begonnen (wat niet ideaal is, vrij veel niet-te-skippen videos). Het ziet er erg goed uit en qua gameplay (in het begin en daarna een korte achtervolging) voelt het echt typisch als Far Cry wat goed is want qua controls zit dat altijd goed in elkaar.

De Spread Eagle heeft dezelfde openingstijden als Hoog Catharijne dus (op zondag na, dan van 12-18) elke dag open van 10 tot 20 en alleen al voor de mooie aankleding een bezoek waard.

Kreeg bij vertrek nog een flesje "holy water".

Homeland wijzigde deze reactie 23-03-2018 13:31 (11%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 23-05 13:55
quote:
Hoolz14 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 16:04:
Als je het schijfje hebt op PS4/Xbox kan je dan al spelen? of zit er een unlocker patch bij?
Ja, dan kan je game gewoon spelen. Hij haalt dan ook al de Day One patches binnen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 01:14

Richh

HODL

De preload op PC/UPlay is al bezig :)

Mijn PC

• Biatch
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 23-05 22:40
quote:
Donstil schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 22:51:
[...]

Ik heb hem ook gekregen inderdaad.

Ben benieuwd of hij morgen bezorgd wordt of dat de tracking tot dinsdag stil blijft (wat wel vaker zo is helaas).
Status veranderd dat de bezorging vandaag is :)

Psn BasFromNL

• Fylax
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 04:41
Heb overal naartoe gebeld maar valt gewoon niet eerder te krijgen. Mensen die gepreorderd hadden bij Bol hadden gewoon geluk ;(

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 22:46

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Fylax schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 12:03:
Heb overal naartoe gebeld maar valt gewoon niet eerder te krijgen. Mensen die gepreorderd hadden bij Bol hadden gewoon geluk ;(
Leuk dat we weer eens echt voordeel hebben met pre-orderen.

Ik doe het doorgaans om een release niet te vergeten maar zie in game topics altijd dat je er niets mee op zou schieten en dat het onzin zou zijn. Voor deze game niet dus!

Edit: En hij is er al. Nice.

Donstil wijzigde deze reactie 24-03-2018 13:47 (3%)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

quote:
Notna schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 16:00:
Mazzel voor de bol.com bezitters. Maar gaar is het wel als je (zoals ik) digitaal koopt. Kan je lekker wachten tot de 27ste :')

Ik ga voorlopig uit het topic om spoilers te voorkomen :+
Ik moet ook tot de 27e wachten en ik heb niet digitaal gekocht ... Tot nu toe kan ik me er van weerhouden gameplay te kijken. Wil het voor mezelf niet spoilen :)

• Biatch
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 23-05 22:40
Kan ik iemand blij maken met de kaart van hope county en de soundtrack?

Psn BasFromNL

quote:
Thirdchoppa schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 20:31:
'/;
[...]

Ja maar aan de andere kant vind het niet erg 144fps is de moeite waard om op te wachten :)
Nou, niet echt. I couldn't care less :9 Speelt prima op 30 fps. Fps is overrated :+

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Thirdchoppa schreef op zondag 25 maart 2018 @ 00:43:
[...]

Alleen als je die slideshow gewent bent :P
quote:
Thirdchoppa schreef op zondag 25 maart 2018 @ 00:44:
[...]

Aye en die is beter met een hogere fps :D
60 fps kan ik nog in komen. Maar daarboven is het toch wel zeer discutabel en dan druk ik me nog netjes uit. Maar hey, als je er gelukkiger van wordt ... :9

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Zonder wat te spoileren: Dat begin, #Kwijl.

Als het niveau van de game de helft is van het begin ben ik meer dan tevreden.

Ook mooi dat je wederom de game kunt uitspelen in 15 minuten.
spoiler:
zolang je de handboeien niet omdoet.

Ook grappig dat iemand na het beklimmen van je eerste radio toren zegt:
spoiler:
“Ja ik weet het. Ik laat je niet weer allemaal radio torens beklimmen”
Goed om te zien dat Ubisoft zo toch wat met die kritiek gedaan heeft.

Game ziet er ook echt fantastisch uit op de One X trouwens.

Donstil wijzigde deze reactie 25-03-2018 01:01 (79%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ah, ik zie dat het #PCMasterrace volk ook weer opgestaan is met de claims dat 'op een console gamen net is als kijken naar een dia show' en 'onze ogen kunen OVER 9000 Hz c.q fps prima zien!!!111' :+

Ik kan er alleen maar om lachen eigenlijk :P . Laten we het vooral hebben over de game en die discussies die Mozes nog gevoerd heeft met zijn eerst tablet achterwege laten :Y

OT: nog 2 nachtjes slapen oOo

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
BlazeMuis schreef op zondag 25 maart 2018 @ 10:05:
Gisteravond lag Far Cry 5 voor de Playstation 4 al bij de MediaMarkt in Hengelo in de schappen bij de games, ik heb een Xbox One dus heb ik een medewerker gevraagd, deze zei mij dat de versie voor de Xbox One de 27e beschikbaar is.. Dat slaat nergens op. Zal wel een fout zijn, of ze hebben stiekem een deal met Sony?
Ze hebben geen deal met Sony. Ik heb de Xbox One versie hier :)
quote:
Notna schreef op zondag 25 maart 2018 @ 09:22:
Ah, ik zie dat het #PCMasterrace volk ook weer opgestaan is met de claims dat 'op een console gamen net is als kijken naar een dia show' en 'onze ogen kunen OVER 9000 Hz c.q fps prima zien!!!111' :+
Ja altijd jammer in de crossplatform topics.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Biatch schreef op zondag 25 maart 2018 @ 09:14:
Ik interpreteerde die toren klim actie als een knipoog naar assassins creed :)
Nee dat denk ik niet. Het beklimmen van die torens zat ook in fc3 en fc4 maar lijkt hier dus afgeschaft. De laatste A-C had het gewoon nog.
quote:
Bol maar ondanks dat heeft de MediaMarkt geen deal met Sony.

Donstil wijzigde deze reactie 25-03-2018 11:11 (23%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 01:00
misschien voor wat mensen een handige video :

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
quote:
Notna schreef op zondag 25 maart 2018 @ 09:22:

Ik kan er alleen maar om lachen eigenlijk :P
Ik wil geen feiten horen dat er meer is dan mijn heilige console!!!111 Grappig inderdaad :P

Acties:
  • +2Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 20-05 00:43
quote:
gamerboy schreef op zondag 25 maart 2018 @ 11:57:
misschien voor wat mensen een handige video : [video]
Ik kan dus echt niet naar die vent luisteren, ik zal me wel aanstellen, maar ik erger me helemaal dood.

MBPR 15” 2018 | iPhone X 64GB | Xbox woutertjuuuh | steam bubureijers

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 20:25
quote:
swoutr schreef op maandag 26 maart 2018 @ 01:22:
[...]

Ik kan dus echt niet naar die vent luisteren, ik zal me wel aanstellen, maar ik erger me helemaal dood.
Dat komt denk omdat hij heel duidelijk wil zijn in zijn video's.Het is Jordan van IGN Benelux.

Samsung UE43KS7500 | Xbox One X | PS4 Pro | Switch

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

quote:
swoutr schreef op maandag 26 maart 2018 @ 01:22:
[...]

Zijn uitspraak gaat een beetje alle kanten op en het heeft een hoog 'IK WIL SCHREEUWEN' gehalte, maar het is verder, constructief gezien, prima (verstaanbaar) Engels.

Maar ik luister er ook niet heel graag naar nee. Aan de andere kant; IGN heeft soms van die vreselijk saaie stemmen en dat is ook niet altijd geweldig :+

Gisteren toch stiekem even de pre-order aangeklikt om te kijken of hij wilde starten op de XBO. Helaas ;w :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tadaa2011
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 25-05 21:25
Bij de ING rentepuntenshop voor 2100 rentepunten en €42,-

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 26-05 10:19

Rivanov

Apple freak

MM Eindhoven Centrum zal dus ook wel verkopen @jori040

€ 58 voor normale editie.
€ 89 voor Gold editie

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Heb ik ff geluk...
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Far cry 5 all dayyyy :D

Piet_Piraat7 wijzigde deze reactie 26-03-2018 12:44 (4%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 24-05 10:40
quote:
l0n3w012ph schreef op maandag 26 maart 2018 @ 13:41:
[...]

De enige die ik serieus neem is Destructoid. Die hypen niet zo extreem als al die andere en komen altijd met een objectief cijfer. Rock Paper Shotgun zal er met zijn Wot I Think ook niet ver naast zitten en met Dustructoid objectiever oordelen, dus ik denk dat ook dit een uitverkoop titel wordt voor mij.
ACG is ook erg goed, wat dat betreft.

PSN/Steam/Origin/uPlay/Nintendo ID/XBL: Avioto

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Marcus73
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 05:20
Ik heb het spel via Uplay gekocht (PC) en kan het nu spelen. Met een VPN je locatie op Australie/Melbourne zetten en het spel wordt geactiveerd en is speelbaar. Blijkbaar is de release middernacht per tijdzone.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• mickw
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 21:14
Eigenlijk is het best zuur. Je koopt online bij PlayStation een preorder voor meer geld dan de fysieke versie en je mag het laatste spelen. Ahwell

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DigitalError
quote:
Donstil schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:03:
[...]

Ja meer betalen voor een digitale game zodat je de schijf niet hoeft te wisselen. Blijft een vreemd iets inderdaad.

Ik begrijp niet dat mensen dat maar blijven doen.
gamesharing ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

quote:
Donstil schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:03:
[...]

Ja meer betalen voor een digitale game zodat je de schijf niet hoeft te wisselen. Blijft een vreemd iets inderdaad.

Ik begrijp niet dat mensen dat maar blijven doen.
Ik koop het digitaal juist omdat het goedkoper is :+

Bij uitzondering (lees: een CE) koop ik nog op disc. Maar verder: nope.

Dat levert nu dus wel een nadeel op. Soit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 23:09

Famous

R 400+

Hij werkt hier al..

Xbox preorder via store zelf.
Alles staat in het Nederlands!

Xbox live: Ghesous

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 23:09

Famous

R 400+

quote:
Donstil schreef op maandag 26 maart 2018 @ 19:13:
[...]

Digitaal op release goedkoper? Dat is alleen op de pc toch?
In dit geval, lang leve Hong Kong :+

Xbox live: Ghesous

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SmooK
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 20:03
quote:
Donstil schreef op maandag 26 maart 2018 @ 17:32:
[...]

Dat vraag ik mij ook af, vlakbij het begin kon ik vanaf een pier vissen maar ik lijk dat nu random aan de waterkant niet meer te kunnen.

[...]

Echt? Ik had al een patch toen ik de game zaterdag installeerde.
Op de ps4 draai ik versie 1.03. De hengel equippen gaat met het weapon wheel en dan r1.

PSN: raysmook

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Famous schreef op maandag 26 maart 2018 @ 23:32:
Zon 3,5 uurtjes gespeeld net.
Speelt wel lekker weg, hoop niet dat het dadelijk weer in het oude vertouwde Far Cry valt en je steeds dingen moet herhalen.

Al ben ik er bang voor :+
Ik hoop het wel :)

Heerlijk steeds die nederzettinkjes leegspelen. Jagen. Levelen enz.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik snap de reviews niet zo goed die klagen over dat Far Cry 5 hetzelfde voelt als 3 en 4 en dat het toch wel toe is aan vernieuwing. Wat verwachten ze? Het is een game reeks.. Fifa 19 gaat ook niet ineens over basketbal. Daarbij was Far Cry Primal wel een heel andere boeg en daar kwam ook genoeg gezeik over.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

quote:
G_Dragon schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:57:
Mag ik vragen wat jullie van Far Cry 5 vinden?

Hoop persoonlijk niet dat het zo'n flop als Far Cry 4 is, ben er stiekem wel een beetje bang voor.
Vandaar even benieuwd naar de ervaringen van de mede gamers gevraagd..
Ik vond FC 3/ Primal / 4 geen van allen een flop. Ik heb FC 5 nu 2.5 uur gespeeld en het voelt weer lekker als vanouds aan. Ziet er ook op de 'oude' XBO prachtig uit en er zitten genoeg nieuwe elementen in om het verfrissend te maken. Het is een typische FC, maar dan met wat chirurgische aanpassingen hier en daar.

Voelt als thuiskomen :Y

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Regedit
  • Laatst online: 21-05 15:53
quote:
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:36:
Ik snap de reviews niet zo goed die klagen over dat Far Cry 5 hetzelfde voelt als 3 en 4 en dat het toch wel toe is aan vernieuwing. Wat verwachten ze? Het is een game reeks.. Fifa 19 gaat ook niet ineens over basketbal. Daarbij was Far Cry Primal wel een heel andere boeg en daar kwam ook genoeg gezeik over.
Eens! Ik vond FC Primal eigenlijk helemaal niet zo leuk nadat ik FC 4 had gespeeld. Zelf wel een groot liefhebber van FC3 en 4.

Vanavond kan ik eindelijk FC5 spelen, ik kan niet wachten !! :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: december 2005
  • Niet online
quote:
G_Dragon schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:57:
Mag ik vragen wat jullie van Far Cry 5 vinden?

Hoop persoonlijk niet dat het zo'n flop als Far Cry 4 is, ben er stiekem wel een beetje bang voor.
FC4 was niet echt een flop met een metacritic rating van 8+ over alle platforms en een user rating van ~ 7.5.

Wat overigens niet betekent dat het voor jou persoonlijk geen flut-titel was. Denk dat als je FC4 niks vond je deze links moet laten liggen, want het is weer een typische FC game.

Ik vond FC4 geweldig: heel veel te doen, interessante verhaal lijnen (wie was nou eigenlijk de slechterik in FC4? De facties waar je mee mee vecht waren niet veel beter dan de antagonist waar je tegen streed). FC:P vond ik ook top.

Heb gisteravond ff wat uurtjes FC5 gespeeld en hier ga ik me zeker ook lang mee vermaken! Ben alleen benieuwd of je er net zo lang mee uit de voeten kan als de voorgangers, kaart lijkt wat kleiner?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

quote:
NLxAROSA schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:02:
[...]

FC4 was niet echt een flop met een metacritic rating van 8+ over alle platforms en een user rating van ~ 7.5.

Wat overigens niet betekent dat het voor jou persoonlijk geen flut-titel was. Denk dat als je FC4 niks vond je deze links moet laten liggen, want het is weer een typische FC game.

Ik vond FC4 geweldig: heel veel te doen, interessante verhaal lijnen (wie was nou eigenlijk de slechterik in FC4? De facties waar je mee mee vecht waren niet veel beter dan de antagonist waar je tegen streed). FC:P vond ik ook top.

Heb gisteravond ff wat uurtjes FC5 gespeeld en hier ga ik me zeker ook lang mee vermaken! Ben alleen benieuwd of je er net zo lang mee uit de voeten kan als de voorgangers, kaart lijkt wat kleiner?
Aldus Ubi is het de grootste map voor FC tot nu toe. Dus ik denk het niet :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 26-05 17:15
quote:
NLxAROSA schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:02:
[...]

Die kaart lijkt misschien klein, maar is niet echt in verhouding. De gebouwen zijn niet op ware grootte op de map maar juist behoorlijk uitvergroot. Dat eilandje in het begin lijkt ook miss klein op de map, maar is in werkelijkheid toch aardig groot.

Gisteren uurtje of 3 gespeeld en net de intro afgemaakt en pas een héél, héél klein stukje van het eerste gebied verkent. Hier gaat weer makkelijk 100+ uur inzitten, héérlijk :9 _/-\o_ Beetje vissen, beetje jagen, beetje van de omgeving genieten. Dan weer ff een zijmissie en op z'n tijd een verhaalmissie. Lekker!!

DutchOwnage wijzigde deze reactie 27-03-2018 11:08 (21%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Voor wie FC 5 voor de PS4/XBO voor een 'prikkie' wilt:

https://nl.pepper.com/aanbiedingen/farcry-5-ps4xone-64582

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 25-05 11:30
quote:
G_Dragon schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:12:
[...]
Bedankt voor je review! Ik spreek inderdaad ook echt puur uit eigen ervaring/mening, want wat ik niet leuk kan vinden kan de ander juist geweldig vinden. Hoopte en hoop nog steeds dat FC5 hetzelfde als FC2, 3 en primal is :) , als ik jou verhaal doorlees is dit helaas niet het geval en lijkt met merendeels op FC4?
Skillup heeft over het algemeen vrij uitgebreide en eerlijke reviews. De uitgebreide moet nog komen.
Misschien heb je hier eerst wat aan.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 19:31
Zit ook te kijken om hem te halen, maar twijfel tussen xbox one of pc keuzes keuzes :|

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 26-05 15:17
Sow zeg, wat een heerlijke game. Net uit de intro,maar nog wel op eerste eilandje. Typisch fc voor mij tot nu toe en draait als een zonnetje op mijn ryzen 5 1600, 16gb ram en een radeon rx 470/6gb met alles max op 1080p. Audiovisueel vind ik het, tot nu toe, ook een pareltje.

MSI B350M PC Mate / Ryzen 5 1600 / 16gb DDR4 / Nvidia GeForce GTX 1070-TI

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Regedit
De Game Ready 391.35 driver is beschikbaar, voor iedereen die op de PC speelt. Ik ga het vanmiddag eerst installeren en daarna de rest van de avond gamen. Ik ben benieuwd of de performance ook beter is, misschien kan iemand die al gespeeld heeft dat vertellen?

https://forums.geforce.co...thread-released-3-27-18-/

Regedit wijzigde deze reactie 27-03-2018 15:36 (22%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 26-05 13:09

DerOllie

PSN = DerOllie

quote:
Notna schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:55:
Heeft iemand een idee hoe je van een Gun for hire afkomt (XBO)? Die AI zit mij behoorlijk in de weg :')
Options knop (knop waarmee je de kaart opent) en dan met de L of R buttons kun je naar andere tabjes bewegen waar die guns for hire staan. Met een klik op de knop kun je daar die Guns for hire uitschakelen voor dat slot.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 25-05 11:30
quote:
Fiddle schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:41:
Gister al even heerlijk kunnen genieten van deze game, maar even een korte vraag.
Waar scoor ik een silencer voor mijn pistol en mijn sniper? Soms heb je iets meer nodig dan je boog...
Je vindt plekken waar je ammo en wapens kunt kopen. Daar kun je ook je wapens upgraden (voorzien van scope, silencer, groter mag, enz)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 20-05 00:43
quote:
MitchellHearth schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:19:
[...]

Same (ik dan twijfel tussen PS4 Pro en PC). Aan de ene kant heerlijk om op de bank voor de buis te gamen maar 30fps staat me wel tegen. Heb net een nieuwe PC dus het lonkt mij ook wel om deze voor de PC te gaan halen en volop te genieten met 60+fps :) Maar heb vaak na een dag werken ook weer weinig zin om achter een bureau te gaan zitten om te gamen dus ben er nog niet helemaal uit :'(
Heb hem voor de X, heb zelf ook een gamepc en speel daar een stuk meer op over het algemeen. Heb hem zelf niet aangeschaft maar deel via een maatje games op de xbox, kost me dus maar 30 euro. Moet zeggen dat er games zijn in 30 fps die traag en sluggish aanvoelen, en was bang dat dat ook het geval zou zijn bij far cry 5. Integendeel, heb er 3 uurtjes opzitten en vind het heerlijk op de bank met een controllertje!

MBPR 15” 2018 | iPhone X 64GB | Xbox woutertjuuuh | steam bubureijers

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 26-05 14:18
quote:
swoutr schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:56:
[...]

Heb hem voor de X, heb zelf ook een gamepc en speel daar een stuk meer op over het algemeen. Heb hem zelf niet aangeschaft maar deel via een maatje games op de xbox, kost me dus maar 30 euro. Moet zeggen dat er games zijn in 30 fps die traag en sluggish aanvoelen, en was bang dat dat ook het geval zou zijn bij far cry 5. Integendeel, heb er 3 uurtjes opzitten en vind het heerlijk op de bank met een controllertje!
Daarvoor heb ik nou net een pc om dit soort games op 60fps te spelen. Ik gebruik mijn PS4 Pro eigenlijk alleen voor de exclusieve titels en de populaire multiplayer games, zoals CoD en FIFA. Een lagere framerate doet voor mij echt afbreuk aan de ervaring.

NotSoSteady wijzigde deze reactie 27-03-2018 15:17 (4%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DigitalError
quote:
Donstil schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:03:
Ik krijg nu een mailtje van Bol met het Doomsday Prepper pakket en het Chaos Pack.
Was dat een Pre-order bonus oid?

[...]

FTFY
ja dat was een bonus

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Regedit
Ik ben wel benieuwd hoe de nieuwe NVidia drivers presteren, heeft iemand toevallig al getest met de: 391.35 Game Ready WHQL?

Regedit wijzigde deze reactie 27-03-2018 16:12 (82%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 22:13

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
k1978 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:19:
Hier ook twijfel voor de pc of voor xbox pro..

Speel hem gewoon liefst waar die er het mooist op uit ziet. Op mijn pc monitor zit geen HDR. Op me oled wel..
Er is niemand hier die kan bepalen welke versie je moet gaan halen, er zijn zoveel voor en nadelen te benoemen aan beide kanten.
Console is beperkt op 30 frames.
PC versie is een poort van de console versie zonder 30 frames beperking.
Kijk ook even waarop je vrienden spelen, wil je later co-op gaan spelen of multiplayer.

Je kan op de PC verder gewoon met je xbox controller spelen en aansluiten op je HDR OLED TV als je dat perse wilt.

Ik ben zelf voor de PC versie gegaan omdat mijn vrienden op de PC spelen, ik ga mij storen aan 30FPS als je op 144hz monitor speelt en ik ben gewoon niet goed met een controller.

Koop dus gewoon de versie op de machine waar je het meeste achter zit en waar je fijn bij voelt.
Er is geen winnaar of verliezer.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 21:11
quote:
Regedit schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:11:
Ik ben wel benieuwd hoe de nieuwe NVidia drivers presteren, heeft iemand toevallig al getest met de: 391.35 Game Ready WHQL?
UHD alles op max, bewegingsonscherpte uit.
Gemiddeld 63~64 FPS

2X GTX 1080 in SLI
Beide GPUS 85% in gebruik maximaal

Geen verbetering of verslechtering met oude drivers.

kmichael wijzigde deze reactie 27-03-2018 16:39 (4%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 24-05 19:08
quote:
Jackson6 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:21:
[...]

Sinds wanneer kan een PC niet aan de tv worden gehangen? 3 minuten werk.
Jij kent zijn woonsituatie?
Dat is een hele rare inschatting.
Daarnaast, als met TB en muis kan je niet lekker bankhangen.

Game-PC: Fractal Define R6 || i5-9600k || Scythe Mugen 5 PCGH edition || MSI Z370 Tomahawk || MSI RTX2080 Gaming Trio || 16GB DDR4 Corair Vengeance || Corsair RM650x

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 06:03
quote:
-SaveMe- schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 17:57:
[...]

Hmmmm, heb ik gedaan (tuurlijk ;) ), maar gebeurde niks. Zal het nog eens proberen :)
Ik moest op de voorkant van de kooi zelf schieten, toen ging ie open.

Xbox One X: BlazeMuis | MacBook Pro 2018 TB i5, 8GB, 256GB | iPhone XS Max 64GB

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 26-05 10:19

Rivanov

Apple freak

quote:
Hulleman schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 21:21:
[...]

Ik zie ook geen pro opties. Dacht dat je kon kiezen tussen graphics/resolutie, maar blijkbaar is die optie gesneuveld voor de pro. Volgens mij heeft de X deze optie wel.
Nope. Xbox heeft deze optie ook niet.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

Acties:
  • +1Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 00:38
quote:
Donstil schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 23:21:
[...]

Opslaan? Is dat nog een ding in games? Ik had dat al jaren niet meer bewust gedaan volgens mij, gaat altijd goed.
zeker nooit the witcher gespeeld :9

psn: taker-mart

Acties:
  • +2Henk 'm!
Wat beginners tips en ander guides hier

Ik had een mission om met een wagen door brandende checkpoints te rijden. Niet te doen, na 10 pogingen maar ff gelaten voor wat het is. Je wagen gaat alle kanten op en al helemaal als je iets maar een pietsie raakt :/ Sowieso had ik liever een view achter de wagen. Is die er ook, of alleen vanuit de wagen ?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 2dope
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 25-05 13:56
quote:
Spam schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 23:37:
Ik heb 'm eindelijk aan de gang gekregen en wil eigenlijk gebruik maken van mijn Deluxe pack maar die kan ik nergens vinden of activeren. Hoe werkt dit precies in Farcry 5? Het lukt me zwz niet om een shop te vinden waar ik wapens kan kopen?
Bij wapenhandelaren, die zijn in veel van de settlements te vinden en soms lopen ze gewoon rond in het wild. Op de kaart te herkennen aan een groen pistool-icoontje :+

De deluxe pack bevat onder andere een speciale .44 Magnum en een AR-C rifle, die kun je gewoon vinden onder de overeenkomstige categorie bij een handelaar. Volgens mij heb je met de deluxe pack ook meteen een vliegtuig tot je beschikking zodra je een airstrip hebt gevonden (groen vliegtuig-icoontje :+ )
De eerste FC5 digital foundry test, de PS4 vs PS4 Pro...

En nog een handige video...

-SaveMe- wijzigde deze reactie 28-03-2018 01:15 (52%)

• Notna

Notna

Where are you?®

quote:
GovertNL schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 08:20:
[...]

Heerlijk ding die prestige sniper. Ik moet in Far Cry altijd zo'n ding op zak hebben. Duurde mij te lang voordat ik een fatsoenlijke sniper kon aanschaffen. Daarom deze gekocht + 3 attachments (demper, groter magazijn en een vizier). Rip uit me lijf. :+
* Rib :Y ;) :+
quote:
AntiChrist7 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 23:05:
[...]

ja heb ik gedaan, maar enkel die 250money en die boog? geen speciale lootchest ofzo?
Ja, dat is het :) Die prepper dingen zijn wel geweldig hoor;

spoiler:
Gisteren één gevonden waar ik vanaf een watch tower via ziplines naar beneden moest om in een graan silo uit te komen. Toen ik daar in uit kwam, triggerde er een bom op de religekkies die er naast een silo aan het bewaken was. Kers op de taart: 5 perk magazines oid en een zooi wapens :D.

Ik was intens gelukkig :P

Overigens lig ik wel krom dat die gasten allemaal naar reli muziek aan het luisteren zijn. En dan sluip je zo een kamp binnen, draai je een paar van die nekken om terwijl die muziek op de achtergrond speelt c.q zij aan het meezingen zijn _/-\o_ _O-

Notna wijzigde deze reactie 28-03-2018 08:30 (10%)

• GovertNL
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 20-05 10:26
quote:
Notna schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 08:28:
[...]

* Rib :Y ;) :+

[...]

Ja, dat is het :) Die prepper dingen zijn wel geweldig hoor;

spoiler:
Gisteren één gevonden waar ik vanaf een watch tower via ziplines naar beneden moest om in een graan silo uit te komen. Toen ik daar in uit kwam, triggerde er een bom op de religekkies die er naast een silo aan het bewaken was. Kers op de taart: 5 perk magazines oid en een zooi wapens :D.

Ik was intens gelukkig :P

Overigens lig ik wel krom dat die gasten allemaal naar reli muziek aan het luisteren zijn. En dan sluip je zo een kamp binnen, draai je een paar van die nekken om terwijl die muziek op de achtergrond speelt c.q zij aan het meezingen zijn _/-\o_ _O-
Het is nog vroeg. Gisteren eigenlijk veel te lang achter me Pro gezeten (12 uur) :+
Had toevallig een dagje vrij gekregen.

Schitterend is dat inderdaad van die gelovige muziek op de achtergrond en die gasten nekje omdraaien of overhoop knallen.

• Dartillus
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 23:05
Ben gisteren begonnen aan de game, maar godverdegodver wat is het toch druk zeg. Je kan niet eens rustig afgeschoten cultleden looten op een weg zonder dat er 2-5 andere voertuigen langsrijden om je lastig te vallen.

• Notna

Notna

Where are you?®

quote:
Paulus07 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 09:08:
zit nog heel erg te twijfelen of ik de game wel/niet zal kopen voor pc. FC3 was echt tof maar FC4 vond ik weer niks en ben ik afgehaakt. Wat ik gezien heb van FC5: het ziet er tof uit etc, maar het doet verder niks nieuws en lijkt weer heel erg op fc3 en fc4 mbt dingen die je kan doen in de wereld.
Tsja, dat is ook met CoD, AC, Mass Effect, Tomb Raider etc. etc.

Het is een serie van games. Die gaan niet ineens halverwege hun formule drastisch wijzigen. Ik snap dit soort kritiek ook nooit zo heel erg.

Wederom; het is een typische FC game met genoeg wijzigingen om het leuk te maken als je fan bent. Maar als Settlements unlocken, colelctibles scoren en outposts clearen niet je ding is, gaat FC5 dat niet ineens veranderen.

Ik heb genoten van alle FC (ja, ook Primal) en doe dat ook weer met FC 5

• Dartillus
Ook vond ik de zelfspot erg leuk toen
spoiler:
je de radiotoren op het eerste eiland moest beklimmen en Dutch benadrukt dat je dit niet het hele spel door hoeft te doen.

• Dartillus
quote:
Paulus07 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 09:08:
zit nog heel erg te twijfelen of ik de game wel/niet zal kopen voor pc. FC3 was echt tof maar FC4 vond ik weer niks en ben ik afgehaakt. Wat ik gezien heb van FC5: het ziet er tof uit etc, maar het doet verder niks nieuws en lijkt weer heel erg op fc3 en fc4 mbt dingen die je kan doen in de wereld.
Er zijn wel wat dingen veranderd. Je hebt wat meer random events: mensen redden van dieren, gevangen mensen bevrijden, rijdende trucks met loot kapen, rijdende busjes met mensen redden, etc. Je hoeft ook niet meer in tig gebieden torens beklimmen om de map te unlocken, dit doe je door missies te doen, met mensen te praten, te verkennen, etc. Vissen is een leuke bezigheid.

De core gameplay is hetzelfde gebleven maar voor mij is het voldoende veranderd om leuk te zijn.

• Poulske
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 25-05 14:00
Heb nu een paar uur gespeeld, maar de hele map zit al vol met kleine dingetjes en events om te doen.
Ik kan daar niet zo goed tegen. :+

Never fear shadows. They simply mean there's a light shining somewhere nearby."

• Paulus07
  • Niet online
Toch maar gekocht voor PC :) Paasweekend is toch 3 dagen dus dat gaat goed komen :P

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 01:26

Angeloonie

The Division 2 Addict

Via Voidu.com is hij overigens vrij cheap te krijgen voor PC, €41,99 als je code FARCRYVOIDU gebruikt :)

Gisteren begonnen, ik erger mij wel een beetje kapot aan die on-rails momenten waarbij je geforceerd wordt om te wachten, mag soms wel wat sneller allemaal.

Schieten is echt fijn, landschap ziet er fantastisch uit en sfeertje lijkt goed te zijn. Mis nog wel wat feeling met de followers want tot nu toe lopen die alleen maar in de weg.

En de AI is echt fucking dom, als je silenced iemand doodschiet loopt een andere er gewoon langs zonder iets op te merken.. Ehm ok :P

Enige waar ik nog niet uit ben is hoe ik in godsnaam mijn wapens kan omwisselen tussen slot 1 en 2. Ik heb nu op slot1 een sniper en op slot2 een AR, maar ik wil dit andersom. Lijkt er op dat dit dus enkel kan in een shop door beide wapens te wisselen voor wat anders en dan weer terug te zetten?

Ik krijg trouwens ook een erg hoog GR:Wildlands gevoel bij de game qua map (regio's met een baas) en sidemissies (bijv. de convooien op de weg). Dus daar hebben ze flink van geleend. Iig wel blij dat die fucking torens eindelijk weg zijn.

Angeloonie wijzigde deze reactie 28-03-2018 10:41 (12%)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Notna

Notna

Where are you?®

quote:
Trouble schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 12:14:
Gisteren een uurtje gespeeld (maar migraine, en misselijk, en dan een nieuwe game gaan spelen was niet heel handig) en nu ook weer even. Heb nog nooit eerder Farcry gespeeld en het is even wennen om first person te spelen. Kom er langzaam in geloof ik, de intro was veelbelovend en ben nu het eerste deel aan het bevrijden d:)b

Spel is ook al 2x gecrashed zonder echt een oorzaak, dat is wat jammer :{
Ik ben gisteren door een beer in een grot door de muur geduwd, waardoor ik door de map heenviel :')

Het is wel een Ubi game hé. En een Ubi game zonder glitches is gewoon niet de volle ervaring :+

quote:
kazzzdafke schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 13:00:

Multo Importanté tips dat ik moet weten?
Check ff wat posts boven je... Beetje inzet mag wel :+

Pagina: 1 2 3 4

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True