Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:58

swv

DigitalError schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 12:56:
[...]

eigenlijk zou het juist onlogisch zijn omdat het 'verzet' meer grip op de regio heeft :P
Ja dat vind ik ook. Zou mooi zijn als je bij meer agressiviteit van de sekte ook wat meer steun van het verzet krijgt inderdaad. Net als het systeem in Just Cause. Mja ik weet ook niet wat nog komen gaat enzo, dus het zal uiteindelijk wel goed komen :) Aan Nick Rye heb ik in ieder geval niet zoveel momenteel. Aantal moorden op het moment: 0 :D

Edit: Done. Aanhouder wint. Het vliegtuig heb ik uiteindelijk uit de lucht weten te schieten en een tankauto reed toevallig vlakbij het afleverpunt. Pfff next.

[ Voor 12% gewijzigd door swv op 31-03-2018 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

PilatuS schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 23:10:
Vind het wel mooi om te zien hoe alle Far Cry games tot nu toe steeds wat veranderen op een goede manier. Als je kijkt naar FC2 en deze game zijn er zo enorm veel dingen anders waardoor dit spel veel beter is dan die. Neem bijvoorbeeld het rijden naar een objective. Bij FC2 moest ik bij ieder kruispunt kijken waar ik heen moest terwijl er nu een mooi lijntje op de weg staan, nou is dit al wel langer, maar het is 1 van de voorbeelden die het spel een stuk fijner maken. Tegenover FC4 hebben ze nog en hoop andere dingen aangepakt waardoor dit spel een stuk fijner speelt.

Van wat ik nu gespeelt heb vind ik dit toch de beste Far Cry tot nu toe. Hoewel de villan van FC3 beter was vind ik het spel zelf nu wel een stuk fijner om te spelen dan FC3 en helemaal als je het vergelijkt met FC4.

Ik heb het idee dat Ubisoft geluisterd heeft naar de slechte punten in de vorige games en die goed aangepakt heeft. Gelukkig is deze game nu vanaf de launch ook prima te spelen zonder echte problemen. Blijkbaar kan Ubisoft een geweldig spel maken als ze er maar genoeg aandacht aan besteden. Ik ben blij dat deze game uitgesteld is met een paar maanden terwijl FC4 volgens mij dat ook nodig had maar ze het niet gedaan hebben.

Ben nu een uurtje of 10 in de game en klaar met 1 van de 3 gebieden en vind het iedere euro waard :)
de hoofdpersonage is alleen een niet boeiende character en dat is wel jammer.
Daarnaast vaak cutscenes gezien waarbij ik denk. kill mij gewoon en klaar ;)

Heb nu 1 gebied vrijgespeeld en de helft van faith.
Leuke game tot dus ver.
Je hoeft tenminste niet altijd te sluipen en mag zelf kiezen hoe je missies aanpakt.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dauwie
  • Laatst online: 09-09 13:30
Een klein vraagje: iemand enig idee of je de season pass appart voor pc kan kopen? Vindt het precies nergens terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 13-09 21:43
dauwie schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 14:57:
Een klein vraagje: iemand enig idee of je de season pass appart voor pc kan kopen? Vindt het precies nergens terug.
Ja dat kan maar misschien dat je even de uplay store moet kijken ;)

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:03
Tom schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 21:58:
[...]

Damn, op de Xbox X ziet het er echt goed uit :)

* Tom blijft wel Sony-aanhanger, maar op dit moment loopt Microsoft wel voor.

Morgen komt Far Cry 5 hier binnen, heb er zin in.
Op de PC hebben we nu ook profijt van het feit dat ook op de consoles men nu geen slecht draaiende games meer accepteert en er (veel) hogere resoluties ondersteunt (moeten) worden.. Op de Xbox One X zelfs native 4K (3840x2160), wel op slechts 30 fps nog, maar toch.. Het resultaat is veruit de best draaiende Ubisoft AAA game bij launch sinds hele lange tijd..

Ik heb het al vaker gezegd hier, maar met mijn PC (i7 6700K, 16GB, GTX 980Ti) kom ik nooit onder de 60 fps op 2560x1440 met alles op de max settings, gemiddeld 70-80 fps.. De game ziet er heel goed uit en draait dus ook gewoon goed.. Zo zie je maar dat ook Ubisoft (waarvan men altijd zei dat ze hele mooie maar buggy slecht draaiende games maakte) het wel kan als het "moet"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die mij kan wijzen op de statistieken van de gamevoortgang? Hoeveel uur je hebt gespeeld etc. Vorige delen was dat prima te vinden maar nu zoek ik me suf (PS4-gamer btw)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Wat is het spel toch enorm mooi :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zKmDRxYYvNxcrnTT44Mld2FG/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 16:00:
Iemand die mij kan wijzen op de statistieken van de gamevoortgang? Hoeveel uur je hebt gespeeld etc. Vorige delen was dat prima te vinden maar nu zoek ik me suf (PS4-gamer btw)
website van uplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, niet meer op de console zelf in menu ergens te vinden dus? Wat is dit voor pauperzooi. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 16:16:
[...]

Pff, niet meer op de console zelf in menu ergens te vinden dus? Wat is dit voor pauperzooi. :(
tja, ben zelf ook een playstation fan maar vind het ook een gruwel dat er na al die jaren nog nergens bij wordt gehouden hoeveel uren je in een spel hebt zitten zoals op steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
PilatuS schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 23:10:
Vind het wel mooi om te zien hoe alle Far Cry games tot nu toe steeds wat veranderen op een goede manier. Als je kijkt naar FC2 en deze game zijn er zo enorm veel dingen anders waardoor dit spel veel beter is dan die. Neem bijvoorbeeld het rijden naar een objective. Bij FC2 moest ik bij ieder kruispunt kijken waar ik heen moest terwijl er nu een mooi lijntje op de weg staan, nou is dit al wel langer, maar het is 1 van de voorbeelden die het spel een stuk fijner maken.
Ja, en in FC2 moest je elk kruispunt weer helemaal opnieuw leegschieten omdat het na 2 minuten alweer gerespawnd was :F Dat was echt wel de minste in de serie wat mij betreft.

Even een vraagje: Ik heb dit uitgebreid gegoogled maar ik vind niks behalve alleen maar promotioneel materiaal :-( Heeft het zin om de Deluxe versie te kopen als je alleen maar single player gaat doen? Ik geef niks om die gun skins, maar ik zie wel die AR-C rifle, Quad motor en Helikopter op de lijst staan. Maar wat me niet duidelijk is: Krijg je die dingen inderdaad exclusief, of eerder als je de deluxe hebt (dus kan je ze anders niet gebruiken in single player?). Of bedoelen ze gewoon skins voor die dingen? In dat geval is het me totaal niet waard :)

Edit: Ik zie dat je die deluxe pack achteraf ook nog kan kopen voor hetzelfde prijsverschil (10 euro) dus ik doe het nu maar zonder. Maar als iemand dit weet hoor ik het alsnog graag :)

[ Voor 6% gewijzigd door GekkePrutser op 31-03-2018 17:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DigitalError schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 16:18:
[...]

tja, ben zelf ook een playstation fan maar vind het ook een gruwel dat er na al die jaren nog nergens bij wordt gehouden hoeveel uren je in een spel hebt zitten zoals op steam.
Hoe bedoel je? Bij de meeste PS4-games kan je dat toch in het menu vinden, maar niet zo'n PS4-feature op het hoofdmenu waar bij wordt gehouden hoe lang je per game bezig bent geweest vind ik wel een goede. Doe dat maar liever als volgende update ipv al die deel-alles-maar-lief-met-je-familie/vrienden- onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
GekkePrutser schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 16:19:
[...]

Ja, en in FC2 moest je elk kruispunt weer helemaal opnieuw leegschieten omdat het na 2 minuten alweer gerespawnd was :F Dat was echt wel de minste in de serie wat mij betreft.
Dat was inderdaad ook erg irritant. Net zoals de wapens die kapot gingen. In de praktijk kwam het er op neer dat ik iedere keer bij het starten van het spel nieuwe wapens kocht zodat dat niet kon gebeuren. Het spel was eigenlijk ook gewoon half af. Net zoals dat FC4 niet helemaal af was, maar dan wat minder erg gelukkig. Het stomme is ook dat als je iemand het spel 5 uur laat spelen die problemen bij iedereen naar boven komen als erg irritant. Waarom ze een spel dan toch zo uitbrengen is mij een raadsel. Gelukkig hebben ze er van geleerd en deze game nu wel goed afgemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-09-2020
Ziet er gaaf uit. Veel helderder dan bij mij, ik heb zelf een soort wan waas over het scherm, lijkt wel mist.

[ Voor 13% gewijzigd door Gekke Jantje op 31-03-2018 17:55 ]

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Bizar toch al die rare kwasten op steam die zeggen dat het 'zuigt'. Ik kijk er in elk geval naar uit ... misschien deze week kopen op PC.

edit: ik vond FC4 en Primal ook fantastisch eigenlijk

[ Voor 7% gewijzigd door SideShow op 31-03-2018 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
SideShow schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 17:59:
[...]

Bizar toch al die rare kwasten op steam die zeggen dat het 'zuigt'. Ik kijk er in elk geval naar uit ... misschien deze week kopen op PC.

edit: ik vond FC4 en Primal ook fantastisch eigenlijk
Het is wel weer meer van hetzelfde, maar zolang dat op een goede manier gedaan word vind ik het prima. Als je FC4 goed vond vind je deze beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat het niet mogelijk is om een soort 'Negan'-jasje aan te doen. Broek en handschoenen heb ik al wel. + Lucille (Knuppel met spijkers) Als TWD-fan leek me dat echt vet. En je personage dan ook nog kon fluiten was ik helemaal om.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
ik mis wel enorm de photomode in deze game zoals assassins creed origins die had bijvoorbeeld :)

Dus dan maar via deze verrekijker manier zonder HUD in beeld :)

Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/901/40412049044_f1bd86b299_o.png

Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/895/41122706781_a166ff8ae8_o.png

Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/877/41122706901_e70255714d_o.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 18:11:
Jammer dat het niet mogelijk is om een soort 'Negan'-jasje aan te doen. Broek en handschoenen heb ik al wel. + Lucille (Knuppel met spijkers) Als TWD-fan leek me dat echt vet. En je personage dan ook nog kon fluiten was ik helemaal om.
dat hele TWD zal me jeuken, maar had het wel leuk gevonden als er iets meer keuze in het customizen van je character had gezeten. kledingkeuze is nu wel heel mager vind ik persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DigitalError schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 18:53:
[...]

dat hele TWD zal me jeuken, maar had het wel leuk gevonden als er iets meer keuze in het customizen van je character had gezeten. kledingkeuze is nu wel heel mager vind ik persoonlijk.
Jaa zo kan je het ook zien ja. :X

Maar wellicht komt daar nog wat bij. Game is net 4 dagen uit..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2018 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Paulus07 schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 18:32:
ik mis wel enorm de photomode in deze game zoals assassins creed origins die had bijvoorbeeld :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat een moooie foto's!!

Bij mij ziet het er in de afstand (>100m) blurry uit zoals iemand anders al zei. Met alles op high.. Toch maar eens de resolutie omlaag doen en Ultra proberen dan. Want bij jou zie ik dat totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-08 00:46
Heeft iemand een idee waar je kan zien waar je missies zijn in FC5?

ik heb de hele map kaal gespeeld, maar mis nog 3 missies in elk gebied, en kan ze niet vinden :r Begint nu wel stom te worden na uren zoeken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Bedoel je in het menu en dan het 2e tabje en dan op track klikken? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-08 00:46
DigitalError schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 20:53:
Bedoel je in het menu en dan het 2e tabje en dan op track klikken? :+
daar staat dus ook niet meer :P
ik heb gewoon quest die ik nog niet ontdekt heb, maar ook niet weet waar ze zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:46
is wss al gezegd geweest, maar ben ik de enige die de link naar Trump legt met die missie van Willis?

Ook vind ik de sprong in sensetivity wanneer je de verkijker gebruikt wel irritant

[ Voor 30% gewijzigd door AntiChrist7 op 31-03-2018 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:50
Paulus07 schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 18:32:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik maak ook continue screenshots op m'n Xbox One X. Even de HUD uitzetten en schieten maar. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 13:03

Trouble

Everything is awesome

Het spel is tof, maar ik ben wel beetje moe van de crashes die ik regelmatig heb :{

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Trouble schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 22:17:
Het spel is tof, maar ik ben wel beetje moe van de crashes die ik regelmatig heb :{
PC of console ?

Indien op de PC denk ik eerder dat het aan de PC ligt dan aan de game. Hier 0 crashes gehad op de PC en in dit topic ben je sowieso de eerste die het over crashes heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

PilatuS schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 22:21:
[...]

PC of console ?

Indien op de PC denk ik eerder dat het aan de PC ligt dan aan de game. Hier 0 crashes gehad op de PC en in dit topic ben je sowieso de eerste die het over crashes heeft.
PC inderdaad. Heb overigens laatste tijd wel vaker dat die raar doet, maar aan de andere kant ben ik echt niet de enige: https://forums.ubi.com/sh...oh-no-it-crashed*-problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Trouble schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 22:23:
[...]

PC inderdaad. Heb overigens laatste tijd wel vaker dat die raar doet, maar aan de andere kant ben ik echt niet de enige: https://forums.ubi.com/sh...oh-no-it-crashed*-problem
Ik zou er even een nieuw topic voor openen als je hulp wil met de oplossing. Sowieso dan even de specs van de PC posten. Verder is het de vraag wat dat raar doen verder is. Heb je alleen met deze game problemen ligt het waarschijnlijk aan de game in combinatie met bepaalde hardware of software. Heb je met andere games ook problemen is de kans groot dat het aan de PC ligt. Wat dan precies het probleem is zou je moeten testen door bijvoorbeeld het RAM geheugen te testen, Furmark te draaien en een CPU stresstest uit te voeren. Verder kan het sowieso nooit kwaad om dingen als de videokaart drivers een update te geven bij een nieuwe game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Ik weet vrij zeker dat het crashen van Far Cry los staat van de andere issues die mijn pc momenteel heeft. Ingame heb ik exact wat er in het door mij gelinkte topic wordt vermeldt: ineens bevriest het beeld, en kun je daarna een bugreport invullen. That's it. FC5 is ook de enige game die crashes heeft momenteel (ik speel verder AC:O en GTA V, om een beeld te geven)

Mijn pc heeft laatste tijd vrij random bluescreens, waarvan ik de oorzaak nog niet achterhaald heb. De foutmeldingen zijn vaak memory gerelateerd, maar memtest geeft 0 errors op 8 passes. CPU testje gedaan, geen issues. Eerder al eens stresstest gedaan: 0 issues. Het gebeurd wanneer die vrijwel niets te doen heeft (beetje browsen, of zelfs als ik m'n pc lock en een uurtje later terugkom is die opnieuw opgestart).

Ik vind het niet de moeite om een topic te openen, want ik heb genoeg mensen in mijn omgeving die mij eventueel kunnen helpen.

(drivers, bios, up-to-date, overigens)

[ Voor 6% gewijzigd door Trouble op 31-03-2018 23:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Trouble schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 23:16:
Ik weet vrij zeker dat het crashen van Far Cry los staat van de andere issues die mijn pc momenteel heeft.

Mijn pc heeft laatste tijd vrij random bluescreens, waarvan ik de oorzaak nog niet achterhaald heb.
Deze 2 zinnen spreken elkaar enorm tegen. Een stabiele PC heeft geen random BSOD's. Als de PC random BSOD's geeft kan je niet verwachten dat een game wel stabiel draait.

Wat betreft het geheugen zijn 8 passes met Memtest niet genoeg. Wil je het met Memtest zeker weten zal je 24 uur moeten doen. Wil je er sneller achter komen. Draai LinX met geheugen op ALL voor 2 uur. Geeft die geen fouten is geheugen vrjiwel zeker goed. Ik heb zo'n vermoeden dat de PC dat niet gaat halen. Geeft LinX een fout trek je 1 van de 2 module's er uit en doe je het nog een keer. Op die manier test ik altijd PC's en meestal weet ik binnen 1 uur al welke module defect is terwijl Memtest soms uren kan draaien zonder fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

PilatuS schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 23:22:
[...]

Deze 2 zinnen spreken elkaar enorm tegen. Een stabiele PC heeft geen random BSOD's. Als de PC random BSOD's geeft kan je niet verwachten dat een game wel stabiel draait.
Ik zeg ook niet dat mijn pc stabiel is, ik zeg dat het 2 losstaande issues zijn. Waarvan bij de ene mijn pc de oorzaak is, en bij de andere Ubisoft de oorzaak is.
Wat betreft het geheugen zijn 8 passes met Memtest niet genoeg. Wil je het met Memtest zeker weten zal je 24 uur moeten doen. Wil je er sneller achter komen. Draai LinX met geheugen op ALL voor 2 uur. Geeft die geen fouten is geheugen vrjiwel zeker goed. Ik heb zo'n vermoeden dat de PC dat niet gaat halen. Geeft LinX een fout trek je 1 van de 2 module's er uit en doe je het nog een keer. Op die manier test ik altijd PC's en meestal weet ik binnen 1 uur al welke module defect is terwijl Memtest soms uren kan draaien zonder fout.
Zal eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Trouble schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 23:26:
[...]
Ik zeg ook niet dat mijn pc stabiel is, ik zeg dat het 2 losstaande issues zijn. Waarvan bij de ene mijn pc de oorzaak is, en bij de andere Ubisoft de oorzaak is.

[...]
Zal eens kijken.
Het zou inderdaad kunnen dat het 2 losse dingen zijn, maar de kans is ook vrij groot dat het niet zo is :)

LinX is wel een fijn programma om mee te testen. Ik gebruikte vroeger ook Memtest maar meestal duurde dat veel te lang. Met LinX is het enorm makkelijk om er achter te komen wat er aan de hand is. Draait een PC 2 uur lang LinX met geheugen op ALL ben ik er van overtuigt dat CPU, Mobo en RAM goed is. Heb dit bij tientallen PC's op die manier getest en iedere keer heeft dat enorm geholpen. Memtest werkt prima als 1 van de 2 modules compleet verpest is. Zit er een klein foutje in dan schiet Memtest echt niet op en is LinX veel makkelijker en sneller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Ben morgen toch even de deur uit, kan dan prima LinX laten draaien. 24u memtest ga ik geestelijk niet trekken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus73
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:44
Trouble schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 23:16:
Ik weet vrij zeker dat het crashen van Far Cry los staat van de andere issues die mijn pc momenteel heeft. ...
Ik had op dag 1 en 2 ook veel crashes. Reinstall driver en andere tips hielpen niet. Zelfs opnieuw W10 installeren gaf geen oplossing. Bij mij bleek het toch een instabiele CPU oc te zijn (8600K). Heb deze lager gezet en sinsdien geen crashes meer.

Intel 14600KF@5,0Ghz | RTX4080 | 32Gb DDR5@6000Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gri77ie
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-06 03:20

Gri77ie

Ok.... het zal gerust....

Mm... helemaal nergens last van qua freezes of crashes. Ik draai 3930 op 4.7 Mhz en een R9 380X. Een keer een driver issue met de R9 380. Verder niets.

Wat een vreselijk tof spel FC5 ! Nu aan het werk maar vanmiddag weer even heerlijk bezig met de sp. Daarna maar eens de MP klooien.

Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Uitgespeeld, het einde vind ik behoorlijk meh. Had in reviews oa gelezen dat het 'nog nooit gedaan was in een videogame' maar dat valt ook wel mee volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:08
Net begonnen ziet er gaaf uit , ik gebruik een i5 8400 met een 1080ti.
Op 4k ultra settings anti-aliasing uit zit meestal op de 60 fps.
Geen crashes gehad .
Met veel actie zakt de fps wat in maar niet storend .

[ Voor 14% gewijzigd door Beaudog op 01-04-2018 10:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:23
Ik speel op de PS4 maar misschien is dit overal zo:

Door mijn autisme light word ik echt knettergek van het volgende:

-Ik druk op de knop om te schieten
-het pistool (whatever) vuurt een kogel af
-ik zie een gat in bv een muur
-en dan hoor ik pas “pang” van het schot

Ik heb dat nog nooit zo erg gehad als in FC5, is dit bij iedereen zo???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Cardwizard schreef op zondag 1 april 2018 @ 10:54:

Nee, hier niet

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12-09 14:21
ik heb een best vervelende bug ontdekt.

spoiler: whitetale mountain gebied
als je in whittale gebied helemaal rechts boven in de map kijkt heb je daar een wit redelijk groot huis tussen de bergen zitten. als ik daar in de buurt komt hoor ik het liedje ´´only youuuuuu´´ en val je weg omdat je dan ´gepakt´bent. alleen heb ik in daar dat gebied al vrij gespeeld en die rooie donder ´seed´verslagen. Als ik ben ´gepakt´val je neer door de drugs maar ik kom ook direct weer terug, zonder wat te doen. ik heb het om en nabij 10 keer geprobeerd maar het valt steeds in herhaling, dus ik kan niet kijken in dat huis omdat ik elke keer voordat ik daar bent word gepakt en weer gerespawnt word voor dat huis. hoe vaak ik het ook probeert!

hoe kan ik überhaupt gepakt worden daar als ze allemaal zijn verslagen?!
meerdere er last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus

geen last van hier (ook ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
Ik het begin was ik een beetje verwarrend en wist ik niet zo goed waar ik moest beginnen, ik heb dus als eerste de jachthaven bevrijd en erna de Baron Lumber mill. Nu lijkt het er op dat ik eerst moest beginnen met de Far Cry 5 Hope county gevangenis opdracht, of maakt het helemaal niet uit voor het verhaal waar ik begin?

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12-09 14:21
voor zover ik weet maakt het nietsuit. ik ben begonnen om whitetale eerst leeg te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
Het voer een beetje alsof ik in het begin van de game in het diepe word gegooid en oek het maar zelf uit. Maar goed, ik probeer nu maar in de 3 gebieden level 3 te halen anders kom ik pas laat in het spel aan nieuwe wapen, voor zo ver ik weet moet je voor betere sniper rifles in de 3 gebieden level 3 halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Gekke Jantje schreef op zondag 1 april 2018 @ 11:23:
voor zo ver ik weet moet je voor betere sniper rifles in de 3 gebieden level 3 halen.
In de 'featured' tab van de wapen winkel zit een .50 sniper rifle voor 7200 credits. Dat heb je zo bij elkaar als je gaat jagen (neem ook de perk waarbij je dubbele loot krijgt van dieren), vissen en/of een paar side missies.

Zelfde geldt voor de andere Prestige wapens, kosten 3600-9000 credits afhankelijk van het wapen en ze zijn net zo goed als de wapens wat je pas veel later in de game kan unlocken. Zijn namelijk gewoon reskins. 8)7

Maar ik klaag niet uiteraard, maak er dankbaar gebruik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:46
Draait vrij soepel op mijn pc (met wel een vrij oude cpu), kan hogere settings doen danop Wildlands of AC Origins. Heb wel het gevoel dat de kleinere map er iets mee te maken hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

PilatuS schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 23:35:
[...]

Het zou inderdaad kunnen dat het 2 losse dingen zijn, maar de kans is ook vrij groot dat het niet zo is :)
2 uur gedraaid, geheugen op max gezet en 0 errors. Ik had doelbewust Steam en Discord erbij aan staan, want die draaien altijd bij mij als ik aan het gamen ben.
Marcus73 schreef op zondag 1 april 2018 @ 06:37:
[...]

Ik had op dag 1 en 2 ook veel crashes. Reinstall driver en andere tips hielpen niet. Zelfs opnieuw W10 installeren gaf geen oplossing. Bij mij bleek het toch een instabiele CPU oc te zijn (8600K). Heb deze lager gezet en sinsdien geen crashes meer.
Ik overclock niet, en nog nooit gedaan ook :)

Via Ubi forum tips gelezen om drivers een rollback te geven, dus dat ga ik nu maar eens doen :)

[ Voor 39% gewijzigd door Trouble op 01-04-2018 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
NLxAROSA schreef op zondag 1 april 2018 @ 11:49:
[...]

In de 'featured' tab van de wapen winkel zit een .50 sniper rifle voor 7200 credits. Dat heb je zo bij elkaar als je gaat jagen (neem ook de perk waarbij je dubbele loot krijgt van dieren), vissen en/of een paar side missies.

Zelfde geldt voor de andere Prestige wapens, kosten 3600-9000 credits afhankelijk van het wapen en ze zijn net zo goed als de wapens wat je pas veel later in de game kan unlocken. Zijn namelijk gewoon reskins. 8)7

Maar ik klaag niet uiteraard, maak er dankbaar gebruik van.
Ik weet het maar het zijn geen aanpasbare wapens, dempertje er op en eraf andere scope die niet reflecteert anders ben je sneller te spotten voor de vijand. Ik vind het ok niet erg om in de 3 gebieden eerst level 3 te halen want dat geeft nu net lekker veel afwisseling. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Gekke Jantje schreef op zondag 1 april 2018 @ 12:31:
[...]

Ik weet het maar het zijn geen aanpasbare wapens, dempertje er op en eraf andere scope die niet reflecteert anders ben je sneller te spotten voor de vijand
De Featured/Prestige SA-50 heeft exact dezelfde opties als de normale. Verwijderbare scope, demper en magazijn. Zelfde geldt voor de AK-MS, deze heeft ook dezelfde opties als de normale.

Heb overigens nergens gezien of gehoord dat een scope uitmaakt voor je detection. Suppressor wel uiteraard.

[ Voor 4% gewijzigd door NLxAROSA op 01-04-2018 12:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online

Volgens mij is dat een hit marker die je hoort. Als je iemand neer schiet hoor je ook zo'n geluid. Raak je iemand niet hoor je het geluid niet. Alleen nog niet getest op een muur of iets.
Trouble schreef op zondag 1 april 2018 @ 12:14:
[...]

2 uur gedraaid, geheugen op max gezet en 0 errors. Ik had doelbewust Steam en Discord erbij aan staan, want die draaien altijd bij mij als ik aan het gamen ben.
Dan moet het inderdaad toch bijna wel softwarematig zijn. In ieder geval is de PC hardwarematig stabiel.
endechaos schreef op zondag 1 april 2018 @ 10:58:
ik heb een best vervelende bug ontdekt.

spoiler: whitetale mountain gebied
als je in whittale gebied helemaal rechts boven in de map kijkt heb je daar een wit redelijk groot huis tussen de bergen zitten. als ik daar in de buurt komt hoor ik het liedje ´´only youuuuuu´´ en val je weg omdat je dan ´gepakt´bent. alleen heb ik in daar dat gebied al vrij gespeeld en die rooie donder ´seed´verslagen. Als ik ben ´gepakt´val je neer door de drugs maar ik kom ook direct weer terug, zonder wat te doen. ik heb het om en nabij 10 keer geprobeerd maar het valt steeds in herhaling, dus ik kan niet kijken in dat huis omdat ik elke keer voordat ik daar bent word gepakt en weer gerespawnt word voor dat huis. hoe vaak ik het ook probeert!

hoe kan ik überhaupt gepakt worden daar als ze allemaal zijn verslagen?!
meerdere er last van?
spoiler:
Ik denk dat je pas bij dat huis kan komen als missie later in het spel :) Ik weet de plek die je bedoelt en heb hetzelfde gehad. Het meest logische lijkt mij dat dit het huis van de leider is en tot die tijd mag je er niet komen. Het is in ieder geval zo bedoelt en geen bug.

[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 01-04-2018 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

PilatuS schreef op zondag 1 april 2018 @ 13:04:
[...]

Dan moet het inderdaad toch bijna wel softwarematig zijn. In ieder geval is de PC hardwarematig stabiel.
Ik ga toch maar eens een herinstallatie overwegen als ik die random bluescreens blijf krijgen. Maar ja, rotklusje en zo. In elk geval bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Trouble schreef op zondag 1 april 2018 @ 13:29:
[...]

Ik ga toch maar eens een herinstallatie overwegen als ik die random bluescreens blijf krijgen. Maar ja, rotklusje en zo. In elk geval bedankt voor de hulp.
Je kan nog even opzoeken of er bekende problemen met het moederbord zijn in combinatie met bepaalde software. Soms komt zoiets door een bepaalde driver voor bijvoorbeeld een netwerkkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Laatst online: 14-09 13:43
Ik had ook continue crashes, had mijn RX 480 al gedownclockt maar nog steeds crashes, uiteindelijk bleek mijn geheugen icm. moederbord de oorzaak. 3200mhz pakte hij bij elk spel wel maar bij Far Cry crasht niet.

Nu op 3000mhz icm. Ryzen 1600 en geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NjitsSs
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:55
Ondertussen 10h gespeeld op PC, en me al erg vermaakt met dit spel!
Jammer genoeg word ik soms ook geplaagd door crashes, tot nu toe 4x voor gehad. Voor de rest weinig op aan te merken: Verhaal is weer dik in orde! Top spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik heb 'm ook :)
Far Cry 3 was het eerste deel wat ik speelde, die vond ik geweldig. Toen deel 4 uitkwam zonder na te denken gekocht, maar ik kon daar maar niet inkomen en had niet eens zin om de kaart vrij te spelen. Gister begonnen aan deel 5 en inmiddels al heel wat uurtjes erin zitten. Gebied linksonder bijna vrijgespeeld. Grafisch prachtig, de setting is top (stijl/sfeer/muziek), verhaal tot dusver ook tof en er lijkt wat meer variatie in de missies te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Na 13 uur heb ik Farcry 5 uitgespeeld en ik raad iedereen aan om er lekker op zijn gemakje doorheen te gaan.

spoiler:
Nadat je de game hebt uitgespeeld zie ik geen optie om door te gaan ? alle side missions kan ik niet spelen en ik kan alleen kiezen voor NEW GAME ?

Is dat wel de moeite waard, want je kent alles al !!

Bij Ghost reacon wildlands kon je na het verhaal nog prime vermaken met het vervoren van punten en loot verzamelen. maar in Farcry 5 stopt dat gewoon ?

EDIT wtf ?

spoiler:
Game opnieuw opstarten en dan kan je wel verder

[ Voor 8% gewijzigd door Pykow op 01-04-2018 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copyer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 17:54
Voor de ghost recon wildlands spelers... Hoe is de enemy detection? in wildlands weten bv. unidat precies waar ik zit.. ook al knal ik ze van meer dan 500 meter door struiken,bomen etc. Ook met een mortier aanval, ben gelijk het paashaasje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik heb er nu 15 uur ofz inzitten maar voornamelijk rond gehobbeld en wat van die schuilkelders unlocked.

Ik heb nu dat default machine geweer met een Silencer en lang magazijn gekocht en een gigantische sniper.

Opzich leuk en daar kan ik wel mee vooruit maar heb een beetje het idee dat er erg weinig wapens in zitten als ik zo naar de nog gelockde wapens kijk.

Of komen er later nog wapens bij?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Donstil schreef op zondag 1 april 2018 @ 18:32:
Ik heb er nu 15 uur ofz inzitten maar voornamelijk rond gehobbeld en wat van die schuilkelders unlocked.

Ik heb nu dat default machine geweer met een Silencer en lang magazijn gekocht en een gigantische sniper.

Opzich leuk en daar kan ik wel mee vooruit maar heb een beetje het idee dat er erg weinig wapens in zitten als ik zo naar de nog gelockde wapens kijk.

Of komen er later nog wapens bij?
Hier precies het zelfde.
Ik loop alleen met het
spoiler:
Alien ding
sniper, bow en pistool.
Alles met een silencer op die eerste na.

Heb 1 luitenant/baas verslagen en ben nu het tweede gebied aan het ontdekken. Missies die ik tegenkom accepteer ik maar ga ze niet gelijk halen.
Denk zon 15/16 uur erin nu en heb nog veel te doen :Y

Heb wel al zon 70% van de perks unlocked.. dat gaat wel echt heel hard als je die prepperstaches en achievement doet.

Qua wapens vind ik het ook niet heel uitgebreid.
Loop continu met dezelfde wapens, achievements zijn gehaald, en wissel eigenlijk nooit.
Het geld blijft ook maar binnen stromen, wat moet je ermee?
Vliegtuigje kopen? Auto kopen? Oke.. gedaan.
Alle wapens die ik gebruik gepersonaliseerd, check.
Paar leuke outfits gekocht, check.

Inmiddels heb ik alweer 29k aan cash..

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:22

SomerenV

It's something!

Famous schreef op zondag 1 april 2018 @ 18:49:
[...]

Hier precies het zelfde.
Ik loop alleen met het
spoiler:
Alien ding
sniper, bow en pistool.

Heb 1 luitenant/baas verslagen en ben nu het tweede gebied aan het ontdekken. Missies die ik tegenkom accepteer ik maar ga ze niet gelijk halen.

Heb wel al zon 70% van de perks unlocked.. dat gaat wel echt heel hard als je die prepperstaches en achievement doet.

Loop continu met dezelfde wapens, achievements zijn gehaald, en wissel eigenlijk nooit.

Ik vergelijk Far Cry altijd een beetje met GTA. Het hoeft van mij geen gigantische hoeveelheid wapens te hebben, of voertuigen, of andere dingen die je kunt personaliseren. Het draait voor mij persoonlijk veel meer om wat je er mee kunt doen. De vrijheid die je hebt om gewoon chaos te veroorzaken en dan tussendoor een missie te doen.

Heb de game overigens aangeschaft vandaag samen met een maat van me. Ben pas nét in het eerste gebied dus nog niet veel gedaan, maar de sfeer is wel echt subliem zeg! Grafisch ook erg indrukwekkend. We spelen samen best veel PUBG maar we zochten nog een game zonder stress en met vooral veel plezier. GTA Online waren we al een tijdje klaar mee, toen zijn we Forza Horizon 3 gaan spelen en eigenlijk zou Sea of Thieves dat stokje over moeten nemen maar die leek nogal tegen te vallen dus zijn we voor FC5 gegaan. Hopelijk gaat dat flink wat uurtjes chaos en explosies opleveren 8)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

copyer schreef op zondag 1 april 2018 @ 18:31:
Voor de ghost recon wildlands spelers... Hoe is de enemy detection? in wildlands weten bv. unidat precies waar ik zit.. ook al knal ik ze van meer dan 500 meter door struiken,bomen etc. Ook met een mortier aanval, ben gelijk het paashaasje..
Praktisch hetzelfde. Als ze niks doorhebben kun je praktisch naast ze gaan staan. Eenmaal geschoten, dan weet iedereen waar je zit. Wanneer je beschut zit duurt het iets langer voor ze bij je zijn, maar dat is in Wildlands ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Famous schreef op zondag 1 april 2018 @ 18:49:
[...]

Hier precies het zelfde.
Ik loop alleen met het
spoiler:
Alien ding
sniper, bow en pistool.

Dat uit je spoiler heb ik nog niet dus ik loop nog wat achter denk ik :)

Geld is hier ook regelmatig helemaal op, daar heb ik continu te weinig van. Moet al best even “sparen” voor die gun van $7500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Donstil schreef op zondag 1 april 2018 @ 18:58:
[...]

Dat uit je spoiler heb ik nog niet dus ik loop nog wat achter denk ik :)

Geld is hier ook regelmatig helemaal op, daar heb ik continu te weinig van. Moet al best even “sparen” voor die gun van $7500.
Ik had hem best snel, ligt eraan welk gebied je als eerste pakt.
Ging als eerste naar onderen :)

Gisteren nog even met een maat coop gedaan.
Ik heb voor hem wapens gekocht zoals die ze wilde en toen omgewisseld met een wapen dat op de grond lag. Zo kon hij het wapen oppakken zonder te hoeven kopen, had ook moeite met geld verzamelen.

Wat hij deed was bijvoorbeeld continu ammo kopen, iets wat ik niet doe.

Ik let vooral op de prepper zooi en kluizen, snel geld :Y

@SomerenV eens, echter heb ik bij elke Far Cry dat het op een gegeven moment wel altijd hetzelfde is.
Niks is meer uniek en dat gebeurt best snel.
Ik heb het gevoel dat ik alles al gehad heb in de game terwijl ik misschien op 35% van totale progress ben.

Ik kan het nu nog wel lekker relax spelen maar denk dat dat gauw over is.
eigenlijk gek want CoD zombies kan ik echt avonden achter elkaar doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Tom schreef op zondag 1 april 2018 @ 18:57:
[...]

Praktisch hetzelfde. Als ze niks doorhebben kun je praktisch naast ze gaan staan. Eenmaal geschoten, dan weet iedereen waar je zit. Wanneer je beschut zit duurt het iets langer voor ze bij je zijn, maar dat is in Wildlands ook zo.
Hier stoort mij dat iets minder maar in Wildlands vond ik dat heel irritant ja. Daar kwamen ze gewoonlijk een rechte lijn aangelopen 8)7
Famous schreef op zondag 1 april 2018 @ 19:08:
[...]

Ik had hem best snel, ligt eraan welk gebied je als eerste pakt.
Ging als eerste naar onderen :)

Gisteren nog even met een maat coop gedaan.
Ik heb voor hem wapens gekocht zoals die ze wilde en toen omgewisseld met een wapen dat op de grond lag. Zo kon hij het wapen oppakken zonder te hoeven kopen, had ook moeite met geld verzamelen.

Wat hij deed was bijvoorbeeld continu ammo kopen, iets wat ik niet doe.

Ik let vooral op de prepper zooi en kluizen, snel geld :Y

@SomerenV eens, echter heb ik bij elke Far Cry dat het op een gegeven moment wel altijd hetzelfde is.
Niks is meer uniek en dat gebeurt best snel.
Ik heb het gevoel dat ik alles al gehad heb in de game terwijl ik misschien op 35% van totale progress ben.

Ik kan het nu nog wel lekker relax spelen maar denk dat dat gauw over is.
eigenlijk gek want CoD zombies kan ik echt avonden achter elkaar doen :+
Maar dan heb je de wapens alleen voor gebruik tot je ze kwijt bent? Je kunt ze dan niet opnieuw selecteren als je ze bent kwijt geraakt door een missie ofz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Wapens kwijt raken door een missie?

Ik weet niet of hij ze nu nog heeft, hij heeft FC niet meer opgestart.
Zelf kan ik gewoon naar een winkel gaan en “gekochte” producten weer selecteren voor niets.
Zou top zijn als hij dat nu ook kan met mijn wapens :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 1 april 2018 @ 18:58:
[...]
Heb hier enorm veel geld. Ik loot alle vijanden die dood zijn. Ben net klaar met 1 gebied en heb daar alle prepper stashes gehad. Verder de perk dat je dubbele huiden krijgt bij jagen. Nou ben ik iemand die alles loopt dus ieder dier wat ik tegenkom schiet ik. Op die manier stroomt het geld binnen. Qua geld moet je het voornamelijk van jagen hebben, helemaal met dubbele huiden gaat het dan heel rap. Nu dus klaar met 1 gebied, heb 5 wapens gekocht en gemod. Verder 1 heli en 1 vliegtuig gekocht en 60.000 dollar over waar ik geen idee van heb wat ik er mee zou moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Famous schreef op zondag 1 april 2018 @ 19:29:
Wapens kwijt raken door een missie?

Ik weet niet of hij ze nu nog heeft, hij heeft FC niet meer opgestart.
Zelf kan ik gewoon naar een winkel gaan en “gekochte” producten weer selecteren voor niets.
Zou top zijn als hij dat nu ook kan met mijn wapens :+
Ja de wapens die je zelf koopt kun je weer selecteren inderdaad. Dat kan hij niet lijkt me.

Wapens kwijt na een missie:
spoiler:
ik werd ontvoerd en moest toen uit een grote kelder ontvluchten terwijl ik high was aan een of ander middel, tijdens de ontsnapping had ik mijn wapens niet want ik was daarvoor immers gevangen genomen. Daarna moet je dus bij een wapen punt je wapens weer selecteren maar dat kan alleen met gekochte wapens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Merk wel dat ik het plezier een beetje verlies in de game, door de Peggies die echt om de haverklap naar je toekomen. Je krijgt geen moment rust. Dat verpest het wel een beetje voor mij. Ondanks dat het echt een super spel is verder..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Rivanov schreef op zondag 1 april 2018 @ 19:49:
Merk wel dat ik het plezier een beetje verlies in de game, door de Peggies die echt om de haverklap naar je toekomen. Je krijgt geen moment rust. Dat verpest het wel een beetje voor mij. Ondanks dat het echt een super spel is verder..
Als je weg blijft van de wegen heb je er weinig last van. In de bossen kom je ze ook wel tegen, maar dan hooguit 3 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
PilatuS schreef op zondag 1 april 2018 @ 19:51:
[...]

Als je weg blijft van de wegen heb je er weinig last van. In de bossen kom je ze ook wel tegen, maar dan hooguit 3 man.
Klopt. Maar wil ook wel eens rustig rondrijden. Maar iedere 100 meter komt er weer een quad/busje/vrachtwagen/vliegtuig etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Rivanov schreef op zondag 1 april 2018 @ 19:52:
[...]

Klopt. Maar wil ook wel eens rustig rondrijden. Maar iedere 100 meter komt er weer een quad/busje/vrachtwagen/vliegtuig etc.
Rustig rondrijden is er inderdaad niet bij :P Sowieso wanneer je stopt en er een paar kapot schiet blijven er ook nieuwe komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Mensen hier die het spel in co-op spelen met een maatje of kennis?

Ik beleef hier serieus een hoop plezier mee. We wisselen af en toe van host. Elkaar beetje helpen, kletsen ondertussen en van alles doen. Hierdoor doen we zelfs missies dubbel. En we zitten ons soms rot te lachen.

Kom op Ubisoft -> Splinter Cell aankondigen tijdens de E3 en met co-op aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Met welke guncombinatie kom je de eerste 10 uur game fijn door? Tactiek is aardig stealth.

Gebruik nu de default gun (silenced en groot magazijn) en de xbow. Maar dan komt er een heli boven me hangen en ben ik kansloos ;). Dus een tijdje met de default gun en een rocketlauncher gelopen. Maar das ook niet echt stealth. Iemand nog tips?

Pas na de uitschakeling van één luitenant kun je de 3de grote gun unlocken.

Hoi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
GovertNL schreef op zondag 1 april 2018 @ 19:56:
Mensen hier die het spel in co-op spelen met een maatje of kennis?

Ik beleef hier serieus een hoop plezier mee. We wisselen af en toe van host. Elkaar beetje helpen, kletsen ondertussen en van alles doen. Hierdoor doen we zelfs missies dubbel. En we zitten ons soms rot te lachen.

Kom op Ubisoft -> Splinter Cell aankondigen tijdens de E3 en met co-op aub.
ja ik speel het samen met m'n vriendin, echt super gezellig en relaxed *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Rivanov schreef op zondag 1 april 2018 @ 19:52:
[...]

Als je een gebied hebt teruggewonnen komen ze blijkbaar minder frequent langs.. (ergens op YouTube gezien gisterenavond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

EWK schreef op zondag 1 april 2018 @ 20:03:
Met welke guncombinatie kom je de eerste 10 uur game fijn door? Tactiek is aardig stealth.

Gebruik nu de default gun (silenced en groot magazijn) en de xbow. Maar dan komt er een heli boven me hangen en ben ik kansloos ;). Dus een tijdje met de default gun en een rocketlauncher gelopen. Maar das ook niet echt stealth. Iemand nog tips?

Begon met sniper bow en pistool, loop er nu nog mee.
Echt super easy op die manier :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online

Silenced sniper :) Bij heli's gewoon de piloot kapot schieten, is vrij simpel te doen. Heb zelf nog nooit met een RPG rondgelopen. Die 40mm is wel handig tegen voertuigen, maar echt nodig is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Laatst online: 14-09 12:02
Ik lijk vast te zitten in "night mode", het wordt niet meer licht. Enig idee hoe ik hier uit kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
jaapstobbe schreef op zondag 1 april 2018 @ 23:29:
Ik lijk vast te zitten in "night mode", het wordt niet meer licht. Enig idee hoe ik hier uit kom?
Misschien door een missie ? Al met fast travel naar een andere locatie gegaan ?

Nacht is normaal iets van 15 tot 20 minuten, geen idee of je al zo lang gewacht hebt ? Vind het zelf niet echt lekker spelen en het spel ziet er minder mooi uit. Dus iedere keer dat het nacht ik ga ik even 15 minuten iets anders doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neehoor
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16:38
Na wat reviews te hebben gelezen en op basis van goede ervaringen met de laatst gespeelde Ubisoft games (TCGR Wildlands, Watch Dogs 2 en AC Origins) ook deze game aangeschaft.

Net een paar uurtjes gespeeld en ik vermaak mij tot nu toe prima. Wat mij vooral opvalt is hoe soepel het spel draait, zo'n 70 tot 90 fps/ultra instellingen op 1080p. Zeker in vergelijking met Origins waar mijn PC het vrij lastig mee had (mid-range game pc met de redelijk verouderde i7 3770k en 980TI).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Na de eerste 10 uur heb je de game al bijna uitgespeeld ;)
Ik heb er 13 uur overgedaan en dan ben ik er nog niet eens hard doorheen gegaan.

Wel moet ik zeggen dat ik de filmpjes heb overgeslagen, deze waren in mijn ogen te lang en te voorspelbaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Pykow schreef op maandag 2 april 2018 @ 09:51:
[...]

Ik heb er 13 uur overgedaan en dan ben ik er nog niet eens hard doorheen gegaan.

Wel moet ik zeggen dat ik de filmpjes heb overgeslagen, deze waren in mijn ogen te lang en te voorspelbaar.
Jij misschien, ik bij lange na niet :P
Als je enkel de main story line doet lukt het wel maar er is zoveel meer te doen.

Dat geeft de game ook zijn charme imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Laatst online: 14-09 12:02
PilatuS schreef op zondag 1 april 2018 @ 23:49:
[...]

Misschien door een missie ? Al met fast travel naar een andere locatie gegaan ?

Nacht is normaal iets van 15 tot 20 minuten, geen idee of je al zo lang gewacht hebt ? Vind het zelf niet echt lekker spelen en het spel ziet er minder mooi uit. Dus iedere keer dat het nacht ik ga ik even 15 minuten iets anders doen :P
Schijnt een probleem bij heel veel mensen te zijn, e zit vast in dag of nacht modus. Ik wacht mooi op een patch voor ik verder ga.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Pykow schreef op maandag 2 april 2018 @ 09:51:
[...]

Nou, dan ben je er echt wel hard doorheen gegaan hoor. Ik ben nog niet eens klaar met het gebied links-onder te clearen (wat tevens mijn 'start gebied' was) en zit er nu al ruim 8 uur in zitten. Ik moet Freedom Falls zelfs nog bevrijden :+ . Dan heb ik wel ongeveer alle side missions gedaan, bijna alle prepper packs en de collectibles voor dat gebied. En volgens mij is links-onder zelfs nog het kleinste gebied van de 3, het eiland van Father niet meegerekend.

Er is zoveel te doen naast de main missions, zeker als je vanaf het begin af aan jezelf al aanleert dat iedere NPC met een icoontje boven het hoofd gewoon aanspreekt :P

[ Voor 12% gewijzigd door Notna op 02-04-2018 10:08 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:41
Lol gisteren even gekeken hoe lang ik eigenlijk bezig was voordat ik naar een tweede gebied wilde gaan, nadat ik echt álles in het eerste gebied gedaan had (afgezien van 2 sidemissies maar daar moet ik de hele map voor door).

18 uur :9 :+ . Heerlijk, ik hou er van om lekker rustig aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkie123
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-05 22:27

Frenkie123

Lets Mod the World !

Heb een graphics issue die ik maar niet weg krijg; In scenes in het donker zijn mijn characters heel erg donker en met licht gevende ogen. Zodra je buiten stapt in gewoon daglicht is er niets aan de hand. Met een R9 290 zit ik goed op normale specs. Laatste AMD video drivers en settings niet op achterlijk hoog.

My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
Die drugs boten en vrachtwagens missie was trouwens zo gepiept. Ik las en zag op YouTube dat mensen er uren mee bezig waren, de 5 boten heb ik binnen een half uurtje te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Kan iemand mij vertellen wat ik met de deze vrachtwagens moet doen met die "crate" icon ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/duMzIr5u9ffqJiB0RAJ7RPoa/medium.jpg

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
ScrooLoose schreef op maandag 2 april 2018 @ 11:05:
Kan iemand mij vertellen wat ik met de deze vrachtwagens moet doen met die "crate" icon ?

[afbeelding]
looten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Hoe dan? want ik kan niks anders doen met die dingen dan er in rijden :?

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:37
ScrooLoose schreef op maandag 2 april 2018 @ 11:10:
Op de zijkant zit een bedieningspaneel waarmee de achterdeuren van de vrachtwagen open gaan.

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die de panter? en beer als vechtdier hebben en die kunnen vergelijken met Boomer? Leuk zo'n metgezel, maar hij gaat zo vaak dood (als ik weg wil rijden al bijvoorbeeld.) of ik moet hem nogal snel bijbrengen omdat hij geen schade kan hebben. Echt bijzonder irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

ScrooLoose schreef op maandag 2 april 2018 @ 11:10:
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Verwijderd schreef op maandag 2 april 2018 @ 11:22:
Iemand die de panter? en beer als vechtdier hebben en die kunnen vergelijken met Boomer? Leuk zo'n metgezel, maar hij gaat zo vaak dood (als ik weg wil rijden al bijvoorbeeld.) of ik moet hem nogal snel bijbrengen omdat hij geen schade kan hebben. Echt bijzonder irritant
waarom probeer je het zelf niet even? het is al de tweede keer dat je die vraag stelt en blijkbaar heeft niemand er een antwoord op tot nu toe, het switchen is super makkelijk dus het is ook niet zo dat het een keuze is waar mega veel vanaf hangt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DigitalError schreef op maandag 2 april 2018 @ 11:24:
[...]

waarom probeer je het zelf niet even? het is al de tweede keer dat je die vraag stelt en blijkbaar heeft niemand er een antwoord op tot nu toe, het switchen is super makkelijk dus het is ook niet zo dat het een keuze is waar mega veel vanaf hangt ;)
Reden van deze vraag is omdat ik nog niet bij die missie ben (ben nog in Hollands Valley om alles side-missies te doen.) maar bedankt voor je antwoord |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jbk23
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 21:20
Verwijderd schreef op maandag 2 april 2018 @ 11:26:
[...]

Reden van deze vraag is omdat ik nog niet bij die missie ben (ben nog in Hollands Valley om alles side-missies te doen.) maar bedankt voor je antwoord |:(
je hoeft die missie ook niet te hebben.
gewoon naar de locatie gaan van de beer/puma, en daar krijg je dan de quest vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jbk23 schreef op maandag 2 april 2018 @ 11:33:
[...]

je hoeft die missie ook niet te hebben.
gewoon naar de locatie gaan van de beer/puma, en daar krijg je dan de quest vanzelf.
Naja missie, je moet wel nog iets doen (dat was met de drie specialisten van Hollands Valley ook het geval) en bovendien wilde ik nog wachten met vliegen door de hele map voor alleen die specialisten. Dus vandaar mijn vraag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Silenced SA-50 en silenced M249. Beiden niet gelockt (Prestige wapens), dus direct aan te schaffen als je de credits hebt. Dus even wat jagen/vissen voor wat credits en je hebt een combo waar je het hele spel mee door kan in principe. :)
Verwijderd schreef op maandag 2 april 2018 @ 11:22:
Heb de beer nog niet, maar zowel Boomer als Peaches zijn geen vecht dieren. Boomer is een spotter en Peaches is voor stealth kills. Directe confrontaties met automatische wapens of shotguns verliezen ze. Maar dat lijkt me ook wel enigszins logisch.
Pagina: 1 ... 8 ... 17 Laatste