Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

RobinHood schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 14:04:
[...]
Die "zwaar verouderde" hardware heeft meer performance dan de minimumspecs, en zoveel zeggen minimumspecs eigenlijk niet, mijn Phenom II staat zo vaak niet meer bij de minimumspecs, maar dit is letterlijk het eerste spel wat ik speel wat zegt "fuck you", en hell, het is de DRM die dwarsligt, niet het spel.
Ben ik helemaal met je eens, het is ook puur de DRM welke de Phenom II dwarszit. Met de CPU zelf is weinig mis.

Maar je had het kunnen voorkomen door de minimum specs te checken, hier staat de FX serie wel apart genoemd.

Heb je al contact gehad met Ubisoft hierover ? Wellicht hebben ze hiervoor een coulance en kun je je geld terug krijgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
Misschien weer tijd voor een topic-split tussen PC en Console? O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Maichel op 29-03-2018 14:28 ]

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Ik geniet echt van deze game :) heb er inmiddels 12 uurtjes ingestopt, eerste regio vrijwel volledig gedaan (nog een paar side missions te doen) en een stukje van Faith. Lekker psychologisch en over-the-top :) 50% van de storyline nu volgens UPlay.

Game speelt ontzettend lekker op een Vega 64 en een 3440px ultrawide, bijna alles op ultra (behalve shadows) en gewoon AA. Close combat gaat zonder moeite naar de 75fps, maar rijden en wat explosies dipt naar 50-60, gelukkig lost Freesync dat op.
AMD mag vaker samenwerken met game developers! Het is ook opvallend hoe weinig klachten er over performance zijn voor een nieuwe Ubi-release. Bij Nvidia-partnerships was dat écht een ander verhaal.
RobinHood schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:44:
Net ook FC5 gekocht, alleen kan ik het niet spelen, want de DRM vind mijn oude Phenom II niet lief :( Anti-cheat heeft SSE 4.1 nodig, en dat hebben Phenoms niet, de game zelf heeft het niet nodig, en mijn oude x6 1100T moet nog prima voldoen, gezien dat ding even snel of sneller is dan een FX-6300 :/

Koop je eens een spel, zelfs praktisch bij release zodat de Dev echt lekker aan je kan verdienen, krijg je dit soort gezeik :(
Ik had zelf de 960T die je kon unlocken na een 6-core, die overgeklokt waardoor hij op hetzelfde niveau zit als de 1100T. En ja, die CPU was opzich prima... maar ten tijde van Far Cry 4 heb ik 'm vervangen door een i5 4690K. En dat maakte toch een stuk groter verschil dan wat ik had verwacht. Qua frametimes maakt het echt een merkbaar verschil, ik vond het de upgrade meer waard dan dat ik had verwacht destijds.

En nu Ryzen in de winkels ligt (en inmiddels afgeprijsd is), heb je nu zelfs een goed upgrade path beschikbaar :)

Ik begrijp je punt zeker hoor, het is ergens nogal flauw van Ubisoft (en AMD zelf, die werken ook mee aan deze game :P) dat het niet werkt. Maar eerlijk gezegd denk ik dat dit in meer en meer games het geval gaat worden de komende tijd.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die Peacher of die beer als vechtdier heeft? Ben benieuwd of die beter dan Boomer zijn, is een handige kameraad, maar gaat te vaak dood. Als je in gevecht bent met die peggies met die vlammenwerper dan rent hij er doodleuk op af. 10 seconden later zie je hem teruglopen terwijl hij in de fik staat. Niet leuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Die prepper stashes zijn wel even een flinke verbetering tegenover het zoeken naar beeldjes of maskers. Heb die dingen in de vorige games nooit gezocht omdat het mij niet kon boeien. Deze stashes ga ik wel allemaal opzoeken. Sowieso zit er bij de meeste ook wel een soort van kleine missie, in plaats van de ingang van een grot zien te vinden terwijl je er recht boven staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-07 10:16

joskuiper

PapaCooper

Is er ergens wel een tastbare PC versie te bestellen?
Wil graag wel het doosje erbij.
Geen father edition of wat dan ook maar gewoon de game...

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

joskuiper schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 14:40:
Is er ergens wel een tastbare PC versie te bestellen?
Wil graag wel het doosje erbij.
Geen father edition of wat dan ook maar gewoon de game...
Nope, is enkel digitaal voor zover ik heb kunnen vinden. Zelfs de Ubistore biedt geen fysieke versie aan.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
RobinHood schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 14:04:
[...]

Bwah, hij doet het nog prima voor praktisch alle games, heb bijvoorbeeld Watch Dogs 2 zonder problemen kunnen spelen.

En ik had er ook geen moeite mee als ie nu gewoon te traag zou zijn, maar dit is gewoon gekut door DRM, grote kans dat als er een arrrr-versie beschikbaar komt dat ik die wel gewoon kan spelen, en da's toch wel een grote "fuck you" naar mensen die wél betalen voor hun spellen.

Het is ook niet alsof het onmogelijk is om te fixen, No Man's Sky en Mafia 3 hadden dit probleem ook, en dat is gewoon verholpen.

Nouja, in dit tempo de laatste keer dat ik iets van Ubisoft koop.

[...]

Die "zwaar verouderde" hardware heeft meer performance dan de minimumspecs, en zoveel zeggen minimumspecs eigenlijk niet, mijn Phenom II staat zo vaak niet meer bij de minimumspecs, maar dit is letterlijk het eerste spel wat ik speel wat zegt "fuck you", en hell, het is de DRM die dwarsligt, niet het spel.
Een vriendin van mij heeft ook een phenom 2 en heeft dit voorval ook al vaker gehad dus is zeker niet voor het eerst, wel zijn ze achteraf altijd gepatched (bijvoorbeeld RE 7). Er is dus iig wel hoop maar ooit zal je toch die "zwaar verouderde" hardware moeten vervangen, al is het maar voor een console :+

Niet dat je die niet moet vervangen na zo'n 5 jaar maar dat is weer een ander verhaal :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Maichel schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 14:28:
Misschien weer tijd voor een topic-split tussen PC en Console? O-)
Nou, niet echt nodig toch? Maar maakt ons wel weer duidelijk waarom we op een console gamen ;)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 20:07

luigi87

Domotica Fanaticus

Oeps, beter lezen Luigi.

[ Voor 89% gewijzigd door luigi87 op 29-03-2018 16:26 ]

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-09-2020
Poulske schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:45:
[...]

Zoals in het echte leven. :+
In de stad wel indd, daar hoef je geen hoi te zeggen. :+

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Al genoeg gekke dingen meegemaakt in de game, De ai is niet bijster goed maar het levert wel leuke situaties op haha.

http://xboxclips.com/Wout...9c-4d43-b2da-f58e17ea4911

http://xboxclips.com/Wout...e8-4195-a670-5a434ff11576

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:07

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Het valt mij trouwens wel op dat al die enemies hetzelfde er uit zien. Al die dudes met dat beige T-shirt met baard, voelt wel een beetje suf aan eigenlijk :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:08
Vraagje. Telkens als ik met een vriend van mij coop speel, en hij wilt autorijden dan gaat die auto amper vooruit.. in tegenstelling als ik rijd. Hij staat niet op de handrem en ik speel op de PS4. Iemand enig idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Verkeerde topic... :P

[ Voor 110% gewijzigd door Flagg op 29-03-2018 17:52 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:40
Het is wel af te raden om in helikopter alle kampjes te bevrijden. Veel te makkelijk en haalt de fun er wel enigszins uit. Je maait gewoon alles neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 17:52:
Het is wel af te raden om in helikopter alle kampjes te bevrijden. Veel te makkelijk en haalt de fun er wel enigszins uit. Je maait gewoon alles neer.
Bedankt voor de tip. Ik ga dat mogelijk wel doen, ik speel de game vooral om alles te ontdekken. Heb nauwelijks quests gedaan. Ik vermaak me uitstekend met opblazen van silo’s en het aanvallen van secteleden. En ik doe alles te voet, ben dus voorlopig niet klaar met de game :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Piet_Piraat7 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 17:52:
Nee joh: sluipen is veel leuker. Nekken omdraaien terwijl ze mee neuriën op de muziek van de reli zender is veel te cool. Pijl en boog mee, wat werpmessen en je bent zo klaar oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
Zijn hier Co-op spelers toevallig? In farcry 4 zat een “bug” dat je elkaar je wapens kon geven, ook bijvoorbeeld signature. Zo kon een beginnende speler ineens allerlei vette wapens hebben. Kan dit in farcry 5 ook? Ik moet het even weten voor een extra versie die ik wil aanschaffen om te weten of het een deluxe versie moet zijn

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler: title
Voor het verslaan van John Seed, gevecht speelt zich af in de lucht, krijg je een “Affirmation” fighter plane. Ben mezelf aan het betrappen op het feit dat ik al een uur met dat ding aan het rondvliegen ben. Heerlijk stukje speelgoed is dat.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2018 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShDT
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-08 07:50
Om eerlijk te zijn zit ik me soms redelijk te ergeren aan de game. Continue peggies op de weg waar je gewoon njet van af kom. En stealth werkt gewoon nauwelijks. Ik ben inmiddels zo vaak doodgegaan dat het gewoon niet meer leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShDT schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 21:06:
Om eerlijk te zijn zit ik me soms redelijk te ergeren aan de game. Continue peggies op de weg waar je gewoon njet van af kom. En stealth werkt gewoon nauwelijks. Ik ben inmiddels zo vaak doodgegaan dat het gewoon niet meer leuk is.
Tsja, je bent wel een enorme zuiger als hulp-sheriff natuurlijk. Als je nu al moeite daarmee hebt dan staat er je nog wat leuks te wachten als je 1 gebied klaar hebt (john/Jacob of Faith)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 13:03

Trouble

Everything is awesome

Ik heb net een heli gevonden, kan ik die ook ergens stashen of moet ik dat ding opblazen zodat die peggies 'm niet krijgen :?

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Huh, start de game net weer, boomer weg. Hoe krijg je die weer terug?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Trouble schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 21:10:
Ik heb net een heli gevonden, kan ik die ook ergens stashen of moet ik dat ding opblazen zodat die peggies 'm niet krijgen :?
Als het goed is staat boven de heli een symbool wat de waarde is. Meeste Sekte-voertuigen hebben waarde. Om ze bijvoorbeeld in Fall's End te stallen of op te blazen. Als er niets boven "hangt" dan is het een willekeurige heli(van een bewoner bijvoorbeeld) en kun je ermee doen wat je wilt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Paulus07 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 21:11:
Huh, start de game net weer, boomer weg. Hoe krijg je die weer terug?
Menu - Rooster - Boomer selecteren en dan indrukt houden op linkerpijl op je controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShDT
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 21:07:
[...]

Tsja, je bent wel een enorme zuiger als hulp-sheriff natuurlijk. Als je nu al moeite daarmee hebt dan staat er je nog wat leuks te wachten als je 1 gebied klaar hebt (john/Jacob of Faith)
Haha ja ik sta er van te kijken. Heb de meeste Far Crys gespeeld maar ik kan me niet herinneren dat ik er zo moeilijk in kon komen. Net gedood door een fucking kalkoen, echt waar gaat het over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShDT schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 21:14:
[...]

Haha ja ik sta er van te kijken. Heb de meeste Far Crys gespeeld maar ik kan me niet herinneren dat ik er zo moeilijk in kon komen. Net gedood door een fucking kalkoen, echt waar gaat het over..
Kalkoen? Ik begin nu ernstig te twijfelen aan jouw capaciteiten als doorgewinterde FC-speler hoor. Die beesten vliegen/rennen bij mij meteen weg. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShDT
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 21:16:
[...]

Kalkoen? Ik begin nu ernstig te twijfelen aan jouw capaciteiten als doorgewinterde FC-speler
Ik ook :p ach wellicht ff door de zure appel heen bijten. Het ziet er iig wel prachtig uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17:50
ben in far cry 3 ook wel door wilde beesten gekilled :') terwijl ik dan daarvoor een hele encampment had gecleared

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Goede vis spot :D

Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/885/26230591157_89b6e83f6e_o.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
Ik moet ook toegevendat de game erg vreemd aanvoelt. de FoV op de PS4 stoort me: in indoor ruimten ben je snel het overzicht kwijt ofzo. De sterke van dieren valt me ook tegen, en de besturing voelt ook erg clucky aan. Framerate op PS4 is ook niet stabiel en dropt soms wel heel flink.

In de buurt komen van een vlammetje en je staat zo in de fik.

Ik ben vaak aan het zoeken naar luitjes of dieren die ik net heb doodgeschoten. de opties voor 'looten' of 'take' zijn vaak lastig te vinden, soms draai je drie rondjes om iets. Of je ziet heel ff het icoontje 'take' oppoppen, om vervolgens weer drie rondjes en een hele dans uit te voeren om te vinden wat het nou was.

Veel heeft denk ik gewoon met die FoV te maken

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 11:50
Ook mooi, tot 3 keer toe een enemy willen looten en daardoor tot 3 keer toe van wapen switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-08 14:46
Verdwijnen bij jullie soms ook enemies of animals die je net hebt afgeschoten? Draai je je een keer om en poef, weg zijn ze.. en dus ook weg loot :(

Verder valt mij de sterkte van de animals ook op. Of je nou een beer of een hond vol op z'n kop schiet, dood gaan ze niet direct.

@ PC trouwens..

[ Voor 28% gewijzigd door Darker op 29-03-2018 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Jeroenimoes schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:15:
Ik moet ook toegevendat de game erg vreemd aanvoelt. de FoV op de PS4 stoort me: in indoor ruimten ben je snel het overzicht kwijt ofzo. De sterke van dieren valt me ook tegen, en de besturing voelt ook erg clucky aan. Framerate op PS4 is ook niet stabiel en dropt soms wel heel flink.

In de buurt komen van een vlammetje en je staat zo in de fik.

Ik ben vaak aan het zoeken naar luitjes of dieren die ik net heb doodgeschoten. de opties voor 'looten' of 'take' zijn vaak lastig te vinden, soms draai je drie rondjes om iets. Of je ziet heel ff het icoontje 'take' oppoppen, om vervolgens weer drie rondjes en een hele dans uit te voeren om te vinden wat het nou was.

Veel heeft denk ik gewoon met die FoV te maken
Op de PC geen last van deze problemen. Wel zijn de dieren en vijanden op de grond inderdaad soms heel lastig te vinden. Het looten gaat dan 99 van de 100x zonder problemen.
SmooK schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:21:
Ook mooi, tot 3 keer toe een enemy willen looten en daardoor tot 3 keer toe van wapen switchen.
Dat probleem had ik op de PC met FC4 ook vaak, maar bij deze dus niet meer. Ben daar ook wel heel blij mee. Misschien is de muis net iets beter daar voor ? Ik moet soms wel wat bewegen om van pakken naar looten te gaan, alleen gaat dat in een fractie van een seconde voor mij. Na makkelijk 500 loots misschien 1x gehad dat ik een wapen pakte in plaats van de loot. Bij FC4 wel 100x gehad.
Darker schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:22:
Verdwijnen bij jullie soms ook enemies of animals die je net hebt afgeschoten? Draai je je een keer om en poef, weg zijn ze.. en dus ook weg loot :(

Verder valt mij de sterkte van de animals ook op. Of je nou een beer of een hond vol op z'n kop schiet, dood gaan ze niet direct.

@ PC trouwens..
Heb ik ook last van. Zo verdwijnen alle lijken ook als je een outpost overgenoment hebt. Dag alle loot. Ga je te ver weg van dode dieren of mensen verdwijnen ze inderdaad en soms zelfs met te lang een andere kant op kijken.

Verder zelfs bij een missie gehad dat iedereen die raakte direct verdween. Niet eens vallen op de grond, maar compleet weg bij het raken met een sniper.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Om geschoten dieren of bodies makkelijker te kunnen terug vinden (zeker in begroeiing) kijk naar de radar boven in beeld. Er verschijnt een kruisje op de lijn waar een body ligt!

Over het verdwijnen van bodies en dieren, zie mijn filmpje met de koeien... Dat soort dingen zijn wel erg slecht inderdaad ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Was vandaag een dagje vrij.
Vanmiddag denk ik 5 of 6 keer geprobeerd om de “baas” te verslaan van het onderste gebied.
Lukte maar niet en bleef maar dood gaan.

Vanavond de xbox aangeslingerd en was binnen 30 seconde klaar :')
Zelf had ik hem amper geraakt.

Verder werkt het spel wel goed bij mij, geen gekke dingen tegen gekomen.
Moet alleen nog even wennen(?) aan de map. Soms denk ik dat ik ergens heen kan maar dan word ik gewaarschuwd dat ik terug naar het missie gebied moet, ben niet eens een missie aan het doen :+
Vooral bij de goudmijn richting het oost-westen was dit erg..

Speel voornamelijk met bow en sniper inclusief pistool, alles met een silencer.
Erg makkelijk tot nu toe :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-09 16:27

Plainside

I browse when I'm at work

Gisteren ook nog weer gespeeld, wou wat outposts overnemen zoals je normaal gesproken doet in FC.
Kom één keer weer in de buurt van de weg opeens 2 drieman convooi's die iets schreeuwen over Bliss bulltets en shit, en wat naar mij leek iets van 3-5 OP units.
Als verwacht ging ik dood..... bleek het geforceerd een story mission te zijn.... oké dat vond ik toch wel weer jammer, geforceerd missies spelen vind ik perse niet wat.

Ook moet ik zeggen dat ik mijzelf ook wel OP voel hier en daar bij het overnemen van locaties.
Silenced AR-C + Silenced 1911 beetje opletten, meestal "no alarms" omdat ik toch wel snel die runners neer haal.
Tevens is er ook het gevoel dat je toch wel een beetje een elite man bent die juist is getrained en alles.

Het verhaal boeit me totaal niks, lijkt veel op de eerdere delen van de FC-serie waar je die standaard crazy-dude's hebt die je moet afmaken.
Moet alleen nog even meer van die side-quests gaan doen, merk toch wel dat het looten niet zoveel geld geeft als normaal in de FC-serie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Ik had zo moeite om geld te verdienen om eens een beetje juist wapens te kopen. tot ik de tip las om te gaan jagen met Boomer.
Top! die hond wijst je erop waar er dieren zijn en voor je het weet ik je rugzakje vol met dieren en heb je 1500 coins verdient!

Gisteren dus ff een uurtje gehunt en paar van die Prepper spot gedaan. heb ik er 1 bijna op gelost (moest alleen de deur door en was in de kamer) wordt ik verdomme ontvoerd voor een verhaal missie. gelukkig ook niet gelijk ruim een 1000 meter van de plek waar ik bezig was. het is geinig gedaan dat je echt ontvoerd wordt, maar het is ook rete irritant.

En dat vissen, ik kan het niet. snap er niks van. zal eens filmpje opzoeken hoe dat nou werkt. wordt er gek van dat ik geen vis kan binnen halen.

- leeg -

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 06:40
Wat een geweldige Far Cry game. Ik speel hem echt met ontzettend veel plezier. Het verhaal vind ik nog niet eens zo slecht. Het kon wat beter, maar het is een geweldig excuus om ff lekker te knallen. :)

Maar er zijn wel een paar zaken die me opvallen. Ik hoop dat ze dat nog gaan fixen, want het verpest de gameplay:
  • De Guns of Hires lopen me echt ontzettend vaak in de weg
  • Ik ruil heel vaak per ongeluk van wapen omdat het dezelfde button heeft als looten. Ik pak vaker onbedoeld het wapen dan dat ik loot. Verschrikkelijk irritant
  • Als ik in een helicopter vlieg, komt het regelmatig voor dat ik praktisch ge-oneshot wordt door een vliegtuig
  • Voor mijn gevoel zie ik amper wat. De FOV mag echt een stuk groter. Vooral in gebouwen ben ik heel vaak het overzicht kwijt. Al helemaal in een grot met je zaklampje
  • De besturing vind ik erg clunky voelen. Vooral het rennen. Misschien ligt het aan mijn controller, maar ik heb het idee dat ik vaak niet ren
  • Auto-rijden... hallelujah het is 2018! Waarom voelt het nog steeds alsof ik alleen maar aan het slippen ben?! Dat automatisch rijden is een erg welkome toevoeging, maar hij maakt dan wel bochten op een slakkengangetje. En dat geluid wat er dan bijkomt... dat maakt zelfs mijn Ford Fiesta uit de oertijd niet in de modder!
Voor de rest supervet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Laatst online: 11-09 10:15
Ik heb er nu een uurtje of 5 in zitten. Heb nog niet eens één hoofdmissie, behalve dutch island, gedaan :')
Is een goed ding trouwens, omdat ik eerst hele gebieden aan het uitkammen ben voor briefjes, prepperstashes en NPC's die missies voor me hebben. Tussendoor wat jagen. Heb al wel vast die leipe SA-50 sniper met demper gekocht _/-\o_

Vandaag maar eens aan de hoofdmissies beginnen.

zou trouwens niet verkeerd zijn dat ubisoft de hoeveelheid peggies omlaag schroeft met een patch.
wat een chaos elke keer. geen moment rust.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

luigi87 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 09:43:
Ik had zo moeite om geld te verdienen om eens een beetje juist wapens te kopen. tot ik de tip las om te gaan jagen met Boomer.
Top! die hond wijst je erop waar er dieren zijn en voor je het weet ik je rugzakje vol met dieren en heb je 1500 coins verdient!

Gisteren dus ff een uurtje gehunt en paar van die Prepper spot gedaan. heb ik er 1 bijna op gelost (moest alleen de deur door en was in de kamer) wordt ik verdomme ontvoerd voor een verhaal missie. gelukkig ook niet gelijk ruim een 1000 meter van de plek waar ik bezig was. het is geinig gedaan dat je echt ontvoerd wordt, maar het is ook rete irritant.

En dat vissen, ik kan het niet. snap er niks van. zal eens filmpje opzoeken hoe dat nou werkt. wordt er gek van dat ik geen vis kan binnen halen.
Je kan ook de prepper staches looten.
Dit heb ik gedaan bij het onderste landje en had binnen No-time 20k.

Speel je op een console?
Vind vissen zelf erg makkelijk namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Misha schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 09:52:
• Ik ruil heel vaak per ongeluk van wapen omdat het dezelfde button heeft als looten. Ik pak vaker onbedoeld het wapen dan dat ik loot. Verschrikkelijk irritant
Zo herkenbaar. loop je een paar meter verder en kom je er achter dat je favo wapen weg is. ligt die (als die er uberhaupt nog ligt) weer een paar meter terug bij een dood mannetje.
Famous schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 10:05:
[...]

Je kan ook de prepper staches looten.
Dit heb ik gedaan bij het onderste landje en had binnen No-time 20k.

Speel je op een console?
Vind vissen zelf erg makkelijk namelijk.
Ja die prepper staches heb ik ook gedaan. maar denk nu 3 ofzo. want je komt ze vaak pas tegen als je ze hoort van een local.

Nee op PC speel ik.
Ik snap alleen weinig van het binnen halen, ligt aan mij hoor. gaat niet snel genoeg :P
maar je moet de hengel in tegen richting van de vis houden en als die dan beetje rustig weer binnen halen toch?

[ Voor 36% gewijzigd door luigi87 op 30-03-2018 10:11 ]

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Klinkt mij als te veel moeite ga ik wel een beer schieten met mijn .50 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

FFFuuuu

Gisteren was ik veel bezig met Jacob Seed's z'n gebied, maar helaas ging het daar op een gegeven moment over in een eindfase waardoor ik bepaalde personages niet meer heb. Baal hier wel van want ik moest nog terug naar die persoon voor een andere missie, dus mogelijk mis ik daar nu een reward van en sowieso de kleine story details. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Laatst online: 11-09 10:15
luigi87 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 10:08:
[...]
Nee op PC speel ik.
Ik snap alleen weinig van het binnen halen, ligt aan mij hoor. gaat niet snel genoeg :P
maar je moet de hengel in tegen richting van de vis houden en als die dan beetje rustig weer binnen halen toch?
Ja klopt. Op de PS4 is dat vrij simpel door de rechterstick in tegengestelde richting te duwen en met L2 binnenhalen. Bij een visspot trek ik er rustig 2 forellen per minuut uit.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Misha schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 09:52:

• Voor mijn gevoel zie ik amper wat. De FOV mag echt een stuk groter. Vooral in gebouwen ben ik heel vaak het overzicht kwijt. Al helemaal in een grot met je zaklampje
Dit kun je in de settings aanpassen, bij mij staat hij nu op 90, default is 75. Tenminste op de PC dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

[...]

Zo herkenbaar. loop je een paar meter verder en kom je er achter dat je favo wapen weg is. ligt die (als die er uberhaupt nog ligt) weer een paar meter terug bij een dood mannetje.

[...]

Ja die prepper staches heb ik ook gedaan. maar denk nu 3 ofzo. want je komt ze vaak pas tegen als je ze hoort van een local.

Nee op PC speel ik.
Ja praten met mensen en die dingen lezen.
Die werden al wel aangegeven op de map op een gegeven moment.

Vissen doe ik continu “binnenhalen” en de hengel in de tegengestelde richting drukken van de vis.

Als de hengel donker oranje wordt laat ik het los en doe dan weer hetzelfde :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jbk23
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 21:20
[...]

[...]

Nee op PC speel ik.
wat ik doe is hengel tegenovergestelde richting van de vis bewegen, en rechtermuisknop constant inhouden.
pas als de vislijn geel/oranje is dan laat ik de muisknop even los tot dat de lijn weer groen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Famous schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 10:24:
[...]

Ja praten met mensen en die dingen lezen.
Die werden al wel aangegeven op de map op een gegeven moment.

Vissen doe ik continu “binnenhalen” en de hengel in de tegengestelde richting drukken van de vis.

Als de hengel donker oranje wordt laat ik het los en doe dan weer hetzelfde :)
Jbk23 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 10:50:
[...]

wat ik doe is hengel tegenovergestelde richting van de vis bewegen, en rechtermuisknop constant inhouden.
pas als de vislijn geel/oranje is dan laat ik de muisknop even los tot dat de lijn weer groen is.
Ga het nog wel eens proberen als ik meer geduld heb. vindt het vissen eigenlijk niet zo boeiend, maar had wel gelezen dat je het zeker in het begin ff moet doen voor snelle perk punten. en laat ik die nu juist nodig hebben :P
Angeloonie schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 10:22:
FFFuuuu

Gisteren was ik veel bezig met Jacob Seed's z'n gebied, maar helaas ging het daar op een gegeven moment over in een eindfase waardoor ik bepaalde personages niet meer heb. Baal hier wel van want ik moest nog terug naar die persoon voor een andere missie, dus mogelijk mis ik daar nu een reward van en sowieso de kleine story details. :(
werd je weer ontvoerd daarvoor|? want dat is dan wel echt ruk dat je dus zaken mist omdat je dan de verhaal missie moet! spelen.
Iemand al eens geprobeerd er gelijk bij weg te lopen ipv de missie dan maar even te doen?

[ Voor 42% gewijzigd door luigi87 op 30-03-2018 13:07 ]

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-SaveMe- schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 00:18:
Om geschoten dieren of bodies makkelijker te kunnen terug vinden (zeker in begroeiing) kijk naar de radar boven in beeld. Er verschijnt een kruisje op de lijn waar een body ligt!

Over het verdwijnen van bodies en dieren, zie mijn filmpje met de koeien... Dat soort dingen zijn wel erg slecht inderdaad ...

[video]
Wow, dat is inderdaad wel bizar.

Ik stapte gisteren uit de auto en die maakt een backflip in de lucht en komt weer op 4 banden terecht. Als of er C4 onder de voorkant lag. Ook heel bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Boomer deed laatst ook een mooie actie bij mij.
Zat in de auto bij een knakker voor een missie, komen we aan spawnt boomer voor de auto. Wordt geraakt door de auto en boomer kreeg een gelijk een soort lancering (zoals vroeger bij Team Rocket en Pokemon) komt flink wat meters verder op de grond en komt dood leuk kwispelend terug lopen en wil bijna zeggen .... nog een keer :+

Als ik eerlijk ben, laat ze dit alsjeblieft niet fixen. ik vindt het hilarisch wat die IA af en toe doen. Zoals soms ook gratis punten krijgen omdat er een transport wordt geraakt en ik toevallig in de buurt was.

[ Voor 22% gewijzigd door luigi87 op 30-03-2018 11:40 ]

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Tom schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 09:24:
[...]

Dit is heel herkenbaar. Far Cry 3 vond ik heel gaaf. Deel 4 dus ook gelijk aangeschaft toen die uit kwam, maar ik kon er gewoon niet inkomen, terwijl (of wellicht omdat) de game praktisch hetzelfde is. Misschien komt dat omdat je weer met een lege map start, skills moet opbouwen en er totaal geen nieuwigheid of leuk verhaal (nieuwsgierigheid) is waarom je verder wilt spelen.

Een game hoeft het niet over een andere boeg te gooien, maar het moet wel iets bieden waarom je verder wilt spelen. Stukje vernieuwing, leuke setting, tof verhaal. Dat lijkt bij dit deel wel weer het geval te zijn. Twijfelde nog even gezien m'n mindere ervaring met deel 4, maar gezien de positieve berichten (vooral van mensen die deel 4 ruk vonden en deze tof) ga ik 'm ook wel halen :)
Na wat meer spelen kan ik met een gerust hart zeggen, nog steeds erg tof! _/-\o_
Hoe meer uurtjes ik speel, hoe toffer ik het ga vinden. Deze game heeft een hele goede pacing waardoor je lekker door blijft en wilt spelen. Mede doordat alles wat je doet tot zover nut heeft voor je eind doel. het voelt nooit aan alsof je tijd aan het verspillen bent, iets wat ik in deeltje 4 heel erg had...
2dope schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 09:48:
[...]

Bijzonder aangezien veel wapens en hun handling letterlijk kopieën zijn van FC4. Speelde je die op een ander platform?
Nope zelfde platform(en).
Misschien komt het doordat de setting en interface nu wat frisser aanvoelen, het in mijn beleving beter is ;)

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:04

Roshnak

PSN: Roshgill

Ik zit me rot te zoeken naar een fysieke versie van Far Cry 5 voor de PC, maar deze kan ik nergens vinden, bestaat deze überhaupt wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roshnak schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 12:54:
Ik zit me rot te zoeken naar een fysieke versie van Far Cry 5 voor de PC, maar deze kan ik nergens vinden, bestaat deze überhaupt wel?
Even zoeken op 'fysiek' in dit topic levert een schat aan antwoorden op. Maar dat is wel ingewikkeld voor de gemiddelde tweaker ;)

Daarom:
Notna schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 14:43:
[...]

Nope, is enkel digitaal voor zover ik heb kunnen vinden. Zelfs de Ubistore bied geen fysieke versie aan.
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-07 21:42
Edwins1984 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 12:41:
[...]

Nope zelfde platform(en).
Misschien komt het doordat de setting en interface nu wat frisser aanvoelen, het in mijn beleving beter is ;)
Je hebt wel een punt, een wereld van verschil zou ik het niet willen noemen maar bij een aantal wapens merk ik wel dat ze wat meer 'punch' hebben zoals de AK-47/AKM, die zijn echt heerlijk in dit deel, terwijl ze in de vorige delen gevoelsmatig toch een beetje propperschieters waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
De Admiral vangen is moeilijk heb hem zeker een dagdeel aan de hengel gehad maar no way dat ik die vis binnen krijg, in totaal iets van 25 keer geprobeerd maar ik wil daar geen uren aan gaan besteden. Ik denk dat ik de game even op easy voor de Admiral Ik heb al de betere hengel

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
SmooK schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:21:
Zeer irritant. Geen idee waarom ze daar dezelfde knop of toets voor gebruiken. Al regelmatig een vuurgevecht daardoor verloren.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
luigi87 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 11:09:
[...]

[...]

Ga het nog wel eens proberen als ik meer geduld heb. vindt het vissen eigenlijk niet zo boeiend, maar had wel gelezen dat je het zeker in het begin ff moet doen voor snelle perk punten. en laat ik die nu juist nodig hebben :P

[...]

werd je weer ontvoerd daarvoor|? want dat is dan wel echt ruk dat je dus zaken mist omdat je dan de verhaal missie moet! spelen.
Iemand al eens geprobeerd er gelijk bij weg te lopen ipv de missie dan maar even te doen?
Je kunt in het begin al redelijk makkelijk perkpunten halen door in het water naast het starteiland te gaan viseen. En met elk type wapen de nodige kills maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Lekker Ventje schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 13:33:
[...]

Je kunt in het begin al redelijk makkelijk perkpunten halen door in het water naast het starteiland te gaan viseen. En met elk type wapen de nodige kills maken.
Vissen met een wapen. Dus gewoon een kogel erin bedoel je :P
Maar thanks voor de tip, ga ik dat gewoon ff doen voor de perks. want het vissen vindt ik niet zo boeiend. Loop liever doelloos rond en op die de omgeving verkennen :)

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luigi87 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 13:36:
[...]

Vissen met een wapen 8)
Ga ik vanavond eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
luigi87 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 13:36:
[...]

Maar thanks voor de tip, ga ik dat gewoon ff doen voor de perks. want het vissen vindt ik niet zo boeiend. Loop liever doelloos rond en op die de omgeving verkennen :)
Ik pak gewoon de hengel, scheelt weer munitie.

Gisteren een heli met guns gekocht. Wat een fun. De missies komen nog wel een keer, voorlopig doe ik niet veel meer dan ronddwalen, schieten en de boel opblazen :)
Dit weekend arcade eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 13:51:
[...]

Vissen met een wapen 8)
Ga ik vanavond eens proberen.
Dank niet dat het kan, want die vissen verschijnen als je gaat hangelen.
Jammer genoeg zit er geen taiser in het spel. dan konden we puls vissen :+

Maar liggen op het eiland dan alle wapens?

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luigi87 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 14:04:
[...]

Ook zonder Hengelen zie ik zo nu en dan een vis zwemmen.
En een tazer zal leuk zijn om de bad guys mee te laten stuiptrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
[...]

Weet niet of je meteen een hengel hebt vanaf het begin maar als je met de rubberboot vanaf het eiland het water oversteekt heb je een pier waar een paar hengels liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Laatst online: 14-09 15:42
[...]

Behoort dynamietvissen wel tot de mogelijkheden? :+
Ik weet al wat ik vanavond ga proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Lekker Ventje schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 14:19:
[...]

Weet niet of je meteen een hengel hebt vanaf het begin maar als je met de rubberboot vanaf het eiland het water oversteekt heb je een pier waar een paar hengels liggen.
ga wel eens proberen als ik de game weer opstart.
Gaargod schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 14:29:
[...]

Behoort dynamietvissen wel tot de mogelijkheden? :+
Ik weet al wat ik vanavond ga proberen :P
Haha, ja als het werkt ga ik vissen in eens wel heel veel leuker vinden.

[ Voor 37% gewijzigd door luigi87 op 30-03-2018 14:31 ]

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
-SaveMe- schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 00:18:
Was mij totaal niet opgevallen. Goede tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
Ik heb nog steeds de key van Fred Tanner ondanks dat ik op het camp aan het water de key heb gebruikt. Is dit een bug of zo want de key heb ik nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09 14:08
Tweaks, moet ik eerdere delen hebben gespeeld om dit te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
heppe01 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 16:26:
Tweaks, moet ik eerdere delen hebben gespeeld om dit te spelen?
nee deze staat los van alle vorige delen. Als dit je 1e FC game gaat worden is dat perfect te doen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GaryHunt
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-05-2022
Weet niet of het hier al genoemd is, maar op de in-game map staan locaties van voertuigen. De pick-up truck is echter letterlijk vertaald naar ‘oppakken’. Was serieus ff in de war want ik dacht dat er iets was wat ik op moest pakken en was een tijdje aan het zoeken hehe }:|

Wel slordig zo’n domme vertaalfout.

Het is in ieder geval zo vertaald bij de Xbox versie, ps4 en pc weet ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jbk23
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 21:20
pc is ook ontzettend matig vertaald, ik denk dat dat bij alle versie's gelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 22:41
Even een snel vraagje tussendoor: als je die dude met z'n plane (ff ze naam kwijt) unlocked en toewijst, kan je die dan ook die enemy scout plane kapot laten schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
Inmiddels heb ik toch nog de Admiral gevangen na heel wat pogingen. De vis word na meerdere keren missen een keer moe maar daar gaat in je eentje heel wat tijd in zitten. Moeilijkheidsgraat veranderen maakt geen verschil.

Meer mensen last dat de sleutel blijft, ik heb de bug gefilmd
YouTube: Far Cry 5 Fred Tanner key bug?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
DutchOwnage schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 16:41:
Even een snel vraagje tussendoor: als je die dude met z'n plane (ff ze naam kwijt) unlocked en toewijst, kan je die dan ook die enemy scout plane kapot laten schieten?
Yes gelukkig wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 16:03
luigi87 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 11:35:
Boomer deed laatst ook een mooie actie bij mij.
Zat in de auto bij een knakker voor een missie, komen we aan spawnt boomer voor de auto. Wordt geraakt door de auto en boomer kreeg een gelijk een soort lancering (zoals vroeger bij Team Rocket en Pokemon) komt flink wat meters verder op de grond en komt dood leuk kwispelend terug lopen en wil bijna zeggen .... nog een keer :+

Als ik eerlijk ben, laat ze dit alsjeblieft niet fixen. ik vindt het hilarisch wat die IA af en toe doen. Zoals soms ook gratis punten krijgen omdat er een transport wordt geraakt en ik toevallig in de buurt was.
Haha, ja ik had dat met Nick Rye.. Roep hem op een vijandelijk vliegtuig aan te vallen, vliegt hij er meteen frontaal tegenaan, allebei vernietigd.. Brilliant hilarische momenten zijn dat in deze game.. Maar zullen nog wel wat patches komen die o.a. wat AI problemen oplossen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inflatable
Jbk23 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 16:36:
pc is ook ontzettend matig vertaald, ik denk dat dat bij alle versie's gelijk is.
Een van de redenen waarom ik al sinds mensenheugenis altijd alles op Engels laat staan in mijn games.. Ondertiteling dus ook..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Giel1
  • Laatst online: 14-09 10:22
Ik heb destijds ontzettend veel plezier gehad met Far Cry 3 maar daarna na de verhalen over alle herhaling de serie even laten liggen. Deze ga ik denk ik toch maar weer kopen.

Ik ben wel benieuwd naar jullie mening: ik heb zowel een PS4 tot mijn beschikking als een gamelaptop. Op welk platform zouden jullie mij persoonlijk aanraden de game te spelen? Ik vind zelf FPS-games op de PS4 soms wat onwennig qua aim en auto-aim maakt het dan weer wat te gemakkelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 15:45
Giel1 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 19:10:
Ik heb destijds ontzettend veel plezier gehad met Far Cry 3 maar daarna na de verhalen over alle herhaling de serie even laten liggen. Deze ga ik denk ik toch maar weer kopen.

Ik ben wel benieuwd naar jullie mening: ik heb zowel een PS4 tot mijn beschikking als een gamelaptop. Op welk platform zouden jullie mij persoonlijk aanraden de game te spelen? Ik vind zelf FPS-games op de PS4 soms wat onwennig qua aim en auto-aim maakt het dan weer wat te gemakkelijk.
Ieder z'n ding, maar ik spel hem zelf op de PC. Maar dan wel weer met een controller haha. Ultra graphics op 60+fps heeft voor mij de knoop doorgehakt. PS4 speel ik wel weer de exclusives op :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Inflatable schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 17:29:
[...]

Haha, ja ik had dat met Nick Rye.. Roep hem op een vijandelijk vliegtuig aan te vallen, vliegt hij er meteen frontaal tegenaan, allebei vernietigd.. Brilliant hilarische momenten zijn dat in deze game.. Maar zullen nog wel wat patches komen die o.a. wat AI problemen oplossen..
Ja en stiekem hoop ik dat ze het niet fixen, want zoals je zegt leverd het brilliante situaties die je echt wel aan het lachen brengen. Ik noem het geen bug maar een extra feature!

- leeg -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inflatable
Giel1 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 19:10:
Ligt er aan hoe krachtig die laptop is.. Als hij de game aan kan met fatsoenlijke fps op high dan zou ik hem daarop spelen.. Anders PS4..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Damn, op de Xbox X ziet het er echt goed uit :)

* Tom blijft wel Sony-aanhanger, maar op dit moment loopt Microsoft wel voor.

Morgen komt Far Cry 5 hier binnen, heb er zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Gekke Jantje schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 16:55:
Inmiddels heb ik toch nog de Admiral gevangen na heel wat pogingen. De vis word na meerdere keren missen een keer moe maar daar gaat in je eentje heel wat tijd in zitten. Moeilijkheidsgraat veranderen maakt geen verschil.

Meer mensen last dat de sleutel blijft, ik heb de bug gefilmd
YouTube: Far Cry 5 Fred Tanner key bug?
Waarom is dit een bug dan? Mijn voordeur sleutel blijft toch ook aan mijn sleutelbos nadat ik hem gebruikt heb :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:22

SomerenV

It's something!

Even een snel vraagje hier. Een vriendin van me wil co-op spelen en een vriend van me ook. Is het mogelijk om 2 savegames te hebben? Het is ook wel mogelijk om dat ik met die vriendin speel op mijn savegame, en met die vriend op zijn savegame, maar echt handig is dat niet :+

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Vind het wel mooi om te zien hoe alle Far Cry games tot nu toe steeds wat veranderen op een goede manier. Als je kijkt naar FC2 en deze game zijn er zo enorm veel dingen anders waardoor dit spel veel beter is dan die. Neem bijvoorbeeld het rijden naar een objective. Bij FC2 moest ik bij ieder kruispunt kijken waar ik heen moest terwijl er nu een mooi lijntje op de weg staan, nou is dit al wel langer, maar het is 1 van de voorbeelden die het spel een stuk fijner maken. Tegenover FC4 hebben ze nog en hoop andere dingen aangepakt waardoor dit spel een stuk fijner speelt.

Van wat ik nu gespeelt heb vind ik dit toch de beste Far Cry tot nu toe. Hoewel de villan van FC3 beter was vind ik het spel zelf nu wel een stuk fijner om te spelen dan FC3 en helemaal als je het vergelijkt met FC4.

Ik heb het idee dat Ubisoft geluisterd heeft naar de slechte punten in de vorige games en die goed aangepakt heeft. Gelukkig is deze game nu vanaf de launch ook prima te spelen zonder echte problemen. Blijkbaar kan Ubisoft een geweldig spel maken als ze er maar genoeg aandacht aan besteden. Ik ben blij dat deze game uitgesteld is met een paar maanden terwijl FC4 volgens mij dat ook nodig had maar ze het niet gedaan hebben.

Ben nu een uurtje of 10 in de game en klaar met 1 van de 3 gebieden en vind het iedere euro waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PilatuS schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 23:10:

Ben nu een uurtje of 10 in de game en klaar met 1 van de 3 gebieden en vind het iedere euro waard :)
Ben ook zoveel bezig ongeveer, maar nog net op de helft van een gebied. Ik laat me teveel afleiden door van alles :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/890/41122706611_db98bf48ec_o.png

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
-SaveMe- schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 23:58:
[...]

Ben ook zoveel bezig ongeveer, maar nog net op de helft van een gebied. Ik laat me teveel afleiden door van alles :)
Mogelijk wel wat meer dan 10 uur, het is een schatting. Ik doe het sowieso rustig aan en gebruik geen voertuigen. Alles lopend doen en daardoor veel tegenkomen en jagen bevalt goed. Geen zin om van missie naar missie te gaan en er snel doorheen te gaan. Gebruik wel fasttravel, maar daarna nog 400m moeten lopen speelt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PilatuS schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 00:23:
[...]

Mogelijk wel wat meer dan 10 uur, het is een schatting. Ik doe het sowieso rustig aan en gebruik geen voertuigen. Alles lopend doen en daardoor veel tegenkomen en jagen bevalt goed. Geen zin om van missie naar missie te gaan en er snel doorheen te gaan. Gebruik wel fasttravel, maar daarna nog 400m moeten lopen speelt prima.
Ik doe ook nog bijna alles lopend, maar voor een paar missies moeten rijden en dat levert wel mooie chaos op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
-SaveMe- schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 00:50:
[...]

Ik doe ook nog bijna alles lopend, maar voor een paar missies moeten rijden en dat levert wel mooie chaos op ;)
Ik ben begonnen bij het gebied bovenin en daarbij is er weinig rijden nodig. Vind het fijn spelen om de wegen te vermijden, maar als je er begint te schieten op een grote weg word het vrij snel chaos want dan blijven ze komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

SomerenV schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 23:08:
Even een snel vraagje hier. Een vriendin van me wil co-op spelen en een vriend van me ook. Is het mogelijk om 2 savegames te hebben? Het is ook wel mogelijk om dat ik met die vriendin speel op mijn savegame, en met die vriend op zijn savegame, maar echt handig is dat niet :+
Aangezien progressie alleen door de host opgeslagen wordt, maakt het geen drol uit. Je kan de game net begonnen zijn en bij iemand er in springen die het al uitgespeeld heeft bwvs.

Verder neem ik aan dat je op de PC speelt? Bij de XBO is de save per profiel. Ik neem aan bij de PS4 ook. Geen idee hoe de PC dat regelt...

[ Voor 11% gewijzigd door Notna op 31-03-2018 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
Donstil schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 22:21:
[...]

Waarom is dit een bug dan? Mijn voordeur sleutel blijft toch ook aan mijn sleutelbos nadat ik hem gebruikt heb :+
Omdat andere sleutels verdwijnen na het openen van koffers en alleen deze sleutel blijft in me broekzak zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Gekke Jantje schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 10:27:
[...]
Omdat andere sleutels verdwijnen na het openen van koffers en alleen deze sleutel blijft in me broekzak zitten.
Ja misschien een bugje inderdaad. Of het heeft later nog een doel. Verpest de gameplay verder niet dus echt interessant is het ook niet :)
PilatuS schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 01:06:
[...]
Ik ben begonnen bij het gebied bovenin en daarbij is er weinig rijden nodig. Vind het fijn spelen om de wegen te vermijden, maar als je er begint te schieten op een grote weg word het vrij snel chaos want dan blijven ze komen.
Dat is wel een irritant nadeel trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 11:13:
[...]
Dat is wel een irritant nadeel trouwens.
Juist ideaal als je nog een paar challenges moet doen met specifieke wapens. Heb je die perk points zo binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
NLxAROSA schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 11:18:
[...]

Juist ideaal als je nog een paar challenges moet doen met specifieke wapens. Heb je die perk points zo binnen. :)
Haha ja daar was het even handig voor inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:58

swv

Grrr ik word echt helemaal leip van dat vliegtuig dat regelmatig boven mijn hoofd cirkelt. Tot nu toe praktisch alleen Holland Valley verkend maar ga echt regelmatig dood. Neem bijvoorbeeld zo'n missie dat je tankwagens moet overmeesteren en veilig terugbrengen naar het verzet. Dat is echt bijna onmogelijk omdat je van alle kanten regelmatig wordt beschoten.

Maargoed buiten die frustraties is het misschien wel goed dat deze game het je niet te makkelijk maakt. Ik heb overigens bijna alle verzetpunten gehaald, dus misschien ook wel logisch dat men wat agressief wordt als ik voorbij rijdt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
swv schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 12:54:
Grrr ik word echt helemaal leip van dat vliegtuig dat regelmatig boven mijn hoofd cirkelt. Tot nu toe praktisch alleen Holland Valley verkend maar ga echt regelmatig dood. Neem bijvoorbeeld zo'n missie dat je tankwagens moet overmeesteren en veilig terugbrengen naar het verzet. Dat is echt bijna onmogelijk omdat je van alle kanten regelmatig wordt beschoten.

Maargoed buiten die frustraties is het misschien wel goed dat deze game het je niet te makkelijk maakt. Ik heb overigens bijna alle verzetpunten gehaald, dus misschien ook wel logisch dat men wat agressief wordt als ik voorbij rijdt :P
eigenlijk zou het juist onlogisch zijn omdat het 'verzet' meer grip op de regio heeft :P
Pagina: 1 ... 7 ... 17 Laatste