Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-07 21:42
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 18:36:
[...]

Jaa lach soms eerder om de vertaling en kn welke context dan de grap zelf. Hilarisch.

Zoals Hollands Valley, eigenlijk Hollands dorp, heb je ook nog een vent die Dutch heet.
Ja ik weet nog dat ik Far Cry Primal een tijdje in het Nederlands had geprobeerd omdat m'n console nog zo ingesteld stond. Veel tenenkrommende teksten inderdaad maar tegelijkertijd ook wel weer erg grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 18:36:
[...]

Jaa lach soms eerder om de vertaling en kn welke context dan de grap zelf. Hilarisch.

Zoals Hollands Valley, eigenlijk Hollands dorp, heb je ook nog een vent die Dutch heet.
Leuk detail: FC5 speelt zich af in Montana, waar veel geëmigreerde Nederlanders wonen in enkele steden c.q dorpen met namen als Amsterdam(-Churchill) en Holland Hill
Originally called Walrath for farmer A. J. Walrath, Amsterdam was established in 1911 by the Northern Pacific Railway on a branch line between Manhattan and Anceney. The railroad changed the name to Amsterdam because of the large number of Dutch settlers who had moved to the area in the 1890s to grow malting barley to supply the Manhattan Malting Company. Church Hill, or Churchill as it was later shortened by Gallatin County Road Department, is located a mile away and above Amsterdam to the east on a prominent hill. Churchill is the site of the Dutch community's church- the 1st Christian Reformed Church, today known as Manhattan Christian Reformed Church, and related parent-operated private P-12 school, Manhattan Christian School. The large church on the hill is the probable origin of the name.[3] Not to be outdone, The Milwaukee Road Railway designated the other side of "the hill" as Holland, and made a siding for agricultural goods on its railway about two miles to the east, designating it as the Holland Siding.
Vooral leuk als je daar in de buurt bent en de vele verbasterde NL achternamen ziet.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
Vanmiddag gekocht en damn wat een spel. Ziet er prachtig uit en de muziek heerlijk. De cut scenes zijn ook goed uitgewerkt tot nu toe. Toppertje voor mij. Speel zelf op de PC alles op ultra (thank cloud gaming) :)

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:37
Heeft niemand last van dat de stemmen in cut scenes out of sync zijn?

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 09:19
Twijfel of dit een spoiler is, weinig met het verhaal te maken, maar betreft Holland Valley

spoiler:
Ik heb de hele area gecleared, main missies, outposts en properties allemaal stuk. Voor mn gevoel hele gebied ontdekt, maar missions blijft op 46/52 staan. Enig idee wat voor missies dat nog kunnen zijn? Ieder point op de map is blauw, hele gebied is zichtbaar.. geen sterren etc meer staan

[ Voor 3% gewijzigd door co2301 op 28-03-2018 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
co2301 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 20:53:
Twijfel of dit een spoiler is, weinig met het verhaal te maken, maar betreft Holland Valley

spoiler:
Ik heb de hele area gecleared, main missies, outposts en properties allemaal stuk. Voor mn gevoel hele gebied ontdekt, maar missions blijft op 46/52 staan. Enig idee wat voor missies dat nog kunnen zijn? Ieder point op de map is blauw, hele gebied is zichtbaar.. geen sterren etc meer staan
Praten met mensen geeft ook missies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:33
taker1987 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 22:40:
Enige min punt op de ps pro is toch wel de ventilator die je steeds langzamer of sneller hoort gaan blazen ... en in t menu/kaart is het stil . Jammer dat je dan haast word verplicht om met headset te spelen of gewoon wennen aan t lichte geblaas van dat ding
Was voor mij toch wel een reden om over te stappen naar de Xbox X. Soms leek het wel of de Pro wilde gaan opstijgen, zeker met die open wereld games. Het gamen zelf werd er gewoon door verziekt. Ik zat ook verplicht met headset op, triest gewoon... De Xbox X lijkt het allemaal wat makkelijker aan te kunnen, die hoor je haast niet en ziet er grafisch nog net iets beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
PilatuS schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 21:06:
[...]

Praten met mensen geeft ook missies :)
Yes, maar overal waar ik kom (grotere farms/ dorpen) is niks meer te halen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
co2301 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 21:20:
[...]

Yes, maar overal waar ik kom (grotere farms/ dorpen) is niks meer te halen :/
Die komen volgens mij van mensen die random rondlopen en niet in een dorp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 22:20
(Xbox vraag) De game is zeker niet naar Engelse taal te zetten? Alles in mijn Xbox settings staat op English en United States maar het blijft 'klimmen' en 'bewapend konvooi' etc. Zo jammer dit 😫

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Zojuist ook aangeschaft, voor die 41 euro kan er weinig fout aan zijn. Vond Far Cry 4 geweldig (was m'n eerste FC game).

Wanneer komen die DLC's uit? Ander wacht ik nog even met een Season pass halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Kappade schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 21:34:
(Xbox vraag) De game is zeker niet naar Engelse taal te zetten? Alles in mijn Xbox settings staat op English en United States maar het blijft 'klimmen' en 'bewapend konvooi' etc. Zo jammer dit 😫
Moet zo te zien wel te doen zijn:

https://www.giantbomb.com...guage-to-english-1819698/

En
You can change the language when you return to the main menu (hitting options then exit). Game supports English, French, Portuguese, and Spanish. For some reason, you can't set the language the first time you boot up the game.

[ Voor 21% gewijzigd door Notna op 28-03-2018 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:29
Het wordt wel een beetje vervelend dat werkelijk OVERAL peggies opduiken. Je kunt nooit even rustig rond dwalen, zonder dat er weer een auto aan komt rijden.

Hopelijk kunnen ze dit nog patchen?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Rivanov schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 22:03:
Het wordt wel een beetje vervelend dat werkelijk OVERAL peggies opduiken. Je kunt nooit even rustig rond dwalen, zonder dat er weer een auto aan komt rijden.

Het is inderdaad vrij veel. Wat je wel kan doen is als je loopt niet op de weg lopen maar 20 meter verderop in het bos. Dan heb je compleet geen last van al die voertuigen met vijanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeridev
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 13:01
jorank schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 19:46:
Ik heb hier ook veel last van. Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
het draait wel allemaal rete soepel op de pc :D

Kan je trouwens nog iets doen met die zendmasten waar je niet in kan klimmen en waar die kabels rondom lopen? Heb geprobeerd om die dingen op te blazen maar zonder resultaat :P

[ Voor 65% gewijzigd door Paulus07 op 28-03-2018 22:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
jorank schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 19:46:
Joeridev schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 22:41:
[...]

Ik heb hier ook veel last van. Is hier een oplossing voor?
Dat dach ik gister op de ps4pro dus ook te ervaren. Heb vandaag alleen maar wat gejaagd en gevist, dus geen cutscenes gezien. Tijdens t jagen kreeg ik het met een poema aan de stok, waarna ik gesloopt werd door een kalkoen, wtf _O-

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Paulus07 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 22:54:
Kan je trouwens nog iets doen met die zendmasten waar je niet in kan klimmen en waar die kabels rondom lopen?
Je kan er verder niets mee. Er is wel een situatie waar je er 1tje nodig hebt om op een dak te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Kan je trouwens nog iets doen met die zendmasten waar je niet in kan klimmen en waar die kabels rondom lopen? Heb geprobeerd om die dingen op te blazen maar zonder resultaat :P
Daar loop ik ook op vast. Zal vast wel een youtube video online komen hoe je deze moet doen haha.

Verder draait de game soepel 1440p alles op de hoogst mogelijke settings en kwam 1x op 55 fps met veel vuur en chaos.

Wel frustraties gehad doordat ik 1 missie faalde en bij het respawnen staan er opeen 8 mensen naast je en 2 daarvan met schild.
Heb nu wel de holland valley vrijgespeeld en op naar het volgende. Op wst gekke glitches na of dat je soms 2x moet klikken op een toets, is het wel een zeer vermakelijke game.

van anti ubisoft (voornamelijk door de torentjes klimmen) heb ik nu echt genoten van ghost reacon wildlands en farcry5

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
draai hem hier steady op 60fps met 2560*1080 en alles op ultra :) Had ik niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Pykow schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:10:
[...]
van anti ubisoft (voornamelijk door de torentjes klimmen)
Ze hebben tegenover FC3 en FC4 veel irritante dingen er uit gehaalt.

Torentjes klimmen
Deur openen via animatie en knop inhouden.
Loot van lichaam halen via animatie.
Doosje openen via animatie.
Edit: Nog 1tje die gelukkig weg is: Eagle ! Eagle !!!111!. Die Eagle zit nu nog wel in het spel, maar dan 1x per 3 uur en niet 6x per uur. Dat is 1 voorbeeld waarbij FC4 heel irritant was. Als ze iemand 4 uur zouden laten spelen hadden ze het er uit gehaald. Zo zijn er nog wel meer dingen die nu beter zijn als bij FC4. Ik heb FC4 altijd een spel gevonden dat half af was. Er zaten zo enorm veel dingen die slecht afgerond waren. Net zoals bij FC2 was het spel gewoon niet af toen het op de markt kwam.

Vooral een lichaam looten was in FC4 zo enorm irritant als er 20 lijken voor je lagen. Ben er zo blij mee dat het weg is.

Heb nu een paar uurtjes gespeelt en vind deze zo enorm veel beter dan FC4. De engine is nog wel het zelfde maar het ziet er toch net wat mooier uit. Sowieso is het grafisch enorm mooi met alles op de max op 3840x1600. Vind het heerlijk in deze game om vrijwel geen voertuigen te gebruiken en om gewoon lekker rond te lopen en te genieten van de omgeving. De game heeft ook wel wat dingen die wat minder zijn, maar tot nu toen vind ik het toch de beste Far Cry tot nu toe, op 1 misschien na, maar die was voor die tijd ook wel echt geweldig.

[ Voor 18% gewijzigd door PilatuS op 28-03-2018 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
PilatuS schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:08:
[...]

Je kan er verder niets mee. Er is wel een situatie waar je er 1tje nodig hebt om op een dak te komen.
Er is ook nog een side quest waarin je de satellieten bovenin die torens moet slopen vanuit een helikopter (als we het over dezelfde dingen hebben tenminste :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09

Misschien is grappling mogelijk als je die perk hebt. Proberen op te blazen is altijd de beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
CrapperDeCrap schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:31:
[...]

Misschien is grappling mogelijk als je die perk hebt. Proberen op te blazen is altijd de beste optie.
Ik had geprobeerd om het op te blazen zoals in battlefield 3 en 4 werkte. De kabelplatformen opblazen zodat de toren om valt. Maar dat werkte dus niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
PilatuS schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:16:
[...]

Ze hebben tegenover FC3 en FC4 veel irritante dingen er uit gehaalt.

Torentjes klimmen
Deur openen via animatie en knop inhouden.
Loot van lichaam halen via animatie.
Doosje openen via animatie.
Ik vind 't jammer dat de skin-animatie weg is, volgens mij ben ik de enige. Vond dat best wat immersion toevoegen en de huiden van de dieren zagen er in Far Cry 4 ook heel mooi uit van dichtbij dankzij Nvidia HairWorks. Sowieso vond ik het sparen van specifieke, zeldzame huiden voor bepaalde upgrades een leukere manier van progressie dan de ietwat saaie 'perk points' in FC5.

Het looten van vijanden werd wel wat irritant idd, al had je ook die loot takedown wat al een boel scheelde, afhankelijk van je speelstijl natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
2dope schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:34:
[...]

Ik vind 't jammer dat de skin-animatie weg is, volgens mij ben ik de enige. Vond dat best wat immersion toevoegen en de huiden van de dieren zagen er in Far Cry 4 ook heel mooi uit van dichtbij dankzij Nvidia HairWorks. Sowieso vond ik het sparen van specifieke, zeldzame huiden voor bepaalde upgrades een leukere manier van progressie dan de ietwat saaie 'perk points' in FC5.

Het looten van vijanden werd wel wat irritant idd, al had je ook die loot takedown wat al een boel scheelde, afhankelijk van je speelstijl natuurlijk.
Ik snap goed wat je bedoelt. Het nadeel is alleen dat het 10x of 20x leuk is. Niet iedere keer weer achter elkaar als je 4 dieren gedood hebt. Die loot van lijk animatie was ook niet slecht, maar iedere keer weer was gewoon heel irritant. Loot Takedown was inderdaad een mooi iets, maar ik was dus zo'n speler die iedereen kapot schoot, geen stealth speler :P (Brengt mij trouwens wel op het punt dat nu bij FC5 alle lijken weg zijn bij het veroveren van een settlement, die kan je dus niet meer looten achteraf)

Die zeldzame dieren jaren was opzich inderdaad wel leuk, maar toch vind ik dit nu fijner. Bij FC3 was het begin van het spel niets meer dan gelijk gaan jagen om bepaalde dingen te unlocken. Anders liep je rond met 1 wapen die 40 kogels had. Dan hadden ze dat jagen beter voor wat later kunnen bewaren voor speciale dingen, niet om het spel normaal te kunnen spelen. Voor hoe ik speel ben ik blij met hoe FC5 nu is tegenover de vorige games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Grapple hook perk.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekkere game hoor. Maar inderdaad wel erg druk met Peggies. Ik doe het meeste nog te voet en dan loop ik lekker door de bossen, wel zo rustig. maar wat zijn die wolverines aggresief zeg!
Ik wil graag systematisch de map verkennen, maar dat is erg lastig. Zodra je iets spot, of er langs rijd is het gelijk een blauwe point op je map en kun je niet zien of je er nu wel of niet echt bent geweest (gecleared hebt).

Overigens maakt mijn Pro wel een tering herrie met deze game. Stijgt regelmatig echt helemaal op, heb ik nog niet zo erg gehad. Speel met headset en soms hoor ik zelfs met headset op lichtjes op de achtergrond :x

Ik vind die prepper stashes ook erg leuk. Elke is weer een kleine mini puzzle hoe binnen te komen.

En inderdaad de grapple, neem die zo snel mogelijk, kom je op veel plekken mee :)

[ Voor 12% gewijzigd door -SaveMe- op 29-03-2018 00:15 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Far Cry 3 was mijn eerste singleplayer game en nog steeds mijn favoriete, Far Cry 4 en Primal niet echt bijgehouden. Deze schijnt wel goed te zijn dus denk dat ik hem ook maar ga halen. Heb onlangs ook AC Origins gekocht en dat vond ik ook echt een zeer goede game, dus hoop dat deze game mijn verwachtingen ook waarmaakt. Wel zie / lees ik dat de game vooral erg veel schieten is, ook qua missies, hoop wel dat dat me dat bevalt. Wordt dat niet saai na een tijdje? Of zit er wel echt veel verschil tussen de missies? Ik kan me in Far Cry 3 de missie nog herinneren waarin je met een Skrillex nummer een wietplantage moest verbranden :P

[ Voor 15% gewijzigd door Brogala op 29-03-2018 00:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2dope
PilatuS schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:42:
[...]

Ik snap goed wat je bedoelt. Het nadeel is alleen dat het 10x of 20x leuk is. Niet iedere keer weer achter elkaar als je 4 dieren gedood hebt. Die loot van lijk animatie was ook niet slecht, maar iedere keer weer was gewoon heel irritant. Loot Takedown was inderdaad een mooi iets, maar ik was dus zo'n speler die iedereen kapot schoot, geen stealth speler :P (Brengt mij trouwens wel op het punt dat nu bij FC5 alle lijken weg zijn bij het veroveren van een settlement, die kan je dus niet meer looten achteraf)

Die zeldzame dieren jaren was opzich inderdaad wel leuk, maar toch vind ik dit nu fijner. Bij FC3 was het begin van het spel niets meer dan gelijk gaan jagen om bepaalde dingen te unlocken. Anders liep je rond met 1 wapen die 40 kogels had. Dan hadden ze dat jagen beter voor wat later kunnen bewaren voor speciale dingen, niet om het spel normaal te kunnen spelen. Voor hoe ik speel ben ik blij met hoe FC5 nu is tegenover de vorige games.
Waarschijnlijk dachten er meer mensen net zo over gezien de aanpassing :P Het is ook een beetje mierenneuken hoor, ben uiteindelijk erg tevreden over Far Cry 5. Gewoon een heerlijke shooter met een leuk verhaal en een prachtige wereld.

Er zijn in ieder geval een stuk meer verbeteringen dan zaken die er in mijn optiek iets op achteruit zijn gegaan. Ik heb de game op medium uitgespeeld en achteraf gezien was dat wel iets te makkelijk. Vooral hoe relatief snel je 'overpowered' bent verbaasde mij. Bijv. de LMG met een goede scope is zo enorm OP, en dat wapen had ik echt al heel vroeg in handen. Heb nu op Hard via Outpost Master nog eens wat outposts opnieuw gedaan en je gaat een stuk sneller dood, maar volgens mij is dat de enige verandering in moeilijkheid. Je wordt bijv. niet eerder gezien en er zijn niet meer vijanden. Ook waren de outposts uiteindelijk m.i. allemaal net iets makkelijker ('dunbevolkter') dan bijvoorbeeld in FC4 waar je ook die fortresses had.

Verder had ik het idee dat er wat minder nadruk is op takedowns (ik miste double takedowns, double death from above/below, grenade takedown, sowieso allemaal wat minder vaak toepasbaar, en de 'signature stab' miste ik een beetje). Dit hangt ook samen met de moeilijkheidsgraad want eerder was het zo dat hoe moeilijker een outpost c.q. hoe hoger de difficulty setting, hoe meer je geneigd was een stealthy benadering te hanteren. Gelukkig zijn daar ook een aantal toffe dingen voor in de plaats gekomen, zoals een paar voortreffelijke melee-wapens en -animaties O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:33
-SaveMe- schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 00:13:

Overigens maakt mijn Pro wel een tering herrie met deze game. Stijgt regelmatig echt helemaal op, heb ik nog niet zo erg gehad. Speel met headset en soms hoor ik zelfs met headset op lichtjes op de achtergrond :x
Xbox X is de oplossing. Alsof je console uitstaat. Heerlijk gamen, tegenover dat geblaas van de Pro :)

[ Voor 17% gewijzigd door Nol_NL op 29-03-2018 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
2dope schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 00:19:
[...]

Vooral hoe relatief snel je 'overpowered' bent verbaasde mij. Bijv. de LMG met een goede scope is zo enorm OP, en dat wapen had ik echt al heel vroeg in handen.
Hier het zelfde maar dan op een andere manier. Een sniper gekocht met silencer en dikke scope. Verder het standaard geweer dat alle vijanden hebben met silencer. Dan nog de 40mm grenade launcher erbij voor de voertuigen en klaar. Meer heb je gewoon niet nodig.

Ik was eerst heel moelijk bezig om voldoende geld te krijgen om wat fatsoenlijks te kopen. Maar nu ik deze wapens op deze manier zo heb is er verder gewoon niets meer nodig. Nog niet eens klaar met 1 van de 3 gebieden en geen idee wat ik met mijn 25k dollar zou moeten doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
PilatuS schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 00:29:
[...]

Hier het zelfde maar dan op een andere manier. Een sniper gekocht met silencer en dikke scope. Verder het standaard geweer dat alle vijanden hebben met silencer. Dan nog de 40mm grenade launcher erbij voor de voertuigen en klaar. Meer heb je gewoon niet nodig.

Ik was eerst heel moelijk bezig om voldoende geld te krijgen om wat fatsoenlijks te kopen. Maar nu ik deze wapens op deze manier zo heb is er verder gewoon niets meer nodig. Nog niet eens klaar met 1 van de 3 gebieden en geen idee wat ik met mijn 25k dollar zou moeten doen :P
Dat dus :)

Het mooie is dat het niet makkelijk is op een negatieve manier, want je kunt nog steeds wel op dodelijke wijze verrast worden door een vijandelijk vliegtuig, een gevechtsheli, een goed gepositioneerde sluipschutter of pick-up met mounted gun, smoke grenades, gesprayed worden door stinkdieren, grizzlyberen en poema's die plotseling opduiken, vijandelijke mortiers, zooi die opeens in de fik vliegt of naast je ontploft... Far Cry O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
2dope schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 00:53:
[...]

Dat dus :)

Het mooie is dat het niet makkelijk is op een negatieve manier, want je kunt nog steeds wel op dodelijke wijze verrast worden door een vijandelijk vliegtuig, een gevechtsheli, een goed gepositioneerde sluipschutter of pick-up met mounted gun, smoke grenades, gesprayed worden door stinkdieren, grizzlyberen en poema's die plotseling opduiken, vijandelijke mortiers, zooi die opeens in de fik vliegt of naast je ontploft... Far Cry O+
Valt met mijn gear en manier van doen dan wel weer mee. Een vliegtuig is lastig, de rest is eigenijk geen probleem. De heli's snipe ik de piloot bijvoorbeeld en voertuigen zijn met de 40mm ook geen probleem. Hoewel je voor de voertuigen nu 2 rounds nodig tegenover de 1 wat veel te makkelijk was in FC4 en eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 08:35
PS 4 vraag: Ik weet niet of het aan mij ligt of het niet begrijp maar als ik iets heb gedaan (zoals langs het water mensen neerknallen en dan burger bevrijden) en ik kom dan later daar weer langs staan die gasten er weer op dezelfde plek met een burger,,,,? Is dit normaal? Merk het ook bij andere plekken of dingen die ik vrij speel om vervolgens alles weer te doen later...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Beatz schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 01:15:
PS 4 vraag: Ik weet niet of het aan mij ligt of het niet begrijp maar als ik iets heb gedaan (zoals langs het water mensen neerknallen en dan burger bevrijden) en ik kom dan later daar weer langs staan die gasten er weer op dezelfde plek met een burger,,,,? Is dit normaal? Merk het ook bij andere plekken of dingen die ik vrij speel om vervolgens alles weer te doen later...
Dat zijn gewoon vaste spawnpoints voor die npc's, dus je kunt ze 100 keer doodschieten, over een paar minuten staan ze er weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Het draait ook allemaal rete soepel op de One X :D

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus73
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09 14:44
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 18:37:
...
PS: Tweakers, waar blijft jullie Review?
Nog steeds niet?

Intel 14600KF@5,0Ghz | RTX4080 | 32Gb DDR5@6000Mhz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• co2301
Donstil schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 07:38:
[...]

Het draait ook allemaal rete soepel op de One X :D
Op de ps4pro ook hoor ;) Die herrie van de fans herken ik niet, speel niet eens met headset.

Iemand al gevonden waar je je Playtime kan zien? Kan het gewoon nergens vinden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:29
-SaveMe- schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 00:13:
Lekkere game hoor. Maar inderdaad wel erg druk met Peggies. Ik doe het meeste nog te voet en dan loop ik lekker door de bossen, wel zo rustig. maar wat zijn die wolverines aggresief zeg!
Ik wil graag systematisch de map verkennen, maar dat is erg lastig. Zodra je iets spot, of er langs rijd is het gelijk een blauwe point op je map en kun je niet zien of je er nu wel of niet echt bent geweest (gecleared hebt).

Ik vind die prepper stashes ook erg leuk. Elke is weer een kleine mini puzzle hoe binnen te komen.

En inderdaad de grapple, neem die zo snel mogelijk, kom je op veel plekken mee :)
Dat doet mijn PS4 Pro wel met meer games.. erg irritant.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:37
co2301 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 08:11:
[...]

Op de ps4pro ook hoor ;) Die herrie van de fans herken ik niet, speel niet eens met headset.

Iemand al gevonden waar je je Playtime kan zien? Kan het gewoon nergens vinden 8)7
Volgens mij kan je dat zien op de FC5 website :)

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
PilatuS schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 01:10:
[...]

Valt met mijn gear en manier van doen dan wel weer mee. Een vliegtuig is lastig, de rest is eigenijk geen probleem. De heli's snipe ik de piloot bijvoorbeeld en voertuigen zijn met de 40mm ook geen probleem. Hoewel je voor de voertuigen nu 2 rounds nodig tegenover de 1 wat veel te makkelijk was in FC4 en eerder.
Ah, ja voor rijdende voertuigen gebruikte ik meestal remote of proximity explosives, is het ook in één keer afgelopen en je kunt snel achter elkaar gooien. Die RAT4 met heat-seekers blijft ook een genot om te gebruiken. Verder vind ik het wel jammer dat het qua side-arms een beetje dungezaaid is, bijv. geen D50 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• logix147
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20:54
co2301 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 08:11:
[...]

https://far-cry-arcade.ubi.com/nl-nl/profile/me - daar kun je gewoon je stats volgen of via de Uplay app

===

Ik heb met mijn Pro ook nergens last van dat die rare geluiden maakt, herken het wel dat hij dit doet als die in de achtergrond ook aan het updaten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Rivanov schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 08:16:
[...]

Dat doet mijn PS4 Pro wel met meer games.. erg irritant.
Klopt, mijn vriendin zat gisteren in de keuken en ik was letterlijk lekker met FC5 aan het blazen. Het viel haar gewoon op dat het apparaat een enorm kabaal maakte boven het geluid van mijn speakers uit. Het zijn momenten en verschilt heel erg per game. Bij AC Origins, grafisch ook een knappe game, hoor ik de pro niet.

Het is gelukkig niet zo erg als killzone shadow fall of until dawn op mijn oude ps4..... ik dacht echt dat ie het zou begeven bij die games. De PS3 kon er ook wat van, maar de PS4 is bij mij (ook de pro) echt veel erger.

In de cutscenes van COD WW2 steeg mijn pro ook steeds op. Tijdens het game gewoon stil overigens.

[ Voor 7% gewijzigd door Hulleman op 29-03-2018 08:47 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Rivanov schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 22:03:

Wat is een peggie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 17:23
Project at Eden's Gate. Zijn dus alle gekkies ;)

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Maurice079 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 08:55:
[...]

Project at Eden's Gate. Zijn dus alle gekkies ;)
Het moge duidelijk zijn dat ik het spel nog niet heb :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 15:42
Beatz schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 01:15:
PC antwoord :+
Als de Peggies langs een 'zone grens' staan, komen ze alweer terug als je de zone uit- en weer in gaat.
Bijvoorbeeld bij oversteek over het water van Holland Valley naar Henbane River. Ik knalde de Peggies omver, stapte in 'n boot naar Henbane, crosste blijkbar de 'grens', draaide me vervolgens om (das dus nog geen 10 sec. later) en ze stonden er alweer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Hulleman schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 08:45:
[...]

Klopt, mijn vriendin zat gisteren in de keuken en ik was letterlijk lekker met FC5 aan het blazen. Het viel haar gewoon op dat het apparaat een enorm kabaal maakte boven het geluid van mijn speakers uit. Het zijn momenten en verschilt heel erg per game. Bij AC Origins, grafisch ook een knappe game, hoor ik de pro niet.

Het is gelukkig niet zo erg als killzone shadow fall of until dawn op mijn oude ps4..... ik dacht echt dat ie het zou begeven bij die games. De PS3 kon er ook wat van, maar de PS4 is bij mij (ook de pro) echt veel erger.

In de cutscenes van COD WW2 steeg mijn pro ook steeds op. Tijdens het game gewoon stil overigens.
ik zit te kijken naar die alternatieve fans voor de pro.. die van mij lijkt wel een vliegtuig die opstijgt. heeft iemand hier ervaring mee? die klik je aan de achterkant zeg maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
jorank schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 08:19:
[...]

Volgens mij kan je dat zien op de FC5 website :)
Thanks!
logix147 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 08:36:
[...]

https://far-cry-arcade.ubi.com/nl-nl/profile/me - daar kun je gewoon je stats volgen of via de Uplay app

===

Ik heb met mijn Pro ook nergens last van dat die rare geluiden maakt, herken het wel dat hij dit doet als die in de achtergrond ook aan het updaten is.
Wel de laatste plek waar ik dat zou verwachten, maar goed :) ty!
shakespeare schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 09:09:
[...]

ik zit te kijken naar die alternatieve fans voor de pro.. die van mij lijkt wel een vliegtuig die opstijgt. heeft iemand hier ervaring mee? die klik je aan de achterkant zeg maar...
Is het niet gewoon een stof issue? Even goed schoonmaken/ uitblazen? Merk zelf weinig van herrie/ fans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 01:07

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik kan dat dus echt niet.. In het NL spelen.. pff

Gisteren 2 uurtjes gespeeld en het gevoel dat ik 0 vooruitgang heb geboekt doordat ik allemaal random shit tussendoor aan het doen ben. Ben je onderweg naar een missie kom je weer 5 dingen tegen en tegen de tijd dat je die klaar hebt heb je er weer 10 bij. Rete-irritant maar wel heel goed voor de speelduur. Ik kan niet zo heel veel spelen en moet het verdelen over FC5 en PUBG dus voordat ik met FC5 klaar ben (ik doe dit soort games altijd 100%) zijn we wel wat maanden verder :D

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 17:50
Ik lees wat reacties van mensen die zeggen dat het bij jullie goed loopt kunnen jullie ook je specs posten?

Wat voor gpu/cpu combinatie?

Ik heb zelf inmiddels al een wat oudere game pc (i7 3770k/ gtx 980) en ik vraag mij af of dit nog 60fps is met 1080p ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:38
MetalSonic schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 09:42:
Ik lees wat reacties van mensen die zeggen dat het bij jullie goed loopt kunnen jullie ook je specs posten?

Ik heb zelf inmiddels al een wat oudere game pc (i7 3770k/ gtx 980) en ik vraag mij af of dit nog 60fps is met 1080p ;)
Dat moet wel lukken lijkt me. Ik heb geen FPS counter maar op 2560x1080 loopt het soepel op de 1 na hoogste settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

cpu: i7 7700K
gpu: MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G
ram: 16GB • DDR4 • 3.200Mhz
game draait op een SSD

resolutie: 2560x1080
settings: ultra

Speelsessie gisteren: video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
418O2 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 09:43:
[...]

Dat moet wel lukken lijkt me. Ik heb geen FPS counter maar op 2560x1080 loopt het soepel op de 1 na hoogste settings.
welke setup heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Angeloonie schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 09:27:
Ik kan dat dus echt niet.. In het NL spelen.. pff

Gisteren 2 uurtjes gespeeld en het gevoel dat ik 0 vooruitgang heb geboekt doordat ik allemaal random shit tussendoor aan het doen ben. Ben je onderweg naar een missie kom je weer 5 dingen tegen en tegen de tijd dat je die klaar hebt heb je er weer 10 bij. Rete-irritant maar wel heel goed voor de speelduur. Ik kan niet zo heel veel spelen en moet het verdelen over FC5 en PUBG dus voordat ik met FC5 klaar ben (ik doe dit soort games altijd 100%) zijn we wel wat maanden verder :D
ja in het begin had ik dit ook.. in die holland area zie ik dat ik maar 15/50 missions gedaan heb haha.. het begint nu allemaal wel wat te wennen.

dikke game vindt ik.. sommige momenten in de game maken het verschil.. :) we zijn als gamers ook erg verwend geworden.

als ik de game een cijfer mag geven krijgt deze van mij een 9. ik hoop hem uitgespeeld te hebben als god of war komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:38
Zie link in mijn sig. Ryzen 5 1600 op 3.7ghz en geheugen loopt op 3000mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

1920x1080 @80+fps (heb het niet heel erg in de gaten gehouden maar iig heel soepel), weet ook niet welke settings ingame, heb het via nvidia optimized staan.

Heb een i7 7700K en een GTX 980.

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 29-03-2018 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Paulus07 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 09:45:
[...]

cpu: i7 7700K
gpu: MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G
ram: 16GB • DDR4 • 3.200Mhz
game draait op een SSD

resolutie: 2560x1080
settings: ultra

Speelsessie gisteren: video
Leuke stream hoor, ben 't nu aan 't kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Angeloonie schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 09:49:
[...]

80+fps (heb het niet heel erg in de gaten gehouden maar iig heel soepel), weet ook niet welke settings ingame, heb het via nvidia optimized staan.

Heb een i7 7700K en een GTX 980.
das een relatief nieuwe cpu met een relatief oude video kaart. Heb je je video kaart uit je vorige game pc gehaald en in een nieuwe gezet? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
[b][message=54742649,noline]co2301 schreef op donderdag 29 maart

Is het niet gewoon een stof issue? Even goed schoonmaken/ uitblazen? Merk zelf weinig van herrie/ fans.
Vraag ik me af hoor. Toen mijn pro gloedjenieuw was maakte ie ook al lawaai...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

MetalSonic schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 09:54:
[...]

das een relatief nieuwe cpu met een relatief oude video kaart. Heb je je video kaart uit je vorige game pc gehaald en in een nieuwe gezet? :+
Niet helemaal :P Halverwege vorig jaar heb ik mijn CPU+Mobo+RAM vervangen omdat die nogal aan het bottlenecken waren met PUBG. :P De GTX980 had ik half 2016 gehaald als upgrade voor de GPU.
Voorlopig speelt dit prima maar de GPU zal wel weer de bottleneck gaan worden op een gegeven moment, dus dan gaat die weer vervangen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Hulleman schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 09:57:
[...]

Vraag ik me af hoor. Toen mijn pro gloedjenieuw was maakte ie ook al lawaai...
nee geen stof issue... hij staat wel tegen een kast aan. heb hem ook al eens verplaatst.. maakt niks uit. het apparaat stijgt gewoon op bij zware games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Angeloonie schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:00:
[...]

Niet helemaal :P Halverwege vorig jaar heb ik mijn CPU+Mobo+RAM vervangen omdat die nogal aan het bottlenecken waren met PUBG. :P De GTX980 had ik half 2016 gehaald als upgrade voor de GPU.
Voorlopig speelt dit prima maar de GPU zal wel weer de bottleneck gaan worden op een gegeven moment, dus dan gaat die weer vervangen worden.
ah op die manier ;)

Btw verhaaltechnisch :9 de overheid grijpt toch in het spel nog niet in omdat alles zich binnen 24 uur afspeelt? en daarom is er geen National Guard of het leger oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• editoor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-09 13:21
Wie ergert zich ook aan de weaponhandeling die echt veel te makkelijk is. Even 10 headshots achter me kaar schieten is zo bijzonder niet. Het is echt veel te makkelijk. Het gebrek aan realisme in de game begint nu wel een grote ergenis te worden. Deel 3 en 4 konden er nog mee weg komen, maar nu ben ik er helemaal klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
MetalSonic schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 09:53:
[...]

Leuke stream hoor, ben 't nu aan 't kijken. :)
Vooral veel rond klooien :P
Dat het maar weer snel avond is, kan ik weer verder. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-09-2020
Ik vind het jammer dat er geen losse savegames zijn zoals bij The Witcher 3. Ach zo is er voor iedereen wel een min punt te vinden.

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Heb de game verder nog niet, maar je hoeft toch niet mega veel te grinden om iets leuks te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Paulus07 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:21:
[...]

Vooral veel rond klooien :P
Dat het maar weer snel avond is, kan ik weer verder. :+
Op basis van je stream mijn bevindingen :9

Eerst de plusjes :D
+ prachtig leveldesign, mooie vergezichten, sfeer, eigenlijk doet het me soms denken aan Alan Wake en dat is een enorm compliment want dat is één van mijn favoriete games!
+lekker veel kunnen kloten/ kutten :) heerlijk hierom far cry 1 t/m 4 gespeeld :>
+ doggy <3, i love doggies _/-\o_

Minpunten
- ja ok de eerste is een quasi minpunt maar wat is die bow overpowered :') je bent al stil als een ninja en dan zag ik dat je soms als je in de buurt mikte al een one shot kill had, maarja das een klein ding
- pop up :o toch best wel aanwezig als je bijvoorbeeld dat water vliegtuig pakt..... en dat met jouw systeem, tja ik snap wel dat 't moet anders heb je echt een 1080ti x 2 nodig voor 60 fps (wil je echt ALLES) al kunnen zien op afstand

mja ik wacht nog even op een price drop denk ik heb nog een backlog en het spel is voor mij niet vernieuwend genoeg om er 60 euro aan uit te geven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
jaaoie17 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:38:
Heb de game verder nog niet, maar je hoeft toch niet mega veel te grinden om iets leuks te krijgen?
Volgens mij niet. Als ik reviews moet geloven krijg je vrij simpel de meest dikke wapens. Heb nu 2uur gespeeld en heb nog wel weinig bijzonders. Nog geen dikke sniper ofzo, maar schijnt allemaal prima voor elkaar te boksen zijn zonder achterlijke grind. Key is wel zorgen dat je geld verzameld door te jagen en prepperstashes te zoeken. Kun je vanzelf kopen wat je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
MetalSonic schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:49:
[...]

+ prachtig leveldesign, mooie vergezichten, sfeer, eigenlijk doet het me soms denken aan Alan Wake en dat is een enorm compliment want dat is één van mijn favoriete games!
+lekker veel kunnen kloten/ kutten :) heerlijk hierom far cry 1 t/m 4 gespeeld :>

Minpunten
- ja ok de eerste is een quasi minpunt maar wat is die bow overpowered :') je bent al stil als een ninja en dan zag ik dat je soms als je in de buurt mikte al een one shot kill had, maarja das een klein ding
- pop up :o toch best wel aanwezig als je bijvoorbeeld dat water vliegtuig pakt..... en dat met jouw systeem, tja ik snap wel dat 't moet anders heb je echt een 1080ti x 2 nodig voor 60 fps (wil je echt ALLES) al kunnen zien op afstand

mja ik wacht nog even op een price drop denk ik heb nog een backlog en het spel is voor mij niet vernieuwend genoeg om er 60 euro aan uit te geven. :P
popup blijf je denk in elke game wel houden. gelukkig merkte ik het enkel met vliegen inderdaad.
En alles staat al op ultra met settings dus prima voor nu :P

Lopen in de game is toch leuker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Paulus07 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:54:
[...]

popup blijf je denk in elke game wel houden. gelukkig merkte ik het enkel met vliegen inderdaad.
En alles staat al op ultra met settings dus prima voor nu :P

Lopen in de game is toch leuker :D
Jouw stream op 1:46 dat is echt Alan Wake _O_ die bos setting is awesome. Beetje pop up went idd snel hoor had ik iig bij Fc4...... Ik heb wat gegoogl'd en lees nu ook op andere websites dat als je deel 3 en deel 4 goed kon spelen dan lukt 5 ook dus ik weet nu dat ik mij daar geen zorgen over hoef te maken. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
[...]

Minpunten
De boog is op peggies vrij sterk, maar op dieren doet het amper wat. Had gisteren een poema omgetoverd tot cactus en dat beest leefde nog.

Zijn er ook sterkere bogen te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ik kom maar niet in het spel, is het eerste spel wat ik weer speel in maanden, maar tis allemaal a bit too much.

Je kan geen 20m lopen zonder weer iets tegen te komen met een sidemissie met 3 vervolg missies, of ze schieten op je.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-09 16:27

Plainside

I browse when I'm at work

Gisteren toch maar even aangeschaft.
Heb genoten van FC3/4, primal had ik geen interesse in.

Eerste keer dat ik het spel speelde gelijk zo'n HOLY SHIT momentje waarvan ik dacht dit is fucking prachtig.
Ook sta ik er versteld van hoe soepel het allemaal loopt, hoewel ik nog niet wat aan de settings heb gedaan(naast motion blur uit zetten).
Alles staat nu op high, en krijg ik toch wel consistent 60 FPS op Borderless.

Valt me ook op dat je, je kop er bij moet houden als je aan het spelen vooral bij de eerste town die je bevrijdt.
Dacht ik even snel te doen maar toch 2-4x doodgegaan, ofwel dat vliegtuig of die vips.

Ga er zeker nog wel aardig wat uren in steken, het valt me ook op dat je handje niet zo vast wordt gehouden als normaal, geeft gevoel van meer vrijheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Laatst online: 00:24
[...]

Minpunten

Hij is al rond de 40 euro hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Laatst online: 21:20

TTLCrazy

Listen to Frankie

[...]
Hij is op tenminste 1 site al voor 28 EURO te krijgen. Ik weet niet of dat verder genoemd mag worden (is volgens mij 100% legaal).

Niet dus, was de season pass waar @MitchellHearth mij op attendeerde :)

[ Voor 9% gewijzigd door TTLCrazy op 29-03-2018 11:33 ]

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 15:45
TTLCrazy schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:21:
[...]

Hij is op tenminste 1 site al voor 28 EURO te krijgen. Ik weet niet of dat verder genoemd mag worden (is volgens mij 100% legaal).
Ik vermoed dat je in de war bent. Het enige wat ik voor 28 euro kan vinden is de Season Pass, maar dat is exclusief de base game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 20:07

luigi87

Domotica Fanaticus

2dope schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 18:29:
[...]

Klopt. Je speelt hem in het Nederlands? Respect hoor :P

Is hier iemand al uitgebreid aan de slag geweest met de arcade editor? Die is echt behoorlijk uitgebreid (en een enorme tijdvreter). Ben nog niet echt mooie levels tegengekomen, zelfs degene van Ubisoft zelf zijn meh. Maar er zit wel veel potentie in m.i.
Moet je de Uplay instellingen aanpassen of ingame om over te gaan op engels.
Wordt zwaar geïrriteerd van het Nederlands in die game.

Edit:
En antwoord gevonden, ingame

https://gathering.tweaker...quote_message/54740099/20

[ Voor 8% gewijzigd door luigi87 op 29-03-2018 11:37 ]

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Flagg schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:06:
Ik kom maar niet in het spel, is het eerste spel wat ik weer speel in maanden, maar tis allemaal a bit too much.

Je kan geen 20m lopen zonder weer iets tegen te komen met een sidemissie met 3 vervolg missies, of ze schieten op je.
valt mee in het begin mischien... duurt even voordat je er echt in zit.

ik vindt het echt een dik spel, primal heb ik me ook mee vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
luigi87 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:34:
[...]

Verkeerde gequote denk ik? Ik heb 'm gewoon op Engels staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

shakespeare schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:34:
[...]

valt mee in het begin mischien... duurt even voordat je er echt in zit.

ik vindt het echt een dik spel, primal heb ik me ook mee vermaakt.
Oh ja vind het ook wel leuk hoor maar ik moet wat meer negeren denk ik, en wat meer het verhaal volgen. Heb als laatste een sidemission gedaan en toen ik die klaar had (electra malloot) had ik ff een gevoel van, " waar was ik ook alweer mee bezig" :P

En werd vervolgens plat gereden door een peggie in een pickup... }:| :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

2dope schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:37:
[...]

Verkeerde gequote denk ik? Ik heb 'm gewoon op Engels staan
Nope jij begon erover, dus denk ga jou gewoon lekker quoten ;)
Maar had me antwoord al gevonden.
Flagg schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:47:
[...]

Oh ja vind het ook wel leuk hoor maar ik moet wat meer negeren denk ik, en wat meer het verhaal volgen. Heb als laatste een sidemission gedaan en toen ik die klaar had (electra malloot) had ik ff een gevoel van, " waar was ik ook alweer mee bezig" :P

En werd vervolgens plat gereden door een peggie in een pickup... }:| :P
Heb je je al eens vergist in de bestuurder van zo een traktor met een gehakt molen voorop?
Ik zag hem aankomen en hij maakte gehakt van 2 peggies, dus ik dacht ow leuk een local die mee gaat helpen. dus ik blijf voor dat ding staan. Is het een &#@^$*^ Peggie, dus daarna was ik gehakt.

[ Voor 56% gewijzigd door luigi87 op 29-03-2018 11:50 ]

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

luigi87 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:34:
[...]

Edit:
En antwoord gevonden, ingame

https://gathering.tweaker...quote_message/54740099/20
*edit*

[ Voor 25% gewijzigd door Dhrax op 29-03-2018 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
luigi87 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:47:
[...]

Nope jij begon erover, dus denk ga jou gewoon lekker quoten ;)
Maar had me antwoord al gevonden.
Ah het was een vraag, ik miste een vraagteken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Edit?
Had je bericht al wel gelezen, maar kan het nu achteraf nog worden ingesteld dan dat jij weet?
2dope schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:53:
[...]

Ah het was een vraag, ik miste een vraagteken :P
Ah, ja was een vraag. denk dat de vraagtekens op bon zijn hier?? :+

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

luigi87 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:56:
[...]
Edit?
Had je bericht al wel gelezen, maar kan het nu achteraf nog worden ingesteld dan dat jij weet?
[...]
Zag het te laat, bericht inmiddels gelezen, vanavond even testen, dank ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Far Cry 5 players have already created Counter-Strike, PUBG and Call of Duty maps:

https://www.polygon.com/2...ll-of-duty-counter-strike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Paulus07 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 12:48:
Far Cry 5 players have already created Counter-Strike, PUBG and Call of Duty maps:

En zelfs in deze iteratie gaat iedere knurft voor de AWP :F :+

Wel leuk gedaan overigens :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
Paulus07 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 12:48:

Ja, ik zag gisteren een dust2-recreatie die voortreffelijk gelukt was. Echt heel knap gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Laatst online: 12-09 11:49
zojuist dit gehad , dikke fps drop uit het niets .

YouTube: Far Cry 5 frame drop ps pro

op de ps pro

psn: taker-mart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

taker1987 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:03:
zojuist dit gehad , dikke fps drop uit het niets .

YouTube: Far Cry 5 frame drop ps pro

op de ps pro
Niet heel schokkend...

Sorrie ik moest hem maken... :)

Maar ja zal wel vaker gebeuren is een open wereld en soms komen er wat dingen bij elkaar die ff wat lastiger zijn. Zullen tzt wel wat patches voor komen. It happens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Laatst online: 12-09 11:49
Flagg schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:26:
[...]

Niet heel schokkend...

Sorrie ik moest hem maken... :)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

psn: taker-mart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gekke Jantje
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-09-2020
Flagg schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:06:

Gewoon niet praten met de mensen en doorlopen. ;)

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Net ook FC5 gekocht, alleen kan ik het niet spelen, want de DRM vind mijn oude Phenom II niet lief :( Anti-cheat heeft SSE 4.1 nodig, en dat hebben Phenoms niet, de game zelf heeft het niet nodig, en mijn oude x6 1100T moet nog prima voldoen, gezien dat ding even snel of sneller is dan een FX-6300 :/

Koop je eens een spel, zelfs praktisch bij release zodat de Dev echt lekker aan je kan verdienen, krijg je dit soort gezeik :(

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 15:09
Gekke Jantje schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:44:
[...]

Gewoon niet praten met de mensen en doorlopen. ;)
Zoals in het echte leven. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

RobinHood schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:44:
Net ook FC5 gekocht, alleen kan ik het niet spelen, want de DRM vind mijn oude Phenom II niet lief :( Anti-cheat heeft SSE 4.1 nodig, en dat hebben Phenoms niet, de game zelf heeft het niet nodig, en mijn oude x6 1100T moet nog prima voldoen, gezien dat ding even snel of sneller is dan een FX-6300 :/

Koop je eens een spel, zelfs praktisch bij release zodat de Dev echt lekker aan je kan verdienen, krijg je dit soort gezeik :(
Mooi tijd om een minimaal 5 jaar oude CPU te upgraden! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
Ligt het aan mij of werkt die ubisoft club site niet? Alles wat ik probeer te openen blijft op laden staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

RobinHood schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:44:

Je kunt een developer niet verantwoordelijk houden dat het niet/niet goed draait op zwaar verouderde hardware. Daarnaast zijn de minimum specs al ruim voor release bekend gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Angeloonie schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:55:
[...]

Mooi tijd om een minimaal 5 jaar oude CPU te upgraden! :P
Bwah, hij doet het nog prima voor praktisch alle games, heb bijvoorbeeld Watch Dogs 2 zonder problemen kunnen spelen.

En ik had er ook geen moeite mee als ie nu gewoon te traag zou zijn, maar dit is gewoon gekut door DRM, grote kans dat als er een arrrr-versie beschikbaar komt dat ik die wel gewoon kan spelen, en da's toch wel een grote "fuck you" naar mensen die wél betalen voor hun spellen.

Het is ook niet alsof het onmogelijk is om te fixen, No Man's Sky en Mafia 3 hadden dit probleem ook, en dat is gewoon verholpen.

Nouja, in dit tempo de laatste keer dat ik iets van Ubisoft koop.
Dhrax schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 14:02:
[...]

Je kunt een developer niet verantwoordelijk houden dat het niet draait op zwaar verouderde hardware. Daarnaast zijn de minimum specs al ruim voor release bekend gemaakt ;)
Die "zwaar verouderde" hardware heeft meer performance dan de minimumspecs, en zoveel zeggen minimumspecs eigenlijk niet, mijn Phenom II staat zo vaak niet meer bij de minimumspecs, maar dit is letterlijk het eerste spel wat ik speel wat zegt "fuck you", en hell, het is de DRM die dwarsligt, niet het spel.

People as things, that’s where it starts.

Pagina: 1 ... 6 ... 17 Laatste