Hebben jullie dit ook, als er een paar tegenstanders bij een huisje ronddwalen en je vermoord iedereen en je bent weer 50 meter verder op... staan ze er weer op dezelfde plek
(pc)

(pc)
psn: taker-mart
Pomp aanzetten, luik openen en naar beneden lopen. Vind je wat lootAntiChrist7 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 22:13:
Heb die pomp gedaan in dat boathouse op het eerste eiland, en blijkbaar zou je daar een speciale crate van krijgen? of heb ik dat helemaal misgelezen?
ik zou wat meer op tooltips moeten letten
HDR in Horizon Zero Dawn en Assassins creed Origins voegt zeer zeker wat toe. Dat is heel mooi. Ik vind het bij FC5 eerder too much. Doet gewoon pijn aan mn ogen en ik verlies gigantisch veel detail in het helderste wit. Vooral het wolkendek is een grote witte vlek. Ik heb nog niet eerder gehad dat ik in mn beeldsettings van mn tv moet prutsen om een goed plaatje te krijgen in een game....Gekke Jantje schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 22:28:
[...]
Dit is ook echt de eerste game waar HDR veel toevoegt op mijn c32hg70. Ik vermoed ook dat deze game WCG kleuren gebruikt want de kleuren zijn duidelijk dieper. Bij bf1 zijn zelfs de kleuren minder diep dan SD in HDR mode, dat is met FC5 omgekeerd. En in de al die lichtjes in het donker in het bos of de natuurlijke belle belichting buiten. SD kwaliteit is in eens niet meer mooi. Door de bomen heen veel meer detail terwijl het licht er door heen veel feller is, zelfde geldt ook voor de wolken zo'n en de lucht. Ik heb eindelijk nooit echt wat aan HDR gehad maar daar denk ik nu heel anders over.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
ja heb ik gedaan, maar enkel die 250money en die boog? geen speciale lootchest ofzo?Notna schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 22:40:
[...]
Pomp aanzetten, luik openen en naar beneden lopen. Vind je wat loot
Er zijn sowieso vaste respawn-plekken alleen daar gaat vziw wel even tijd overheen. 50 meter lijkt me ook wel erg weinig, dan zie je ze dus weer verschijnen als je bijv. achteruit loopt?kmichael schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 22:39:
Hebben jullie dit ook, als er een paar tegenstanders bij een huisje ronddwalen en je vermoord iedereen en je bent weer 50 meter verder op... staan ze er weer op dezelfde plek![]()
(pc)
Even wat algemener, maar bij prepper stashes moet je vooral letten op de perk books, dat is de grote winst bij die activity. Zodra je een prepper stash hebt gevonden altijd ff goed om je heen kijken want bijv. perk books zijn gewoon echt boekjes die op een plak of bureau kunnen liggen en vallen in die zin niet meteen op.AntiChrist7 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 23:05:
[...]
ja heb ik gedaan, maar enkel die 250money en die boog? geen speciale lootchest ofzo?
Werkte hier zojuist prima toevallig.Rivanov schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 19:09:
ik kan geen screenshots uploaden naar Xbox Live.
Krijg de melding: "this game doesn't allow uploading to Xbox Live"
Iemand meer dit probleem?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Leef lekker in het nu, er is niks anders
als je op opslaan drukt dan krijg je rechtsboven in 3 puntjes te zien ... dat betekent dat die bezig is met opslaan ... als die weg zijn is de savegame gelukt en kan je afsluitenFireFoz schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 23:18:
Ok domme vraag wellicht maar hoe sla je je progressie opIk zit nog op dat eerste eilandje maar als ik naar het menu ga en dan opslaan doe krijg ik enkel een geluidje te horen dat meer klinkt alsof het niet kan dan dat er wat opgeslagen wordt. Ben ik nog niet ver genoeg...? of kan ik hem gewoon uitzetten ?
Snap die save knop ook niet helemaal, maar er wordt vrij vaak een auto save uitgevoerd.FireFoz schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 23:18:
Ok domme vraag wellicht maar hoe sla je je progressie opIk zit nog op dat eerste eilandje maar als ik naar het menu ga en dan opslaan doe krijg ik enkel een geluidje te horen dat meer klinkt alsof het niet kan dan dat er wat opgeslagen wordt. Ben ik nog niet ver genoeg...? of kan ik hem gewoon uitzetten ?
duurde hier ook even voor ik dat doorhadco2301 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 23:21:
[...]
Snap die save knop ook niet helemaal, maar er wordt vrij vaak een auto save uitgevoerd.
Iemand toevallig gevonden waar je stats kan bekijken, aantal kills, playtime etc? Of zit dit er niet in?
Opslaan? Is dat nog een ding in games? Ik had dat al jaren niet meer bewust gedaan volgens mij, gaat altijd goed.FireFoz schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 23:18:
Moeilijkheidsgraad beïnvloedt A.I. niet, mocht je daar op doelen, alleen de hoeveelheid schade die je kunt verdragen.Tripwire999 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 23:16:
Hoe is de AI in deze game? Ik heb wat videos op YouTube zitten kijken maar daar werd ik niet echt vrolijk van (AI bedoel ik dan). Iemand die de game op de hoogste moeilijkheidsgraad speelt?
zeker nooit the witcher gespeeldDonstil schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 23:21:
[...]
Opslaan? Is dat nog een ding in games? Ik had dat al jaren niet meer bewust gedaan volgens mij, gaat altijd goed.
Haha nee die staat inderdaad nog op mijn lijstje
geloof me , daar is het verstandiger om handmatig te saven dan te wachten op een autosaveDonstil schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 23:23:
[...]
Haha nee die staat inderdaad nog op mijn lijstje
GamiQ, de game notes app met game maps!
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !
Bij wapenhandelaren, die zijn in veel van de settlements te vinden en soms lopen ze gewoon rond in het wild. Op de kaart te herkennen aan een groen pistool-icoontjeSpam schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 23:37:
Ik heb 'm eindelijk aan de gang gekregen en wil eigenlijk gebruik maken van mijn Deluxe pack maar die kan ik nergens vinden of activeren. Hoe werkt dit precies in Farcry 5? Het lukt me zwz niet om een shop te vinden waar ik wapens kan kopen?
Clutch Nixon-missies ja, zijn tof-SaveMe- schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 23:45:
Wat beginners tips en ander guides hier
Ik had een mission om met een wagen door brandende checkpoints te rijden. Niet te doen, na 10 pogingen maar ff gelaten voor wat het is. Je wagen gaat alle kanten op en al helemaal als je iets maar een pietsie raaktSowieso had ik liever een view achter de wagen. Is die er ook, of alleen vanuit de wagen ?
Oh God, met vliegtuigen... Als ik ergens in zuig2dope schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 23:48:
[...]
Clutch Nixon-missies ja, zijn tofVooral die met de vliegtuigen.
Volgens mij is er alleen first-person view.
Die zijn nog een stukje pittiger dan die met auto's en ATV's-SaveMe- schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 23:50:
[...]
Oh God, met vliegtuigen... Als ik ergens in zuig
Verwijderd
Mag ik vragen welk specifiek wapen je gebruikt voor het jagen? Mijn ACR, shotgun en Magnum willen niet echt zeg maar.-SaveMe- schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 23:35:
Ik vermaak me kostelijk. Bezig in het gebied links onder. Kreeg net ineens 'geforceerd' een story mission. Waarschijnlijk omdat ik een bepaalde hoeveelheid RP heb...
Boomer is wel handig, vooral ook met hunting. Hij blaft als er wat in de buurt is en vaak hebben animals dan zo'n wit driehoekje boven zich. Heb al veel wild geschotenHeb ook gelijk de perk genomen dat looten van planten en animals alles dubbel geeft. En de perk dat ik een grotere inventory heb. De cash stroomt binnen. Heb al voor 25k in de weapons shop uitgegeven
De boog, geüpgrade. En een prestige sniper. Zal morgen ff kijken hoe die heet. 1 a 2 shots en de meeste beesten zijn dood, ook alpha black bears bijvoorbeeld....Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 00:10:
[...]
Mag ik vragen welk specifiek wapen je gebruikt voor het jagen? Mijn ACR, shotgun en Magnum willen niet echt zeg maar.
Verwijderd
Heerlijk ding die prestige sniper. Ik moet in Far Cry altijd zo'n ding op zak hebben. Duurde mij te lang voordat ik een fatsoenlijke sniper kon aanschaffen. Daarom deze gekocht + 3 attachments (demper, groter magazijn en een vizier). Rip uit me lijf.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 00:36:
Ok thx alvast. Heb bijna genoeg geld voor die prestige sniper. Eerst die maar eens gaan kopen en dan de boog gaan upgraden.
* RibGovertNL schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 08:20:
[...]
Heerlijk ding die prestige sniper. Ik moet in Far Cry altijd zo'n ding op zak hebben. Duurde mij te lang voordat ik een fatsoenlijke sniper kon aanschaffen. Daarom deze gekocht + 3 attachments (demper, groter magazijn en een vizier). Rip uit me lijf.
Ja, dat is hetAntiChrist7 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 23:05:
[...]
ja heb ik gedaan, maar enkel die 250money en die boog? geen speciale lootchest ofzo?
[ Voor 10% gewijzigd door Notna op 28-03-2018 08:30 ]
PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984
Het is nog vroeg. Gisteren eigenlijk veel te lang achter me Pro gezeten (12 uur)Notna schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 08:28:
[...]
* Rib![]()
![]()
[...]
Ja, dat is hetDie prepper dingen zijn wel geweldig hoor;
spoiler:Gisteren één gevonden waar ik vanaf een watch tower via ziplines naar beneden moest om in een graan silo uit te komen. Toen ik daar in uit kwam, triggerde er een bom op de religekkies die er naast een silo aan het bewaken was. Kers op de taart: 5 perk magazines oid en een zooi wapens.
Ik was intens gelukkig
Overigens lig ik wel krom dat die gasten allemaal naar reli muziek aan het luisteren zijn. En dan sluip je zo een kamp binnen, draai je een paar van die nekken om terwijl die muziek op de achtergrond speelt c.q zij aan het meezingen zijn![]()
Tsja, dat is ook met CoD, AC, Mass Effect, Tomb Raider etc. etc.Paulus07 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 09:08:
zit nog heel erg te twijfelen of ik de game wel/niet zal kopen voor pc. FC3 was echt tof maar FC4 vond ik weer niks en ben ik afgehaakt. Wat ik gezien heb van FC5: het ziet er tof uit etc, maar het doet verder niks nieuws en lijkt weer heel erg op fc3 en fc4 mbt dingen die je kan doen in de wereld.
Dit is heel herkenbaar. Far Cry 3 vond ik heel gaaf. Deel 4 dus ook gelijk aangeschaft toen die uit kwam, maar ik kon er gewoon niet inkomen, terwijl (of wellicht omdat) de game praktisch hetzelfde is. Misschien komt dat omdat je weer met een lege map start, skills moet opbouwen en er totaal geen nieuwigheid of leuk verhaal (nieuwsgierigheid) is waarom je verder wilt spelen.Edwins1984 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 08:42:
Waar ik bij deeltje 4 echt met pijn en moeite een uurtje of drie totaal heb willen spelen, de pacing en gunplay vond ik persoonlijk bar en barslecht dat ik er nooit in kon komen. Die CTRL C + V gameplay hielp ook niet echt.
Dat is inderdaad wel heel irritant.Dartillus schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 09:15:
Ben gisteren begonnen aan de game, maar godverdegodver wat is het toch druk zeg. Je kan niet eens rustig afgeschoten cultleden looten op een weg zonder dat er 2-5 andere voertuigen langsrijden om je lastig te vallen.
Klopt maar had wel gehoopt dat ze bij elk deel iets extra's erin zouden doen zodat het per titel weer iets unieks zal bieden. Dat mis ik overigens bij alle games die ene deeltje zovele uitbrengen. Niet alleen bij de FC games.Notna schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 09:15:
[...]
Tsja, dat is ook met CoD, AC, Mass Effect, Tomb Raider etc. etc.
Het is een serie van games. Die gaan niet ineens halverwege hun formule drastisch wijzigen. Ik snap dit soort kritiek ook nooit zo heel erg.
Wederom; het is een typische FC game met genoeg wijzigingen om het leuk te maken als je fan bent. Maar als Settlements unlocken, colelctibles scoren en outposts clearen niet je ding is, gaat FC5 dat niet ineens veranderen.
Ik heb genoten van alle FC (ja, ook Primal) en doe dat ook weer met FC 5
Bijzonder aangezien veel wapens en hun handling letterlijk kopieën zijn van FC4. Speelde je die op een ander platform?Edwins1984 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 08:42:
Dit is toch wel een hele toffe Far Cry game hoor!
Waar ik bij deeltje 4 echt met pijn en moeite een uurtje of drie totaal heb willen spelen, de pacing en gunplay vond ik persoonlijk bar en barslecht dat ik er nooit in kon komen. Die CTRL C + V gameplay hielp ook niet echt.
Dit aan de andere kant, wat een heerlijk sfeertje en lekkere pacing dit keer! Nog wel iets te veel 'activity' rondom jouw positie maar dat was van te voren wel bekend. Schieten voelt dit keer wel lekker aan, setting is fantastisch, en al die reli muziek gecombineerd met geweld heeft wel wat
Er zijn wel wat dingen veranderd. Je hebt wat meer random events: mensen redden van dieren, gevangen mensen bevrijden, rijdende trucks met loot kapen, rijdende busjes met mensen redden, etc. Je hoeft ook niet meer in tig gebieden torens beklimmen om de map te unlocken, dit doe je door missies te doen, met mensen te praten, te verkennen, etc. Vissen is een leuke bezigheid.Paulus07 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 09:08:
zit nog heel erg te twijfelen of ik de game wel/niet zal kopen voor pc. FC3 was echt tof maar FC4 vond ik weer niks en ben ik afgehaakt. Wat ik gezien heb van FC5: het ziet er tof uit etc, maar het doet verder niks nieuws en lijkt weer heel erg op fc3 en fc4 mbt dingen die je kan doen in de wereld.
Ja, was niet zo leuk als FC4lord polko schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 09:27:
Trouwens blijkbaar is het spel terug uit te spelen in 10 minuten! iemand al geprobeerd ?
[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 28-03-2018 10:41 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Forever raver!
Specs: Workstation Server
oh ik heb juist de andere ervaring. Gisteren de ranch van een van die broertjes overgenomen, en daar liet ik mijn soldier wat pijlen afvuren op sekte-leden, en toen anderen langs liepen zagen ze wel dat er iemand lag en werd er alarm geslagen... Was best even spannend!Angeloonie schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 10:38:
En de AI is echt fucking dom, als je silenced iemand doodschiet loopt een andere er gewoon langs zonder iets op te merken.. Ehm ok
www.youtube.com/DerOllie
TV nits naar beneden? Bij mij ziet het er juist extreem realistisch als ik naar de zon kijk, zoals in het echt, kun je er niet in kijken en de detail rond de zon is wat verder weg zoals in het echt. Met AC Origin is dat bij mij weer minder realistisch want ik zie de zon als een ronde bol, het licht rond de zon komt niet ver genoeg in AC origin. Ik vind HDR in deze game perfect werken, SD is gewoon in eens lelijkHulleman schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 22:50:
[...]
HDR in Horizon Zero Dawn en Assassins creed Origins voegt zeer zeker wat toe. Dat is heel mooi. Ik vind het bij FC5 eerder too much. Doet gewoon pijn aan mn ogen en ik verlies gigantisch veel detail in het helderste wit. Vooral het wolkendek is een grote witte vlek. Ik heb nog niet eerder gehad dat ik in mn beeldsettings van mn tv moet prutsen om een goed plaatje te krijgen in een game....
Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i
Nee was gemeend, ik kan daar echt niet goed tegen. Dan raak ik het overzicht en de draad kwijt. Om dezelfde reden ligt Origins nu stof te happen terwijl ik dat een waanzinnige game vind.DutchOwnage schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 10:22:
Heerlijk vindt ik dat juist. Net als in AC Origins. Daarom ben ik ook een groot fan van de Ubisoft games.
Of was je sarcatisch?
Dat klopt, de zon is een felle witte waas, maar ik heb het idee dat ik in het wolkendek in de buurt van de zon minder detail heb dan dat ik in het echt zou verwachten. Ook in een bosrijk gebied is de witte waas door de bomen echt te intens, alsof de zon op hoogte van de boomstammen schijnt.Gekke Jantje schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 10:52:
[...]
TV nits naar beneden? Bij mij ziet het er juist extreem realistisch als ik naar de zon kijk, zoals in het echt, kun je er niet in kijken en de detail rond de zon is wat verder weg zoals in het echt. Met AC Origin is dat bij mij weer minder realistisch want ik zie de zon als een ronde bol, het licht rond de zon komt niet ver genoeg in AC origin. Ik vind HDR in deze game perfect werken, SD is gewoon in eens lelijk![]()
Ik was gisteren even het één en ander aan het uitvogelen, hoe alles werkt en zo. Er na ging gelijk op zoek naar een vishengel, helaas niet genoeg tijd en geen een hengel bij de waterkant gevonden.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Zonde hoor zeg. En als je nu gewoon telkens je waypoint zet op een icoontje waar je écht van plan bent heen te gaan? Waarschijnlijk zal op de weg ernaartoe inderdaad wel weer iets nieuws tegenkomen, maar dat gewoon negeren en direct naar je waypoint gaan. Dat nieuwe wat je tegen bent gekomen blijft tóch wel op je map staan.Poulske schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 10:52:
[...]
Nee was gemeend, ik kan daar echt niet goed tegen. Dan raak ik het overzicht en de draad kwijt. Om dezelfde reden ligt Origins nu stof te happen terwijl ik dat een waanzinnige game vind.
Ja ik ervaar wel dat er meer licht intensiteit is dan bij andere PC HDR games. HDR bij andere PC games vind in minder toevoegen. Word nog wat in de toekomt als e 20.000 nit schermen hebt, dan mag je er een zonnebril er bij op hebben als je in game naar de zon gaat kijken.Hulleman schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 11:00:
[...]
Dat klopt, de zon is een felle witte waas, maar ik heb het idee dat ik in het wolkendek in de buurt van de zon minder detail heb dan dat ik in het echt zou verwachten. Ook in een bosrijk gebied is de witte waas door de bomen echt te intens, alsof de zon op hoogte van de boomstammen schijnt.
Eens met jouw vergelijking met AC. De zon is daar beter definieerbaar, wat ook niet realistisch is. Het aantal nits staat al op de helft van de slider in het settings menu van de game. Gister wat zitten spelen met de HDR functie en uitgekomen op de Cinema Home instelling die bij FC5 een mooier plaatje weergeeft dan wat ik bij andere games gebruik. Verder prutsen met de settings dan maar, maar als ik jou goed ervaar jij de lichtintensiteit bij deze game ook veel groter dan bij andere HDR games?
Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i
Melee (f) op de deur-SaveMe- schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 17:57:
[...]
Hmmmm, heb ik gedaan (tuurlijk), maar gebeurde niks. Zal het nog eens proberen
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Ik ben gisteren door een beer in een grot door de muur geduwd, waardoor ik door de map heenvielTrouble schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 12:14:
Gisteren een uurtje gespeeld (maar migraine, en misselijk, en dan een nieuwe game gaan spelen was niet heel handig) en nu ook weer even. Heb nog nooit eerder Farcry gespeeld en het is even wennen om first person te spelen. Kom er langzaam in geloof ik, de intro was veelbelovend en ben nu het eerste deel aan het bevrijden
Spel is ook al 2x gecrashed zonder echt een oorzaak, dat is wat jammer
Heb het eens op youtube gezocht, en blijkbaar heb ik naast 1000 cash gekekenNotna schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 08:28:
[...]
* Rib![]()
![]()
[...]
Ja, dat is hetDie prepper dingen zijn wel geweldig hoor;
Ik heb hem gekeken, bedankt voor de tip!Jackal131 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:16:
[...]
Skillup heeft over het algemeen vrij uitgebreide en eerlijke reviews. De uitgebreide moet nog komen.
Misschien heb je hier eerst wat aan.
[video]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
op de ps4 vliegt de flashlight automatisch aan viel me op.AntiChrist7 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 12:17:
[...]
Heb het eens op youtube gezocht, en blijkbaar heb ik naast 1000 cash gekekenVolgende keer flashlight aan dus.
Wel wennen aan de controls, zeker met guns for hire
Gewoon ze ff bellen hebben uitstekende klant support via de telefoon en regelen het meteenTechno Overlord schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 10:43:
Zo dom he... Heb ik bij het redeemen van de chaos pack gekozen voor de PC terwijl ik FC5 voor de Xbox One heb gekocht.![]()
Ticket aangemaakt bij Ubisoft. Kom ik er gelijk achter hoe het met hun klantenservice ervoor staat.
Never ever financial advice...
Check ff wat posts boven je... Beetje inzet mag wel
https://www.strava.com/athletes/10490675
Vooral dubbele dieren huiden is echt nodig heb ik het idee. Anders zit wapens kopen er bijna niet in. Heb ook wel het idee dat het een beetje gemaakt is om mensen snel zilver te laten kopen.-SaveMe- schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 13:14:
[...]
Check ff wat posts boven je... Beetje inzet mag wel
In het voertuig stappen en dan 'switch seats' kiezen. Op consoles standaard X of A meen ik.shoombak schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 14:43:
Hoe kan ik zorgen dat een follower mij richting een missie rijdt?
[ Voor 13% gewijzigd door 2dope op 28-03-2018 15:14 ]
Dit klopt niet. Far Cry 5 werkt met een ballistic systeem en de vorige Far Cry's met hitscan.2dope schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 09:48:
[...]
Bijzonder aangezien veel wapens en hun handling letterlijk kopieën zijn van FC4. Speelde je die op een ander platform?
Ik heb een 4670 en een 970, en loop tussen de 58-70 fps, loopt ansich prima.estorino schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 13:17:
Gisteravond 2u gespeeld op de PC, ik heb me zeer geamuseerd en heb zin om vanavond weer lekker door de wildernis te gaan sjouwen en te zien wat ik tegenkom. Met mijn systeem haal ik de volgende scores in de ingebouwde benchmark:
1920x1080, settings 'high', AA: SMAA, motion blur: OFF
minimum fps: 41
average fps: 46
Core i5 4460, 16GB, GTX 960 2GB.
Gevoelsmatig loopt het ook prima, geen hikjes of pop-in van textures oid.
Als je naar het gebied links onder op de map gaat kom je er langsRvD86 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 16:01:
Hoe kom ik aan Boomer?
Klopt, maar in het gebruik merk je dat eigenlijk alleen met langeafstandswapens. Een M1911, .44 Magnum, uzi/mp5/shotgun etc. zijn qua handling nauwelijks te onderscheiden van hun gedrag in FC4.NikkiNailz schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 15:51:
[...]
Dit klopt niet. Far Cry 5 werkt met een ballistic systeem en de vorige Far Cry's met hitscan.
Mmm ik zit al in een strookje naar benenden links onder op de map.PilatuS schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 16:08:
[...]
Als je naar het gebied links onder op de map gaat kom je er langs
Volgens mij is het bij Rae Rae's farm of iets dergelijks. Die staat als sidequest aangegeven op je map.RvD86 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 16:51:
[...]
Mmm ik zit al in een strookje naar benenden links onder op de map.
Is die ook te missen?![]()
Of krijg je die na een missie?
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Zeker. Zo niet Far Cry 5, dan wel de Far Cry Arcade. Het is nog even wachten op goeie maps, maar de community zal vast weer voor vermakelijke uurtjes zorgen met hun creatieve maps!Buzz_Fuzz schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 16:14:
Kan FC5 ook gespeeld worden aan een tempo van 1-2u per week?
Ja natuurlijk, dan duurt het gewoon langerBuzz_Fuzz schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 16:14:
Kan FC5 ook gespeeld worden aan een tempo van 1-2u per week?
Verrek, heb helemaal niet aan een RPG gedachtBrainstorm schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 17:08:
Een rocket launcher is makkelijk te verkrijgen en is genoeg. 1 raket per wagen, 3 wagens in een konvooi
Vooral Wildlands, je ziet wel dat ze her en der wat erfenissen hebben zoals de eerder genoemde kogelbanen en de manier waarop de map in regio's is opgebouwd. Ik had het wel tof gevonden als ze de sync-shots uit GR ook hadden meegenomen, zou wel goed passenRvD86 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 16:01:
Gister ook even 2 uurtjes gespeeld.
Ik vind het een mix van Ghost Recon en Just Cause 3 Maar dan in FP
Ik miste de landmijnen van vorige delen een beetje, maar je krijgt behalve de rocket en grenade launchers al heel vroeg de beschikking over remote explosives en prox. explosives. Daarmee is het ook rap afgelopen met voertuigen.DutchOwnage schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 17:04:
Hoe schakelen jullie die gewapende konvooien uit? Ik zit eigenlijk te wachten tot ik een armed helicopter kan kopen of krijgen(zag dat je die via een missie kan krijgen).
The pumpkin range of farm of zo. Eerste waar ik naartoe ben gegaan. Lekker makkelijk zo'n beestjeRvD86 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 16:01:
Gister ook even 2 uurtjes gespeeld.
Ik vind het een mix van Ghost Recon en Just Cause 3 Maar dan in FP![]()
Stomme vraag misschien...Hoe kom ik aan Boomer?
Kon onderweg wel een keer iemand inhuren nadat ik die bevrijd had maar Boomer lijkt me wel lache.
Of komt dit verderop vanzelf?
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !
Verwijderd
Klopt, Ik moest er alleen wel een andere fighter voor opgeven..Spam schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 17:33:
[...]
The pumpkin range of farm of zo. Eerste waar ik naartoe ben gegaan. Lekker makkelijk zo'n beestje
Voor zo ver ik weet had ik de vlieghengel al in het bezit toen ik klaar was met Dutch Island.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 17:38:
Hoe kan je eigenlijk vissen? Moet je ergens een hengel tevoorschijn halen of met pijl en boog?
Wel echt wennen ten opzichte van FC4 zeg, en jammer dat je vechtdier niet mee in je voertuig kan. Boomer is onrealistisch fit voor een hond..
Op de PC-versie heb ik daar ook problemen mee. Een stukje voor de farm waar je Boomer vind is een kade waar een vishengel ligt (je kan daar ook boten en heli's kopen). Ik heb die de eerste keer even kunnen nemen, maar nu lukt dat ook niet meer... Vreemd of doe ik iets verkeerd?Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 17:38:
Hoe kan je eigenlijk vissen? Moet je ergens een hengel tevoorschijn halen of met pijl en boog?
Wel echt wennen ten opzichte van FC4 zeg, en jammer dat je vechtdier niet mee in je voertuig kan. Boomer is onrealistisch fit voor een hond..
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Verwijderd
Hoe kan je boomer in je voertuig laten stappen dan, wat ik ook probeer. Niets luktCrapperDeCrap schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 17:44:
Boomwr is wel suïcidaal als n malle, wanneer je in n auto stapt. Voor stealth wel n goeie compaan.
Game is wel erg vermakelijk. 1e FC sinds deel 3, weinig nieuws, maar leuk om te spelen.
Die prepper stashes zijn n goeie toevoeging, niet al te diepgaand, maar wel variërend met n mooie beloning aan t eind.
Ai is soms om te janken, maar ja ik zou ook niet-weten waar ik t zou hebben als iemand n vliegtuig beplakt met explosieven op m'n outpost gooit en vervolgens alles stilletjes uitroeit.
Er zijn 4 levels vishengels. Als je al een bepaald level hebt opgepakt kun je die niet nog eens oppakken. Je vindt/gebruikt je hengel door in het weapon wheel een level dieper te gaan (staat bovenin weapon wheel welke knop dat is). Op de PS4 is dat dacht ik r1. Je ziet dan de drankjes die je in kunt nemen en bovenin staat dan de hengel.JanAd schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 17:45:
[...]
Op de PC-versie heb ik daar ook problemen mee. Een stukje voor de farm waar je Boomer vind is een kade waar een vishengel ligt (je kan daar ook boten en heli's kopen). Ik heb die de eerste keer even kunnen nemen, maar nu lukt dat ook niet meer... Vreemd of doe ik iets verkeerd?
Straks nog eens proberen dan-SaveMe- schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 17:49:
[...]
Er zijn 4 levels vishengels. Als je al een bepaald level hebt opgepakt kun je die niet nog eens oppakken. Je vindt/gebruikt je hengel door in het weapon wheel een level dieper te gaan (staat bovenin weapon wheel welke knop dat is). Op de PS4 is dat dacht ik r1. Je ziet dan de drankjes die je in kunt nemen en bovenin staat dan de hengel.
Ik heb zelf al de tweede hengel gekocht en die selecteer je daar dan altijd ...
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Nee fikkie gaat r juist achter of voor liggen. Vandaar suïcidale.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 17:46:
[...]
Hoe kan je boomer in je voertuig laten stappen dan, wat ik ook probeer. Niets lukt
Verwijderd
Klopt. Je speelt hem in het Nederlands? Respect hoorVerwijderd schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 18:17:
Iemand de weduwemaker al gedaan? Vette wagen is dat zeg.
Als je leiderschap als perk haalt kun je twee vechtdieren gebruiken toch. Denk dan die snipervrouw en boomer, wel zo effectief
Verwijderd
Jaa lach soms eerder om de vertaling en kn welke context dan de grap zelf. Hilarisch.2dope schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 18:29:
[...]
Klopt. Je speelt hem in het Nederlands? Respect hoor
Is hier iemand al uitgebreid aan de slag geweest met de arcade editor? Die is echt behoorlijk uitgebreid (en een enorme tijdvreter). Ben nog niet echt mooie levels tegengekomen, zelfs degene van Ubisoft zelf zijn meh. Maar er zit wel veel potentie in m.i.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq