Dat is wel erg jammer inderdaad
ik denk dat ubi dit expres op legt aan steam, in de hoop dat meer mensen uit de ubistore bestellen ipv steam.Spam schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:20:
[...]
Ik ben bang dat het nog erger is en dat steam pas over 7 uur unlocked![]()
![]()
![]()
![]()
[...]
wat een fucking klotestreek is dit??
scheelt weer royalties voor ubi.
Ik verwacht toch 0:01, aangezien de uplay client 0:01 CEST zegt.Spam schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:20:
[...]
Ik ben bang dat het nog erger is en dat steam pas over 7 uur unlocked![]()
![]()
![]()
![]()
[...]
wat een fucking klotestreek is dit??
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Dat zou ik ook zeggenChester schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:29:
[...]
Ik verwacht toch 0:01, aangezien de uplay client 0:01 CEST zegt.
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !
en gewoon je locatie veranderen in je steam profiel?
Uplay spellen werken ook via steamlink. Ik heb AC:Origins op uplay gekocht; de overlay uitzetten, en exe in steam toevoegen, en speel het via steamlink. Voordeel van direct be uplay kopen is dat je 100 coins kunt inleveren voor 20% korting.Spam schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:32:
[...]
Dat zou ik ook zeggenIk koop eigenlijk altijd liever de steam key omdat ik die makkelijker kan delen met anderen. Ook werkt het dan via Steamlink. Maar dit is gewoonweg ruk. De VPN maakt in ieder geval geen mallemoer uit. Hij zegt gewoon dat het morgen pas rond 6 uur actief is? Steam gebruikt dus duidelijk niet je IP om je locatie te achterhalen
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Hmm...ja maar family sharing werkt dan niet. Ik blijf steam gewoon fijner vinden als daar al mijn spellen inzitten. Helaas zal ik nog even op de blaren moeten zittenChester schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:36:
[...]
Uplay spellen werken ook via steamlink. Ik heb AC:Origins op uplay gekocht; de overlay uitzetten, en exe in steam toevoegen, en speel het via steamlink. Voordeel van direct be uplay kopen is dat je 100 coins kunt inleveren voor 20% korting.
Ook al geprobeerd en dan krijg je dus doodleuk dit:Jbk23 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:36:
en gewoon je locatie veranderen in je steam profiel?
begrijpelijkYou cannot change country at this time because you have recently made a purchase. You will be able to change your country at: 27 Mar @ 10:10pm

Hier het verschil in unlocktijden per platform. PC steam spelers zijn dus gewoon het bokje: https://support.ubi.com/en-AU/Faqs/000033911
[ Voor 14% gewijzigd door Spam op 26-03-2018 22:59 ]
Zon 3,5 uurtjes gespeeld net.
Speelt wel lekker weg, hoop niet dat het dadelijk weer in het oude vertouwde Far Cry valt en je steeds dingen moet herhalen.
Al ben ik er bang voor
Speelt wel lekker weg, hoop niet dat het dadelijk weer in het oude vertouwde Far Cry valt en je steeds dingen moet herhalen.
Al ben ik er bang voor
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik hoop het welFamous schreef op maandag 26 maart 2018 @ 23:32:
Al ben ik er bang voor
Heerlijk steeds die nederzettinkjes leegspelen. Jagen. Levelen enz.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zoo ook ik heb even deel genomen aan de actie van ING. Scheelt weer wat pegels. Kijk wel uit naar de game!
Hoe doen jullie dat bij mij staat die steeds op tijdelijk uitverkocht.Tim0252 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 07:17:
Zoo ook ik heb even deel genomen aan de actie van ING. Scheelt weer wat pegels. Kijk wel uit naar de game!
Haha op stream was gisteren iedereen in rep en roer omdat VPN niet lukt en men vond het zo oneerlijk en willen daarom negatieve reviews schrijven, beetje kansloos gedrag. Ik snap sowieso niet waarom men Ubisoft games via steam koopt gezien je ook de game aan steam kunt toevoegen. Dat VPN gebeuren snap ik ook niet, het is maar een dagje geduld hebben.
Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i
Jammer dat ja. Maar goed de perks verdienen gaat wel. Ik heb gisteravond een tijdje zitten spelen met een vriend van mij: ging op zich lekker, maar die tethering is wel een beetje irritant, moet je wel even op letten
Die AI in de game is trouwens wel wisselvallig. Soms loop ik zowat tegen een enemy aan en die ziet me niet, maar toen we uit een heli stapten ging er zo'n verzetsdude vrolijk in zitten om wat baddies te killen. Wij hadden zoiets van: uh, eigen initiatief is goed enzo maar dit was wel ff melig. Toen we erin gingen zitten om subtiel aan te geven dat we hem terug wilden landde hij weer, maar toen we uitstapten ging hij er weer in
[ Voor 9% gewijzigd door 2Dutch op 27-03-2018 08:34 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Er wordt zelfs in-game een grap over gemaakt in de intro-missie:Famous schreef op maandag 26 maart 2018 @ 23:32:
Al ben ik er bang voor
spoiler:
Dat je in die antenne klimt en die gast dan zegt: I know what you're thinking. Don't worry, I won't make you go all over the county to climb towers.
Dat was exact wat ik dacht toen ik in die toren moest klimmen. 
Wanneer heb je het geprobeerd? Afgelopen weekend kreeg ik een soortgelijke melding, maar wel de opmerking dat de game vanaf maandag te bestellen zou zijn. Gister ingelogd en kon inderdaad bestellen. Voor 16:00 gedaan dus hij zou vandaag ergens binnen moeten komen...gnauw schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 07:53:
Hoe doen jullie dat bij mij staat die steeds op tijdelijk uitverkocht.
Ben de middag vrij dus hoop dat ie voor die tijd binnen is. Kom op PostNL meneer/mevrouw een beetje door stappen!
Edit: ik zie nu helaas ook de melding "Dit product is tijdelijk niet leverbaar" ...
[ Voor 7% gewijzigd door schaapiej op 27-03-2018 09:34 ]
Hier precies hetzelfde, dacht dat scheelt in elk gevalNLxAROSA schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:20:
[...]
Er wordt zelfs in-game een grap over gemaakt in de intro-missie:
spoiler:Dat je in die antenne klimt en die gast dan zegt: I know what you're thinking. Don't worry, I won't make you go all over the county to climb towers.Dat was exact wat ik dacht toen ik in die toren moest klimmen.
Vind de humor wel grappig.
spoiler:
Als je bijvoorbeeld kijkt bij een huid van een zwarte beer; waarom liggen berenhuiden eigenlijk altijd als parachutisten?

Ik snap de reviews niet zo goed die klagen over dat Far Cry 5 hetzelfde voelt als 3 en 4 en dat het toch wel toe is aan vernieuwing. Wat verwachten ze? Het is een game reeks.. Fifa 19 gaat ook niet ineens over basketbal. Daarbij was Far Cry Primal wel een heel andere boeg en daar kwam ook genoeg gezeik over.
even wennen op 30fps op ps4 pro 4k/hdr.. verder leuke game. hdr iets te licht soms ook met instellingen lager.
verder tot nu toe wel aardig, kan je ook 3de persoons verhicles aanzetten weet iemand dat?
verder tot nu toe wel aardig, kan je ook 3de persoons verhicles aanzetten weet iemand dat?
Mag ik vragen wat jullie van Far Cry 5 vinden?
Hoop persoonlijk niet dat het zo'n flop als Far Cry 4 is, ben er stiekem wel een beetje bang voor.
Vandaar even benieuwd naar de ervaringen van de mede gamers gevraagd..
Hoop persoonlijk niet dat het zo'n flop als Far Cry 4 is, ben er stiekem wel een beetje bang voor.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik vond FC 3/ Primal / 4 geen van allen een flop. Ik heb FC 5 nu 2.5 uur gespeeld en het voelt weer lekker als vanouds aan. Ziet er ook op de 'oude' XBO prachtig uit en er zitten genoeg nieuwe elementen in om het verfrissend te maken. Het is een typische FC, maar dan met wat chirurgische aanpassingen hier en daar.G_Dragon schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:57:
Voelt als thuiskomen

FC 3 / Primal waren ook zeker goede en vermakelijke titels met goede story mode, ik kon in FC4 nooit echt in het verhaal komen. Was ook teveel gefocust op de multiplayer/coop had ik het gevoel, want primal die erna uitkwam had opeens wel weer het oude FC gevoel. Momenteel ben ik bezig om Fc2 voor de 5e keer op 100% uit te spelen,Notna schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 10:00:
[...]
Ik vond FC 3/ Primal / 4 geen van allen een flop. Ik heb FC 5 nu 2.5 uur gespeeld en het voelt weer lekker als vanouds aan. Ziet er ook op de 'oude' XBO prachtig uit en er zitten genoeg nieuwe elementen in om het verfrissend te maken. Het is een typische FC, maar dan met wat chirurgische aanpassingen hier en daar.
Voelt als thuiskomen
Far Cry 5 voelt dus echt weer van ouds aan, weet je toevallig als je wapens ook weer kunnen jammen zoals in FC2? dat element mis ik sinds dien in elke FC tot op de dag van vandaag,
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Eens! Ik vond FC Primal eigenlijk helemaal niet zo leuk nadat ik FC 4 had gespeeld. Zelf wel een groot liefhebber van FC3 en 4.Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:36:
Ik snap de reviews niet zo goed die klagen over dat Far Cry 5 hetzelfde voelt als 3 en 4 en dat het toch wel toe is aan vernieuwing. Wat verwachten ze? Het is een game reeks.. Fifa 19 gaat ook niet ineens over basketbal. Daarbij was Far Cry Primal wel een heel andere boeg en daar kwam ook genoeg gezeik over.
Vanavond kan ik eindelijk FC5 spelen, ik kan niet wachten !!
LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5
FC4 was niet echt een flop met een metacritic rating van 8+ over alle platforms en een user rating van ~ 7.5.G_Dragon schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:57:
Wat overigens niet betekent dat het voor jou persoonlijk geen flut-titel was. Denk dat als je FC4 niks vond je deze links moet laten liggen, want het is weer een typische FC game.
Ik vond FC4 geweldig: heel veel te doen, interessante verhaal lijnen (wie was nou eigenlijk de slechterik in FC4? De facties waar je mee mee vecht waren niet veel beter dan de antagonist waar je tegen streed). FC:P vond ik ook top.
Heb gisteravond ff wat uurtjes FC5 gespeeld en hier ga ik me zeker ook lang mee vermaken! Ben alleen benieuwd of je er net zo lang mee uit de voeten kan als de voorgangers, kaart lijkt wat kleiner?
Aldus Ubi is het de grootste map voor FC tot nu toe. Dus ik denk het nietNLxAROSA schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:02:
[...]
FC4 was niet echt een flop met een metacritic rating van 8+ over alle platforms en een user rating van ~ 7.5.
Wat overigens niet betekent dat het voor jou persoonlijk geen flut-titel was. Denk dat als je FC4 niks vond je deze links moet laten liggen, want het is weer een typische FC game.
Ik vond FC4 geweldig: heel veel te doen, interessante verhaal lijnen (wie was nou eigenlijk de slechterik in FC4? De facties waar je mee mee vecht waren niet veel beter dan de antagonist waar je tegen streed). FC:P vond ik ook top.
Heb gisteravond ff wat uurtjes FC5 gespeeld en hier ga ik me zeker ook lang mee vermaken! Ben alleen benieuwd of je er net zo lang mee uit de voeten kan als de voorgangers, kaart lijkt wat kleiner?
Die kaart lijkt misschien klein, maar is niet echt in verhouding. De gebouwen zijn niet op ware grootte op de map maar juist behoorlijk uitvergroot. Dat eilandje in het begin lijkt ook miss klein op de map, maar is in werkelijkheid toch aardig groot.NLxAROSA schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:02:
[...]
Gisteren uurtje of 3 gespeeld en net de intro afgemaakt en pas een héél, héél klein stukje van het eerste gebied verkent. Hier gaat weer makkelijk 100+ uur inzitten, héérlijk
[ Voor 21% gewijzigd door DutchOwnage op 27-03-2018 11:08 ]
De kaart zou inderdaad veel groter dan in FC4 moeten zijn. Ik ben jaloers op iedereen die de game al heeft gespeeld !
LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5
Zijn hier mensen die het via een steam link met xbox360 controller spelen? Ik heb nogal slechte ervaringen met de combi extern platform+steam link+controller dus ben benieuwd of dat bij deze game soepel gaat.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Bedankt voor je review! Ik spreek inderdaad ook echt puur uit eigen ervaring/mening, want wat ik niet leuk kan vinden kan de ander juist geweldig vinden. Hoopte en hoop nog steeds dat FC5 hetzelfde als FC2, 3 en primal isNLxAROSA schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:02:
[...]
FC4 was niet echt een flop met een metacritic rating van 8+ over alle platforms en een user rating van ~ 7.5.
Voor wie FC 5 voor de PS4/XBO voor een 'prikkie' wilt:
https://nl.pepper.com/aanbiedingen/farcry-5-ps4xone-64582
Skillup heeft over het algemeen vrij uitgebreide en eerlijke reviews. De uitgebreide moet nog komen.G_Dragon schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:12:
[...]
Bedankt voor je review! Ik spreek inderdaad ook echt puur uit eigen ervaring/mening, want wat ik niet leuk kan vinden kan de ander juist geweldig vinden. Hoopte en hoop nog steeds dat FC5 hetzelfde als FC2, 3 en primal is, als ik jou verhaal doorlees is dit helaas niet het geval en lijkt met merendeels op FC4?
Misschien heb je hier eerst wat aan.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Op Budgetgaming las ik deze comment:Notna schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:15:
Voor wie FC 5 voor de PS4/XBO voor een 'prikkie' wilt:
Iemand die daar meer over weet?*Opmerking: Ik weet niet of ze de verkeerde plaatje gebruiken of dat dit echt om de Australische versie gaat. Hou rekening mee dat je misschien een Australische versie kan ontvangen. Ik zou voor de zekerheid even een mailtje hierover sturen of iemand moet even langs de gamewinkel gaan en dit even bevestigen(of het wel of niet om een Australische versie gaat).
Far Cry Primal had qua lay-out toch exact dezelfde map als Far Cry 4? Het zal vast een andere look-and-feel hebben gehad, maar dat vond ik toch wel behoorlijk lui van Ubisoft. Primal nooit gespeeld verder, dus hopelijk komt ie nog n keer in de gratis PSN plus gamesPiet_Piraat7 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:36:
Deel 3 en 4 vond ik tof. Deeltje 5 valt vandaag bij mij op de mat

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik heb mijn eigen vraag al beantwoord de PC versie heeft HDR.
Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i
Daar ben ik ook benieuwd naar. Die map van bijvoorbeeld AC Origins is zo achterlijk groot. Ik heb daar nu 30 uur inzitten ben level 32 en heb meer dan de helft van de map nog niet gezien en in elk gebied is weer genoeg te doen voor mijNLxAROSA schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:02:
[...]
Wat kort speurwerk levert dit op:
"The Far Cry 5 map looks significantly bigger than previous games. Ahead of release a picture of the map appeared on a Reddit thread.". Zie https://www.psu.com/news/...size-map-campaign-length/.
Er wordt aangegeven dat de FC5 map de grootste is tot nu toe. De map van FC4 was kleiner dan die van 2, maar groter dan die van 3. Wellicht heb je dan een idee.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ben nu drie uurtjes bezig! En zit er na de "intro" helemaal in. Hier gaan de nodige uurtjes inzitten.
Weet iemand hoe de campaign in coop werkt?
Ik heb dit gelezen:
https://far-cry.ubisoft.c...s/152-304752-16/co-op-faq
Daar staan wel veel antwoorden maar als ik het goed begrijp kun je het spel dus niet echt samen spelen. De host kan een friend inviten die helpt, maar die friend levelt z'n eigen game dan dus niet verder. Klopt dat?
Ik heb dit gelezen:
Daar staan wel veel antwoorden maar als ik het goed begrijp kun je het spel dus niet echt samen spelen. De host kan een friend inviten die helpt, maar die friend levelt z'n eigen game dan dus niet verder. Klopt dat?
Q. How is my progression saved when I am invited to join a friend’s game in co-op?
A. The player invited in the host’s game is essentially a “Friend for Hire”. When you join a co-op game as a guest, you are playing in your host’s world and help them progress.
This means that once you leave the co-op mode after a game as a Friend for Hire, you do not keep the World Progression completed during the co-op session. However, you keep your own Player Progression – XP, in-game currency, inventory items, and more – once you leave the co-op game and are back in your own world.
[ Voor 113% gewijzigd door FireFoz op 27-03-2018 12:48 ]
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Zit ook te kijken om hem te halen, maar twijfel tussen xbox one of pc keuzes keuzes
Zo krijg net een berichtje van de vrouw dat die van mij binnen is (via ING)
Dus vanavond ook ff a.d gang!
Dus vanavond ook ff a.d gang!
Dat klopt; achievements en dergelijke (single player that is) wordne ook niet unlocked op deze manier. dus het is puur om een ander uit de brand te helpen, niet om samen de campaign uit te spelen en die progressie ook te bewaren. De host bewaart dit welFireFoz schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 12:35:
Ik heb dit gelezen:
[...]
Zojuist ontvangen via de ING Rentewinkel, ben benieuwd 😎
Iemand al de pre order bonus gevonden? Ik heb hem op de pc in de ubistore besteld maar zie niks van een doomsday bonus.
Asus G501
De persoon die de game HOST krijgt alle voortgang. De persoon die joined ziet alle voortgang van de HOST. Er word geen progressie in het verhaal mee genomen bij de gene die joined.FireFoz schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 12:35:
Ik heb dit gelezen:
[...]
M.a.w. als je beide new-game begint en door de tutorial heen bent en samen begint te spelen, behoud alleen de host de behaalde missies etc.
Hmmmm, hier nog niet binnen... hopelijk nog wel vandaagMartijn1990 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:04:
Zojuist ontvangen via de ING Rentewinkel, ben benieuwd 😎

GamiQ, de game notes app met game maps!
Sow zeg, wat een heerlijke game. Net uit de intro,maar nog wel op eerste eilandje. Typisch fc voor mij tot nu toe en draait als een zonnetje op mijn ryzen 5 1600, 16gb ram en een radeon rx 470/6gb met alles max op 1080p. Audiovisueel vind ik het, tot nu toe, ook een pareltje.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Gister al even heerlijk kunnen genieten van deze game, maar even een korte vraag.
Waar scoor ik een silencer voor mijn pistol en mijn sniper? Soms heb je iets meer nodig dan je boog...
(Het meest bevredigende uit FC blijft toch altijd undetected outposts overnemen)
Waar scoor ik een silencer voor mijn pistol en mijn sniper? Soms heb je iets meer nodig dan je boog...
(Het meest bevredigende uit FC blijft toch altijd undetected outposts overnemen)
Hier ook! Zie specs hieronder. Max settings, als 'n zonnetje!Visgek82 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:41:
Sow zeg, wat een heerlijke game. Net uit de intro,maar nog wel op eerste eilandje. Typisch fc voor mij tot nu toe en draait als een zonnetje op mijn ryzen 5 1600, 16gb ram en een radeon rx 470/6gb met alles max op 1080p. Audiovisueel vind ik het, tot nu toe, ook een pareltje.
[ Voor 45% gewijzigd door Fiddle op 27-03-2018 13:42 ]
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Heeft iemand een idee hoe je van een Gun for hire afkomt (XBO)? Die AI zit mij behoorlijk in de weg
Ik merk dat HDR steeds beter uit de voeten komt, bij de ene game is het net niets, Battlefield en Masseffect Andromeda bijvoorbeeld, en bij de ander voegt HDR weer veel toe, in dit geval, net als met FFXV en AC Origins, voegt HDR zeker wat toe, waar deze game ver er boven uit stijgt. Hier komt HDR niet meer uit te staan in Far Cry 5 wat een details, diepere kleuren en erg veel contrast tussen lichte en donkere delen.
[ Voor 19% gewijzigd door Gekke Jantje op 27-03-2018 14:02 ]
De Game Ready 391.35 driver is beschikbaar, voor iedereen die op de PC speelt. Ik ga het vanmiddag eerst installeren en daarna de rest van de avond gamen. Ik ben benieuwd of de performance ook beter is, misschien kan iemand die al gespeeld heeft dat vertellen?
https://forums.geforce.co...thread-released-3-27-18-/
https://forums.geforce.co...thread-released-3-27-18-/
[ Voor 22% gewijzigd door ZesBarkiePK op 27-03-2018 15:36 ]
Options knop (knop waarmee je de kaart opent) en dan met de L of R buttons kun je naar andere tabjes bewegen waar die guns for hire staan. Met een klik op de knop kun je daar die Guns for hire uitschakelen voor dat slot.Notna schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:55:
Heeft iemand een idee hoe je van een Gun for hire afkomt (XBO)? Die AI zit mij behoorlijk in de weg
www.youtube.com/DerOllie
Je vindt plekken waar je ammo en wapens kunt kopen. Daar kun je ook je wapens upgraden (voorzien van scope, silencer, groter mag, enz)Fiddle schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:41:
Gister al even heerlijk kunnen genieten van deze game, maar even een korte vraag.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Same (ik dan twijfel tussen PS4 Pro en PC). Aan de ene kant heerlijk om op de bank voor de buis te gamen maar 30fps staat me wel tegen. Heb net een nieuwe PC dus het lonkt mij ook wel om deze voor de PC te gaan halen en volop te genieten met 60+fpsWoolfy681 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 12:49:
Zit ook te kijken om hem te halen, maar twijfel tussen xbox one of pc keuzes keuzes
Sinds wanneer kan een PC niet aan de tv worden gehangen? 3 minuten werk.MitchellHearth schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:19:
[...]
Same (ik dan twijfel tussen PS4 Pro en PC). Aan de ene kant heerlijk om op de bank voor de buis te gamen maar 30fps staat me wel tegen. Heb net een nieuwe PC dus het lonkt mij ook wel om deze voor de PC te gaan halen en volop te genieten met 60+fpsMaar heb vaak na een dag werken ook weer weinig zin om achter een bureau te gaan zitten om te gamen dus ben er nog niet helemaal uit
De game ziet er inderdaad waanzinnig uit op mijn OLED in 4k HDR. Zeker als je in bosrijke omgeving loopt is het echt genieten.Gekke Jantje schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:01:
Ik merk dat HDR steeds beter uit de voeten komt, bij de ene game is het net niets, Battlefield en Masseffect Andromeda bijvoorbeeld, en bij de ander voegt HDR weer veel toe, in dit geval, net als met FFXV en AC Origins, voegt HDR zeker wat toe, waar deze game ver er boven uit stijgt. Hier komt HDR niet meer uit te staan in Far Cry 5 wat een details, diepere kleuren en erg veel contrast tussen lichte en donkere delen.
Het is echt een game waar je van de ene situatie in de andere rolt waardoor je maar door blijft spelen. Soms rol je zelfs onbewust een story mission in. De sandbox is echt heel goed gedaan in deze game.
Misschien omdat ze niet in dezelfde ruimte staan?Jackson6 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:21:
[...]
Sinds wanneer kan een PC niet aan de tv worden gehangen? 3 minuten werk.
Ik kan alleen oordelen over de PS4 Pro, maar die versie is echt prima.
[ Voor 15% gewijzigd door NikkiNailz op 27-03-2018 14:26 ]
Is een Steam Link dan geen optie?MitchellHearth schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:19:
[...]
Same (ik dan twijfel tussen PS4 Pro en PC). Aan de ene kant heerlijk om op de bank voor de buis te gamen maar 30fps staat me wel tegen. Heb net een nieuwe PC dus het lonkt mij ook wel om deze voor de PC te gaan halen en volop te genieten met 60+fpsMaar heb vaak na een dag werken ook weer weinig zin om achter een bureau te gaan zitten om te gamen dus ben er nog niet helemaal uit
Naar verluid kan je daar ook Uplay/Origin games mee streamen naar je tv en dan moet je niet telkens je pc verzetten als je op de tv wil gamen.
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Heb ik al wel eens geprobeerd, maar was er toen niet gek op (vaak gestotter of artefacten in beeld ondanks alles bekabeld aangesloten). Zit nu te klooien met Moonlight aangezien ik een Android TV heb. Werkt best wel goed alleen m'n TV doet er zo'n 25 - 30ms over om het beeld te decoden. Heb dus voor een FPS eigenlijk net te hoge input lag om het lekker te kunnen spelen. Bijv. een Nvidia Shield zou dat op kunnen lossen maar die vind ik dan weer veel te duur.bibi2205 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:24:
[...]
Is een Steam Link dan geen optie?
Naar verluid kan je daar ook Uplay/Origin games mee streamen naar je tv en dan moet je niet telkens je pc verzetten als je op de tv wil gamen.
Zelfs wel es aan gedacht om gewoon een 10m HDMI kabel te leggen maar dat werkt natuurlijk niet omdat ik de controller dan nog in de PC zou moeten gebruiken
Heb hem voor de X, heb zelf ook een gamepc en speel daar een stuk meer op over het algemeen. Heb hem zelf niet aangeschaft maar deel via een maatje games op de xbox, kost me dus maar 30 euro. Moet zeggen dat er games zijn in 30 fps die traag en sluggish aanvoelen, en was bang dat dat ook het geval zou zijn bij far cry 5. Integendeel, heb er 3 uurtjes opzitten en vind het heerlijk op de bank met een controllertje!MitchellHearth schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:19:
[...]
Ik heb nu die knaap bij me met zijn RPG.Notna schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:55:
LOL. Schiet op alles wat los en vast zit een raket.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Die is hilarisch! Handig in sommige situaties maar hij heeft mij (en zichzelf) al vele malen opgeblazen. Helicopters raken lukt hem ook niet.Rivanov schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:59:
[...]
Ik heb nu die knaap bij me met zijn RPG.
LOL. Schiet op alles wat los en vast zit een raket.
Oja en hier moest ik echt hard om lachen..
spoiler:
De missie waarbij je de stierenballen moet afsnijden, nadat de stier een koe gedekt heeft.. die muziek die dan afgespeeld wordt. Hilarisch!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
pricewatch: Valve Steam Linkbibi2205 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:24:
[...]
Is een Steam Link dan geen optie?
slechts full hd - jammer genoeg met 4K e.d. heb je daar te weinig aan
Daarvoor heb ik nou net een pc om dit soort games op 60fps te spelen. Ik gebruik mijn PS4 Pro eigenlijk alleen voor de exclusieve titels en de populaire multiplayer games, zoals CoD en FIFA. Een lagere framerate doet voor mij echt afbreuk aan de ervaring.swoutr schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:56:
[...]
Heb hem voor de X, heb zelf ook een gamepc en speel daar een stuk meer op over het algemeen. Heb hem zelf niet aangeschaft maar deel via een maatje games op de xbox, kost me dus maar 30 euro. Moet zeggen dat er games zijn in 30 fps die traag en sluggish aanvoelen, en was bang dat dat ook het geval zou zijn bij far cry 5. Integendeel, heb er 3 uurtjes opzitten en vind het heerlijk op de bank met een controllertje!
[ Voor 4% gewijzigd door NotSoSteady op 27-03-2018 15:17 ]
De gameplay en setting lijken me erg tof, maar ik krijg de kriebels van het verhaal. Althans, wat ik erover lees in reviews. Ubisoft kiest een controversieel thema, maar durft vervolgens nauwelijks z'n tanden te laten zien.
Begrijp me niet verkeerd: niet alle games hoeven een verhaallijn te hebben als Bioshock. Kijk naar Just Cause 2 en 3, die waren best vermakelijk met dat verhaal als uit een zwakke B-film. Maar met dit sterk religieuze thema wekt Ubisoft de suggestie dat de makers niet weglopen voor een beetje controverse. En met die verwachting kom je kennelijk bedrogen uit. Het is mij een raadsel waarom ze dan voor zo'n thema kiezen.
Begrijp me niet verkeerd: niet alle games hoeven een verhaallijn te hebben als Bioshock. Kijk naar Just Cause 2 en 3, die waren best vermakelijk met dat verhaal als uit een zwakke B-film. Maar met dit sterk religieuze thema wekt Ubisoft de suggestie dat de makers niet weglopen voor een beetje controverse. En met die verwachting kom je kennelijk bedrogen uit. Het is mij een raadsel waarom ze dan voor zo'n thema kiezen.
Ik hoop dat de gameplay en verhaal net zo leuk zal zijn als ghost reacon wildlands.
Een van de laatste games waarbij ik de game 100% heb uitgespeeld en nog maar paar icoontjes moest wegspelen
Een van de laatste games waarbij ik de game 100% heb uitgespeeld en nog maar paar icoontjes moest wegspelen

Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik krijg nu een mailtje van Bol met het Doomsday Prepper pakket en het Chaos Pack.
Was dat een Pre-order bonus oid?
FTFYG_Dragon schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:57:
Hoop persoonlijk niet dat ik het zo'n flop vind als Far Cry 4,
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
ja dat was een bonusDonstil schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:03:
Ik krijg nu een mailtje van Bol met het Doomsday Prepper pakket en het Chaos Pack.
[...]
FTFY
Ik ben wel benieuwd hoe de nieuwe NVidia drivers presteren, heeft iemand toevallig al getest met de: 391.35 Game Ready WHQL?
[ Voor 82% gewijzigd door ZesBarkiePK op 27-03-2018 16:12 ]
Hier ook twijfel voor de pc of voor xbox pro..
Speel hem gewoon liefst waar die er het mooist op uit ziet. Op mijn pc monitor zit geen HDR. Op me oled wel..
Speel hem gewoon liefst waar die er het mooist op uit ziet. Op mijn pc monitor zit geen HDR. Op me oled wel..
Ik speel het op de PC maar heb nog last van het wapens oppakken. Ik krijg vaak alleen maar een handgun te zien om om te wisselen terwijl er voor me een assault riffle ligt
Beetje irritant.
Verder is het weer top. Vond 3 & 4 echt baas en primal minder, maar dit is weer een topper
De dieren vind ik ook wel iets slechter gemaakt dan voorheen, vooral de cougar.

Verder is het weer top. Vond 3 & 4 echt baas en primal minder, maar dit is weer een topper
De dieren vind ik ook wel iets slechter gemaakt dan voorheen, vooral de cougar.
Mario Kart FC 1590-4774-1019
Er is niemand hier die kan bepalen welke versie je moet gaan halen, er zijn zoveel voor en nadelen te benoemen aan beide kanten.k1978 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:19:
Hier ook twijfel voor de pc of voor xbox pro..
Console is beperkt op 30 frames.
PC versie is een poort van de console versie zonder 30 frames beperking.
Kijk ook even waarop je vrienden spelen, wil je later co-op gaan spelen of multiplayer.
Je kan op de PC verder gewoon met je xbox controller spelen en aansluiten op je HDR OLED TV als je dat perse wilt.
Ik ben zelf voor de PC versie gegaan omdat mijn vrienden op de PC spelen, ik ga mij storen aan 30FPS als je op 144hz monitor speelt en ik ben gewoon niet goed met een controller.
Koop dus gewoon de versie op de machine waar je het meeste achter zit en waar je fijn bij voelt.
Er is geen winnaar of verliezer.
Dit dus. Ben nu bijvoorbeeld halverwege AC: Origins op de PS4 Pro en heb het voor de grap laatst eens op mijn PC geïnstalleerd. Wat een vooruitgang om het op Ultra met 60+fps te spelen. Maar heb geen zin om alles overnieuw te doen dus die blijf ik op de PS4 spelenNotSoSteady schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:17:
[...]
Daarvoor heb ik nou net een pc om dit soort games op 60fps te spelen. Ik gebruik mijn PS4 Pro eigenlijk alleen voor de exclusieve titels en de populaire multiplayer games, zoals CoD en FIFA. Een lagere framerate doet voor mij echt afbreuk aan de ervaring.
UHD alles op max, bewegingsonscherpte uit.ZesBarkiePK schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:11:
Ik ben wel benieuwd hoe de nieuwe NVidia drivers presteren, heeft iemand toevallig al getest met de: 391.35 Game Ready WHQL?
Gemiddeld 63~64 FPS
2X GTX 1080 in SLI
Beide GPUS 85% in gebruik maximaal
Geen verbetering of verslechtering met oude drivers.
[ Voor 4% gewijzigd door kmichael op 27-03-2018 16:39 ]
Was er nog een first day patch en hoe groot is deze ?
Volgens mij was die er wel. Geen idee hoe groot, maar bij mij de laatste download binnen 30 seconden klaar.Pykow schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:43:
Was er nog een first day patch en hoe groot is deze ?
116mb op xbox.
Jij kent zijn woonsituatie?Jackson6 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:21:
[...]
Sinds wanneer kan een PC niet aan de tv worden gehangen? 3 minuten werk.
Dat is een hele rare inschatting.
Daarnaast, als met TB en muis kan je niet lekker bankhangen.
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Even gespeeld en ben er prima over te spreken. Speelt gewoon weer lekker weg en veel te doen. Speel op de Pro. Zijn er geen Pro opties ?
Sta nu naast Boomer (zit in een kooi), maar kan hem er niet uithalen?!? Mis ik iets ?
De nieuwe manier van poi ontdekken is tof, past goed bij mijn speelstijl ...
Sta nu naast Boomer (zit in een kooi), maar kan hem er niet uithalen?!? Mis ik iets ?
Schiet op het hangslot.-SaveMe- schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 17:53:
Even gespeeld en ben er prima over te spreken. Speelt gewoon weer lekker weg en veel te doen. Speel op de Pro. Zijn er geen Pro opties ?
Hmmmm, heb ik gedaan (tuurlijk
Ik moest op de voorkant van de kooi zelf schieten, toen ging ie open.-SaveMe- schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 17:57:
[...]
Hmmmm, heb ik gedaan (tuurlijk), maar gebeurde niks. Zal het nog eens proberen
Ga ik proberen, want het slot werkt hier niet ....BlazeMuis schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 17:59:
[...]
Ik moest op de voorkant van de kooi zelf schieten, toen ging ie open.
de pc trailer is net gereleased:
en hier een IMHO goeie review die ook de negatieve punten aanpakt:
en hier een IMHO goeie review die ook de negatieve punten aanpakt:
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
ik moet zeggen dattie op de ps4 pro niet heel soepel draait.. je ziet het checkerboard vaak werken.. beetje houterig zeg maar..
verder coole game.
Verwijderd
Ben nog aan het twijfelen om deze versie te halen. Vond Primal echt een dikke nul, van Farcry 4 had ik dan weer wel genieten. Kan ook met de setting te maken hebben en het verhaal. Lijkt deze versie meer op FC 4 of Primal?
PS: Tweakers, waar blijft jullie Review?
PS: Tweakers, waar blijft jullie Review?
ik kan geen screenshots uploaden naar Xbox Live.
Krijg de melding: "this game doesn't allow uploading to Xbox Live"
Iemand meer dit probleem?
Krijg de melding: "this game doesn't allow uploading to Xbox Live"
Iemand meer dit probleem?
zojuist 1.5/ 2 uur gespeeld. het voelt goed vertrouwd met een frisse setting, had wel dat ik naast een AI stond die mij niet zag (2 keer).
wat betreft het spel kan ik niet wachten om straks verder te spelen, het ziet er echt mooi uit (PS4) en wil zo snel mogelijk zo kijken hoe het jagen, vissen etc vergaat, om vervolgens weer relax het landschap te verkennen en alles over te nemen!
zal als ik verder bent nog eens een review proberen te geven.
wat betreft het spel kan ik niet wachten om straks verder te spelen, het ziet er echt mooi uit (PS4) en wil zo snel mogelijk zo kijken hoe het jagen, vissen etc vergaat, om vervolgens weer relax het landschap te verkennen en alles over te nemen!
zal als ik verder bent nog eens een review proberen te geven.
Ik heb mijn handgun geüpgrade met oa een silencer, maar in game verandert er niks en blijft het een gewone gun???
Eerste uur zit erop. Mooi begin! De HDR optie doet echt pijn aan mn ogen, vooral met die mist in het begin. Ik mis ook super veel detail in het heldere wit bij de HDR optie op de standaard setting. Zelfs als ik dat tetug schroef naar circa de helft. Bij andere games heb ik dat niet. De HDR beeldsetting op mn C7 aanpassen helpt, maar is niet ideaal, aangezien ik n mooie HDR setting had gevonden die ik te pruimen vond voor alle doeleinden....
Mensen toevallig tips voor n prettige HDR weergave met n ps4pro en een LG C7?
Mensen toevallig tips voor n prettige HDR weergave met n ps4pro en een LG C7?
Hopelijk is het okee als ik een gamingbuddy op weg wil helpen. Hij heeft het eerste stuk uitgespeeld en kan 'van het eiland af' wat een sein veilig voor multiplayer moet zijn. Maar hij kan geen vrienden uitnodigen, en als wij hem inviten ziet hij niks verschijnen. Iemand toevallig last van gehad en er een truc voor gevonden het werkend te krijgen? Kan er niks nuttigs over vinden nog, en willen wel graag spelen met em natuurlijk 
-edit-
het werkt alweer, iets met mappen, en niet lekker overweg gaan met verplaatsen/verifiëren

-edit-
het werkt alweer, iets met mappen, en niet lekker overweg gaan met verplaatsen/verifiëren
[ Voor 36% gewijzigd door 2Dutch op 27-03-2018 21:31 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Weer mijn eeuwige twistpunt gehad, PC of PS4. Heb hem maar voor de PC gekocht. Was vergeten voor UW support te checken, maar dat schijnt wel goed te zitten
Ik zie ook geen pro opties. Dacht dat je kon kiezen tussen graphics/resolutie, maar blijkbaar is die optie gesneuveld voor de pro. Volgens mij heeft de X deze optie wel.-SaveMe- schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 17:53:
Is er dan geen pro ondersteuning of gaat dat automatisch?Hulleman schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 21:21:
[...]
Ik zie ook geen pro opties. Dacht dat je kon kiezen tussen graphics/resolutie, maar blijkbaar is die optie gesneuveld voor de pro. Volgens mij heeft de X deze optie wel.
Ik heb zsm de dikste sniper + accessoires gekocht (silencer, mag & scope). Ik schiet er alles mee aan gort, trucks, helis, en ook super handig om mee te jagen
Ik vermaak me weer opperbest. Ben nu voornamelijk aan het free roamen, zit hoog in de mountains en kom daar van alles tegen
Jij kent mijn woonsituatie?joskuiper schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 17:31:
[...]
Jij kent zijn woonsituatie?
Dat is een hele rare inschatting.
Daarnaast, als met TB en muis kan je niet lekker bankhangen.
Afhankelijk van je situatie kun je met TB en muis prima bankhangen. Heb een bank met brede platte leuning, past prima een muismat op. Draadloze muis erop, toetsenbord op schoot en spelen maar. Zal vast niet zo vloeiend zijn als bedraad, maar voor een single player game maakt dat niet zoveel uit.
Speel laatste jaar overigens vooral op laptop aan de keukentafel.
Check in de shop of hij wel op 'equipped' staat.-SaveMe- schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 20:01:
Ik heb mijn handgun geüpgrade met oa een silencer, maar in game verandert er niks en blijft het een gewone gun???
Nope. Xbox heeft deze optie ook niet.Hulleman schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 21:21:
[...]
Ik zie ook geen pro opties. Dacht dat je kon kiezen tussen graphics/resolutie, maar blijkbaar is die optie gesneuveld voor de pro. Volgens mij heeft de X deze optie wel.
Thanks. Dat was het idd. HAd het net uitgevogeld. Heb nu al drie weapon slots, ga zo snel mogelijk ook voor de 4eNLxAROSA schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 21:52:
[...]
[...]
Check in de shop of hij wel op 'equipped' staat.
Ben ook al aardig wat glitches tegen gekomen en dat levert leuke situaties op....
Waar blijven die koeien ?
Hey! Kom terug!
Er is pro ondersteuning. Ik weet niet exact waar het inzit. Het ziet er mooi scherp uit op een 55inch vanaf circa 2m. Ik verwacht 1440p. De X draait em op 1800p. Digital Foundry zal binnenkort wel met een analyse komen-SaveMe- schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 21:51:
[...]
Is er dan geen pro ondersteuning of gaat dat automatisch?
Ik heb zsm de dikste sniper + accessoires gekocht (silencer, mag & scope). Ik schiet er alles mee aan gort, trucks, helis, en ook super handig om mee te jagen![]()
Ik vermaak me weer opperbest. Ben nu voornamelijk aan het free roamen, zit hoog in de mountains en kom daar van alles tegen
Heb die pomp gedaan in dat boathouse op het eerste eiland, en blijkbaar zou je daar een speciale crate van krijgen? of heb ik dat helemaal misgelezen?
ik zou wat meer op tooltips moeten letten
ik zou wat meer op tooltips moeten letten
Dit is ook echt de eerste game waar HDR veel toevoegt op mijn c32hg70. Ik vermoed ook dat deze game WCG kleuren gebruikt want de kleuren zijn duidelijk dieper. Bij bf1 zijn zelfs de kleuren minder diep dan SD in HDR mode, dat is met FC5 omgekeerd. En in de al die lichtjes in het donker in het bos of de natuurlijke belle belichting buiten. SD kwaliteit is in eens niet meer mooi. Door de bomen heen veel meer detail terwijl het licht er door heen veel feller is, zelfde geldt ook voor de wolken zo'n en de lucht. Ik heb eindelijk nooit echt wat aan HDR gehad maar daar denk ik nu heel anders over.NikkiNailz schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:23:
[...]
De game ziet er inderdaad waanzinnig uit op mijn OLED in 4k HDR. Zeker als je in bosrijke omgeving loopt is het echt genieten.
Het is echt een game waar je van de ene situatie in de andere rolt waardoor je maar door blijft spelen. Soms rol je zelfs onbewust een story mission in. De sandbox is echt heel goed gedaan.