Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Mick3112
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 24-05 11:40
quote:
jori040 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 16:52:
[...]

Klinkt goed. ;)
In wat voor resolutie draait hij op de X precies ?
4K staat er op de hoes.

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 26-05 10:19

Rivanov

Apple freak

quote:
Dat zegt niets helaas. ;)
Kan ook 1800p (upscaled 4K) zijn.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• ColdTurkey
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 27-05-2018
1800p heb ik gezien op YouTube. Een of andere techsite maar niet DF. Absoluut 1800p :) :>

• Mick3112
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 24-05 11:40
Het oogt iig erg scherp als je zo naar de huisjes in de dorpjes kijkt, Die vergelijkingsvideo van DF zal morgen wel vrij komen vermoed ik, dan weten we het zeker.

• ColdTurkey
  • Laatst online: 27-05-2018
Het verschil met de Pro was iig heel erg klein, als in verwaarloosbaar. Vond ik enigzins apart, maar idd even DF afwachten. Al zal het me worst wezen, kan niet wachten om er mee aan de slag te gaan.

• jori040
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 20:25
quote:
ColdTurkey schreef op zondag 25 maart 2018 @ 17:59:
Het verschil met de Pro was iig heel erg klein, als in verwaarloosbaar. Vond ik enigzins apart, maar idd even DF afwachten. Al zal het me worst wezen, kan niet wachten om er mee aan de slag te gaan.
Veel mensen vonden dat verschil ook klein bij Assassin Creed origin maar die vind ik visueel op de X toch een stuk beter.

Als Far Cry 5 echt 1800p draait vind ik het goed. ;)

Samsung UE43KS7500 | Xbox One X | PS4 Pro | Switch

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 22:46

Donstil

Grab them by the 🐈.

Ik speel ook de Xbox One X enhanced versie maar kan mij eigenlijk niet voorstellen dat de normale Xbox One en Ps4 versie er zo uitzien. Alles is prachtig, je kunt ver kijken, geen (merkbare) framedrops, enz.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• co2301
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 21:56
Gisteren binnen gehad, nu 10 uurtjes in, wat een game _/-\o_

Ziet er echt ongelofelijk vet uit op de ps4 pro icm m'n oled tv :9~ :9~

^^

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

quote:
jori040 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 17:21:
[...]

Dan ga ik morgen de X versie daar mooi halen. ;)
Hoelaat ga je? Laat me even weten als je 'm hebt. Dan ga ik ook even. ;)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• jori040
quote:
Rivanov schreef op zondag 25 maart 2018 @ 22:21:
[...]

Hoelaat ga je? Laat me even weten als je 'm hebt. Dan ga ik ook even. ;)
Omdat ik even geen auto heb moet ik vanuit Veldhoven alles met de bus of fiets doen dus dacht ik laat ik voor de zekerheid nog een keer bellen[17:00]

De beste dame is het nog op de afdeling wezen vragen maar daar zegt men de 27e.

Ik denk dus dat ik morgen niet ga want het zou niet de eerste keer zijn dat ik daar voor jan lul sta.Er zijn trouwens sowieso veel voorbeelden dat zij regelmatig slecht info geven maar laat ik daar nu geen woorden over vuil maken.

Als ik jou was zou ik morgen bellen.Ik zelf kan morgen pas rond 13:00 bellen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 20-05 00:43
quote:
gamerboy schreef op zondag 25 maart 2018 @ 11:57:
misschien voor wat mensen een handige video : [video]
Ik kan dus echt niet naar die vent luisteren, ik zal me wel aanstellen, maar ik erger me helemaal dood.

MBPR 15” 2018 | iPhone X 64GB | Xbox woutertjuuuh | steam bubureijers

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jori040
quote:
swoutr schreef op maandag 26 maart 2018 @ 01:22:
[...]

Ik kan dus echt niet naar die vent luisteren, ik zal me wel aanstellen, maar ik erger me helemaal dood.
Dat komt denk omdat hij heel duidelijk wil zijn in zijn video's.Het is Jordan van IGN Benelux.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 22:08

Notna

Where are you?®

quote:
[...]

Zijn uitspraak gaat een beetje alle kanten op en het heeft een hoog 'IK WIL SCHREEUWEN' gehalte, maar het is verder, constructief gezien, prima (verstaanbaar) Engels.

Maar ik luister er ook niet heel graag naar nee. Aan de andere kant; IGN heeft soms van die vreselijk saaie stemmen en dat is ook niet altijd geweldig :+

Gisteren toch stiekem even de pre-order aangeklikt om te kijken of hij wilde starten op de XBO. Helaas ;w :+

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• nnndoh
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Hoe zit dat als je neergeschoten bent?
Je krijgt dan een keuze tussen "cling to life" met de A knop , of met B opgeven.
Maar de A knop schijnt niets te doen, moet je snel achter elkaar drukken? ingedrukt houden?

• jori040
quote:
nnndoh schreef op maandag 26 maart 2018 @ 08:32:
Hoe zit dat als je neergeschoten bent?
Je krijgt dan een keuze tussen "cling to life" met de A knop , of met B opgeven.
Maar de A knop schijnt niets te doen, moet je snel achter elkaar drukken? ingedrukt houden?
Ik zou zeggen probeer het.

Zou je graag helpen maar ik heb de game nog niet kunnen scoren.En hoe dat bij 3 & 4 wekte weet ik niet want ik heb alleen Instincts & 2 gespeeld.

• gamerboy
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 25-05 14:38
quote:
[...]

I know heb het ook hoor maar wat hij zegt is wel handig als je alvast een heads-up wilt hebben met perks in de game

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

• NikkiNailz
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 23-05 13:55
Dankzij Bol.com kon ik dit weekend ook al aan de slag op m'n PS4 Pro. Wat me opviel is dat de game zeer soepel loopt en ik ook helemaal nog geen vage glitches of bugs ben tegengekomen.

De game zelf loopt over van de mogelijkheden en er zijn altijd wel dingen te doen. Heb behalve het begin nog geen main story mission aangeraakt.

Far Cry Arcade ook even geprobeerd, nog weinig maps online maar deze mode heeft wel potentie. De editor is uitgebreid maar toch wel redelijk simpel in gebruik. Ben heel benieuwd wat mensen hiermee kunnen gaan doen.

Ik probeerde ook al de season pass te unlocken in de PSN store. Code werd geaccepteerd maar de season pass lijkt helemaal nog niet online te staan. Hopelijk komt dat nog goed aangezien ik de code nu al gebruikt heb... :X

NikkiNailz wijzigde deze reactie 26-03-2018 08:49 (16%)

• jori040
quote:
gamerboy schreef op maandag 26 maart 2018 @ 08:40:
[...]

I know heb het ook hoor maar wat hij zegt is wel handig als je alvast een heads-up wilt hebben met perks in de game
Hij maakt video's met inhoud en dat vind ik het belangrijkste.

• jori040
quote:
NikkiNailz schreef op maandag 26 maart 2018 @ 08:45:
Dankzij Bol.com kon ik dit weekend ook al aan de slag op m'n PS4 Pro. Wat me opviel is dat de game zeer soepel loopt en ik ook helemaal nog geen vage glitches of bugs ben tegengekomen.

De game zelf loopt over van de mogelijkheden en er zijn altijd wel dingen te doen. Heb behalve het begin nog geen main story mission aangeraakt.

Far Cry Arcade ook even geprobeerd, nog weinig maps online maar deze mode heeft wel potentie. De editor is uitgebreid maar toch wel redelijk simpel in gebruik. Ben heel benieuwd wat mensen hiermee kunnen gaan doen.

Ik probeerde ook al de season pass te unlocken in de PSN store. Code werd geaccepteerd maar de season pass lijkt helemaal nog niet online te staan. Hopelijk komt dat nog goed aangezien ik de code nu al gebruikt heb... :X
Op wat voor moeilijkheidsgraad speel je hem ?
Die Ubisoft games zijn vaak op standaard net iets te makkelijk.Bv AC Origins speel ik ook op hard.

• NikkiNailz
quote:
jori040 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 08:52:
[...]

Op wat voor moeilijkheidsgraad speel je hem ?
Die Ubisoft games zijn vaak op standaard net iets te makkelijk.Bv AC Origins speel ik ook op hard.
Op Normal. En ik laat hem daar waarschijnlijk ook nog wel op staan.
Ik kreeg gisteren een death squad achter me aan met armored gasten waar ik toch wel zeer veel moeite mee had, zeker met mijn stealth wapens.

Daarnaast worden enemies vaak bullet sponges op hogere moeilijkheidsgraden in dit soort games en daar hou ik niet van.

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 20:10
Hoe spelen mensen de game al :o

• Notna

Notna

Where are you?®

quote:
De discversies zijn door o.a Bol.com al afgelopen vrijdag/zaterdag uitgeleverd. En aangezien je die gewoon kan spelen zonder dat Ubi het unlocked.. ;)

Vele bedrijven (Mediamarkt, Ubi zelf etc.) houden wél de datumv an de 27ste aan.

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 22:13

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
Notna schreef op maandag 26 maart 2018 @ 09:22:
[...]

De discversies zijn door o.a Bol.com al afgelopen vrijdag/zaterdag uitgeleverd. En aangezien je die gewoon kan spelen zonder dat Ubi het unlocked.. ;)

Vele bedrijven (Mediamarkt, Ubi zelf etc.) houden wél de datumv an de 27ste aan.
Altijd wel jammer dat sommige de game eerder kunnen spelen door te spelen met een DISC en als je digitaal koopt dat je altijd moet wachten op de exacte releasedate.
Zou van mijn part wat strenger aangepakt mogen worden.

Het is ook wel jammer dat games vrijwel nooit op een Vrijdag uitkomen, zodat iedereen het weekend kan spelen waarbij veel mensen vrij zijn in de wereld.
Snap het aan de ene kant ook wel, als het mis gaat moet het team ook in het weekend werken en daar passen ze voor.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• Frijns.Net
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 22:45
quote:
Had van de aanbieding van Yourgamezone gebruik gemaakt (€ 50,-) en zaterdag lag de disc op de mat.

• NikkiNailz
quote:
Pykow schreef op maandag 26 maart 2018 @ 09:29:
[...]

Altijd wel jammer dat sommige de game eerder kunnen spelen door te spelen met een DISC en als je digitaal koopt dat je altijd moet wachten op de exacte releasedate.
Zou van mijn part wat strenger aangepakt mogen worden.
Dat is het risico van digitaal bestellen.

In dit geval denk ik dat Ubisoft groen licht heeft gegeven nadat Intertoys de game vorige week per ongeluk al uitgeleverd heeft.

• Piet_Piraat7
Ik vind het fijn hoor voor de mensen die nu al kunnen spelen, maar ik had verwacht dat Ubisoft de game had gelocked tot iedereen kon spelen.

• Frijns.Net
  • Laatst online: 22:45
quote:
Piet_Piraat7 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 09:42:
Ik vind het fijn hoor voor de mensen die nu al kunnen spelen, maar ik had verwacht dat Ubisoft de game had gelocked tot iedereen kon spelen.
Zoveel maakt het toch niet uit. Er zijn altijd mensen die eerder kunnen spelen om een game te reviewen.
Als je de game over een maand koopt speelt het waarschijnlijk nog hetzelfde.

Ik heb me in ieder geval al goed vermaakt en ben inderdaad nog geen bugs tegen gekomen.
De hond is goed bruikbaar en komt je zelfs het wapen van de tegenstander brengen.
Ik heb de game op normal staan en dan moet je toch oppassen dat je niet teveel tegenstanders in een keer tegen komt want dan wordt het een lastig verhaal.

• BlazeMuis
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 23:49
Uit een bron (iemand die ik ken loopt daar stage) heb ik vernomen dat je bij Gamemania Far Cry 5 vandaag al kan ophalen zodra ze open zijn. Er is wel een beperkte voorraad omdat de meeste pre-ordered zijn, spel kost daar wel €65 euro, ik ga zelf echter geen 5 euro meer neerleggen om een dag eerder te spelen.

Dus voor de mensen die graag 5 euro extra neerleggen om het een dag eerder te spelen, sla je slag!

BlazeMuis wijzigde deze reactie 26-03-2018 10:14 (3%)

Xbox One X: BlazeMuis | MacBook Pro 2018 TB i5, 8GB, 256GB | iPhone XS Max 64GB

• nnndoh
  • Niet online
bol.com was hij 60 euro en had ik hem zaterdag al

• Maichel
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 24-05 17:14
Dat met die coop progres opslag is wel jammer alleen ;(

PSN: Maichel

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Mediamarkt Ekkersrijt verkoopt 'm.

• shakespeare
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 15-05 10:16
game mania utrecht ook.

dus wel een aanrader jongens ? :)

• nnndoh
  • Niet online
HIj's beter dan 4, overal bankbiljetten tegen komen geeft ook wel een whoohoo momentje

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tadaa2011
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 25-05 21:25
Bij de ING rentepuntenshop voor 2100 rentepunten en €42,-

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

MM Eindhoven Centrum zal dus ook wel verkopen @jori040

€ 58 voor normale editie.
€ 89 voor Gold editie

• Martijn1990
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 30-03 05:23
quote:
Tadaa2011 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 10:30:
Beetje jammer alleen dat de site eruit ligt.

Edit: nu wel weer, zojuist besteld. Thanks voor de tip!

Martijn1990 wijzigde deze reactie 26-03-2018 11:16 (12%)

• luigi87
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 24-05 16:44

luigi87

Domotica Fanaticus

quote:
En uiteraard wordt de PC versie weer eens niet meegenomen in de deal.

Helaas pindakaas, dan wordt het toch wachten op een lagere prijs.

Hier het linkje naar de guide voor presence detection op basis van Tasker + Autolocation op een Android Client, check me V&A voor 2de kans domotica dingetjes

• BlazeMuis
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 23:49
Intertoys verkoopt het nu ook, kreeg de Deluxe edition gelijk mee :)

Op de site staat geen Deluxe edition, deze hebben ze in de filialen wel liggen mits er afzeggingen zijn!

Xbox One X: BlazeMuis | MacBook Pro 2018 TB i5, 8GB, 256GB | iPhone XS Max 64GB

• Luukwa
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 23-05 15:26
To buy or not to buy, thats is the question..

Hoe lang is de story? Iemand enig idee?

Soundcloud!

• DerOllie
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 13:09

DerOllie

PSN = DerOllie

quote:
Luukwa schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:40:

https://gamer.nl/artikele...n-is-offline-beschikbaar/

zo'n 25 uur mag je verwachten dus. IMHO hangt dat ook af hoe je het aanpakt natuurlijk...

DerOllie wijzigde deze reactie 26-03-2018 11:52 (13%)

www.youtube.com/DerOllie

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
quote:
Luukwa schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:40:

Ik ga ervan uit dat het spel vergelijkbaar is met FC3/4 dus ik kan me er wel een tijdje mee vermaken.

• 2Dutch
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Gister de tijd om even een paar uur te spelen (zaterdag was A Way Out-dag :P) en het valt me niks tegen. Ziet er prachtig uit, draait goed. Wel wat bugjes tegengekomen zoals mensen die je niet kunt bevrijden van hun boeien/touw (hint: neermeppen en reviven werkt vaak). Naast al dat schietgeweld wel even lekker relaxed lopen vissen hoor, al die drukte ;)

Had wel in dat beginstuk (speel op normal) grote moeite om weg te komen, pfoe. En later in de game is het ook geen pretje als je rustig rondrijdt en je out of nowhere een heli op je dak krijgt. Of ik kies m'n locaties gewoon beroerd :+ Vanavond hopelijk een squad of minimaal met 1 buddy aan de gang *O*

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Game ziet er echt top uit in 4K HDR! :)

Reviewthread op ResetERA

https://www.resetera.com/...ry-5-review-thread.32028/

Damn die cijfers! :*)

Metacritic - 82 after 25 reviews
Opencritic - 86 after 41 reviews

We Got This Covered: 4.5/5
GamingTrend: 90/100
Gamespot: 9/10
USGamer: 4.5/5
Playstation Universe: 90/100
Destructoid: 7.5/10
Press-Start: 9/10
Pure Playstation: 9/10
Metro Game Central: 8/10
Critical Hit: 90/100
IGN (in progress): 8.9/10
The Guardian: 3/5
God is a Geek: 9/10
GamersGlobal: 9/10
ComiConverse: 4/5
Eurogamer: No score
GameInformer: 7.5/10
TheSixthAxis: 9/10
Attack of the Fanboy: 9/10
ACG: Wait for a sale
JeuxVideo.com: 16/20

Rivanov wijzigde deze reactie 26-03-2018 12:37 (123%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Heb ik ff geluk...
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Far cry 5 all dayyyy :D

Piet_Piraat7 wijzigde deze reactie 26-03-2018 12:44 (4%)

• Luukwa
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 23-05 15:26
De tijd dat ik een dag vrij neem voor een game zijn wel voorbij, kijk echter, na alle reacties te hebben gelezen, wel uit naar deze game.

Soundcloud!

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Lijkt erop dat Xbox One versie nog een patch moet krijgen.
Er zitten nog geen graphics options (optimized vs. visuals) in het menu en de versie op Xbox One is 1.0 terwijl PS4 versie blijkbaar 1.3 is.

• SideShow
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 25-05 21:17

SideShow

Administrator

Iemand al een site gevonden waar je een steam key kan kopen? Liefst voor minder dan 60 euro dus.

• shakespeare
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 15-05 10:16
quote:
Rivanov schreef op maandag 26 maart 2018 @ 12:23:

Reviewthread op ResetERA

gamer.nl is niet echt positief.

• dm-dutchman
  • Laatst online: 24-05 15:22
Weet iemand of de pre order bonus account gebonden is op de ps4? Of krijgt iedereen die inlogt op mijn ps4 de speciale camo's?

• RvD86
  • Laatst online: 24-05 10:31
quote:
Ook besteld.
Na al die verhalen heb ik er goed zin in 8)

Samsung Galaxy A50 - Nokia 7+ - Wileyfox Swift 2X

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

quote:
SideShow schreef op maandag 26 maart 2018 @ 13:19:
Iemand al een site gevonden waar je een steam key kan kopen? Liefst voor minder dan 60 euro dus.
Steam key? Tis een Ubisoft game dus uiteindelijk beland je toch in Origin Uplay. Loer eens hier bij de prijsvergelijkers. Zag al prijzen rond de 42 euro.

2Dutch wijzigde deze reactie 26-03-2018 15:18 (4%)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• l0n3w012ph
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 22:56

l0n3w012ph

AlphaW0lf

quote:
Rivanov schreef op maandag 26 maart 2018 @ 12:23:

Reviewthread op ResetERA

De enige die ik serieus neem is Destructoid. Die hypen niet zo extreem als al die andere en komen altijd met een objectief cijfer. Rock Paper Shotgun zal er met zijn Wot I Think ook niet ver naast zitten en met Dustructoid objectiever oordelen, dus ik denk dat ook dit een uitverkoop titel wordt voor mij.

Steam || Diablo 3

• Gekke Jantje
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 19:38
Krijgt de PC versie ook HDR ondersteuning. Ik lees het niet zo snel in de GPU benchmark van Guru3d...
Ik kan in ieder geval niet wachten om te spelen, daar voor hoef ik niet speciaal HDR te hebben.

Asrock Z370 Extreme4 i7 8700k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Pro 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

• Beatz
  • Laatst online: 16:07
In Zwolle is die ook te koop in ieder geval bij intertoys omdat ze net de "go" hebben gekregen dus Mediamarkt en de rest ook wel.

• Wildfire
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 23:48

Wildfire

Joy to the world!

quote:
2Dutch schreef op maandag 26 maart 2018 @ 13:39:
[...]

Steam key? Tis een Ubisoft game dus uiteindelijk beland je toch in Origin.
Denk dat je UPlay bedoelt... Origin is van EA. :P

Systeemspecs | Mijn Marktplaats spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 23:09

Famous

R 400+

Vanaf wanneer is de game eigenlijk te spelen?
Is dat vannacht? :+

Xbox live: Ghesous

• roytje2803
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 19-05 16:08
De Steam variant dacht ik vanaf morgenochtend 5/6 uur. De Ubisoft variant vanaf 12 uur vannacht. Correct me if i'm wrong

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 24-05 10:40
quote:
l0n3w012ph schreef op maandag 26 maart 2018 @ 13:41:
[...]

De enige die ik serieus neem is Destructoid. Die hypen niet zo extreem als al die andere en komen altijd met een objectief cijfer. Rock Paper Shotgun zal er met zijn Wot I Think ook niet ver naast zitten en met Dustructoid objectiever oordelen, dus ik denk dat ook dit een uitverkoop titel wordt voor mij.
ACG is ook erg goed, wat dat betreft.

PSN/Steam/Origin/uPlay/Nintendo ID/XBL: Avioto

• jori040
quote:
Rivanov schreef op maandag 26 maart 2018 @ 10:44:
MM Eindhoven Centrum zal dus ook wel verkopen @jori040

€ 58 voor normale editie.
€ 89 voor Gold editie
Heb hem net hier bij Intertoys[Veldhoven] kunnen halen.

Bedankt voor de tips.

En nu als een gek installeren op de X. ;)

• Famous

Famous

R 400+

quote:
roytje2803 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 14:23:
De Steam variant dacht ik vanaf morgenochtend 5/6 uur. De Ubisoft variant vanaf 12 uur vannacht. Correct me if i'm wrong
Heb hem via xbox gekocht.
Staat 27-03 0:00.

Zal wel vannacht te spelen zijn dan :)
Al slaap ik dan toch :+

• roytje2803
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 19-05 16:08
quote:
Famous schreef op maandag 26 maart 2018 @ 14:37:
[...]

Heb hem via xbox gekocht.
Staat 27-03 0:00.

Zal wel vannacht te spelen zijn dan :)
Al slaap ik dan toch :+
Ah ja die is vanaf 12 uur al beschikbaar ja :). Ik als pc user moet helaas langer wachten. Al slaap ik ook nog om 5 uur denk hahahah

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

quote:
Wildfire schreef op maandag 26 maart 2018 @ 14:10:
Denk dat je UPlay bedoelt... Origin is van EA. :P
Inderdaad, my bad, raak af en toe van de leg met die 1001 platformen :P

Lees ik het trouwens goed dat co-op alleen de host xp/progress/achievements laat verdienen? Dat is toch wel erg jammer :/ Moet ook even kijken wat je nu precies met een heel squad kunt, dat vind ik wat vaag (kreeg wel 4 slots onderin te zien in het menu zeg maar). Proefondervindelijk eens achterhalen :P

2Dutch wijzigde deze reactie 26-03-2018 15:19 (20%)

• dm-dutchman
  • Laatst online: 24-05 15:22
Weet iemand hoe laat FC5 beschikbaar is voor de PS4?

• Maichel
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 24-05 17:14
quote:
2Dutch schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:17:
[...]

Inderdaad, my bad, raak af en toe van de leg met die 1001 platformen :P

Lees ik het trouwens goed dat co-op alleen de host xp/progress/achievements laat verdienen? Dat is toch wel erg jammer :/ Moet ook even kijken wat je nu precies met een heel squad kunt, dat vind ik wat vaag (kreeg wel 4 slots onderin te zien in het menu zeg maar). Proefondervindelijk eens achterhalen :P
Ja ;(
quote:
Het is mogelijk om straks Far Cry 5 in z’n geheel in coöp door te spelen, maar dit heeft wel een effect op één van de twee spelers. Het is namelijk zo dat slechts één speler voortgang zal boeken in het verhaal, ook al speel je alles met z’n tweeën.

PSN: Maichel

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Marcus73
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 20:35
Ik heb het spel via Uplay gekocht (PC) en kan het nu spelen. Met een VPN je locatie op Australie/Melbourne zetten en het spel wordt geactiveerd en is speelbaar. Blijkbaar is de release middernacht per tijdzone.

• swoutr
Gaan de X en de PRO nog een 60 fps mode ondersteunen? Wellicht later via een patch? Van 30 naar 60 fps in shooters is een gigantisch verschil, Hoor ACG ook zeggen dat hij deze verwachting had, maar verwacht dat er alsnog een patch komen gaat.

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Hoe kun je eigenlijk vissen? Of moet je daar iets voor unlocken?

• swoutr
quote:
Rivanov schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:13:
Volgens mij ga je voor het eerst vissen als je opzoek gaat naar zalm om cheeseburger te temmen. Je kunt een hengel kopen, maar volgens mij kun je ze ook in de wereld vinden.

• MazeWing
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 22:20

MazeWing

passionate & cynical

quote:
swoutr schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:16:
[...]

Volgens mij ga je voor het eerst vissen als je opzoek gaat naar zalm om cheeseburger te temmen. Je kunt een hengel kopen, maar volgens mij kun je ze ook in de wereld vinden.
Cheeseburgers temmen? :o
Eindelijk is er dan een game met levende cheeseburgers _/-\o_ _/-\o_

Laptop: MacBook Pro 15 (2017) 2,9 GHz | 16GB | 512GB | Radeon Pro 560 Telefoon: Galaxy Note 8 Camera: Nikon D750 | 24-120 F4 | 50 F1.8G Desktop: Ryzen 2700X | 16 GB | RTX 2080 | UWA (120Hz/G-Sync)

• DerOllie
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 13:09

DerOllie

PSN = DerOllie

quote:
Je kunt langs de waterkant ook hengels vinden die er liggen. Kun je meteen proberen. Ik kwam iig bij eerste verkenningen al eentje tegen, en die zit nu in mn inventory. Al wat vissen binnen en weer verkocht.

www.youtube.com/DerOllie

• swoutr
Kun je de regio van je xbox nog veranderen dat je al kan spelen? Lees dat het maar eens in de 3 maanden kan. En je dan 3 maanden niks kan veranderen.

• TFZ61
  • Laatst online: 14:36
quote:
Marcus73 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:52:
Ik heb het spel via Uplay gekocht (PC) en kan het nu spelen. Met een VPN je locatie op Australie/Melbourne zetten en het spel wordt geactiveerd en is speelbaar. Blijkbaar is de release middernacht per tijdzone.
Nice.. inderdaad niet aan gedacht..VPN. Hier ook aan het spelen! :o
Ach, heb de mijne met rentepunten gekocht voor slechts 42,-. Dan wacht ik wel tot morgen :)

Fools! said I, You do not know, Silence like a cancer grows!

• Notna

Notna

Where are you?®

quote:
swoutr schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:28:
Kun je de regio van je xbox nog veranderen dat je al kan spelen? Lees dat het maar eens in de 3 maanden kan. En je dan 3 maanden niks kan veranderen.
Je XBO mag je iedere 2 minuten van locatie veranderen als je dat zou willen. Je Live account heeft idd wel die restrictie, maar dat is n.v.t in deze.

Dus:

1. VPN aan op je router
2. XBO op AUS zetten en rebooten
3. Spel activeren
4. (Niet geheel zeker): al je stappen weer terugdraaien

Niet geheel zeker: ik weet niet of hij op de AUS tijdzone moet blijven staan om geactiveerd te blijven.

Notna wijzigde deze reactie 26-03-2018 17:31 (3%)

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Dat vraag ik mij ook af, vlakbij het begin kon ik vanaf een pier vissen maar ik lijk dat nu random aan de waterkant niet meer te kunnen.
quote:
Rivanov schreef op maandag 26 maart 2018 @ 13:14:
Lijkt erop dat Xbox One versie nog een patch moet krijgen.
Er zitten nog geen graphics options (optimized vs. visuals) in het menu en de versie op Xbox One is 1.0 terwijl PS4 versie blijkbaar 1.3 is.
Echt? Ik had al een patch toen ik de game zaterdag installeerde.
quote:
Piet_Piraat7 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 12:43:
Heb ik ff geluk...
***members only***

Far cry 5 all dayyyy :D
Nou misschien kun je de verloren tijd t.o.v. "Ons" goed maken :+

Acties:
  • +2Henk 'm!

• mickw
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 21:14
Eigenlijk is het best zuur. Je koopt online bij PlayStation een preorder voor meer geld dan de fysieke versie en je mag het laatste spelen. Ahwell

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
mickw schreef op maandag 26 maart 2018 @ 17:42:
Eigenlijk is het best zuur. Je koopt online bij PlayStation een preorder voor meer geld dan de fysieke versie en je mag het laatste spelen. Ahwell
Ja meer betalen voor een digitale game zodat je de schijf niet hoeft te wisselen. Blijft een vreemd iets inderdaad.

Ik begrijp niet dat mensen dat maar blijven doen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DigitalError
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 21:52
quote:
Donstil schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:03:
[...]

Ja meer betalen voor een digitale game zodat je de schijf niet hoeft te wisselen. Blijft een vreemd iets inderdaad.

gamesharing ;)

PSN: rubensaurus

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

quote:
Donstil schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:03:
[...]

Ik koop het digitaal juist omdat het goedkoper is :+

Bij uitzondering (lees: een CE) koop ik nog op disc. Maar verder: nope.

Dat levert nu dus wel een nadeel op. Soit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Hij werkt hier al..

Xbox preorder via store zelf.
Alles staat in het Nederlands!

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Ja dat doen we hier ook wel eens inderdaad dat is wel een aardige reden als de ander de game ook wil spelen.

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Notna schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:46:
[...]
Ik koop het digitaal juist omdat het goedkoper is :+
Digitaal op release goedkoper? Dat is alleen op de pc toch?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

quote:
Donstil schreef op maandag 26 maart 2018 @ 19:13:
[...]

In dit geval, lang leve Hong Kong :+

• Misha
  • Laatst online: 19:55
quote:
Famous schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:51:
Hij werkt hier al..

Xbox preorder via store zelf.
Alles staat in het Nederlands!
Toch maar even gepre-ordert in de hoop dat ik hem straks al kan spelen dan :P

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 18:58
quote:
[...]

Heb €48 betaald via mijn Amerikaanse account voor de XBO.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SmooK
  • Laatst online: 20:03
quote:
Donstil schreef op maandag 26 maart 2018 @ 17:32:
[...]

Dat vraag ik mij ook af, vlakbij het begin kon ik vanaf een pier vissen maar ik lijk dat nu random aan de waterkant niet meer te kunnen.

[...]

Echt? Ik had al een patch toen ik de game zaterdag installeerde.
Op de ps4 draai ik versie 1.03. De hengel equippen gaat met het weapon wheel en dan r1.

PSN: raysmook

• Notna

Notna

Where are you?®

quote:
[...]

quote:
Famous schreef op maandag 26 maart 2018 @ 19:19:
[...]

In dit geval, lang leve Hong Kong :+
Dat dus :+

Over de grens shoppen scheelt bakken. Zo kost de Gold Edition mij nu 48 euro. Geen schijfje, maar dus wel iets langer moeten wachten.

Game is net unlocked met alle pre-order bonus erbij. Gaaaaaaaan oOo

Edit: er is nu ook een patch uit voor de XBO. Size: 116.21 MB

Notna wijzigde deze reactie 26-03-2018 20:00 (5%)

Voor de mensen die, net als ik, nog niet kunnen spelen nog maar eventjes de launch trailerom ons zoet te houden ...

Fools! said I, You do not know, Silence like a cancer grows!

• Powerblast
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 22:23
Misschien een domme vraag, maar is er voor pc ook gewoon een disk versie, of komt die enkel digitaal? Zat eigenlijk te wachten om hem morgen in een shop te gaan halen, maar ik kan precies nog steeds geen pc disk versie vinden :(...

• Microburst
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 25-05 00:22
quote:
Powerblast schreef op maandag 26 maart 2018 @ 20:04:
Misschien een domme vraag, maar is er voor pc ook gewoon een disk versie, of komt die enkel digitaal? Zat eigenlijk te wachten om hem morgen in een shop te gaan halen, maar ik kan precies nog steeds geen pc disk versie vinden :(...
Ik heb ook even lopen zoeken maar heb het zelf niet gevonden 8)7 denk zelf dat we alleen via Ubisoft of Steam kunnen kopen. ( en natuurlijk game key stores)

Gisteren heb ik hem zelf gekocht bij de steam store

• Misha
  • Laatst online: 19:55
quote:
Misha schreef op maandag 26 maart 2018 @ 19:35:
[...]

Toch maar even gepre-ordert in de hoop dat ik hem straks al kan spelen dan :P
Nee dus, helaas! Geen zin om m'n router via een VPN te laten lopen :+

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
SmooK schreef op maandag 26 maart 2018 @ 19:57:
[...]
Op de ps4 draai ik versie 1.03. De hengel equippen gaat met het weapon wheel en dan r1.
Cool, dat is hier ook idd :)

• Powerblast
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 22:23
quote:
michaelkraan schreef op maandag 26 maart 2018 @ 20:15:
[...]

Ik heb ook even lopen zoeken maar heb het zelf niet gevonden 8)7 denk zelf dat we alleen via Ubisoft of Steam kunnen kopen. ( en natuurlijk game key stores)

Gisteren heb ik hem zelf gekocht bij de steam store
Ik vind in ieder geval na veel zoeken ook geen fysieke schijf meer :(. Ik zou er bijna een ps4 versie door kopen :| , als ik dat richten nu maar onder de knie kon krijgen he :(.

• sbmuc
  • Registratie: juni 2002
Als je hem op steam koopt, speel je dan nog steeds via de Uplay launcher?

• Trouble
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 23-05 23:54

Trouble

Meisje!

quote:
sbmuc schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:25:
Als je hem op steam koopt, speel je dan nog steeds via de Uplay launcher?
Ja. 'Last' heb je er niet van, maar zonder Uplay kun je voor zover ik weet niet spelen.

Trouble wijzigde deze reactie 26-03-2018 21:41 (18%)

• Spam
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 17-05 14:54
quote:
Marcus73 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:52:
Ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb een VPN op mijn windows PC ingesteld via GooseVPN en iplocation geeft netjes australie aan. Toch weigert steam op te starten en 'm te spelen :? Timezone van de PC veranderen werkt ook niet?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

• PilatuS
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
quote:
Spam schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:03:
[...]

Ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb een VPN op mijn windows PC ingesteld via GooseVPN en iplocation geeft netjes australie aan. Toch weigert steam op te starten en 'm te spelen :? Timezone van de PC veranderen werkt ook niet?
Doe eens via Uplay :)

• Spam
quote:
Nou nee ik heb 'm in de steam store gekocht en die moet de key weer activeren bij uplay. In Uplay heb ik het spel klaarblijkelijk nog niet maar steam moet de key doorgeven of zo...

• PilatuS
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
quote:
Spam schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:12:
[...]

Nou nee ik heb 'm in de steam store gekocht en die moet de key weer activeren bij uplay. In Uplay heb ik het spel klaarblijkelijk nog niet maar steam moet de key doorgeven of zo...
Dan lijkt het er op dat Steam slimmer is dan Uplay en dat je nog 1 uur en 45 minuten moet wachten.

• Spam
quote:
PilatuS schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:16:
[...]

Dan lijkt het er op dat Steam slimmer is dan Uplay en dat je nog 1 uur en 45 minuten moet wachten.
Ik ben bang dat het nog erger is en dat steam pas over 7 uur unlocked :( :( :( :(
quote:
Available: 27 March
This game will unlock in approximately 7 hours
wat een fucking klotestreek is dit??

Pagina: 1 2 3 ... 17 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True