Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• AntiChrist7
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 19:48
Heb deze even aan de kant gelaten daar ik eerst AC origins en DLC wou afwerken. Persoonlijk grijpt deze game me minder dan FC4, maar dat komt vooral door de structurr. In een open wereld wil ik nog wel een structuur zien met een echte hoofd/verhaalmissie in een chronologische volgorde. het is deze reden dat ik Call of pripyat nooit heb afgemaakt en de andere stalkergames wel. Een beetje teveel "doe maar en zie waar je uitkomt". Maar ga er nu wel in verdergaan

Moet wel zeggen dat die vliegtuigen me enorm irriteren zodra je voorbij level 2 bent in een regio. je kan niet ergens spawnen of binnen de tien seconden zijn ze al op je kop, en Nick Rye maakt nog geen deuk in een pakje boter

• SmooK
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 19:25
quote:
Slasher schreef op zondag 22 april 2018 @ 16:47:
Helaas een bug ontdekt met betrekking tot de missie Clean Water Act waar ik wel een beetje van baal

spoiler:
Als je Faith verslagen hebt kan je deze missie en bijbehorende achievement niet meer halen)
This trophy is unlocked by completing the 'Clean Water Act' quest line in Faith's Region.

It is actually possible to liberate Faith's Region without undertaking this quest. You may not receive a radio call giving you the quest (this happened to me). If this happens, simply go to the water treatment plant and the mission will automatically start; the location is in the screenshot below.

PSN: raysmook

• Night-Reveller
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 19-08-2018
quote:
Slasher schreef op zondag 22 april 2018 @ 16:53:
[...]

Dat geloof ik graag, maar het is gewoon suf want ik wist niet wat er nog meer ging gebeuren nadat ik Faith had verslagen, als ik dat van te voren geweten had, en ik wou de achievement wel hebben.
Ik ben nog niet in het gebied van Faith en ken deze hele missie nog niet. Natuurlijk wil ik wel de mogelijkheid hebben om alle achievements te halen.
Wat moet ik dan doen? Direct de missie doen, of juist als laatste? Kan je dat uitleggen zónder spoilers?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 15:09
quote:
gamerboy schreef op zondag 22 april 2018 @ 16:17:
hier een soort van review die in mijn mening de game laat zien hoe ik het ook zie:

misschien voor jullie ook leuk zitten wel wat spoilers in dus let daar mee op:

[video]
Ik heb de game zelf niet gehaald, maar ben het zo eens met deze review.

- cliché op cliché (weer een insane person die door hoofdpersoon opgeruimd moet worden)
- dumbdown ubisoft behandeling.
- aan de ene kant willen ze de game realistisch maken aan de andere kant moet ieder lijk glimmen (echt wtf dat ziet er niet uit!) en zoals ook in het filmpje overal vrolijke kleuren etc om maar tieners aan te spreken. Ik begrijp wel dat als lijken niet glimmen het soms lastig is om ze te vinden in hoog gras en ze te looten, maar daar zijn toch wel andere betere oplossingen voor.
- de AI is zo dom als gras
- De game hoeft ook niet realistisch te zijn waar jij (en ook vijanden) met 1 kogel doodgaan, maar in het filmpje zegt hij het ook en zie je het ook schiet 6x op een persoon (die niet eens reageert op geraakt worden) en jij valt dood neer dat is zo onlogisch als wat!

Ik wacht wel op de volgende far cry waar ze hopelijk weer terug gaan naar wat FC3 zo leuk maakte!
- een goed verhaal
- leuke gun gameplay(die is trouwens in dit deel ook nog wel goed zie ik zo)
- meer realisme. Again hoeft niet 100% realistisch, maar minder van al dat regenbogen en happy kleuren en shiny stuff van kijk hier een lijk! en kijk hier een wapen!

Als hij ooit in de aanbieding voorbij komt voor minder dan 20 euro pik hem wel op, maar voor nu laat ik FC5 mooi links liggen.

Wel goed om hier te lezen (en ook in dat filmpje hierboven te zien) dat zodra je door de hekel punten heenkijkt er wel een leuke game achter schuilt, maar voor mij niet meer dan 20 euro waard

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

• gamerboy
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 12-02 10:24
quote:
SMD007 schreef op maandag 23 april 2018 @ 15:15:
[...]

Ik heb de game zelf niet gehaald, maar ben het zo eens met deze review.

- cliché op cliché (weer een insane person die door hoofdpersoon opgeruimd moet worden)
- dumbdown ubisoft behandeling.
- aan de ene kant willen ze de game realistisch maken aan de andere kant moet ieder lijk glimmen (echt wtf dat ziet er niet uit!) en zoals ook in het filmpje overal vrolijke kleuren etc om maar tieners aan te spreken. Ik begrijp wel dat als lijken niet glimmen het soms lastig is om ze te vinden in hoog gras en ze te looten, maar daar zijn toch wel andere betere oplossingen voor.
- de AI is zo dom als gras
- De game hoeft ook niet realistisch te zijn waar jij (en ook vijanden) met 1 kogel doodgaan, maar in het filmpje zegt hij het ook en zie je het ook schiet 6x op een persoon (die niet eens reageert op geraakt worden) en jij valt dood neer dat is zo onlogisch als wat!

Ik wacht wel op de volgende far cry waar ze hopelijk weer terug gaan naar wat FC3 zo leuk maakte!
- een goed verhaal
- leuke gun gameplay(die is trouwens in dit deel ook nog wel goed zie ik zo)
- meer realisme. Again hoeft niet 100% realistisch, maar minder van al dat regenbogen en happy kleuren en shiny stuff van kijk hier een lijk! en kijk hier een wapen!

Als hij ooit in de aanbieding voorbij komt voor minder dan 20 euro pik hem wel op, maar voor nu laat ik FC5 mooi links liggen.

Wel goed om hier te lezen (en ook in dat filmpje hierboven te zien) dat zodra je door de hekel punten heenkijkt er wel een leuke game achter schuilt, maar voor mij niet meer dan 20 euro waard
Honderd procent waar ik herken precies je punten.

En ik laat hem ook lekker links liggen tot ie ooit 2 tientjes is dus daar zijn we het zelfde in!

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
quote:
gamerboy schreef op zondag 22 april 2018 @ 16:17:
hier een soort van review die in mijn mening de game laat zien hoe ik het ook zie:

misschien voor jullie ook leuk zitten wel wat spoilers in dus let daar mee op:

[video]
Toch ook wel erg eens met het filmpje hoewel ik het spel zelf echt heerlijk vind. Het is zeker geen super goed spel en inderdaad geen FC3 niveau qua verhaal. Wat voor mij ook echt een flink verschil maakt is dat je in FC3 je eigen persoon genoeg hoorde zeggen. Dat zit er bij FC5 niet in. Bijvoorbeeld in FC3 vallen vanaf een rots dat je hem wat hoorde zeggen. Zoiets zuigt je meer in een game dan bij een personage waar nooit geen woord uitkomt. Eigenlijk wel heel erg jammer dat dit er niet meer in zit.

Hoewel FC5 zeker niet perfect is vind ik het spel wel heerlijk om te spelen. Genieten van de mooie graphics en lekker rond lopen met wat missies doen is voor mij al genoeg om het spel goed te vinden. Puur rondlopen en dingen ontdekken terwijl ik geniet van de omgeving doet voor mij heel veel. Speel je het spel echt voor het verhaal en de missies dan snap ik prima dat het spel veel minder goed is.

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 18:14

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Ik heb me wel best vermaakt met FC5
De vrijheid die je hebt is in mijn ogen goed uitgevoerd.
geen geforceerde stealth missies waar ik een bloedhekel aan heb.
Game doet me denken aan Ghost Reacon Wildlands, maar dan zonder de Unidad soldaten die ALTIJD weten waar je loopt, ook al speel je stealth.
Verhaal was inderdaad niet goed en te voorspelbaar in heel veel gevallen.
Ik heb de cutscens ook allemaal overgeslagen en gelijk doorgegaan.

Ik had sowieso geen hoge verwachten van deze game, maar omdat er weinig games zijn uitgekomen die mij aanspraken ben ik maar voor FC5 gegaan.
Ik heb FC2 en FC3 hiervoor gespeeld, maar beide na 3 uurtjes aan de kant gelegd.
FC2 omdat de outpost steeds reset werden en ik het gevoel had dat ik geen drol verder kwam.
FC3 omdat je halve ammo moet leeg schieten op een tijger om weer een grotere rugzak en dergelijke te kunnen maken. Daarnaast steeds een outpost moeten veroveren om een deel van de kaart vrij te spelen, voelde ook gewoon niet fijn aan.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• enira
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 19:42
Afgelopen donderdag ook aan deze game begonnen en gisteravond uitgespeeld.

Ik heb eerst Faith gedaan, toen John en daarna Jacob. Misschien was het de ervaring die meetelde, maar dit was precies de volgorde van supergoed naar bereslecht(ha-ha). De manier waarop de regions in elkaar zaten en de missies gingen van heel goed naar relatief slecht. In het eerste gebied had je dan de Jail, man man, dat defenden als je het gebied in komt en het daarna opnieuw bestormen op het einde was gewoon epic, evenals Fall's end. Die waren gewoon tof. Echter, het laatste gedeelte van Jacob's vond ik niet zo boeiend.

Alleen lezen als je het uitgespeeld hebt:
spoiler:
Om over de bossfights maar te zwijgen. Faith was daarentegen leuk en best uitdagend om het gevecht uit te vinden. John was héél frustrerend. Ik kon prima met die heli vliegen, maar het was meer RNG dan wat anders. Jacob was ook underwhelming. En dan dan het einde, ik had daar toch iets meer van verwacht... :|

Maar ook hele vette missies; "Get Free" bijvoorbeeld, met het defenden van het Grand View Hotel. Op sommige punten is de soundtrack echt wel nice, zoals bij "Burn, baby burn!" bijvoorbeeld. Dat maakt de game echt wel dik OK.
1x last van een kwalijke bug gehad; bij "The atonement" waar je naar je uit de kerk komt en in de gunner van een auto moet kruipen en vervolgens moet defenden. Ik ging daar dood, en vervolgens spawn je in de gunner, zonder chauffeur... Die ook vervolgens nergens meer te bekennen is. Het spel afsluiten en opnieuw opstarten fixed het, maar dan moet je heeeeeel die cutscene weer door met dat boek. :P Dat doe je ook liever maar 1x.

Als je de juiste followers kiest bij bepaalde missies is echt piece of cake. Sniper/Bower i.c.m. Peaches vond ik de ideale combi voor grote gebouwen. Of anders die helicopter muts i.c.m. die vuur gast maken heel veel dingen te makkelijk. Perks heb ik vrijwel nooit meteen gespendeerd en zijn echt overbodig om het spel door te komen (heel het spel gewoon op normal gedaan).
Al met al goeie game hoor, maar replay value is erg laag. :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• GekkePrutser
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online
quote:
enira schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:03:
1x last van een kwalijke bug gehad; bij "The atonement" waar je naar je uit de kerk komt en in de gunner van een auto moet kruipen en vervolgens moet defenden. Ik ging daar dood, en vervolgens spawn je in de gunner, zonder chauffeur... Die ook vervolgens nergens meer te bekennen is. Het spel afsluiten en opnieuw opstarten fixed het, maar dan moet je heeeeeel die cutscene weer door met dat boek. :P Dat doe je ook liever maar 1x.
Ik dacht dat al opgelost was, beetje raar dat dat nog steeds niet gefixt is :F Maar als je even wacht, komt de chauffeur er aan, die spawnt namelijk aan de andere kant van het dorp :)

• Jorissie87
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 15-02 21:35

Jorissie87

No diggity

quote:
GekkePrutser schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:20:
[...]

Ik dacht dat al opgelost was, beetje raar dat dat nog steeds niet gefixt is :F Maar als je even wacht, komt de chauffeur er aan, die spawnt namelijk aan de andere kant van het dorp :)
Precies hetzelfde gehad. Was doodgegaan tijdens de achtervolging. Ik respawn vervolgens in de auto. Die vrouw die moest rijden komt echt van heel ver aanrennen maar vlak voordat ze bij de auto was failed de missie omdat ik er te lang over deed? Idd spel opnieuw gestart en toen deedtie het wel maar wel die cutscene opnieuw moeten kijken. Voordeel was wel dat ik de eerste keer niet "Yes" zei en de tweede keer wel waardoor ik beide outcomes heb kunnen doen. Niets gemist gelukkig :)

i7 7700K | MSI GTX1080 | GigaByte Z270X | 16GB@3200Mhz | H100i | 960 EVO 250GB | 840 PRO 256GB | CM Storm Stryker | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Asus 24" HD 144Hz | KB: SS 6GV2 | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 18:53
quote:
Bremg schreef op zondag 22 april 2018 @ 10:59:
[...]

Dat is waar het gamen tegenwoordig heen gaat. Dit is ook precies wat ik in de tweakers review had willen zien.
Ik koop vrijwel nooit meer een AAA title omdat het allemaal zo repetatief is geworden. Dommer=beter. Totaal geen replay waarde, na een middag spelen begint het al een chore te worden.

Deze game kreeg een 9, game gekocht, geprobeerd maar nee, precies hetzelfde probleem als vrijwel alle andere AAA titles.
Far Cry 5 is gewoon een uitstekende casual game.
Leg mij eens uit hoe jij de verhouding ziet tussen replay waarde en chore / herhaling ?

Veel gamers hier zijn volwassen met kinderen, die hebben in hun dagelijkse leven al uitdaging genoeg.
Als ik met games ook nog eens uren moet pielen om ergens te komen dan ben ik er snel klaar mee. Far Cry voorziet hier gewoon heel goed in. De balans is imo gewoon goed :)

Intel i7 4770K | MSI Z87-G45 Gaming5 | Noctua DH-15 | Kingston HyperX Savage DDR3 1866 16GB | Gigabyte GTX980Ti | BeQuiet! Straight Power10 800W | Focusrite Scarlet 2i4 | Logitech G903 | Logitech G910 Orion Spectrum | Logitech G933 Artemis Spectrum |

• ReddishRat
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 10:13
Gisteravond nog even een rondje Arcade, staat mijn progressie opeens op level 0 terwijl ik rond level 30 was. Zag wat berichten op het steam forum dat het vaker voorkomt, jullie ook al last van gehad? Door dit incident ben ik eigenlijk wel een beetje klaar met deze game :P

• enira
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 19:42
quote:
Dhrax schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 12:41:
[...]
Veel gamers hier zijn volwassen met kinderen, die hebben in hun dagelijkse leven al uitdaging genoeg.
Als ik met games ook nog eens uren moet pielen om ergens te komen dan ben ik er snel klaar mee. Far Cry voorziet hier gewoon heel goed in. De balans is imo gewoon goed :)
En daarom zijn er ook verschillende groepen gamers. Ik definieer er 2, maar er zijn er ongetwijfeld meer als je een opsplitsing maakt (ik quote je, maar is niet specifiek naar jou natuurlijk).
- Een 'casual' groep gamers welke maximaal 5, misschien 10 uur in de week kan gamen en van een spelletje verwachten dat er niet veel gegrind hoeft te worden en toch alle content uit het spel kunnen zien.
- Een 'hardcore' groep gamers welke veel meer tijd heeft en wel deze moeite wil/kan doe en zo meer kan bereiken in een spelletje

Far cry 5 is naar mijn mening redelijk laagdrempelig en het is een feit dat je op easy/normal als doorgewinterde gamer (2e groep :+ ) geen uitdaging in dit spel hebt. Ik vond ook te makkelijk, maar echt 2 niveau's hoger spelen trekt me met dit soort spellen niet.

Voor beide groepen geldt; ga niet in elkaars vaarwater zitten met de wetenschap dat je toch niet aan de verwachting kan of wil voldoen, maar dit wel van een spel verwacht. Er zijn een legio aantal spellen welke wél uitgaan van een 'doorgewinterde gamer' playerbase, maar gespeeld worden door de eerste groep welke steen en been klagen. Path of Exile is een uitstekend voorbeeld. :P [PC/Linux] Path of Exile

Het gevolg hiervan is is dat de community het (helaas!) vaak wint en het spel makkelijker en toegankelijker wordt gemaakt voor de eerste groep wat het speelplezier niet ten goede komt voor de 2e groep. Zo komen er steeds minder goede titels, sowieso is de kwaliteit van games de laatste 15 jaar sterk aan het achteruit gaan waarbij de gemiddelde singleplayer game niet eens de 15 uur aan content heeft.

Accepteer een spel zoals deze is; Bevalt een spel -> speel het uit. Bevalt het niet -> sluit het af en raak het niet meer aan. It is that simple. :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• SMD007
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 15:09
quote:
enira schreef op woensdag 25 april 2018 @ 09:10:
[...]

Accepteer een spel zoals deze is; Bevalt een spel -> speel het uit. Bevalt het niet -> sluit het af en raak het niet meer aan. It is that simple. :)
makkelijk praten voor iemand die nog geen euro aan de game heeft uitgegeven :+

Mensen die een spel kopen (vooral dus een deel 5) doen dat met een bepaalde verwachting deel 2 en 3 waren behoorlijk uitdagend nog. deel 4 al ietsie minder en deel 5 is gelijk een heel stuk minder. als voorgaande delen uitdagend waren mag je daar als koper toch ook verwachting tegenoverstellen dat het volgende deel dit ook bied. Je kan een game ook prima casuel friendly en diehard friendly maken door een juist gebruik van difficulties. Met juist gebruik bedoel ik dus niet vijanden een bullet sponge maken om de game maar moeilijker te maken, maar kan je bijvoorbeeld ook uitdagender AI aanbieden. :)

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 14:06
Iemand enig idee wanneer de season pass DLC uitkomt voor FC5? Inmiddels wel uitgekeken op Arcade, al zitten daar wel gave maps tussen. Liefst beginnen zonder iets (letterlijk niks) en dan proberen zonder gezien te worden de map uit te spelen :D.

Piet_Piraat7 wijzigde deze reactie 26-04-2018 12:33 (43%)

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 19:24

Notna

Where are you?®

quote:
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 26 april 2018 @ 12:33:
Iemand enig idee wanneer de season pass DLC uitkomt voor FC5? Inmiddels wel uitgekeken op Arcade, al zitten daar wel gave maps tussen. Liefst beginnen zonder iets (letterlijk niks) en dan proberen zonder gezien te worden de map uit te spelen :D.
Nog niet bekend:

http://www.gamerevolution...ons-all-dlc-release-dates

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 18:43

Geronimous

Moderator Spielerij
Pff, ik probeer em op Platinum te krijgen voor ik m verkoop, maar daarvoor moet je Arcade Multiplayer spelen,

Ik heb zelden zoiets achterlijks als Far Cry 5 Arcade Multiplayer gespeeld. De custom maps zijn zo slecht.

FT-17 FTW!

• PilatuS
  • Niet online
quote:
Jeroenimoes schreef op donderdag 26 april 2018 @ 16:26:
Pff, ik probeer em op Platinum te krijgen voor ik m verkoop, maar daarvoor moet je Arcade Multiplayer spelen,

Ik heb zelden zoiets achterlijks als Far Cry 5 Arcade Multiplayer gespeeld. De custom maps zijn zo slecht.
Jammer dat er niet een paar goede maps vanuit Ubisoft zijn. Nu is de multiplayer echt nutteloos. Ik heb het ook niet langer dan 10 minuten volgehouden. Naast de slechte maps speelt het ook echt bagger. Toch wel een geminste kans.

• Slasher
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik heb flink moeten grinden om de achievements te krijgen die met Arcade te maken hebben maar toen ik ze gehaald had meteen links laten liggen.

• AntiChrist7
Hoe kan je zien welke missies je ontbreekt? i kzit aan 49/52 op johns gebied en voor zover ik zie heb ik heel de map afgelopen

• gamerboy
Mensen er is nu een deal in de ubisoft store voor PC gamers tot 75% korting:
https://m2.news.ubisoft.c...O0Wtr3ogw7LhU2sYtYLTb0%3D

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

• Notna

Notna

Where are you?®

quote:
AntiChrist7 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 23:57:
Hoe kan je zien welke missies je ontbreekt? i kzit aan 49/52 op johns gebied en voor zover ik zie heb ik heel de map afgelopen
Niet. Enige wat je kan doen is hopen dat je nog wat tegen komt. Ik zou even op het internet rondstruinen naar 'missing missions' voor gebied X. Zo kwam ik erachter dat ik nog een prepper stash miste in Jacob zijn gebied ondanks dat ik er al een paar keer langs gereden was :').

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 16:42

steveman

"Be curious"

Ik zoek me echt een ongeluk naar de laatste van die uh, wolvenlokkerijen 8)7

* stapt weer in de helikopter

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

quote:
steveman schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 09:27:

Wolvenlokkerijen??

• Gunner
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Left part of the Evil twins

quote:
Wolf Beacons.

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

• Notna

Notna

Where are you?®

quote:
steveman schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 09:27:

Heb ik ook gedaan. Totdat ik erachter kwam dat er een map van te vinden is :') maar yoen had ik ze allemaal al gevonden..(even zoeken op Google waar de map is, ben de exacte locatie even kwijt)

• steveman

steveman

"Be curious"

Inmiddels gelukt, laagvliegen deed de truc, rode lampen vallen dan wel op.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

quote:
steveman schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 11:04:
Inmiddels gelukt, laagvliegen deed de truc, rode lampen vallen dan wel op.
Zo heb ik ook een tijdje rond gevlogen voor die laatste rode silo :)

Fools! said I, You do not know, Silence like a cancer grows!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

quote:
O jah die komen toch pas later in het spel? Heb er nog maar eentje.

• MatMich
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 15-02 02:14
Op PC
Nou schiet mij maar lek maar dat vissen lukt me dus gewoon niet.
Lijn uitgooien binnenhalen tigx geprobeerd 1x een keertje beet rustig binnenhalen en lijn breekt. en daarna nooit meer gelukt
Wat een downer
Kan alleen maar hengel bewegen door te lopen

• PilatuS
  • Niet online
quote:
MatMich schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 13:32:
Op PC
Nou schiet mij maar lek maar dat vissen lukt me dus gewoon niet.
Lijn uitgooien binnenhalen tigx geprobeerd 1x een keertje beet rustig binnenhalen en lijn breekt. en daarna nooit meer gelukt
Wat een downer
Kan alleen maar hengel bewegen door te lopen
Wanneer de lijn rood word moet je stoppen met binnen halen anders knapt de lijn. Als je niet stopt met binnen halen als het nodig is zal de lijn altijd knappen.

• Wildfire
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 19:46

Wildfire

Joy to the world!

quote:
gamerboy schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 09:00:
Mensen er is nu een deal in de ubisoft store voor PC gamers tot 75% korting:
https://m2.news.ubisoft.c...O0Wtr3ogw7LhU2sYtYLTb0%3D
Leuk voor die andere games, maar Far Cry 5 is geen onderdeel van deze promotie blijkbaar. Verder wel een leuke tip, ik ga eens verder neuzen in de aanbiedingen daar.

Wildfire wijzigde deze reactie 28-04-2018 14:09 (9%)

Systeemspecs | Mijn Marktplaats spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• MatMich
quote:
PilatuS schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 14:00:
[...]

Wanneer de lijn rood word moet je stoppen met binnen halen anders knapt de lijn. Als je niet stopt met binnen halen als het nodig is zal de lijn altijd knappen.
Ok, maar dan moet je wel eerst een vis er aan hebben en dat is mij helaas pas 1x gelukt

• PilatuS
  • Niet online
quote:
MatMich schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 14:14:
[...]

Ok, maar dan moet je wel eerst een vis er aan hebben en dat is mij helaas pas 1x gelukt
Zo ver mogelijk gooien. Door omhoog te kijken en op het juiste moment te gooien kan je veel verder komen. Bij binnen halen langzaam binnen halen en niet in 1x door blijven trekken aan de lijn. Als de vissen komen geef je ze op die manier de tijd om te bijten. Als je niet ver gooit en maximaal in haalt word het heel lastig.

• gamerboy
quote:
Wildfire schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 14:09:
[...]

Leuk voor die andere games, maar Far Cry 5 is geen onderdeel van deze promotie blijkbaar. Verder wel een leuke tip, ik ga eens verder neuzen in de aanbiedingen daar.
:) nee far cry 5 zit er niet tussen maar 4 wel dacht is voor sommige hier wel interessant omdat er een aantal zijn die 5 laten liggen ;)

imho zou ik dan ook niet begrijpen waarom je 4 zou willen maarja alsnog :o :9

• Gekke Jantje
  • Registratie: november 2017
  • Nu online
Far Cry 5 vind ik alleen al leuk vanwege het vissen, jagen en de natuur, daar kan ik echt dagen mee bezig zijn zonder dat ik een verhaal mis.

Asrock Z370 Extreme4 i7 8700k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Pro 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

• MatMich
quote:
PilatuS schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 14:16:
[...]

Zo ver mogelijk gooien. Door omhoog te kijken en op het juiste moment te gooien kan je veel verder komen. Bij binnen halen langzaam binnen halen en niet in 1x door blijven trekken aan de lijn. Als de vissen komen geef je ze op die manier de tijd om te bijten. Als je niet ver gooit en maximaal in haalt word het heel lastig.
Thx, goede tips, ga ik proberen _/-\o_

• JunkieVirus
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 25-01 21:33
Ben ik de enige die zoveel gamebreakinv bugs ondervind, Xbox one X versie.

Missies die niet doorlopen terwijl er bv npc moeten zijn. Maar gewoon compleet afwezig zijn.

Npc die wegrennen en de missie niet afgerond kan worden.

Heel vaak raakt mijn camera is een 360 spin waar die niet uit komt tot ik de game herstart.

Geen mogelijkheden om bv te looten omdat de controls niet verschijnen.

spoiler:
Met de John missie. Als ik af ging werd ik gespawnd in een vliegtuig dat gelijk explodeerde. Of een die tussen de bomen vast zat. Dat soort shit *zucht*

En Het lijstje gaat door.

Frustrerend gewoon.

Alle updates geïnstalleerd.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• MatMich
quote:
PilatuS schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 14:16:
[...]

Helaas ook dit werkt niet bij mij.
Ze bijten gewoonweg niet.
Moet ik een speciale outfit aan?
Dit is best frustrerend

• PilatuS
  • Niet online
quote:
MatMich schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:00:
[...]

Dit is best frustrerend
Hoe haal je nu in dan ? Het is echt inhalen op wat je ziet in het water. Zie je dat de vissen naar het aas komen haal je heel langzaam in. Dus constant stoppen met inhalen en heel langzaam stapje voor stapje inhalen. Het is puur het timen met wat je ziet op het water en wat je doet. Verder 1x links klikken als ze bijten. Kijk anders eens op YouTube naar een filmpje over vissen. Het is echt heel makkelijk dus je moet bijna wel iets verkeerd doen.

Kleding maakt sowieso niets uit en ook met de simpelste gear kan het gewoon.
quote:
JunkieVirus schreef op zondag 29 april 2018 @ 13:51:

Missies die niet doorlopen terwijl er bv npc moeten zijn. Maar gewoon compleet afwezig zijn.

Heel vaak raakt mijn camera is een 360 spin waar die niet uit komt tot ik de game herstart.

spoiler:
Met de John missie. Als ik af ging werd ik gespawnd in een vliegtuig dat gelijk explodeerde. Of een die tussen de bomen vast zat. Dat soort shit *zucht*

Frustrerend gewoon.

Ik heb de PS4 (Pro) versie gespeeld en eigenlijk weinig game breaking bugs tegen gekomen. Slechts wat glitches die vaker met dit soort games gepaard gaan. game liep in alle opzichten soepel. Vreemd dat jij zo'n slechte ervaring hebt ... Mss meer mensen met een One die dit ook hebben ?

• Geleihoofd
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 13:53
quote:
MatMich schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:00:
[...]

Dit is best frustrerend
Gebruik je wel 't juiste aas?

• MatMich
quote:
Geleihoofd schreef op zondag 29 april 2018 @ 17:10:
[...]

Gebruik je wel 't juiste aas?
volgens de hengel heeft hij standaard aas oid

• PilatuS
  • Niet online
Heb hier alleen bij het vangen van The Admiral iets met aas gedaan. Verder minimaal 10 soorten gevangen zonder iets met aas te doen.
quote:
PilatuS schreef op zondag 29 april 2018 @ 17:14:
Heb hier alleen bij het vangen van The Admiral iets met aas gedaan. Verder minimaal 10 soorten gevangen zonder iets met aas te doen.
Voor de grotere soorten en om de trophies te halen moet je het juiste aas voor de juiste vis gebruiken ...

• PilatuS
  • Niet online
quote:
-SaveMe- schreef op zondag 29 april 2018 @ 17:49:
[...]

Voor de grotere soorten en om de trophies te halen moet je het juiste aas voor de juiste vis gebruiken ...
Dat zal best hoor :) Het is alleen niet zo dat je geen vissen kan vangen zonder iets met speciaal aas te doen.

• Notna

Notna

Where are you?®

quote:
JunkieVirus schreef op zondag 29 april 2018 @ 13:51:

spoiler:

Frustrerend gewoon.

Dat van het 'infinite dood spawnen' is bekend. De rest; ik speel zelf ook op de XBO (non X)maar ben geen enkele van de door jouw beschreven gamebreaking bugs tegengekomen.

Wel wat glitches hier en daar, maar die zijn ronduit komisch :+

• Edzeau
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 14:13
quote:
-SaveMe- schreef op zondag 29 april 2018 @ 17:49:
[...]

Hoe werkt dat dan precies? Heb al behoorlijk wat soorten vissen gevangen, maar nog nooit aas gebruikt. Ben benieuwd!

PS4: Edzeau - Rainbow Six Siege - Compilaties

Acties:
  • +2Henk 'm!
quote:
Edzeau schreef op maandag 30 april 2018 @ 00:28:
[...]

Hoe werkt dat dan precies? Heb al behoorlijk wat soorten vissen gevangen, maar nog nooit aas gebruikt. Ben benieuwd!
Ga naar de hengel in je weapon wheel en dan kun je daar je aas selecteren. Driehoekje op de PlayStation. Je miet daar wel een skill voor unlocked hebben!

Kijk anders even deze video

• KingSizeBas
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 16:29
Gisteren de game uitgespeeld. Heb er 18 uur inzitten (waarvan 1 uur in Arcade).
Ik merkte wel dat ik de cut scenes steeds meer ging skippen. Op zich wel vermaakt met deze game (ondanks de bugs), maar niet genoeg om het spel nogmaals te spelen.

Ook arcade vind ik niet echt een toegevoegde waarde hebben. Ik zal deze nog wel een paar keer starten. Wellicht dat er wel wat leuke mappen op komen.

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

PC hier en zo'n 30 uur gespeeld inmiddels. Spel nog niet uitgespeeld maar dat komt vooral omdat freeroamen zo leuk is :). De twee broers al uitgespeeld en nu 2/3 van het balkje bij Faith vol. Gelukkig de goede volgorde gekozen van kwaliteit wat betreft gebieden (links, boven, rechts). Tot dusver 2 bugs meegemaakt, eentje dat ik ineens door de grond zakte (respawnde weer en kon gewoon verder) en eentje dat ik in een auto zat en de chauffeur niet kwam opdagen (eerder in dit topic beschreven) spel opnieuw opstarten deed het hem. Gisteren wel ruim een uur bezig geweest om Clutch Nixon Lord of the Wings uit te spelen, man wat was dat frustrerend! Sowieso eerst een tijd nodig gehad om de controls van de wingsuit onder de knie te krijgen en daarna nog die Nixon zelf uitspelen. Heeft me zeker 100 pogingen gekost haha. Verder loop je het spel lekker vlot door maar stoort mij persoonlijk niet, speel het voor de ervaring! Denk nog een paar uur nodig te hebben om het helemaal uit te spelen, ga dan die Arcade eens proberen.

Vorige week ook even Coop gedaan met een vriend maar vond het vrij weinig toevoegen. In je eentje is het al vrij makkelijk dus met z'n 2en al helemaal!

i7 7700K | MSI GTX1080 | GigaByte Z270X | 16GB@3200Mhz | H100i | 960 EVO 250GB | 840 PRO 256GB | CM Storm Stryker | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Asus 24" HD 144Hz | KB: SS 6GV2 | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

• Alexknl
  • Laatst online: 18:36
Ik vind het een geweldige game op pc, vermaak me ook na het uitspelen nog met alle sidequests en collectibles.
quote:
Jorissie87 schreef op maandag 30 april 2018 @ 11:02:
Gisteren wel ruim een uur bezig geweest om Clutch Nixon Lord of the Wings uit te spelen, man wat was dat frustrerend! Sowieso eerst een tijd nodig gehad om de controls van de wingsuit onder de knie te krijgen en daarna nog die Nixon zelf uitspelen. Heeft me zeker 100 pogingen gekost haha.
Ik vind deze makkelijker met controller, omdat je met muis en keyboard vaak niet recht vooruit kijkt. Met het gebruik van een controller draait het zicht altijd precies naar het midden. Daarnaast is het ook iets makkelijker met controller vind ik. Heb ze tot nu toe altijd eerste poging gehaald.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Q
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 19:12

Q

Au Contraire, mon capitaine!

Ik heb deze game op hard uitgespeeld. Voelde veel makkelijker dan FC3 of FC4.

Maar heb me door de game moeten ploegen, niet omdat het spel zo moeilijk was maar omdat het verhaal zo slecht is. Er is geen verhaal. Er is alleen maar pretentieud betekenisloos gewauwel.

En dan betekenen al die missies en side-quests ook niets. Geen karakter opbouw. geen verhaal. Betekenisloos en onsamenhangend. Nog nooit zo'n inspiratieloos spel meegemaakt.

Als je lekker wilt rondlopen en schieten dan is dit spel daar uitstekend geschikt voor. Maar dat interesseert me op zichzelf niets. Het moet context hebben.

Het gevoel wat FC3 en FC4 wel hadden mis ik totaal in FC5. Ik ruil die grafische pracht en praal zo in voor een beter verhaal.

https://www.rockpapershot...in-all-of-gaming-history/

Potver wat ben ik boos. :(

Q wijzigde deze reactie 30-04-2018 23:21 (7%)

Blog | 71TB NAS | 450MB/s over Gigabit | Thinking about ZFS for NAS? | The Perfect NAS

Acties:
  • +3Henk 'm!

• AntiChrist7
Ben ik het wel mee eens: de wereld is leuk, de gameplay vrij goed, sommige characters zoals hurk zijn nog wel grappig. Maar er zit helemaal geen structuur in. je loopt maar missie na missie te doen (die op zich wel goed zijn meestal), maar je hebt geen idee waarom want dat ben je al lang vergeten. En dan paradoxaal forceren je ze een verhaalmissie te doen als je op een bepaald punt bent....

Hoewel de cutscenes nog goed gemaakt zijn, hangt het aan niets vast. Ik speelde toch Liever Ajay of Jason ipv dat continue "rookie", daar voel ik me helemaal niet mee verbonden. Heb nog eens het begin en einde van Far Cry 4 bekeken, dat voelde je wel.

Moet wel zeggen dat ik ook liever de Himalaya's heb dan redneck Amerika, daar hebben we de laatste tijd iets teveel van gezien en is niet de exotische locatie die ik in een far cry zoek. Hopelijk fixen ze dat met de vietnam dlc

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 18:08
Ik heb de game in 23 uur uitgespeeld. Voornamelijk de mainstory en behoorlijk wat sidequests gedaan en van die Peggy property gesloopt. Het eerste gebied wat je doet is gewoon leuk, alles is nieuw en verfrissend. (tip: start bij john, het gebied links onderin). Eerst het gebied van John gedaan en daar bijna alles uit gehaald, toen had ik 12 uur op de teller. Ik had echt zin om de volgende gebieden ook helemaal uit te kammen..... maar dat vond ik helemaal geen reet aan. De overige gebieden vond ik namelijk echt heel kut ivm die van John. Beide heb ik me in 11uur door heen geworsteld.... Ik vond het echt een grote eenheidsworst worden zonder enige vorm van uitdaging of progressie die ik kon doormaken.

Al die hoge cijfers snap ik ook niet zo goed. In het eerste gebied vond ik de game echt wel beter dan deel 3 en 4, maar nadat ik de game heb uitgespeeld weet ik niet of ik dat nog wel vind... FC5 is behoorlijk progressieloos na de eerste 12 uur (wellicht al wel na de eerste 4 uur). Dan heb je alles wel wat je nodig hebt. Na 3 uur liep ik met de dikste sniper en LMG, beter heb je niet nodig. Het verhaal heb ik helemaal niet gevolgd.... totaal niet boeiend. Christengekkies die gevolgd worden door een paar duizend man die er allemaal hetzelfde uitzien en je willen bekeren. Wil je dat niet, dan moet je dood.

Jagen en vissen. Leuk, maar totaal onnodig. Je kunt het zien als een leuk extraatje erbij, maar voor mij was het totaal nutteloos en ook niet boeiend genoeg. Ik moet zeggen, ik was het ook wel aardig beu om na deel 3, deel 4, Tomb Raider en Horizon Zero Dawn mijn zakjes etc te upgraden met huiden en botten die je verkreeg door te jagen. Maar dat hield voor mij wel de lol erin.

Hoe meer ik de game op me in laat werken, hoe slechter ik de game eigenlijk vind.... Als ik de game zou moeten scoren dan is een 7 op zijn plaats. En dat vooral door de vervelende nasmaak die ik van de gebieden van jacob/faith heb verkegen. Alleen het gebied van John krijgt van mij een 9. Veruit het leukste gebied, het meeste te doen, de leukste side questst en alles is nieuw. Ubisoft heeft (voor mij) alles wat daar na komt gewoon niet boeiend genoeg kunnen houden.

Heb em geruild voor God of War, dat is qua production value wel zo veel beter.

Hulleman wijzigde deze reactie 01-05-2018 12:50 (6%)

Acties:
  • +1Henk 'm!
Woei, een grote nieuwe update, 1.05 :
quote:
New Addition
Added the option to re-do the character creation process from the Avatar Customization menu
Added support for Masks and Special Outfits in the Avatar Customization menu

Improved Accessibility
Subtitles turned on by default for all languages when launching a New Game

Stability & Performance
Fixed multiple low occurrence crashes
Fixed an issue where client would receive a “bookworm” error after liberating an outpost while in a helicopter
Fixed low occurrence issues when skipping cinematics
Fixed some physics issues related to vehicle doors and weapon interactions
Fixed some instances of players respawning in an instant-death loop, including:
Fixed an issue where the client would get stuck in a instant-death loop if the host reloads a checkpoint while in a helicopter
Fixed an issue where the client would get stuck in a instant-death loop if the host invites a client while in a helicopter

Missions
Fixed multiple low occurrence walkthrough breaks, including:
Fixed a few issues that could cause the player to become locked outside of the bunker during the mission, “The Quality of Mercy”
Fixed an issue where the mission, “Broken Path,” would not progress under certain circumstances
Fixed a few issues that could cause the player to become locked outside of the bunker during the mission, “Casualties of War”
Fixed issue game could be stuck in an endless Credits loop under certain circumstances during the final mission, “Where it All Began”
Fixed issue where Mary May won’t spawn in the truck during Atonement if the player died during the drive to John Seed’s Ranch
Fixed some issues that was causing the time of day to become stuck when completing the mission, “The Cleansing,” or when using the Outpost Master feature

Audio
Fixed minor audio issues
Fixed some situations where SFX and music could go missing in specific circumstances
Fixed an issue where SFX would continue to play if a helicopter was destroyed in the Arcade

Companion, Enemy & Animal AI
General AI bug fixes including:
Fixed an issue where the Blessed would restart their falling animation when being shot while they are auto-reviving
Fixed an issue where Guns For Hire would not exit vehicle turret after falling in water
Cheeseburger’s total kills should now update more consistently

Gameplay & UI
Minor bug fixes for vehicles
Fixed issues with certain animal animations, including:
Fixed an issue where the Cougar and Moose would play invalid animations if the player cast a fishing line near them while they were in the water
Fixed some camera issues while performing takedowns
Fixed an issue where the player could get stuck in a mounted turret under certain circumstances
Fixed some challenges that weren’t tracking kills under certain situations
Fixed an issue where the player model could appear without clothes in the Avatar Customization menu
Fixed issues with cut-off text in some menus in certain languages
Fixed issues with text remaining on screen in certain circumstances
Fixed minor text issues in certain localized languages

Fixes and updates to weapon balance and statistics
Improvements to weapon animations and hand placement when near a wall

Coop
Various replication improvements, including:
Fixed an issue where a client could see weapons that were already picked up by hosts
Fixed an issue where the client’s arms would be in incorrect positions while holding a Compound Bow
Fixed an issue where the helicopter was not replicated correctly for the client after the host disabled it
General improvements to various missions while playing in Coop, including:
Fixed an issue where the cinematic during the mission, “Only You,” was obstructed by the Client
Fixed an issue where the client was unable to see the objective markers during the mission, “Where it All Began”
Fixed an issue with the transition during the mission, “Burn, Baby, Burn!,” if the client was in spectate mode
Fixed low occurrence walkthrough breaks while playing certain missions in Coop, including:
Fixed an issue where host/client would become stuck in a loading screen triggering the mission, “Special Delivery”
Fixed an issue where the mission, “Air Raid,” where the host and client would become stuck if the coop leash was broken
Fixed an issue where the mission, “The Hero’s Journey,” would not update after leaving Larry’s helicopter

Arcade/PVP
Star ratings now properly reflect ratings
Minor graphical improvements to spectator camera
Improvements to matchmaking flow in Private and Public lobbies
Fixed low occurrence issues with player spawning without selected loadout
Fixed some issues with the PVP Announcer not playing certain lines
Fixed low occurrence crashes during host migration
Fixed issue where sometimes voice chat would not work
Fixed issue where sometimes player names were missing after being killed in PVP
Fixes and updates to weapon balance and statistics
Extended the map picking time in Public lobbies from 35 seconds to 50 seconds

Arcade/Editor
Fixed minor bugs with certain map creation tools

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

quote:
SmooK schreef op zondag 22 april 2018 @ 19:03:
[...]

This trophy is unlocked by completing the 'Clean Water Act' quest line in Faith's Region.

It is actually possible to liberate Faith's Region without undertaking this quest. You may not receive a radio call giving you the quest (this happened to me). If this happens, simply go to the water treatment plant and the mission will automatically start; the location is in the screenshot below.
Dit deed de truc :) d:)b

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

quote:
-SaveMe- schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 19:11:
Woei, een grote nieuwe update, 1.05 :

[...]
Nacht bug is idd gefxed. Silo nog steeds 13/14 helaas.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Gunner schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 23:42:
[...]

Nacht bug is idd gefxed. Silo nog steeds 13/14 helaas.
Ik miste er ook een. Er zat er nog eentje in het oosten, praktisch in faith's gebied. Toen ik die kapot maakte voltooide ik die quest!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• QuZyX
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 15-02 11:57
Zit momenteel aan de helft van het eerste (John) gebied..

Heb beetje de indruk dat ik nu mijn char volledig aan het uitbouwen ben en dan eenmaal dat gebied is uitgespeeld, ik alles kan kopen wat ik wil... :)

Ben eens benieuwd, het verhaal spreekt mij enorm aan.. Eens iets anders dan we gewoon zijn..

Het enige dat ik mij afvraag, is als je uw char volledig hebt uitgebouwd na gebied 1, wat de challenge nog gaat zijn in gebied 2/3 dus dat zie ik wel... :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 19:43
Voor mij was de uitdaging er best wel af na gebied 1, toen ik de dikste Sniper en LMG had. Als je dan ook nog het 3e (primary) wapenslot unlockt is het helemaal feest...
Om mezelf toch nog een klein beetje uitdaging te geven ben ik toen af en toe van wapenkit gewisseld en wapens gaan gebruiken die ik normaal niet gebruik. De katapult bijvoorbeeld :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

quote:
-SaveMe- schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 00:48:
[...]

Ik miste er ook een. Er zat er nog eentje in het oosten, praktisch in faith's gebied. Toen ik die kapot maakte voltooide ik die quest!
Ik heb alle guides gevolgd en ik weet zeker dat ik ze allemaal heb, ook die jij denk ik bedoelt. Silo Bug is een grote, er zijn veel klachten over.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Da_mage15
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 12:45
quote:
Gaargod schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 09:11:
Voor mij was de uitdaging er best wel af na gebied 1, toen ik de dikste Sniper en LMG had. Als je dan ook nog het 3e (primary) wapenslot unlockt is het helemaal feest...
Om mezelf toch nog een klein beetje uitdaging te geven ben ik toen af en toe van wapenkit gewisseld en wapens gaan gebruiken die ik normaal niet gebruik. De katapult bijvoorbeeld :)
Ik heb zowat het hele spel uitgespeeld met een magnum op hard. Soms wel even moeilijk, misschien te veel PUBG gespeeld waardoor je bijna alleen maar headshots maakt. :P

De intro was imo geweldig en de rest van het verhaal was meh, te veel gewauwel, te veel van hetzelfde.
Verover dit kamp, verover dat kamp, en dat 20x :z

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

Eergisteren uitgespeeld dus kan eindelijk geen spoilers meer krijgen!
spoiler:
Ik koos ervoor Joseph te arresteren, spectaculair einde maar geeft niet echt voldoening op deze manier! Op Youtube het andere einde bekeken, klopt het dat op het moment dat de sheriff de radio aanzet jij in "trance" raakt vlak voordat het scherm zwart wordt?

Kwam er ook achter dat je helemaal bij het begin (in de kerk) er ook voor kan kiezen om Jospeh niet te arresteren, gewoon niet de actie uitvoeren (toets indrukken) om hem in de boeien te slaan.
spoiler:
Na 3 minuten ongemakkelijk elkaar aanstaren stelt de Sheriff voor om hem niet te arresteren en loopt iedereen de deur uit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: december 2009
quote:
QuZyX schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 08:35:
Zit momenteel aan de helft van het eerste (John) gebied..

Heb beetje de indruk dat ik nu mijn char volledig aan het uitbouwen ben en dan eenmaal dat gebied is uitgespeeld, ik alles kan kopen wat ik wil... :)

Ben eens benieuwd, het verhaal spreekt mij enorm aan.. Eens iets anders dan we gewoon zijn..

Het enige dat ik mij afvraag, is als je uw char volledig hebt uitgebouwd na gebied 1, wat de challenge nog gaat zijn in gebied 2/3 dus dat zie ik wel... :)
Zie mijn reactie hierboven. Na het gebied van John ben je qua progressie van je character gewoon klaar. Echt heel jammer. Goed dat je bent begonnen in het gebied van John, dat vond ik verreweg het leukste gebied.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• QuZyX
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 15-02 11:57
quote:
Hulleman schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 11:05:
[...]

Zie mijn reactie hierboven. Na het gebied van John ben je qua progressie van je character gewoon klaar. Echt heel jammer. Goed dat je bent begonnen in het gebied van John, dat vond ik verreweg het leukste gebied.
Had even opgezocht welk gebied ik het beste begon - maar ze zeggen u dat ook na de tutorial, dat hij adviseerde om eerst dat gebied te doen :-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 18:43

Geronimous

Moderator Spielerij

Jeej, het is weer dag! :+

FT-17 FTW!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 14:06
Ik zag op Uplay dat ik inmiddels 58 uur in de game heb zitten :o meer dan ik had verwacht. Multiplay vind ik overigens echt kut in de game, maar sommige arcade maps best grappig.

• gise
  • Registratie: juni 2007
  • Niet online
quote:
Jorissie87 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 10:29:
Eergisteren uitgespeeld dus kan eindelijk geen spoilers meer krijgen!
spoiler:
Ik koos ervoor Joseph te arresteren, spectaculair einde maar geeft niet echt voldoening op deze manier! Op Youtube het andere einde bekeken, klopt het dat op het moment dat de sheriff de radio aanzet jij in "trance" raakt vlak voordat het scherm zwart wordt?

Kwam er ook achter dat je helemaal bij het begin (in de kerk) er ook voor kan kiezen om Jospeh niet te arresteren, gewoon niet de actie uitvoeren (toets indrukken) om hem in de boeien te slaan.
spoiler:
Na 3 minuten ongemakkelijk elkaar aanstaren stelt de Sheriff voor om hem niet te arresteren en loopt iedereen de deur uit.
spoiler:
Aangezien Joseph nog leeft kan je gewoon nog terug gaan naar de basis van Joseph om het andere einde ook te spelen. En wat je zegt klopt, het muziekje waarmee je in Trance gebracht werd bij Jacob komt op de radio, waardoor je in trance raakt en blackout ziet

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 13-02 22:48
Heb het spel gisteravond ook uitgespeeld, wel grappig om te lezen dat ik dezelfde ervaring had als veel mensen hier: met de eerste zone (linksonder) had de game me direct te pakken, was gelijk hooked. Alleen halverwege het tweede gebied (Faith) verwaterde dit toch snel. Op een gegeven moment weet je het allemaal wel, prepper voorraden, weer een gebouw van de sekte bevrijden etc.

Na het tweede gebied kon het voor mij niet snel genoeg gaan en wilde ik gewoon zo snel mogelijk naar het einde toe (vond de bovenste zone verreweg het slechts trouwens). Niet omdat het spel slecht is, maar op een gegeven moment voelt het meer als een grind dan dat je echt progressie aan het maken bent. Zo liep ik al redelijk snel met 40k rond, verwachtende dat er wel ergens een incidentele uitgave nodig was. Dit bleek niet het geval. Ik heb het spel serieus met het wapen dat ik als eerst opgepakt heb uitgespeeld. Waarom? Omdat deze gewoon qua statistieken evenveel damage doet als een wapen wat je pas veel later unlocked, vrij raar vond ik. Een AK is bijvoorbeeld niet beter dan het eerste wapen wat je kan kopen, maar unlocked dus wel veel later. Met het vliegtuig wat je in de eerste zone krijgt kan je overigens ook elke vijand/basis tot aan het einde mee vernederen, andere vliegtuigen kopen is niet nodig en niks motiveert je ook om dat te doen. Vond het wel jammer dat er bij vlieg- en voertuigen (ook helikopters) geen stats te zien waren welke beter was, of waarom je deze moest aankopen.

De omgeving, het jagen is natuurlijk allemaal prachtig, helaas is het verhaal alleen ook niet al te sterk. Dat een bepaalde sekte zo ongestoord zijn gang kan gaan in een vrij bekend/belangrijk deel van Amerika voelde voor mij ook redelijk onrealistisch. Ik koos ook voor de arrestatie op het einde en dat vond ik een vrij kudt einde om eerlijk te zijn. De andere met de radio vind ik dan wel weer lekker en goed verzonnen,
spoiler:
wint die klootzak toch
. Daar krijg ik wel een glimlach van op me gezegd, mede omdat ik het totaal niet heb aan zien komen of verwacht had. Leuke plottwist.

Daarnaast las ik wel wat interessants over Joseph, wat het einde en het secret einde een boeiende en leuke toelichting geeft.
spoiler:
Bij het secret einde als uiteindelijk het besluit komt om hem niet te arresteren zegt Joseph "sometimes it's best to leave well enough alone". Een zin die de sheriff uitspreekt in de helikopter, iets wat hij nooit gehoord kan hebben. Hierdoor wordt gespeculeerd dat hij dus misschien geen gekkie is en lulkoek oreert, maar wel degelijk godlike celestial powers of contact met God heeft.

Hetzelfde geldt voor het einde met de atoombommen. Hier brengt hij een metafoor waarin hij zegt dat als je hem arresteert het vanuit de hemel los zal gaan. Precies wat er gebeurd als je hem zijn boeien omdoet. Dit is wel degelijk vrij bizar, aangezien de atoombommen naar alle waarschijnlijkheid niet door Joseph zijn geplaatst/voorbereid. Tussen het bevrijden van de laatste zone en de missie dat je naar Joseph gaat bevrijden vind namelijk een radio uitzending van het nieuws plaats. Hierin wordt gezegd dat de US en Noord Korea met elkaar in conflict zijn en er mogelijk een nucleaire oorlog plaats zal vinden. Onze sektegekkie heeft de nukes dus niet af laten gaan, hij had gewoon heel veel geluk met de timing. Je kan het ook anders interpreteren: hij had helemaal geen geluk en God was echt bij hem en zijn raadgever al die tijd, hij wilde niet dat Joseph gearresteerd zou worden en zette daarom de laatste optie in om hem te redden. We houden nooit mogen interfereren. Vanaf moment één is het de bedoeling geweest dat Joseph hoe dan ook altijd moet overleven.

However, ik vind dit soort dingetjes altijd interessant. Al met al wel mee vermaakt, ga het alleen geen tweede keer spelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Omega72267
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 06-05-2018
Weet iemand of een masker (het oog) de multiplayer headshot hitbox vergroot?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AntiChrist7
Heb hem ook sinds gisteren uit.

spoiler:
gekozen om hem te arresteren, want fuck de mensen die denken dat ze alles mogen doen vanwege religie

Toch wel een explosief einde dat ik niet had verwacht. Overall vind ik de game wel leuk, sommige cutscenes zijn best goed gemaakt, en de meeste missies wel leuk (sommige gameplay elementen had ik anders gedaan) , maar er zijn gewoon te veel characters waar ik niet om geef en het verhaal mist, zeker in de huidige politieke context, tanden. Als ze geen controverse willen maken, dan verkies ik liever terug een exotische setting. Had toch wel een ander gevoel dan ik had na die laatste rit naar Pagin Min's fort

Ik geef het een 8-8.5/10

AntiChrist7 wijzigde deze reactie 05-05-2018 01:52 (6%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• steveman

steveman

"Be curious"

quote:
AntiChrist7 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 01:49:
Heb hem ook sinds gisteren uit.

spoiler:
gekozen om hem te arresteren, want fuck de mensen die denken dat ze alles mogen doen vanwege religie

Toch wel een explosief einde dat ik niet had verwacht. Overall vind ik de game wel leuk, sommige cutscenes zijn best goed gemaakt, en de meeste missies wel leuk (sommige gameplay elementen had ik anders gedaan) , maar er zijn gewoon te veel characters waar ik niet om geef en het verhaal mist, zeker in de huidige politieke context, tanden. Als ze geen controverse willen maken, dan verkies ik liever terug een exotische setting. Had toch wel een ander gevoel dan ik had na die laatste rit naar Pagin Min's fort

Ik geef het een 8-8.5/10
spoiler:
terugkomen met versterking vond ik achteraf gezien ook wel een goed idee eigenlijk :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online

Fiddle

Keep walking citizen...

Ubi account gehakt en vele uren gameplay weg.

Iemand een idee waar ik een save-file kan krijgen met (zo goed als) alleen Holland valley gecomplete, verder niets?

Intel Skylake Core i7 6700K 4.00GHz 8MB // Scythe Mugen 4 // Zotac GeForce GTX 980 Ti 6GB AMP! Extreme // Corsair 16 GB DDR4 3000 MHz (4x4) // Asus Maximus VIII Ranger // Corsair RM750 // Silent Base 800 // Asus ROG Swift PG279Q 27"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Q
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 19:12

Q

Au Contraire, mon capitaine!

spoiler:
Conform de link die ik eerder poste voelt het einde met de nukes als een deus ex machina. Een manier van verhalen vertellen die als vals spelen of oneerlijk wordt ervaren en ik erg onbevredigend vind. De radio uitzending heb ik in het hele spel nooit gehoord. Wat nu precies de boodschap is van het verhaal is me onduidelijk. Als personage zit je alleen maar in dit scenario opgescheept met een maniak. Het betekent eigenlijk allemaal niet zoveel.

Wikipedia: Deus ex machina

Blog | 71TB NAS | 450MB/s over Gigabit | Thinking about ZFS for NAS? | The Perfect NAS

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

Gisteren alle missies uitgespeeld die nog beschikbaar waren (verhaal had ik al). In mijn logboek heb ik nu alles gedaan maar wanneer ik met mijn muis over het rechter en bovenste gebied hoover zie ik alsnog dat ik in beide gebieden nog 1 missie te gaan heb. Hoe kom ik erachter welke dit is? Alle verzamelmissies heb ik wel al gedaan (LP's, Bobblehead, Honkbalkaarten, tonnen whiskey en comics). Verder ook begonnen met zoveel mogelijk uitdagingen maar nu er geen tegenstanders meer zijn is het best lastig om bijvoorbeeld 4 kills van bovenaf te maken. Ook even Arcade geprobeerd en vond het wel een leuke toevoeging voor als je de mainstory hebt gedaan. Net wat moeilijker voor mijn gevoel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Heeft iemand wel eens 'De Voledige Ervaring' achievement gehaald? Kan er weinig info over vinden op diverse sites en is ook een 'rare' achievemtent volgens Xbox.

Je moet daarin alle dieren gevangen hebben maar de voortgang kan je nergens checken helaas....

https://www.trueachieveme...spx?commentid=1174253#vch

oh volgens mij moet ik nog 2 Eagles en dan heb ik ze blijkbaar.

Gunner wijzigde deze reactie 07-05-2018 12:00 (21%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Edzeau
quote:
Gunner schreef op maandag 7 mei 2018 @ 11:57:
Heeft iemand wel eens 'De Voledige Ervaring' achievement gehaald? Kan er weinig info over vinden op diverse sites en is ook een 'rare' achievemtent volgens Xbox.

Je moet daarin alle dieren gevangen hebben maar de voortgang kan je nergens checken helaas....

https://www.trueachieveme...spx?commentid=1174253#vch

oh volgens mij moet ik nog 2 Eagles en dan heb ik ze blijkbaar.
Zoals ook al op de pagina in jouw link staat, kun je de status van je hunt-progressie checken in het menu, toch? Daar heb je al je challenges overzichtelijk op een rij, dus ook al je hunt-challenges.

Edit: Als workaround kun je er ook voor kiezen om je loot niet te verkopen (ik doe dat in ieder geval nooit, en heb nog $70.000 op zak). In dat geval kun je precies zien van welk dier je hoeveel hebt gehunt.

Edzeau wijzigde deze reactie 07-05-2018 12:09 (12%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

quote:
Edzeau schreef op maandag 7 mei 2018 @ 12:07:
[...]

Zoals ook al op de pagina in jouw link staat, kun je de status van je hunt-progressie checken in het menu, toch? Daar heb je al je challenges overzichtelijk op een rij, dus ook al je hunt-challenges.

Edit: Als workaround kun je er ook voor kiezen om je loot niet te verkopen (ik doe dat in ieder geval nooit, en heb nog $70.000 op zak). In dat geval kun je precies zien van welk dier je hoeveel hebt gehunt.
Ja dat weet ik. Alleen zijn er ook nog eenden enzo die je blijkbaar niet hoeft te doen. Mijn probleem is dat ik door de Nederlandse vertaling van de Achievements op mijn Xbox ik op het verkeerde spoor werd gezet en dat je echt alle dieren moest doen..... de twee Arenden kon ik doen tijdens een side-missie rond Snowshoe Lake.\

Moest dus nog 2x een Arend doen voor de achievement. Sommige locaties spawnen geen dieren meer als je bepaalde missies/stashes heb gedaan zoals bij Raptors Peak (staat ook in die link).
En die lastige Clutch NIxon ook voor de chievo. Eindelijk.

Gunner wijzigde deze reactie 07-05-2018 13:34 (12%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MatMich
Ik moet bekennen dat ik dat hele wapensysteem nogal onduidelijk vind.
Als je een wapen kwijtraakt tijdens een gevecht omdat je een ander wapen oppakt kan je alleen in de winkel later je wapen weer aan een vakje toewijzen.
Ook is volkomen onduidelijk hoe je wapens met elkaar vergelijkt.
En nogmaals wat je gekocht hebt moet je toch ten alle tijden gewoon direct kunnen gebruiken?
Nee je moet eerst een missie uitspelen of afbreken en dan weer naar die vage winkel.
Zo ook met helpers.
Ongelooflijk vaag hoe dit werkt.
Ook missiedoelen worden heel erg onduidelijk aangegeven.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Dit spel is echt heel erg cryptisch in elkaar gezet en totaal niet "leuk" om te leren.
Jammer.

MatMich wijzigde deze reactie 07-05-2018 17:04 (20%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• AntiChrist7
Dat vind ik toch wel een raar punt om kritiek op te hebben, want missies zijn vrij eenvoudig. En het is ook normaal denk ik dat je geen 20 rifles meezeult, er zijn genoeg plekken in de wereld waar je ze kan kopen/opnieuw uitrusten.

Je hebt ook vrij snel de beste wapens (ze worden vergeleken via een staafdiagram, dus ook daar snap ik niet wat je bedoelt), dus ze oppikken van vijanden moet je vooral niet doen.

Heb na het completen van het verhaal nu wel dat radiobericht gehoord, maar als het hier niet was gepost had ik er nooit op gelet.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Edzeau
Afgelopen week toch wel het grootste WTF-momentje gehad. Behoorlijke bug wel! :+

Kan eventueel gezien worden als spoiler. Het gaat hier om een Prepper mission in region van Faith.

Acties:
  • 0Henk 'm!
@Edzeau Creepy :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

quote:
Edzeau schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:43:
Afgelopen week toch wel het grootste WTF-momentje gehad. Behoorlijke bug wel! :+

[video]

Kan eventueel gezien worden als spoiler. Het gaat hier om een Prepper mission in region van Faith.
Had dat ook zo maar dacht dat het erbij hoorde :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Edzeau
quote:
Jorissie87 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 15:40:
[...]

Haha, had toevallig dezelfde dag al een deel van die missie gedaan, maar moest toen plots weg. Ik wist dus dat die schaduw normaliter zou komen en ook weer verdwijnen. Maar dat gebeurde nu maar niet, zie hier het bizarre resultaat. :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

quote:
Jorissie87 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 15:40:
[...]

De schaduw hoort idd bij het berhaal. Maar dat deze niet weg gaat en je deze kan doodschieten is wel... apart :+

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

quote:
Jorissie87 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:16:
Gisteren alle missies uitgespeeld die nog beschikbaar waren (verhaal had ik al). In mijn logboek heb ik nu alles gedaan maar wanneer ik met mijn muis over het rechter en bovenste gebied hoover zie ik alsnog dat ik in beide gebieden nog 1 missie te gaan heb. Hoe kom ik erachter welke dit is? Alle verzamelmissies heb ik wel al gedaan (LP's, Bobblehead, Honkbalkaarten, tonnen whiskey en comics). Verder ook begonnen met zoveel mogelijk uitdagingen maar nu er geen tegenstanders meer zijn is het best lastig om bijvoorbeeld 4 kills van bovenaf te maken. Ook even Arcade geprobeerd en vond het wel een leuke toevoeging voor als je de mainstory hebt gedaan. Net wat moeilijker voor mijn gevoel.
Inmiddels beide missies gevonden
in Fatihs Region:
spoiler:
Ik moest de laatste missie bij die regisseur nog doen waarbij je angels in die disco grot moest killen

In Jacobs Region:
spoiler:
Ik mistte de laatste geheime prepperstash Cliffhanger welke niet automatisch op je map wordt weergegeven

Ik heb nu alles uitgespeeld (Alle missies behaald in iedere region). Ik heb alle uitdagingen ook voltooid, moest daarvoor wel eerst alle outposts weer resetten omdat er geen enemies meer waren :+ Moet alleen nog 10 minuten coop spelen voor de laatste uitdaging. Verder heb ik op 3 perks na (de onderste dat de characters sneller terugkomen) alle perks. Vraag me af of het mogelijk is om die allemaal te krijgen. Als ik die cooop uitdaging heb krijg ik er nog 3 coins bij maar dan moet ik er nog steeds 9 hebben om ze allemaal te kunnen kopen. Iemand enig idee? Moet je die verzamelen door die losse "boekjes" door de wereld heen te vinden?

Edit: oja moet ook nog alle fishing records in iedere region verbeteren om de laatste hengel vrij te spelen maar weet niet of ik daar wel zin in heb.

Jorissie87 wijzigde deze reactie 10-05-2018 17:21 (4%)

• sigmundfreund
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 19:05
quote:
Jorissie87 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 17:18:
[...]

Edit: oja moet ook nog alle fishing records in iedere region verbeteren om de laatste hengel vrij te spelen maar weet niet of ik daar wel zin in heb.
Het moeilijke leven van een completionist :P. Ik heb 'm gister ook uitgespeeld en heb wat sidequests open, zal eens op een vrije dag kijken wat nog interessant is. Nu vooral toch wachten op de dlc.

• PilatuS
  • Niet online
quote:
Jorissie87 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 17:18:
[...]

Als ik die cooop uitdaging heb krijg ik er nog 3 coins bij maar dan moet ik er nog steeds 9 hebben om ze allemaal te kunnen kopen. Iemand enig idee? Moet je die verzamelen door die losse "boekjes" door de wereld heen te vinden?
Er liggen nogal wat losse perks in de wereld. Een groot deel van de huizen heeft een prepperruimte waar je 1 of 2 boekjes kan vinden. Verder op een hoop locaties liggen er ook nog genoeg. Die 9 zou zeker moeten lukken als je niet de hele map volledig verkent hebt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
Eergisteren de game gekocht (Xbox One) en gelijk een paar uurtjes kunnen spelen.

Vermaak mij er voorlopig prima mee. Zitten uiteraard wel een paar dingetjes in die herhalend zijn voor de eerdere FC delen, maar gelukkig geen radiotorens meer....

De AI ben ik echter niet heel erg over te spreken. Zeker wanneer ik een van mijn huurlingen op een vijandje afstuur, kan de huurling soms pal voor een andere vijand langslopen, de target uitschakelen en vervolgens weer naar mij komen. En de vijand doet dan niets! Heel bizar.

Grafisch vind ik de game wel echt super. Het terrein vind ik ook heel mooi. Vooral het feit dat je soms echt hele stukken door het bos kan lopen vind ik erg gaaf.

Fujifilm X-T2 || 23mm f/2 || 35mm f/2 || 50mm f/2

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 15-02 19:00

Audione0

Strijdt der titanen

quote:
Notna schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:04:
[...]

De schaduw hoort idd bij het berhaal. Maar dat deze niet weg gaat en je deze kan doodschieten is wel... apart :+
Kan Lucky luke ook.. Is dus niet zo gek :+

Intel 6800k@4000Mhz / Asus Strixx X99 Gaming / Scythe Mugen 4 / Ballistix Elite 32 GB DDR4-2666@3000Mhz / Crucial M500 – Samsung 750 Evo - Samsung F3 1TB@RAID 0 / EVGA GTX 1070 SC ACX 3.0 / Corsair Hx750i / Alles in een Define R5 Black gepropt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: april 2004

DerOllie

PSN = DerOllie

quote:
PdeBie schreef op maandag 14 mei 2018 @ 13:01:
De AI ben ik echter niet heel erg over te spreken. Zeker wanneer ik een van mijn huurlingen op een vijandje afstuur, kan de huurling soms pal voor een andere vijand langslopen, de target uitschakelen en vervolgens weer naar mij komen. En de vijand doet dan niets! Heel bizar.
Met een persoonhuurling is dat best vreemd inderdaad (de AI ziet namelijk wel anderen van de resistance), maar als je Boomer gebruikt zien ze die ook niet (het is tenminste maar een hond) dus ongezien kan je die dan ergens op afsturen.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
ah, dat is nog wel slim. Kan hij gelijk alle vijanden detecteren.

Fujifilm X-T2 || 23mm f/2 || 35mm f/2 || 50mm f/2

• Notna

Notna

Where are you?®

https://m.facebook.com/st...547927425&id=315463252424

5 juni; eerste DLC 'Hours of Darkness' uit

Teaser:

Leaked materiaal

Notna wijzigde deze reactie 24-05-2018 18:34 (17%)

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Onderste filmpje zie ik arcade maar het is neem ik aan een SP DLC?

• Notna

Notna

Where are you?®

quote:
Slasher schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:33:
Er zit gewoon een story missie in etc. Dus ja; het is ook SP

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jbk23
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 12:56
quote:
Slasher schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:33:
onderste filmpje IS arcade.
met leaks bedoelen ze de info die ze vertellen, en niet beeldmateriaal.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Maar zit er een nieuwe SP storyline in?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

quote:
Slasher schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 17:12:
Maar zit er een nieuwe SP storyline in?
Voor de 2de keer nu: ja

https://www.vg247.com/201...hours-of-darkness-june-5/
quote:
Far Cry 5: Hours of Darkness players will take on the role of Hope County’s Wendell “Red” Redler from the main campaign of Far Cry 5.

Redler is tasked with finding and rescuing his squad members from hostile forces during the Vietnam War. Along the way, players will go up against the Viet Cong and North Vietnamese Army.

Hours of Darkness is playable in solo or online co-op, and features new gear and abilities as well as two different playable modes. The modes are unlocked after completing the DLC’s Survivor Mode which features a limited load out, and Action Movie Mode, where a “generous load out delivers over-the-top action.”

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

quote:
Je zei storymissie (enkelvoud) dus nee het was me niet duidelijk :)
Pagina: 1 ... 14 15 16 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True