Brogala schreef op zondag 15 april 2018 @ 23:26:
[...]
Ik snap dat het persoonlijk blijft, maar ik vind dat een game met een verhaal dat objectief gewoon heel slecht is, nooit een 9/10 verdient. Ik ken genoeg lekkere schiet games die ik ook graag speel, maar voor een hoog cijfer is er voor mij echt meer nodig (zeker gezien de 60 euro prijskaart).
Ik dacht al dat ik de enige was die dit spel middelmatig vind
4u playtime en speel enkel het hoofdverhaal, mijn bevindingen:
- spel is way too easy, ai is echt retedom
- gameplay: 20min door dat klote terrein worstelen (een klote rivier dat alles vertraagd), een stom jumpke kan soms uw dood betekenen. Als ge dan op uw eindbestemming zijt is die missie 30sec kort om 10 ventjes af te knalle woopie.
- verhaal? Welke verhaal? echt zo van die random hoofdmissies, waarbij ik me veel te vaak afvraag. Wat heeft dit met het verhaal te maken. Bv als die vrouw begon over " they call him the butcher..woooa" 10min dat gezeik moeten aanhoren dat me niet interesseerde
- bugs... Op 1 moment dat dat vijandelijk vliegtuig zo tegen een berg geparkeerd stond. I was like lol. Echt zo van die afknappers van bugs, die de immersion verpesten.
- Heel die wereld is gewoon ook slecht opgezet, continu verkeer en volk naast de hoofdweg. Lijkt me niet realistisch. Alles voelt ook te scripted aan, en lijkt dat de ai gewoon respawned?
Hadden ze dit spel echt geen -18 rating kunnen geven. Niet geschikt voor volwassenen -.-
Fking hell, en ik vond Far Cry 3 nog 1 van de beste games dat ik ooit gespeeld had