Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: oktober 2007
  • Nu online
Vraagje betreft het uitspelen van een region. Gisteravond heb ik John's region bijna helemaal uitgespeeld. Ik moet nog wel een aantal stripboeken en lighters verzamelen (maar die zijn verspreid over meerdere regions, toch?). Verder heb ik geen enkel icoon meer op mijn map om te kunnen doen. Echter zit ik nog op 46 van de 52 (side)missions. Ook heb ik de YES al uit de bergen geschoten.

Iemand een idee welke next steps ik nu kan gaan doen om John's Region 100% uit te spelen?

PS4: Edzeau - Rainbow Six Siege - Compilaties

• Zorian
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 17-06 18:03
Ik heb gisteren Far Cry 5 gekocht. Tot zover een leuk spel, alleen werd ik na circa 2 uur opeens misselijk/draaierig wat steeds erger werd. Na 3 uur spelen ben ik van ellende maar gestopt.
Nu lees ik dat het komt omdat de headbob en camera sway in FC5 gigantisch is t.o.v. andere shooters. Iemand een idee hoe ik dit kan aanpassen? Liefst de headbob en sway foetsie zodat ik geen motion sickness krijg.
Dit is 1 van de zeer weinige spellen waarbij ik dit heb ervaren overigens.

Piaggio New Fly (2014) (Midnight Blue) te koop

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Nu online

Notna

Where are you?®

quote:
Zorian schreef op maandag 16 april 2018 @ 10:14:
Ik heb gisteren Far Cry 5 gekocht. Tot zover een leuk spel, alleen werd ik na circa 2 uur opeens misselijk/draaierig wat steeds erger werd. Na 3 uur spelen ben ik van ellende maar gestopt.
Nu lees ik dat het komt omdat de headbob en camera sway in FC5 gigantisch is t.o.v. andere shooters. Iemand een idee hoe ik dit kan aanpassen? Liefst de headbob en sway foetsie zodat ik geen motion sickness krijg.
Dit is 1 van de zeer weinige spellen waarbij ik dit heb ervaren overigens.
Er zijn meerdere mensen met dit probleem (ook in dit topic) maar ik geloof niet dat er tot nu toe ene oplossing voor geweest c.q gevonden is. :(

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• DerOllie
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 10:59

DerOllie

PSN = DerOllie

quote:
Edzeau schreef op maandag 16 april 2018 @ 08:22:
Vraagje betreft het uitspelen van een region. Gisteravond heb ik John's region bijna helemaal uitgespeeld. Ik moet nog wel een aantal stripboeken en lighters verzamelen (maar die zijn verspreid over meerdere regions, toch?). Verder heb ik geen enkel icoon meer op mijn map om te kunnen doen. Echter zit ik nog op 46 van de 52 (side)missions. Ook heb ik de YES al uit de bergen geschoten.

Iemand een idee welke next steps ik nu kan gaan doen om John's Region 100% uit te spelen?

[afbeelding]
Heb je alle meerdere vrachtwagens overgenomen? Dat hoort er geloof ik ook bij.
En ik had zelf dat ik op de kaart nog een paar locaties niet gevonden had, ook de prepper stashes tellen mee.

www.youtube.com/DerOllie

• jaapstobbe
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 16-06 10:29
Niemand hier last van de time-freeze bug, waarbij het dag of nacht blijft na de John Seed missies?

Ik kreeg hier vrij vroieg in het spel last van en ben toen opnieuw begonnen. Durf helaas niet de John Seed missies te doen totdat deze bug officieel is opgelost. Ik vind de dag-nacht cyclus echt belangrijk voor de ervaring.

• Zorian
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 17-06 18:03
quote:
Notna schreef op maandag 16 april 2018 @ 10:17:
[...]

Er zijn meerdere mensen met dit probleem (ook in dit topic) maar ik geloof niet dat er tot nu toe ene oplossing voor geweest c.q gevonden is. :(
Ik lees iets over de FOV aanpassen, wat enkel op PC kan. Gelukkig speel ik daar ook op.
Zal vanavond die slider eens opzoeken en kijken of het verschil maakt. Ik hoop het wel...

Piaggio New Fly (2014) (Midnight Blue) te koop

• Edzeau
  • Nu online
quote:
DerOllie schreef op maandag 16 april 2018 @ 10:19:
[...]

Heb je alle meerdere vrachtwagens overgenomen? Dat hoort er geloof ik ook bij.
En ik had zelf dat ik op de kaart nog een paar locaties niet gevonden had, ook de prepper stashes tellen mee.
Ik heb al wel behoorlijk wat vrachtwagens overgenomen, maar geen idee of dit genoeg is. Ook de prepper stashes meen ik allemaal al te hebben, dus ik weet niet waar dit aan ligt. Ik moet wel zeggen dat het zo wel erg vaag is, klaar maar nog niet klaar. Maar geen idee wat te doen om het 100% klaar te spelen.

• Scifo83
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 15-06 04:16
quote:
Brogala schreef op zondag 15 april 2018 @ 23:26:
[...]

Ik snap dat het persoonlijk blijft, maar ik vind dat een game met een verhaal dat objectief gewoon heel slecht is, nooit een 9/10 verdient. Ik ken genoeg lekkere schiet games die ik ook graag speel, maar voor een hoog cijfer is er voor mij echt meer nodig (zeker gezien de 60 euro prijskaart).
Ik dacht al dat ik de enige was die dit spel middelmatig vind :D

4u playtime en speel enkel het hoofdverhaal, mijn bevindingen:

- spel is way too easy, ai is echt retedom
- gameplay: 20min door dat klote terrein worstelen (een klote rivier dat alles vertraagd), een stom jumpke kan soms uw dood betekenen. Als ge dan op uw eindbestemming zijt is die missie 30sec kort om 10 ventjes af te knalle woopie.
- verhaal? Welke verhaal? echt zo van die random hoofdmissies, waarbij ik me veel te vaak afvraag. Wat heeft dit met het verhaal te maken. Bv als die vrouw begon over " they call him the butcher..woooa" 10min dat gezeik moeten aanhoren dat me niet interesseerde
- bugs... Op 1 moment dat dat vijandelijk vliegtuig zo tegen een berg geparkeerd stond. I was like lol. Echt zo van die afknappers van bugs, die de immersion verpesten.
- Heel die wereld is gewoon ook slecht opgezet, continu verkeer en volk naast de hoofdweg. Lijkt me niet realistisch. Alles voelt ook te scripted aan, en lijkt dat de ai gewoon respawned?

Hadden ze dit spel echt geen -18 rating kunnen geven. Niet geschikt voor volwassenen -.-

Fking hell, en ik vond Far Cry 3 nog 1 van de beste games dat ik ooit gespeeld had :-(

iRacing Profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 11:01

EnigmaNL

Ik wil kaas.

quote:
Scifo83 schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:06:
[...]

Fking hell, en ik vond Far Cry 3 nog 1 van de beste games dat ik ooit gespeeld had :-(
Maar Far Cry 3 is geen haar beter? Alle punten die je noemt zijn ook op FC3 en 4 van toepassing.

• Trouble
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 17-06 21:44

Trouble

Meisje!

quote:
jaapstobbe schreef op maandag 16 april 2018 @ 10:21:
Niemand hier last van de time-freeze bug, waarbij het dag of nacht blijft na de John Seed missies?

Ik kreeg hier vrij vroieg in het spel last van en ben toen opnieuw begonnen. Durf helaas niet de John Seed missies te doen totdat deze bug officieel is opgelost. Ik vind de dag-nacht cyclus echt belangrijk voor de ervaring.
Jup, heb ik gehad. Toen heb ik de Testicle Festival missies gedaan, en werd ik dronken wakker in daglicht, dat heeft het voor mij verholpen en ik heb er geen last weer van gehad. Of het verschil maakte weet ik niet, maar ik heb die missies in co-op gedaan.

• Scifo83
quote:
EnigmaNL schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:09:
[...]

Maar Far Cry 3 is geen haar beter? Alle punten die je noemt zijn ook op FC3 en 4 van toepassing.
Ik denk dat het grootste probleem is, dat ik me niet kan inleven in het verhaal. Dan begin ik me echt te storen aan de stomste dingen :D

Je komt met al die random characters in contact en ze sturen u maar op een missie maar komt echt doelloos over. En als er geen uitdaging in het spel zit, komt het nogal snel vervelend over.

Ook interface is nogal chaotisch naar mijn mening. Dat scrollen in die map, jeezus. En zoals hier iemand gezegd heeft, het beeld komt niet vloeiend over. Bijna misselijkmakend. Is dit het zogenaamde 30fps issue?

Mijn 1080GTX zou toch het probleem niet mogen zijn :/

Ik heb echt geen plezier aan dit spel. Ik ga het toch uitspelen omdat ik er nu eenmaal voor betaald heb -.- Zal wat fast travelen, en helicopter gebruiken om geen tijd te verspillen lol

Scifo83 wijzigde deze reactie 16-04-2018 11:23 (29%)

iRacing Profiel

• EnigmaNL

EnigmaNL

Ik wil kaas.

quote:
Scifo83 schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:15:
[...]
Ook interface is nogal chaotisch naar mijn mening. Dat scrollen in die map, jeezus. En zoals hier iemand gezegd heeft, het beeld komt niet vloeiend over. Bijna misselijkmakend. Is dit het zogenaamde 30fps issue?

Mijn 1080GTX zou toch het probleem niet mogen zijn :/
Even een FPS counter aanzetten en kijken of je FPS zo laag dipt. Lijkt met met een 1080 onwaarschijnlijk (gaat bij mij nooit onder 60fps @1440p met een 1080).

• GekkePrutser
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online
quote:
EnigmaNL schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:09:
[...]
Ik vond van FC3 het verhaal toch een stuk beter. Wat meer diepgang met de andere personages: Wat kleine gesprekjes in de grot nadat je ze gered had, de "flashbacks" die je kreeg als je de shrooms at. Vaas die zo gestoord was. En de coole "tomb raider" achtige missies van Buck.

Er waren daar ook wel mindere personages. Maar ik vond het al met al wel een stuk leuker qua verhaal.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Scifo83
Net nog eens Far Cry 3 opgezocht

Grafisch veel scherper imo, gameplay pak leuker. (hunten was echt leuk) En die setting _/-\o_

Scifo83 wijzigde deze reactie 16-04-2018 11:37 (6%)

iRacing Profiel

• Skybullet
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 09:40

Skybullet

It's go season

ik was zelf helemaal weg van farcry primal. Na alle varianten daarvoor een verademing om even een soort reset te krijgen, geen geweren en explosies. Heerlijk omgeving waar ik helemaal in werd gezogen. Alles ademde sfeer, ik voelde me ook echt een man in die jungle, voelde gevaar en maakte me oprecht druk als ik merkte dat de avondschemer in kwam en ik geen idee had waar een kamp was.

Ik vermaak mezelf zeker wel met far cry 5, maar ik mis wel dat gevoel van immersie.

i7 9700K, Z390 AORUS PRO, GTX 1070 Ti, 16 GB 3200 MHZ , 970 EVO 1TB, 860 EVO 1TB, CORSAIR RM650X, DARK ROCK 4, MESHIFY C DARK TG, SENNHEISER PC37X, AOC AGON AG241QG

• ricjuh
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 07:54

ricjuh

PSN: ricjuhNL

quote:
Scifo83 schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:36:
Net nog eens Far Cry 3 opgezocht

Grafisch veel scherper imo, gameplay pak leuker. (hunten was echt leuk) En die setting _/-\o_

[video]
Far Cry 3 blijft een van de beste, zo niet de beste Far Cry game ooit _/-\o_

Battle.net: ricjuh#2827

• jaaoie17
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 17-06 17:39
Ik heb steeds dat game op 60 fps locked. Heb die frame limiter uit en het helpt ook niet vsync aan of uit te doen. Speel de game op de hoogste settings op een res van 1080p. Het rare is bij die benchmark haal ik wel een fps boven de 100.

systeem:

Core i7-4790K
16 gig ram
GeForce GTX 1080

Edit: Volgens mij is de fps altijd locked in het menu. Ingame is het rond 90-100fps

Wanneer kun je eigelijk co-op spelen?

jaaoie17 wijzigde deze reactie 16-04-2018 19:40 (17%)

• EWK
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Na 5 arrestatieteams in 5 minuten, ben ik het wel zat. Kan ik daar wat tegen doen, behalve vechten of vluchten?

We nominate you to find out and report back.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
quote:
EWK schreef op maandag 16 april 2018 @ 20:19:
Na 5 arrestatieteams in 5 minuten, ben ik het wel zat. Kan ik daar wat tegen doen, behalve vechten of vluchten?
Laat je pakken :P Ze blijven net zo lang komen tot je gepakt bent, valt niets tegen te doen.

• EWK
  • Niet online

EWK

quote:
PilatuS schreef op maandag 16 april 2018 @ 20:20:
[...]

Laat je pakken :P Ze blijven net zo lang komen tot je gepakt bent, valt niets tegen te doen.
En als je je laat pakken, dan kom je in een verhaalmissie uit ofzo?

• PilatuS
  • Niet online
quote:
EWK schreef op maandag 16 april 2018 @ 20:28:
[...]

En als je je laat pakken, dan kom je in een verhaalmissie uit ofzo?
Jep :) Bij een bepaald resitance level sturen ze gasten achter je aan. Zodra je dat level aantikt komen ze en je kan er niets tegen doen. Ze zeggen dan ook iets van: Hit him with the bliss bullets.

• EWK
  • Niet online

EWK

quote:
PilatuS schreef op maandag 16 april 2018 @ 20:33:
[...]

Jep :) Bij een bepaald resitance level sturen ze gasten achter je aan. Zodra je dat level aantikt komen ze en je kan er niets tegen doen. Ze zeggen dan ook iets van: Hit him with the bliss bullets.
Dat zeggen ze inderdaad ja. Ah, dan ga ik me over geven :P

Acties:
  • +1Henk 'm!
Uitgespeeld! Erg irritante laatste fight
spoiler:
Die team mates liepen me echt gigantisch in de weg!

Viel me toch wat tegen. en dat komt doordat de game helemaal uit balans is. Het is op alle fronten te makkelijk: na je eerste half uur kun je al met de sterkste wapens rondlopen. Er zit totaal geen spanning in de game. Geld heeft geen waarde. Het zou veel leuker zijn als je wat harder zou moeten werken voor alles, zodat je uitkijkt naar dat nieuwe wapen of vette armored car die je kunt kopen. Nu is alles alleen eye candy en zijn jij en de enemies de hele game net zo sterk. Totaal geen progressie, jagen en vissen is ook te makkelijk, je hebt helemaal geen gevoel van accomplishment . Die Admiraal had ik in twee pogingen :x

Jammer, veel potentie, maar niet goed uitgewerkt. 7,5 !

Fools! said I, You do not know, Silence like a cancer grows!

• luigi87
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 17-06 13:51

luigi87

Domotica Fanaticus

quote:
-SaveMe- schreef op maandag 16 april 2018 @ 21:40:
Uitgespeeld! Erg irritante laatste fight
spoiler:
Die team mates liepen me echt gigantisch in de weg!

Viel me toch wat tegen. en dat komt doordat de game helemaal uit balans is. Het is op alle fronten te makkelijk: na je eerste half uur kun je al met de sterkste wapens rondlopen. Er zit totaal geen spanning in de game. Geld heeft geen waarde. Het zou veel leuker zijn als je wat harder zou moeten werken voor alles, zodat je uitkijkt naar dat nieuwe wapen of vette armored car die je kunt kopen. Nu is alles alleen eye candy en zijn jij en de enemies de hele game net zo sterk. Totaal geen progressie, jagen en vissen is ook te makkelijk, je hebt helemaal geen gevoel van accomplishment . Die Admiraal had ik in twee pogingen :x

Jammer, veel potentie, maar niet goed uitgewerkt. 7,5 !
Over het algemeen is de game wat makelijk ja. Maar met dat vissen ben ik er blij om. Vindt dat helemaal niks en wil wel proberen 100% te halen.
Waar ik me aan erger is die chuck nixon dingen. Sommige zijn leuk, maar nu moet ik met een wingsuit vliegen. En dat ding van mij is gewoon niet te besturen.

Hierna moet ik nog ff me laatste side missies afronden en dan ga ik voor de verukte dominee

Hier het linkje naar de guide voor presence detection op basis van Tasker + Autolocation op een Android Client, check me V&A voor 2de kans domotica dingetjes

quote:
luigi87 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:20:
[...]

Over het algemeen is de game wat makelijk ja. Maar met dat vissen ben ik er blij om. Vindt dat helemaal niks en wil wel proberen 100% te halen.
Waar ik me aan erger is die chuck nixon dingen. Sommige zijn leuk, maar nu moet ik met een wingsuit vliegen. En dat ding van mij is gewoon niet te besturen.

Hierna moet ik nog ff me laatste side missies afronden en dan ga ik voor de verukte dominee
Ik vond die Clutch Nixons meestal wel leuk, vooral als je moet rijden. Heb er een geskipped, met en vliegtuig, dat is gewoon niet mijn ding. Die met die wingsuit heb ik gewoon gehaald, viel best mee :)

• Edzeau
  • Nu online
quote:
luigi87 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:20:
[...]

Misschien een goede tip (ik wist het eerst niet): Als je je linker pookje (L3/LS) naar achteren drukt, kun je een stuk langer vliegen. :)

• gamerboy
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 17-06 20:12
nieuwe mode?

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 11:15
quote:
[...]

Leuk detail, dat hoor je ook als je hoog in de lucht vliegt :+ Dat had ik dus, opeens blacked out en 2 seconden later load scherm omdat ik was neergestort :9

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• EnigmaNL

EnigmaNL

Ik wil kaas.

quote:
[...]

Zwaar irritant vind ik dit, zeker omdat gevangen worden gewoon onvermijdelijk is. Er werd op mij gejaagd en ik heb alle jagers doodgeschoten toen ik ineens uit het niets "geraakt" werd en in slaap viel terwijl er geen vijand in de buurt was. Scripted nonsense.
quote:
Proberen een goed verhaal neer te zetten heet dat. Ik snapte de eerste keer ook niet wat er gebeurde, maar als je verhaal verder volgt is het eigenlijk wel mooi gedaan. Zeker het einde ook (al vond ik die fight irritant).
En gedurfd
spoiler:
Een AAA game met zo'n donker einde en geen goed einde optie is best wel gewaagd en kudos to Ubisoft daarvoor!

• EnigmaNL

EnigmaNL

Ik wil kaas.

quote:
-SaveMe- schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:12:
[...]

Proberen een goed verhaal neer te zetten heet dat. Ik snapte de eerste keer ook niet wat er gebeurde, maar als je verhaal verder volgt is het eigenlijk wel mooi gedaan. Zeker het einde ook (al vond ik die fight irritant).
En gedurfd
spoiler:
Een AAA game met zo'n donker einde en geen goed einde optie is best wel gewaagd en kudos to Ubisoft daarvoor!
De manier waarop ze het doen vind ik scripted nonsense. Als je ontsnapt ben je gewoon ontsnapt en moeten ze je nog een keer pakken. Dit voelt nep en geforceerd.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
quote:
Ik blijf het een beetje genant vinden hoe jij in meerdere game topics je eigen video's loopt te spammen/promoten.

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Jackson6 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:11:
[...]

Ik blijf het een beetje genant vinden hoe jij in meerdere game topics je eigen video's loopt te spammen/promoten.
Volgens mij zijn het niet zijn eigen videos hoor, maar van een kanaal waarop hij geabonneerd is ...

• Gekke Jantje
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 11:31
Een nieuw game plus maakt de game voor mij alleen maar aantrekkelijker, kan ik hopelijk in het begin van een new game+ de wapens kopen die je pas vrij speelt als de game helemaal is beëindigt tijdens de eerste keer spelen Het wapen level systeem vind ik persoonlijk een min puntje.

Van mij mogen ze overigens ook wel meerdere bazen toevoegen, echter denk ik dat er nog wel een ander verhaal word toegevoegd via een DLC, ik hoop het in ieder geval.

Asrock Z370 Extreme4 i7 8700k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Pro 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

• Dhrax
  • Laatst online: 10:37
quote:
EnigmaNL schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:02:
[...]

Zwaar irritant vind ik dit, zeker omdat gevangen worden gewoon onvermijdelijk is. Er werd op mij gejaagd en ik heb alle jagers doodgeschoten toen ik ineens uit het niets "geraakt" werd en in slaap viel terwijl er geen vijand in de buurt was. Scripted nonsense.
Er word in het begin van die hunt aangegeven dat ze met 'Bliss infused bullets' schieten. Als er op je geschoten is hangt de Bliss dus in de lucht en ga je hoe dan ook voor de bijl ;)

Intel i7 4770K | MSI Z87-G45 Gaming5 | Noctua DH-15 | Kingston HyperX Savage DDR3 1866 16GB | Gigabyte GTX980Ti | BeQuiet! Straight Power10 800W | Focusrite Scarlet 2i4 | Logitech G903 | Logitech G910 Orion Spectrum | Logitech G933 Artemis Spectrum |

• EnigmaNL

EnigmaNL

Ik wil kaas.

quote:
Dhrax schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 14:21:
[...]

Er word in het begin van die hunt aangegeven dat ze met 'Bliss infused bullets' schieten. Als er op je geschoten is hangt de Bliss dus in de lucht en ga je hoe dan ook voor de bijl ;)
Dat hangt van de regio af. In Henbane River wordt je niet met bliss bullets beschoten (je beeld gaat niet wazig enz.) maar je wordt in slaap gebracht met een sleep dart, je krijgt daar ook jagers met bogen achter je aan ipv. vuurwapens. in Holland Valley werd je inderdaad door bliss bullets geraakt en viel je langzaam in slaap nadat je scherm wazig begon te doen.

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 11:37

Angeloonie

The Division 2 Addict

Ik werd in Whitetail Mountains met een pijl in mijn been geschoten tijdens zo'n hunt...

....toen ik binnen stond in een kamertje zonder ramen..')

Angeloonie wijzigde deze reactie 17-04-2018 14:38 (6%)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

quote:
Angeloonie schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 14:38:
Ik werd in Whitetail Mountains met een pijl in mijn been geschoten tijdens zo'n hunt...

....toen ik binnen stond in een kamertje zonder ramen..')
Ik in een vliegtuig terwijl ik boven iedereen vloog :')

• gamerboy
quote:
Jackson6 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:11:
[...]

@-SaveMe- klopt zijn inderdaad niet mijn video's maar gewoon van een kanaal waarop ik geabonneerd ben :)

@Jackson6 en bedankt doe het alleen om de informatie aan jullie door te spelen :) maarja dat wordt blijkbaar dus weer niet gewaardeerd!

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

• dauwie
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 13-06 14:19
Gisteren ook het spel uitgespeeld.
spoiler: spoiler
Ik kan er niet aan doen maar ik vind het echt een dom eindje. Ik had zo graag die joseph los op zen bakkes geslagen :). Nu blijf ik zo wat verdwaasd naar men scherm kijken. Voor de rest me wel goed geamuseerd. Zeker in de coop. :)

• Gekke Jantje
quote:
Notna schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 14:40:
[...]

Ik in een vliegtuig terwijl ik boven iedereen vloog :')
Ik in een heli, word je wakker in een kamertje. Erna is dan alles ook weer rustig en ik dacht een tijd geleden nog dat je continu zou worden opgejaagd door groepjes. :P

Asrock Z370 Extreme4 i7 8700k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Pro 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

• Bremg
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 02-06 21:33
Hoe de neuk zijn die vliegtuigen een beetje normaal te besturen?

Zoooo, wat een bagger port. Game gerefund, vliegtuig missie die je niet kan stoppen is echt een drama.
Hoe de fuk geeft tweakers dit soort games toch elke keer veel te hoge cijfers..

Bremg wijzigde deze reactie 17-04-2018 16:01 (59%)

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Bremg schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 15:52:

Zoooo, wat een bagger port. Game gerefund, vliegtuig missie die je niet kan stoppen is echt een drama.
Je kunt elke mission gewoon stoppen door in het menu 'Quit mission' te kiezen. ik denk dat je op zo'n Clutch Nixon missie doelt. Eerst goed kijken en dan pas roepen :9

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Edzeau
  • Nu online
quote:

Goede tekst, duidelijke mening en perfect onderbouwde uitspraken. :+

Ga aub ergens anders ragen.

• Gekke Jantje
De vliegtuig uitdaging door de ringen heen moest ik ook 4 keer herhalen voor ik die missie haalde, ik was te veel met te veel en te hard aan het sturen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Whisky
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 10:13
quote:

Je weet dat je de besturing kan aanpassen in het options menu, ik heb hem nu op Shooter staan geloof ik, vliegt veel fijner

Freedom for everyone..

• Bremg
quote:
Whisky schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 16:25:
[...]

Je weet dat je de besturing kan aanpassen in het options menu, ik heb hem nu op Shooter staan geloof ik, vliegt veel fijner
Niks kunnen vinden, ben overigens niet de enige die moeite heeft met de besturing.
https://forums.ubi.com/sh...s-on-keyboard-mouse/page1

Maargoed vond het uberhaupt niet 50 euro waar dus gerefund, problem solved.

• DigitalError
  • Registratie: september 2012
  • Nu online
Vliegen is makkelijk, maar een helikopter besturen... :P

PSN: rubensaurus

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Als ik het vliegtuig moet gebruiken dan pak ik de controller. Werkt veel beter.

• Bremg
quote:
GekkePrutser schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 16:40:
Als ik het vliegtuig moet gebruiken dan pak ik de controller. Werkt veel beter.
Precies de reden dat ik dit refund. Console port, console game. Het zit in de weg, breng het dan niet uit voor pc.

• GekkePrutser
  • Niet online
Nou, als ik eerlijk ben weet ik geen een game waar ik goed met het toetsenbord kan vliegen. Dat vereist gewoon meer precisie dan een toetsenbord.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bremg
quote:
GekkePrutser schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 16:58:
Nou, als ik eerlijk ben weet ik geen een game waar ik goed met het toetsenbord kan vliegen. Dat vereist gewoon meer precisie dan een toetsenbord.
Waarom niet gewoon met de muis sturen? Er zijn zat games waar je prima met een tb+muis kan vliegen. Dit is gewoon extreem slecht.

• Richh
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 00:36

Richh

HODL

quote:
Bremg schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 16:43:
[...]

Precies de reden dat ik dit refund. Console port, console game. Het zit in de weg, breng het dan niet uit voor pc.
Als PC gamer vind ik het helemaal niet erg om dit soort titels met een controller te spelen. Vind ik misschien ook wel fijner dan met muis/tobo.

Zou het zeker geen simpele port noemen trouwens, performance is namelijk zeer goed in orde, heel goed instelbaar.

Mijn PC

Acties:
  • +7Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 17-06 16:38
Quitters gonna quit!

Etuuuuuh!

quote:
Haters gonna hate >:) O-)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DigitalError
  • Registratie: september 2012
  • Nu online
quote:
Bremg schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 16:43:
[...]

Mee eens, vanaf nu alleen nog maar games op de consoles!

PSN: rubensaurus

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
game loopt prima op pc. Je kan gewoon niet vliegen :P

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

• Bremg
quote:
Paulus07 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 18:42:
game loopt prima op pc. Je kan gewoon niet vliegen :P
Klopt de game loopt prima. Waarschijnlijk kan ik niet vliegen. Neemt alleen niet weg dat de controls echt extreem slecht zijn. Dit is gewoon belabberd gedaan voor de PC.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
quote:
Bremg schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 19:09:
[...]

Klopt de game loopt prima. Waarschijnlijk kan ik niet vliegen. Neemt alleen niet weg dat de controls echt extreem slecht zijn. Dit is gewoon belabberd gedaan voor de PC.
Ik kan mij daar echt totaal niet in vinden. Heb heel veel games gespeelt en ook zeker een aantal slechte ports gespeelt die voor de PC bagger liepen of andere problemen hadden die je niet ziet bij een PC only game. Vind FC5 echt geweldig lopen en merk er totaal niets dat het een slechte port zou zijn. Ook geen enkel probleem met de controls van de heli of vliegtuigen. Vooral de heli vind ik heel makkelijk vliegen met de muis. Vliegtuigen zijn wel wat minder makkelijk, maar zeker niet slecht.

• Brogala
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 00:17
quote:
PilatuS schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 19:15:
[...]

Ik kan mij daar echt totaal niet in vinden. Heb heel veel games gespeelt en ook zeker een aantal slechte ports gespeelt die voor de PC bagger liepen of andere problemen hadden die je niet ziet bij een PC only game. Vind FC5 echt geweldig lopen en merk er totaal niets dat het een slechte port zou zijn. Ook geen enkel probleem met de controls van de heli of vliegtuigen. Vooral de heli vind ik heel makkelijk vliegen met de muis. Vliegtuigen zijn wel wat minder makkelijk, maar zeker niet slecht.
Ben het hier mee eens. De game loopt wel echt lekker bij mij, GTX 1070/ i7 6700K. Ik ken ook twee andere personen met mindere setups die de game ook hebben uitgespeeld of spelen, die hebben ook geen problemen. . Ik vind de heli en het vliegtuig allebei prima vliegen, vliegen met tobo ben ik sowieso nooit fan van geweest maar vergeleken met andere ports vind ik het prima.

Wel mooi dat ik met een startbaan van ~10 meter of zelfs minder makkelijk de lucht in kan gaan met een vliegtuig. Stoor ik me niet aan, maar ik vind iets 'lastigere' voertuigen wel leuker.

Maar goed juist omdat de game zo vloeiend loopt heb ik het gevoel dat het zoveel meer kan zijn :P Maar dat is weer een ander verhaal.

Steam: Brogala

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 14-06 13:29
quote:
Spitters are quitters!

• Trouble
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 17-06 21:44

Trouble

Meisje!

Ik heb vandaag oude drivers geinstalleerd (van januari) en heb nu in 2 sessies ruim 3u gespeeld (1x 2u en 1x een uurtje) en 0 crashes gehad.

Ondertussen wel mail van Ubi (had een issue ingeschoten) met de vraag of ik het een en ander wil aanpassen/instellen om te testen, maar ik denk dat ik het lekker laat voor wat het is :')

• Bremg
Ik heb ook nul crashes gehad. Beweer ook nergens dat de game niet goed draaid. Sterker nog het draait als een zonnetje (wat wel eens flink anders is geweest met Ubisoft games).

Wat ik zeg is dat het besturen van het vliegtuig niet te doen is op pc, met een keyboard. De helicopter, welke je wel met de muis kan bedienen vliegt zoals het hoort.

Ik vind het gewoon jammer dat te veel AAA titles console ports zijn. Daarbij is dit blijkbaar gewoon niet mijn game en erger ik me kapot aan kiddy gehalte, de simpelheid, het repetatieve etc.
Het voor mij onbestuurbare vliegtuig was de druppel waardoor het heb ingewisseld.

• PilatuS
  • Niet online
quote:
Bremg schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 20:13:
Wat ik zeg is dat het besturen van het vliegtuig niet te doen is op pc, met een keyboard.
Heel precies gaat het allemaal niet en super geweldig is het inderdaad ook niet, maar voor mij is het prima te doen met het toetsenbord. Stel ik moet heel scherp naar rechts en dan ook nog dicht bij een rots, dan vlieg ik vrij lang door een flink stuk links van waar ik zijn moet. Dan het vliegtuig op de zijkant gooien en optrekken, waarbij optrekken dus niet omhoog is maar naar rechts.

Wil je het vliegtuig horizontaal houden schiet een bocht maken inderdaad niet op, maar zo is het in het echt ook. Je kan wel flauw naar links of rechts gaan, maar wil je flink scherp naar links of rechts moet je het vliegtuig wel verticaal hebben. Als je het vliegtuig flink laat bewegen helpt het ook met je hoofd mee te draaien en te kijken waar je naartoe wil. Bij het pakken van een scherpe bocht is mijn hoofd 45 graden gekanteld en kijk naar de hoek van het scherm. En dus voordat je de bocht neemt er flink naast zitten van waar je moet zijn. Als ik naar rechts moet zit het vliegtuig in het midden van het scherm terwijl het punt waar ik moet zijn helemaal rechts op het scherm staat, en dat met een 21:9 scherm.

Die Clutch Nixon missies zijn niet allemaal even makkelijk, maar bij de 2e of hooguit 3e keer heb ik ze allemaal gehaalt. Verder vind ik die Clutch Nixon sowieso niet zo heel boeiend en het vliegtuig heb ik alleen voor die missies gebruikt. Heel af en toe een heli, maar verder eigenlijk geen enkel voertuig gebruikt om het spel te spelen.

PilatuS wijzigde deze reactie 17-04-2018 20:42 (3%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 00:36

Richh

HODL

quote:
Sterker nog het draait als een zonnetje (wat wel eens flink anders is geweest met Ubisoft games)
Of: flink anders als de meeste Nvidia 'The Way It Meant To Be Played'-titels? Dat waren alle laatste Ubisoft-titels en nog een stapel andere games, en allemaal draaiden ze slecht (niet alleen op AMD hardware trouwens).

Far Cry 5 is een AMD-titel. En jawel, engine-wise klopt het volledig. Toeval?

Mijn PC

Ik ben veel te braaf in dit soort games...

8)

• Jorissie87
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 11:38

Jorissie87

No diggity

quote:
Ik heb ook nul crashes gehad. Beweer ook nergens dat de game niet goed draaid. Sterker nog het draait als een zonnetje (wat wel eens flink anders is geweest met Ubisoft games).

Wat ik zeg is dat het besturen van het vliegtuig niet te doen is op pc, met een keyboard. De helicopter, welke je wel met de muis kan bedienen vliegt zoals het hoort.

Ik vind het gewoon jammer dat te veel AAA titles console ports zijn. Daarbij is dit blijkbaar gewoon niet mijn game en erger ik me kapot aan kiddy gehalte, de simpelheid, het repetatieve etc.
Het voor mij onbestuurbare vliegtuig was de druppel waardoor het heb ingewisseld.
Eerst lopen te klagen over hoe moeilijk het vliegen wel niet is (wat een persoonlijke mening is, ikzelf vind het echt heel makkelijk) en dan vervolgens in dezelfde comment klagen over de simpelheid en het kiddygehalte. Maak eens een keuze! Als je het spel niet leuk vindt, prima! Refund het en zet hier neer dat het niet jouw spel is. Soit! Wat jij doet is 5 comments plaatsen over hoe VERSCHRIKKELIJK dit spel wel niet is en jouw mening verkondigen als feiten. Niemand zit daar op te wachten.

i7 7700K | MSI GTX1080 | GigaByte Z270X | 16GB@3200Mhz | H100i | 960 EVO 250GB | 840 PRO 256GB | CM Storm Stryker | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Asus 24" HD 144Hz | KB: SS 6GV2 | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

• Bremg
quote:
Jorissie87 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 09:45:
[...]

Eerst lopen te klagen over hoe moeilijk het vliegen wel niet is (wat een persoonlijke mening is, ikzelf vind het echt heel makkelijk) en dan vervolgens in dezelfde comment klagen over de simpelheid en het kiddygehalte. Maak eens een keuze! Als je het spel niet leuk vindt, prima! Refund het en zet hier neer dat het niet jouw spel is. Soit! Wat jij doet is 5 comments plaatsen over hoe VERSCHRIKKELIJK dit spel wel niet is en jouw mening verkondigen als feiten. Niemand zit daar op te wachten.
Ik maak een comment over het vliegen wat in mijn optiek echt extreem slecht is. Zeker vergeleken met de helicopter. Ik VIND dat het vliegen buggy is, niet goed werkt en niet doordacht is. Ik heb ook één van de vele linkjes gepost die hier over te vinden zijn die mijn mening delen.

En ja ik vind het een kiddy game, met de microtransactions, het skins gebeuren, het repetatieve etc maar wat ik de game kwalijk neem is het console port gehalte en de droevige vliegtuig mechanics.

• Edzeau
  • Nu online
quote:
Bremg schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:07:
[...]

Ik maak een comment over het vliegen wat in mijn optiek echt extreem slecht is. Zeker vergeleken met de helicopter. Ik VIND dat het vliegen buggy is, niet goed werkt en niet doordacht is. Ik heb ook één van de vele linkjes gepost die hier over te vinden zijn die mijn mening delen.

En ja ik vind het een kiddy game, met de microtransactions, het skins gebeuren, het repetatieve etc maar wat ik de game kwalijk neem is het console port gehalte en de droevige vliegtuig mechanics.

Afgelopen week heb ik John's region voltooid, op de 2 collectible-missions na. Wat ik enorm kan waarderen, is dat je alles zo lekker rustig aan kan doen. Ja, er zitten per region 3 "vaste momenten" in dat je een missie moet doen, maar voor de rest heb je lekker de vrijheid om te doen en laten wat je zelf wilt. Ik ben dan ook veel te veel bezig om lekker te ouwehoeren. Wolf achterna huppelen, skydiven, rondje vliegen in het vliegtuig en soms eens een sidemission; heerlijk!

• Alexknl
  • Nu online
Dat vliegen (vooral heli) is toch juist extreem makkelijk op pc huh? Eindelijk een game in dit genre dat het eens goed voor elkaar heeft.

Alexknl wijzigde deze reactie 18-04-2018 10:26 (11%)

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

quote:
Alexknl schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:26:
Dat vliegen (vooral heli) is toch juist extreem makkelijk op pc huh? Eindelijk een game in dit genre dat het eens goed voor elkaar heeft.
Ik snap het probleem ook niet. Ik had bij mijn eerste vliegtuig ervaring (Clutch Nixon) 4 pogingen nodig maar dat was enkel om uit te vogelen wat de controls waren.

i7 7700K | MSI GTX1080 | GigaByte Z270X | 16GB@3200Mhz | H100i | 960 EVO 250GB | 840 PRO 256GB | CM Storm Stryker | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Asus 24" HD 144Hz | KB: SS 6GV2 | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

• Dhrax
  • Laatst online: 10:37
quote:
Bremg schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:07:
[...]

Het vliegtuig/helicopter verhaal ben ik met je eens maar de rest is ongefundeerd gemekker welke kant nog wal slaat. Dit is zeker geen kiddy game, een uitstekende port die soepel loopt op een breed scala aan hardware en het repetitieve ... mja, dit is volgens mij inherent aan gaming en er zijn weinig games die geen herhaal factor in de gameplay hadden zitten. Dit is zeker je eerste FC game want met enige voorkennis had je wel kunnen inschatten wat je voorgeschoteld zou krijgen ;)

Intel i7 4770K | MSI Z87-G45 Gaming5 | Noctua DH-15 | Kingston HyperX Savage DDR3 1866 16GB | Gigabyte GTX980Ti | BeQuiet! Straight Power10 800W | Focusrite Scarlet 2i4 | Logitech G903 | Logitech G910 Orion Spectrum | Logitech G933 Artemis Spectrum |

De besturing van de helis en vliegtuigen zijn inderdaad juist veel simpeler dan bij andere games. De heli vind ik persoonlijk erg lekker, en de vliegtuigen wat minder. Heb een clutch nixon met vliegtuigen niet voltooid, maar de missions waren prima te doen. En dan ben ik iemand die echt niet kan vliegen in games.
Dat bashen op het vliegen is echt erg overdreven!

• Scifo83
Met de helicopter vliegen geeft echt een meh gevoel bij mij. Totaal geen snelheidsgevoel.

Ook de voertuigen voelen totaal niet lekker aan. (ook weer geen snelheidsgevoel) Kword al misselijk als ik met mijn muis wil rondkijken, en die camera altijd maar rechtdoor wil fixaten :/

En tis echt wel een kiddy game. Dat wallhack gedoe als je enemy's tagt... de makkelijkheid om headshots te poppen... nuub ai int algemeen :p

En dan als je eens opgaat in het spel en met missies bezig bent. Begint die rare "chick" weer over dat Bliss gedoe te zeiken op de achtergrond. Dit spel is echt zo slecht, niet normaal 8)7

Scifo83 wijzigde deze reactie 18-04-2018 11:26 (38%)

iRacing Profiel

• Skybullet
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 09:40

Skybullet

It's go season

je kunt taggen ook gewoon uitzetten

i7 9700K, Z390 AORUS PRO, GTX 1070 Ti, 16 GB 3200 MHZ , 970 EVO 1TB, 860 EVO 1TB, CORSAIR RM650X, DARK ROCK 4, MESHIFY C DARK TG, SENNHEISER PC37X, AOC AGON AG241QG

• PilatuS
  • Niet online
quote:
Skybullet schreef op woensdag 18 april 2018 @ 12:56:
je kunt taggen ook gewoon uitzetten
Niet echt. Je kan taggen door met je wapen op een vijand te richten uitzetten. Taggen in het geheel uitzetten kan niet. Een modus waarbij taggen compleet niet meer mogelijk is zou wel fijn zijn. Vind het zelf ook jammer dat je een vijand neer kan schieten terwijl je hem eigenlijk niet kan zien.
quote:
Scifo83 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 11:19:
Met de helicopter vliegen geeft echt een meh gevoel bij mij. Totaal geen snelheidsgevoel.

Ook de voertuigen voelen totaal niet lekker aan. (ook weer geen snelheidsgevoel) Kword al misselijk als ik met mijn muis wil rondkijken, en die camera altijd maar rechtdoor wil fixaten :/

En tis echt wel een kiddy game. Dat wallhack gedoe als je enemy's tagt... de makkelijkheid om headshots te poppen... nuub ai int algemeen :p

En dan als je eens opgaat in het spel en met missies bezig bent. Begint die rare "chick" weer over dat Bliss gedoe te zeiken op de achtergrond. Dit spel is echt zo slecht, niet normaal 8)7
Er heeft toch zeker niet iemand een pistool tegen je hoofd gezet en gezegd dat je deze game moest spelen ... :z

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 11:15
quote:
Scifo83 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 11:19:

Dus je vind de game ruk, maar js speelt hem wel.. 8)7 die is goed

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Scifo83
Ik heb ervoor betaald dusja -.-

ik doe echt wel mijn best om dit uit te spelen ma elke keer na een uur heb ik zoiets van: Nope, ik heb beter dings te doen... zoals klagen op dit forum :p

Scifo83 wijzigde deze reactie 18-04-2018 17:38 (71%)

iRacing Profiel

quote:
Scifo83 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 17:30:
Ik heb ervoor betaald dusja -.-

ik doe echt wel mijn best om dit uit te spelen ma elke keer na een uur heb ik zoiets van: Nope, ik heb beter dings te doen... zoals klagen op dit forum :p
Ja, dat snap ik dan weer wel. Dat doe ik veel liever dan leuke games spelen ... :')

• Uthog
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 10:30
Ik wist niet dat deze topics alleen voor goede positieve signalen waren, en dat als je iets ruk vind je dat niet meer mag zeggen.

FC5 is een mooie game, maar heeft voor mij 0,0 replay waarde. Als je alles een keertje gedaan hebt naja dan heb je het gedaan.
En ja ik heb hem uitgespeeld voor het uitspelen maar heb de game ook niet echt meer opgestart. Flink wat uurtjes mee vermaakt dat zeker.

Game is alleen voor mij te simpel, het taggen, de AI die niet helemaal weet wat die moet doen. Het verhaal is super goed gedaan, alleen het einde....tjah dat sloeg nergens op.

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

quote:
Uthog schreef op woensdag 18 april 2018 @ 18:28:
Ik wist niet dat deze topics alleen voor goede positieve signalen waren, en dat als je iets ruk vind je dat niet meer mag zeggen.

FC5 is een mooie game, maar heeft voor mij 0,0 replay waarde. Als je alles een keertje gedaan hebt naja dan heb je het gedaan.
En ja ik heb hem uitgespeeld voor het uitspelen maar heb de game ook niet echt meer opgestart. Flink wat uurtjes mee vermaakt dat zeker.

Game is alleen voor mij te simpel, het taggen, de AI die niet helemaal weet wat die moet doen. Het verhaal is super goed gedaan, alleen het einde....tjah dat sloeg nergens op.
Natuurlijk kun je zeggen dat het niet jouw spel is of dat een bepaald aspect jou niet aanstaat. Daar is het een forum voor, geen altaar! Maar wat er soms gebeurt is dat mensen tot in den treuren lopen te klagen over het spel en persoonlijke meningen verkondigen als feiten. Tja daar maak je over het algemeen geen vrienden mee, niet alleen op dit forum niet.

• Edzeau
  • Nu online
Heeft iemand een idee wanneer/hoe vaak de de stats op het Ubisoft Far Cry Arcade portaal gerefreshed worden? Ik gebruik deze stats om een aantal trophies te halen, maar lijkt niet echt accuraat (getallen zijn nog hetzelfde als gister).

• Gekke Jantje
quote:
Jorissie87 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 09:35:
[...]

Natuurlijk kun je zeggen dat het niet jouw spel is of dat een bepaald aspect jou niet aanstaat. Daar is het een forum voor, geen altaar! Maar wat er soms gebeurt is dat mensen tot in den treuren lopen te klagen over het spel en persoonlijke meningen verkondigen als feiten. Tja daar maak je over het algemeen geen vrienden mee, niet alleen op dit forum niet.
Bij de buren ook zo'n azijn zuipschuit, zeggen dat Skyrim er veel beter uit ziet grafisch en mooiere muziek heeft en sfeer. Dat mooier is gewoon onzin, betere muziek en sfeer in de game is meer een persoonlijke mening. Het gaat ze meer om Ubisoft zelf en oordelen voer de game zonder zelf de game te hebben gepeeld.

• Uthog
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 10:30
Zn beetje als de standaard EA bashing wat altijd gebeurd dus.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Is iedereen hier al helemaal klaar met de game ? Ben zelf opnieuw begonnen :P

• luigi87
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 17-06 13:51

luigi87

Domotica Fanaticus

Net uitgespeeld.

spoiler:
heb uit eindelijk gekozen voor hem te arresteren, waarna alles naar de #@%$#^$ gaat. De game laat je echt wel met een gevoel achter heb ik nu wel het juiste gedaan?

Ik voor dit zeker wel me 40 euries waard, heb me er 22 uur goed mee vermaakt.

luigi87 wijzigde deze reactie 20-04-2018 23:05 (63%)

Hier het linkje naar de guide voor presence detection op basis van Tasker + Autolocation op een Android Client, check me V&A voor 2de kans domotica dingetjes

• Gunner
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Left part of the Evil twins

Blegh. Volgens mij heb ik last van de Nacht-bug....
En dan heb ik het nog niet eens over andere zaken;

SIlo bug, spawn bug (land een heli ergens, kom er terug staat er een vliegtuig). net een wapen gekocht en travel ergens heen; wapen weg.

8)7

Ik kap er mee totdat er een echte patch komt.

Gunner wijzigde deze reactie 21-04-2018 11:21 (78%)

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Oh Ubi toch :') :+

• jaaoie17
Is er een manier om te zien hoeveel medkits en hoeveel armor je nog hebt als je niet in combat bent?

• PilatuS
  • Niet online
quote:
jaaoie17 schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 21:30:
Is er een manier om te zien hoeveel medkits en hoeveel armor je nog hebt als je niet in combat bent?
Dat is inderdaad een beetje jammer. Had het zelf ook liever constant op het scherm gehad. Geen idee of het mogelijk is.

• jaaoie17
Wanneer kun jij eigelijk weer een sidekick inschakelen? Ik ben dood gegaan en heb geen sidekick meer.

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

quote:
jaaoie17 schreef op zondag 22 april 2018 @ 09:49:
Wanneer kun jij eigelijk weer een sidekick inschakelen? Ik ben dood gegaan en heb geen sidekick meer.
Als de beoogde sidekick weer in leven is: menu openen (waar je ook je map kan vinden) en dan het 2de of 3de tabje openen. Daar kan je de Guns for Hire vinden en die assignen aan je groep.

• Hulleman
  • Laatst online: 17-06 18:58
Zo, de game uitgespeeld (hoofdverhaal) en daar was ik blij om. Ik kon me er lastig toe zetten om door te spelen in het laatste gebied wat ik speelde. Ik begon bij John, gewoon heel tof. Daarna het gebied van Jacob en daarna van Faith, maar na bet gebied van Jacob was de lol er voor mij wel af. Veel te simpel en na het 1e gebied heb je de belangrijkste progressie wel geboekt. Het einde vond ik wel weer tof gedaan. Gaaf spel, maar mij wat teveel opgerekt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bremg
quote:
Hulleman schreef op zondag 22 april 2018 @ 10:37:
Zo, de game uitgespeeld (hoofdverhaal) en daar was ik blij om. Ik kon me er lastig toe zetten om door te spelen in het laatste gebied wat ik speelde. Ik begon bij John, gewoon heel tof. Daarna het gebied van Jacob en daarna van Faith, maar na bet gebied van Jacob was de lol er voor mij wel af. Veel te simpel en na het 1e gebied heb je de belangrijkste progressie wel geboekt. Het einde vond ik wel weer tof gedaan. Gaaf spel, maar mij wat teveel opgerekt.
Dat is waar het gamen tegenwoordig heen gaat. Dit is ook precies wat ik in de tweakers review had willen zien.
Ik koop vrijwel nooit meer een AAA title omdat het allemaal zo repetatief is geworden. Dommer=beter. Totaal geen replay waarde, na een middag spelen begint het al een chore te worden.

Deze game kreeg een 9, game gekocht, geprobeerd maar nee, precies hetzelfde probleem als vrijwel alle andere AAA titles.

• gamerboy
hier een soort van review die in mijn mening de game laat zien hoe ik het ook zie:

misschien voor jullie ook leuk zitten wel wat spoilers in dus let daar mee op:

• Slasher
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Helaas een bug ontdekt met betrekking tot de missie Clean Water Act waar ik wel een beetje van baal

spoiler:
Als je Faith verslagen hebt kan je deze missie en bijbehorende achievement niet meer halen)
quote:
Slasher schreef op zondag 22 april 2018 @ 16:47:
Helaas een bug ontdekt met betrekking tot de missie Clean Water Act waar ik wel een beetje van baal

spoiler:
Als je Faith verslagen hebt kan je deze missie en bijbehorende achievement niet meer halen)
Hmmmm, dat is wel minder. Ik heb hem gelukkig eerst gedaan. Missie zelf is niet zo bijzonder btw ...

• Slasher
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

quote:
-SaveMe- schreef op zondag 22 april 2018 @ 16:51:
[...]

Hmmmm, dat is wel minder. Ik heb hem gelukkig eerst gedaan. Missie zelf is niet zo bijzonder btw ...
Dat geloof ik graag, maar het is gewoon suf want ik wist niet wat er nog meer ging gebeuren nadat ik Faith had verslagen, als ik dat van te voren geweten had, en ik wou de achievement wel hebben.

Slasher wijzigde deze reactie 22-04-2018 16:55 (4%)

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

quote:
Slasher schreef op zondag 22 april 2018 @ 16:53:
[...]

Dat geloof ik graag, maar het is gewoon suf want ik wist niet wat er nog meer ging gebeuren nadat ik Faith had verslagen, als ik dat van te voren geweten had, en ik wou de achievement wel hebben.
Dat is ook met een missie voor Eli in Jacob zijn gebied :F Voordat ik die missie kon doen werd ik al gegrepen (laatste keer) door Jacob met all gevolgen van dien...

Wel frustrerend overigens; dan mis je dus 1 missie vam het totaal en ik wilde juist alle gebieden 100% halen :/

Pagina: 1 ... 13 ... 17 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 E3 2019

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True