Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Pykow schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:13:
[...]

Eindbaas is wel leuk om te spelen.
spoiler:
alleen dat the father blijft leven is vaag. Gevoel dat het verhaal niet af is
spoiler:
Inderdaad. Ook vind ik het jammer dat er geen echt goed einde is... Maar dat was wel te verwachten, was met FC2 (en een beetje met 3) ook al zo.

Heb hem net uitgespeeld trouwens, je hoeft zo te zien maar 1/3 van de missies te doen per gebied. Dat hadden ze wel wat hoger kunnen zetten. Niet dat je echt alles moet doen maar wat meer was wel leuk geweest. Ik heb er nadien nog wat gedaan maar dat wordt al gauw saai omdat er geen voortgang meer in zit. Wat meer verhaal had ook niet misstaan.

Wel vind ik de speelwereld ontzettend mooi!

[ Voor 32% gewijzigd door GekkePrutser op 08-04-2018 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Trouble schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:23:
Het is continue nacht bij mij :( begint irritant te worden. Een missie (Tasty Festy oid) zou het misschien eventueel kunnen verhelpen, of een co-op game ingaan en weer uitgaan. Beide vanavond maar eens testen.

Ik vermaak me kostelijk met deze game, maar die bugs en de crashes (die ik nog steeds heb) doen echt afbreuk aan de ervaring -O-
Alleen bij co-op hoor ik crashes. Maar dat is tijdsverspilling omdat je niet samen een progressie doorgaat en alles dubbel moet doen.

Zelf maar 3 crashes gehad waarvan 2 in arcade mode en 2x door snelreizen. Maar geen enkele crash of grote bug tegengekomen tijdens een missie

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 15:49
Ik heb de deluxe + prepper dlc versie gekocht. Maar hoe weet zeker als je de prepper dlc wel hebt, want zie alleen dat ik de deluxe pack heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
jaaoie17 schreef op zondag 8 april 2018 @ 23:31:
Ik heb de deluxe + prepper dlc versie gekocht. Maar hoe weet zeker als je de prepper dlc wel hebt, want zie alleen dat ik de deluxe pack heb.
Je kunt de items vinden bij een weapons vendor, staat dan vinkje bij als je ze hebt unlocked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Heb hem vanavond uitgespeeld met de meeste side missies wel gedaan.

Speelde opzich leuk weg maar heb alles gedaan met een bow, sniper en een pistool. Vond dat wel erg jammer.
Pistool is trouwens sterker dan de ACR, ook zo gek :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
DarthNeo schreef op zondag 8 april 2018 @ 23:41:
[...]

Je kunt de items vinden bij een weapons vendor, staat dan vinkje bij als je ze hebt unlocked
Maar het klopt dat er niks staat in Uplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
jaaoie17 schreef op maandag 9 april 2018 @ 01:52:
[...]

Maar het klopt dat er niks staat in Uplay?
Klopt, heb ik zelf ook niet

https://tweakers.net/ext/f/yET5LNaqajmqESFKbspIaTj7/full.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door DarthNeo op 09-04-2018 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:34
Krijg je een speciale achievement als je alle prepper stashes hebt gevonden? Ik zie er geen meer op de kaart en heb het spel uitgespeeld, maar wil niet dat ik perongeluk een stash of side missie oversla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12-09 14:21
Trouble schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:23:
Het is continue nacht bij mij :( begint irritant te worden. Een missie (Tasty Festy oid) zou het misschien eventueel kunnen verhelpen, of een co-op game ingaan en weer uitgaan. Beide vanavond maar eens testen.

Ik vermaak me kostelijk met deze game, maar die bugs en de crashes (die ik nog steeds heb) doen echt afbreuk aan de ervaring -O-
vandaag zou de update op console moeten komen, neem aan dat ze dit wel verholpen hebben aangezien er veel spelers last van hebben!

hoelaat die update er is weet ik niet. op PC is die er al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 13:08
Ben onlangs begonnen met deze game te spelen...

Klopt het dat je na de intro mission (dat kleine eilandje) je moet kiezen tussen de 3 andere mappen ?
Zodra je dat gedaan hebt, is eigenlijk alles "free to play"... er zit niet echt een "verhaallijn" of "guide" in wat je moet doen...

Je hebt we je "main story quests" maar eigelijk kan je gewoon zo zot & dwaas doen als je wilt... ? :)

P.S: Gisteren mijn eerste vis gevangen ! :D hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

QuZyX schreef op maandag 9 april 2018 @ 08:53:
Ben onlangs begonnen met deze game te spelen...

Klopt het dat je na de intro mission (dat kleine eilandje) je moet kiezen tussen de 3 andere mappen ?
Zodra je dat gedaan hebt, is eigenlijk alles "free to play"... er zit niet echt een "verhaallijn" of "guide" in wat je moet doen...

Je hebt we je "main story quests" maar eigelijk kan je gewoon zo zot & dwaas doen als je wilt... ? :)

P.S: Gisteren mijn eerste vis gevangen ! :D hahaha
Kiezen voor de 3 mappen is een groot woord, je moet alle 3 veroveren komt het op neer, welke je kiest maakt niet uit. Verhaallijn is er wel, je moet gewoon met anderen karakters praten, missies doen dan kom je vanzelf verder.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ben nu bij de laatste region.. jacob's region in mijn geval.

wel een dikke game hoor:) ik speel alleen niet alle missies uit.. heb maar een gedeelte gedaan maar voor mijn gevoel toch al aardig wat.
Ik ga niet voor platinum iig.

vindt het cijfer van een 7 echt te laag op gamer.nl, van mij krijgt hij een 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:17
Ik zit met een probleemje als ik missie klinische studie speel.

Ik moet dan lokaas neerleggen en op het dak van het hutje gaan staan dan komen de stinkdieren, daarna komen er sekteleden die je moet uit uitschakelen zodra ik dat gedaan heb komt er een vinkje maar dan niks meer terwijl als ik video's kijk van deze missie gaat het meteen door..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Meulendijks89 schreef op maandag 9 april 2018 @ 09:36:
Ik zit met een probleemje als ik missie klinische studie speel.

Ik moet dan lokaas neerleggen en op het dak van het hutje gaan staan dan komen de stinkdieren, daarna komen er sekteleden die je moet uit uitschakelen zodra ik dat gedaan heb komt er een vinkje maar dan niks meer terwijl als ik video's kijk van deze missie gaat het meteen door..
Ik denk dat je de stinkdieren moet looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
BobbyDgtl schreef op maandag 9 april 2018 @ 09:42:
[...]

Ik denk dat je de stinkdieren moet looten.
In de video's van deze missie krijg je na het doden van de sekteleden meteen diegene te horen van wie de missie is en een nieuwe opdracht die aangeeft dat je inderdaad stinkdieren moet looten en beren maar die opdracht krijg ik niet dus niet.. er gebeurd niks meer :( lijkt op een bug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
Meulendijks89 schreef op maandag 9 april 2018 @ 09:51:
[...]

In de video's van deze missie krijg je na het doden van de sekteleden meteen diegene te horen van wie de missie is en een nieuwe opdracht die aangeeft dat je inderdaad stinkdieren moet looten en beren maar die opdracht krijg ik niet dus niet.. er gebeurd niks meer :( lijkt op een bug...
Lijkt inderdaad een bug. En al eens terug naar de dokter gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
BobbyDgtl schreef op maandag 9 april 2018 @ 10:58:
[...]

Lijkt inderdaad een bug. En al eens terug naar de dokter gegaan?
Kreeg zelf ook geen meldingen daar. Dus zelf weer naar de dokter gegaan om het verder te kunnen afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:03

Trouble

Everything is awesome

Pykow schreef op zondag 8 april 2018 @ 23:19:
[...]

Alleen bij co-op hoor ik crashes. Maar dat is tijdsverspilling omdat je niet samen een progressie doorgaat en alles dubbel moet doen.
Ja da's wel jammer, maar ik co-op toch wel, want ik vind het wel gezellig om met een vriend te spelen. Soms host hij 'm, gisteren hostte ik. Samen John omgelegd, de engerd 8)
Zelf maar 3 crashes gehad waarvan 2 in arcade mode en 2x door snelreizen. Maar geen enkele crash of grote bug tegengekomen tijdens een missie
Oh crashes genoeg, hier 8 pagina's op het Ubiforum erover https://forums.ubi.com/sh...oh-no-it-crashed*-problem.

De nachtbug lijkt bij gisteren verholpen te zijn (mocht iemand het nog tegenkomen: in co-op heb ik de Testicle Festival missies gedaan, en na de laatste daarvan werd ik met kater wakker in de ochtend, ipv in de nacht). Even kijken of dat gefixed blijft, ik hoop het wel.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is dat allemaal op PC? ik heb op de Pro nog geen enkele crash gehad ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

-SaveMe- schreef op maandag 9 april 2018 @ 12:03:
[...]

Is dat allemaal op PC? ik heb op de Pro nog geen enkele crash gehad ...
Ja volgens mij wel. Ben ook wel een beetje klaar met uitzoeken waar het aan ligt, heb de meeste logische zaken wel al gecheckt. Gisteravond ging het nog best lang goed overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 20:07

luigi87

Domotica Fanaticus

Ik speel hem ook op de PC. en heb tot nog geen enkele crash gehad. Draai met de gforce driver versie die met de release is gekomen.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 15:45
Same. Draai hem op PC met een i5-8400 + GeForce 1060 en loopt als een zonnetje: geen crashes gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Bij mij ook nul crashes. Maar 'work on my machine' is geen garantie voor anderen uiteraard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 13-09 21:36

Jorissie87

No diggity

Ik speel met een i7 7700K en GTX 1080. Alles op high/extra met resolutie 1920x1080 144Hz. Nog geen enkele hapering of crash gehad! Frames weet ik niet maar meer dan 60 gezien hoe soepel het gaat!

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Game loopt inderdaad heel erg soepel. Maar goed, er zit ook geen dynamisch weer in zoals bijvoorbeeld in GRWL wel en de dag/nacht cyclus is ook redelijk statisch (maan blijft bv steeds op dezelfde plek s'nachts).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Jorissie87 schreef op maandag 9 april 2018 @ 13:08:
Ik speel met een i7 7700K en GTX 1080. Alles op high/extra met resolutie 1920x1080 144Hz. Nog geen enkele hapering of crash gehad! Frames weet ik niet maar meer dan 60 gezien hoe soepel het gaat!
Ik speel op een laptop met i7 7700HQ en GTX1070 op 1080p144hz en ik haal in ieder geval altijd 60-90 fps op ultra settings. Dus dan zal jij wel in de 80-100 range zitten met die GTX1080.

[ Voor 6% gewijzigd door Jackson6 op 09-04-2018 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmmm, ben nu bezig in het tweede gebied (links boven) en niet meer aan het free roamen maar mission based door het gebied heen. Dat gaat nog sneller met de RP balk. Nog niet 1/3 van het gebid gezien en mijn balk is al bijna vol!

Het verhaal kan me ook niet echt boeien en ik mis spanning. Begin het wat aan de saaie kant te vinden. Ga me concentreren op de main missions voorlopig.

Mbt het verhaal en de gebeurtenissen in het tweede gebied snap ik iets niet:
spoiler:
Al drie keer nu ben ik in eens in zo'n huis en dan moet ik ontsnappen. Krijg ik steeds dezelfde sequence dat je begint zonder wapen en dan steeds wapens oppakt en dat je binnen de tijd moet ontsnappen. Op het eind spring je in een gang schuin naar beneden en dan wordt je wakker in de wereld. Die sequence gaat steeds iets verder. Is dat een droom ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
-SaveMe- schreef op maandag 9 april 2018 @ 21:41:
spoiler:
Al drie keer nu ben ik in eens in zo'n huis en dan moet ik ontsnappen. Krijg ik steeds dezelfde sequence dat je begint zonder wapen en dan steeds wapens oppakt en dat je binnen de tijd moet ontsnappen. Op het eind spring je in een gang schuin naar beneden en dan wordt je wakker in de wereld. Die sequence gaat steeds iets verder. Is dat een droom ofzo?
spoiler:
Het is geen droom. Je bent onder invloed van iets en je bent echt mensen aan het doodschieten. Alles ziet er alleen door de drugs wat anders uit dan wat er echt gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PilatuS schreef op maandag 9 april 2018 @ 21:47:
[...]

spoiler:
Het is geen droom. Je bent onder invloed van iets en je bent echt mensen aan het doodschieten. Alles ziet er alleen door de drugs wat anders uit dan wat er echt gebeurt.
Ah, Ok, was voor mij niet echt duidelijk. Eerste keer was ik ineens bij de
spoiler:
Whitetail militia nadat ik die sequende af had. Dacht echt van WTF gebeurt er nu?
En hoe zit dat dan met de cutscene/verhaal die je aan het eind van die sequence steeds krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
-SaveMe- schreef op maandag 9 april 2018 @ 22:42:
[...]

Ah, Ok, was voor mij niet echt duidelijk. Eerste keer was ik ineens bij de
spoiler:
Whitetail militia nadat ik die sequende af had. Dacht echt van WTF gebeurt er nu?
En hoe zit dat dan met de cutscene/verhaal die je aan het eind van die sequence steeds krijgt?
spoiler:
Terwijl het lijkt alsof je vijanden neerschiet ben je in werkelijkheid burgers aan het neerschieten. Je word opgepakt en in een soort van trance gebracht waarbij je dat gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PilatuS schreef op maandag 9 april 2018 @ 22:47:
[...]

spoiler:
Terwijl het lijkt alsof je vijanden neerschiet ben je in werkelijkheid burgers aan het neerschieten. Je word opgepakt en in een soort van trance gebracht waarbij je dat gaat doen.
spoiler:
En dan helpt iemand je weer ontsnappen? Op het eind zit ik in een kooi en dan maakt iemand die open ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
-SaveMe- schreef op maandag 9 april 2018 @ 22:49:
[...]

spoiler:
En dan helpt iemand je weer ontsnappen? Op het eind zit ik in een kooi en dan maakt iemand die open ...
spoiler:
Volgens mij word je soms ergens wakker na de killingspree :P Het ligt aan welke het is wat er precies gebeurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
@-SaveMe- dat stukje is inderdaad vaag. Het helpt ook niet dat je het vier keer opnieuw moet doen :\

Inmiddels klaar met de game. Zo'n 23 uur speeltijd er in zitten en alle missies wel gedaan, op alle collectables na dan maar dat boeit mij niet zo. Leuke game, veel schik in co-op. Geef het zelf een 8. Twee grootste nadelen:

- Te makkelijk. Vaak laat ik in outposts bewust het alarm afgaan om wat meer vijanden te krijgen. Zeker nodig in Arcade.
- Geforceerde boss missies die mij uit het gevoel van vrijheid haalde.

[ Voor 67% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 10-04-2018 08:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Silo bug is nog niet gefixed met die patch van gister; als het al tijdens een spel te fixen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Vrij lang last gehad van de dag/nacht cyclus die bleef steken.
Redelijk lang vast gezeten in de nacht en daarna vrij lang in de ochtend blijven hangen(Na voltooien van testy festy questline).
Gisteren voor de tweede keer gekidnapped door Faith en aangezien het nacht was toen ik buiten kwam, was ik even bang dat ik weer vast zat in de nacht, maar het werd zowaar weer ochtend dus de dag/nacht cyclus doet het weer.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
-SaveMe- schreef op maandag 9 april 2018 @ 21:41:
Hmmmm, ben nu bezig in het tweede gebied (links boven) en niet meer aan het free roamen maar mission based door het gebied heen. Dat gaat nog sneller met de RP balk. Nog niet 1/3 van het gebid gezien en mijn balk is al bijna vol!

Het verhaal kan me ook niet echt boeien en ik mis spanning. Begin het wat aan de saaie kant te vinden. Ga me concentreren op de main missions voorlopig.

Mbt het verhaal en de gebeurtenissen in het tweede gebied snap ik iets niet:
spoiler:
spoiler:
Die music box brengt je in een soort trance is mijn idee. Vooral als je de laatste keer deze doet zal er een stuk meer duidelijk zijn. Ook moet je de layout van de "droom" al herkennen ;)

Overigens is 2e gebied niet geheel duidelijk omdat deze zo open is :) Je kan beter noemen wie je aan het opjagen bent:

Faith
Soldier Seed
Baptism Seed

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:40
Gisteren zou de patch uitkomen,, volgens mij heb ik hem niet binnen-gekregen, speel op de pc maar het versie nummer is nog steeds hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus73
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:44
RoaDHouse schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 10:33:
Gisteren zou de patch uitkomen,, volgens mij heb ik hem niet binnen-gekregen, speel op de pc maar het versie nummer is nog steeds hetzelfde.
De patch van eind vorige week (pc, zie eerdere posts) kwam zonder versienummer ophoging.

Intel 14600KF@5,0Ghz | RTX4080 | 32Gb DDR5@6000Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Paulus07 schreef op maandag 9 april 2018 @ 11:09:
[...]

Kreeg zelf ook geen meldingen daar. Dus zelf weer naar de dokter gegaan om het verder te kunnen afronden.
Dit heeft bij mij ook gewerkt :) thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:40
Marcus73 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 11:20:
[...]

De patch van eind vorige week (pc, zie eerdere posts) kwam zonder versienummer ophoging.
txs,,, :) dat wist ik dus niet :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
corset schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 09:50:
[...]

spoiler:
Die music box brengt je in een soort trance is mijn idee. Vooral als je de laatste keer deze doet zal er een stuk meer duidelijk zijn. Ook moet je de layout van de "droom" al herkennen ;)
spoiler:
Volgens mij is het zo dat je maar 1 keer gevangen bent genomen, en geconditioneerd bent door keer op keer die schietbaan te moeten doen. Want elke keer als je zo'n flashback krijgt, zie je een stukje meer van wat er destijds met je gebeurd is. Die collega die je helpt te ontsnappen, en bij de volgende flashback zie je dat dat mislukt was enz. Dus volgens mij ben je alleen de eerste keer echt gevangen genomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:03
Pykow schreef op zondag 8 april 2018 @ 23:19:
[...]

Nog 0 crashes meegemaakt op PC.. Co-op vind ik trouwens geen (totale) tijdsverspilling want de daarin verdiende perk points en geld kan je ook in je eigen campaign gebruiken.. Naast dat het gewoon lol is natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 07:25
Ik heb het al eerder gezegd, maar ik zeg het graag nog een keer: wat is de muziek tof in de spel! :*) Check Dan Romer en Hammock op Spotify, maar ook (lees: zéér) zeker The Hope County Choir - Far Cry 5. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Yonix schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 18:17:
Ik heb het al eerder gezegd, maar ik zeg het graag nog een keer: wat is de muziek tof in de spel! :*) Check Dan Romer en Hammock op Spotify, maar ook (lees: zéér) zeker The Hope County Choir - Far Cry 5. _/-\o_
klopt, heel dik. is voor mij iets wat echt heel sterk positief bijdraagt aan de game als muziek liefhebber.

ik reed toevallig door de jacob's region.. stond dat nummer van oh the bliss op.. express even wat langer rondgereden.

gewoon heel vet allemaal, moet alleen jacob's region nog en dan als het goed is the father. ik ga niet voor platinum maar dat doe ik bij geen 1 game eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Kan het kloppen dat je missies kwijtraakt nadat je een region hebt liberated? Ik had die testy festy missies nog niet afgemaakt en ze zijn nu weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
EnigmaNL schreef op woensdag 11 april 2018 @ 10:41:
Kan het kloppen dat je missies kwijtraakt nadat je een region hebt liberated? Ik had die testy festy missies nog niet afgemaakt en ze zijn nu weg...
Kijk eens of ze bij 'completed' staan?

is me al eerder opgevallen RodeStabilo in "[Multi] Far Cry 5"

[ Voor 13% gewijzigd door RodeStabilo op 11-04-2018 10:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:58
Heb de game nu ook eindelijk uit.

Wat een reis! over het algemeen zeer positief , ook qua verhaal en het einde (nee, ik spoil niks). Heb er aanzienlijk langer over gedaan dan de meeste hier , maar dat geeft niet.

Pluspunten zijn voor mij de optimalisatie (pc), graphics, immersion, muziek, voice acting, gunfights. Negatieve dingen zijn de pijnlijk slechte AI op sommige momenten, hier en daar wat kleine schoonheidsfoutjes en grafische glitches. Dacht niet dat ik het snel zou zeggen, maar in mijn ogen heeft Ubisoft hier een prima game neer gezet.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 13-09 21:43
nieuwe event is online en hier is een video met wat je eruit kunt halen:

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Klopt het dat Arcade maar een stuk of 16 maps heeft? Telkens als ik inlog zie ik dezelfde maps en de zoek of filter functie werkt ook niet echt lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 07:34:
Klopt het dat Arcade maar een stuk of 16 maps heeft? Telkens als ik inlog zie ik dezelfde maps en de zoek of filter functie werkt ook niet echt lekker.
Waarschijnlijk staat je filter op "featured", vorige week stonden er maar 4 ofzo en deze week inderdaad iets van 16

Als je de filter aanpast dan zou je veel meer moeten vinden, of je doet Arcade Hero dan heb je sowieso veel meer nieuwe mappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
Klein vraagje tussendoor.. Heb nu een paar uurtjes al kunnen spelen...

Heeft arcade nut om nu al te spelen ? Of beter wachten tot je het verhaal hebt uitgespeeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 23:07
Meer mensen last van dat de baron lumber mill niet te bevrijden valt ?
Gisteren 3 maal gedaan, maar kreeg hem niet vrij terwijl alle peggies dood waren :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
QuZyX schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:26:

Heeft arcade nut om nu al te spelen ? Of beter wachten tot je het verhaal hebt uitgespeeld ?
Je kan Arcade nu prima al spelen, maakt echt niet uit. Wel neem je je persoonlijke progressie (en vrijgespeelde skills) ook mee Arcade in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004

Angeloonie

Cheeseburger Addict

QuZyX schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:26:

Arcade staat totaal los, behalve dat je rewards krijgt voor levelups in Arcade die je meeneemt naar de Storymode. Dus je kunt bijv. perks en cash verdienen in Arcade zodat je direct in het begin een kleine boost hebt daarmee.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
Angeloonie schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:56:
[...]

Arcade staat totaal los, behalve dat je rewards krijgt voor levelups in Arcade die je meeneemt naar de Storymode. Dus je kunt bijv. perks en cash verdienen in Arcade zodat je direct in het begin een kleine boost hebt daarmee.
In het begin heb ik dollars te kort voor bv. geluidsdempers te kopen - arcade kan mij daar dan bij helpen ?
Ook de perks unlocken is ff hard (had er 8 nodig voor mijn 3de wapen slot).. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004

Angeloonie

Cheeseburger Addict

QuZyX schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:44:
[...]

In het begin heb ik dollars te kort voor bv. geluidsdempers te kopen - arcade kan mij daar dan bij helpen ?
Ook de perks unlocken is ff hard (had er 8 nodig voor mijn 3de wapen slot).. :)
Yep dat kan idd helpen. Geloof dat je voor een levelup in arcade iets van 500-1000 krijgt.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
Angeloonie schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:50:
[...]

Yep dat kan idd helpen. Geloof dat je voor een levelup in arcade iets van 500-1000 krijgt.
Ow nice, dat is wel zalig ! Want momenteel moet ik altijd zo luidruchtig zijn in mijn aanvallen...

Speel liever wat sneaky met sniper rifle (silenced) & bow enzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
QuZyX schreef op donderdag 12 april 2018 @ 13:37:
[...]

Ow nice, dat is wel zalig ! Want momenteel moet ik altijd zo luidruchtig zijn in mijn aanvallen...

Speel liever wat sneaky met sniper rifle (silenced) & bow enzo :D
Veel jagen en het geld komt snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Woolfy681 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:28:
Meer mensen last van dat de baron lumber mill niet te bevrijden valt ?
Gisteren 3 maal gedaan, maar kreeg hem niet vrij terwijl alle peggies dood waren :s
Dat heb ik 1 keer gehad met een outpost. Ik ben toen een andere outpost gaan doen, die lukte wel. Toen weer terug naar die wat niet lukte en alle peggies waren er weer en na het doden van ze kwam de outpost deze keer wel vrij. Je kan ook een missie gaan doen en dan terugkomen, schijnt ook te helpen.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-09 18:19
Wat is er mis met de voortgang in de arcade? Ik ben bezig met de trophies en bij één van die trophies is het de bedoeling dat ik level 20 bereik in arcade. Ik heb net even een tijdje gespeeld en was inmiddels level 12 geworden maar nadat ik even gestopt was is mijn voortgang weer helemaal naar level 0 gereset :( :( Ik hoop niet dat al mijn kills ook weer gereset zijn want heel erg leuk vind ik die arcade niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 19:40
Joetje079 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 15:10:
Wat is er mis met de voortgang in de arcade? Ik ben bezig met de trophies en bij één van die trophies is het de bedoeling dat ik level 20 bereik in arcade. Ik heb net even een tijdje gespeeld en was inmiddels level 12 geworden maar nadat ik even gestopt was is mijn voortgang weer helemaal naar level 0 gereset :( :( Ik hoop niet dat al mijn kills ook weer gereset zijn want heel erg leuk vind ik die arcade niet.
Dit heb ik sinds de laatste patch(es) niet meer gehad, rond release wel een paar keer. ( als je onbekende mappen speelt krijg je dubbele xp in arcade, gewoon even naar lvl 20 knallen en dan lekker laten. )

[ Voor 3% gewijzigd door Zethiel op 12-04-2018 15:19 ]

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-09 18:19
Zethiel schreef op donderdag 12 april 2018 @ 15:18:
[...]

Dit heb ik sinds de laatste patch(es) niet meer gehad, rond release wel een paar keer. ( als je onbekende mappen speelt krijg je dubbele xp in arcade, gewoon even naar lvl 20 knallen en dan lekker laten. )
Oh ok. Ik hoop dat het nu ook niet meer gaat voorkomen. Maar ik ben ook bezig met de trophy dat ik 10x moet winnen op "featured" maps dus die ben ik met die level 20 trophy aan het combineren. Ik had al 3 wins(van de 12 potjes ofzo :'( ) en hoop niet dat die ook gereset zijn. Ik heb in het verleden redelijk veel shooters als CoD en BF gespeeld en daar kwam ik aardig mee maar hier ben ik alleen maar kanonnenvoer _O- Vind het absoluut niet leuk maar ik wil die game toch platinum hebben ;) Ga het anders straks wel proberen in 1 zit te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Flex0r schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 09:13:
Vrij lang last gehad van de dag/nacht cyclus die bleef steken.
Redelijk lang vast gezeten in de nacht en daarna vrij lang in de ochtend blijven hangen(Na voltooien van testy festy questline).
Gisteren voor de tweede keer gekidnapped door Faith en aangezien het nacht was toen ik buiten kwam, was ik even bang dat ik weer vast zat in de nacht, maar het werd zowaar weer ochtend dus de dag/nacht cyclus doet het weer.
Ik had er eigenlijk niet echt op gelet, speel meestal maar een uurtje of 2 en daarna weer een dagje niet ofzo, maar volgens mij heb ik laatste tijd alleen maar "overdag" ingame.. zal er eens op letten of het ook nog eens een keer nacht wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Laatst online: 11:04

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Meer mensen ineens last van opstart error in FC5?;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2xzm1CqV9CRYm5z5xQUcN1xg/full.png
Krijg game niet meer opgestart.

Game gevalideerd
Game opnieuw geinstalleerd
Steam opnieuw geinstalleerd
Lijkt allemaal niet te helpen?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Tortelli schreef op donderdag 12 april 2018 @ 22:34:
Meer mensen ineens last van opstart error in FC5?;
[afbeelding]
Krijg game niet meer opgestart.

Game gevalideerd
Game opnieuw geinstalleerd
Steam opnieuw geinstalleerd
Lijkt allemaal niet te helpen?.
Nope, heb net nog gespeeld. Maar heb die error gegoogeld, misschien heb je iets aan de tips in dit draadje: https://forums.ubi.com/sh...rt-(error-code-22)-Forums

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 07:25
Voor voor de Xbox One-spelers: welke versie FC5 spelen jullie? Bij mij staat - bij opties - 'version 0.1.0'. Helemaal prima, want ik heb verder geen last van bugs, maar omdat er laatst een update is uitgegeven was ik even benieuwd. :)

Nu ook bijna Faith haar region vrijgespeeld, dan alleen nog Jacob + The Father. Trouwens, heerlijk hoe ik mij bezig kan blijven houden met vissen en prepper stashes. :D Over dat laatste een vraagje:
spoiler:
Ik deed gisteren een prepper stash, ergens hoog in de bergen, waar er gerefereerd wordt naar Sasquatch. Uiteindelijk kom je dan uit bij een grot, waar menselijke resten liggen en verder niets. Echter, je hoort in de verte nog wel het gebrul van een monster. Dus, is Sasquatch real? Zou gaaf zijn als je daar op kunt jagen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:12

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Yonix schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 07:45:
Voor voor de Xbox One-spelers: welke versie FC5 spelen jullie? Bij mij staat - bij opties - 'version 0.1.0'. Helemaal prima, want ik heb verder geen last van bugs, maar omdat er laatst een update is uitgegeven was ik even benieuwd. :)

Nu ook bijna Faith haar region vrijgespeeld, dan alleen nog Jacob + The Father. Trouwens, heerlijk hoe ik mij bezig kan blijven houden met vissen en prepper stashes. :D Over dat laatste een vraagje:
spoiler:
Ik deed gisteren een prepper stash, ergens hoog in de bergen, waar er gerefereerd wordt naar Sasquatch. Uiteindelijk kom je dan uit bij een grot, waar menselijke resten liggen en verder niets. Echter, je hoort in de verte nog wel het gebrul van een monster. Dus, is Sasquatch real? Zou gaaf zijn als je daar op kunt jagen! :*)
De laatste update van FC5 heeft geen nieuw versie nummer gekregen. We spelen voor de XBO dus allemaal op 0.1.0 :)

Het is wel 'update 4'

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tortelli
  • Laatst online: 11:04

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Trouble schreef op donderdag 12 april 2018 @ 22:36:
[...]

Nope, heb net nog gespeeld. Maar heb die error gegoogeld, misschien heb je iets aan de tips in dit draadje: https://forums.ubi.com/sh...rt-(error-code-22)-Forums
Steam verwijderd en mijn games opnieuw geïnstalleerd waaronder FC5 (>200GB, hulde aan 400Mbit downloadsnelheid :P ) en hij werkt weer.

Best gek want op wat Windows updates na heb ik de afgelopen 2 weken niets veranderd aan drivers oid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhrax
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

Vorige week na wat twijfel toch maar aangeschaft (PC) en man man, wat een heerlijke game ! De meeste punten zijn hier al wel benoemd maar dit is echt in alle opzichten beter dan de voorlaatste delen.

Vooral de layout van de map, de natuur en het gevoel dat je kunt doen waar je zin in hebt maar dit voor mij echt een hele leuke afwisselende game. Ik durf te zeggen een van de betere games van de afgelopen tijd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hmmm, de balans is wel erg ver zoek in de game. Tweede gebied (linksboven, Jacob) gedaan en kreeg al de eind missie toen ik pas 20 van de 41 missions had gedaan. Express al geen free roam gedaan. Wel een beetje jammer, die balk had van mij veel minder snel vol mogen gaan ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Nog een goed filmpje over FC2 vs FC5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 16:35
Ik kan geen ander FC5 gerelateerd topic vinden dus dan maar hier: ik wil geen downloadkey, is er ook ergens een boxed versie voor de pc te krijgen? Ik vind boekjes en kaarten van de spelwereld altijd leuk.

In de pricewatch staan alleen maar 2 keys, bol.com heeft geen boxed versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

FastFred schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 21:23:
Ik kan geen ander FC5 gerelateerd topic vinden dus dan maar hier: ik wil geen downloadkey, is er ook ergens een boxed versie voor de pc te krijgen? Ik vind boekjes en kaarten van de spelwereld altijd leuk.

In de pricewatch staan alleen maar 2 keys, bol.com heeft geen boxed versie...
Als je even had gezocht in dit topic dan was je er achter gekomen dat het antwoord nee is. Er is alleen een download versie beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 16:35
Ja, want ik ga 47 pagina's doorlezen (y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

FastFred schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 21:25:
Er is zo een zoekfunctie die bovenaan elke pagina te vinden is binnen het forum ...

Bezig om al m'n games van hdd naar m'n nieuwe ssd te verhuizen, straks even testen of het allemaal gelukt is en Farcry aanslingeren :)

Fixed, werkt en vanaf de goede locatie.

[ Voor 8% gewijzigd door Trouble op 13-04-2018 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

FastFred schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 21:25:
Met zo een houding kom je vast ver d:)b

Zoals @Trouble al zegt: er is een zoekfunctie om een reden. Je bent namelijk niet de eerste die dit vraagt. En nog afgezien van dat: Ubisoft heeft een eigen store. Als je daar had gekeken had je kunnen zien dat ze enkel de download versie aanbieden. Als de maker van het spel al geen discversie in zijn store heeft, kan je de conclusie trekken dat het er gewoon niet is.
-SaveMe- schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:19:
Hmmm, de balans is wel erg ver zoek in de game. Tweede gebied (linksboven, Jacob) gedaan en kreeg al de eind missie toen ik pas 20 van de 41 missions had gedaan. Express al geen free roam gedaan. Wel een beetje jammer, die balk had van mij veel minder snel vol mogen gaan ...
Het is bijzonder irritant idd. Ik ben nu ook bang dat als ik bepaalde dingen niet doe voordat de balk compleet vol is, dat ik missies mis. Maar er is weing aan te doen helaas. Ik kom ook steeds meer VIPs tegen die óók meetellen voor de balk :F Moet bijna door alles heenrennen zonder te vermoorden om maar die balk niet vol te krijgen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
De optie: Disable progress bar zou wel handig zijn geweest.

Zelf net het spel ook uitgespeelt op wat kleine dingen na. Kwam pas vrij laat de whisky vaten tegen, weinig zin om die te gaan doen. Verder 2 regio's op 100% alleen die van Faith mis ik blijkbaar 2 missie's. Totaal wel zo'n 33 uur over het spel gedaan wat nogal een goede bang for the buck is. Sowieso enorm genoten van het spel. Alleen al rond lopen is heerlijk door de prachtige graphics en dingen die je tegenkomt. Heb de hele map op de voet verkent en alleen voertuigen gebruikt wanneer het moest, dat beviel prima. Tegenover FC4 is dit spel voor mij enorm veel beter. Ben blij dat Ubisoft het spel nog even uitgestelt heeft en afgeleverd heeft wat het geworden is :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Blijft leuk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Heb net het verhaal uitgespeeld, goed verhaal en mooi spel. De side missions etc laat ik links liggen boeit me niet zoveel :P nu wachten op God of War :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Rage quit...
Al uuuuren verspeeld met die tanker missie. Wat een ontiegelijke schijt missie. 2 tankwagens jatten en op een basis droppen. DAN MOETEN ER OOK TANKWAGENS ZIJN UBISOFT!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:43
Die vliegtuigen die je blijven opzoeken stoppen hopelijk wel nadat je de baas in het gebied hebt uitgeschakeld? Ze onderbreken continu alles, zoals met NPC's praten, en nick rye doet er een halfuur over om eentje uit de lucht te schieten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
UltraSub schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 15:43:
Rage quit...
Al uuuuren verspeeld met die tanker missie. Wat een ontiegelijke schijt missie. 2 tankwagens jatten en op een basis droppen. DAN MOETEN ER OOK TANKWAGENS ZIJN UBISOFT!!!
Moet je even op youtube kijken, is een plek bij een tankstation waar ze spawnen na zoveel min. Zoheb ik het gestaan anders ben je inderdaad uren bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Laatst online: 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

AntiChrist7 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 17:40:
Die vliegtuigen die je blijven opzoeken stoppen hopelijk wel nadat je de baas in het gebied hebt uitgeschakeld? Ze onderbreken continu alles, zoals met NPC's praten, en nick rye doet er een halfuur over om eentje uit de lucht te schieten....
Ja houden vanzelf op.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook gehaald, tof spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ben na het bevrijden van Holland Valley wel een beetje uitgekeken op deze game. Ik vind het erg eentonig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Jackson6 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 20:54:
Ben na het bevrijden van Holland Valley wel een beetje uitgekeken op deze game. Ik vind het erg eentonig...
Het is veel van hetzelfde bij dit spel inderdaad. Voor mij is hetzelfde leuk genoeg om te blijven spelen, maar kan mij voorstellen dat je er snel klaar mee bent als je het niet boeit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Meulendijks89 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 18:05:
[...]

Moet je even op youtube kijken, is een plek bij een tankstation waar ze spawnen na zoveel min. Zoheb ik het gestaan anders ben je inderdaad uren bezig.
Die had ik gezien dus daar ben ik gisteren uren mee bezig geweest. Spawned ook daar bijna niet bij mij. Gisteren na een uurtje of 4 1 gezien. Zowel die fast travel truc gebruikt als het hele gebied daar door blijven rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
UltraSub schreef op zondag 15 april 2018 @ 07:45:
[...]

Die had ik gezien dus daar ben ik gisteren uren mee bezig geweest. Spawned ook daar bijna niet bij mij. Gisteren na een uurtje of 4 1 gezien. Zowel die fast travel truc gebruikt als het hele gebied daar door blijven rijden.
Je hoeft alleen maar te wachten daar, als je daar naar fast travelt komt er een truck na een aantal minuten die breng je weg en dan opnieuw fast travel daarheen. Duurt wel even voordat die komt want gebeuren eerst een aantal dingen maar als je naar het tankstation kijkt komen ze van links. Eerst komt er zo'n bakwagen.. even later zie je in de verte een vrachtwagen die komt even later aangereden en daarna komt de tankwagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 15:45
Ik baal er vooral van dat ik hem voor de PC heb gehaald. Begrijp me niet verkeerd hij draait echt fantastisch en het ziet er geweldig uit maar dit is echt zo'n spel dat je imo gewoon chill op de bank kunt spelen :9

En ja, daar zijn allerlei oplossingen voor maar toch vind ik dat minder relaxed dan even snel op de bank ploffen en je PS4 aanzwengelen en ff gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aimad1981
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-04-2021
Zijn er mensen die met mij de co-op trophy willen halen? Dat is de enige trophy voor mijn platinum. Mensen die interesse hebben, voeg mij toe PSN: Aimad_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
PilatuS schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 21:24:
[...]

Het is veel van hetzelfde bij dit spel inderdaad. Voor mij is hetzelfde leuk genoeg om te blijven spelen, maar kan mij voorstellen dat je er snel klaar mee bent als je het niet boeit.
Ik vind het echt verbazingwekkend dat Tweakers op een 9/10 is uitgekomen, nou vind ik sowieso dat er veel te hoge cijfers worden gegeven door Tweakers. Maar de 9/10 is voor mij echt gereserveerd voor games als Witcher 3.

Ik vond de side missions vaak vrij matig in Far Cry 5, boeide me weinig. Zaten wel een paar leuke tussen, o.a. in John's region de missie waarbij je een feest voorbereidt. Het verhaal vond ik redelijk kut. Ik voelde helemaal niks met de personages. Alleen dit [spoilers] (YouTube: Far Cry 5 - Faith Seed Boss Fight + Death [/spoilers] raakte me een beetje. Het einde was ook meh. De map vond ik mooi, maar soms wel erg eentonig met vooral veel bomen en boomhutten.

Al met al had ik helemaal niet het gevoel dat dit een game is die 60 euro waard is, en zal ik het echt max 7,5 geven als ik Tweakers' rating systeem zou gebruiken en waarschijnlijk een 6,5 als ik mijn rating systeem zou gebruiken (waarbij je voor een 9 echt een extreem goede game moet maken zoals witcher 3).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Brogala schreef op zondag 15 april 2018 @ 22:45:
[...]

Ik vind het echt verbazingwekkend dat Tweakers op een 9/10 is uitgekomen
Het blijft persoonlijk. Een game als The Witcher 3 doet mij dan weer helemaal niets aangezien ik bijna alleen FPS games speel en gewoon niet hou van melee wapens en liever kogels zie. Voor een FPS open world game vind ik het spel juist weer geweldig en ben ik het met die 9/10 eens :)

[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 15-04-2018 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
PilatuS schreef op zondag 15 april 2018 @ 22:58:
[...]

Het blijft persoonlijk. Een game als The Witcher 3 doet mij dan weer helemaal niets aangezien ik bijna alleen FPS games speel en gewoon niet hou van melee wapens en liever kogels zie. Voor een FPS open world game vind ik het spel juist weer geweldig en ben ik het met die 9/10 eens :)
Ik snap dat het persoonlijk blijft, maar ik vind dat een game met een verhaal dat objectief gewoon heel slecht is, nooit een 9/10 verdient. Ik ken genoeg lekkere schiet games die ik ook graag speel, maar voor een hoog cijfer is er voor mij echt meer nodig (zeker gezien de 60 euro prijskaart).

Ik speel zelf ook alleen maar schiet games, heb ook 2 jaar gewacht met Witcher 3 kopen maar dat bleek toch wel echt geweldig te zijn. Puur omdat er zo extreem veel te doen was, er zoveel diepgang was in het verhaal, + de wereld was erg interessant. Ik mis dat echt bij Far cry 5. Het schieten is leuk en het voelt allemaal goed aan, game loopt smooth. Maar ik vind dat de game naast het schieten echt heel veel mindere dingen heeft. De wereld is mooi, maar een beetje eentonig. De side quests vond ik echt minder vaak.

Al met al ben ik het met je eens dat het echt een lekkere schiet game is, dus als je echt puur van schieten houdt is het zeker een aanrader, maar dan zou ik het geen 60 euro waard vinden. En als je ook op andere dingen rating geeft vind ik die 9/10 gewoon onzin, zeker als je redelijk objectief een rating moet geven gebaseerd op meerdere aspecten van een game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:43
waarom betaal je ook 60 euro als ubisoft zelf je de kans geeft om het aan -20% te kopen.....

Je moet ook je verwachtingspatroon aanpassen aan je aankoop: Far Cry is niet de game of serie die je nog 5 jaar gaat bijblijven omwille van zijn sterke personages en meeslepende verhalen en minutieus uitgewerkt universum. Far Cry is gewoon lol hebben in een leuke, wat exotische setting, en dat doet FC5 uitstekend.

dus ja, elke game vergelijken met de witcher 3 is een non debat en appelen met peren vergelijken. Dan kan je evengoed in je review van de volgende Total War schrijven dat de game diepgang mist zoals EU4 ofzo....

[ Voor 16% gewijzigd door AntiChrist7 op 15-04-2018 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Brogala schreef op zondag 15 april 2018 @ 23:26:
[...]

Ik snap dat het persoonlijk blijft, maar ik vind dat een game met een verhaal dat objectief gewoon heel slecht is, nooit een 9/10 verdient. Ik ken genoeg lekkere schiet games die ik ook graag speel, maar voor een hoog cijfer is er voor mij echt meer nodig (zeker gezien de 60 euro prijskaart).

Ik speel zelf ook alleen maar schiet games, heb ook 2 jaar gewacht met Witcher 3 kopen maar dat bleek toch wel echt geweldig te zijn. Puur omdat er zo extreem veel te doen was, er zoveel diepgang was in het verhaal, + de wereld was erg interessant. Ik mis dat echt bij Far cry 5. Het schieten is leuk en het voelt allemaal goed aan, game loopt smooth. Maar ik vind dat de game naast het schieten echt heel veel mindere dingen heeft. De wereld is mooi, maar een beetje eentonig. De side quests vond ik echt minder vaak.

Al met al ben ik het met je eens dat het echt een lekkere schiet game is, dus als je echt puur van schieten houdt is het zeker een aanrader, maar dan zou ik het geen 60 euro waard vinden. En als je ook op andere dingen rating geeft vind ik die 9/10 gewoon onzin, zeker als je redelijk objectief een rating moet geven gebaseerd op meerdere aspecten van een game.
Deze game is voor mij ook lang niet zo goed als Borderlands 2, maar dat is net zoals The Witcher 3 een heel ander spel. Qua verhaal vond ik Far Cry 3 beter dan deze, maar deze vind ik verder wel fijner om te spelen. Voor wat het geworden is zonder met een ander spel te vergelijken vind ik het die 9 wel waard. Het verhaal weegt voor mij minder zwaar dan bij jou. Ook al is een verhaal minder goed kan ik een spel nog steeds heel goed vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
PilatuS schreef op zondag 15 april 2018 @ 23:54:
[...]

Deze game is voor mij ook lang niet zo goed als Borderlands 2, maar dat is net zoals The Witcher 3 een heel ander spel. Qua verhaal vond ik Far Cry 3 beter dan deze, maar deze vind ik verder wel fijner om te spelen. Voor wat het geworden is zonder met een ander spel te vergelijken vind ik het die 9 wel waard. Het verhaal weegt voor mij minder zwaar dan bij jou. Ook al is een verhaal minder goed kan ik een spel nog steeds heel goed vinden.
Het is niet zo zeer vergelijken met een ander spel naar mijn mening, maar meer met een (standaard) aantal punten die samen voor 1 cijfer zorgen. Ik ben het erg zeker mee eens dat het spel erg soepel loopt en lekker schiet. Maar ik vind dat Tweakers toch ook meer factoren moet meewegen.

Ik vind het spel als ik niet op de prijs let goed, maar voor 60 euro verwacht ik toch echt meer dan alleen een game die lekker loopt en waarin je lekker kan schieten. Dit is redelijk persoonlijk, als je echt van schieten houdt en niet zoveel van het verhaal snap ik dat je op een 9 uitkomt, maar ik vind voor een review van Tweakers, die redelijk neutraal moet zijn, dat je toch naar veel meer punten moet kijken en daar ook op moet beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Brogala schreef op maandag 16 april 2018 @ 00:05:
[...]

Het is niet zo zeer vergelijken met een ander spel naar mijn mening, maar meer met een (standaard) aantal punten die samen voor 1 cijfer zorgen. Ik ben het erg zeker mee eens dat het spel erg soepel loopt en lekker schiet. Maar ik vind dat Tweakers toch ook meer factoren moet meewegen.

Ik vind het spel als ik niet op de prijs let goed, maar voor 60 euro verwacht ik toch echt meer dan alleen een game die lekker loopt en waarin je lekker kan schieten. Dit is redelijk persoonlijk, als je echt van schieten houdt en niet zoveel van het verhaal snap ik dat je op een 9 uitkomt, maar ik vind voor een review van Tweakers, die redelijk neutraal moet zijn, dat je toch naar veel meer punten moet kijken en daar ook op moet beoordelen.
Het is ook maar net wat je zwaar laat wegen. Ik heb er geen 60 voor betaald maar vind het dat wel waard als ik kijk hoeveel tijd ik in 1 playtrough gestopt heb.

Het spel wat ik hiervoor heb gespeelt was de nieuwste Wolfenstein waar ik binnen 8 uur mee klaar was, met FC5 ben ik 33 uur bezig geweest om het uit te spelen. Ik snap prima dat mensen het spel als geheel matig vinden, maar snap ook prima dat het word gezien als heel goed spel en vind het dat zelf ook. Voor wat het geworden is in de reeks als je het vergelijkt met FC4 is het een geweldig spel geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het begin dacht ik even dit gaat zelfs AC Origins voorbij maar daar moet ik toch op terugkomen. Qua verhaal mag FC5 de voeten van AC niet eens kussen. Toch vermaak ik me er best mee. Nog 1 gebied te gaan maar ben er totaal niet rouwig om als het straks klaar is. Op naar God of War :9 Hij gaat niet gelijk op Marktplaats straks want ben best benieuwd naar die Vietnam dlc al zal dat wel weer meer van hetzelfde zijn in een totaal andere setting...

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2018 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Brogala schreef op zondag 15 april 2018 @ 22:45:
[...]

Ik vond de side missions vaak vrij matig in Far Cry 5, boeide me weinig. Zaten wel een paar leuke tussen, o.a. in John's region de missie waarbij je een feest voorbereidt. Het verhaal vond ik redelijk kut. Ik voelde helemaal niks met de personages. Alleen dit [...] raakte me een beetje. Het einde was ook meh. De map vond ik mooi, maar soms wel erg eentonig met vooral veel bomen en boomhutten.
Inderdaad. Vooral die Jacob vond ik echt een idioot. Zo onsympathiek. Kon niet wachten tot ik hem af kon maken. De anderen waren net wat tweedimensionaler maar het hield ook niet echt over.

De anderen zoals de Sheriff en Dutch vond ik dan wel weer grappig. Jammer dat er niet iets meer diepgang in de interactie met hen zat (was puur via de radio en tijdens missies).

Verder wel heel erg mooi en dat maakt weer veel goed.

[ Voor 14% gewijzigd door GekkePrutser op 16-04-2018 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Nou, de game is gecrackt. Heeft ook niet al te lang geduurd.
Pagina: 1 ... 12 ... 17 Laatste