Yonix schreef op donderdag 5 april 2018 @ 23:03:
Sinds vorige week ook volle bak aan de 'Far Cry 5'. Heerlijke game om de avondjes mee te vullen.
Daarnet mijn eerste boss verslagen, John Seed en tussen de missies door houd ik mij bezig met 'leisure' activiteiten, zoals vissen en het ontbinden van een crazy cult.
Kortom: ik vermaak mij wel in de open wereld van 'Far Cry 5' en nog één ding dat het vermelden zeker waard is: de muziek. Awesome! Zoek even op Hammock en Dan Romer (Spotify) en je weet wat ik bedoel. Dikke '+'.
[afbeelding]
[afbeelding]
Say yes!

Same here, had er ff moeite mee om er in te komen maar inmiddels 2 gebieden ingenomen, verhaal is best leuk, snap dat "flinterdun"niet helemaal, zijn weinig open wereld games waar het verhaal heel veel beter is volgens mij.
Heb inmiddels de Admiral ook gevangen. Nooit geweten dat vissen zo grappig kan zijn in een game.

(of irl for that matter) maar begin nu wel een beetje aan het eind van mijn attentionspan te komen. Het is nog steeds leuk maar als er nu nog 4 gebieden zouden zijn bij wijze van zou ik er mee stoppen. Kan me ook niet er toe zetten om alle lighters, vinyl, comics, baseballcards en weet ik veel wat allemaal te gaan zoeken.
Ik volg gewoon het verhaal en laat me "af en toe" verleiden om wat lollige side missions te doen.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.