Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

PilatuS schreef op woensdag 4 april 2018 @ 22:43:
[...]

Heb je het over kills maken met een pistool ? Of kills maken na een takedown en dan de 2e takedown met een pistool ?
Er staat pistoleliminatie zonder uitleg.
Ik weet niet wat ze hiermee bedoelen

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Pykow schreef op woensdag 4 april 2018 @ 22:45:
[...]

Takedowns. Oftwel eliminaties in het Nederlands. Dus geen normale kills, maar een takedown doen en dan een pistol-kill chainen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
NLxAROSA schreef op woensdag 4 april 2018 @ 22:47:
[...]

Takedowns. Oftwel eliminaties in het Nederlands. Dus geen normale kills, maar een takedown doen en dan een pistol-kill chainen.
Precies. Je hebt handgun kills, dus iemand neerschieten met een pistool. Verder heb je takedown kills, dus na een takedown iemand neerschieten met een pistool. Hij doet het eerste terwijl ie het 2e zou moeten doen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Die NL vertaling maakt het er niet begrijpelijker op vind ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:40
Ik speel nog steeds in het donker :( ... ze mogen nu wel een beetje opschieten met de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Kent iemand de Silo bug? Ik ben volgens mij dood gegaan tijdens het vernielen van een Silo en nu telt hij hem niet mee.

zie bv http://steamcommunity.com...ns/0/1697169163398103896/
http://www.gamerevolution...380417-far-cry-5-silo-bug
https://forums.ubi.com/sh...alley-Silo-s-Forums/page3

[ Voor 13% gewijzigd door RodeStabilo op 05-04-2018 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-09 21:31
Pykow schreef op woensdag 4 april 2018 @ 19:56:
[...]

Dan had je mazzel, bij mij was het 2200 meter nog rijden.
Zal misschien een andere missie zijn, maar ik moest in Holland Valley op zoek gaan naar 2 tankwagens om in te leveren.

Ik heb nog steeds maar ééntje ingeleverd. Een tweede kwam ik amper tegen, en de twee keer dat ik deze tegenkwam, had ik andere prioriteiten of problemen. Het is nochtans een hoofdmissie, al had ik voldoende verzetspunten verzameld om de "John Seed"-missie te kunnen doen. Ergens raar dat je daaraan kunt beginnen zonder dat je alle hoofdmissies in het gebied voldaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 09:19
In zowel John's als Faith's region nog 2-3 missies openstaan, geen idee wat ik daar moet doen, hele map is ontdekt/ alles is gedaan :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

-SaveMe- schreef op woensdag 4 april 2018 @ 20:27:
Pfffffffft. De AI van je team mates is wel echt zo ruk. Die gasten liggen meer dood dan wat anders, je hebt er echt geen ruk aan.

Zit nu op een missie dat ik 4 explosives moest plaatsen en nu moet ik die 3 minuten verdedigen. Niet te doen, ze blijven maar koemen en ik kan niet overal tegelijkertijd zijn en het zijn er echt zoveel. Schijtziek werd ik er van, gelijk klaar voor vandaag met de game :(
Ik ben bij de bovenste blijven staan met de mounted gun. Vanaf daar kan je ziplinen naar praktisch alle andere punten als het moet en kan je met die mounted gun bijna alle voertuigen en baddies dooschieten omdat je zicht hebt op de ingang en de mijnen.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roo
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Roo

He knows, you know

Pykow schreef op woensdag 4 april 2018 @ 22:45:
[...]

Er staat pistoleliminatie zonder uitleg.
Ik heb de wekelijkse uitdagingen afgerond, maar het kostte enige tijd voor ik door had hoe je dit moet doen.

Om te beginnen gaat dit over arcade games, niet het live spel. De vertaling is erg brak, er staat "reizigers uitdaging" maar ze bedoelen maps met "journey" in de beschrijving. Daar zijn er geloof ik drie van (dus je moet er eentje meerdere keren afronden)

Bij het selecteren van de maps moet je het filter wel eerst zetten op "featured" anders lukt het niet.

Als je dan speelt op de featured maps en je maakt voldoende pistool elimimaties dan kan je de challenge voltooien.

Thank God for the Internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002

Outerspace

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Tja, de keuze om niet te kunnen switchen van taal pakt soms nadelig uit. Ik vind het ook geen gezicht om dingen in het Nederlands terug te lezen, terwijl de gesproken taal in het Engels is. Je krijgt er toch soms een scheef gezicht van hoe het vertaald is. Het Tsjechisch is helemaal krankjorum qua spelfouten.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
co2301 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:12:
In zowel John's als Faith's region nog 2-3 missies openstaan, geen idee wat ik daar moet doen, hele map is ontdekt/ alles is gedaan :? 8)7
In John's gebied:
spoiler: title
Het YES bord vernietigd en de stripboeken en aanstekers verzameld en teruggebracht naar de betreffende personen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18:45
Ik heb nu een gebied helemaal uitgespeeld en ben nu met een tweede bezig, ik vind het prettig om alles stap voor stap te doen en niet door elkaar heen.

De game begint me soms toch een beetje te irriteren. Bijvoorbeeld wanneer ik in een vliegtuig onderweg ben naar een missie en je opeens alles vaag ziet worden en in een cut scene terecht komt. Ook diezelfde trip waarbij je door een huis moet rennen en schieten met beperkte tijd (heb ik nu al +/- 10 keer moeten doen) begin ik een beetje zat te worden. Ook kan je geen body's meer looten als je een gebied hebt bevrijdt.

Voor de rest al lekker de belangrijkste perks unlocked voor extra wapens etc. Ik vind het nog steeds een super mooie en leuke game, maar zitten toch een paar irritante dingen in, waardoor ik soms even stop met spelen.

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
ZesBarkiePK schreef op donderdag 5 april 2018 @ 10:05:
Ik heb nu een gebied helemaal uitgespeeld en ben nu met een tweede bezig, ik vind het prettig om alles stap Ook kan je geen body's meer looten als je een gebied hebt bevrijdt.

Voor de rest al lekker de belangrijkste perks unlocked voor extra wapens etc. Ik vind het nog steeds een super mooie en leuke game, maar zitten toch een paar irritante dingen in, waardoor ik soms even stop met spelen.
Is dat zo ja? Mij helemaal niet opgevallen dat ik geen body's meer kan looten in het gebied wat ik al bevrijd heb.

Wat ik wel jammer vind is dat je na het eerste bevrijde gebied alle belangrijke perks en wapens al hebt. Na 4 uur spelen heb je zat geld voor de dikste sniper van 7200 credits. Na 11 uur spelen heb ik 40K credits en alle dikke wapens met n mooi plakplaatje erop en dempers/viziertjes/extra mag. Die progressie zit veel te snel aan zn max en de credits zijn totaal nutteloos voor mij. Bij FC4 kan ik me heugen dat het wel ff duurde voordat je een echt krachtige assault rifle/LMG had of een grenadelauncher.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
DutchOwnage schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:51:
[...]

In John's gebied:
Het YES bord vernietigd en de stripboeken en aanstekers verzameld en teruggebracht naar de betreffende personen?
spoiler:
Bord is stuk, stripboeken en aanstekers nog niet, maar als ik die al wel meetel, mis ik nog steeds 2 missies, voor Faith hetzelfde met die whiskey, als ik die inlever mis ik er nog 3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
Hulleman schreef op donderdag 5 april 2018 @ 10:59:
[...]

Is dat zo ja? Mij helemaal niet opgevallen dat ik geen body's meer kan looten in het gebied wat ik al bevrijd heb.

Wat ik wel jammer vind is dat je na het eerste bevrijde gebied alle belangrijke perks en wapens al hebt. Na 4 uur spelen heb je zat geld voor de dikste sniper van 7200 credits. Na 11 uur spelen heb ik 40K credits en alle dikke wapens met n mooi plakplaatje erop en dempers/viziertjes/extra mag. Die progressie zit veel te snel aan zn max en de credits zijn totaal nutteloos voor mij. Bij FC4 kan ik me heugen dat het wel ff duurde voordat je een echt krachtige assault rifle/LMG had of een grenadelauncher.
Bevrijd maar eens een outpost in stealth, (het hoeft niet eens op afstand te zijn, maar ik wil altijd die extra 1K cash) als je dan de cut scene hebt gezien zijn alle body's weg en kan je ze niet meer looten voor ammo of bommen. Dit vind ik eigenlijk nog niet eens zo heel erg, maar de die stomme trip bijvoorbeeld die je over en over moet doen irriteert me wel.

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jbk23
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 13:24
co2301 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:01:
[...]

spoiler:
Bord is stuk, stripboeken en aanstekers nog niet, maar als ik die al wel meetel, mis ik nog steeds 2 missies, voor Faith hetzelfde met die whiskey, als ik die inlever mis ik er nog 3..
je hebt de Clutch Nixon races gedaan?
volgens mij tellen die ook mee.
anders zou er nog ergens een locatie/npc zijn die je nog niet hebt ontdekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
ZesBarkiePK schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:03:
[...]

Bevrijd maar eens een outpost in stealth, (het hoeft niet eens op afstand te zijn, maar ik wil altijd die extra 1K cash) als je dan de cut scene hebt gezien zijn alle body's weg en kan je ze niet meer looten voor ammo of bommen. Dit vind ik eigenlijk nog niet eens zo heel erg, maar de die stomme trip bijvoorbeeld die je over en over moet doen irriteert me wel.
Ah op die manier. Klopt ja, alle body's zijn dan inderdaad weg.
Ik vind die tripshit in FC altijd afbreuk doen aan de lol van de game. Bij FC3 vond ik dat kut, bij FC4 vond ik dat kut en nu weer. Dat is ook de reden dat ik het gebied van faith pas op het allerlaatst ga doen en waarschijnlijk niet eens uit ga spelen. Bij FC3 was dat insanity dingetje wellicht nieuw en paste in het verhaal. Bij deel 4 en 5 wordt het een verplicht nummertje van, "o ja, far cry staat voor insanity, dus we moeten weer wat debiels verzinnen". Die halfgare zombies die strak staan van de bliss doet écht afbreuk aan de game.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
Jbk23 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:03:
[...]

je hebt de Clutch Nixon races gedaan?
volgens mij tellen die ook mee.
anders zou er nog ergens een locatie/npc zijn die je nog niet hebt ontdekt.
Ja ook gedaan, alle pin points op map zijn blauw, dus alle area's gehad, alle fog is ook gecleared in beide regions. Hoopte op nog meer geheime missies, maar vind er weinig over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• editoor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-09 13:21
co2301 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:27:
[...]

Ja ook gedaan, alle pin points op map zijn blauw, dus alle area's gehad, alle fog is ook gecleared in beide regions. Hoopte op nog meer geheime missies, maar vind er weinig over.
Je kunt toch in je dagboek kijken welke missies nog gedaan moeten worden? Heb je daar al naar gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
editoor schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:34:
[...]

Je kunt toch in je dagboek kijken welke missies nog gedaan moeten worden? Heb je daar al naar gekeken?
Ja, maar die is dus helemaal leeg, alles completed voor beide regions 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
Explosive ammo perk gekocht voor de weekly.

Welke dieren zijn makkelijk in de fik te steken? (en waar?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roo
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Roo

He knows, you know

AntiChrist7 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:36:

Ik heb het gedaan met de vlammenwerper en het vee }:O , zoek ergens een groot weiland uit. De stieren gaan het best: als ze je zien komen ze op je af. Steek snel het gras in de fik en als ze er dan doorheen rennen: bingo. Koeien gaan minder goed, die rennen juist weg. Een enkele beer is me ook nog gelukt (vooral wanneer de beren aan het vechten waren met de stieren). Dikke lol!

Schaapjes en geitjes gaan ook goed: ik stak een stuk gras in de fik (binnen een omheining) en joeg de beestjes er doorheen: minimaal 5 keer raak :)

Thank God for the Internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:40
AntiChrist7 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:36:

Herten werken goed, vaak staan ze naast elkaar in paren en als je er eentje schiet met een brandende pijl dan steken ze mekaar vaak ook nog in de fik. Benieuwd of dit in het echt ook werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jbk23
co2301 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:36:
[...]

dan een quest guide op internet zoeken, en vergelijken met jou ingame lijstje.
dan zou je moeten kunnen zien wat er nog ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

co2301 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:36:
[...]

Op de Farcry site van Ubisoft staat een interactieve map met alle missies en andere punten, voor als je iets hebt gemist. Check die eens..

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 20:07

luigi87

Domotica Fanaticus

-SaveMe- schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 17:03:
[...]

Maar als je balk vol is dan wordt je geforceerd om die boss missie te doen :| :?
Goed moet hier even op terug komen.
Sommige missies kan of zijn niet meer te doen als de bossfight open is.

Maar aantal konden nog wel blijkbaar
-SaveMe- schreef op woensdag 4 april 2018 @ 20:27:
Pfffffffft. De AI van je team mates is wel echt zo ruk. Die gasten liggen meer dood dan wat anders, je hebt er echt geen ruk aan.

Zit nu op een missie dat ik 4 explosives moest plaatsen en nu moet ik die 3 minuten verdedigen. Niet te doen, ze blijven maar koemen en ik kan niet overal tegelijkertijd zijn en het zijn er echt zoveel. Schijtziek werd ik er van, gelijk klaar voor vandaag met de game :(
Tipje ga lekker achterin met een sniper lopen. Dan kan je de vier spots in de gaten houden. Hij is best pittig, maar wel te doen zolang die je heli je niet ziet!

[ Voor 49% gewijzigd door luigi87 op 05-04-2018 12:56 ]

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
Jbk23 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 12:18:
[...]

dan een quest guide op internet zoeken, en vergelijken met jou ingame lijstje.
dan zou je moeten kunnen zien wat er nog ontbreekt.
Wel heel veel werk ben ik bang, betwijfel of ik daar zin in heb. Let it go, I guess.
V3g3ta schreef op donderdag 5 april 2018 @ 12:42:
[...]

Op de Farcry site van Ubisoft staat een interactieve map met alle missies en andere punten, voor als je iets hebt gemist. Check die eens..
Had ik idd gezien, maar side quests staan daar niet op, alleen de quests met de amerikaanse vlag in het logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Tits schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:08:
[...]

Zal misschien een andere missie zijn, maar ik moest in Holland Valley op zoek gaan naar 2 tankwagens om in te leveren.

Ik heb nog steeds maar ééntje ingeleverd. Een tweede kwam ik amper tegen, en de twee keer dat ik deze tegenkwam, had ik andere prioriteiten of problemen. Het is nochtans een hoofdmissie, al had ik voldoende verzetspunten verzameld om de "John Seed"-missie te kunnen doen. Ergens raar dat je daaraan kunt beginnen zonder dat je alle hoofdmissies in het gebied voldaan hebt.
Die had ik ook. nadat ik de bunker van John Seed heb gedaan, was deze missie in eens voltooid terwijl ik hem niet gespeeld heb :P

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:40
Hoe bevrijden jullie het liefst outposts? Ik merk dat ik de stealth aanpak het leukst vind, maar tegelijkertijd te simpel. Soms ren ik naar binnen en laat een paar granaten afgaan zodat ik juist van alles op mn dak krijg en uitgedaagd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 15:45
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 13:26:
Hoe bevrijden jullie het liefst outposts? Ik merk dat ik de stealth aanpak het leukst vind, maar tegelijkertijd te simpel. Soms ren ik naar binnen en laat een paar granaten afgaan zodat ik juist van alles op mn dak krijg en uitgedaagd word.
Ik wissel ook een beetje af idd. Ene keer proberen alles heel sneaky te doen maar soms heb ik ook zin om alles gewoon helemaal overhoop te knallen inclusief alarm/reinforcements enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Piet_Piraat7 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 13:26:
Ik doe meestal stealth, maar op de een of andere manier mislukt dat altijd bij de laatste 2 vijanden waardoor ik over moet op een agressievere aanpak.

Ik speel overigens zowat het hele spel al met de MS16 met silencer, extended mag en red dot. Als 2e wapen een silenced sniper (AR-CL > 308 > MBP .50) en als 3e een rocket launcher (voornamelijk voor property destruction etc.). Maar de MS16 blijft mijn main weapon en daar heb ik geloof ik 90% van mijn kills.

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 05-04-2018 13:37 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Whahahaha dit staat op de map van Farcry 5 (die van Ubisoft hun website).

Lol

Hier dus:
https://far-cry.ubisoft.com/game/nl-nl/world-map/index.aspx

en dan onder in de map, rechtsboven (de wolf) het prepper spotje
DutchOwnage schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:51:
[...]

In John's gebied:
Waar krijg je deze missie. Ik heb namelijk ook nog dingen open staan in het gebied maar geen opdracht gevers meer voor missies.

[ Voor 31% gewijzigd door luigi87 op 05-04-2018 13:52 ]

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002

Outerspace

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik vind de Compoundbow nog steeds het leukst om mee te spelen als ik stealth moet spelen. Je hebt niet onbeperkt pijlen, dus je kan ze later gewoon ophalen bij het lijk. Nadeel is dat je dan mogelijk gespot gaat worden.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
luigi87 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 13:45:
Whahahaha dit staat op de map van Farcry 5 (die van Ubisoft hun website).

[afbeelding]

[...]

Waar krijg je deze missie. Ik heb namelijk ook nog dingen open staan in het gebied maar geen opdracht gevers meer voor missies.
Kreeg 'm ook niet, gewoon beginnen.

spoiler:
met op dat borst schieten dus, dan komt er een quest in beeld. Heli is het makkelijkst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

co2301 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 13:52:
[...]

Kreeg 'm ook niet, gewoon beginnen.

spoiler:
met op dat borst schieten dus, dan komt er een quest in beeld. Heli is het makkelijkst.
Check, ga ik dat gewoon nog even doen. Want dan ben ik op 2 missies na compleet (dat zijn die verzamel dingen over de hele vallei)

spoiler:
Gisteren avond heb ik dat lelijk beeld is een koppie kleiner gemaakt. Dankbare missie dat :D lekker met een rocket launcher op "the father"knallen.

[ Voor 17% gewijzigd door luigi87 op 05-04-2018 14:05 ]

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Laatst online: 11-09 16:47
Het spel gisteren ook gekocht en het ziet er allemaal erg mooi uit vindt ik. Ik moet wel wennen aan de manier waarop je progress maakt in de map en waarop je quests krijgt.
Outerspace schreef op donderdag 5 april 2018 @ 13:51:
Ik vind de Compoundbow nog steeds het leukst om mee te spelen als ik stealth moet spelen. Je hebt niet onbeperkt pijlen, dus je kan ze later gewoon ophalen bij het lijk. Nadeel is dat je dan mogelijk gespot gaat worden.
Dit is ook mijn manier van aanpakken het nadeel is alleen dat je die cutscene krijgt na het doden van de laatste enemy waardoor de lijkjes en ook je pijlen weg zijn |:(

Ik heb overigens wel het gevoel dat wapens weinig impact hebben, het schieten voelt wat leeg\emotieloos terwijl de boog juist wel dat gevoel geeft. Ik hoop dat dat bij andere wapens nog beter wordt, het voelt met de eerste wapens in iedergeval aan alsof ik met een proppenschieter shiet.

[ Voor 17% gewijzigd door Axewi op 05-04-2018 14:08 ]

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Outerspace schreef op donderdag 5 april 2018 @ 13:51:
Een pijl geeft wel een lekker bevredigend "plof geluid" als je iemand raakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17:29

Jorissie87

No diggity

Even een noobvraag van mij. Als ik op dit forum tussen de regels doorlees zie ik dat als je "XP-balk" vol is je een geforceerde bossmissie krijg. Wanneer een district heleaal uitspeelt, zijn alle missies van dat district "weg" en kun je deze niet alsnog spelen? Of geldt dit enkel voor bepaalde missies? Hoe kan ik die bossmissie zolang mogelijk uitstellen zodat ik alles missies gewoon een keer gedaan kan hebben? Ik bevrijd namelijk ook best vaak burgers wat ook "XP" geeft. Zou zonde zijn als ik hierdoor missies misloop, zeker met mijn FOMO :+

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Jorissie87 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 16:40:
Even een noobvraag van mij. Als ik op dit forum tussen de regels doorlees zie ik dat als je "XP-balk" vol is je een geforceerde bossmissie krijg. Wanneer een district heleaal uitspeelt, zijn alle missies van dat district "weg" en kun je deze niet alsnog spelen? Of geldt dit enkel voor bepaalde missies? Hoe kan ik die bossmissie zolang mogelijk uitstellen zodat ik alles missies gewoon een keer gedaan kan hebben? Ik bevrijd namelijk ook best vaak burgers wat ook "XP" geeft. Zou zonde zijn als ik hierdoor missies misloop, zeker met mijn FOMO :+
Ik had in het bovenste gebied na de bossfight nog een missie, en pas nadat ik die gedaan had was de regio klaar. Maar ik kon in de tussentijd wel nog van alles en nogwat doen, inclusief sidemissions. Denk dat het bij de andere gebieden ook zo zal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bij het bovenste gebied moet je de boss missie doen, bij het onderste gebied niet. Je krijgt de missie wel, maar hoeft die niet gelijk te doen. Hoe het met het gebied rechts zit weet ik niet.

Wat betreft de missie's, deze zijn niet weg. Heb dit getest bij het gebied onder in. Na de boss missies gedaan te hebben daar waren de missie's er nog.

Wat betreft minder XP halen zou je de random mensen die je tegenkomt niet kunnen helpen. Met gijzelaars bevrijden gaat het al best hard met de punten en dat hoef je niet te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:03

Trouble

Everything is awesome

Ik heb afgelopen week na al die crashes mijn drivers volledig verwijderd, en daarna de nieuwste er weer opgezet. Gaat nog steeds goed, FC bleef 1x een beetje hangen maar crashte niet, dus lijkt erop dat het bij mij een driver issue is geweest.

Da's mooi, dan kan ik nu echt eens verder met de campaign. Momenteel bezig met Death Wish :)

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aan allen die tips hebben gegeven mbt het verdedigen van die 4 bombs: Thanks :)
Soms helpt een nachtje slapen ook. Eerste poging lukte het nu wel, al blijft het een kut stuk. Wat wel een goede tip was, was die van de chems. Die vergeet ik altijd. Die damage resistance was erg welkom :)

Bezig om de laatste 6 missions in Holland Valley te vinden en te doen. Eentje laat ik er denk ik schieten, een Clutch Nixon met een vliegtuig. Niet goed voor mijn bloeddruk ;)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

-SaveMe- schreef op donderdag 5 april 2018 @ 22:25:
Aan allen die tips hebben gegeven mbt het verdedigen van die 4 bombs: Thanks :)
Soms helpt een nachtje slapen ook. Eerste poging lukte het nu wel, al blijft het een kut stuk. Wat wel een goede tip was, was die van de chems. Die vergeet ik altijd. Die damage resistance was erg welkom :)

Bezig om de laatste 6 missions in Holland Valley te vinden en te doen. Eentje laat ik er denk ik schieten, een Clutch Nixon met een vliegtuig. Niet goed voor mijn bloeddruk ;)
Ook die moet dan ff laten liggen en later weer oppakken. Het begin stuk met die bomen en en ergens in het midden na een scherpe draai naar links en dan direct naar rechts. Dat vondt ik de rotste stukken. Denk dat ik bij poging 7 hem heb gehaald. De aanhouder wint ;)

- leeg -

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:25
Sinds vorige week ook volle bak aan de 'Far Cry 5'. Heerlijke game om de avondjes mee te vullen. 8)

Daarnet mijn eerste boss verslagen, John Seed en tussen de missies door houd ik mij bezig met 'leisure' activiteiten, zoals vissen en het ontbinden van een crazy cult. ;)

Kortom: ik vermaak mij wel in de open wereld van 'Far Cry 5' en nog één ding dat het vermelden zeker waard is: de muziek. Awesome! Zoek even op Hammock en Dan Romer (Spotify) en je weet wat ik bedoel. Dikke '+'. d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZophMKYDjMKF7NwATM9IAgVO/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/owaCKUyLlft95EDuBt20fmvX/medium.jpg

Say yes! ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Yonix op 05-04-2018 23:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
luigi87 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 23:01:
[...]

Ook die moet dan ff laten liggen en later weer oppakken. Het begin stuk met die bomen en en ergens in het midden na een scherpe draai naar links en dan direct naar rechts. Dat vondt ik de rotste stukken. Denk dat ik bij poging 7 hem heb gehaald. De aanhouder wint ;)
Mja... Probleem is dat ik niet zo goed ben in vliegen in games (helis gaat meestal wel) en als er dan ook nog een tijdslimit op zit, en ook nog eens zo strak, dan verander ik echt in een regelrechte kamikaze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 20:42
Ik heb zojuist coop gespeeld met kameraad en ik moet het wel zeggen dat ik best wat teleurgesteld ben.
Het spel is veel te gemakkelijk, loop rond me ne pistool en knalt iedereen neer.
Pak helicopter erbij en je ben god in het spel.

Ik hoop wel dat single player veel moeilijker zal zijn aangezien ik nog maar 2 hoofd-missie had gedaan.

Voor rest wel top qua game play, graphics en het draait uitstekend!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Leuke video 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
royalt123 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 00:00:
Ik heb zojuist coop gespeeld met kameraad en ik moet het wel zeggen dat ik best wat teleurgesteld ben.
Het spel is veel te gemakkelijk, loop rond me ne pistool en knalt iedereen neer.
Pak helicopter erbij en je ben god in het spel.

Ik hoop wel dat single player veel moeilijker zal zijn aangezien ik nog maar 2 hoofd-missie had gedaan.

Voor rest wel top qua game play, graphics en het draait uitstekend!
Het spel is ook heel makkelijk als je slim speelt. Zodra je 10 man om je heen hebt is het echt niet makkelijk. Maar speel je slim en hou je afstand doen ze je niets. Hooguit dat je wat armor en een klein beetje health verliest door 1 of 2 hits. Voor de meeste ervaren spelers is het inderdaad te makkelijk, maar dat komt meer door ons dan het spel. Loop maar als een idioot een groot kamp binnen zonder dekking. Als ze vijanden sterker maken win je het niet meer bij een missie waar er 20 op je afkomen. Op sommige momenten is het spel best even lastig, maar hoe slimmer je speelt hoe makkelijker het meestal is.

Vind het spel trouwens niet makkelijker of moeilijker dan FC3 of 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Yonix schreef op donderdag 5 april 2018 @ 23:03:
Sinds vorige week ook volle bak aan de 'Far Cry 5'. Heerlijke game om de avondjes mee te vullen. 8)

Daarnet mijn eerste boss verslagen, John Seed en tussen de missies door houd ik mij bezig met 'leisure' activiteiten, zoals vissen en het ontbinden van een crazy cult. ;)

Kortom: ik vermaak mij wel in de open wereld van 'Far Cry 5' en nog één ding dat het vermelden zeker waard is: de muziek. Awesome! Zoek even op Hammock en Dan Romer (Spotify) en je weet wat ik bedoel. Dikke '+'. d:)b

[afbeelding]

[afbeelding]

Say yes! ;)
Same here, had er ff moeite mee om er in te komen maar inmiddels 2 gebieden ingenomen, verhaal is best leuk, snap dat "flinterdun"niet helemaal, zijn weinig open wereld games waar het verhaal heel veel beter is volgens mij.

Heb inmiddels de Admiral ook gevangen. Nooit geweten dat vissen zo grappig kan zijn in een game. :P (of irl for that matter) maar begin nu wel een beetje aan het eind van mijn attentionspan te komen. Het is nog steeds leuk maar als er nu nog 4 gebieden zouden zijn bij wijze van zou ik er mee stoppen. Kan me ook niet er toe zetten om alle lighters, vinyl, comics, baseballcards en weet ik veel wat allemaal te gaan zoeken.

Ik volg gewoon het verhaal en laat me "af en toe" verleiden om wat lollige side missions te doen.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Klopt het dat sommige missies gewoon verdwijnen als je een 'eindbaas' hebt uitgeschakeld als je die nog niet gedaan hebt? heeft dat nog invloed op het spel?

zo had ik in Falls End nog een missie staan met die dominee, maar na de eindmissie met John is die weg.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
RodeStabilo schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 09:19:
Klopt het dat sommige missies gewoon verdwijnen als je een 'eindbaas' hebt uitgeschakeld als je die nog niet gedaan hebt? heeft dat nog invloed op het spel?

zo had ik in Falls End nog een missie staan met die dominee, maar na de eindmissie met John is die weg.....
Je vraag is 10 berichten terug nog gevraagd... ;)
Antwoord:
PilatuS schreef op donderdag 5 april 2018 @ 16:56:
[...]
Bij het bovenste gebied moet je de boss missie doen, bij het onderste gebied niet. Je krijgt de missie wel, maar hoeft die niet gelijk te doen. Hoe het met het gebied rechts zit weet ik niet.

Wat betreft de missie's, deze zijn niet weg. Heb dit getest bij het gebied onder in. Na de boss missies gedaan te hebben daar waren de missie's er nog.

Wat betreft minder XP halen zou je de random mensen die je tegenkomt niet kunnen helpen. Met gijzelaars bevrijden gaat het al best hard met de punten en dat hoef je niet te doen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Inmiddels 2 bosses gekilled en ik moet zeggen dat ik de manier waarop je met de bosses meet echt heel vervelend vind. Ik wil nog geen bossfight doen maar gewoon stuff doen, maar omdat ik random shit doe gaat mijn resistance balk vol en wordt ik praktisch gedwongen om die bossmissie te doen. En omdat ik die doe is het gebied secure en is er ineens veel minder actie -O-

Vind het echt een hele flauwe mechanic dat je er niets tegen kan doen en gewoon verplicht wordt bepaalde dingen te ondergaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Edzeau schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 09:31:
[...]

Je vraag is 10 berichten terug nog gevraagd... ;)
Het is geen antwoord op m'n vraag. Daar wordt gezegd dat de missies er nog zijn maar bij mij is die missie met de dominee toch echt weg.

Ik zie hier bijvoorbeeld iets soortgelijks;
https://steamcommunity.co...ns/0/1698294337792719538/
Yes it can happen. I liberated Holland Valley Region (John Seed) and a couple Missions I hadnt finished vanished and I cant complete them now.
Niet dat ik voor 100% completion ga, maar dit maakt het wel frustrerender omdat ik de missie wel had willen spelen.

[ Voor 56% gewijzigd door RodeStabilo op 06-04-2018 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17:29

Jorissie87

No diggity

RodeStabilo schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 09:56:
[...]

Het is geen antwoord op m'n vraag. Daar wordt gezegd dat de missies er nog zijn maar bij mij is die missie met de dominee toch echt weg.
Ondanks dat ik de "orginele vraagsteller" was ben ik met je eens dat jouw vraag anders/een aanvulling is op de mijne. Ik vond het antwoord ook nogal vaag want er wordt gezegd dat de missies er nog zijn maar nu bij jou (maar ook al eerder) lees ik toch echt dat missies weg zijn. Ook zie ik nu dat wanneer een eindbaas overwonnen is dat het gebied clear is waardoor er geen/minder vijanden zijn. Hierdoor mis je toch automatisch ook een aantal zaken zoals het (terug)veroveren van ranger outposts?

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• editoor
  • Laatst online: 05-09 13:21
Ligt het aan mij of is het speelgebied van deel 5 een stuk kleiner dan deel 3 en 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

editoor schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 10:40:
Ligt het aan mij of is het speelgebied van deel 5 een stuk kleiner dan deel 3 en 4?
same same: https://www.reddit.com/r/..._34_and_5_map_comparison/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ja het lijkt vooral kleiner omdat je er nu overheen kan vliegen.. Als je rondloopt is het groot!

Zeker omdat FC3 heel veel water ertussen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

RodeStabilo schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 09:19:

blijkbaar zijn missies waar je résistance punten voor krijgt weg na het uitspelen van een eindbaas. had dit ook met een missie waarbij ik 2 tankautos moest brengen naar falls end.
Missies waar je geld voor krijgt zijn niet weg en krijg je een bonus omdat het gebied al vrijgespeeld is.

Denk dat ze hiermee de replay waarde willen verhogen en dat je met andere missies ook de resistance punten kan verzamelen.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus73
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:44

Intel 14600KF@5,0Ghz | RTX4080 | 32Gb DDR5@6000Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:37
Jorissie87 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 10:05:
[...]

Ondanks dat ik de "orginele vraagsteller" was ben ik met je eens dat jouw vraag anders/een aanvulling is op de mijne. Ik vond het antwoord ook nogal vaag want er wordt gezegd dat de missies er nog zijn maar nu bij jou (maar ook al eerder) lees ik toch echt dat missies weg zijn. Ook zie ik nu dat wanneer een eindbaas overwonnen is dat het gebied clear is waardoor er geen/minder vijanden zijn. Hierdoor mis je toch automatisch ook een aantal zaken zoals het (terug)veroveren van ranger outposts?
Je kunt de buitenposten resetten zodat die weer door de cult ingenomen zijn.
Misschien zorgt het ervoor dat je ook weer meer vijanden tegenkomt als je onderweg bent?
Dit heb ik zelf nog niet geprobeerd maar iemand anders misschien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jbk23
luigi87 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 10:57:
[...]

blijkbaar zijn missies waar je résistance punten voor krijgt weg na het uitspelen van een eindbaas. had dit ook met een missie waarbij ik 2 tankautos moest brengen naar falls end.
Missies waar je geld voor krijgt zijn niet weg en krijg je een bonus omdat het gebied al vrijgespeeld is.

Denk dat ze hiermee de replay waarde willen verhogen en dat je met andere missies ook de resistance punten kan verzamelen.
grappig, ik heb alle 3 de gebieden vrij gespeeld, en deze missie moet ik nog doen.
en die staat ook nog gewoon aangegeven op de map en in mijn log.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Jbk23 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 11:33:
[...]

grappig, ik heb alle 3 de gebieden vrij gespeeld, en deze missie moet ik nog doen.
en die staat ook nog gewoon aangegeven op de map en in mijn log.
zou het dan een bug zijn geweest bij mij. Vond de missie niet te doen. Maar hoef hem dus nu niet meer te doen :P

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 21:12

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Geen fix voor de mensen die al dagen in het donker spelen helaas....

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:56

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Weet niet of deze vid hier al een keer gepost is? Ik vind het schokkend hoe groot het verschil is als je deze twee games vergelijkt, hieruit haal je toch dat ze lui zijn geworden in het uitbrengen van Games ( niet alleen Ubisoft ). Had het er gister na het zien van dit filmpje nog over met een maat van me die het ook al aangaf, het lijkt wel alsof er een paar jaar geleden meer tijd in games werd gestoken om details uit te werken.

Als je in dat filmpje ook ziet dat er een RPG afgeschoten word , FC2 komt die terug of neer & in FC5 is die gewoon plotseling weg? Zo zijn er zoveel meer voorbeelden waar ik met verbazing naar zat te kijken, graag hoor ik jullie mening.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
zie nog geen fix voor specifieke bugs, bijvoorbeeld de eerder door mij genoemde bug met de silo's

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AntiChrist7
G_Dragon schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 11:54:
Zo zijn er zoveel meer voorbeelden waar ik met verbazing naar zat te kijken, graag hoor ik jullie mening.
hoogst selectieve nostalgie, waar zogezegd vroeger alles perfect was. Bedenk je dat vroeger games in de woestijn werden begraven als ze slecht waren, en dat ze eigenlijk nooit goedkoper geweest zijn dan nu.

Niet alle games moeten meesterwerken zijn, voor de meesten draait het om fun hebben, en daar doet Far Cry zijn job altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
G_Dragon schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 11:54:
[video]

Weet niet of deze vid hier al een keer gepost is? Ik vind het schokkend hoe groot het verschil is als je deze twee games vergelijkt, hieruit haal je toch dat ze lui zijn geworden in het uitbrengen van Games ( niet alleen Ubisoft ). Had het er gister na het zien van dit filmpje nog over met een maat van me die het ook al aangaf, het lijkt wel alsof er een paar jaar geleden meer tijd in games werd gestoken om details uit te werken.

Als je in dat filmpje ook ziet dat er een RPG afgeschoten word , FC2 komt die terug of neer & in FC5 is die gewoon plotseling weg? Zo zijn er zoveel meer voorbeelden waar ik met verbazing naar zat te kijken, graag hoor ik jullie mening.
Deze is afgelopen woensdag nog gepost. Mijn reactie daar op:
PilatuS schreef op woensdag 4 april 2018 @ 17:03:
[...]

Hoewel ik het een goed filmpje vind is het ook niet helemaal eerlijk. Ze laten alle goede punten van FC2 zien en alle negatieve punten van FC5. Hoewel ik FC2 toen zeker een leuk spel vond zaten er ook heel veel dingen in die enorm slecht waren. Bijvoorbeeld dat vijanden bij ieder kruispunt constant opnieuw spawnden, daar werd je soms helemaal gek van. Ook dat wapens kapot gingen was enorm irritant. Verder heeft FC2 wel duidellijk meer details er in zitten dan FC5, maar om nou te zeggen dat het spel in zijn geheel beter was ? Ik vind van niet. Leuk dat de omgeving per tak kapot kan, maar als je het spel speelt en lol wil hebben boeit dat niets. Ik heb liever dat ze aandacht aan andere dingen besteden.
Jammer dat zulke details er niet meer inzitten, maar ik zie dus liever aandacht aan andere dingen besteed worden. Heb wel eens gezien dat het maken van een reload aninimatie 1 week werk kan zijn. Er gaat belachelijk veel tijd in zulke dingen zitten. Zeker bij FC2 hadden ze die tijd beter aan andere dingen kunnen besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

PilatuS schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 12:20:
[...]

Deze is afgelopen woensdag nog gepost. Mijn reactie daar op:

[...]

Jammer dat zulke details er niet meer inzitten, maar ik zie dus liever aandacht aan andere dingen besteed worden. Heb wel eens gezien dat het maken van een reload aninimatie 1 week werk kan zijn. Er gaat belachelijk veel tijd in zulke dingen zitten. Zeker bij FC2 hadden ze die tijd beter aan andere dingen kunnen besteden.
Oh sorry dan is het een dubbelpost, top dat je het even laat weten.
Ja precies want zulke details maken de game toch een stuk leuker en realistischer, ik zie zelf liever dat ze in beide dingen alle tijd steken en dan een game maar 6 maand later uitbrengen.
Dat is alleen meer een persoonlijke voorkeur dan een oordeel,

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:48
helemaal mee eens. Al had FC2 veel grotere problemen en was iedereen na launch wel met andere dingen bezig, zoals de constante outposts ellende.

Alsnog maken dit soort details voor mijn persoonlijke ervaring een heel groot verschil. leuk dat je alles grafisch heel mooi kan maken. Wat maakt dat uit als de wereld aanvoelt als een schilderij waarin niks leeft en reageert zoals je verwacht dat het zou reageren.

Natuurlijk moet de basis gameplay, het verhaal etc als prio 1 goed uitgewerkt zijn. De volgende stap is dan in mijn mening zeker in een open world game als farcry om de speelwereld leefbaar te maken.

( ipv al je tijd te stoppen in companions en dieren die je kan temmen etc, ben ik de enige die dat nog nooit heeft gebruikt in welke game dan ook ? Ik speel alles altijd compleet solo, dan voelt het alsof ik het echt zelf speel, ipv vauit een bosje een leeuw aansturen... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Skybullet schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 12:36:
helemaal mee eens. Al had FC2 veel grotere problemen en was iedereen na launch wel met andere dingen bezig, zoals de constante outposts ellende.

Alsnog maken dit soort details voor mijn persoonlijke ervaring een heel groot verschil. leuk dat je alles grafisch heel mooi kan maken. Wat maakt dat uit als de wereld aanvoelt als een schilderij waarin niks leeft en reageert zoals je verwacht dat het zou reageren.

Natuurlijk moet de basis gameplay, het verhaal etc als prio 1 goed uitgewerkt zijn. De volgende stap is dan in mijn mening zeker in een open world game als farcry om de speelwereld leefbaar te maken.

( ipv al je tijd te stoppen in companions en dieren die je kan temmen etc, ben ik de enige die dat nog nooit heeft gebruikt in welke game dan ook ? Ik speel alles altijd compleet solo, dan voelt het alsof ik het echt zelf speel, ipv vauit een bosje een leeuw aansturen... )
Ik vond FC2 helemaal niet zo irritant of slecht zoals je hierboven beschrijft, heb de game nu al 5 keer 100% uitgespeeld en ben met de 6e keer bezig. Vind dat story mode de eerste prioriteit moet hebben en daarnaast gameplay en dan pas online, maar dat is ook niet meer de volgorde van tegenwoordig.

Zoals ik al eerder zei ik heb persoonlijk het gevoel dat ze te weinig de tijd voor games nemen en dat het eerder veel meer gebeurde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Nu online
Blaat schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 11:52:
[...]

Geen fix voor de mensen die al dagen in het donker spelen helaas....
Ik had daar ook last van (1,5 dag), maar ineens werd het toch weer licht. Zijn er mensen die echt al dagenlang in het donker spelen?

Ik vermaak me in ieder geval prima met de game. Ja er zitten best wat bugs in, maar om veel van die bugs kan ik wel lachen en verzieken de gameplay niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Heerlijke game, het einde is.. O_o (afhangend van welke je neemt), en ik ga nu rustig alle outposts en alles doen. Enige wat mag afsterven zijn die stunt challenges van die memorials :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Laatst online: 06-09 09:57
Martijn1990 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 13:08:
[...]

Ik had daar ook last van (1,5 dag), maar ineens werd het toch weer licht. Zijn er mensen die echt al dagenlang in het donker spelen?

Ik vermaak me in ieder geval prima met de game. Ja er zitten best wat bugs in, maar om veel van die bugs kan ik wel lachen en verzieken de gameplay niet echt.
Ik heb daar idd. meerdere dagen last van gehad, na de Prairie Oyster Harvest missie zit ik nu in een permanente ochtend stand. :F

Verder vermaak ik me ook prima met de game, maar het doet wel een beetje afbreuk aan de immersie.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Ik heb meerdere uren gespeeld met dat spannend muziekje als ze je aan het zoeken zijn, ook al was ik niks aan het doen. Simpele reboot om het te fixen, had ik toch wel sneller kunnen doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12-09 14:21
Als ik alle outpost reset, moet ik dan ook weer de bosses verslaan? Geen zin om weer de forcerende missies te doen! Maar wel de outposts !

Ben nog niet zover hoor maar ben wel benieuwd voor als ik alles klaar heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
had gisteren ene update. Merkte wel dat de drawdistance opeens anders was leek het wel. Vliegen met een helicopter zag er opeens anders uit dan voorheen. Bomen kregen ineens meer popup.

Als het maar niet hetzelfde gaat gebeuren als bij assassins creed origins. Daar werd bij elke update de game minder in performance :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
Paulus07 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 16:17:
had gisteren ene update. Merkte wel dat de drawdistance opeens anders was leek het wel. Vliegen met een helicopter zag er opeens anders uit dan voorheen. Bomen kregen ineens meer popup.

Als het maar niet hetzelfde gaat gebeuren als bij assassins creed origins. Daar werd bij elke update de game minder in performance :S
Dat klinkt een beetje eng, ik heb zelf nog niet gespeeld sinds de update, maar zal vanavond eens vergelijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

endechaos schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:33:
Als ik alle outpost reset, moet ik dan ook weer de bosses verslaan? Geen zin om weer de forcerende missies te doen! Maar wel de outposts !

Ben nog niet zover hoor maar ben wel benieuwd voor als ik alles klaar heb.
Nee bosses blijven verslagen. Als je de game hebt uitgespeeld snap je wel waarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Eigenlijk wel jammer dat er geen optie is om het taggen van vijanden uit te zetten. Aangezien het spel vaak te makkelijk is zou dit wel fijn zijn. Zodra een vijand getagged is zie je deze als rood door alles heen. Dat maakt het neerschieten van ze te makkelijk. Ook al zie je ze eigenlijk niet door de planten heen kan je ze nog met een headshot neerschieten ook al zijn ze 50 meter verder op. Verder zou het misschien wel handig zijn als vijanden sterker zouden zijn en beter zouden schieten als het er minder zijn. De sterkte als ze met 10 man zijn vind ik prima, maar als het er 2 of 3 zijn is het te makkelijk. Nu weer wat meer te hebben gespeelt is het echt te makkelijk. Kom je 2 vijanden tegen is het met ieder wapen even kort 2 headshots en klaar. Zelfs als ze gaan schieten zijn de eerste schoten vaak mis. Niet dat ik het spel niet leuk vind, maar dit is wel iets wat beter zou kunnen. Puur het taggen uitzetten zou al fijn kunnen zijn. Dat maakt het iets moeilijker en mogelijk word je dan eens verrast door spontaan een vijand tegen te komen die je had gemist. (Zelfde verhaal met vijanden die al ruim van te voren als rode driehoek op de radar te zien zijn en als rood icoon als je ze wel kan zien)

[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 07-04-2018 02:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Details van de aankomende patch zijn bekend ...
Stability & Performance
Fixed low occurrence crashes and walkthrough breaks

Additional quality bug fixes
Fixed low occurrence save corruption

Companion, Enemy, & Animal AI
Fixed low repro AI issues

Design & Mission Progression
Fixed issues preventing silver bar purchase
Fixed minor bugs

Gameplay & UI
Fixed minor bugs

Coop and Online
Improved coop connectivity
Fixed low occurrence COOP specific walkthrough breaks
Fixed voice communication issue where players could be permanently muted
Hurk was blowing up the client player when in a helicopter, fixed that

Far Cry Arcade
Improved map download efficiency
Fixed various Arcade gameplay issues
Fixed issue where map textures would be extremely low
Improved PVP matchmaking
Fixed lobby loadout selection and map selection issues

Map Editor
Fixed issue with Arcade Editor crashes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Kan ik de game ook ergens opslaan zodat ik meerdere eindes kan spelen? Normaal kan je de game saven als X, maar ik save hem hier alleen zonder naam te geven. Of moet ik daarvoor mn safe file voor het einde 'illegaal' kopiëren en weer terugzetten als ik eenmaal klaar ben met het ene einde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brogala schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 01:18:
Kan ik de game ook ergens opslaan zodat ik meerdere eindes kan spelen? Normaal kan je de game saven als X, maar ik save hem hier alleen zonder naam te geven. Of moet ik daarvoor mn safe file voor het einde 'illegaal' kopiëren en weer terugzetten als ik eenmaal klaar ben met het ene einde?
Dat is inderdaad de enige mogelijkheid. En niks illegaals aan hoor; gewoon ff je save in de cloud zetten en later weer terugzetten. Of je kijkt even de verschillende eindes op YT ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
-SaveMe- schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 09:10:
[...]

Dat is inderdaad de enige mogelijkheid. En niks illegaals aan hoor; gewoon ff je save in de cloud zetten en later weer terugzetten. Of je kijkt even de verschillende eindes op YT ....
Haha ja snap ik. Maar ik neem aan dat het niet de bedoeling is van Ubisoft dat je al te veel met je safe files gaat kloten, gezien je niet verschillende saves kan hebben van 1 game (of iig niet kan laden).

Moet zeggen dat ik wel benieuwd ben naar het einde, nadat zoveel mensen het een slecht einde vinden :P

Waar ik me overigens wel aan stoor is het verhaal tot nu toe, als er een hunting party achter je aan krijgt krijg je vaak een verhaal dat impliceert dat de Edens Gate leiders misschien helemaal niet zo slecht zijn, dat ze misschien mensen helpen. Maar dan zie je weer wel gekruizigde mensen bij elke outpost, bij hun bunkers. Ze doen zoveel gruwelijke dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik heb het spel tot dusver gespeeld, maar ik heb hem actuut uitgezet bij het einde.
maar die laatste missie slaat dus echt nergens op, waarom ze dat op die manier erin gezet hebben dat snap ik niet. Heb de missie 3 keer geprobeerd maarja daarna het spel gewoon uitgezet. Wat een aanfluiting is dat zeg damn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Uthog schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 20:20:
Ik heb het spel tot dusver gespeeld, maar ik heb hem actuut uitgezet bij het einde.
maar die laatste missie slaat dus echt nergens op, waarom ze dat op die manier erin gezet hebben dat snap ik niet. Heb de missie 3 keer geprobeerd maarja daarna het spel gewoon uitgezet. Wat een aanfluiting is dat zeg damn
spoiler:
Ik heb de eindbaas in 2x gedaan op hard, vond het alles behalve moeilijk :P het slaat vooral een beetje nergens op en gameplay-wise past het niet... heel jammer.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002

Notna

Where are you?®

Dus, Holland Valley compleet gecleared op 3 missies na. 2 daarvan zijn de collectibles (en komen dus later), wat missie 3 is? Geen idee (ja dat bord heb ik al gedaan)

Beetje vervelend; ik moest die stad nog bevrijden, maar had toen al John Seed op mijn dak. En als je hem verslagen hebt, is die stad ook automatisch bevrijd. Geen idee of dit ook als missie meetelt (denk het niet) maar dat zou wel de missende missie kunnen verklaren.

Nu naar het noorden oOo. 11 uur op de teller :Y

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Notna schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 20:34:
Geen idee of dit ook als missoe meetelt (denk het niet) maar dat zou wel de missende missie kunnen verklaren.
Denk eigenlijk van wel. In het begin krijg je 3 missie's waar dat er 1tje van is. Helemaal in het begin van het spel is het dus al een missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jbk23
Dus, Holland Valley compleet gecleared op 3 missies na. 2 daarvan zijn de collectibles (en komen dus later), wat missie 3 is? Geen idee (ja dat bord heb ik al gedaan)

Beetje vervelend; ik moest die stad nog bevrijden, maar had toen al John Seed op mijn dak. En als je hem verslagen hebt, is die stad ook automatisch bevrijd. Geen idee of dit ook als missoe meetelt (denk het niet) maar dat zou wel de missende missie kunnen verklaren.

Ik had exact hetzelfde, missie met john voor ik de stad bevrijd had.
Of die nu automatisch op "mission completed" word gezet weet ik niet, maar ik heb inmiddels 41/41 completed. (dacht dat het er 41 waren)
Mogelijk een bug met een andere missie, of je hebt er toch één gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beetje vervelend; ik moest die stad nog bevrijden, maar had toen al John Seed op mijn dak. En als je hem verslagen hebt, is die stad ook automatisch bevrijd. Geen idee of dit ook als missoe meetelt (denk het niet) maar dat zou wel de missende missie kunnen verklaren.

ik heb hetzelfde. Nog 3 missions (van de 52) open staan. Eentje is een clutch Nixon met planes, maar die andere twee ?? Geen idee, heb niks meer op mijn map. Ben maar naar een nieuw gebied gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Ik ben niet mee. De bossmissie wordt automatisch geforceerd als je de meter opvult, en dan kan je de missies in het gebied niet meer doen?

Want wil graag alles doen, maar wil ook wel eens dat vierde wapenslot ontgrendelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
AntiChrist7 schreef op zondag 8 april 2018 @ 01:17:
Ik ben niet mee. De bossmissie wordt automatisch geforceerd als je de meter opvult, en dan kan je de missies in het gebied niet meer doen?

Want wil graag alles doen, maar wil ook wel eens dat vierde wapenslot ontgrendelen...
Je kan nog gewoon missies in het gebied doen nadat je de boss hebt verslagen hoor ;)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Net iets raars meegemaakt... :P

Ik was op zoek naar de laatste Cheeseburger Figurine en in dat huis stonden plots al mijn Guns for hire en andere die ik ooit heb gebruikt, op de dieren na. En die begonnen allemaal te vloeken en schieten en al snel werd het een oorlog in dat huis, na ze allemaal te hebben neergeknald waren ze ook niet beschikbaar... was dat bewust?! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:35

SomerenV

It's something!

Ik heb deze week wat gespeeld met de Far Cry Arcade Editor. Héél vet en best veel mogelijkheden :) Mocht je m'n map willen spelen (solo of duo) dan moet je even zoeken op SomerenV (zoeken op creator). Ben benieuwd wat jullie er van vinden 8)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jbk23
V3g3ta schreef op zondag 8 april 2018 @ 02:50:

Ik was op zoek naar de laatste Cheeseburger Figurine en in dat huis stonden plots al mijn Guns for hire en andere die ik ooit heb gebruikt, op de dieren na. En die begonnen allemaal te vloeken en schieten en al snel werd het een oorlog in dat huis, na ze allemaal te hebben neergeknald waren ze ook niet beschikbaar... was dat bewust?! :/
ik heb begrepen dat je je guns for hire die je niet gebruikt op dat moment, kunt aantreffen bij een of andere pizza tent.

Daarnaast uit eigen ervaring, soms zien npc's jou opeens als vijand. (vermoedelijk een bug)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

PilatuS schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 23:10:
Eigenlijk wel jammer dat er geen optie is om het taggen van vijanden uit te zetten. Aangezien het spel vaak te makkelijk is zou dit wel fijn zijn. Zodra een vijand getagged is zie je deze als rood door alles heen. Dat maakt het neerschieten van ze te makkelijk. Ook al zie je ze eigenlijk niet door de planten heen kan je ze nog met een headshot neerschieten ook al zijn ze 50 meter verder op. Verder zou het misschien wel handig zijn als vijanden sterker zouden zijn en beter zouden schieten als het er minder zijn. De sterkte als ze met 10 man zijn vind ik prima, maar als het er 2 of 3 zijn is het te makkelijk. Nu weer wat meer te hebben gespeelt is het echt te makkelijk. Kom je 2 vijanden tegen is het met ieder wapen even kort 2 headshots en klaar. Zelfs als ze gaan schieten zijn de eerste schoten vaak mis. Niet dat ik het spel niet leuk vind, maar dit is wel iets wat beter zou kunnen. Puur het taggen uitzetten zou al fijn kunnen zijn. Dat maakt het iets moeilijker en mogelijk word je dan eens verrast door spontaan een vijand tegen te komen die je had gemist. (Zelfde verhaal met vijanden die al ruim van te voren als rode driehoek op de radar te zien zijn en als rood icoon als je ze wel kan zien)
In de opties kun je het taggen van vijanden door jezelf iig gewoon uitzetten. Staat een optie ‘tag enemies when aiming’ oid.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
V3g3ta schreef op zondag 8 april 2018 @ 02:50:

Hadden ze ook dat groene bliss wolkje toevallig? Want er is een missie aan het eind waarin dat gebeurt (maar je kan ze dan reviven en dan worden ze weer normaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

GekkePrutser schreef op zondag 8 april 2018 @ 15:22:
[...]

Hadden ze ook dat groene bliss wolkje toevallig? Want er is een missie aan het eind waarin dat gebeurt (maar je kan ze dan reviven en dan worden ze weer normaal)
Nee, dit was ver na de eindmissie. Zal wel een bug zijn.. wel grappig om ze allemaal te zien bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Richh schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 20:25:
[...]

spoiler:
Ik heb de eindbaas in 2x gedaan op hard, vond het alles behalve moeilijk :P het slaat vooral een beetje nergens op en gameplay-wise past het niet... heel jammer.
Eindbaas is wel leuk om te spelen.
spoiler:
alleen dat the father blijft leven is vaag. Gevoel dat het verhaal niet af is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:03

Trouble

Everything is awesome

Het is continue nacht bij mij :( begint irritant te worden. Een missie (Tasty Festy oid) zou het misschien eventueel kunnen verhelpen, of een co-op game ingaan en weer uitgaan. Beide vanavond maar eens testen.

Ik vermaak me kostelijk met deze game, maar die bugs en de crashes (die ik nog steeds heb) doen echt afbreuk aan de ervaring -O-

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Pagina: 1 ... 11 ... 17 Laatste