[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 204 Laatste
Acties:
  • 580.547 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

JustSys schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 01:42:
ik moet eens iemand hier een te pakken krijgen die mij es een snelcursus van 20min kan geven.. in ruil voor BTC of ETH :D
Hier een gratis snelcursus, btc drop naar 5500 dollar, van daaruit mogelijk nog lager naar 3800 dollar.
ETH up naar 2000 dollar, van daaruit mogelijk hoger.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 22:02

Malarky

Wils voor wat ieder

gabn88 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 05:40:
Dankzij @Malarky werd deze saaie nacht toch nog spannend :p wat een anti-climax!
Mijn alarm ging niet af. Zijn we nog geen 8k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:34
NotSoSteady schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 00:26:
Net voor 10.000 euro aan BCC gekocht, ik geloof nog steeds in het project.
Ben je mooi te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Ik lees vaak dat BTC veel hogere volumes nodig heeft om bullish te worden of een bepaalde resistance te doorbreken. Weet er iemand wat goede volumes zijn? Gisteren was het volume op Bitfinex bijvoorbeeld 423 miljoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Deef_K schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 06:56:
Weinig gebeurd inderdaad. Als dit zo doorzet dan zitten we op chinees nieuwjaar net over de 9k en dan kunnen we pas weer vooruit kijken.
Vergeet het aflopen van de futures niet morgen. Kan ook een reden zijn dat de markt voorzichtig reageert.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Wat we nu op btc/usdt zien kan een head and shoulders zijn. Topje hoofd op 9000. Linkerschouder van 8500-8800. Nu de rechter schouder tot 8800, als we daar onderuit gaan kunnen we de 8k gaan testen opnieuw.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Malarky schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 08:15:
Wat we nu op btc/usdt zien kan een head and shoulders zijn. Topje hoofd op 9000. Linkerschouder van 8500-8800. Nu de rechter schouder tot 8800, als we daar onderuit gaan kunnen we de 8k gaan testen opnieuw.
Het lijkt wel alsof mensen hier praten over dat BTC een levend wezen is omdat ze zogenaamd kunnen voorspellen. Het lachwekkende is dat ze allemaal een mogelijke scenario geven van dit en dat is mogelijk. Met andere woorden heb je helemaal niets aan de grafieken. Tradingview staat er vol mee en ze spreken elkaar allemaal tegen. Volgens sommigen hadden we al de 3K bereikt van BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally228
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-10-2021
NotSoSteady schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 00:26:
Net voor 10.000 euro aan BCC gekocht, ik geloof nog steeds in het project.
hij heeft op van alles een parodie maar is wel leuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adnanos
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 08:34:
[...]

Het lijkt wel alsof mensen hier praten over dat BTC een levend wezen is omdat ze zogenaamd kunnen voorspellen. Het lachwekkende is dat ze allemaal een mogelijke scenario geven van dit en dat is mogelijk. Met andere woorden heb je helemaal niets aan de grafieken. Tradingview staat er vol mee en ze spreken elkaar allemaal tegen. Volgens sommigen hadden we al de 3K bereikt van BTC.
Mee eens. Ik zou vooral kijken naar de laatste berichten: die zijn positief. Vandaar dat de terugval gestopt is en we rustig omhoog gaan. Echter merk je dat er veel mensen zijn die tussen 8.7k en 9.1k hun BTC kwijt willen. Als we deze resistance doorbreken, kunnen we door naar de volgende (rond de 10k waarschijnlijk).
Zonder nog wat positief nieuws zou dit wel nog even kunnen duren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Malarky schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 08:15:
Gisterenavond zei je al dat we naar beneden zouden gaan. Als je het blijft roepen krijg je vroeg of laat eens gelijk. Of dat nu bewijs is voor een voorspellende gave? :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-10 22:03

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Als het wat rustiger is in de markt dan vind ik het wel leuk om wat kaartjes en statistieken door te spitten. Dan kom je soms echt bizarre dingen tegen, zoals dit juweeltje:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bpSRbPvwRpIUU38J9qoR1iH9/full.png

Een increase van 80.000% op dezelfde candle. Fat fingers en prijsmanipulatie inéén, zoiets. Iemand is destijds in 1 flash in ieder geval een aardig stukje rijker geworden :D

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:25
Zou je dit eens kunnen uitleggen (heel kort)?
Is dat nou wat ze een sell wall noemen? En waardoor wordt iemand heel rijk? Hoe werkt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
AtlAntA schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 07:05:
Volume btc/EUR op gdax is wel erg laag trouwens. Mocht je daar de whale uit willen hangen dan heb je aan 2btc wel genoeg?
Kijk dan even bij LTC, daar staat een buywall van 2283LTC :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-10 09:39

Ryan1981

Je ne sais pas

Het lijkt allemaal een beetje te convergeren naar rond de 8500. Ben benieuwd naar wat daarna gebeurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

FaceDown schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 08:39:
[...]

Gisterenavond zei je al dat we naar beneden zouden gaan. Als je het blijft roepen krijg je vroeg of laat eens gelijk. Of dat nu bewijs is voor een voorspellende gave? :)
Nou dat gingen we toch? Tot nu toe was niet onwaar dat 9k een kritiekpunt was wat 2x getest werd.

TA zijn niets meer dan markt emotie en reacties van proffesionele beleggers, die zelfs hun bots op TA afstemmen.

Je kunt op een willekeurig moment kopen als iemand op GoT roept “we gaan omhoog” of je probeert er nog enige logica aan te geven.

Op lange termijn ben ik ervan overtuigd dat beetje marketindicatoren kijken beter is dan instappen als je toevallig je conputer aanzwengelt.
[...]

Het lijkt wel alsof mensen hier praten over dat BTC een levend wezen is omdat ze zogenaamd kunnen voorspellen. Het lachwekkende is dat ze allemaal een mogelijke scenario geven van dit en dat is mogelijk. Met andere woorden heb je helemaal niets aan de grafieken.
Head and shoulders is net zo standaard term als volume, MACD en RSI.

Verjaardagreacties als “ja, ze zeiden op FB ook dat we naar 3000 gingen, dus je hebt niets aan marketanalyse” hebben we ook niets aan.

Nog maar een keer dan: TA dient er toe om betere (niet de beste) beslissingen te nemen dan op totaal random momenten in en uit te stappen.

Het feit dat iemand roept “ik heb alle marketindicators bekeken en we gaan naar 10$ met de BTC”, maakt daarmee niet gelijk alle marketindicators onzin.

[ Voor 37% gewijzigd door Malarky op 13-02-2018 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

ggj87 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 08:48:
[...]

Kijk dan even bij LTC, daar staat een buywall van 2283LTC :X
Wss echt n stomme vraag hoor, maar aangezien ik er nog niet zolang inzit en t principe echt nog door moet krijgen. Wat bedoel je hiermee? Gaat t dan omhoog, of juist niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Laatst online: 01-10 22:03

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Jasikevicius3 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 08:46:
Zou je dit eens kunnen uitleggen (heel kort)?
Is dat nou wat ze een sell wall noemen? En waardoor wordt iemand heel rijk? Hoe werkt dit?
Wel, aannemende dat je op mijn post reageerde, fat fingers houdt in dat iemand domweg een verkeerd bedrag ingeeft door bijvoorbeeld de komma verkeerd te plaatsen of een nul te vergeten. Dan kan je order dus een enorm uiterste op de sell/buy-candle van dat moment vormen. Binance vangt dit echter af door een waarschuwing bij extreme verschillen te geven. 'Are you sure you want to sell at this price?' en zo. Lijkt me dus onwaarschijnlijk.

Wat ik ook heb gezien zijn zogenaamde flash-pumps/dumps. Dan worden er orders van +100% gegeven die dan onmiddellijk (dus niet geleidelijk) weer ongedaan gemaakt worden. Als je hiervan geen voorkennis hebt dan kun je hier eigenlijk nooit snel genoeg op anticiperen.

Interessant is het wel om te zien.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Goh schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 08:52:
[...]

Wss echt n stomme vraag hoor, maar aangezien ik er nog niet zolang inzit en t principe echt nog door moet krijgen. Wat bedoel je hiermee? Gaat t dan omhoog, of juist niet?
Ik heb hier ook niet zoveel verstand van hoor. Maar normaal gesproken is zo'n wall nep en bedoeld om de prijs naar beneden proberen te trekken. Mocht die order toch verkocht worden dan zou de prijs wel eens omhoog kunnen gaan. Ik neem toch aan dat niemand zoveel geld investeerd om de prijs daarna te zien zakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goh

Goh

ggj87 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 08:56:
[...]

Ik heb hier ook niet zoveel verstand van hoor. Maar normaal gesproken is zo'n wall nep en bedoeld om de prijs naar beneden proberen te trekken. Mocht die order toch verkocht worden dan zou de prijs wel eens omhoog kunnen gaan. Ik neem toch aan dat niemand zoveel geld investeerd om de prijs daarna te zien zakken?
Thnx, weer iets wijzer geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
[...]
Het lijkt wel alsof mensen hier praten over dat BTC een levend wezen is omdat ze zogenaamd kunnen voorspellen.
De zwaartekracht is ook geen levend wezen en toch kan ik wonderwel voorspellen dat je je nek breekt als je van een appartementsgebouw 'wandelt' 8)7

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Ik ben me (nog steeds) aan het inlezen in TA en die hoofd & schouders zijn nog niet helemaal duidelijk. Ik weet dat het 3 pieken zijn (2 kleinere, in het midden een grotere) en dat het een indicator kan zijn voor een omkeer als het volume meedaalt.

Die huidige H&S kan dus een teken zijn dat we weer een dalende trend gaan inzetten? Of ben ik mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:35
FaceDown schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 08:14:
[...]

Vergeet het aflopen van de futures niet morgen. Kan ook een reden zijn dat de markt voorzichtig reageert.
Futures leken de afgelopen paar keer weinig tot geen invloed gehad te hebben, lijkt me sterk dat dat deze keer wel een rol speelt. Chinees nieuwjaar is vrijdag, we zullen zien of dat inderdaad invloed heeft, maar misschien dat mensen wel gewoon crypto-moe zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
anboni schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:14:
[...]

Futures leken de afgelopen paar keer weinig tot geen invloed gehad te hebben, lijkt me sterk dat dat deze keer wel een rol speelt. Chinees nieuwjaar is vrijdag, we zullen zien of dat inderdaad invloed heeft, maar misschien dat mensen wel gewoon crypto-moe zijn.
Waarom zouden ze opeens crypto-moe zijn, als het in december nog zo'n vaart liep? Momenteel lijkt mij gewoon een consolidatiefase. Kan nog wat lager, kan ook wat hoger. Een enorme crash zie ik eerlijk gezegd niet (meer) gebeuren.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downsize
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-10 23:32
Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2018 @ 23:06:
[...]

Naar aanleiding van je bericht even naar FSN gekeken. Je bent op de hoogte dat er een serieuze groep mensen denkt dat het een scam is? https://steemit.com/crypt...etective-story-of-one-ico
Ik kijk er nog even beter naar maar wou het even melden:)
Ja, dat artikel ken ik. Wat ze o.a. over het hoofd zien is dat registrar data niet altijd up to date is. Als je direct op andere manieren de ip info bekijkt dan kon je zien dat het idd. op naam van BitSE was gezet, en de site heeft even gedraaid op alibaba hosted servers. Maar mega veel FUD verspreidt, vooraf....

Dat was wel opvallend... doelbewust... vooral niet hypen, zodat er zo min mogelijk mensen inschrijven. Dat is nu totaal omgeslagen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:35
TomTorquay schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:16:
[...]
Waarom zouden ze opeens crypto-moe zijn, als het in december nog zo'n vaart liep? Momenteel lijkt mij gewoon een consolidatiefase. Kan nog wat lager, kan ook wat hoger. Een enorme crash zie ik eerlijk gezegd niet (meer) gebeuren.
Juist omdat het in december zo'n vaart liep ;) Maar goed, uiteindelijk is het allemaal maar koffiedik kijken, zoeken naar een verklaring voor iets waar misschien wel domweg geen verklaring voor is.

Over de hele TA discussie:
https://www.fscomeau.com/why-technical-analysis-is-bullshit/
https://www.fscomeau.com/...is-gods-gift-to-humanity/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Ik heb een betrouwbare voorspelling voor vandaag:

Alles zakt in en we krijgen nogmaals een perfecte kans om in te stappen. Waarom weet ik dat? Omdat ik net wat heb gekocht en alles in het rood duikt. Wie immer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Laatst online: 19:32
ggj87 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:23:

Alles zakt in en we krijgen nogmaals een perfecte kans om in te stappen. Waarom weet ik dat? Omdat ik net wat heb gekocht en alles in het rood duikt. Wie immer ;(
Nee hoor, komt goed :7 Vandaag gaan we to the moon! *O*

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:29
ggj87 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:23:

Ik heb gistermorgen op het hoogste punt van de dag ingekocht en vanmorgen om dezelfde tijd zitten we een klein beetje lager dan dat. Is totaal geen troost voor je maar dan weet je in ieder geval dat je niet de enigste bent.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Hmm die order van 1000LTC wordt nu verkocht. Ben benieuwd. Of is die persoon toevallig net even koffie halen en komt hij dadelijk terug en denkt 'ie "Neeee, knt, knt, k t!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Tja alles flikkert nu wel snel naar beneden op gdax. Zou @Malarky toch gelijk krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:30

Qwerty-273

Meukposter

Heeft iemand al eens gekeken naar Phoneum? https://phoneum.io/
Een crypto die gericht is op smartphones en tablets met iOS of Android.
Het ontwikkelteam geeft niet aan op hun website welk uniek probleem deze coin probeert op te lossen. En het lijkt zich dan ook te richten op het bieden van een "mining experience" op je telefoon. Maar zoals met alles in crypto, wat gaat de prijs doen? :+

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Qwerty-273 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:30:
Heeft iemand al eens gekeken naar Phoneum? https://phoneum.io/
Een crypto die gericht is op smartphones en tablets met iOS of Android.
Het ontwikkelteam geeft niet aan op hun website welk uniek probleem deze coin probeert op te lossen. En het lijkt zich dan ook te richten op het bieden van een "mining experience" op je telefoon. Maar zoals met alles in crypto, wat gaat de prijs doen? :+
Minen op je telefoon kan al met minergate. Diverse algorithms dus wat dat betreft niks nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ggj87 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:26:
Hmm die order van 1000LTC wordt nu verkocht. Ben benieuwd. Of is die persoon toevallig net even koffie halen en komt hij dadelijk terug en denkt 'ie "Neeee, knt, knt, k t!"
Of.. die persoon is nu aan het nadenken over de kleur van z'n nieuwe auto :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:34
AtlAntA schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:30:
Tja alles flikkert nu wel snel naar beneden op gdax. Zou @Malarky toch gelijk krijgen?
Ik inloggen om vervolgens te zien dat we net 1-2% lager staan dan vannacht :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Luuk schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:34:
[...]

Of.. die persoon is nu aan het nadenken over de kleur van z'n nieuwe auto :+
Oh wacht, zo bedoelde ik het niet. Er stond een buyorder van 1000LTC en die ging er doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ypuh schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:35:
[...]

Ik inloggen om vervolgens te zien dat we net 1-2% lager staan dan vannacht :/.
Ja sorry had de grafiek op 1 uur staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 15-10 21:55
|:( 8)7

[ Voor 114% gewijzigd door Dhr. Satoshi op 13-02-2018 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goh

Goh

AtlAntA schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:30:
Het zakt nu wel heel snel idd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Mijn excuses, ik had niet moeten kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Wat een paniek weer, we zijn gister harder omhoog gegaan dan dat we nu omlaag gaan.

Slux wandelt weer naar zijn zolderkamertje om straks wat te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goh

Goh

Slux schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:52:
Wat een paniek weer, we zijn gister harder omhoog gegaan dan dat we nu omlaag gaan.

Slux wandelt weer naar zijn zolderkamertje om straks wat te kopen :P
Ik zou nog ff wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 12:43
Slux schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:52:

Slux wandelt weer naar zijn zolderkamertje om wat te kopen :P
Wat hij zei :+ .

Dit is vrij normaal voor de koers, vooral wanneer je bedenkt dat we een paar dagen geleden nog rond de 6500/7000 range zaten. Dit is alleen maar positief, een ongezonde groei zoals in december/begin januari zorgt alleen maar voor een nog hardere klap naar beneden wanneer hij over zijn hoogtepunt is. :)

http://www.discogs.com/user/Soundman12/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie rode coins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
We gaan echt niet naar beneden. Er is gewoon heel veel moeite om de grens van 8.8 - 9k te doorbreken. Als dat niet lukt zakken we naar 8.5k telkens en proberen we opnieuw. De traders weten dit en proifiteren hier ook van (verkopen rond 8.8k en kopen terug tussen 8.4 en 8.5k).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-10 14:52

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goh

Goh

Ik heb een vraag, waar kan ik beter inkopen, via Bitonic of Kraken, of...? Ik koop nu via Litebit in die hele hoge fees rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-10 15:47

KoudeAardbei

Moderator

Goh schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:04:
Ik heb een vraag, waar kan ik beter inkopen, via Bitonic of Kraken, of...? Ik koop nu via Litebit in die hele hoge fees rekenen.
Bitonic rekent een forse fee, kraken 0,xx%. Dus kraken is goedkoper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben we hier geen CryptoWarenBuffet die ons advies kan geven :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adnanos
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:11:
hebben we hier geen CryptoWarenBuffet die ons advies kan geven :D
https://imgur.com/02Bxkye

Buy Bitconnect. Great team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-10 20:36
Goh schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:04:
Volgens mij is deze (powercoaster in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3") methode nog steeds het voordeligst. Zeker nu Binance 70% korting geeft op de fees en GDAX is nog steeds gratis zolang je geen market order doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
powercoaster schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:13:
[...]

Volgens mij is deze (powercoaster in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3") methode nog steeds het voordeligst. Zeker nu Binance 70% korting geeft op de fees en GDAX is nog steeds gratis zolang je geen market order doet.
Kak dat market orders wel een fee hebben op gdax had ik niet in de gaten. Heeft me net 6 centen gekost. Bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-10 21:24
Hmm hmm no no no.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
AtlAntA schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:16:
[...]

Kak dat market orders wel een fee hebben op gdax had ik niet in de gaten. Heeft me net 6 centen gekost. Bedankt voor de info.
Pas op met market orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Slux schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:19:
[...]

Wil niet de noob uithangen maar wat bedoel je daarmee? Zitten er verborgen risico's aan vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Slux schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:19:
[...]

Kak jij bent ook weer wakker... Geen idee of jij het nu bent @125?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:17
Adnanos schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:01:
We gaan echt niet naar beneden. Er is gewoon heel veel moeite om de grens van 8.8 - 9k te doorbreken. Als dat niet lukt zakken we naar 8.5k telkens en proberen we opnieuw. De traders weten dit en proifiteren hier ook van (verkopen rond 8.8k en kopen terug tussen 8.4 en 8.5k).
Punt is alleen dat we zo nooit boven de 9k komen.
Dus lijkt wel bewust gedaan te worden de laatste dagen want hoe toevallig is het dat je net 30$ tekort komt.
Kwestie van geduld denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
AtlAntA schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:20:
[...]

Wil niet de noob uithangen maar wat bedoel je daarmee? Zitten er verborgen risico's aan vast?
Ja als jij een market order doet op bijvoorbeeld 100 euro en er zijn geen kopers of verkopers dan heb je kans dat je order ver onder je gewenste koop of verkoop bedrag wordt uitgevoerd
Crypts schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:21:
[...]

Kak jij bent ook weer wakker... Geen idee of jij het nu bent @125?
Sorry :9
Nee ik zit nu nog niet in je vaarwater, maar kan wel bij je opzoek als je wilt hoor, op welk nummertje zit je ? :+

100.0000 LTC
0.0000
124.46
Open (cancel)

≈ 100.8058 LTC
0.0000
124.10
Open (cancel)

≈ 101.7884 LTC
0.0000
123.10
11m ago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Adnanos schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:01:
Gewoon op naar 8k hoor. 2x is nu de 9000 zonder succes getest, moet nu echt wat lager support worden gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Malarky schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:26:
[...]

Gewoon op naar 8k hoor. 2x is nu de 9000 zonder succes getest, moet nu echt wat lager support worden gevonden.
We shall see :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Slux schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:26:
[...]

Ja als jij een market order doet op bijvoorbeeld 100 euro en er zijn geen kopers of verkopers dan heb je kan dat je order ver onder je gewenste koop of verkoop bedrag wordt uitgevoerd

[...]

Nee ik zit nu nog niet in je vaarwater, maar kan wel bij je opzoek als je wilt hoor, op welk nummertje zit je ? :+

100.0000 LTC
0.0000
124.46
Open (cancel)

≈ 100.8058 LTC
0.0000
124.10
Open (cancel)

≈ 101.7884 LTC
0.0000
123.10
11m ago
Ah weer wat geleerd dankjewel.
[...]

Kan die support niet op 8800 bijvoorbeeld worden gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:43
HoppyF schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:25:
[...]

Punt is alleen dat we zo nooit boven de 9k komen.
Dus lijkt wel bewust gedaan te worden de laatste dagen want hoe toevallig is het dat je net 30$ tekort komt.
Kwestie van geduld denk ik.
Lijkt mij ook bewust, er worden soms sellwalls vanuit het niets neergezet door bots. Zelfde natuurlijk voor de buy walls. Wordt flink verdiend op de swings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:26:

100.0000 LTC
0.0000
124.46
Open (cancel)

≈ 100.8058 LTC
0.0000
124.10
Open (cancel)

≈ 101.7884 LTC
0.0000
123.10
11m ago
Ah nummertjes! Had mijn target eigenlijk al gehaald maar werd weer een beetje hebberig. :+

56.7488 LTC
127.13
12m ago
Open (cancel)

Die 100+ ltc is nu weer verschoven naar de andere kant op 125,38. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goh

Goh

Bedankt voor de antwoorden! Ga me er vandaag in verdiepen. Leer hier elke dag van jullie :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
Helix schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:31:
[...]

Lijkt mij ook bewust, er worden soms sellwalls vanuit het niets neergezet door bots. Zelfde natuurlijk voor de buy walls. Wordt flink verdiend op de swings.
Je kunt alleen een sellwall neerzetten als je ook BTC hebt.
Je kunt je dus afvragen waarom je de prijs zou willen drukken. Als ik (veel) BTC zou hebben zou ik het eerder andersom willen hebben om zo snel mogelijk een hoge koers te krijgen boven de 9k.
De logica is soms ver te zoeken.

Het zou me ook niet verbazen dat de koers straks uit het niets opeens omhoog schiet en iedereen weer achter de feiten aan loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
HoppyF schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:36:
[...]

Je kunt je dus afvragen waarom je de prijs zou willen drukken. Als ik (veel) BTC zou hebben zou ik het eerder andersom willen hebben om zo snel mogelijk een hoge koers te krijgen boven de 9k.

Het zou me ook niet verbazen dat de koers straks uit het niets opeens omhoog schiet en iedereen weer achter de feiten aan loopt.
Ze zullen veel BTC hebben, maar nog meer Fiat om BTC aan te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goh

Goh

[...]

Als jouw alarm afgaat, meld je je hier dan ook even? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
HoppyF schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:36:
[...]

Als je veel btc hebt doen ook kleine schommelingen het best leuk in fiat. ;)
Toeval bestaat iig niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:23
[...]

Dat er teveel weerstand op 9000 is, betekent niet per sé dat we 1000 dollar in waarde moeten dalen voor een echte 'supportgrens' :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double85
  • Laatst online: 17-04 14:08
Zo... na een paar maanden meelezen ook maar eens een account aangemaakt.

De totale MC blijft alweer een paar dagen tussen de 400 en 450 hangen wat opzicht prima is na alle ellende afgelopen weken. Voor groei is er weer vertrouwen nodig en dat heeft tijd nodig.

Support is laatste tijd ver te zoeken als je het mij vraagt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Goh schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:40:
[...]

Als jouw alarm afgaat, meld je je hier dan ook even? :+
8090, dan gaat het luchtalarm hier af op het werk en rent iedereen naar zijn computer om te gaan turen naar de crypto exchanges. :P
Richh schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:44:
[...]

Dat er teveel weerstand op 9000 is, betekent niet per sé dat we 1000 dollar in waarde moeten dalen voor een echte 'supportgrens' :P
Zo hebben wij whales dat met elkaar afgesproken he :+

Ik moet eerlijk zeggen dat ik 8400 ook een mooie bodem acht (voorlopig). Daar is gisterenochtend om 7 uur de bullrun begonnen en ik zie dat daar nu ook al een uur lang support is.

[ Voor 45% gewijzigd door Malarky op 13-02-2018 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pires101
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-05-2023
Double85 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:45:
Zo... na een paar maanden meelezen ook maar eens een account aangemaakt.

De totale MC blijft alweer een paar dagen tussen de 400 en 450 hangen wat opzicht prima is na alle ellende afgelopen weken. Voor groei is er weer vertrouwen nodig en dat heeft tijd nodig.

Support is laatste tijd ver te zoeken als je het mij vraagt..
Support is op dit moment juist aan het opbouwen, de huidige weerstand wordt straks onze support...daarom is de huidige consolidatie ook belangrijk en niet perse negatief, zodat we straks een nieuwe bodem hebben (hopelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double85
pires101 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:58:
[...]

Support is op dit moment juist aan het opbouwen, de huidige weerstand wordt straks onze support...daarom is de huidige consolidatie ook belangrijk en niet perse negatief, zodat we straks een nieuwe bodem hebben (hopelijk).
Klopt zeker. Alleen de schommelingen zijn laatste tijd zo sterk nieuws gerelateerd dat "support" weinig waarde heeft als er weer iemand wat negatiefs roept of doet.

Vandaar dat ik zeg support zegt mij vrij weinig laatste tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PtpURuuJUMSENJlnqz9NYnZ3/thumb.jpg

Bitcoin zal de komende maanden helemaal niet meer zo interessant zijn. Bitcoin heeft zijn cycle gehad en begint weer opnieuw aan het begin van deze ''chart''. Wat inhoud maanden van zijwaardse beweging. Tijd voor de ALTS om zich te ontpoppen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Sanalologo schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:16:
[afbeelding]

Bitcoin zal de komende maanden helemaal niet meer zo interessant zijn. Bitcoin heeft zijn cycle gehad en begint weer opnieuw aan het begin van deze ''chart''. Wat inhoud maanden van zijwaardse beweging. Tijd voor de ALTS om zich te ontpoppen.
En we hebben een nieuwe Warren Buffet ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
Een zijwaartse / langzaam stijgende beweging van de bitcoin zou inderdaad perfect zijn voor de alts om zich te ontwikkelen, van mij mag het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Laatst online: 22:09

sourcecode

Prepare for the next ATH

[afbeelding]

Eerst de ontkoppeling van BTC aan de ALTS, zodat deze niet meer meebewegen in een flow

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
[afbeelding]

Tnx Sherlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Laatst online: 20:32
Iedere TA analist is negatief over de huidige koers van BTC. Er zou een support zijn op 7900, als deze niet genoeg ondersteining biedt, zouden we blijkbaar weer doorgaan naar de 6xxx.

Echt koffiedik kijken momenteel, gisteren was het nog dat we richting de 10k gaan, maar toen dacht ik persoonlijk al dat dat wel optimistisch is.

Enige doel die ik heb ik is zo goedkoop mogelijk VEN inslaan voor de rebrand.. Daarom denk ik er aan om nu 50% van men fiat erin te steken. En 50% erin te steken als we eindelijk eens weten wat BTC nu gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
[afbeelding]

Bitcoin zal de komende maanden helemaal niet meer zo interessant zijn. Bitcoin heeft zijn cycle gehad en begint weer opnieuw aan het begin van deze ''chart''. Wat inhoud maanden van zijwaardse beweging.
Dat is toch precies wat er nodig is om een beetje mainstream te worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
Jij ook bedankt voor je intelligente bijdrage aan dit topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rubberen schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:20:
En 50% erin te steken als we eindelijk eens weten wat BTC nu gaat doen.
Laat mij ook ff weten dan, als je weet wat de BTC gaat doen. Kan ik een hoop geld verdienen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
Rubberen schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:20:
Iedere TA analist is negatief over de huidige koers van BTC. Er zou een support zijn op 7900, als deze niet genoeg ondersteining biedt, zouden we blijkbaar weer doorgaan naar de 6xxx.

Echt koffiedik kijken momenteel, gisteren was het nog dat we richting de 10k gaan, maar toen dacht ik persoonlijk al dat dat wel optimistisch is.

Enige doel die ik heb ik is zo goedkoop mogelijk VEN inslaan voor de rebrand.. Daarom denk ik er aan om nu 50% van men fiat erin te steken. En 50% erin te steken als we eindelijk eens weten wat BTC nu gaat doen.
Wanneer is dit en waarom zou een rebrand een grote invloed zijn op de koers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marc-
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-10 14:21
Nopheros schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:29:
[...]

De rebranding staat voor de 26e en de ervaring leert dat, in aanloop naar een evenement, de koers omhoog gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Double85
Nopheros schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:29:
[...]

26e uit mn hoofd... persoonlijk verwacht ik weer een "sell the news" dus verkoop net voor de 26e en koop daarna wel weer terug

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10:02
Double85 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:31:
[...]

26e uit mn hoofd... persoonlijk verwacht ik weer een "sell the news" dus verkoop net voor de 26e en koop daarna wel weer terug
ninja-edit :(

[ Voor 12% gewijzigd door wann0wfhc op 13-02-2018 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortel
  • Laatst online: 22:22
wann0wfhc schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:32:
[...]

Mooie dag als Februari dit jaar maar 28 dagen heeft :P
_/-\o_ :D

WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Double85
wann0wfhc schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:32:
[...]

Mooie dag als Februari dit jaar maar 28 dagen heeft :P
Haha, edit knop doet wonderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

8350-8500 is erg sterk, het ziet er naar uit dat ik mijn USDT voor BTC ga inwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
-Marc- schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:30:
[...]

De rebranding staat voor de 26e en de ervaring leert dat, in aanloop naar een evenement, de koers omhoog gaat.
Wat houdt die rebranding juist in? Niet veel toch? Het genereren van Thor zou pas ergens in de zomer starten? Of ben ik hier mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weakhand
  • Laatst online: 07-02-2021
Na een tijdje meegelurkt te hebben ook maar eens een account gemaakt, aangenaam allemaal.

Heb ik meteen een vraag: heeft iemand een suggestie voor een boek rondom blockchain met voldoende diepgang, ook qua technische aspecten, zonder dat dit meteen onleesbaar wordt voor een niet ICT'er?

Ik ben een aantal boeken tegengekomen maar vrees dat ze of te basic of te complex zijn (en die van Vermeend wil ik uit principe niet aanschaffen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mortel
  • Laatst online: 22:22
Adnanos schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:40:
[...]

Wat houdt die rebranding juist in? Niet veel toch? Het genereren van Thor zou pas ergens in de zomer starten? Of ben ik hier mis?
Klopt. Pas bij release van main net wordt thor gegenereerd.

Ik verwacht uitspraken over het volgende (verwachting he, geen zekerheid)
- Eigen wallet vechain
- Hardware wallets " with built in properties designed for enterprise uses."
- Hardware bekendmakingen, daar is gisteren al iets over uitgelekt (de chips dus)
- Misschien wat samenwerkingen (?)
- Vrijgave van het bewerkte WP

Maar er is nog niks bekend. Dus het is gissen.

WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ck0z
  • Laatst online: 06-02 16:05
Iemand hier met enige info over ETC? Ethereum Classic?

PB 3.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:01
j0ck0z schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:49:
Ja stijgt, groen. Kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
Wat wil je weten? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ck0z
  • Laatst online: 06-02 16:05
Ik las net "Cryptonaire, a team dedicated for crypto currency research, has announced that it has included Ethereum Classic (ETC) in its list of Verified Digital Assets (VDA)."

Heeft dat volgens jullie enige invloed?

PB 3.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally228
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-10-2021
Weakhand schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:42:
Na een tijdje meegelurkt te hebben ook maar eens een account gemaakt, aangenaam allemaal.

Heb ik meteen een vraag: heeft iemand een suggestie voor een boek rondom blockchain met voldoende diepgang, ook qua technische aspecten, zonder dat dit meteen onleesbaar wordt voor een niet ICT'er?

Ik ben een aantal boeken tegengekomen maar vrees dat ze of te basic of te complex zijn (en die van Vermeend wil ik uit principe niet aanschaffen).
heb Bitcoin for the Befuddled van 2015 als je intresse hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
j0ck0z schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:51:
[...]

Ik las net "Cryptonaire, a team dedicated for crypto currency research, has announced that it has included Ethereum Classic (ETC) in its list of Verified Digital Assets (VDA)."

Heeft dat volgens jullie enige invloed?
Misschien een klein beetje, maar de stijging die je nu ziet heeft denk ik met de aankomende hard fork in maart te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bestaat er geen grafiek die de toekomst weergeeft van de Crypto punten.... ik heb me suf gezocht op bing.com, effe op google.com zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xygen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:39
Google schijnt veel info te weten:*)

[ Voor 9% gewijzigd door 0xygen op 13-02-2018 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:52:
bestaat er geen grafiek die de toekomst weergeeft van de Crypto punten.... ik heb me suf gezocht op bing.com, effe op google.com zoeken
Ja zeker: https://walletinvestor.com/forecast
Ik zou er echter niet blind op vertrouwen ;)
Pagina: 1 ... 38 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!