Btc krijgt weer een sell off straks.
GTO piekje gemist vannacht, sell order net niet aangetikt, verdikke.
Nu hopen dat ie deze namiddag nog even omhoog gaat, zodat ik hem van de hand kan doen met minder verlies (nu -12%). Dan proberen een paar golfjes ervan mee te pikken om het verlies weer goed te maken...
Nu hopen dat ie deze namiddag nog even omhoog gaat, zodat ik hem van de hand kan doen met minder verlies (nu -12%). Dan proberen een paar golfjes ervan mee te pikken om het verlies weer goed te maken...
Nou, ik ben er weer eens! Waar ik afgelopen tijd vaak wat meer bezig was met alles, besloot ik eind vorige week gewoon even helemaal te kappen voor meerdere dagen. Ik was ff vergeten hoe fijn dat kan zijn.

Het volume valt mij wat tegen en de hond wil ook wel weer eens uitRustStorm schreef op maandag 12 februari 2018 @ 10:59:
[...]
Wat is hiervan de reden?dat moet ergens op zijn gebaseerd?
(dit vraag ik, omdat ik ook het daytraden een beetje probeer te vatten wanneer ik kan).
Fair enough ^_^Slux schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:04:
[...]
Het volume valt mij wat tegen en de hond wil ook wel weer eens uit
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Op het moment dat facedown dat zei was de koers al op +40%, je had daarvoor al moeten instappen voor een snelle winst naar mijn mening.Imgnrydrmr schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:04:
GTO piekje gemist vannacht, sell order net niet aangetikt, verdikke.
Bedankt voor deze waardevolle tip. Ik doe meteen al m'n coins de deur uit.ionn schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:03:
Btc krijgt weer een sell off straks.
Groetjes, FaceDown.
Niet huilie huilie doen straks als alles weer zakt.FaceDown schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:07:
[...]
Bedankt voor deze waardevolle tip. Ik doe meteen al m'n coins de deur uit.
waarom denk je dat er een sell off komt?ionn schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:08:
[...]
Niet huilie huilie doen straks als alles weer zakt.
hahahaha ach ja, ik snap nooit dat er niet alarm bellen gaan rinkelen bij mensen.Rebbelx schreef op maandag 12 februari 2018 @ 10:35:
Lol,
Is dit te vertrouwen ?? Komt van de twitter pagina van Vechain:
Also, we are giving away 300,000 VEN to our followers! Send 30 VEN to our smart contract wallet below, and receive 300 VEN in return!
0xa10ba2ddbbf5987a375599d437a856697afac1a5
If you are late, your VEN will be automatically refunded
Nu we toch allemaal uitspraken doen zonder onderbouwing, doe ik mee: BTC staat vanmiddag op $9011,32
Verwijderd
Als dat gebeurd dan ga ik all in. Tweede hypotheek en alLuuk schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:10:
Als BTC net zo diep zakt als het niveau in dit topic dan hebben we hele goedkope coins straks
Volume en hoeveelheid sell orders.nemesis2212 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:09:
[...]
waarom denk je dat er een sell off komt?
En alweer een quote van de scamlink, net een virus
Op 16:45:03 om precies te zijn (Europe/Amsterdam).powercoaster schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:11:
Nu we toch allemaal uitspraken doen zonder onderbouwing, doe ik mee: BTC staat vanmiddag op $9011,32
Ik ben ook nog wel benieuwd of de Token Burn van Rebellious over 2 dagen wat leuks gaat brengen:
https://www.rebellious.io/rebellious-token-burn/
https://www.rebellious.io/rebellious-token-burn/
Saying "um" is the human equivalent of buffering...
Verwijderd
Kennelijk is het toch rendabel om te doen, dergelijke dingen te verspreidendrijfhout schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:11:
En alweer een quote van de scamlink, net een virus
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2018 11:15 ]
En leg nu uit waarom BTC volgens u gaat zakken
Lol precies op het moment dat ik een plukje btc koop begint ie te zakken. Hoe zou het ook anders.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ik heb ICX ook voor de langere termijn, maar wat staat er in maart te gebeuren? Ik kan er niks over vinden. Heb je n linkje ergens?powercoaster schreef op maandag 12 februari 2018 @ 10:15:
[...]
Ik heb absoluut vertrouwen in VEN, maar ik zou zeker ICX er niet uitgooien. Maart gaat een belangrijke maand worden voor ICX. Ik verwacht dan ook dat deze minimaal weer terug gaat naar $10,-.
Eerst ff kijken wat NANO gaat doen, stijgt ie deze week nog met 20% dan verkoop ik ze en gaat alles in VEN.
Ja, ik heb lang getwijfeld maar toch gedaan, had gehoopt nog een 5% mee te pikken maar het mocht niet zijn.tias86 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:07:
[...]
Op het moment dat facedown dat zei was de koers al op +40%, je had daarvoor al moeten instappen voor een snelle winst naar mijn mening.
'Daytraden' doe ik gelukkig met een erg klein bedrag, dus het is geen ramp.
Iemand hier nog ideëen over de hardfork van Litecoin (LTC) naar Litecoin Cash (LCC)?
Positief dat ze zich richten op snelle transacties en ook de oude rigs weer meenemen voor het minen, maar een naam 'kapen' en daarmee mee willen liften op het succes van een andere coin klinkt wel wat minder. Charlie Lee noemt dan ook elke fork met Litecoin in de naam een scam.
Private key delen om je gratis LCC te claimen. Eerst je coins weer ergens anders heen slingeren voor het te delen met LCC. Klinkt allemaal wel redelijk safe, hoewel dit wel nieuw is in cryptoland. (bron: https://litecoinca.sh/ )
Positief dat ze zich richten op snelle transacties en ook de oude rigs weer meenemen voor het minen, maar een naam 'kapen' en daarmee mee willen liften op het succes van een andere coin klinkt wel wat minder. Charlie Lee noemt dan ook elke fork met Litecoin in de naam een scam.
Private key delen om je gratis LCC te claimen. Eerst je coins weer ergens anders heen slingeren voor het te delen met LCC. Klinkt allemaal wel redelijk safe, hoewel dit wel nieuw is in cryptoland. (bron: https://litecoinca.sh/ )
Waarom ook niet, Denk een mooie rally naar 9k. En dan terug trekken naar 8,4k Bulls vs Bears.powercoaster schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:11:
Veel gaan er van uit dat ie onder de 6k valt. Maar zo ver is het nog niet.
TheKeeper schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:23:
Iemand hier nog ideëen over de hardfork van Litecoin (LTC) naar Litecoin Cash (LCC)?

In maart komt de wallet beschikbaar en kunnen de tokens worden omgezet van ERC20 naar ICX, vanaf dan kan er dus echt gebruik gemaakt worden van de ICON blockchain. Zeer waarschijnlijk opent dat ook de deur voor andere exchanges om ICON toe te voegen, maar dat is nog even afwachten.Goh schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:20:
[...]
Ik heb ICX ook voor de langere termijn, maar wat staat er in maart te gebeuren? Ik kan er niks over vinden. Heb je n linkje ergens?
Zie de hoogtepunten voor dit jaar op: https://medium.com/helloi...uick-summary-448d3e5d7016
Bullshit. Dat is het. Dikke bullshit en een dikke scam.TheKeeper schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:23:
Ten eerste zullen er nooit hard forks komen van Litecoin, dat hebben ze vorige week nog gezegd op Twitter. En je private key delen om coins te claimen? Hoe serieus moet ik dit nemen?
Wat is er nog meer nodig om aan te tonen dat het een dikke scam is?

Aha thnx!powercoaster schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:26:
[...]
In maart komt de wallet beschikbaar en kunnen de tokens worden omgezet van ERC20 naar ICX, vanaf dan kan er dus echt gebruik gemaakt worden van de ICON blockchain. Zeer waarschijnlijk opent dat ook de deur voor andere exchanges om ICON toe te voegen, maar dat is nog even afwachten.
Zie de hoogtepunten voor dit jaar op: https://medium.com/helloi...uick-summary-448d3e5d7016
Kom maar efkes wisselenTheKeeper schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:23:
CryptoEd twittert net dat de bears opgeven(?)..adh van btc shorts op Finex.jorisdeket schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:24:
[...]
Waarom ook niet, Denk een mooie rally naar 9k. En dan terug trekken naar 8,4k Bulls vs Bears.
Veel gaan er van uit dat ie onder de 6k valt. Maar zo ver is het nog niet.
Rapapa...
je private key weggeven is hetzelfde als je creditcard met er achterop je pincode geschreven aan iemand anders geven...Danny.G schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:30:
[...]
Bullshit. Dat is het. Dikke bullshit en een dikke scam.
Ten eerste zullen er nooit hard forks komen van Litecoin, dat hebben ze vorige week nog gezegd op Twitter. En je private key delen om coins te claimen? Hoe serieus moet ik dit nemen?

En dat zou betekenen dat de stieren het overnemen en dat we dus omhoog gaan?LosGieros schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:32:
[...]
CryptoEd twittert net dat de bears opgeven(?)..adh van btc shorts op Finex.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ik houd van stieren!AtlAntA schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:33:
[...]
En dat zou betekenen dat de stieren het overnemen en dat we dus omhoog gaan?
Ik denk dat de grote resistance op 8.8k-8.9k ligt en niet op 9k. Als we de deze doorbreken (en niet onmiddelijk terug eronder zakken), zullen we snel naar 9k en hoger gaan imo
[ Voor 5% gewijzigd door Adnanos op 12-02-2018 11:36 ]
Volgens mij "schieten" we nu omhoog. $ 8.800 op het moment van schrijven.AtlAntA schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:19:
Lol precies op het moment dat ik een plukje btc koop begint ie te zakken. Hoe zou het ook anders.
Lijkt me niet logisch aangezien Slux zei dat het ging dalen omdat er weinig volume was en zijn hond naar buiten wou.AtlAntA schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:33:
[...]
En dat zou betekenen dat de stieren het overnemen en dat we dus omhoog gaan?
hahahaoldgrumpy schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:36:
[...]
Lijkt me niet logisch aangezien Slux zei dat het ging dalen omdat er weinig volume was en zijn hond naar buiten wou.
Verwijderd
Hoe is dat anders dan alle Bitcoin forks dan? Daar moest je ook je wallet met private-keys inladen in de nieuwe wallet om je coins te krijgen.Danny.G schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:30:
[...]
Daarom zet je ze eerst over naar een ander adres, en DAN laadt je je oude private key in die je ten tijde van de fork had. Is allemaal niets bijzonders aan.
Ik lees nog meer hooroldgrumpy schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:36:
[...]
Lijkt me niet logisch aangezien Slux zei dat het ging dalen omdat er weinig volume was en zijn hond naar buiten wou.
Maar waar haal jij vandaan dat ik zij dat het ging dalen ? als ik dat zou weten dan was ik nog rijker dan Bill Gates
Ik merk dat de mensen de website niet bekeken hebben.Danny.G schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:30:
[...]
Je moet dus je LTC op een wallet hebben staan ten tijde van de forkblock.
Daarna stuur je eerst je LTC naar een exchange/andere wallet om vervolgens pas je private key te delen.
Leg mij eens uit hoe je dan van een lege wallet LTC kunt stelen?

Ik ook, kijk maar naar mijn avatar.
Deze heb ik overigens al vele jaren lang voordat er sprake was van crypto.
Gevalletje puur toeval.
Slux is er weer uit voor vandaagSlux schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:40:
[...]
Ik lees nog meer hoor![]()
Maar waar haal jij vandaan dat ik zij dat het ging dalen ? als ik dat zou weten dan was ik nog rijker dan Bill Gates
Succes voor de zitteblijvers, zou mooi zijn als de US straks mee lift, dan kan het nog een mooi dagje worden
Afwachten of dit een grote bull trap is. Maar als je mee kan liften waarom niet? We zullen het zien
Gisteren in gestapt op 8,1k
Gisteren in gestapt op 8,1k
[ Voor 12% gewijzigd door jorisdeket op 12-02-2018 11:43 ]
Precies, hij heeft alles veilig gezet en gaat vandaag wat anders doen en even niet naar grafiekjes staren, maar lekker met de hond het bos in.oldgrumpy schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:41:
[...]
Slux is er weer uit voor vandaag
Succes voor de zitteblijvers, zou mooi zijn als de US straks mee lift, dan kan het nog een mooi dagje worden
Hij heeft niks gezegd over dalen of stijgen. Hij doet alleen ff niet mee vandaag.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Waarom zou het een bulltrap zijn?
Jullie weten toch dat de bearish markt gestart is door super veel FUD berichten? De markt is gecrasht tot -70% en we krijgen de laatste tijd enkel positieve berichten te lezen. Waarom is het zo moeilijk te geloven dat dat de bodem was en dat we terug omhoog gaan?
Jullie weten toch dat de bearish markt gestart is door super veel FUD berichten? De markt is gecrasht tot -70% en we krijgen de laatste tijd enkel positieve berichten te lezen. Waarom is het zo moeilijk te geloven dat dat de bodem was en dat we terug omhoog gaan?
[ Voor 4% gewijzigd door Adnanos op 12-02-2018 11:44 ]
Precies, daar staat dus niet dat ik denk dat het gaat dalenoldgrumpy schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:41:
[...]
Slux is er weer uit voor vandaag
Ik blijf nooit zitten op dit soort momenten, als ik niet achter de knoppen zit.
ik vind het volume wat te laag om te traden en ga daarom lekker uitwaaien, kom ik ook nog eens van me zolderkamertje af
Kan je bij grafieken op de site www.tradingview.com ook ergens de diepte tonen?
Yep.jorisdeket schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:42:
Afwachten of dit een grote bull trap is. Maar als je mee kan liften waarom niet? We zullen het zien
Ik hoop dat we de 9k $ gaan halen en daarna definitief de weg naar boven inzetten.
De laatste dagen is het nogal rustig en het is tijd voor een flinke gang naar boven.
Er is immers nog een flinke achterstand die ingelopen moet worden.
Ok, fair enough, maar dat doe je toch alleen als je denkt dat het gaat dalen, waarom anders kosten maken om uit te stappen?Flagg schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:44:
[...]
Precies, hij heeft alles veilig gezet en gaat vandaag wat anders doen en even niet naar grafiekjes staren, maar lekker met de hond het bos in.
Hij heeft niks gezegd over dalen of stijgen. Hij doet alleen ff niet mee vandaag.
Kosten maken om uit te stappenoldgrumpy schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:46:
[...]
Ok, fair enough, maar dat doe je toch alleen als je denkt dat het gaat dalen, waarom anders kosten maken om uit te stappen?

ik heb me winst gepakt daar zitten geen kosten aan alleen maar verdiensten ..
Nu ben ik echt weg
Succes & happy trading
Ik zag het, heb mijn icx omgeruild voor ada, nano doet het ook goed nu, ben benieuwd wanneer deze weer op het oude niveau staat.
Hond staat al bij de achterdeur met zijn riem in de bek.Slux schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:48:
[...]
Kosten maken om uit te stappen??
ik heb me winst gepakt daar zitten geen kosten aan alleen maar verdiensten ..
Nu ben ik echt weg
Succes & happy trading
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Hmmm ok, ICX staat op het punt om weer omhoog te gaan. Maar zowel ICX als ADA zijn goede keuzes imo hoorkleefding schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:48:
Ik zag het, heb mijn icx omgeruild voor ada, nano doet het ook goed nu, ben benieuwd wanneer deze weer op het oude niveau staat.
[...]
Voldoe je wel aan het minimum bedrag voor TRX of zitten ze misschien al in een andere order?Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:49:
ik kan mijn trx niet in ruilen;.
Nog ergens een inkoop of verkooporder staan waardoor ze niet in je balance staan maar op die order?Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:49:
ik kan mijn trx niet in ruilen;.
Verwijderd
erover gezien, staan nog in de order.. maar dat duurt zolangTheKeeper schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:51:
[...]
Voldoe je wel aan het minimum bedrag voor TRX of zitten ze misschien al in een andere order?
https://bittrex.com is goedkoper. Voor iExec vraagt binance 6 RLCThe Redman schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:53:
De Binance withdrawal fees voor ETH en ERC20-tokens is echt bizar.

[ Voor 9% gewijzigd door jorisdeket op 12-02-2018 12:00 ]
Hond is al lang weer in z'n mand gaan liggen. Heeft het opgegevenFlagg schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:49:
[...]
Hond staat al bij de achterdeur met zijn riem in de bek.
@The Redman Gebruik het, nu paar weken, prima exchange tot op heden. De withdrawal kosten week nie.
Als je $10.000 meebrengt willen ze wel een uitzondering maken, dacht ik?Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:13:
bittrex nemen geen nieuwe "leden" meer aan
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Wikipedia: Charging Bull
Bull / Bear is niet crypto specifiek hoor mensen...
[ Voor 10% gewijzigd door Machlah op 12-02-2018 12:16 ]
Zit iemand hier in CPChain (CPC)? Volgens de Ed een partnership met Qtum en vooral VeChain al gaande, al kan ik daar nog geen bewijzen van vinden. Alleen een site die ik niet kan lezen (QTUM) en wat Reddit comments.
Staat al paar dagen laag op IDEX, nu rond de 28k, heeft op 40 gestaan. Zou je nu dus mooi kunnen kopen.The Redman schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:18:
Zit iemand hier in CPChain (CPC)? Volgens de Ed een partnership met Qtum en vooral VeChain al gaande, al kan ik daar nog geen bewijzen van vinden. Alleen een site die ik niet kan lezen (QTUM) en wat Reddit comments.
Ik gebruik Kucoin en Binance, ik vind Kucoin zeker evengoed werken.The Redman schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:59:
[...]
Is ook de exchange van mijn voorkeur maar geen VEN of ICX.
Iemand ervaring met Kucoin?
Ze keren ook gewoon gas uit als je NEO hebt.
En we dalen weer...
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
En we stijgen weer... (nuttige info)zwembroek schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:33:
En we dalen weer...
Edit: Oh nee, we dalen weer.
[ Voor 8% gewijzigd door radem205 op 12-02-2018 12:34 ]
Dat is de afgelopen 10 jaar niet anders geweest
Afwachten wat de Jankezen gaan doen.zwembroek schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:33:
En we dalen weer...
Met 80eu nou poepoezwembroek schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:33:
En we dalen weer...
Voor mij ?powercoaster schreef op maandag 12 februari 2018 @ 10:13:
[...]
Op basis van dit overzicht ziet ECC er interessant uit, maar als ik even op internet zoek lijkt het een beetje dood. In elk geval qua community. Maar er schijnt een rebranding geweest te zijn. Aangezien je dit overzicht post, kan je wat meer vertellen waarom ECC interessant is?
Het is een tech munt. ECC brengt binnenkort een (Sapphire)Wallet uit. Deze heeft extra functies zoals een (annonieme)Messenger functie waaraan betaalmogelijkheden gekoppeld zitten het een Ans techniek. Dat wil zeggen dat je geen lange crypto-adressen meer hoeft te gebruiken maar nicknames. Tevens komt er een file storage functie in dezelfde Wallet. Alles annoniem. Beetje Dropbox idee maar dan via blockchain techniek.
Zover ik begrepen heb zijn er gesprekken gaande (geweest) met ceo van binance. Zodra de tech gereleased is wordt er een serieuze poging gedaan om hier gelist te worden . Als dat gebeurd is de sky de limit.
Punt is dat heel veel muntjes enkel Whitepapers hebben en enkel betaalmogelijkheden hebben. ECC brengt techniek en nieuwe dingen die er momenteel nog niet zijn
(Ans )
ECC is alleen te krijgen op coinexchange..
(Reclame 😇)
Bij de volgende daling naar 8000-8200 koop ik weer extra bij. We konden helaas niet door de 9k beuken. Te grote sell walls. Volgende poging gaat het lukken!
Nee, je kan coss.io ook overwegen, die heeft ook ven en icxThe Redman schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:59:
[...]
Is ook de exchange van mijn voorkeur maar geen VEN of ICX.
Iemand ervaring met Kucoin?
Alleen geen airdrops toch?kleefding schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:23:
[...]
Ik gebruik Kucoin en Binance, ik vind Kucoin zeker evengoed werken.
Ze keren ook gewoon gas uit als je NEO hebt.
https://neo.org/blog/details/3061
Welke zou ik kopen om te handelen op binance? BTC of ETH?
(1000€)
(1000€)
Denk dat nu nu een slecht moment is, net me speelgeld op 50/50 gezetJustSys schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:42:
Welke zou ik kopen om te handelen op binance? BTC of ETH?
(1000€)
Dus daarom is het slecht? Ik acht de kans groot dat we vandaag of morgen door de 9K gaan.jorisdeket schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:47:
[...]
Denk dat nu nu een slecht moment is, net me speelgeld op 50/50 gezet
Groetjes, FaceDown.
En anderen denken dat we naar beneden gaan, maar dat wist je zelf ook welFaceDown schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:48:
[...]
Dus daarom is het slecht? Ik acht de kans groot dat we vandaag of morgen door de 9K gaan.
De mensen met de meeste short-contracten zijn de short's aan het droppen. Dat zijn de mensen met het meeste geld ook. Als je gaat zien dat Longs gepompt worden (Lange groene candles moet je dan zien) dan gaat het grote geld er sowieso voor zorgen dat BTC gepumped gaat worden.
Ik verwacht deze week dan ook een pump van het grote geld.
De hele rijken hebben zoveel geld / BTC dat ze markt kunnen manipuleren en daarmee extra geld verdienen. 'Follow the money' is een bekend spreekwoord en met Futures wordt het wel inzichtelijker waar het grote geld naar toe gaat.
Ik verwacht deze week dan ook een pump van het grote geld.
De hele rijken hebben zoveel geld / BTC dat ze markt kunnen manipuleren en daarmee extra geld verdienen. 'Follow the money' is een bekend spreekwoord en met Futures wordt het wel inzichtelijker waar het grote geld naar toe gaat.
[ Voor 25% gewijzigd door RedHat op 12-02-2018 12:52 ]
Maak je niet druk. Gewoon blijven posten. Ik ben blij met dergelijke tips. Je kunt immers niet al het nieuws van alle coins bijhouden.FaceDown schreef op maandag 12 februari 2018 @ 10:53:
[...]
Ok zal voortaan dat soort zaken niet meer posten dan. De youtube clips en afzeikberichten zijn natuurlijk veel nuttiger. Ik neem aan dat je zelf ook 10% gepakt hebt dan, met deze open deur?
De Amerikanen moeten nog wakker worden. Ik zie dit ook wel gebeuren. Meestal heb je in het weekend dat de prijzen wat lager zijn, en dat de maandag daarop het weer stijgt.FaceDown schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:48:
[...]
Dus daarom is het slecht? Ik acht de kans groot dat we vandaag of morgen door de 9K gaan.
Ik zie juist vaak dat het (richting het) weekend wat hoger ligt, en vanaf maandag weer omlaag? Waar kijk jij?maghribier schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:57:
[...]
De Amerikanen moeten nog wakker worden. Ik zie dit ook wel gebeuren. Meestal heb je in het weekend dat de prijzen wat lager zijn, en dat de maandag daarop het weer stijgt.
Maar of het slecht of goed kan men niet weten, vraag was eigenlijk eth of BTC op binancejorisdeket schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:47:
[...]
Denk dat nu nu een slecht moment is, net me speelgeld op 50/50 gezet
ETHJustSys schreef op maandag 12 februari 2018 @ 13:05:
[...]
Maar of het slecht of goed kan men niet weten, vraag was eigenlijk eth of BTC op binance
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Vindt het maar een saaie bedoeling de afgelopen dagen, alle munten die ik heb, ICX, VEN en XRP zijn rondt dezelfde waarde blijven hangen een paar dagen. Wel goed natuurlijk dat het even stabiel is maarja het moet op den duur wel gaan stijgen natuurlijk
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
idd, je kunt niet blijven in die lambo catalogus kijken.dennis112 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 13:10:
Vindt het maar een saaie bedoeling de afgelopen dagen, alle munten die ik heb, ICX, VEN en XRP zijn rondt dezelfde waarde blijven hangen een paar dagen. Wel goed natuurlijk dat het even stabiel is maarja het moet op den duur wel gaan stijgen natuurlijk
Op een gegeven moment wil je ook echt gaan bestellen.
To the moon dus
de "Weekend dip"is een fenomeen wat al heel lang bestaat. Pak de weekenden van bijvoorbeeld bfx erbij, en je zult zien dat dit het geval is. Ook kun je dit op google terugvinden.dog4life schreef op maandag 12 februari 2018 @ 13:01:
[...]
Ik zie juist vaak dat het (richting het) weekend wat hoger ligt, en vanaf maandag weer omlaag? Waar kijk jij?
Icx en Ven gaan zeker bewegen de komende weken ivm rebranding (events). Xrp is altijd maar de vraag.. die reageert nogal stoïcijns op nieuws vaak. Zou de eerste 2 lekker HODLen hoewel ook Xrp op lange termijn wel lekker zal gaan verwacht ik.dennis112 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 13:10:
Groetjes, FaceDown.
ECC is een hidden gem. Hier een leuke vergelijking met andere soortgelijke coins.Lasteraar schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:36:
[...]
Voor mij ?
Het is een tech munt. ECC brengt binnenkort een (Sapphire)Wallet uit. Deze heeft extra functies zoals een (annonieme)Messenger functie waaraan betaalmogelijkheden gekoppeld zitten het een Ans techniek. Dat wil zeggen dat je geen lange crypto-adressen meer hoeft te gebruiken maar nicknames. Tevens komt er een file storage functie in dezelfde Wallet. Alles annoniem. Beetje Dropbox idee maar dan via blockchain techniek.
Zover ik begrepen heb zijn er gesprekken gaande (geweest) met ceo van binance. Zodra de tech gereleased is wordt er een serieuze poging gedaan om hier gelist te worden . Als dat gebeurd is de sky de limit.
Punt is dat heel veel muntjes enkel Whitepapers hebben en enkel betaalmogelijkheden hebben. ECC brengt techniek en nieuwe dingen die er momenteel nog niet zijn
(Ans )
ECC is alleen te krijgen op coinexchange..
(Reclame 😇)

De 65% bonus voor de Knowledge (KNW) ICO loopt af om 19:00 vandaag. Is er iemand met een referral code zodat ik nog 8% extra kan krijgen? Diegene krijgt dan zelf ook een aantal KNW dat overeenkomt met 8% van wat ik koop. Ik heb zelf ook een referral code als iemand die wil hebben.
edit: stuur een DM, aangezien in dit topic geen referral links gepost mogen worden.
edit: stuur een DM, aangezien in dit topic geen referral links gepost mogen worden.
[ Voor 17% gewijzigd door Bonez0r op 12-02-2018 13:30 ]
There go the goddamn brownies.
Eth heeft wel een naam service.maghribier schreef op maandag 12 februari 2018 @ 13:17:
[...]
ECC is een hidden gem. Hier een leuke vergelijking met andere soortgelijke coins.
[afbeelding]

En de GTO is de deur uit met een miniem verlies.
Straks eens rustig kijken waar ik die vrijgekomen Eth kan parkeren om dat verlies goed te maken
Straks eens rustig kijken waar ik die vrijgekomen Eth kan parkeren om dat verlies goed te maken
Dit topic is gesloten.
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!