orf schreef op zondag 11 februari 2018 @ 18:07:
[...]
Ik zit op 1126% ten opzichte van 11-02-2017 met holden van BTC. Zonder noemenswaardige trades, behalve 50% naar fiat in december.
400% zegt niet zo veel in de markt die we gezien hebben.
5% over langere tijd wordt bewonderenswaardig. Dan versla je alle markten ter wereld.
Klopt is zegt ook niet zoveel. ik heb regelmatig omgezet naar fiat, inleg eruit gehaald, verloren, gewonnen.
en opnieuw begonnen met een kleine inleg, wat ik al zij 5% per dag pakt niemand maar als ik het gemiddelde neem kom ik wel in de buurt.
Ik ben niet zo van de bedragen maar ik heb mijn huis er al een paar keer uitgehaald
Ypuh schreef op zondag 11 februari 2018 @ 18:12:
[...]
Welk percentage van je speelgeld zet je dan maximaal in? Neem nou even afgelopen vrijdag, en je had ingekocht op 130, 125, 120 en 115 en de koers vervolgens in luttele uren naar 80-85 te zien gaan.
Heb je dan 100% ingezet, of heb je nog een 50% buffer achter de hand? Op welk moment pak je je verlies, of wanneer zeg je 'het is een bodemloze put', of hodl je ze gewoon in de verwachting dat de koers wel weer aantrekt?
Gelukkig kwam het herstel deze week vrij snel (en het was dan ook een fantastische week voor deze strategie met hoge volumes bij lage prijzen). Maar wat doe je 'when the music stops'?
Ik speel van 80% van het speelgeld, toen hij naar de 85 ging, 2/3 keer gebeurt zelfs, had ik al ruim daar boven verkocht om op +/- 90 euro weer in te stappen, de markt ging zo hard was voor mij dat ik mijn verkoop orders had geannuleerd ,dus ''verlies'' gepakt om vervolgens veel lager weer te kunnen kopen.
Toen hij omhoog ging had ik er +/- 100 LTC bij.
die overige 20% gebruik ik als nood, zodat ik wat achter de hand hou om eventueel extra bij te kopen als ik orders heb geannuleerd. Middelen noemen ze het ook wel
[
Voor 46% gewijzigd door
Slux op 11-02-2018 18:24
]