[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 204 Laatste
Acties:
  • 580.523 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-09 20:44
idCeylon schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:24:
Zo, na lang twijfelen eindelijk begin Januari ingestapt in cryptocurrencies. Niet echt een succes..😂. Maar goed, heb nu Oyster Pearl in mijn portfolio en die doet het lekker laatste tijd.
Denk dat er maar weinig mensen zijn die het goed doen die begin januari zijn ingestapt haha..

Ik kocht me eerste bitcoins op 15.000 dollar ofzo geloof ik, daarna ook gelijk allemaal altcoins op ATH's gekocht natuurlijk..

Veel van geleerd in ieder geval :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortel
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20-10 21:18
idCeylon schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:24:
Zo, na lang twijfelen eindelijk begin Januari ingestapt in cryptocurrencies. Niet echt een succes..😂. Maar goed, heb nu Oyster Pearl in mijn portfolio en die doet het lekker laatste tijd.
Ik sta ook onder water hoor. Maar ik maak me geen zorgen eigenlijk.
Ben met kerst ingestapt. Heb even op aardig wat winst gestaan en sta nu in de -.

Hopelijk trekken VEN en LISK aankomende maand even bij :)

WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Hm heb vanochtend op 8k mn xrp en eth even in fiat gezet om te swingtrayden maar voorlopig gaat de koers (voor mij) de verkeerde kant op 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Crypts schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:21:
[...]

Waarom? Laat maar lekker schommelen. Ik snap sowieso die hoop op stabiliteit niet, nu is er juist nog leuk mee te verdienen. Als het uiteindelijk stabiel is wordt het heel lastig voor de gewone man tenzij je er echt een schep geld tegenaan kan gooien. :)
Liever niet, moeilijk te bepalen of ik nu bullish of bearish moet zijn op bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ionn schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:38:
[...]

Liever niet, moeilijk te bepalen of ik nu bullish of bearish moet zijn op bitcoin.
Ik mag wel hopen dat we niet nog dieper gaan dippen dan we gedaan hebben, dan wordt het wat mij betreft wel eng laag. Maar nog een dipje sluit ik zeker niet uit, alvorens we weer langzaam naar boven gaan.

Verwacht ook dat we nog wel wat gaan dippen als BTC tegen 10k dollar aanstoot, daar gaat resistance zitten verwacht ik. Eerst moet het natuurlijk nog zover komen.
Maar als de markt stabiliseert dan zullen steeds meer mensen dit als een ideaal investeringsmoment gaan zien, en dan gaan we dus omhoog.

Als we echter nog dieper gaan dippen betekent het dat er over het algemeen nog heel veel terughoudendheid is om te kopen. Als er zo weinig vertrouwen is in de markt gaat deze 'Crypto-recessie' lang duren.

Het blijft gissen, maar dat is ook wel de charme van de spel :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso is het allemaal relatief. Kijk naar vorig jaar februari en waar we nu staan.

Kijk naar februari 2015, 2014.

Het gaat echt nergens over. Crash dit en dat... Dit soort dipjes horen erbij en de stijgende lijn zal door blijven groeien.

Over 2 jaar zijn zelfs de mensen die er eind december / begin januari pas geld in hebben gestoken de koning te rijk.

Het gaat hier altijd over dagen, weken en maanden. Kijk wat naar de langere termijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:58:
Sowieso is het allemaal relatief. Kijk naar vorig jaar februari en waar we nu staan.

Het gaat echt nergens over. Crash dit en dat... Dit soort dipjes horen erbij en de stijgende lijn zal door blijven groeien.

Over 2 jaar zijn zelfs de mensen die er eind december / begin januari pas geld in hebben gestoken de koning te rijk.

Het gaat hier altijd over dagen, weken en maanden. Kijk wat naar de langere termijn.
We staan inderdaad aan het begin van een ontwikkeling en in potentie kan de marketcap X100. Maar de kans dat dit niet gebeurt bestaat ook gewoon. Ik vind het te makkelijk om te zeggen 'we zullen wel omhoog gaan'. Crypto is, ook voor de lange termijn, een risicoproduct. Met giga-potentie, dat wel, hopelijk wordt die potentie ook omgezet in de waarde van de munten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-10 14:28
Lijkt wel op mijn hartslag vanochtend toen ik de koersen bekeek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:48
bobberg schreef op zondag 11 februari 2018 @ 12:22:
[...]

Ik heb te weinig vertrouwen in USDT, hoewel ik er inderdaad veel mee had kunnen besparen tijdens de "crash". Hoe zien jullie dit?
Voor de korte termijn gebruik ik het gewoon tot een bepaald bedrag, in mijn geval 500 dollar. Daarna zet ik het om in fiat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:52
Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:58:

Klinkt zeer logisch en als we 2013 buiten beschouwing laten hebben we over meerdere jaren er een mooie groei in zitten en kan de btc over 5 jaar gerust 50keuro waard zijn. Maar het is en blijft een gok.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-10 18:38
Alle grote innovaties komen op een punt waar je strubbelingen tegenkomt. De auto industrie werd ook heel lang tegengezeten door fabrikanten van wagens/koetsen. In Engeland is er zelfs bijna een wet doorgedrukt dat auto’s maximaal 2mph mochten rijden en er ten alle tijden iemand voorop moest lopen om met een rode vlag te zwaaien.

Bij alle revoluties is dit tot noch toe het geval geweest en crypto / blockchain zal geen uitzondering zijn. Sterker nog; ik denk dat dit alleen maar erger gaat worden aangezien de market cap relatief laag ligt nog.

Dat banken en overheden liever geen crypto zien is een goed teken, want dat betekend dat ze het weldegelijk serieus nemen.

Klik voor de gein bij coinmarketcap onderaan de btc grafiek eens op log. Zoek op wat het inhoud en doe er wat mee zou ik zeggen.

[ Voor 18% gewijzigd door RedHat op 11-02-2018 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op zondag 11 februari 2018 @ 14:17:
[...]

Klinkt zeer logisch en als we 2013 buiten beschouwing laten hebben we over meerdere jaren er een mooie groei in zitten en kan de btc over 5 jaar gerust 50keuro waard zijn. Maar het is en blijft een gok.
Het zal altijd een gok blijven ja. Feit is dat we zelfs vandaag de dag nog pas aan het begin staan van een ontwikkelende markt.

Dat er tot op heden nog geen werkelijke regulatie heeft plaatsgevonden binnen de cryptowereld zegt eigenlijk wel genoeg.

Het concept cryptocurrency gaat vele petjes nog steeds te boven. Maar er zullen steeds meer producten en diensten gaan inspringen om crypto valuta toegankelijker te maken voor het brede publiek.

Pas als het daadwerkelijk gebruikt gaat worden als universeel betaalmiddel gaat de ware potentie zijn gezicht laten zien. ALS dat gaat gebeuren natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:01
:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Verveel me dood, niets te doen op cryptopia atm...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r6aw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05:56
Hoop echt dat die morgen naar de 5/6k knalt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
r6aw schreef op zondag 11 februari 2018 @ 15:29:
Hoop echt dat die morgen naar de 5/6k knalt..
5k hebben we al gehad, maak er dan meteen 4k van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r6aw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05:56
Nopheros schreef op zondag 11 februari 2018 @ 15:31:
[...]

5k hebben we al gehad, maak er dan meteen 4k van :P
Heb gister aardig op het hoogtepunt verkocht..
Ben echt benieuwd wat die de komen dagen gaat doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Op zich is het nu wel een leuk moment om alts in te kopen, ware het niet dat de BTC/ETH en EUR koers nog redelijk hoog zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Ypuh op 11-02-2018 15:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Ypuh schreef op zondag 11 februari 2018 @ 15:35:
Op zich is het nu wel een leuk moment om alts in te kopen, ware het niet dat de BTC/ETH en EUR koers nog redelijk hoog zijn.
Jup ik wacht op de btc koers, veel te hoog nu. Heb wel wat speelgeld maar de rest staat al 2 weken te wachten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
  • Laatst online: 21-10 13:46
waarom wil toch iedereen altijd die btc omlaag hebben... :P

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
RustStorm schreef op zondag 11 februari 2018 @ 15:39:
Goedkoop inkopen, daarna mag het wel weer omhoog :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-10 09:23

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Omdat ze geen bitcoin bezitten, van mij mag ie weer omhoog, omdat ik bitcoin bezit. :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
BTC koers veels te hoog ? lol.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/oM8zLMamwGBO9CvMTvkGX9Rs/full.png?nohitcount=1

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:00
Vooral voor het daytraden, korte termijn traden en goedkoop in kunnen kopen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Nopheros schreef op zondag 11 februari 2018 @ 15:40:
[...]

Goedkoop inkopen, daarna mag het wel weer omhoog :*)
Daar hebben jullie in januari ruimschoots de tijd voor gehad

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:00
Het mooie is dat de mensen die nu willen dat BTC gaat dalen zodat ze goedkoop kunnen inkopen uiteindelijk niet handelen naar wat ze zeggen. Je hebt onwijs veel mensen die bijv zeggen: had ik maar BTC gekocht op 8k en dan is de koers op dat moment 12k. En dan is de koers 8k en dan durven ze weer niet te kopen want stel je voor dat de koers 5k wordt.

En zo blijft het maar doorgaan..

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

Ik heb zojuist 500$ aan LSK gewonnen :*) :*)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=aiu_GH_n7W0]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-10 14:28
Zeggen dat ze goedkoop in gaan kopen maar uiteindelijk het toch niet aandurven omdat het misschien nog wel verder zakt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
If it doesn't go up, it must go down. Zo lang er niets gebeurd valt er ook niets te verdienen.

Ook ben ik nog niet overtuigd van het herstel. Ja, het ging elke dag een paar procentjes omhoog, maar nou niet op een manier waarvan ik denk dat het lek boven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
MAar uiteindelijk kan je dan net zo goed zeggen: ALLES mag zakken, gogogogogogo... want immers kan je overal geld mee verdienen toch...? Ik vind het maar een gekke instelling, want bij zakken koersen gaan een hoop mensen de min in... :P uiteindelijk ieder voor zich en god voor ons allen i suppose.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypuh
ulTimaS schreef op zondag 11 februari 2018 @ 15:47:

[video]
Haha, super vet! Gefeliciteerd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-10 18:38
RustStorm schreef op zondag 11 februari 2018 @ 15:50:
MAar uiteindelijk kan je dan net zo goed zeggen: ALLES mag zakken, gogogogogogo... want immers kan je overal geld mee verdienen toch...? Ik vind het maar een gekke instelling, want bij zakken koersen gaan een hoop mensen de min in... :P uiteindelijk ieder voor zich en god voor ons allen i suppose.
Daytraders verdienen juist het meeste aan een drop & bounce op support. Dat zijn easy 30~50% gains.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
RedHat schreef op zondag 11 februari 2018 @ 15:51:
[...]

Daytraders verdienen juist het meeste aan een drop & bounce op support. Dat zijn easy 30~50% gains.
Dat weet ik... maar toch... ik vind het raar om te hopen. ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 18:33
RustStorm schreef op zondag 11 februari 2018 @ 15:55:
[...]

Laat de koersen maar lekker schommelen wat mij betreft. Ik sprokkel m'n sats wel bij elkaar zo.
Al is het na aftrek van fee's maar 10 sat per coin wat ik pak. Mij hoor je niet klagen.

Seriously? Nope, not a bit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie

Lawwie

Een vriend van mij wou per se kopen als de btc op 5k eur stond en hield zich daar zo aan vast dat hij het instapmoment heeft gemist en de btc nu weer rond de 6.5k schommelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 11-10 10:03
RustStorm schreef op zondag 11 februari 2018 @ 15:55:
[...]

Ik snap wat je bedoeld, maar er zijn genoeg mensen die short gaan, dus in dat opzicht is het ook raar om te hopen dat bitcoin omhoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Lawwie schreef op zondag 11 februari 2018 @ 16:04:
Een vriend van mij wou per se kopen als de btc op 5k eur stond en hield zich daar zo aan vast dat hij het instapmoment heeft gemist en de btc nu weer rond de 6.5k schommelt.
Waarschijnlijk krijgt je vriend nog een kans als BTC niet door kan breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie

Lawwie

ionn schreef op zondag 11 februari 2018 @ 16:09:
[...]

Waarschijnlijk krijgt je vriend nog een kans als BTC niet door kan breken.
Dat kan wel kloppen, maar waarom niet instappen bij 5.1k eur. Misschien heeft ie nu wel de boot gemist, we zullen het niet weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ulTimaS schreef op zondag 11 februari 2018 @ 15:47:

[video]
Hahah wat vet! Zo hoef je niet te wachten op de dip om te kopen. Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordius
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02:54
Lawwie schreef op zondag 11 februari 2018 @ 16:10:
[...]

Dat kan wel kloppen, maar waarom niet instappen bij 5.1k eur. Misschien heeft ie nu wel de boot gemist, we zullen het niet weten.
En misschien heeft ie goed gedaan, omdat ie nu een herkansing krijgt om goedkoper te kopen :)
We zullen het niet weten :P Veel mensen zeggen altijd te willen kopen als lager staat en dan komt ie op hun bedrag word hun doel opeens een lager bedrag, want is in downtrend :D

En dan hebben ze uiteindelijk nog niks gekocht, andere willen gewoon echt vasthouden aan een nummer die ze in hun hoofd hebben gezet niks mismee :P Hopelijk krijgt ie herkansing :D Ik wil ook nog wat extra bij kopen dus mag die tot woensdag / donderdag in een downtrend van mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Bmfd schreef op zondag 11 februari 2018 @ 16:08:
[...]

Ik snap wat je bedoeld, maar er zijn genoeg mensen die short gaan, dus in dat opzicht is het ook raar om te hopen dat bitcoin omhoog gaat.
Vandaag wilde ik me eens tegen het daytraden aan bemoeien, maar vooralsnog heb ik het even gelaten voor wat het is. Dus wat dat betreft hoop ik ook op een meer fluctuerende markt... och, wat niet is kan weer komen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
Dan had hij beter op moeten letten want eerder deze week is de BTC op gdax nog 4800 euro geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Was FIAT gegaan op $8945.- gisteren op BTC vanmiddag terug op $8223.- meegepakt. Denk dat we tussen de $8800 en $9200.- gaan eindigen. Dan zal het 👇 Gaan. Bulls vs bears nu is echt gaaf om te zien.

6k is nog altijd van toepassing.

[ Voor 8% gewijzigd door jorisdeket op 11-02-2018 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 22:02

Malarky

Wils voor wat ieder

Als je vriend slim is leert hij les 1 van de crypto’s: Dollar, Dollar, Dollar is leidend.

De harde support afgelopen weken was op 10.000, 8000 en 6000 rond. En ohjah, kijk naar een grote beurs als Bitfinex, daar wordt het spel vooral gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-10 16:27
Xessive schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 13:26:
[...]

Het is simpel. Je wilt ETH hebben en kan dat naar bijv. een exchange laten sturen of je eigen wallet.
Via anycoin koop je ETH en geeft je het ETH adres op. Zodra alles rond is (m.a.w. anycoin heeft jouw centjes) wordt de transactie gestart en sturen ze je het aantal gekochte ETH naar het door jou opgegeven adres. Deze transactie krijgt een uniek nummer, het zogenaamde transactie ID. In jouw geval dus 0x2082d577065400847fe54bd9825affe0ea21443541682820e51002bfcf9be047.

Dus zonder een ETH adres kan er helemaal geen succesvolle transactie gestart worden.

Althans, toen ik gisteren wat PINK wil overzetten van Cryptopia naar Poloniex stond er bij mij eerste order bij adres mijn e-mail adres.... Deze heb ik gelijk gecancelled en een nieuwe ingeschoten.

Ik zou in eerste instantie contact opnemen met AnyCoin en eens zien wat zij zeggen.
Is gelukt, coins waren idd nog niet verzonden volgens AnyCoinDirect, reden geven ze niet.

Heb het adres kunnen veranderen naar 1 die ik 100% zeker weet, alles goed dus. Bedankt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 15-10 21:55
Wanneer gaat NANO weer omhoog mejongeren? Gister gekocht. Mag wel weer omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-10 06:47

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Dhr. Satoshi schreef op zondag 11 februari 2018 @ 17:05:
Wanneer gaat NANO weer omhoog mejongeren? Gister gekocht. Mag wel weer omhoog.
Ik heb gehoord in de wandelgangen dat nano zeer binnenkort gaat moonen als een malle.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2018 @ 17:08:
[...]

Ik heb gehoord in de wandelgangen dat nano zeer binnenkort gaat moonen als een malle.
Ben al een interieurtje aan het uitzoeken voor m`n toekomstige lambo. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05:50

gws24

Thinking is hard!

Welles! :Y)

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/kagx95.jpg

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
[...]

Met al die onduidelijkheden en heen en weer beschuldigingen ?

Ik hoop het voor je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
GTO... te laat met instappen. ^_^ Zag hem op +40% staan.. nu inmiddels +80%... gotta love it... Mensen ritje met GTO aaan het maken op het moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-10 08:13

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Vraag aan de daytraders, wat voor koersstijgingen zijn realistisch gemiddeld op een dag te pakken? Want zit te denken, stel je hebt een bedrag van €5000 om mee te handelen en je pakt gemiddeld dagelijks %5 . Dan verdien je dus €250,-.per dag. Is dat realistisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Tweakarim schreef op zondag 11 februari 2018 @ 17:19:
Vraag aan de daytraders, wat voor koersstijgingen zijn realistisch gemiddeld op een dag te pakken? Want zit te denken, stel je hebt een bedrag van €5000 om mee te handelen en je pakt gemiddeld dagelijks %5 . Dan verdien je dus €250,-.per dag. Is dat realistisch?
Nee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:36

orf

Super realistich. Na een jaar heb je € 258.151.626.561 met een inleg van € 5.000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
In mijn situatie klopt dat wel redelijk ja, ik pak gemiddeld 5% per dag

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ypuh
Als je 7.5k per maand kon verdienen met een beetje traden ging niemand meer werken natuurlijk.

Om 5% winst te maken loop je het risico dat je 100% verliest. Een goede week kan dus met 1 trade ongedaan gemaakt worden. Ook stijgt de markt gewoon soms uren/dagen/weken niet en is er dus weinig laaghangend fruit.
Slux schreef op zondag 11 februari 2018 @ 17:26:
[...]

In mijn situatie klopt dat wel redelijk ja, ik pak gemiddeld 5% per dag
Tjah, omdat jij de +4000% in 2017 hebt meegemaakt. Daar had je niet voor hoeven traden.

[ Voor 31% gewijzigd door Ypuh op 11-02-2018 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deavonden
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-05-2022
RustStorm schreef op zondag 11 februari 2018 @ 17:19:
GTO... te laat met instappen. ^_^ Zag hem op +40% staan.. nu inmiddels +80%... gotta love it... Mensen ritje met GTO aaan het maken op het moment?
Heb ze verkocht toen ze op +30% stonden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Kanttekening is wel dat ze vaag zijn over of xrp hiervoor gebruikt gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
deavonden schreef op zondag 11 februari 2018 @ 17:28:
[...]

Heb ze verkocht toen ze op +30% stonden :(
Maar winst is winst toch? (er vanuit gaan dat je ze voorheen niet voor meer hebt gekocht dan dat je ze nu hebt verkocht). Ik zou er blij mee zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
Het gaat je niet lukken om dat op systematische basis te behalen. 5% klink met de stijgingen die je in deze markt ziet niet als veel, maar als je met €5000,- begint en je haalt een maand lang 5% rendement, dan zit je al op €22.690,-.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ypuh schreef op zondag 11 februari 2018 @ 17:26:
Als je 7.5k per dag kon verdienen met een beetje traden ging niemand meer werken natuurlijk.

Om 5% winst te maken loop je het risico dat je 100% verliest. Een goede week kan dus met 1 trade ongedaan gemaakt worden. Ook stijgt de markt gewoon soms uren/dagen/weken niet en is er dus weinig laaghangend fruit.
100% verlies lukt je niet en is bij mij ook niet in 1 keer weg.

Een voorbeeld

Ik koop LTC op 115, 120, 125, 130 elke keer met +/- 100 stuks

Als die boven de 125 komt verkoop ik de aankoop die ik op 115 had, boven de 130 verkoop ik de aankoop op 120 enz enz als het omlaag gaat doe ik het zelfde.

De laatste weken werkt dat erg goed hier het is niet per dag 5% is een gemiddelde
Ypuh schreef op zondag 11 februari 2018 @ 17:26:

[...]

Tjah, omdat jij de +4000% in 2017 hebt meegemaakt. Daar had je niet voor hoeven traden.
Dat klopt maar dit jaar gaat het ook erg goed, alleen al met LTC 200 naar 400 LTC gegaan in een kleine 2 weken.
Per week pak ik wel meer dan 7.5k de laatste tijd, maar ben er ook full time mee bezig, er komt heel wat meer bij kijken voordat ik koop en verkoop orders plaats.

[ Voor 24% gewijzigd door Slux op 11-02-2018 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deavonden
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-05-2022
RustStorm schreef op zondag 11 februari 2018 @ 17:30:
[...]

Maar winst is winst toch? (er vanuit gaan dat je ze voorheen niet voor meer hebt gekocht dan dat je ze nu hebt verkocht). Ik zou er blij mee zijn!
Idd nette winst mee gemaakt. Maar is toch bizar als je hem daarna maar doer ziet stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dhr. Satoshi schreef op zondag 11 februari 2018 @ 17:10:
[...]

Ben al een interieurtje aan het uitzoeken voor m`n toekomstige lambo. :o
Nice. Schijnt dat eind 2018 gekkoleren bekleding het helemaal gaat worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rav994
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-10 21:34
Hoe duur moet ripple worden, het zijn er 39.009.215.838.
Snap niet dat mensen dat niet inzien.
Nog maar te zwijgen over de 99.992.725.510 total supply.

[ Voor 23% gewijzigd door rav994 op 11-02-2018 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
rav994 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 17:43:
Mensen die zich daar blind op staren.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
En daar komt nog eens 60% bij, maar als je het hier zegt dan kan je better rennen voor je leven want, dan gaat er een blik met oogkleppen open en hoor je, onzin staat in escrow, geen verstand van, je lult maar wat, XRP wordt door de banken gebruikt enz enz :+

Wel een hele leuke munt om korte ritjes mee te maken maar LT imo kansloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
Slux schreef op zondag 11 februari 2018 @ 17:33:
[...]
Dat klopt maar dit jaar gaat het ook erg goed, alleen al met LTC 200 naar 400 LTC gegaan in een kleine 2 weken.
Per week pak ik wel meer dan 7.5k de laatste tijd
Knap dat je die verdubbeling hebt behaald in de afgelopen weken, maar ik denk persoonlijk niet dat je dat gaat volhouden. 5% rendement per dag komt neer op 450% rendement per maand. Als je begint met €5000,- is dat na een maand €22.690,-, na twee maanden heb je al meer dan een ton en na een half jaar heb je 40 miljoen. Maar ik hoop natuurlijk dat je mijn ongeluk bewijst _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Slux schreef op zondag 11 februari 2018 @ 17:33:
[...]

100% verlies lukt je niet en is bij mij ook niet in 1 keer weg.

Een voorbeeld

Ik koop LTC op 115, 120, 125, 130 elke keer met +/- 100 stuks

Als die boven de 125 komt verkoop ik de aankoop die ik op 115 had, boven de 130 verkoop ik de aankoop op 120 enz enz als het omlaag gaat doe ik het zelfde.

De laatste weken werkt dat erg goed hier het is niet per dag 5% is een gemiddelde

[...]

Per week pak ik wel meer dan 7.5k de laatste tijd
Zo handel ik ook, maar hetzelfde als structureel inzetten op rood en je inzet verdubbel, komt er een punt dat je niet meer bij kunt kopen.

In een downtrend kun je ook op 130, 125, 120 en 115 kopen, om de LTC vervolgens naar 85 te zien gaan. Ik neem aan dat je met stop-losses werkt en je verlies dan probeert te beperken, maar een gegarandeerde winst van 5% gemiddeld per dag over een langere periode lijkt me niet haalbaar, tenzij de markt een duit in het zakje doet.

Een winst van 7.5k p/w is leuk, maar ga je met een inleg van 5k nooit halen natuurlijk. Ik probeer niemand af te branden of overtuigen, maar wanneer een persoon de vraag stelt of je €250 per dag kunt verdienen, dan durf ik bij voorbaat al te zeggen dat je er vanuit het verkeerde startpunt in gaat en van een koude kermis thuis gaat komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:05
[...]

Zou mooi zijn. Ik heb er gisteren wat ETH geruild voor 3 nano. Als die moont naar 300-400€ dan cash ik ze en koop ik een Sony 49 inch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Bmfd schreef op zondag 11 februari 2018 @ 17:49:
[...]

Knap dat je die verdubbeling hebt behaald in de afgelopen weken, maar ik denk persoonlijk niet dat je dat gaat volhouden. 5% rendement per dag komt neer op 450% rendement per maand. Als je begint met €5000,- is dat na een maand €22.690,-, na twee maanden heb je al meer dan een ton en na een half jaar heb je 40 miljoen. Maar ik hoop natuurlijk dat je mijn ongeluk bewijst _/-\o_
Het is een gemiddelde je hebt natuurlijk ook dagen dat je niet koopt of dagen dat je verlies pakt.
Ik zit op een kleine 500% winst nu in nog geen jaar tijd.
Ypuh schreef op zondag 11 februari 2018 @ 17:49:
[...]

Zo handel ik ook, maar hetzelfde als structureel inzetten op rood en je inzet verdubbel, komt er een punt dat je niet meer bij kunt kopen.

In een downtrend kun je ook op 130, 125, 120 en 115 kopen, om de LTC vervolgens naar 85 te zien gaan. Ik neem aan dat je met stop-losses werkt en je verlies dan probeert te beperken, maar een gegarandeerde winst van 5% gemiddeld per dag over een langere periode lijkt me niet haalbaar, tenzij de markt een duit in het zakje doet.

Een winst van 7.5k p/w is leuk, maar ga je met een inleg van 5k nooit halen natuurlijk. Ik probeer niemand af te branden of overtuigen, maar wanneer een persoon de vraag stelt of je €250 per dag kunt verdienen, dan durf ik bij voorbaat al te zeggen dat je er vanuit het verkeerde startpunt in gaat en van een koude kermis thuis gaat komen.
Nee ik werk nooit met stoploss slechtste wat je imo kan doen, als het order boekje dun is dan kan het een hoop geld kosten, spreek uit ervaring, ik heb alle leerlessen wel meegemaakt met crypto :'(

Ik heb het over een gemiddelde he, niemand pakt 5% per dag, lijkt mij sterk, maar als je de tijd hebt dus meer dan 40 uur per week (in mijn geval misschien wel 80 )en goed op zit dan is een gemiddelde winst van 5% haalbaar.
Let op de markt veranderd telkens daar moet je elke keer weer op inspelen, soms trade ik weken niet en volg ik het alleen, het is echt niet dat je slapend rijk wordt, je moet er echt op zitten en de tijd er voor hebben. in mijn geval dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
https://www.abnamro.nl/nl/prive/inkomen-vermogen/index.html Kijk even het filmpje van Robert, lijkt net of ABN hier in feite zegt kijk ook is naar crypto, een stukje acceptatie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Timminator schreef op zondag 11 februari 2018 @ 17:55:
[...]

Zou mooi zijn. Ik heb er gisteren wat ETH geruild voor 3 nano. Als die moont naar 300-400€ dan cash ik ze en koop ik een Sony 49 inch.
Blijven dromen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Niet realistisch natuurlijk.. Niemand wint elke dag. De beste daytraders ook niet. Per week/maand staan ze op een plus, dat is het doel.

De ene dag is dat waarschijnlijk min en de andere dag een plus, zolang de winst uiteindelijk groter is dan het verlies per week/maand dan zit je goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf

orf

Slux schreef op zondag 11 februari 2018 @ 18:01:
[...]

Het is een gemiddelde je hebt natuurlijk ook dagen dat je niet koopt of dagen dat je verlies pakt.
Ik zit op een kleine 400% winst nu in nog geen jaar tijd.
Ik zit op 1126% ten opzichte van 11-02-2017 met holden van BTC. Zonder noemenswaardige trades, behalve 50% naar fiat in december.

400% zegt niet zo veel in de markt die we gezien hebben.
5% over langere tijd wordt bewonderenswaardig. Dan versla je alle markten ter wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:46
Timminator schreef op zondag 11 februari 2018 @ 17:55:
[...]

High roller :+

Hebben er nog mensen meegedaan met de current.us token sale?

[ Voor 10% gewijzigd door jostefa op 11-02-2018 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Nee ik werk nooit met stoploss slechtste wat je imo kan doen, als het order boekje dun is dan kan het een hoop geld kosten, spreek uit ervaring, ik heb alle leerlessen wel meegemaakt met crypto :'(
Welk percentage van je speelgeld zet je dan maximaal in? Neem nou even afgelopen vrijdag, en je had ingekocht op 130, 125, 120 en 115 en de koers vervolgens in luttele uren naar 80-85 te zien gaan.

Heb je dan 100% ingezet, of heb je nog een 50% buffer achter de hand? Op welk moment pak je je verlies, of wanneer zeg je 'het is een bodemloze put', of hodl je ze gewoon in de verwachting dat de koers wel weer aantrekt?

Gelukkig kwam het herstel deze week vrij snel (en het was dan ook een fantastische week voor deze strategie met hoge volumes bij lage prijzen). Maar wat doe je 'when the music stops'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Laatst online: 15-09 12:47
Hoeveel Satoshi zijn er?

Snap je argument wel hoor maar vind het een beetje simpel gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
orf schreef op zondag 11 februari 2018 @ 18:07:
[...]

Ik zit op 1126% ten opzichte van 11-02-2017 met holden van BTC. Zonder noemenswaardige trades, behalve 50% naar fiat in december.

400% zegt niet zo veel in de markt die we gezien hebben.
5% over langere tijd wordt bewonderenswaardig. Dan versla je alle markten ter wereld.
Klopt is zegt ook niet zoveel. ik heb regelmatig omgezet naar fiat, inleg eruit gehaald, verloren, gewonnen.
en opnieuw begonnen met een kleine inleg, wat ik al zij 5% per dag pakt niemand maar als ik het gemiddelde neem kom ik wel in de buurt.
Ik ben niet zo van de bedragen maar ik heb mijn huis er al een paar keer uitgehaald
Ypuh schreef op zondag 11 februari 2018 @ 18:12:
[...]

Welk percentage van je speelgeld zet je dan maximaal in? Neem nou even afgelopen vrijdag, en je had ingekocht op 130, 125, 120 en 115 en de koers vervolgens in luttele uren naar 80-85 te zien gaan.

Heb je dan 100% ingezet, of heb je nog een 50% buffer achter de hand? Op welk moment pak je je verlies, of wanneer zeg je 'het is een bodemloze put', of hodl je ze gewoon in de verwachting dat de koers wel weer aantrekt?

Gelukkig kwam het herstel deze week vrij snel (en het was dan ook een fantastische week voor deze strategie met hoge volumes bij lage prijzen). Maar wat doe je 'when the music stops'?
Ik speel van 80% van het speelgeld, toen hij naar de 85 ging, 2/3 keer gebeurt zelfs, had ik al ruim daar boven verkocht om op +/- 90 euro weer in te stappen, de markt ging zo hard was voor mij dat ik mijn verkoop orders had geannuleerd ,dus ''verlies'' gepakt om vervolgens veel lager weer te kunnen kopen.
Toen hij omhoog ging had ik er +/- 100 LTC bij.
die overige 20% gebruik ik als nood, zodat ik wat achter de hand hou om eventueel extra bij te kopen als ik orders heb geannuleerd. Middelen noemen ze het ook wel

[ Voor 46% gewijzigd door Slux op 11-02-2018 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

[...]

lang verhaal, gaat het niet over.
Heb inmiddels 80% van de handel op Gdax staan.
Nu even de vraag ...

Ik zie onder "SELL" nu LIMIT en STOP ...
Als ik niets gebruikt dan staat er vanzelf een prijs waarvoor ik ze niet kwijt wil.

Stel de koers is 125 en ik wil ze voor minimaal 128 (of hoger) aanbieden, welke van de 2 pak ik dan?
Zit even wat Q&A's door te lezen maar dat is kennelijk niet aan mij besteed. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• orf

orf

De Rikster schreef op zondag 11 februari 2018 @ 18:14:
[...]

Hoeveel Satoshi zijn er?

En de koers van 1 Satoshi is $0,000083.
Slux schreef op zondag 11 februari 2018 @ 18:15:
[...]

Klopt is zegt ook niet zoveel. ik heb regelmatig omgezet naar fiat, inleg eruit gehaald, verloren, gewonnen.
en opnieuw begonnen met een kleine inleg, wat ik al zij 5% per dag pakt niemand maar als ik het gemiddelde neem kom ik wel in de buurt.
Ik ben niet zo van de bedragen maar ik heb mijn huis er al een paar keer uitgehaald
Wacht even, je hebt er tonnen uitgehaald, bij een winst van 400%? Ik heb nog even geen zin om het uit te rekenen, maar dan moet je investering proportioneel zijn.

[ Voor 54% gewijzigd door orf op 11-02-2018 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf

orf

Sorry, dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door orf op 11-02-2018 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-10 14:50
En wat is een Satoshi waard?
En van Satoshi komt er nog maar 25% bij (langzaamaan steeds minder, tot 2140 zeer duidelijk wanneer), bij Ripple komt er dus nog 60% bij (waarbij de developers dit volledig in de hand hebben en niemand weet wanneer precies).
Sorry maar dit is echt basis wiskunde en een zeer valide punt.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Turbo-Puppy schreef op zondag 11 februari 2018 @ 18:17:
[...]

Heb inmiddels 80% van de handel op Gdax staan.
Nu even de vraag ...

Ik zie onder "SELL" nu LIMIT en STOP ...
Als ik niets gebruikt dan staat er vanzelf een prijs waarvoor ik ze niet kwijt wil.

Stel de koers is 125 en ik wil ze voor minimaal 128 (of hoger) aanbieden, welke van de 2 pak ik dan?
Zit even wat Q&A's door te lezen maar dat is kennelijk niet aan mij besteed. :+
Ben ik gelukkig niet de enige met die vraag! Zit al een uurtje te lezen maar ik snap het gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-10 11:42
Slux schreef op zondag 11 februari 2018 @ 18:15:
[...]

[...]

Ik speel van 80% van het speelgeld, toen hij naar de 85 ging, 2/3 keer gebeurt zelfs, had ik al ruim daar boven verkocht om op +/- 90 euro weer in te stappen, de markt ging zo hard was voor mij dat ik mijn verkoop orders had geannuleerd ,dus ''verlies'' gepakt om vervolgens veel lager weer te kunnen kopen.
Toen hij omhoog ging had ik er +/- 100 LTC bij.
die overige 20% gebruik ik als nood, zodat ik wat achter de hand hou om eventueel extra bij te kopen als ik orders heb geannuleerd. Middelen noemen ze het ook wel
Nu je er toch over begint, hoe bevalt het leven in een kartonnen doos? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

AtlAntA schreef op zondag 11 februari 2018 @ 18:26:
[...]

Ben ik gelukkig niet de enige met die vraag! Zit al een uurtje te lezen maar ik snap het gewoon niet.
Als ik het zo lees dan heb ik de "STOP" functie niet nodig.
Ik gebruik limit, vul het aantal in, vervolgens de prijs die ik minimaal wil, en daar onder "post only"

Dan zou de gehele order op minimaal of op €128 uitgevoerd worden zodra deze bereikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Turbo-Puppy schreef op zondag 11 februari 2018 @ 18:30:
[...]

Ik gebruik limit, vul het aantal in, vervolgens de prijs die ik minimaal wil, en daar onder "post only"

Dan zou de gehele order op minimaal of op €128 uitgevoerd worden zodra deze bereikt wordt.
Ja ik denk dat dat klopt maar doe je dan post only of allow taker?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2018 @ 17:33:
[...]

Nice. Schijnt dat eind 2018 gekkoleren bekleding het helemaal gaat worden.
Dat is dan het overwegen waard. Krijg ook inruilkorting op m`n 205. Gaat allemaal heel gunstig worden deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
orf schreef op zondag 11 februari 2018 @ 18:18:
[...]

En de koers van 1 Satoshi is $0,000083.

[...]

Wacht even, je hebt er tonnen uitgehaald, bij een winst van 400%? Ik heb nog even geen zin om het uit te rekenen, maar dan moet je investering proportioneel zijn.
Dat klopt, mijn inleg was een aanzienlijk bedrag
Turbo-Puppy schreef op zondag 11 februari 2018 @ 18:30:
[...]

Stop functie en market functie zou ik niet gebruiken.
Je gaat naar limit, geeft aan hoeveel LTC bijvoorbeeld wilt kopen en tegen welke prijs.
Op het moment dat de koers daar op komt wordt je order uitgevoerd, afhankelijk van de grote, soms kan het wel even duren voordat ie er helemaal door is.

Zelfde met een sell order je geeft aan hoeveel LTC je wilt verkopen tegen welke prijs en zodra hij daar op komt wordt ie verkocht.

[ Voor 51% gewijzigd door Slux op 11-02-2018 18:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tias86
Slux schreef op zondag 11 februari 2018 @ 18:38:
[...]

Dat klopt, mijn inleg was een aanzienlijk bedrag
All in gegaan met je hele 50 euro?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
tias86 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 18:41:
[...]

49.99 kwam net een cent te kort, ben nog aan het sparen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
tias86 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 18:41:
[...]

De mensen die al jarenlang in het bezit zijn van crypto's praten niet over bedragen.
Patserig gedrag hoort in ieder geval niet bij mij bijv. Houdt het gezellig svp :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Rikster
  • Laatst online: 15-09 12:47
Richh schreef op zondag 11 februari 2018 @ 18:23:
[...]
Sorry maar dit is echt basis wiskunde en een zeer valide punt.
Zou zeer zeker basiswiskunde zijn als je iets zinnigs zou kunnen zeggen over de totale tegenwaarde van de geleverde diensten. Er ontbreekt een nogal essentieel puzzelstukje om dergelijke conclusies te verbinden aan hoeveelheden coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-10 14:50
De Rikster schreef op zondag 11 februari 2018 @ 18:49:
[...]

Zou zeer zeker basiswiskunde zijn als je iets zinnigs zou kunnen zeggen over de totale tegenwaarde van de geleverde diensten. Er ontbreekt een nogal essentieel puzzelstukje om dergelijke conclusies te verbinden aan hoeveelheden coins.
Bij de regering van Zimbabwe begrepen ze de link tussen de waarde van een munt en de supply ook niet helemaal. Misschien even googlen hoe dat uitpakte?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
RaptorXS schreef op zondag 11 februari 2018 @ 18:46:
[...]

De mensen die al jarenlang in het bezit zijn van crypto's praten niet over bedragen.
Patserig gedrag hoort in ieder geval niet bij mij bijv. Houdt het gezellig svp :)
Ligt er maar net aan hoe je het interpreteert he. ;)

Maar als je al jaren lang in crypto is het ook makkelijk praten heden dagen, aangezien alles 350 duizend keer over de kop is. Dan kan je met een paar tientjes zeer leuke rendementen gehaald hebben.

En stel je betaalt het uit, waar heb je het dan over?? Of baal je dan dat je heel veel euro hebt, en geen crypto coins?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
tias86 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 18:51:
[...]

Ligt er maar net aan hoe je het interpreteert he. ;)

Maar als je al jaren lang in crypto is het ook makkelijk praten heden dagen, aangezien alles 350 duizend keer over de kop is. Dan kan je met een paar tientjes zeer leuke rendementen gehaald hebben.

En stel je betaalt het uit, waar heb je het dan over?? Of baal je dan dat je heel veel euro hebt, en geen crypto coins?
Dikke grijns, het voelt idd. aan als een luxe probleem, best wel goed voor je nachtrust btw. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
RaptorXS schreef op zondag 11 februari 2018 @ 18:52:
[...]

Dikke grijns, het voelt idd. aan als een luxe probleem, best wel goed voor je nachtrust btw. :P
Ik hoop gewoon dat ik volgend jaar of over 2 jaar ook kan zeggen op tweakers, als de crypto weer is crasht:

Balen zeg ik had eerst 2600% winst en dat is nu nog maar 450% ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-10 22:03

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Poe-pumpje meegepikt. Helaas maar 22% van order uitgevoerd aangezien die blijkbaar vrijwel precies op het hoogtepunt van de pump lag. Verder nog een handjevol met 10% winst verkocht, wie het kleine niet eert en zo. Bovendien een prima coin om te holden 😊.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Pagina: 1 ... 31 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!