Die kans is er wel, maar dan wel in de vorm van "Bitcoin is ontzettend volatiel en kan ieder moment klappen, dus stop je geld er niet in"AtlAntA schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:09:
Ben benieuwd of de mainstream media morgen ook gaat berichten over deze bounce. Zou betekenen dat crypto ook steeds meer mainstream wordt wat op de lange duur alleen maar goed is natuurlijk.
Financiële onafhankelijk betekend geen vrijheid, vrijheid moet je zelf maken.lighting_ schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 18:53:
[...]
Ik heb daar geen probleem mee. Werken kan altijd als je je verveelt. Financiële onafhankelijk betekent vrijheid.
Het maakt het leven iets makkelijker, maar verder niks je wordt er niet gelukkiger of gezonder door, je hebt nog steeds je verplichtingen waar je aan moet voldoen, en van de belastingdienst komt je echt niet vanaf als je rijk bent
Maar goed het is maar niet hoe je het bekijkt is vrij makkelijk om het in een andere context te lezen, ik denk dat we een beetje hetzelfde bedoelen.
Het is fijn als je iets mag en kan doen, dan dat je iets moet doen, leuk doel om naar toe te werken maar het leven is zo voorbij, belangrijker om te genieten van de dingen die je hebt dan die je niet hebt .
Spreek uit ervaring het is nooit genoeg, hoe meer je hebt hoe meer je wilt en hoe minder je van dingen echt geniet
Ik ben blij dat alles weer een beetje in de + staat na afgelopen weken. Gisteravond een beetje lopen spelen en wat € gepakt waarmee ik nu weer aan het klooien ben.
Eens kijken of de rest ook weer op een acceptabel niveau gaat komen!
Eens kijken of de rest ook weer op een acceptabel niveau gaat komen!
De 2 zekerheden in/van het leven, belasting betalen en overlijdenSlux schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:19:
[...]
Financiële onafhankelijk betekend geen vrijheid, vrijheid moet je zelf maken.
Het maakt het leven iets makkelijker, maar verder niks je wordt er niet gelukkiger of gezonder door, je hebt nog steeds je verplichtingen waar je aan moet voldoen, en van de belastingdienst komt je echt niet vanaf als je rijk bent![]()
Maar goed het is maar niet hoe je het bekijkt is vrij makkelijk om het in een andere context te lezen, ik denk dat we een beetje hetzelfde bedoelen.
Het is fijn als je iets mag en kan doen, dan dat je iets moet doen, leuk doel om naar toe te werken maar het leven is zo voorbij, belangrijker om te genieten van de dingen die je hebt dan die je niet hebt .
Spreek uit ervaring het is nooit genoeg, hoe meer je hebt hoe meer je wilt en hoe minder je van dingen echt geniet
Ik hoop dat de markt binnenkort weer VENtiel wordt..Danny.G schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:18:
[...]
Die kans is er wel, maar dan wel in de vorm van "Bitcoin is ontzettend volatiel en kan ieder moment klappen, dus stop je geld er niet in"
Yep yep yep.Slux schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:19:
[...]
Het maakt het leven iets makkelijker, maar verder niks je wordt er niet gelukkiger of gezonder door, je hebt nog steeds je verplichtingen waar je aan moet voldoen, en van de belastingdienst komt je echt niet vanaf als je rijk bent![]()
Mijn schoonmoeder ging zich pas zorgen om geld toen ze d'r huis had verkocht en het op haar rekening had staan.
Mijn zus en zwager hebben hun hele leven gen cent uitgegeven, hebben 4 ton op de spaarrekening staan huis voor 3/4 afbetaald en lijken nog naar een crt Trinitron. Ze willen wel een nieuwe maar ja kost wel weer geld hè.

Ik heb "geen" spaargeld. En hoef me dan ook nergens zorgen om te maken.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Flagg schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:18:
[...]
Tuurlijk weet ik dat niet zeker.
Maar iemand die een paar dagen geleden hier nog zat te trollen toen alles naar beneden ging en nu de profeet gaat uithangen dat het nooit meer zo laag zal zijn, ga ik sowieso geen afspraken mee maken.
Leuker kan ik het niet maken, wel duidelijker.
[...]
Dat vind ik nou ook. Zo hecht enzo.

Ik heb zo'n 250 reacties verplaatst van het oude naar het nieuwe deeljanvanduschoten schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:18:
Ik was ineens het slowchat topic kwijt... Hadden jullie hem hier verstopt met gelijk ook alweer 6 pagina's vol relevante informatie
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Oh zeker doen! Beste wat ik mezelf ooit kado heb gedaan..oisyn schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 18:33:
[...]
Ik wil mijn ogen laten laseren, maar daarvoor mag ik een tijdje geen lenzen in hebben
Ga je zeker geen spijt van krijgen.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Klopt, maakt niet uit in welke volgorde, betalen zal je.RaptorXS schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:21:
[...]
De 2 zekerheden in/van het leven, belasting betalen en overlijden
Lekker met 8 ton je kist in, snap hier echt niks van dat mensen zo kunnen leven. Waarom werk je dan elke dag? om rijk dood te gaan?Flagg schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:22:
[...]
Yep yep yep.
Mijn schoonmoeder ging zich pas zorgen om geld toen ze d'r huis had verkocht en het op haar rekening had staan.
Mijn zus en zwager hebben hun hele leven gen cent uitgegeven, hebben 4 ton op de spaarrekening staan huis voor 3/4 afbetaald en lijken nog naar een ver Trinitron. Ze willen wel een nieuwe maar ja kost wel weer geld hè.![]()
Ik heb "geen" spaargeld. En hoef me dan ook nergens zorgen om te maken.
Voor mij hoeft de mainstream media niet te berichten hoor, gewoon lekker langzaam groeien vind ik prima.
Het blijkt dat China helemaal geen plannen heeft om buitenlandse exchanges te verbieden waar wordt gehandeld in crypto's. Was zeer goed gecoördineerd fake news.
http://m.scmp.com/busines...idening-hong-kong-bitcoin

Heel snel zou prima kunnen, maar volgend jaar alleen als dit jaar heel slecht gaat. Stel BTC zou 40k doen gaan we die 6k niet meer zien hoor. Net zoals je vorig jaar de 1k niet meer ging zien.Flagg schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 18:58:
[...]
Oh ja zeker wel, en of heel snel of volgend jaar wel weer.
Staat bij mij op de bucket list. Moet wel zeggen dat ik nu al zo lang een bril draag dat het bijna naakt aan voelt zonder bril.Crypts schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:25:
[...]
Oh zeker doen! Beste wat ik mezelf ooit kado heb gedaan.![]()
Ga je zeker geen spijt van krijgen.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ik heb het een paar jaar geleden in utrecht bij Bergman gedaan, kreeg nog 1000 euro terug van VGZ! En inderdaad het beste waar ik ooit mijn geld aan heb besteed. 35 seconden per oog wat gebrand, daarna 48 uur geen licht kunnen verdragen en pats na 48 uur al bijna scherp kijken. Wat een feest, geen droge ogen in vliegtuig, gewoon zwemmen zonder gezeik, meteen scherp zien met opstaan. Ik had met mijn lenzen vaak last van fel licht in de zomer wat resulteerde in tranende ogen, ook die kwaal is nu helemaal weg. Ik heb gekozen voor Trans lasek, iets langer herstel periode maar dan wordt er iets minder van de toplaag gelasered zodat ik straks op mijn 50e nog een keer kan. Het is immers niet voor het leven. Maar een echte aanrader!AtlAntA schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:28:
[...]
Staat bij mij op de bucket list. Moet wel zeggen dat ik nu al zo lang een bril draag dat het bijna naakt aan voelt zonder bril.
Pfff, wordt het al zo triest... Het wordt wel es tijd dat iedereen een dikke vinger geeft aan elke scheet over bans of beperkingen of iets dergelijks. Hoe kan crypto nu ooit de banken overwinnen op die manier!!zilver7 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:27:
Het blijkt dat China helemaal geen plannen heeft om buitenlandse exchanges te verbieden waar wordt gehandeld in crypto's. Was zeer goed gecoördineerd fake news.![]()
Daar ga ik ook naartoe!muffstuff schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:34:
[...]
Ik heb het een paar jaar geleden in utrecht bij Bergman gedaan
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Geniet dan nog maar even van je gehandicapten bestaan
Ik snap er ook niks van maar ze had het er laatst over dat ik alles erf. Of ze het erg vond als ik het dan binnen 5 jaar er doorheen zou draaien. *Ff stil* uh nee uh tuurlijk niet moet je zelf weten. Dat ze het gvd zelf uitgeeft.Sanalologo schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:26:
[...]
Lekker met 8 ton je kist in, snap hier echt niks van dat mensen zo kunnen leven. Waarom werk je dan elke dag? om rijk dood te gaan?
Voor mij hoeft de mainstream media niet te berichten hoor, gewoon lekker langzaam groeien vind ik prima.
Ik hoop met 3 ton schuld de kist in te gaan. Soort allerlaatste middelvinger.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Voor mij is niet hoeven werken vrijheid.Slux schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:19:
[...]
Ik hoef geen miljoenen villa of lambo.
Mocht ik toch miljoenen hebben dan geef ik wat uit aan familie om ook van te genieten.
Ik ook niet, gewoon een relaxed bestaan zonder financieele zorgen,zonder opvallend gedrag.lighting_ schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:40:
[...]
Voor mij is niet hoeven werken vrijheid.
Mocht ik toch miljoenen hebben dan geef ik wat uit aan familie om ook van te genieten.
edit: Oja, als God ons had geschapen om te werken hadden we wel 4 handen gekregen
[ Voor 10% gewijzigd door RaptorXS op 07-02-2018 19:47 ]
De g2-groep gaat zo in beraad. Cryptosletje en Dhr. Satoshi zullen hierbij aanwezig zijn.
Eerste dApp voor VeChain 
https://medium.com/@vecha...cation-vevid-cd97bdf98670
Disclaimer: als je dit leest wil je veel geld in VEN stoppen

[ Voor 19% gewijzigd door FaceDown op 07-02-2018 19:56 ]
Groetjes, FaceDown.
En ons alles dubbel laten lezen.oisyn schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:24:
[...]
Ik heb zo'n 250 reacties verplaatst van het oude naar het nieuwe deel

Ik dacht even dat er ziek veel gepost was in dit deel, maar de posts zijn overgezet
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Trek hem van je bucket list af en schuif hem op je to do. Echt waar en dat naakte gevoel wen je heel snel aan en voelt juist bevrijdend!AtlAntA schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:28:
[...]
Staat bij mij op de bucket list. Moet wel zeggen dat ik nu al zo lang een bril draag dat het bijna naakt aan voelt zonder bril.
Ik ben overigens in Istanbul bij een Dunya kliniek (overkappende naam) geweest en dat is mij uitermate goed bevallen, zelfde prijs als in Nederland, modernere apparatuur en nog 'gratis' paar daagjes vakantie met mooi weer ook!
Moet er wel bij zeggen dat het alweer een jaar of 7 geleden is.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Wij "zoeken" al jaren een klein huisje in het buitengebied. Alles wat binnen (en buiten ook uiteraard) het budget valt is te groot. Klein huisje max 2 slaapkamers , rand van het bos, beetje grond er omheen en vooral rust.lighting_ schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:40:
[...]
Vergeet het maar wel grote woonboerderijen en aanverwante. Moet er niet aan denken... Misschien ooit eens zelf iets laten bouwen maar de kale grondprijzen zijn vaak weer wat buitensporig.
Mag hopen dat je het vrij snel doorhad
En ons alles dubbel laten lezen.
Een of andere facepalm heeft me een soort antipathie richting VEN laten ontwikkelen.FaceDown schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:57:
Eerste dApp voor VeChain
Geen Bitcoin of Litecoin hierFaceDown schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:57:
Eerste dApp voor VeChain
Ik denk niet dat we aan het GKMT gaan toppen, in ieder geval niet qua aantal delen. Die zitten inmiddels in deel 364RideWithUz schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 18:53:
Zijn wij eigenlijk het drukste forum van tweakers?
België?Flagg schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:55:
[...]
Wij "zoeken" al jaren een klein huisje in het buitengebied. Alles wat binnen (en buiten ook uiteraard) het budget valt is te groot. Klein huisje max 2 slaapkamers , rand van het bos, beetje grond er omheen en vooral rust.
Vergeet het maar wel grote woonboerderijen en aanverwante. Moet er niet aan denken... Misschien ooit eens zelf iets laten bouwen maar de kale grondprijzen zijn vaak weer wat buitensporig.
Belasting vraag: stel iemand maakt veel winst in het komende jaar en zet zijn coins voor het einde van het jaar om naar euro's. Voor 31 december koopt hij er een auto van dus is zijn vernogen onder het maximum wat je belastingvrij mag hebben. Moet je dan iets opgeven? Het zal vast niet interessant voor mij zijn maar wellicht heeft iemand anders er iets aan..
Coins zijn ook pas na 1 januari aangeschaft in dit geval en dus voor het einde van het jaar weer weg.
Coins zijn ook pas na 1 januari aangeschaft in dit geval en dus voor het einde van het jaar weer weg.
[ Voor 12% gewijzigd door Pelox op 07-02-2018 20:02 ]
Zero.
Nee liefst ergens op de veluwe, ben geen economische vluchteling.
Nou! Mijn extra inleg om coins bij te kopen is EINDELIJK binnen bij coinbase.. Nog ergens een muntje dat nog niet in het groen is geschoten om wat geld naartoe te gooien?
Man man, heeft er meer dan 24 uur over gedaan.. Had ik gisterenochtend beter via bitonic naar Binance kunnen laten sturen, ik probeer ook eens wat
Man man, heeft er meer dan 24 uur over gedaan.. Had ik gisterenochtend beter via bitonic naar Binance kunnen laten sturen, ik probeer ook eens wat

Ik weet dat ik eigenlijk niet moet reageren maar heb je de aankondiging zelf gelezen? Hoop gelul in de inleiding, vervolgens wat mogelijke use cases en dan nog iets over compliance met japanse wetgeving.FaceDown schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:49:
Eerste dApp voor VeChain
En wat is dat VeVid dan? Een dApp die dient als identificatie middel. Volgens mij zijn daar al zat alternatieven voor en ik zie ook echt niet wat dit aan waardeverhogend effect of nut in het algemeen moet hebben... Echt niet. Niet omdat ik tegen ven ben of jou een ontzettende irritante fanboy vindt, ik zie het gewoon niet...
Leg eens uit waarom dit het waard is om meer geld in ven te steken?
Voor mij is geen vrouw en kinderen vrijheid. Dan hoef ik ook niet voor 2, 3, 4 te werken.lighting_ schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:40:
[...]
Vlug een cordon om Ed heen!!!D-Ed schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:01:
Nou! Mijn extra inleg om coins bij te kopen is EINDELIJK binnen bij coinbase.. Nog ergens een muntje dat nog niet in het groen is geschoten om wat geld naartoe te gooien?
Houd facepalm uit zijn buurt!!!!
Geen kinderen snap ik direct, die hoef ik ook niet vanwege gebrek aan praktisch nut.Ypuh schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:02:
[...]
Voor mij is geen vrouw en kinderen vrijheid. Dan hoef ik ook niet voor 2, 3, 4 te werken.
Vriendin verdient hetzelfde als ik ongeveer, dus die brengt ruimschoots meer op dan ze kost.
[ Voor 28% gewijzigd door Flagg op 07-02-2018 20:05 ]
Bedrag wat in de auto gaat hoef je niet op te gevenPelox schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:01:
Belasting vraag: stel iemand maakt veel winst in het komende jaar en zet zijn coins voor het einde van het jaar om naar euro's. Voor 31 december koopt hij er een auto van dus is zijn vernogen onder het maximum wat je belastingvrij mag hebben. Moet je dan iets opgeven? Het zal vast niet interessant voor mij zijn maar wellicht heeft iemand anders er iets aan..
Hier zit echter al een hoop belasting in (btw en bpm).
Groetjes, FaceDown.
Flagg schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:03:
[...]
Vlug een cordon om Ed heen!!!
Houd facepalm uit zijn buurt!!!!

No worries! De meeste usual suspectst heb ik hier op een post-it staan (mét dubbel uitroepteken!!)
Heb je 't nou over users of coins?D-Ed schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:05:
[...]
![]()
No worries! De meeste usual suspectst heb ik hier op een post-it staan (mét dubbel uitroepteken!!)
Groetjes, FaceDown.
Je kan je geld altijd in Ripple stoppen als je er zo graag vanaf wil.D-Ed schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:01:
ADA staat er ook laag t.o.v. ATH en heeft nog geen 'pump' gehad, maar of dat nou de beste (korte termijn) investering is...
Zou nu sowieso ff wachten met coins kopen of lage buy orders zetten. Alles staat de hele dag al steady in het groen.
Ik zou investeren in deze munt:D-Ed schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:05:
[...]
![]()
https://coinmarketcap.com/currencies/ethorse/
Of deze:
https://coinmarketcap.com/currencies/applecoin-apw/
Als je jezelf afvraagt "waarom zou ik dat doen?" dan moet je gewoon doen wat ik altijd doe, en at is jezelf de tegen vraag stellen "waarom zou ik het niet doen?" als je niet meer dan 18 goede redenen kunt verzinnen waarom je het niet zou doen, dan moet je het gewoon doen!
Binnen de EU is er daar eigenlijk geen sprake meer van, ik zou je wereld iets groter maken. Nederland is best klein en België eigenlijk min of meer een andere provincie.Flagg schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:01:
[...]
Nee liefst ergens op de veluwe, ben geen economische vluchteling.
Jij hebt al zo beroemd dat het zonde is om daar een post-it voor te gebruiken
Wtf ben jij voor iemand? ...D-Ed schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:10:
[...]
Geintje, Ik heb niet eens post-its(en geen lijstje)
Geen post-its hebben

Als ik financieel onafhankelijk zou zijn, wonen we per direct ergens achteraf in Schotland of Ierland, en dan bedoel ik achteraf voor Ierse begrippen.Crypts schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:09:
[...]
Binnen de EU is er daar eigenlijk geen sprake meer van, ik zou je wereld iets groter maken. Nederland is best klein en België eigenlijk min of meer een andere provincie.
Die dingen blijven gewoon niet meer zo goed plakken als vroeger!miicker schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:11:
[...]
Wtf ben jij voor iemand? ...
Geen post-its hebben
totdat je medische zorgen of dergelijke nodig hebt, dan zal het niet meer zo leuk zijnFlagg schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:12:
[...]
Als ik financieel onafhankelijk zou zijn, wonen we per direct ergens achteraf in Schotland of Ierland, en dan bedoel ik achteraf voor Ierse begrippen.
Als je dat zou willen, had je al je geld allang in een project gestopt wat daadwerkelijk wat bereikt hadFaceDown schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:57:
Eerste dApp voor VeChain

Gaat lekker dan2018 is a year of regulation and stability within the blockchain industry

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik zou in ieder geval verhuizen naar een plek waar het iets minder vaak regent... jij exact het tegenovergesteldeFlagg schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:12:
[...]
Als ik financieel onafhankelijk zou zijn, wonen we per direct ergens achteraf in Schotland of Ierland, en dan bedoel ik achteraf voor Ierse begrippen.
Ah-a, een noob post-it gebruiker gespot. In al mijn jaren als ervaren post-it gebruiker, beheerder, organisator en post-it consultant weet ik dat je die dingen schuin van elkaar af moet halen (van links naar rechts, of rechts naar links) en niet gewoon van de stapel afrukken, dan plakt het niet.D-Ed schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:13:
[...]
Die dingen blijven gewoon niet meer zo goed plakken als vroeger!
En als ze dan alsnog niet goed plakken, dan moet je ze niet bij de action halen.
En als ze dan nog niet willen plakken:
Duct tape
En als ze dan niet loskomen:
WD-40.
Al je problemen opgelost met één simpele post op Tweakers
Na het lezen van deze post kom je in aanmerking voor wat de tweede kamer het "voltooid leven" noemt
Kan me geen zak interesseren, ben ik iig gestorven waar ik wil zijn.oldgrumpy schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:15:
[...]
totdat je medische zorgen of dergelijke nodig hebt, dan zal het niet meer zo leuk zijn
En mensen zijn daar ook gewoon heel oud geworden hoor, alleen de angsthazen niet.
Daarnet 2 x de PPT/ETH Whale dump kunnen meepikken. 32% winst in enkele minuten.
Zo'n avonden mogen nog komen ! :-)
Zo'n avonden mogen nog komen ! :-)
Lekker daar door het heuvellandschap racen in de sneeuw, want gas is alles, remmen is angst!!Flagg schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:16:
[...]
Kan me geen zak interesseren, ben ik iig gestorven waar ik wil zijn.
En mensen zijn daar ook gewoon heel oud geworden hoor, alleen de angsthazen niet.
Klein huisje, why... omdat weinig onderhoud? Maar dan wel een beetje grond?Flagg schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:55:
[...]
Wij "zoeken" al jaren een klein huisje in het buitengebied. Alles wat binnen (en buiten ook uiteraard) het budget valt is te groot. Klein huisje max 2 slaapkamers , rand van het bos, beetje grond er omheen en vooral rust.
Kijk eens in de dorpjes net buiten de grotere steden in Drenthe (haha grote steden in Drenthe, nouja you get my point). Of daar de buitengebieden van. Ze zijn er zeker wel
En ja grond is duur, maar dat kan het probleem toch niet zijn
[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 07-02-2018 20:20 ]
Zo duur is grond toch niet?Richh schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:18:
[...]
Klein huisje, why... omdat weinig onderhoud? Maar dan wel een beetje grond?
Kijk eens in de dorpjes net buiten de grotere steden in Drenthe. Of daar de buitengebieden van. Ze zijn er zeker wel
Tenminste, vond het wel meevallen, laatst nog 10 kilo potgrond gekocht.
Misschien kunnen we het oplossen met #blockchain. Snel, start een ICO!D-Ed schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:13:
[...]
Die dingen blijven gewoon niet meer zo goed plakken als vroeger!
Wie wil er nou op 10 kilo potgrond wonen dan?miicker schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:19:
[...]
Zo duur is grond toch niet?
Tenminste, vond het wel meevallen, laatst nog 10 kilo potgrond gekocht.
Zou op het eerste en beste vliegtuig naar de azoren zitten. Gunstig klimaat, dichtbij, Atlantische oceaan. Dolfijnen/walvissen Heerlijk kleine eilanden. Rust. Paar keer geweest nu, kwaliteit van leven licht daar zo veel hoger. En ook nog goede zorg. Lekker eten.Flagg schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:12:
[...]
Als je het breed genoeg uitstrooit en dan zegt, al het land waar deze potgrond op ligt is nu van mij!!Ypuh schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:20:
[...]
Wie wil er nou op 10 kilo potgrond wonen dan?
Collega van mij een paar jaar geleden verhuisd van Landsmeer naar Norg(Drenthe) en daar inderdaad een kleine bungalow gevonden voor 2 personen met een behoorlijk stukje grond voor relatief weinig. Ze hadden keuze genoeg daar, genoeg van dat kaliber te vinden...Richh schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:18:
[...]
Klein huisje, why... omdat weinig onderhoud? Maar dan wel een beetje grond?
Kijk eens in de dorpjes net buiten de grotere steden in Drenthe. Of daar de buitengebieden van. Ze zijn er zeker wel
Als ik veel geld zou hebben, als in 100 miljoen o.i.d., dan zou ik een wielerploeg kopen, lijkt me gaaf om zoiets mee te maken en daar deel uit van te maken. Nu volg ik wielrennen sowieso wel en dat lijkt me gewoon gaaf. Daarbij ook een stuk goedkoper dan een voetbalelftal of zo
Crypto op NPO2 nu bij de Stand van Nederland (gaat over ‘nieuwe miljonairs’)
[ Voor 67% gewijzigd door Tourniquet op 07-02-2018 20:27 ]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Ik schenk mijn eigen tribune met mijn naam incl. kleedkamers aan mijn oude voetbalclubsmiicker schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:25:
Als ik veel geld zou hebben, als in 100 miljoen o.i.d., dan zou ik een wielerploeg kopen, lijkt me gaaf om zoiets mee te maken en daar deel uit van te maken. Nu volg ik wielrennen sowieso wel en dat lijkt me gewoon gaaf. Daarbij ook een stuk goedkoper dan een voetbalelftal of zo
Zero.
Welke kant zouden we opgaan vannacht.....
Naar beneden met die Chinezen of toch een beetje omhoog?
Van dat geld kan je net de dopingcontrole omkopen; ik denk dat je meer nodig hebt.miicker schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:25:
thxTourniquet schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:26:
Zie 'm, de cryptokapitalistTourniquet schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:26:
Verwijderd
Als we de trend van Azië doorzetten laatste weken gaan we zakken. Maar er zal een X weer positief gereageerd worden vanuit Azië. Laat het maar lekker doordringen wat mij betreft :-)CrazyFool schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:29:
Grappig dat stukkie er voor over drukwerkdeal... die gordijnenman winkel die die nu heeft zit hier om de hoek. Is alleen op donderdag open en die kerel heeft zoveel aan drukwerkdeal.nl overgehouden dat hij die gordijnenman voor de lol doet. Nu snap ik ook waarom hij maar 1 dag in de week open isTourniquet schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:26:
Als je intellectuele zelfmoord wil plegen registreer je op nu.nl
Zoals we op Geenstijl zeggen, ik zou dur doen
De vraag stellen is hem beantwoorden hé.CrazyFool schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:29:
Lol. hij is niet excessief geld gaan uitgeven, kijk in wat voor kast die gast woont
Bedoel meer in het voortraject, je zoekt als ik het goed begrijp nu iets kleins met een beetje ruim grond en dan is België niet eens zo gek toch? Staat daar genoeg en wat ik al zei, het is eigenlijk een beetje onze achtertuin maar wel iets zuidelijker dus gemiddeld wat betere temperaturen dan de veluwe.Flagg schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:12:
[...]
Aan de andere kant zou je het liefst links de plas oversteken dus of beter weer nou echt op je verlanglijstje staat betwijfel ik.
Ik 'moet' er zo langzamerhand ook een beetje over gaan nadenken, Nederland kan ik op termijn niet blijven en dat hoeft ook niet zo nodig. Denk alleen wel dat ik het iets warmer, minder nat en vochtig ga zoeken. Aan de andere kant, Estland of Zwitserland zijn belasting- en cryptotechnisch ook best leuke opties.
Ik weet niet wanneer dit is opgenomen, maar hij zal inmiddels wel ziek en verdrietig zijn
Vrij recent als op die laptop de koers te zien was, de eerste crash CORRECTIE stond vol in beeld.miicker schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:43:
Ik weet niet wanneer dit is opgenomen, maar hij zal inmiddels wel ziek en verdrietig zijn
(zoek hem even op ... moment)
[ Voor 5% gewijzigd door Turbo-Puppy op 07-02-2018 20:47 ]
Hahaha, PRECIES wat ik dus dacht!!!miicker schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:43:
Ze hadden het over 4300 euromiicker schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:43:
tijdje geleden dus alweer
Do { Ping } while ( LOL )
Toen we nog de 330ci hadden hebben we een rondreis door Schotland gedaan, en als we een dal in reden met slingerweggetjes (lees je kon km's van tevoren zien dat er geen verkeer/schapen waren) hoefde ik alleen maar "Top Gear!!!" te roepen om mijn vriendin een adrenaline shot te geven. En terwijl zij Nee! schreeuwde zat ik op 6000 rpm en stevende we op de eerste bochten af.miicker schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:18:
[...]
Lekker daar door het heuvellandschap racen in de sneeuw, want gas is alles, remmen is angst!!
Leuke vakantie wel ja.
Oke, ik weet dat er met TA's altijd wel iemand is die het bij het juiste eind heeft, maar deze wilde ik toch even delen. Deze TA die iemand op 10 augustus maakte zag ik net op Twitter voorbij komen.

Bullrun naar 20K goed voorspeld om ook de crash naar 6K goed te hebben. Tijdlijn komt ook aardig overheen. I am impressed.

Bullrun naar 20K goed voorspeld om ook de crash naar 6K goed te hebben. Tijdlijn komt ook aardig overheen. I am impressed.
Had eigenlijk verwacht dat de koersen in de USA omhoog gingen... helaas pindakaas.
Verwijderd
Als het echt is zal die persoon nu rijk zijn, maar kan net zo goed een photoshop zijn..Bmfd schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:56:
Oke, ik weet dat er met TA's altijd wel iemand is die het bij het juiste eind heeft, maar deze wilde ik toch even delen. Deze TA die iemand op 10 augustus maakte zag ik net op Twitter voorbij komen.
[afbeelding]
Staat een link bij naar de oorspronkelijke tweet op 10 augustus.Verwijderd schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:58:
[...]
Als het echt is zal die persoon nu rijk zijn, maar kan net zo goed een photoshop zijn..
Ik ben daar gebanned, kan je het voorstellen?Turbo-Puppy schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:37:
[...]
Als je intellectuele zelfmoord wil plegen registreer je op nu.nl
Toen ik er achter kwam en vroeg waarom, kreeg ik excuses want dat was gedaan door iemand die het niet met mij eens was maar die werkte er inmiddels al niet meer.
Ze gingen mijn account weer openzetten, ik heb ze vriendelijk gevraagd mijn account volledig te verwijderen.
Verwijderd
Ik zie het nu ja. Dat is wel echt nice:)Bmfd schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:59:
[...]
Staat een link bij naar de oorspronkelijke tweet op 10 augustus.
Dat zou dan ook terecht zijn als je een TA zou nauwkeurig weet te maken.Ypuh schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:57:
Die gast is nu rijk hoop ik.
Dit geeft wel hoop voor de toekomst met de BTC.
Als die vent gelijk krijgt, dan zijn we er nog niet.Bmfd schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:56:
[afbeelding]
Eind januari:

Afgelopen weekend:

Da's serieus goed werk, maar nu is de vraag wat de andere ta's van hem hebben gedaan.Bmfd schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:56:
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!