Hoop dat je ter waarde van 10.000 BTC gaat kopen? Gaat de koers tenminste ook weer een beetje omhoog..Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2018 @ 12:52:
[...]
Ga denk ik maar wat ICX bijkopen, munten die rake klappen hebben opgelopen lijken mij een veiliger bet.
@Bmfd je lijkt mij een verstandige moonboy. Ben benieuwd waar jij in hebt geinvesteerd? Of zit je nog in fiat, kan me herinneren dat je dat een tijd geleden poste.
QTUM heeft een BNB en een USDT pair nu, dus ging ff kijken en iemand heeft dus gewoon 10BNB voor 1 QTUM betaald, hoe is het mogelijk........ 80 euro........
Ik zal alvast voor 'm antwoorden: Hij is gisteren op het allerlaagste moment weer allin gegaan en heeft nu tientallen procenten winst. Zo gaat het nu eenmaal bij de meeste day traders hier op GoT.tias86 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:08:
@Bmfd je lijkt mij een verstandige moonboy. Ben benieuwd waar jij in hebt geinvesteerd? Of zit je nog in fiat, kan me herinneren dat je dat een tijd geleden poste.
Groetjes, FaceDown.
Mooie analyse: https://www.tradingview.c...y-lows-of-ZIL-March-2018/
Maar zonder gekheid, zitten meer mensen op ZIL?
Maar zonder gekheid, zitten meer mensen op ZIL?
Aha.. vandaar dat QTUM/BNB op -82,7% staat..Tominatie schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:14:
QTUM heeft een BNB en een USDT pair nu, dus ging ff kijken en iemand heeft dus gewoon 10BNB voor 1 QTUM betaald, hoe is het mogelijk........ 80 euro........
In dat geval doen al die daytraders het een stuk beter dan mij.FaceDown schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:20:
[...]
Ik zal alvast voor 'm antwoorden: Hij is gisteren op het allerlaagste moment weer allin gegaan en heeft nu tientallen procenten winst. Zo gaat het nu eenmaal bij de meeste day traders hier op GoT.
Wist overigens niet jij een zaakwaarnemer was voor bmfd, jullie lijken nog wel is van mening te veschillen zo nu en dan.. of eigenlijk altijd
[ Voor 8% gewijzigd door tias86 op 19-03-2018 13:41 ]
Partner, alles draait om partners.tias86 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:28:
[...]
In dat geval doen al die daytraders het een stuk beter dan mij.
Wist overigens niet jij een zaakwaarnemer was voor bmfd
en auto's. BMW's of Kodiaq's om precies te zijn.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Die Kodiaq vind ik een saai en lelijk hok. Neem dan een Kadjar. Daar zit nog wat smaak aan.Richh schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:43:
[...]
Waarom überhaupt een SUV? Een slechtere auto bestaat niet. Neem anders een echte terreinauto als je zo nodig iets dergelijks wilt.
BMW rijders zijn de meest asociale rijders volgens een recent onderzoek. Past perfect bij de gemiddelde ven shiller hier.Richh schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:43:
[...]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Dit titel is al een paar jaar van BMW verhuisd naar Audi.AtlAntA schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:47:
[...]
BMW rijders zijn de meest asociale rijders volgens een recent onderzoek. Past perfect bij de gemiddelde ven shiller hier.
Voor de hoge instap, voor de 60 plusserggj87 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:47:
Waarom überhaupt een SUV? Een slechtere auto bestaat niet. Neem anders een echte terreinauto als je zo nodig iets dergelijks wilt.

Whuuut? Vechain partnership met audi confirmed?Rechtzodiegaat schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:48:
[...]
Dit titel is al een paar jaar van BMW verhuisd naar Audi.
Wel geschikt om er mee door het vennenbos te scheuren
[ Voor 6% gewijzigd door tias86 op 19-03-2018 13:50 ]
Voor de vijftigplusser misschien?Rechtzodiegaat schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:44:
[...]
Die Kodiaq vind ik een saai en lelijk hok. Neem dan een Kadjar. Daar zit nog wat smaak aan.
Hard rijden is toch gewoon FOMO gedrag?AtlAntA schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:47:
[...]
BMW rijders zijn de meest asociale rijders volgens een recent onderzoek. Past perfect bij de gemiddelde ven shiller hier.
Tuurlijk. Wie wil er nu niet als eerste in de file staan.
Nu is (met opzet) langzaam rijden imho soms nog a socialer maar dat terzijde. Laten we hier maar geen vetkeers discussie topic van maken.
De 2.0TDI met DSG van de Kodiaq wil anders best vooruit. Het is natuurlijk geen strepentrekker maar ik zit dan ook niet scheef onderuitgezakt met een petje op achter het stuur.Richh schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:49:
[...]
Voor de vijftigplusser misschien?lompe trage hokken, die SUV's. SUF zouden ze moeten heten.
Groetjes, FaceDown.
Zo het vennetje in.tias86 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:49:
Wel geschikt om er mee door het vennenbos te scheuren
Nu we het zo over auto's hebben: wisten jullie trouwens dat Bitcoin ook al jarenlang een partnership heeft?
Er zijn zelfs al jaren Fiat-pairs beschikbaar
Sorry
Sorry
Richh schreef op maandag 19 maart 2018 @ 14:00:
Nu we het zo over auto's hebben: wisten jullie trouwens dat Bitcoin ook al jarenlang een partnership heeft?
Sorry

Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Uiteindelijk betalen we er straks allemaal onze Lambo mee.Richh schreef op maandag 19 maart 2018 @ 14:00:
Sorry

Ik denk dat je over een paar jaar blij mag zijn als je nog een 2e hands fiets voor je BTC kunt kopenTon Hasselt schreef op maandag 19 maart 2018 @ 14:01:
[...]
Uiteindelijk betalen we er straks allemaal onze Lambo mee.
Groetjes, FaceDown.
Ik denk dat we de 8000-8400 zone niet gaan vasthouden, vraag me af als we de weg naar beneden inzetten of we dan lager gaan dan 7000-7400.
Kan ook 9000-9400 zijn.Tominatie schreef op maandag 19 maart 2018 @ 14:04:
Ik denk dat we de 8000-8400 zone niet gaan vasthouden, vraag me af als we de weg naar beneden inzetten of we dan lager gaan dan 7000-7400.
Ik denk 5400-11700.Tominatie schreef op maandag 19 maart 2018 @ 14:04:
Groetjes, FaceDown.
Hij had het over fiatFaceDown schreef op maandag 19 maart 2018 @ 14:03:
[...]
Ik denk dat je over een paar jaar blij mag zijn als je nog een 2e hands fiets voor je BTC kunt kopenDe BTC dominance trend gaat nogal downhill.

0-25000
Ik zit voor 70% in fiat en 30% in bitcoin. Ik wacht nog even af met het opnieuw instappen op alts. Als ik weer instap op alts zal m'n portfolio voor het grootste gedeelte bestaan uit BTC, ETH, ICX, Nano en wellicht dat ik een gokje ga wagen met POA. Ik overweeg nog om in te stappen op een walletservice (Eidoo of Bread) en ik heb me aangemeld voor de tokensale loterij van NEX (decentrale exchange die op de blockchain van NEO gaat lopen: https://neonexchange.org), maar daar moet ik me nog wat beter in gaan verdiepen, want ook al geloof ik dat dat soort wallets populair gaan worden vanwege het gebruiksgemak en veiligheid en decentale exchanges populair gaan worden vanwege de veiligheid, de tokens zelf hebben vaak te weinig toegevoegde waarde.tias86 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:08:
Ik heb het al eerder gezegd, maar ik ben geen daytrader.FaceDown schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:20:
[...]
Ik zal alvast voor 'm antwoorden: Hij is gisteren op het allerlaagste moment weer allin gegaan en heeft nu tientallen procenten winst. Zo gaat het nu eenmaal bij de meeste day traders hier op GoT.
Realistisch, maar ik zou het toch wat breder pakken en richting de 0-250000 gaan.
Zero.
Even OT; ik meen/denk/vermoed hetzelfde lijntje te zien als op 11 en 12 maart waarna een (als ik het goed zeg) bull trap volgde en een daling.
Ik denk dat het tussen (+)∞ en –∞ uit zal komen. Ooit.
Hetzelfde lijntje? Kan je dat eens duiden? Snap niet goed wat je meent te zien.ggj87 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 14:15:
Even OT; ik meen/denk/vermoed hetzelfde lijntje te zien als op 11 en 12 maart waarna een (als ik het goed zeg) bull trap volgde en een daling.
Als de G20 positief tov crypto blijkt te zijn, zoals nu verwacht wordt, waarom zouden we dan dalen? Alleen maar naar lijntjes kijken lijkt me niet verstandig. TA is een hulpmiddel, geen heilige graal.ggj87 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 14:15:
Groetjes, FaceDown.
Ik bekijk op Investing.com de 2-uurs grafiek van BTC USD.TomTorquay schreef op maandag 19 maart 2018 @ 14:18:
[...]
Hetzelfde lijntje? Kan je dat eens duiden? Snap niet goed wat je meent te zien.
https://nl.investing.com/crypto/bitcoin/btc-usd-chart
En dan de ta grafiek pakken.
Think again. BTC dominance gaat juist weer omhoog: https://coinmarketcap.com/charts/#dominance-percentageFaceDown schreef op maandag 19 maart 2018 @ 14:03:
[...]
Ik denk dat je over een paar jaar blij mag zijn als je nog een 2e hands fiets voor je BTC kunt kopenDe BTC dominance trend gaat nogal downhill.
https://news.bitcoin.com/...-resists-calls-new-rules/FaceDown schreef op maandag 19 maart 2018 @ 14:20:
[...]
Als de G20 positief tov crypto blijkt te zijn, zoals nu verwacht wordt, waarom zouden we dan dalen? Alleen maar naar lijntjes kijken lijkt me niet verstandig. TA is een hulpmiddel, geen heilige graal.
Jij ziet geen neerwaartse trend over 4 jaar? Apart. Dat pieletje rechtsonder in de hoek lijkt me eerder een kleine correctie voordat de grafiek verder naar beneden dondert.Shmorky schreef op maandag 19 maart 2018 @ 14:25:
[...]
Think again. BTC dominance gaat juist weer omhoog: https://coinmarketcap.com/charts/#dominance-percentage
Niet zo gek ook, veel alts komen met een mainnet en echte producten die waarde gaan genereren en wat heeft BTC nou in het verschiet? Geen producten, te lomp en volatiel voor betalingen.. ik zie die trend echt nog niet omkeren.
Groetjes, FaceDown.
Als je bots massaal zo instelt dat ze de prijs moeten gaan drukken, zonder al teveel te verkopen.
Sell walls ect en dan weer weghalen ect ect ect, gaan automatisch de andere bots mee, want die signaleren sell walls.
Als je dan eenmaal laag genoeg staat koop je massaal weer in.
Vervolgens haal je de walls weer weg en je kan weer langzaam stijgen......
Sell walls ect en dan weer weghalen ect ect ect, gaan automatisch de andere bots mee, want die signaleren sell walls.
Als je dan eenmaal laag genoeg staat koop je massaal weer in.
Vervolgens haal je de walls weer weg en je kan weer langzaam stijgen......
Lol 4 jaar geleden kon je alle altcoins nog op 1 hand tellen dus duh. Ga toch weg man.FaceDown schreef op maandag 19 maart 2018 @ 14:29:
[...]
Jij ziet geen neerwaartse trend over 4 jaar? Apart. Dat pieletje rechtsonder in de hoek lijkt me eerder een kleine correctie voordat de grafiek verder naar beneden dondert.
Niet zo gek ook, veel alts komen met een mainnet en echte producten die waarde gaan genereren en wat heeft BTC nou in het verschiet? Geen producten, te lomp en volatiel voor betalingen.. ik zie die trend echt nog niet omkeren.
Dus omdat er zoveel altcoins zijn nu en wellicht een hoop waarde op basis van speculatie telt dat niet mee? En de waarde van BTC is gebaseerd op uhhh goud? Eeuwenoud vertrouwen? Volgens mij op precies dat: speculatie.AtlAntA schreef op maandag 19 maart 2018 @ 14:31:
[...]
Lol 4 jaar geleden kon je alle altcoins nog op 1 hand tellen dus duh. Ga toch weg man.
Al gaat 90% van de altcoins verdwijnen (wat ik betwijfel) dan zal de waardeverschuiving met name naar andere altcoins gaan. Iemand die in altcoins zit gaat niet zijn investering eruit halen om die in BTC te stoppen. Als diegene in antieke coins geloofde had ie in de eerste plaats wel in BTC gezeten.
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Misschien handig voor wie de Ven deadline wil volgen met oog op een prijsdaling.
https://www.tickcounter.c...-x-nodes-program-deadline
https://www.tickcounter.c...-x-nodes-program-deadline
Klopt. BTC heeft niet de toekomst. Maar ik denk dat er echt eerst iets meer stabiliteit moet komen voordat iedereen weer uitwaait naar de alts. Mogelijk dat we dan een echte flippening gaan zien die ook permanent is. Met BTC zit je voorlopig toch een soort van "het dichtst bij de deur" voor als alles in elkaar klapt. En het is voor de kort-middellange termijn waarschijnlijk de stabielste stijger.FaceDown schreef op maandag 19 maart 2018 @ 14:29:
[...]
Jij ziet geen neerwaartse trend over 4 jaar? Apart. Dat pieletje rechtsonder in de hoek lijkt me eerder een kleine correctie voordat de grafiek verder naar beneden dondert.
Verwijderd
De dagelijkse pump, to the moon, lambo's, buy buy buy

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2018 14:45 ]
Dit dacht ik voorheen ook altijd, maar vaak is het in dit soort gevallen zo dat iemand een klein beetje BNB heeft gebruikt, maar tegen een hele hoge koers heeft ingekocht en dan geeft dat nogal een vertekend beeld. Het kan dus best zijn dat iemand 0.1 BNB ($0.87) heeft betaald voor 0.01 QTUM, wat uiteindelijk neerkomt op een prijs van 10 BNB voor 1 QTUM. Zo wordt het vervolgens ook door Binance weergeven.Tominatie schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:14:
Extreem voorbeeld: https://www.reddit.com/r/..._bought_a_single_prl_for/
Waar komt dit vandaan? Was net in USDT gegaan omdat aan het slabakken was
Dat zal precies de reden zijnTomTorquay schreef op maandag 19 maart 2018 @ 14:45:
Maar..de laatste tijd zie je bij BTC steeds hetzelfde patroon: Sterker daling/stijging. daarna een periode in een beperkte range gevolgd door weer een plotselinge stijging/daling
[ Voor 28% gewijzigd door RookieRooster op 19-03-2018 14:48 ]
Verwijderd
Gemeen he?TomTorquay schreef op maandag 19 maart 2018 @ 14:45:

Begin het te denken ja...
Nee, serieus, had ik dit kunnen zien aankomen, of is dit gewoon puur geluk hebben?
Is de waarde van alle crypto's momenteel niet gebaseerd op speculatie?FaceDown schreef op maandag 19 maart 2018 @ 14:35:
[...]
Dus omdat er zoveel altcoins zijn nu en wellicht een hoop waarde op basis van speculatie telt dat niet mee? En de waarde van BTC is gebaseerd op uhhh goud? Eeuwenoud vertrouwen? Volgens mij op precies dat: speculatie.
Al gaat 90% van de altcoins verdwijnen (wat ik betwijfel) dan zal de waardeverschuiving met name naar andere altcoins gaan. Iemand die in altcoins zit gaat niet zijn investering eruit halen om die in BTC te stoppen. Als diegene in antieke coins geloofde had ie in de eerste plaats wel in BTC gezeten.
PSN: Eczeem
In jouw geval puur pech.TomTorquay schreef op maandag 19 maart 2018 @ 14:48:
[...]
Nee, serieus, had ik dit kunnen zien aankomen, of is dit gewoon puur geluk hebben?
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Niemand zag dit aankomen. Ook niet de azijnslurpers met hun 8300 resistant levels en beartrends met death crosses.TomTorquay schreef op maandag 19 maart 2018 @ 14:48:
[...]
Wellicht gewoon 1 of andere olieprins die voor een biljoentje bitcoin wil hebben omdat ie verder alles ter wereld al bezit.
M0000000n!
Nee gewoon pumpje daarna weer zakken denk ik.
Dit is gewoon een P&D van een whale. Dit zakt zometeen net zo snel weer in denk ik. Fuck de fomo, ik ben weer in usdt.
Verwijderd
Eerder richting 9000+ ishVerwijderd schreef op maandag 19 maart 2018 @ 14:47:
We gaan naar 11k!!!!
Zeer, zeer onwaarschijnlijk, maar:
We gaan naar 11k!!!!
Zo gaan we de 10k wel halen voor eind van de week. Knipperde 3x met de ogen en zat 250$ bij.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Of het goede G20 nieuws sijpelt langzaam door.Tominatie schreef op maandag 19 maart 2018 @ 14:51:
Dit is gewoon een P&D van een whale. Dit zakt zometeen net zo snel weer in denk ik. Fuck de fomo, ik ben weer in usdt.
Groetjes, FaceDown.
Inderdaad, moet je wel zeggen dat het weer begint te kriebelen om in te stappen. Als we de 8600 weer passeren moet ik het nog maar zienFaceDown schreef op maandag 19 maart 2018 @ 14:53:
[...]
Of het goede G20 nieuws sijpelt langzaam door.

Nope ik blijf erbij. Deze week tot de 10k daarna terug naar 8k.Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2018 @ 14:47:
We gaan naar 11k!!!!
Zeer, zeer onwaarschijnlijk, maar:
We gaan naar 11k!!!!
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
ja en over 2 min weer erin, 5 min later weer in gvt dan na 3 min weer in icx daarna weer in nano om vervolgens weer in eth te stappen en nog even in ven en aftopppen met dgd? Word het zoiets vandaag?Tominatie schreef op maandag 19 maart 2018 @ 14:51:
Nog niet, ik zit nu al de hele dag wisselend in USDT/btc. Denk dat ik ondertussen wel al 5 trades heb gedaan. Hopelijk pakt deze ook goed uit en zakken we door naar 8300tias86 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 14:55:
[...]
ja en over 2 min weer erin, 5 min later weer in gvt dan na 3 min weer in icx daarna weer in nano om vervolgens weer in eth te stappen en nog even in ven en aftopppen met dgd? Word het zoiets vandaag?
Waarom stijgt ETH niet mee met BTC. Bleh.
wel weer apart , als de cryptomarkt keldert is de mainstream media ( lees ad ) er als de kippen bij om het met uitbundige titels te vermelden. Echter stijgt het allemaal weer binnen een dag dan zwijgt men..
fak de mainstream media
fak de mainstream media
Krijg ik toch nog gelijk

[ Voor 5% gewijzigd door ggj87 op 19-03-2018 15:01 ]
Omdat wat projecten hun ETH massaal aan het dumpen zijn. (417K ETH)gabn88 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 14:57:
Waarom stijgt ETH niet mee met BTC. Bleh.
dat is best een berg.
bronnetje:
https://mobile.twitter.co...status/975380553653370880
[ Voor 22% gewijzigd door Mortel op 19-03-2018 15:02 ]
WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS
Ach zolang het na aftrek van fee’s winst oplevert, waarom niet? Nou, hup, ff doorstomen naar de 9, dan kan ik die Raspberry gaan aftikkenTominatie schreef op maandag 19 maart 2018 @ 14:54:
[...]
Inderdaad, moet je wel zeggen dat het weer begint te kriebelen om in te stappen. Als we de 8600 weer passeren moet ik het nog maar zien
Idd. Je hoort en leest constant "BTC en crypto donderen naar beneden".RideWithUz schreef op maandag 19 maart 2018 @ 15:00:
wel weer apart , als de cryptomarkt keldert is de mainstream media ( lees ad ) er als de kippen bij om het met uitbundige titels te vermelden. Echter stijgt het allemaal weer binnen een dag dan zwijgt men..
fak de mainstream media
Als leek zou je denken dat BTC ondertussen hoogstens 1$ waard moet zijn.
Verwijderd
Klopt, het is echt een vies gemanipuleerde bende die crypto.Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2018 @ 15:00:
Tja, het blijft moeilijk navigeren in een markt met whales en Wall Street haaien.
Echt een sletjes markt of nie?Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2018 @ 15:03:
[...]
Klopt, het is echt een vies gemanipuleerde bende die crypto.
Het lijkt er op dat we even op deze hoogte blijven hangen. Als ik nu weer instap flikkert het meteen weer in waarschijnlijk. Maar als ik wacht dan gaat 'ie straks in de halvemaanlift...
[ Voor 4% gewijzigd door _XipHiaS_ op 19-03-2018 15:08 ]
Het zal denk ik niet veel hoger gaan, misschien nog 8800 USD, dan is het weer over denk ik...TomTorquay schreef op maandag 19 maart 2018 @ 14:45:
* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz
Best een goed argument hoor. Als alle miljonairs ter wereld minstens 1 hele bitcoin willen hebben, los van de waarde maar gewoon voor de 'heb' zeg maar, zijn er over een paar jaar simpelweg al niet genoeg bitcoins om aan die vraag te voldoenVerwijderd schreef op maandag 19 maart 2018 @ 14:51:
[...]
Wellicht gewoon 1 of andere olieprins die voor een biljoentje bitcoin wil hebben omdat ie verder alles ter wereld al bezit.
wacht dan nog ff een paar dagen of zo_XipHiaS_ schreef op maandag 19 maart 2018 @ 15:05:
Het lijkt er op dat we even op deze hoogte blijven hangen. Als ik nu weer instap flikkert het meteen weer in waarschijnlijk. maar als ik wacht dan gaat 'ie straks in de lift...
Inderdaad, maar moet wel echt minder trades uitvoeren want dat tikt wel aan. Maar normaal was ik totaal niet van het traden en was ik soms een week niet te vinden op mijn binance account maar nu ik gister succes heb geboekt denk ik een expert te zijn geworden en dat moet ik niet doen, dan gaat het geheid fout. Ik ga nu voor mezelf een entrypoint zoeken waarvoor ik mijn BTC opnieuw wil kopen en blijf dan gewoon in BTC en zoek misschien een leuk muntje op om die voor een tijdje te HODLEN.Dakillerbean schreef op maandag 19 maart 2018 @ 15:02:
[...]
Ach zolang het na aftrek van fee’s winst oplevert, waarom niet? Nou, hup, ff doorstomen naar de 9, dan kan ik die Raspberry gaan aftikken
Verwijderd
Mijn zoontje van 4 zegt dat we over de 9k knallen omdat de wales de negatieve trend rond de deathcross willen vermijden.iNSANiTi schreef op maandag 19 maart 2018 @ 15:05:
[...]
Het zal denk ik niet veel hoger gaan, misschien nog 8800 USD, dan is het weer over denk ik...
Verwijderd
A breakout above $8,467 implies a breakout to a possible $9,000. And during the video, it broke out. Therefore all 6 coins will be carried by bitcoin further
Philakone
Philakone
Nu al op $8600. Waar gaat dit nog over?Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2018 @ 15:03:
[...]
Klopt, het is echt een vies gemanipuleerde bende die crypto.
Ik denk het niet. Dit gebeurt nu al 1,5 week lang. Ik denk dat hij straks weer zakt. Wacht zoals gezegd nog even tot de volgende dip en koop dan pas weer in._XipHiaS_ schreef op maandag 19 maart 2018 @ 15:05:
Het lijkt er op dat we even op deze hoogte blijven hangen. Als ik nu weer instap flikkert het meteen weer in waarschijnlijk. Maar als ik wacht dan gaat 'ie straks in de halvemaanlift...
Geeft een ietwat vertekend beeld. Ook al is EOS redelijk wat aan het dumpen, niet alle transacties die ze maken zijn naar een exchange toe. Zo was er een dag geleden een transactie van 230.000 Ethereum, maar was dat gewoon naar een andere wallet en niet naar een exchange. Het kan natuurlijk dat die 230K Ethereum OTC is verkocht, maar dat is niet zeker.Mortel schreef op maandag 19 maart 2018 @ 15:01:
[...]
Omdat wat projecten hun ETH massaal aan het dumpen zijn. (417K ETH)
dat is best een berg.
bronnetje:
https://mobile.twitter.co...status/975380553653370880
Goh kan ie al praten dan joh? gefeliciteerdVerwijderd schreef op maandag 19 maart 2018 @ 15:07:
[...]
Mijn zoontje van 4 zegt dat we over de 9k knallen omdat de wales de negatieve trend rond de deathcross willen vermijden.
* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz
Dan moet je 'm iets meer Netflix en iets minder Binance laten kijken.Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2018 @ 15:07:
[...]
Mijn zoontje van 4 zegt dat we over de 9k knallen omdat de wales de negatieve trend rond de deathcross willen vermijden.
Groetjes, FaceDown.
Altijd hetzelfde hier: bij elke opflakkering beginnen degenen die verkocht hebben te roepen dat er nog een dip komt en dat we wel terug zakken. Koop gewoon terug in en stfu
Gelukkig heb ik m'n emoties vandaag goed onder controle. Mocht het toch "fout" gaan, bel ik wel ff met m'n zielenknijperggj87 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 15:08:
[...]
Ik denk het niet. Dit gebeurt nu al 1,5 week lang. Ik denk dat hij straks weer zakt. Wacht zoals gezegd nog even tot de volgende dip en koop dan pas weer in.
Scherp, goed bezig.Bmfd schreef op maandag 19 maart 2018 @ 15:10:
[...]
Geeft een ietwat vertekend beeld. Ook al is EOS redelijk wat aan het dumpen, niet alle transacties die ze maken zijn naar een exchange toe. Zo was er een dag geleden een transactie van 230.000 Ethereum, maar was dat gewoon naar een andere wallet en niet naar een exchange. Het kan natuurlijk dat die 230K Ethereum OTC is verkocht, maar dat is niet zeker.
Er is wel wat geks aan de hand. Heel veel ETH zit in ieder geval nog bij ICO's en bij grotere project al. Neem bijvoorbeeld VEN. Die heeft nog een shitload aan ETH staan. Dat wordt op de lange termijn allemaal verkocht ten behoeve van hun eigen financiering.
Beetoken, carvertical, en ga zo maar door.
WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS
Verwijderd
Gaat nergens over en valt geen pijl op te trekken. Dit zijn echt lastige tijden voor traders omdat het echt alle kanten op kan gaan.
Daarom hodl ik maar gewoon en verspreid ik wat fomo.
Maar serieus, je weet bijna zeker dat ie over een paar dagen toch weer lager gaat staan.
Hij is een vuile leugenaar. Mensen zitten aanpraten dat ze nu moeten inkopen, terwijl duidelijk te zien is dat dit een gemanipuleerde actie is en dus geen enkele TA-waarde heeft. Waarschijnlijk zijn louche clubje hier achterVerwijderd schreef op maandag 19 maart 2018 @ 15:08:
A breakout above $8,467 implies a breakout to a possible $9,000. And during the video, it broke out. Therefore all 6 coins will be carried by bitcoin further
Philakone

Verwijderd
Hij swingtrade wat voor me naast school. Vroeg geleerd...FaceDown schreef op maandag 19 maart 2018 @ 15:10:
[...]
Dan moet je 'm iets meer Netflix en iets minder Binance laten kijken.
Het is moeilijk maar ik denk dat je moet gaan accepteren dat bitcoin in een rap tempo boven de 9k gaat komen. Wil niet teveel FOMO bij je veroorzaken maar ik zou gewoon instappen VOORDAT JE DIE BOOT MIST VERDOMMETomTorquay schreef op maandag 19 maart 2018 @ 15:12:
[...]
Hij is een vuile leugenaar. Mensen zitten aanpraten dat ze nu moeten inkopen, terwijl duidelijk te zien is dat dit een gemanipuleerde actie is en dus geen enkele TA-waarde heeft. Waarschijnlijk zijn louche clubje hier achter![]()
Verwijderd
Pak die titanic nu het nog kan! Dit schip is onzinkbaar!Tominatie schreef op maandag 19 maart 2018 @ 15:15:
[...]
Het is moeilijk maar ik denk dat je moet gaan accepteren dat bitcoin in een rap tempo boven de 9k gaat komen. Wil niet teveel FOMO bij je veroorzaken maar ik zou gewoon instappen VOORDAT JE DIE BOOT MIST VERDOMME
IOTA begint ook weer aan een opmars zo te zien.. Iemand die er een TA op los kan laten? Stond de laatste twee dagen als enige 'top 100 coin' in het groen en nu is de volgende klim ingezet lijkt het..
Dit topic is gesloten.
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!