☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Klopt niks van wat je zegt. Jij denkt alleen korte termijn. Ik lange termijn.Bmfd schreef op zondag 18 maart 2018 @ 16:05:
[...]
Je hoopt dat BTC op termijn de grip op de koers van Vechain gaat kwijtraken, maar dat weet je natuurlijk niet met zekerheid. Het lijkt er op dat jij jezelf continu moed aan het inpraten bent, want anders snap ik echt niet waarom je telkens de drang hebt om Vechain zo op te hemelen.
[...]
En ook nu weer.. Jij was degene die telkens met korte termijn voorspellingen kwam, dus ik snap niet waarom je iemand anders er nu op aanspreekt.
Groetjes, FaceDown.
Dat ligt niet aan de BMW maar aan de debiel die zijn voet niet rustig op t gas kan plaatsen. Gas bijgeven als je wielen al spinnen

Dus "je gezondheid is het belangrijkste" is het begin van een normale discussie? Nope dat is een nutteloze dooddoener van de hoogste ordelighting_ schreef op zondag 18 maart 2018 @ 16:26:
[...]
iedereen doet alsof de wereld vergaat.
Maar met jou is ook geen normale discussie te beginnen.
Je maakt overal een grap van. En dat is knap irritant
En eigenlijk behoorlijk dom als jij denkt dat je mensen moet gaan vertellen dat gezondheid belangrijker is.
Kijk geen grapje, zo beter?
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Prepare for the next ATH
Verwijderd
Wellicht stappen ze eruit bij 5KVerwijderd schreef op zondag 18 maart 2018 @ 16:25:
[...]
Nah..zou het? volgens mij heeft onder andere JP Morgan net onder de 3500 flink ingekocht. Die gaan dat toch niet laten gebeuren?
Geen kans. Ze gaan echt niet op basis van FOMO instappen om vervolgens op basis van FUD met een kleine winst uit te stappen nog geen half jaar later.
Tominatie schreef op zondag 18 maart 2018 @ 16:46:
Stabilisatie rond de 7400 voor nu. Ik koop weer ff in want als we de weg omhoog gaan inzetten wil ik die niet missen.
Sja hier rijden alleen kampbewoners in BMW. Ikzelf heb gekozen voor iets meer bang for the buck. Rij nu een dikke SUV met alles erop en eraan voor een bedrag waar je bij BMW een kale 3-serie hebt.Mr_Ripple schreef op zondag 18 maart 2018 @ 16:29:
[...]
Laat die troll toch, doodziek word ik van dat gezever van die gast.
En dan vooral omdat ie beweert dat je een bmw in de sneeuw niet de berg op krijgt.
Echt, wat een droeftoeter!
Groetjes, FaceDown.
Laat me raden, een SoefsoekiFaceDown schreef op zondag 18 maart 2018 @ 16:48:
[...]
Sja hier rijden alleen kampbewoners in BMW. Ikzelf heb gekozen voor iets meer bang for the buck. Rij nu een dikke SUV met alles erop en eraan voor een bedrag waar je bij BMW een kale 3-serie hebt.
Iedereen lijkt ook zo te denken, lol. Gelijk een stijging, nice.
Heb er een paar van gekocht. Die gaat hard bouncen.ggj87 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 16:47:
DGD staat weer onder de $300. Even in de gaten houden.
Groetjes, FaceDown.
Dikke SUV is wel de juiste term ja, voor mij is een SUV toch gewoon een hatchback for fat people.FaceDown schreef op zondag 18 maart 2018 @ 16:48:
[...]
Sja hier rijden alleen kampbewoners in BMW. Ikzelf heb gekozen voor iets meer bang for the buck. Rij nu een dikke SUV met alles erop en eraan voor een bedrag waar je bij BMW een kale 3-serie hebt.
Haha...maar nog wel lange weg te gaan om het verlies weer goed te makenTominatie schreef op zondag 18 maart 2018 @ 16:49:
[...]
Iedereen lijkt ook zo te denken, lol. Gelijk een stijging, nice.
We zullen het pas echt weten op woensdag vrees ik(na G20-top)
En voor mij een hele ruime gezinswagen. Ben niet echt fatmark-k schreef op zondag 18 maart 2018 @ 16:51:
[...]
Dikke SUV is wel de juiste term ja, voor mij is een SUV toch gewoon een hatchback for fat people.
Groetjes, FaceDown.
Je weet zelf net zo goed dat je herhaaldelijk veel te opportunistische uitspraken hebt gedaan waarbij het uiteindelijk niet liep zoals je had verwacht en gehoopt.FaceDown schreef op zondag 18 maart 2018 @ 16:34:
[...]
Klopt niks van wat je zegt. Jij denkt alleen korte termijn. Ik lange termijn.
Juist!!mark-k schreef op zondag 18 maart 2018 @ 16:39:
[...]
Dat ligt niet aan de BMW maar aan de debiel die zijn voet niet rustig op t gas kan plaatsen. Gas bijgeven als je wielen al spinnen
XRP = trash
Is een paar keer deels zo geweest. Echter doet Ven het verhoudingsgewijs prima en de toekomst is zeer rooskleurig itt 95% van de andere coins waarvan de koers puur op hype gebaseerd is.Bmfd schreef op zondag 18 maart 2018 @ 16:54:
[...]
Je weet zelf net zo goed dat je herhaaldelijk veel te opportunistische uitspraken hebt gedaan waarbij het uiteindelijk niet liep zoals je had verwacht en gehoopt.
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
5400 wordt interessant. Dat was de vorige low.Crypts schreef op zondag 18 maart 2018 @ 17:05:
En dat was de €6k op Gdax...
Prepare for the next ATH
ik wacht nog evenTominatie schreef op zondag 18 maart 2018 @ 17:09:
Oke ik ben weer in USDT, was een leuk avontuur met DGD.
Prepare for the next ATH
Idk man de 6000 euro is doorbroken, dat is toch wel een psychologische grens voor ons Europeanen.
Maar als ik dan dit soort zaken weer lees heb ik zoiets is dit niet een gevalletje paniek zaaien ?
https://www.bndestem.nl/e...kruis-des-doods~a305ed61/
2250 WP Zuid PVoutput
DGD stijgt toch meestal veel meer? Ik zag hem iig vaak naar $330-$400 stijgen.
Is er ergens een site oid. waar je de grafieken van verschillende munten over elkaar kunt leggen? Ik wil dat wel eens met BTC en DGD doen
Ja, het is droevig gesteld met de berichtigeving:ggj87 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 17:15:
[...]
Is er ergens een site oid. waar je de grafieken van verschillende munten over elkaar kunt leggen? Ik wil dat wel eens met BTC en DGD doen
7.600 dollar waard. Dat is bijna drie keer minder dan de 19.783 dollar
Als je zo redeneerd kun je ook zeggen, dat is bijna 2x minder de dan 19.783 dollar. Zit er gewoon duizenden dollars naast!
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
klopt ben maar ff weer ingestaptggj87 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 17:15:
[...]
laat het volume maar ff stijgen
Prepare for the next ATH
Oeh, dat is link met stijgende lijnen. Ik ben rond 42000 ingestapt. Moest via market buy anders kwam ik er nooit in. Irritant is dat, anders had ik het voor 40000.sourcecode schreef op zondag 18 maart 2018 @ 17:22:
[...]
klopt ben maar ff weer ingestapt
laat het volume maar ff stijgen
Lekker de komende 10 jaar met crypto bezig blijven, maar je het nog wel vaker meeVerwijderd schreef op zondag 18 maart 2018 @ 17:25:
wat een aparte dag,,wel leuk om dit een keer mee temaken
Over welke tijdspanne? Ik heb toch echt 4800 euro gezien ergens in februari.Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2018 @ 17:08:
[...]
5400 wordt interessant. Dat was de vorige low.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
tis te hopenVerwijderd schreef op zondag 18 maart 2018 @ 17:29:
ben je belazerd,we hebben het gezien nu,leuk....nu bommen naar boven
Het tikte op GDAX toen zelfs 47xx euro aan.AtlAntA schreef op zondag 18 maart 2018 @ 17:30:
[...]
Over welke tijdspanne? Ik heb toch echt 4800 euro gezien ergens in februari.
Kijk aan. Zit nu toch echt te twijfelen om mijn kooporder op 5800 nog 1000 lager te zetten.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Groetjes, FaceDown.
7.600 dollar waard. Dat is bijna zeven keer zo veel dan de 1.000 dollar die het 12 maanden geleden waard wasparadoXical schreef op zondag 18 maart 2018 @ 17:18:
[...]
Ja, het is droevig gesteld met de berichtigeving:
7.600 dollar waard. Dat is bijna drie keer minder dan de 19.783 dollar
Als je zo redeneerd kun je ook zeggen, dat is bijna 2x minder de dan 19.783 dollar. Zit er gewoon duizenden dollars naast!
is dan ook een veel betere wijze om dit soort nieuws te brengen
Ik moet altijd hier aan denken bij dat nummer. Heel toepasselijk nuAtlAntA schreef op zondag 18 maart 2018 @ 17:34:
Iedereen even U2 - bloody Sunday ervoor?

[ Voor 4% gewijzigd door ggj87 op 18-03-2018 17:36 ]
Verwijderd
nog meer centjes voor die meuk
ripple daald,dat houd meestal in dat de rest gaat stijgen
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2018 17:45 ]
Ik denk dat we de 6k gaan opzoeken. Ik durf op dit moment ook geen ritje te pakken mocht ie vandaag of morgen even gaan stijgen.Tominatie schreef op zondag 18 maart 2018 @ 17:33:
7400-7000 is echt een belangrijke zone, hier heeft het veel steun maar je ziet nog geen spike naar boven. Als we lager gaan dit dan gaan we echt veel lager.
PaniekzaaierRebbelx schreef op zondag 18 maart 2018 @ 17:49:
Loool werkelijk elke munt is eind volgende week tegen dit tempo niks meer waard. En al de kenners spraken over een gewone correctie begin januari na de grote bullrun van december... dit is gewoon volledige leegloop van de markt
Groetjes, FaceDown.
True dat. Na de $20k piek vond ik het zelf ook helemaal niet zo gek dat er een correctie volgde zoals we die de daarop volgende maanden zagen. Tot en met ongeveer 1 maart vond ik het een logisch koersverloop en had gehoopt dat we dan langzaam rond de 10k zouden blijven hangen en doorgroeien.Rebbelx schreef op zondag 18 maart 2018 @ 17:49:
Loool werkelijk elke munt is eind volgende week tegen dit tempo niks meer waard. En al de kenners spraken over een gewone correctie begin januari na de grote bullrun van december... dit is gewoon volledige leegloop van de markt
Wat er nu gebeurd, zeker de laatste week, vind ik toch wel een beetje gek
Idd ik blijf nu gewoon lekker in USDT, maar ik let nog wel op want het kan natuurlijk zijn dat er een spike komt vanaf deze zone.PilatuS schreef op zondag 18 maart 2018 @ 17:45:
[...]
Ik denk dat we de 6k gaan opzoeken. Ik durf op dit moment ook geen ritje te pakken mocht ie vandaag of morgen even gaan stijgen.
Spikes zijn er wel, iets na 3 uur was er een flinkeTominatie schreef op zondag 18 maart 2018 @ 17:53:
[...]
Idd ik blijf nu gewoon lekker in USDT, maar ik let nog wel op want het kan natuurlijk zijn dat er een spike komt vanaf deze zone.
De verkeerde kant op, dat dan weer wel
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Aah daar istie weer, de FUD WW’er ... hij is te herkennen aan zijn aanwezigheid die uitsluitend plaatsvind tijdens minder positieve periodes.Rebbelx schreef op zondag 18 maart 2018 @ 17:49:
Flikker op joh met je Irritante vruchteloze bijdrages.
Meld maar even bij een mod, neem de ban voor lief.

Tot binnenkort mensen.
(Taking one for the team)
Ik zie nog steeds een normale correctie. In oktober zaten we nog in de $4000.Rebbelx schreef op zondag 18 maart 2018 @ 17:49:
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Als het nu al zo onrustig is.. laat staan erna.
Off als een raket weer omhoog, of keihard naar beneden..
Wat verwachten jullie van de G20?
Dat we als een raket omhoog gaan (na de G20).C6DL schreef op zondag 18 maart 2018 @ 18:04:
Ik ben reuze benieuwd wat morgen en dinsdag gaat brengen..
Als het nu al zo onrustig is.. laat staan erna.
Off als een raket weer omhoog, of keihard naar beneden..
Wat verwachten jullie van de G20?
Zo heb je toch altijd gelijk? Een paar jaar geleden was btc nog niks waard... je moet steeds verder in het verleden gaan graven. Nogmaals, ik begrijp perfect dat een run zoals december noet kon blijven aanhouden maar dit als "normaal" aanzien vind ik op zn minst bizar. Werkelijk elke munt is zn volledig waarde aan het verliezen.. mag je nog zoveel lijntjes trekken bij TA's als je wil. Gezond verstand en een simpel rekensommetje is het enige wat telt. Nogmaals dat veel munten overvalued waren ben ik mee akkoord maar nu worden sommige echt gewoon waardeloos en dat is ook niet normaal. Achter sommige munten zit een prima idee, team, usecase...TomTorquay schreef op zondag 18 maart 2018 @ 18:01:
[...]
Ik zie nog steeds een normale correctie. In oktober zaten we nog in de $4000.
[ Voor 4% gewijzigd door Rebbelx op 18-03-2018 18:10 ]
Welke munten zijn nu waardeloos die dat een maand geleden niet waren dan? Ik zie ze niet..Rebbelx schreef op zondag 18 maart 2018 @ 18:07:
[...]
Zo heb je toch altijd gelijk? Een paar jaar geleden was btc nog niks waard... je moet steeds verder in het verleden gaan graven. Nogmaals, ik begrijp perfect dat een run zoals december noet kon blijven aanhouden maar dit als "normaal" aanzien vind ik op zn minst bizar. Werkelijk elke munt is zn volledig waarde aan het verliezen.. mag je nog zoveel lijntjes trekken bij TA's als je wil. Gezond verstand en een simpel rekensommetje is het enige wat telt. Nogmaals dat veel munten overvalued waren ben ik mee akkoord maar nu worden sommige echt gewoon waardeloos en dat is ook niet de realiteit
Groetjes, FaceDown.
Kijk binnen een paar dagen dan nog eens naar hun waarde. Als er nog eens x aantal procent aan af isFaceDown schreef op zondag 18 maart 2018 @ 18:09:
[...]
Welke munten zijn nu waardeloos die dat een maand geleden niet waren dan? Ik zie ze niet..
En tijdens de G20 nog verder omlaag?Tominatie schreef op zondag 18 maart 2018 @ 18:05:
[...]
Dat we als een raket omhoog gaan (na de G20).
Dat al die munten überhaupt een waarde hebben, dat is pas bizar. Dus kom niet klagen dat er nu munten -90% gaan terwijl ze in november/december +500% gingen. NEO is nu nog steeds 175% waard van wat het in december was. Ik zie het bizarre of abnormale daar niet aan.Rebbelx schreef op zondag 18 maart 2018 @ 18:07:
Zo heb je toch altijd gelijk? Een paar jaar geleden was btc nog niks waard... je moet steeds verder in het verleden gaan graven. Nogmaals, ik begrijp perfect dat een run zoals december noet kon blijven aanhouden maar dit als "normaal" aanzien vind ik op zn minst bizar. Werkelijk elke munt is zn volledig waarde aan het verliezen.. mag je nog zoveel lijntjes trekken bij TA's als je wil. Gezond verstand en een simpel rekensommetje is het enige wat telt. Nogmaals dat veel munten overvalued waren ben ik mee akkoord maar nu worden sommige echt gewoon waardeloos en dat is ook niet de realiteit
Verwijderd
mee eens...ven is nooit iets waard geweestFaceDown schreef op zondag 18 maart 2018 @ 18:09:
[...]
Welke munten zijn nu waardeloos die dat een maand geleden niet waren dan? Ik zie ze niet..
Dat is niet meer dan logisch, er zijn gewoon veel te veel shitcoins. Vroeger maakte het niet uit waar je je geld in pleurde zelfs Sexcoin ging 100%. Nu de hype een beetje is gaan liggen komen we terug in de realiteit. Men gaat nu goed analyseren waar ze in willen investeren. Op het moment zijn er nog steeds veel te veel coins en heel veel van hen hebben allemaal dezelfde plannen/doelen. Er zullen veel van deze sneuvelen (zoals VenRebbelx schreef op zondag 18 maart 2018 @ 18:07:
[...]
Buiten dat, als er een dip is zoekt iedereen meestal weer de wat vertrouwde zone (in dit geval bitcoin of fiat) waardoor de alts nog veel verder leeglopen. Als de markt na de dip weer wordt gepompt en iedereen stapt weer in bitcoin en denkt ah, laat ik weer in mijn favoriete Alt gaan zul je ook weer een paar zieke pumps zien bij Nano, ICX etc. etc.
Icon bv zat op zn top op bijna 12dollar, nu op 1,65. En dan moet de drop van btc naar 6k dollar nog komen. Munt als icx, ada zijn dan gewoon eraan voor de moeiteFaceDown schreef op zondag 18 maart 2018 @ 18:09:
[...]
Ik denk sowieso dat we nog veel lager gaan dan dit. Maar de 7000-7400 zone is wel een sterk "keypoint" met veel volume, we zijn al onder de 7300 geweest dus deze wall gaat het niet houden en begeeft. Niet enorm snel maar we gaan er doorheen denk ik. Eenmaal erdoorheen gaan we snelle jelle naar beneden en komt er ergens een bounce (5500-6000) verwacht ik die daarna nog enorm wordt gevoed door een positieve G20.
Dit alles zegt mijn glazenbol.
Verwijderd

en weer omlaag

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2018 18:17 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Verwijderd
ja...ergTaro schreef op zondag 18 maart 2018 @ 18:17:
Je zou maar >10.000-1.000.000 VEN in je wallet hebben zitten omdat je een node wil gaan draaien en ondertussen niet uit kunnen stappen naar USDT omdat je dan je status kwijt bent. Die zien echt 1.000'en Euro's per uur verdwijnen... Moet toch wel pijn doen.
Als je zoveel VEN hebt, zit je er niet in voor de korte termijn. Het zal ze op hun reet roesten wat de koers dit het aankomende kwartaal / jaarTaro schreef op zondag 18 maart 2018 @ 18:17:
Je zou maar >10.000-1.000.000 VEN in je wallet hebben zitten omdat je een node wil gaan draaien en ondertussen niet uit kunnen stappen naar USDT omdat je dan je status kwijt bent. Die zien echt 1.000'en Euro's per uur verdwijnen... Moet toch wel pijn doen.
WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS
Op de lange termijn kan VEN ook naar 0...Mortel schreef op zondag 18 maart 2018 @ 18:23:
[...]
Als je zoveel VEN hebt, zit je er niet in voor de korte termijn. Het zal ze op hun reet roesten wat de koers dit het aankomende kwartaal / jaar
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Nou kan jij niet in mijn portomonee kijken, en bovendien zeg ik dat ik er al rekening mee hou dat het 0 wordt. Als ik er teveel in had zitten had ik he ter wel uit gehaald. Bovendien is het zo dom van iedereen om te zeggen dat als je geld verliest en er niet tegen kan dat je het dan niet moet doen. Niemand vind het leuk om geld te verliezen, maar doe niet alsof jullie stoicijns zijn en het niets doet. Dat terzijde. Natuurlijk niet letterlijk depri maar door al die regeltjes en wetjes wordt het wel steeds lastiger. Het is gewoon kut dat het zo gaat door al die negatieve berichtgeving. Iedereen vind het zo leuk om te kunnen zeggen dat de bubbel is geknapt.Dakillerbean schreef op zondag 18 maart 2018 @ 15:57:
[...]
Mijn alts tegen BTC?Die doen het zo beroerd nog niet... tegen USD is het dik -20/30% en tegen BTC amper -4%. En als ik naar mijn Delta grafieken kijk, loop ik al weken leeg op USD maar sta ik al weken uiterst stabiel op BTC waarde.
Oftewel: had net zo goed mijn assets in BTC kunnen zetten/laten. Maakt geen ene f*ck uit. Laat maar weer zien hoeveel we afhankelijk zijn van die ene munt waar de hele markt op meelift. BTC $20k en ik ben het mannetje. Maar het wordt pas echt leuk als een van die alternatieve muntjes los van BTC het hazenpad omhoog kiest en afzonderlijk stijgt.
[...]
Als je er depri van wordt, zit er wellicht iets teveel geld in dan je had gewild... Regel 1..... etc.....
Ja, voor hoelang? Een half uur?
Correctie, je reed liever een dikke BMW met alles er op en eraan, maar kon het niet betalen.FaceDown schreef op zondag 18 maart 2018 @ 16:48:
[...]
Je kamper associatie is een drogreden.
Ik zeg dat dit de bodem ongeveer is misschien naar 7k maar that's it.Tominatie schreef op zondag 18 maart 2018 @ 18:16:
[...]
Ik denk sowieso dat we nog veel lager gaan dan dit. Maar de 7000-7400 zone is wel een sterk "keypoint" met veel volume, we zijn al onder de 7300 geweest dus deze wall gaat het niet houden en begeeft. Niet enorm snel maar we gaan er doorheen denk ik. Eenmaal erdoorheen gaan we snelle jelle naar beneden en komt er ergens een bounce (5500-6000) verwacht ik die daarna nog enorm wordt gevoed door een positieve G20.
Dit alles zegt mijn glazenbol.
Vorig dal kwam van ongeveer 13k naar 6k deze keer van ongeveer 11k naar 7, straks naar 10k met een dip naar 8k dan naar 9k en dan weer op een normale manier naar boven.
Zijn gewoon nog steeds correctie's die keer op keer minder heftig gecorrigeerd worden en uiteindelijk rond de 9k middelen. Daarna hebben we weer een "normaal" koersverloop.
Mijn glazen bol is van de Xenos overigens.
@drusloos kan je misschien raar vinden maar het doet me werkelijk niks, heb er ongeveer 1000€ inzitten maar ben dat allang vergeten, als morgen alles naar 0 is lachen we er met de collega's een keertje hartelijk om en gaan verder. Da's hetzelfde als een staatslot kopen en iedere maand droevig zijn dat je je 35€ kwijt bent, koop dan geen staatslot!!

[ Voor 14% gewijzigd door Flagg op 18-03-2018 18:42 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Holyf*ck, welke heb jij aangeschaft dan?madmaus schreef op zondag 18 maart 2018 @ 18:42:
Dat Hodlen is echt weinig zinnig geweest. Van de 1100 euro dit ik januari had is nu nog maar 160 van over. Te weinig om nu nog om te zetten. Mijn alts zijn dus nog echt een stuk harder gedaald dan de bitcoin.
Ripple
Neo
Lumen
Cardana
Etherium
Van 0,08 BTC naar 0,026 BTC.
Best heftig. Maar ik hoopte dat de verhouding weer terug zou komen echter bleven de alts harder dalen dan BTC.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Om toch maar even positief te blijven: Liever met 1.1k dan met 11k
Da's wel zuur ja, en dan begin van het jaar op de piek gekocht dan ws?madmaus schreef op zondag 18 maart 2018 @ 18:49:
[...]
Ripple
Neo
Cardana
Etherium
Van 0,08 BTC naar 0,026 BTC.
Best heftig. Maar ik hoopte dat de verhouding weer terug zou komen echter bleven de alts harder dalen dan BTC.
Ach gewoon vergeten en over 5 jaar nog eens kijken, wellicht dat er een coin volledig weg is maar misschien een andere die nog wat gedaan heeft. Idd geen zin om het eruit te halen nu, heb je niks aan.
Die rijden mercedes.FaceDown schreef op zondag 18 maart 2018 @ 16:48:
[...]
Jij zeker in zo'n belachelijke Duster?
En je hebt zeker nog nooit een BMW gehad?
Eind van vorig jaar beetje aan het daytraden geweest. Dat ging redelijk.Flagg schreef op zondag 18 maart 2018 @ 18:53:
[...]
Da's wel zuur ja, en dan begin van het jaar op de piek gekocht dan ws?
Ach gewoon vergeten en over 5 jaar nog eens kijken, wellicht dat er een coin volledig weg is maar misschien een andere die nog wat gedaan heeft. Idd geen zin om het eruit te halen nu, heb je niks aan.
Vanaf de dip in januari heb ik alles laten staan maar dat was niet zo'n slimme keus geweest.

[ Voor 57% gewijzigd door golfgti5 op 18-03-2018 19:00 ]
Verwijderd
Je - mijne ook - meeste gedachten zijn random en willekeurige hersenspinsels.
Nee 1 tandje minder erg een Kodiaq.Ton Hasselt schreef op zondag 18 maart 2018 @ 18:54:
[...]
Die rijden mercedes.
Jij zeker in zo'n belachelijke Duster?
En je hebt zeker nog nooit een BMW gehad?
Dacht altijd dat suv's voor ouwe mannen waren die moeite hadden met in en uitstappen. Onhandige lelijke hokken.
Moet zeggen dat BMW's wel een slecht imago hebben al zie je hier voornamelijk etnisch geprofileerde erin rondrijden, gelukkig worden ze qua lomp rijgedrag met rasse schreden ingehaald door Audi rijders.
Heb een paar jaar een e46 330ci gereden en dat rijdt toch wel erg lekker hoor. Itt tot een Jeep Cherokee waar we een half jaar in rondgereden hebben, soort SUV op steroïden, lomp rothok.
Mooie tekening van Volkswagen Golf.
Dit topic is gesloten.
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!