[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 189 ... 204 Laatste
Acties:
  • 580.425 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeeSung schreef op zondag 18 maart 2018 @ 13:11:
[...]

Is dat erg ofzo. In een bearmarket winnen weak hands in een bullmarket winnen hodlers.
Dat kun je verschillend interpreteren. Of je neemt een groot verlies op de koop toe en verdwijnt met de staart tussen de benen uit de cryptowereld of je veranderd in een bear en neemt dat verlies op de koop toe en gokt erop quitte te spelen door veel lager weer in te kopen.

Jouw woorden "nee, alles is over" kwamen op mij een beetje over als iemand die op het punt stond het cryptowereldje vaarwel te zeggen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Wat 'n drama weer. Dit gaat maanden duren vooraleer het vertrouwen hersteld is. Tijd om een paar maand met een andere hobby bezig te zijn precies. We zien in de zomer dan wel of er überhaupt nog 5% van mijn inleg over is :(

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mede toekomstige lambo-eigenaren,
Ik kom hier meehuilen over mijn inmiddels meer dan gehalveerde stortfolio *O*
Was van plan om te hodlen totdat ik met mijn lambo een ritje op de maan kan maken, maar misschien toch maar eens gaan verdiepen in daytraden... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

TomTorquay schreef op zondag 18 maart 2018 @ 13:47:
Wat 'n drama weer. Dit gaat maanden duren vooraleer het vertrouwen hersteld is. Tijd om een paar maand met een andere hobby bezig te zijn precies. We zien in de zomer dan wel of er überhaupt nog 5% van mijn inleg over is :(
It's a patience game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramb0
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 28-01-2024
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2018 @ 13:48:
Was van plan om te hodlen totdat ik met mijn lambo een ritje op de maan kan maken, maar misschien toch maar eens gaan verdiepen in daytraden... :+
precies! wel eerst even de inleg er snel uithalen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
bramb0 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 13:51:
[...]

precies! wel eerst even de inleg er snel uithalen
Kan je ook met negatieve bedragen traden dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

pumps vliegen om je oren G

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Doe maar niet want met daytraden verlies je juist geld. Koop in een dip en houd de koersen in de gaten. Verkoop dan op een punt waarop je tevreden bent met je winst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
potverdik, dacht dat niet meer veel lager kon. wordt toch weer bewezen van wel. Beetje stom dat ik nog nooit naar fiat heb omgezet. Maar zal nu wel weer te laat zijn daarvoor, of toch niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is hier ook een interessante bot trading thread gaande met test resultaten.

[Tradingbots] ProfitTrailer - ervaringen en resultaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2018 @ 13:54:
[...]

Er is hier ook een interessante bot trading thread gaande met test resultaten.

[Tradingbots] ProfitTrailer - ervaringen en resultaten
Mijn programmeerskills zijn helaas niet om over naar de maan te schrijven. Al heb ik de komende weken/maanden veel tijd om me overal in te verdiepen. Tips zijn altijd welkom! oOo

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Wat een hoop watjes gedrag weer hier ... voor de zoveelste keer zitten we in een dipje en dan zijn we boos, teleurgesteld, komen we stampvoetend hier onze Lambo wensen vaarwel zeggen.

Dit is zoals het altijd gaat ...we staan hoog, we donderen in elkaar .. dan opeens een mega pump, vervolgens een berg FUD en iedereen raakt in paniek ..we krabbelen weer op, we hangen vast, het is weer saai, morgen komt er een Alt Coin project dat geitenstront omzet in goud en een partnership met BMW aan gaat, en we storten ons daar volledig op, en een dag later op Twitter blijkt dat olifantenstront toch een beter resultaat oplevert ... pff

Koop munten, met geld wat je graag kwijt wil, houdt emoties voor je, en als je er wat mee wint, dan horen we het wel ..als je wat verliest zien we je niet meer terug, en als je het echt goed heb gedaan, dan heb je vast en zeker geen tijd meer voor dit topic, want Lambo's moeten glimmen.

Al dat gejammer, gezeur en gebrek vertrouwen begint uiteindelijk bij jezelf heh ... ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
Turbo-Puppy schreef op zondag 18 maart 2018 @ 14:04:
Wat een hoop watjes gedrag weer hier ... voor de zoveelste keer zitten we in een dipje en dan zijn we boos, teleurgesteld, komen we stampvoetend hier onze Lambo wensen vaarwel zeggen.

Dit is zoals het altijd gaat ...we staan hoog, we donderen in elkaar .. dan opeens een mega pump, vervolgens een berg FUD en iedereen raakt in paniek ..we krabbelen weer op, we hangen vast, het is weer saai, morgen komt er een Alt Coin project dat geitenstront omzet in goud en een partnership met BMW aan gaat, en we storten ons daar volledig op, en een dag later op Twitter blijkt dat olifantenstront toch een beter resultaat oplevert ... pff

Koop munten, met geld wat je graag kwijt wil, houdt emoties voor je, en als je er wat mee wint, dan horen we het wel ..als je wat verliest zien we je niet meer terug, en als je het echt goed heb gedaan, dan heb je vast en zeker geen tijd meer voor dit topic, want Lambo's moeten glimmen.

Al dat gejammer, gezeur en gebrek vertrouwen begint uiteindelijk bij jezelf heh ... ;)
Wij mogen niet klagen over de koers, maar jij mag wel klagen over de klagers. Logisch :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Ik wil niet meer leven...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

TomTorquay schreef op zondag 18 maart 2018 @ 14:08:
[...]
Wij mogen niet klagen over de koers, maar jij mag wel klagen over de klagers. Logisch :Y
Yep, dat mag ik. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Deed je dat dan? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-07 12:15
oef ETH sub 500....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Greymore1
Op de man! reported.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Toch even een klein bedankje voor jullie tweakers hier! De govert die ik heb gekocht op jullie aanraden staat momenteel op 't kleinste verlies van alles in mijn pf! FOMO ftw!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Wanneer pompen jullie extra erin? NEO staat nu op $56. Kan nog wel $20 dieper, nee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
:D Ik ben je kwijt geloof ik. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Op Investing.com is de RSI van LTC/EUR (Kraken) nipt oversold. BTC/USD (Bitfinix) gaat naar beneden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Govert is ook gewoon een fantastisch project. Kan niet anders zeggen. Moon soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
GVT is nu even mijn go-to guy. Ik wacht tot ETH stijgt en hij nog even op zich laat wachten. NEO komt eind maart wel weer aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
TomTorquay schreef op zondag 18 maart 2018 @ 14:14:
Wanneer pompen jullie extra erin? NEO staat nu op $56. Kan nog wel $20 dieper, nee?
Ik heb geen idee, sta nog een beetje versteld van deze daling. Ik wacht eigenlijk nog steeds op een snelle grote daling naar beneden waarna hij zich stabiliseert en vanaf daaruit weer de weg omhoog inzet. Op dit moment heb ik er gewoon helemaal geen vertrouwen in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Wachten tot BTC klaar is met omlaag gaan. Zodra BTC omhoog gaat komt de rest wel mee. Voorlopig zie ik nog geen einde aan de daling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Ik zou ook nog wachten als ik jou was @TomTorquay laat de storm eerst maar is gaan liggen
'
Zit zelf ook te twijfelen om voor een klein bedrag nog wat te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We krijgen een leuk bedrag terug van de belastingdienst. Ik was van plan dat in NANO te pompen als ie beneden de 5 dollar komt.

Nee grapje ik steek er echt niks meer in. Dat geld gaat mooi bij de rest op de spaarrekening waar de volatiliteit ver te zoeken is.

Tis prachtig hoor die crypto maar wil er eerst wel eens wat winst uit halen voor ik er nog meer geld tegenaan smijt. Heb de tijd dus we zien wel waar het heengaat komende jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 11:25
ggj87 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 13:09:
Kunnen jullie de ETN mining app wel continu laten draaien als je je telefoon uit zet (op schermslot zeg maar). Ik heb hem gisterenavond zo laten draaien maar toen gaf hij steeds de melding dat de verbinding was verbroken. Na vannacht weer maar kreeg wel wat ETN (heb er nu 1.16 @ 41 H/s).
Hoe haal je zo hoog? Ik haal 20 H/s (soms een piek naar 25 of dip naar 17) op Galaxy S8?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fry_35
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 19:13
Het 'enge' is dat de koersen zoals ze nu zijn eigenlijk normaal zijn. De tijd dat elke tweet van een muntjes-ceo over een aankondiging van een (mogelijke!) samenwerking van invloed was op de koers is wel redelijk goed voorbij. Als je er rationaal naar kijkt is geld in crypto stoppen gewoon kickstarten: geld stoppen in een project waarvan je hoopt dat het ooit iets wordt en waarvoor je iets terugkrijgt. De hype en de aanloop naar de hype toe in december was ook op niets gebaseerd. Het is nu wat het is: koersen reflecteren precies wat het is: muntjes die nog helemaal niks hebben bewezen, waarom zouden die veel waard moeten zijn.

Tot zover mijn interne motivatiespeech: baal er zelf ook behoorlijk van. Zit zwaar in xrp en eth :-(( Oorspronkelijk doel was al laag: er een (paar) leuke vakantie(s) eraan over houden dit jaar. Doel nu: hard eraan trekken om over een paar maanden in ieder geval quite te kunnen spelen met mijn inleg. Zelfs dat wordt nog een opgave...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
The Redman schreef op zondag 18 maart 2018 @ 14:19:
[...]

Hoe haal je zo hoog? Ik haal 20 H/s (soms een piek naar 25 of dip naar 17) op Galaxy S8?
Weet ik ook niet. Het is wel telkens als de verbinding is verbroken. Net of hij dan wilt inhalen oid. Hij draait nu op 17 H/s (S6).

Pfff, die dikke buywall op Nano bij Binance is weg en de boel zakt flink door.

[ Voor 10% gewijzigd door ggj87 op 18-03-2018 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-09 21:39
fry_35 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 14:20:
Het 'enge' is dat de koersen zoals ze nu zijn eigenlijk normaal zijn. De tijd dat elke tweet van een muntjes-ceo over een aankondiging van een (mogelijke!) samenwerking van invloed was op de koers is wel redelijk goed voorbij. Als je er rationaal naar kijkt is geld in crypto stoppen gewoon kickstarten: geld stoppen in een project waarvan je hoopt dat het ooit iets wordt en waarvoor je iets terugkrijgt. De hype en de aanloop naar de hype toe in december was ook op niets gebaseerd. Het is nu wat het is: koersen reflecteren precies wat het is: muntjes die nog helemaal niks hebben bewezen, waarom zouden die veel waard moeten zijn.

Tot zover mijn interne motivatiespeech: baal er zelf ook behoorlijk van. Zit zwaar in xrp en eth :-(( Oorspronkelijk doel was al laag: er een (paar) leuke vakantie(s) eraan over houden dit jaar. Doel nu: hard eraan trekken om over een paar maanden in ieder geval quite te kunnen spelen met mijn inleg. Zelfs dat wordt nog een opgave...
Precies dit, ik heb geloof in Ven en Icx. Heb hier nog wat geld in zitten wat ik toch niet nodig heb. Kijk eigenlijk al een poos niet meer naar de koersen. Hou wel het nieuws van deze 2 in de gaten. Zie in 2020 wel weer wat er van geworden is :+

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

The Redman schreef op zondag 18 maart 2018 @ 14:19:
[...]

Mijn twee jaar oude Sony haalt net de 19H/s
De Galaxy geenidee van mijn vriendin hikt tegen de 30H/s aan (schat, ik moet even een app op je telefoon zetten, gratis geld enzo :+ )
Mijn 4 jaar oude Sony haalt met moeite de 8H/s haha!
Bij elkaar toch altijd een mooie 55+ H/s! Nog maar een paar lichtjaren door"minen" en ik kan een gratis brood halen bij de bakker! :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:11

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik ben een week op wintersport, kom terug en alles is onder het vriespunt... de temperatuur buiten, de koers van BTC.. what the hell happened?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Bezulba schreef op zondag 18 maart 2018 @ 14:28:
ik ben een week op wintersport, kom terug en alles is onder het vriespunt... de temperatuur buiten, de koers van BTC.. what the hell happened?
Geen idee, er is geloof ik geen verklaring voor de daling. Een hele grote marktcorrectie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan het dat btc redelijk stil hangt en eth steeds vedder wegzakt?
gaat govert het over nemen?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2018 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:11

Bezulba

Formerly known as Eendje

Tominatie schreef op zondag 18 maart 2018 @ 14:29:
[...]

Geen idee, er is geloof ik geen verklaring voor de daling. Een hele grote marktcorrectie.
hmm, ik zie de daling sinds het moment dat ik in Frankrijk zat.. ik voel een verband!

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Hopen dat het weer snel omhoog gaat en de alts dubbel zo hard omhoog gaan (zit all in de alts xd), vind het maar moeilijk om alles in fiat te zetten. Aan andere kant was het achteraf altijd beter geweest als ik daar aan gedacht had ;p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordius
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-09 03:06
Tominatie schreef op zondag 18 maart 2018 @ 14:29:
[...]

Het lijkt alsof BTC stilhangt :P
Zijn mensen allemaal wanhopig aan het strijden voor BTC :P
Kijk later maar of BTC stand houd of niet.

Denk dat de coins zo goed als dood zijn. Rip 2018 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Fordius schreef op zondag 18 maart 2018 @ 14:33:
[...]

Het lijkt alsof BTC stilhangt :P
Zijn mensen allemaal wanhopig aan het strijden voor BTC :P
Kijk later maar of BTC stand houd of niet.

Denk dat de coins zo goed als dood zijn. Rip 2018 :D
Dan heeft John McAfee een groot probleem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordius
  • Laatst online: 20-09 03:06
ggj87 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 14:35:
[...]

Haha misschien had ie honger :D
Of had ie altijd de fantasie om het te doen en nu een goed excuus :P

Wie weet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

we gaan gewoon weer terug naar de waarden voor december daar waar het hoort denk ik.....
zeker nu er regulering aan zit te komen. Plus het feit dat er nu pas usercases gaan komen zodat de battle ect pas gaat beginnen :)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
ggj87 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 14:35:
[...]

Ligt eraan hoe hij geschapen is. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Mijn vriendin zegt dat ze weet waarom de cryptos zo dalen, komt door de slechte weer zegt ze. Zodra het weer, weer mooi wordt komt het allemaal goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xileS schreef op zondag 18 maart 2018 @ 14:47:
Mijn vriendin zegt dat ze weet waarom de cryptos zo dalen, komt door de slechte weer zegt ze. Zodra het weer, weer mooi wordt komt het allemaal goed!
Ah beter! Een excuus om er 3k tegenaan te gooien. Litebit here I come!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Crypts schreef op zondag 18 maart 2018 @ 14:41:
[...]

Ligt eraan hoe hij geschapen is. :P
Touché.

Wat zou de bodem zijn? $7500? $7000? Ik denk ergens daar tussen. De RSI van BTC en LTC zitten nu net rond oversold maar de markt lijkt nog steeds omlaag gedrukt te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat die nano gewoon eventjes flink stijgt, dan kan ik die zooi verkopen voor andere zooi *O* vind $0.75 voor ICX of $0.50 voor iota wel een mooie gelegenheid! Misschien maar snel wat fiat storten, anders ben ik straks nog te laat :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:36
En dan moet de g20 nog komen.. :X

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Pelox schreef op zondag 18 maart 2018 @ 14:54:
En dan moet de g20 nog komen.. :X
Hou eens op jij :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig regelt @Flagg nog wat investeerders.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/2yzha90twzlz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hoi allemaal, wie is er hier slim genoeg om aan mij ELI5 uit te leggen hoe de formule van de onderstaande website werkt? Bitcoin zit nu op circa 188k daily transactions.

https://amp.businessinsid...aw-network-effect-2017-10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 09:09
Bitcoin vs 1550 altcoins bij elkaar opgeteld, marketcap verschuiving in de laatste maand:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fW82TTw.jpg

Op dit moment 45,0% voor BTC. Ik verwacht zelf dat ETH, LTC en XRP nog wat terug gaan krabbelen ten koste van de 1550 altcoins. BTC kan tegenover zoveel coins niet heel veel verder stijgen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2018 @ 13:43:
[...]

Dat kun je verschillend interpreteren. Of je neemt een groot verlies op de koop toe en verdwijnt met de staart tussen de benen uit de cryptowereld of je veranderd in een bear en neemt dat verlies op de koop toe en gokt erop quitte te spelen door veel lager weer in te kopen.

Jouw woorden "nee, alles is over" kwamen op mij een beetje over als iemand die op het punt stond het cryptowereldje vaarwel te zeggen ;)
Lol ik zit er wel voor langer in hoor. Ergens ben ik het er wel mee eens dat alles crashed, dit is gezond voor de markt. Producten moeten gewoon beter worden en je moet meer kunnen doen met je crypto. BTC kan je als waarde middel zien maar inwerkelijkheid is elke coin een store of value.
De nieuwe mensen die nu geld hebben verloren durven er geen nieuw geld tegen aan te gooien. En de mensen voor de bullrun hoeven niets extra’s te kopen. Sterker nog die hebben hun leven al gemaakt en kijken nu wss naar realestate en stocks.

Dus mensen investeer niet in ICO’s laat ze eerst maar werken voor het geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
VEN wordt nu even goed gesloopt. Hou je geld klaar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uuldriks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-09 14:17
Trent900 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 15:04:
VEN wordt nu even goed gesloopt. Hou je geld klaar!
lol, zoom eens uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Holy fnck, LTC €115 :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
FREEEEEEEE FALLINNNNNNNNNN

EINDELIJK

[ Voor 20% gewijzigd door Tominatie op 18-03-2018 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
En btc gaat de €6k knuffelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Dat verandert niets aan mijn post. VEN hield zich in satoshis nog redelijk staande, ook dat is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 14:50:
[...]

Wat zou de bodem zijn? $7500? $7000? Ik denk ergens daar tussen.
Lager :P

Ik zie mogelijk wel een bounce op 7200/7300 dat we even 2 of 3 dagen omhoog gaan. Alleen dan is het nog niet klaar en gaan we alsnog lager. Mogelijk ligt de bodem zelfs onder de 6000.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-09 14:11
Eindelijk wat panic selling! Nu wordt het interessant om de bodem te vinden.

EDIT: Ik bedoel dat we vanaf circa $9400 tot $7500 zijn gegaan zonder echte panic sells. De afgelopen 5 minuten lijkt het wat spannender te worden en volume neemt ook toe.

[ Voor 53% gewijzigd door gabn88 op 18-03-2018 15:12 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ggj87
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/0a24460190a105a2c34b822cfe953dd5/tenor.gif

"This is fine."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
We gaan maar weer krasloten krassen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha de bubbel is hier!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Gaat rap nu, holy moly. 7000 here we come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gabn88 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 15:10:
Eindelijk wat panic selling! Nu wordt het interessant om de bodem te vinden.
Was een tijd geleden ook al... veel succes met het zoeken van de Bodem. Als je hem hebt gevonden, laat het dan even weten aan ons. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Nog niet eens een bounce, we gaan nog veel verder dan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
PilatuS schreef op zondag 18 maart 2018 @ 15:09:
Ik zie mogelijk wel een bounce op 7200/7300 dat we even 2 of 3 dagen omhoog gaan.
Ik denk het ook. Dan is het voor mij tijd om een gedeelte te verkopen :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Greymore1 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 15:10:
We gaan maar weer krasloten krassen...
Je gaat toch niet zeggen dat je in de cryptomunten zit om het geld. Het gaat toch net zoals met Zonnepanelen alleen maar om de gedachte? Om de toekomst van de samenleving, milieu en een utopische wereld?

Pfffff. Het draait ook alleen maar om geld bij jullie. Tssssk :( :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Richh schreef op zondag 18 maart 2018 @ 15:12:
[...]

Ik denk het ook. Dan is het voor mij tijd om een gedeelte te verkopen :*)
Alles verkocht op 11.2k. Ik vind het heerlijk deze dagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
PilatuS schreef op zondag 18 maart 2018 @ 15:13:
[...]

You did the right thing :)

Ga je nog weer bijkopen in de dip of zit je nu enkel in dit topic voor de meme's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
[...]

Heerlijk man, voor ons is het dan alleen een kwestie van: koop de bodem! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm300
  • Laatst online: 12-12-2023
[...]

Respect!
Nog ff en je kan het dubbele terugkopen, stalen ballen!!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ggj87
Richh schreef op zondag 18 maart 2018 @ 15:14:
[...]

Ga je nog weer bijkopen in de dip of zit je nu enkel in dit topic voor de meme's?
Memes oOo

Afbeeldingslocatie: https://www.androidplanet.nl/wp-content/uploads/2015/11/schuldvanderabobank.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martin11
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-07-2021
Uitzoomen ? Tot de 9,25 dollar die VEN kort geleden nog was of de ico prijs van pakweg 0,27 cent?

Bij 9,25 zei iedereen namelijk dat je vooral moest holden "VEN gaat makkelijk 20 -50 -100 dollar in juni 2018"

Dacht je echt dat VEN nog naar de 9 dollar ging in juni , forget it.

Er stroomt alleen maar geld uit de markt.

2 stappen naar voren en dan weer 3 terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op zondag 18 maart 2018 @ 15:12:
Nog niet eens een bounce, we gaan nog veel verder dan dit.
To the (solid) CORE OF THE EARTH !!
Afbeeldingslocatie: https://earthandlayers.weebly.com/uploads/5/7/2/2/57228655/1346688_orig.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
Ik kon de verleiding niet weerstaan en heb weer 30% fiat omgezet in ETH op €380. Nog 30% fiat over voor een verdere dip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:39
Crypts schreef op zondag 18 maart 2018 @ 15:08:
[...]

En btc gaat de €6k knuffelen.
Kooporder staan op 5801.26 dus van mij mag ie nog wat verder. :)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Richh schreef op zondag 18 maart 2018 @ 15:14:
[...]

Ik ga zeker weer kopen, maar ik laat de boel eerst maar eens nog lekker zo doorgaan. Ik denk dat we best eens de 6k of mogelijk lager kunnen gaan opzoeken. Zelfs iets van 4.5k zou mij niets verbazen. Sowieso koop ik liever op 8k weer in met het vertrouwen dat we naar de 15 gaan, dan op 7k kopen met een mogelijke val naar de 6.
Storm300 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 15:15:
[...]
Nog ff en je kan het dubbele terugkopen, stalen ballen!!
Ik wacht het rustig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
gabn88 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 15:16:
Ik kon de verleiding niet weerstaan en heb weer 30% fiat omgezet in ETH op €380. Nog 30% fiat over voor een verdere dip.
Oi als je die even een paar minuten niet in de gaten houdt is er weer €10 af... :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Martin11 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 15:15:
Er stroomt alleen maar geld uit de markt.
Nee joh dat zijn allemaal mensen die hun geld uit Binance halen omdat ze rijk gaan worden met het holdlen! 1000 thor per week en 1 thor gaat 100$ opleveren! :+

Realiteit: VEN-verdeling van afgelopen woensdag en VEN-verdeling van nu, er gebeurd heulemaal niks 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
Crypts schreef op zondag 18 maart 2018 @ 15:17:
[...]

Oi als je die even een paar minuten niet in de gaten houdt is er weer €10 af... :o
Had op €420 al willen kopen, maar kon me nog net inhouden ;)

Edit... en alweer €375, gaat wel heel hard nu.. Maar ik weet zeker dat we morgen 10 tot 15% omhoog gaan vanaf de low, stel dat die €350 is + 10% = €385, oftewel €5 winst :+

[ Voor 25% gewijzigd door gabn88 op 18-03-2018 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11
Vechain onder de 3 dollar op Binance , toch een historisch momentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Bij ltc zijn er ook duistere machten aan het werk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
De dagen worden langer, maar ook somberder op deze manier. -O- :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Crypts schreef op zondag 18 maart 2018 @ 15:23:
Bij ltc zijn er ook duistere machten aan het werk. :+
Inderdaad ja. Ineens een dikke sellwall van 800 LTC op GDAX. Iemand wil niet dat de prijs al stijgt. Moet nog lager. Hoeveel LTC's moeten die mensen wel niet hebben? Zij stappen dan toch ook weer lager in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:39
ggj87 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 15:25:
[...]

Inderdaad ja. Ineens een dikke sellwall van 800 LTC op GDAX. Iemand wil niet dat de prijs al stijgt. Moet nog lager. Hoeveel LTC's moeten die mensen wel niet hebben? Zij stappen dan toch ook weer lager in?
Lijkt erop dat een handjevol whales alles dicteert op gdax/ltc.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
Martin11 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 15:22:
Vechain onder de 3 dollar op Binance , toch een historisch momentje.
Tis ook al dagen geleden dat Facedown hier was :+

Reddit is altijd leuk in dit soort tijden, thread van 8 uur geleden: https://www.reddit.com/r/..._and_say_that_were_doing/

[ Voor 27% gewijzigd door Richh op 18-03-2018 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Historisch inderdaad: Nano bijna onder 6$, ICX gaat onder de 1,50$, Ven onder de 3$, WTC gaat ook onder de 10$ komen, GVT gaat ook weer onder de 20$, Neo tegen de 50$, ETH enorm laag.

ONGEKEND gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11
[...]

Of iemand probeert gewoon nog wat van zijn investering te redden wat logischer overkomt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

Richh schreef op zondag 18 maart 2018 @ 15:18:
[...]

Nee joh dat zijn allemaal mensen die hun geld uit Binance halen omdat ze rijk gaan worden met het holdlen! 1000 thor per week en 1 thor gaat 100$ opleveren! :+

Realiteit: VEN-verdeling van afgelopen woensdag en VEN-verdeling van nu, er gebeurd heulemaal niks 8)7
Tuurlijk jongen. Er zijn alleen maar miljoenen VEN van Binance gehaald. Maar lekker je BTC dominance shillen. Voor nu is het leuk, over een jaar is het traantjes. :') De trend van BTC dominance is namelijk keihard naar beneden zoals je weet.

[ Voor 5% gewijzigd door FaceDown op 18-03-2018 15:29 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holdem_NL
  • Laatst online: 01:41
Ik sta nu echt op het punt om al m'n apps en favoriete sites te verwijderen en over een jaartje maar weer eens te kijken pffff... Ben ingestapt op 16.000 dollar BTC.. Daarna in 3 altcoins gestapt NEO, Ethereum en VEN. M'n portfolio inmiddels op -75%. Was ik maar nooit begonnen aan deze ellende.. Wie ziet dit ooit nog goedkomen? Hopen op een positieve G-20 dan maar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Holdem_NL schreef op zondag 18 maart 2018 @ 15:28:
Ik sta nu echt op het punt om al m'n apps en favoriete sites te verwijderen en over een jaartje maar weer eens te kijken pffff... Ben ingestapt op 16.000 dollar BTC.. Daarna in 3 altcoins gestapt NEO, Ethereum en VEN. M'n portfolio inmiddels op -75%. Was ik maar nooit begonnen aan deze ellende.. Wie ziet dit ooit nog goedkomen? Hopen op een positieve G-20 dan maar?
Komt goed schatje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
FaceDown schreef op zondag 18 maart 2018 @ 15:27:
[...]

Tuurlijk jongen. Er zijn alleen maar miljoenen VEN van Binance gehaald. Maar lekker je BTC dominance shillen. Voor nu is het leuk, over een jaar is het traantjes. :')
Zit je nou de cijfers van Etherscan zelf in twijfel te trekken? _O-

Ik kan er ook niks aan doen dat de supply zo gigantisch is, dat 1,5% gelijk staat aan gelijk staat aan ~1,5 miljoen VEN oftewel 6 miljoen dollar, ik bedoel 5 miljoen dollar, ik bedoel 4 miljoen dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
Volgens mij wordt de despair fase gekenmerkt door een "fuck dit komt toch nooit meer goed" mentaliteit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

Holdem_NL schreef op zondag 18 maart 2018 @ 15:28:
Juist mooi moment om bij te kopen nu! :D

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
[...]

Ik denk dat je het iets anders moet zien, deze sell en buy walls verplaatsen telkens mee. Daar tussenin zit de handelsvoorraad en strijkt men elke keer €1~2 per ltc op. Dat gezegd hebbende denk ik dat we ook nog wel onder de €110 gaan en misschien zelfs in de buurt komen van de €100 vandaag...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 00:34
FaceDown schreef op zondag 18 maart 2018 @ 15:27:
[...]

Tuurlijk jongen. Er zijn alleen maar miljoenen VEN van Binance gehaald. Maar lekker je BTC dominance shillen. Voor nu is het leuk, over een jaar is het traantjes. :')
Hoeveel VEN zijn er dan precies van Binance afgehaald? Het zou me verbazen als het om 10% van de circulating supply gaat. Toen ik zei dat de grote spelers allang hadden ingeslagen en dat ik er van uit ging dat de lock-up geen groot effect op de prijs zou gaan hebben, beschuldigde je me van FUD. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Crypts schreef op zondag 18 maart 2018 @ 15:30:
[...]

Ik denk dat je het iets anders moet zien, deze sell en buy walls verplaatsen telkens mee. Daar tussenin zit de handelsvoorraad en strijkt men elke keer €1~2 per ltc op. Dat gezegd hebbende denk ik dat we ook nog wel onder de €110 gaan en misschien zelfs in de buurt komen van de €100 vandaag...
Dat zou goed kunnen. De RSI staat nu op 25, bij de vorige bounces was het 21-24.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Volgens mij ben jij een mens met een groot hart. :+

Pagina: 1 ... 189 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!