[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 187 ... 204 Laatste
Acties:
  • 580.428 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Flagg schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 19:07:
Deze laat ik maar even hier achter, iemand heeft een korte samenvatting van dit topic gemaakt. :+

[afbeelding]
Heerlijk :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Flagg schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 19:07:
Deze laat ik maar even hier achter, iemand heeft een korte samenvatting van dit topic gemaakt. :+

[afbeelding]
Duurt vreselijk lang en krijg nog een rotgevoel ook. Gelukkig zijn hier allemaal sukkels die ook stug door blijven gaan! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ton Hasselt schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 19:00:
[...]

Ik zit er ook naar te kijken.
Als hij de 0.00025 doorbreekt zou ik dat erg knap vinden, zie je ook gelijk dat het vertrouwen van de ICX community verdwijnt, ben benieuwd. O-)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
HoppyF schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 15:44:
[...]
Het staat je natuurljk vrij om uit te stappen wanneer je wilt.
De vraag blijft of uitstappen op dit moment handig is.
De koersen staan relatief laag dus je zou het omgekeerde moeten doen instappen.
Uitstappen zou ik alleen doen als de koersen hoog zijn en aan de stijging een eind lijkt te gaan komen.
Daar is nu geen sprake van.
Als je op een ATH zit te wachten moet je veel geduld hebben deze komen niet kort achter elkaar.

Wat ik vooral opmerk is dat mensen zo ongeduldig zijn.
Alles moet maar snel-snel-snel. Winst binnen een paar dagen.
Ik ben geen ongeduldig persoon, ik zit al aardig lang in crypto. Uit de manier waarop je redeneert valt duidelijk af te lezen dat je vind dat we nu laag staan en weer gegarandeerd omhoog zullen gaan. Je twijfelt daar niet aan. Dat is prima, maar realiseer je jezelf ook dat je misschien oogkleppen op hebt en dat we ook alleen nog maar verder omlaag zouden kunnen gaan? Kan verfrissend werken om daar door anderen op gewezen te worden en rekening mee te houden. Misschien heb je gelijk, maar misschien ook niet. Als we allemaal met elkaar meepraten dan worden we verrast. Als de een positief is en de ander ook de andere kant benoemt, dan blijven we allemaal alert, daar is het mij om te doen.
HoppyF schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 16:09:
[...]
Hoe krijg je een HODL-er van zijn plaats?
Antwoord: door hem een aantrekkelijk voorstel te doen waardoor hij meer gaat kopen of verkopen.

Net zoiets als met de huizenmarkt.
Zat op een gegeven moment op slot. Er werd geen huis meer verkocht.
Tot we op een gegeven moment een doorbraak komt er de situatie omkeerd en er dus ipv een groot aanbod een groot tekort ontstaat.
Klopt, maar in dit voorbeeld is het zo dat mensen ergens moeten wonen, ze hebben een huis nodig. Ik kan de komende maanden en jaren prima leven zonder enige investering in crypto te hebben. Dat er maar x miljoen Bitcoins zijn is mooi, maar waarom zou ik last hebben van die schaarste als ik in Euro's blijf betalen? En als de Bitcoins op zijn en onbetaalbaar zijn, dan maak ik toch gewoon een fork die ik CheapCoin noem? Dan stapt iedereen daar in voor 1 Euro per stuk ipv 6000 Euro per stuk en hebben alle BTC holders geen Eurocent meer. En als BMW VEN blijft gebruiken en daarvoor moet betalen, zijn ze toch goedkoper af door eenmalig VEN na te bouwen en zelf iets op te starten? Dat jouw VEN muntje dan 2 Dollar of 8 Dollar waard was doet er niet toe, die gaat gewoon keihard terug naar 0 Dollar.
tias86 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 16:47:
Nog geen 6 maand geleden was btc nog 3k euro, en nu in eens is btc dood als de koers 6500 euro is. HOE DAN
BTC is niet dood. Crypto is ook niet dood. Wel is de vraag of een NEO 200 Euro waard is, een LTC 130 Euro, een BTC 20.000 Euro. De techniek achter de blockchain heeft zich wel bewezen, maar, wat men graag wil is minder onder controle zijn van banken of overheden en boodschappen doen en salaris ontvangen met hetzelfde betaalmiddel. Als je via Exchanges de waarde laat fluctueren, dan ben je niet zeker van je inkomsten en uitgaven en dus kan je twijfelen aan de oplossing. 1 BTC = 1 BTC, 1 DOGE = 1 DOGE, dan werkt het, maar 1 BTC = vandaag 20k en 1 BTC = morgen 6k, dat werkt niet, zolang we crypto's blijven uitwisselen tegen fiat blijft het mis gaan.
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 18:37:
kon het niet laten,ook maar icx gekocht want lager kan niet
toch? -O-
Dat hoor ik ook al weken over ADA, die blijft ook maar verder inzakken.

Ik ben zeker voor crypto, geloof in de blockchain als mooie technologische uitvinding met toekomstige toepassingen, maar ik geloof niet in 1500+ coins die allemaal bestaansrecht hebben en als betaalmiddel kunnen en zullen dienen. Dat er een cryptomunt is om op internet af te rekenen: Prima. Dat we alternatieven zoeken en nodig hebben voor de banken: Prima. Maar niet op deze manier met deze fluctuaties.

Als de koers weer structureel omhoog gaat stap ik weer in, maar tot die tijd blijf ik sceptisch over de toekomst.

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 17-03-2018 19:22 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Prima. Maar niet op deze manier met deze fluctuaties.

Als de koers weer structureel omhoog gaat stap ik weer in, maar tot die tijd blijf ik sceptisch over de toekomst.????????????
maar als de trend stijgen is ben je er wel bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:06
Taro schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 19:15:
[...]

Ik ben geen ongeduldig persoon, ik zit al aardig lang in crypto. Uit de manier waarop je redeneert valt duidelijk af te lezen dat je vind dat we nu laag staan en weer gegarandeerd omhoog zullen gaan. Je twijfelt daar niet aan. Dat is prima, maar realiseer je jezelf ook dat je misschien oogkleppen op hebt en dat we ook alleen nog maar verder omlaag zouden kunnen gaan? Kan verfrissend werken om daar door anderen op gewezen te worden en rekening mee te houden. Misschien heb je gelijk, maar misschien ook niet. Als we allemaal met elkaar meepraten dan worden we verrast. Als de een positief is en de ander ook de andere kant benoemt, dan blijven we allemaal alert, daar is het mij om te doen.

[...]

Klopt, maar in dit voorbeeld is het zo dat mensen ergens moeten wonen, ze hebben een huis nodig. Ik kan de komende maanden en jaren prima leven zonder enige investering in crypto te hebben. Dat er maar x miljoen Bitcoins zijn is mooi, maar waarom zou ik last hebben van die schaarste als ik in Euro's blijf betalen? En als de Bitcoins op zijn en onbetaalbaar zijn, dan maak ik toch gewoon een fork die ik CheapCoin noem? Dan stapt iedereen daar in voor 1 Euro per stuk ipv 6000 Euro per stuk en hebben alle BTC holders geen Eurocent meer. En als BMW VEN blijft gebruiken en daarvoor moet betalen, zijn ze toch goedkoper af door eenmalig VEN na te bouwen en zelf iets op te starten? Dat jouw VEN muntje dan 2 Dollar of 8 Dollar waard was doet er niet toe, die gaat gewoon keihard terug naar 0 Dollar.

[...]

BTC is niet dood. Crypto is ook niet dood. Wel is de vraag of een NEO 200 Euro waard is, een LTC 130 Euro, een BTC 20.000 Euro. De techniek achter de blockchain heeft zich wel bewezen, maar, wat men graag wil is minder onder controle zijn van banken of overheden en boodschappen doen en salaris ontvangen met hetzelfde betaalmiddel. Als je via Exchanges de waarde laat fluctueren, dan ben je niet zeker van je inkomsten en uitgaven en dus kan je twijfelen aan de oplossing. 1 BTC = 1 BTC, 1 DOGE = 1 DOGE, dan werkt het, maar 1 BTC = vandaag 20k en 1 BTC = morgen 6k, dat werkt niet, zolang we crypto's blijven uitwisselen tegen fiat blijft het mis gaan.

[...]

Ik ben zeker voor crypto, geloof in de blockchain als mooie technologische uitvinding met toekomstige toepassingen, maar ik geloof niet in 1500+ coins die allemaal bestaansrecht hebben en als betaalmiddel kunnen en zullen dienen. Dat er een cryptomunt is om op internet af te rekenen: Prima. Dat we alternatieven zoeken en nodig hebben voor de banken: Prima. Maar niet op deze manier met deze fluctuaties.

Als de koers weer structureel omhoog gaat stap ik weer in, maar tot die tijd blijf ik sceptisch over de toekomst.
Duidelijk verhaal. Dankjewel. Ben het inderdaad met je eens dat het (originele) idee achter crypto pas geslaagd is als we btc als een normale valuta gebruiken. Het gespeculeer wat er nu mee gebeurd doet meer kwaad dan goed denk ik.

Toegegeven, ik doe het zelf ook maar dan met het idee om meer bitcoin te hebben voor de toekomst. Stel je eens voor dat je je auto vol gooit bij de pomp voor 15 Satoshi.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 19:25:
Prima. Maar niet op deze manier met deze fluctuaties.

Als de koers weer structureel omhoog gaat stap ik weer in, maar tot die tijd blijf ik sceptisch over de toekomst.????????????
maar als de trend stijgen is ben je er wel bij?
Klopt, maar dat is dan om geld te verdienen aan het handelen in munten die stijgen ipv allemaal dalen, net als je met normale aandelen kunt doen. Volgens mij de reden dat 99% van de mensen hiermee bezig is. De techniek achter de blockchain is leuk, maar een crypto exchange kan ook prima draaien zonder de blockchain, dat is geen reden om er geld in te steken. Crypto's combineren de blockchain met iets dat lijkt op aandelen, daarom doen mensen mee, door het stukje waardefluctuatie waar je op in kunt spelen en voordeel aan kunt behalen. Anders zou 1 LTC gewoon 1 LTC zijn en niet 130 Euro toch? De Bitcoin is niet ontwikkeld om uitgedrukt te worden in Dollars of Euro's.

Of wou je beweren dat je je geld er in steekt omdat je de blockchain cool vindt? Dat lijkt me niet. Een goede trader kan natuurlijk ook met dalende koersen winsten behalen, maar zolang iedere Alt vs BTC wordt uitgedrukt en die op zijn beurt weer wordt gekoppeld aan Dollars of Euro's omdat je in het dagelijkse leven nog niets aan betalen in BTC's hebt zien steeds meer mensen in dat de hoge waarde die nu wordt toegekend misschien niet realistisch is. Als de koersen weer omhoog gaan dan stap ik weer in om mee te liften, maar volgens mij beseffen steeds meer mensen dat het ook de andere kant op kan gaan, daarom dalen de koersen en dus ziet menigeen zijn Euro of Dollar waarde hard dalen. Zolang ik alles nog in Euro's moet afrekenen doet dat pijn en dus stap ik uit.
AtlAntA schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 19:37:
[...]
Duidelijk verhaal. Dankjewel. Ben het inderdaad met je eens dat het (originele) idee achter crypto pas geslaagd is als we btc als een normale valuta gebruiken. Het gespeculeer wat er nu mee gebeurd doet meer kwaad dan goed denk ik.

Toegegeven, ik doe het zelf ook maar dan met het idee om meer bitcoin te hebben voor de toekomst. Stel je eens voor dat je je auto vol gooit bij de pomp voor 15 Satoshi.
Je bent dus bang voor de schaarste van de Bitcoin. Waarom zou Shell alleen nog laten afrekenen met BTC/Satoshi en niet met de door hun bedachte Shellcoin die je gewoon met Euro's kunt aanschaffen? Shell zit er ook niet op te wachten dat 90% van hun klanten ergens anders gaat tanken omdat ze destijds de boot hebben gemist toen BTC in opkomst was. Dat gaat echt niet gebeuren...

[ Voor 20% gewijzigd door Taro op 17-03-2018 19:41 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

[...]

Moet je wel de prijs afspreken voor je begint met tanken. Kan anders zo maar 18 of 12 satoshi worden in die 3 minuten tanken.

Wat kost die auto? Uhm vandaag zo tussen de 8 en 10 btc. :P

Oftewel volledig ongeschikt, de hoogte van de waarde van een munt is volledig ondergeschikt aan de stabiliteit.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Ik was net bezig een redelijk lange post te schrijven. Maar Taro heeft vrijwel al het gras voor m’n voeten weggemaaid.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
10 ETN.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:06
Taro schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 19:38:
[...]

[...]

Je bent dus bang voor de schaarste van de Bitcoin. Waarom zou Shell alleen nog laten afrekenen met BTC/Satoshi en niet met de door hun bedachte Shellcoin die je gewoon met Euro's kunt aanschaffen? Shell zit er ook niet op te wachten dat 90% van hun klanten ergens anders gaat tanken omdat ze destijds de boot hebben gemist toen BTC in opkomst was. Dat gaat echt niet gebeuren...
Nee ik ben niet bang voor de schaarste. Om het simpel te zeggen hoop ik dat de BTC naast normale valuta gebruikt gaat worden en ik hoop dat het bij BTC blijft. Dus geen shellcoin oid. Dit komt omdat imho de BTC een store of value potentieel heeft die andere munten niet zullen halen. Net zoals goud tov de shell spaarkaarten ;)
Flagg schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 19:44:
[...]

Moet je wel de prijs afspreken voor je begint met tanken. Kan anders zo maar 18 of 12 satoshi worden in die 3 minuten tanken.

Wat kost die auto? Uhm vandaag zo tussen de 8 en 10 btc. :P

Oftewel volledig ongeschikt, de hoogte van de waarde van een munt is volledig ondergeschikt aan de stabiliteit.
Dat ben ik met je eens. Daarom zeg ik ook dat ik vind dat het gespeculeer wat nu met de BTC gebeurt voor dat doel meer kwaad dan goed doet. Maar mocht het ooit eens een serieuze store of value worden dan is deze fase misschien wel nodig, wie zal het zeggen.

Eerlijk gezegd denk ik wel dat wij als consumenten onder elkaar moeten beginnen met het gebruiken van BTC. Van bedrijven hoeven we weinig te verwachten aangezien die te innig samenwerken met de gevestigde bankenwereld dus die laten dit nooit gebeuren ben ik bang. Tenzij ze geen andere keus hebben.

[ Voor 0% gewijzigd door AtlAntA op 17-03-2018 19:53 . Reden: typo ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

AtlAntA schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 19:52:
[...]
Nee ik ben niet bang voor de schaarste. Om het simpel te zeggen hoop ik dat de BTC naast normale valuta gebruikt gaat worden en ik hoop dat het bij BTC blijft. Dus geen shellcoin oid. Dit komt omdat imho de BTC een store of value potentieel heeft die andere munten niet zullen halen. Net zoals goud tov de shell spaarkaarten ;)
Dat hoop ik ook, maar, nu zijn er maar 2 manieren om aan BTC te komen: Minen of kopen met fiat. Terwijl ik dit bericht schrijf is er 120 Dollar van de BTC waarde afgegaan. Kopen en verkopen tegen fiat werkt wat dat betreft niet mee aan het vertrouwen. Minen is voor 99,99% van de mensen op de wereld niet weggelegd. Volgens mij gaat crypto pas werken als de economie van een land instort zoals in Venezuela en als er per inwoner x coins zouden "spawnen" vanuit het niets, zodat iedereen evenveel heeft en je schoon kunt beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Flagg schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 17:16:
Gadver gadver, zit redelijk dicht tegen mijn buy order aan, maar greed just kicked in. :P

Zal het allemaal nog lager gaan of gaan we weer omhoog... Choices choices. :)
Buy order gecancelled.... Want more for less!! :+

Let op mensen dit wordt een leermomentje... Ik let ff niet op straks en dan staat hij weer op 9k en doe ik |:( . :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
[...]

Mjah als je het anders bekijkt. Het geld dat wij nu kennen is begonnen als muntjes van edelmetaal. Inmiddels wordt muntgeld grotendeels van minder schaarse en dus dure metalen gemaakt en is het ook nog eens voorbij gestreefd in waarde door (fiduciair) papiergeld. Het kan zijn dat crypto's ook deze evolutie doormaken en papiergeld vervangen maar dat hoeft natuurlijk niet. Het kan ook zijn dat het de weg gaat van het muntje zoals de schaarse materialen waarvan deze gemaakt werden een store of value zijn geworden.

Ik denk wel dat er naast crypto's een nieuwe manier van betalen gaat komen maar die is er nog niet. ;)
Ook geloof ik dat de oercrypto(s) in waarde zal/zullen toenemen in de toekomst. Dit is geen hoop maar ik geloof daar echt in. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Flagg schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 20:10:
[...]

Let op mensen dit wordt een leermomentje... Ik let ff niet op straks en dan staat hij weer op 9k en doe ik |:( . :P
Morgen weer een dag >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Flagg schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 20:10:
[...]

Je kunt ook een stop buy order ipv buy order gebruiken in dit soort gevallen, een soort van "confidence buy" dus. Stijgt hij weer tot boven de x Dollar dan koop je hem automatisch. Voelt als te laat in stappen, dat weet ik, maar als je hem constant verlaagt tot bijv. 200-300 Dollar boven het huidige niveau, dan kan je behoorlijk lang zonder risico meeliften op de daling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Taro schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 20:18:
[...]

Je kunt ook een stop buy order ipv buy order gebruiken in dit soort gevallen, een soort van "confidence buy" dus. Stijgt hij weer tot boven de x Dollar dan koop je hem automatisch. Voelt als te laat in stappen, dat weet ik, maar als je hem constant verlaagt tot bijv. 200-300 Dollar boven het huidige niveau, dan kan je behoorlijk lang zonder risico meeliften op de daling.
Was het maar zo'n feest bij gatehub. :)

Waardeloze exchange maar geen zin om een andere te kiezen en wil niet mijn hele hebben en houden bij tig verschillende exchanges delen, dus voor nu moet ik het er ff mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
AtlAntA schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 19:52:
[...]

Eerlijk gezegd denk ik wel dat wij als consumenten onder elkaar moeten beginnen met het gebruiken van BTC. Van bedrijven hoeven we weinig te verwachten aangezien die te innig samenwerken met de gevestigde bankenwereld dus die laten dit nooit gebeuren ben ik bang. Tenzij ze geen andere keus hebben.
Je zou het gebruik kunnen vergroten maar denk dat dit weinig effect heeft aangezien je in de praktijk alles toch terugrekent naar euro's. Doe je dit niet dan loop je de kans om of veels te veel te hebben betaald of veels te weinig te hebben gekregen. En niemand die dit risico voor zijn rekening wilt nemen. Dus dit als middel opperen om de volatiliteit er op de lange termijn eruit te halen lijkt me praktisch vrijwel onuitvoerbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Flagg schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 20:21:
[...]

Was het maar zo'n feest bij gatehub. :)

Waardeloze exchange maar geen zin om een andere te kiezen en wil niet mijn hele hebben en houden bij tig verschillende exchanges delen, dus voor nu moet ik het er ff mee doen.
Bij gatehub doe ik niet veel meer, heb er nog wel m'n ripple's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
Taro schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 20:18:
[...]

Wordt tijd dat de trailing stop orders weer terug komen bij Kraken

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Marselaar schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 20:28:
[...]

Wordt tijd dat de trailing stop orders weer terug komen bij Kraken
Zijn die weg daar? Dat was eigenlijk mijn reden om binnen afzienbare tijd naar kraken over te stappen. Maar dat is dus ook redelijk nutteloos voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Flagg schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 20:34:
[...]

Zijn die weg daar? Dat was eigenlijk mijn reden om binnen afzienbare tijd naar kraken over te stappen. Maar dat is dus ook redelijk nutteloos voorlopig.
Ik vind Cryptopia wel fijn, lekker veel muntjes.
En Linda, altijd lekker. <3

[ Voor 4% gewijzigd door Ton Hasselt op 17-03-2018 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icx kan dus nog steeds lager |:(
zo maar weer eens wat eth bij kopen..spot goedkoop nu :P

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2018 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Blijkbaar is de bodem in cryptocurrency nog niet bereikt. Een slecht kwartaal. Waarschijnlijk gaan we nu meemaken welke coins dit gaan overleven.

[ Voor 29% gewijzigd door lighting_ op 17-03-2018 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Nou mijn xrp buy order was er anders nu gefilled, alles lager is extra dubbele gratis winst. Nu is de vraag hoe lang ik durf te wachten. Of dat ik weer te lang wacht. :)

[Edit] oh oh, ik zie teveel groen. :+

[ Voor 16% gewijzigd door Flagg op 17-03-2018 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramb0
  • Laatst online: 28-01-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 20:51:
icx kan dus nog steeds lager |:(
zo maar weer eens wat eth bij kopen..spot goedkoop nu :P
Spot goedkoop? :) Hopelijk wel, maar waarom zou hij niet nog eens 200usd kunnen zakken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bramb0 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 21:02:
[...]

Spot goedkoop? :) Hopelijk wel, maar waarom zou hij niet nog eens 200usd kunnen zakken???
van mij mag het <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

De handel is al net zo levendig als dit topic ... compleet dood en op z'n kont. :)
Ik kan momenteel zelfs de LTC orders op Binance gewoon op m'n gemak bekijken.

Misschien maar goed ook, volgens mij kun je alleen nog maar verliezen op het moment ... hoogtijd om weer naar boven te klimmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
De RSI van BTC en LTC is nu bijna oversold. Gaan we weer even omhoog of nog omlaag om écht goed oversold te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:06
Taro schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 19:15:
[...]

[...]

[...]

[...]

Als je aardig lang in crypto zit weet je ook dat er pieken en dalen zijn.
Dat we nu op het laagste punt zitten heb ik ook niet gezegd dat kan ik ook niet weten.
Je hebt wel gelijk dat 1500 coins teveel is, daar kan wel flink in gesneden worden.
Er zullen uiteindelijk wel een paar sterkte coins overblijven.
Betalingen zullen er altijd nodig blijven of dit nu dollars euro's of crypto coins zijn.

Een euro is ook niet meer dan een metalen muntje of een briefje papier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
ggj87 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 21:29:
De RSI van BTC en LTC is nu bijna oversold. Gaan we weer even omhoog of nog omlaag om écht goed oversold te zijn?
Ik heb er nog geen vertrouwen in. Terugval naar 7500/7300 zie ik wel gebeuren, ligt er natuurlijk ook aan hoe de Asians reageren. Denk dat zij er nog een schepje bovenop doen eerlijk gezegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

HoppyF schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 21:36:
[...]

Als je aardig lang in crypto zit weet je ook dat er pieken en dalen zijn.
Dat we nu op het laagste punt zitten heb ik ook niet gezegd dat kan ik ook niet weten.
Je hebt wel gelijk dat 1500 coins teveel is, daar kan wel flink in gesneden worden.
Er zullen uiteindelijk wel een paar sterkte coins overblijven.
Betalingen zullen er altijd nodig blijven of dit nu dollars euro's of crypto coins zijn.

Een euro is ook niet meer dan een metalen muntje of een briefje papier.
De euro is idd alleen maar een metalen muntje als je het volledig BNP van alle landen in Europa even niet meetelt voor het gemak. Alle import en export cijfers als onzinnig wegzet en de volledige maakindustrie en dienstensector als nonexistent beschouwd.

Succes. :)

Oh en ik heb mijn buy moment gemist geloof ik. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Tominatie schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 21:43:
[...]

Ik heb er nog geen vertrouwen in. Terugval naar 7500/7300 zie ik wel gebeuren, ligt er natuurlijk ook aan hoe de Asians reageren. Denk dat zij er nog een schepje bovenop doen eerlijk gezegd.
Ik denk dat zoiets wel moet, een goede harde dip voordat de markt zich weer kan herstellen. Ik denk echter niet dat we daarna naar 20k of hoger gaan maar de grafiek van 2014 volgen zoals we de afgelopen maanden al bijna 1:1 doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
ggj87 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 21:45:
[...]

Ik denk dat zoiets wel moet, een goede harde dip voordat de markt zich weer kan herstellen. Ik denk echter niet dat we daarna naar 20k of hoger gaan maar de grafiek van 2014 volgen zoals we de afgelopen maanden al bijna 1:1 doen.
Ik hoop het, want wil heel graag meer BTC in bezit hebben. Als ik een heel groot gedeelte van de bitcoins in handen zou hebben dan hadden we dit jaar de 50.000 wel gehaald. HODL :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
We gaan denk ik nog lager dan 7300. Ik ben er sowieso vrij zeker van dat dit niet het laagste punt is. Mogelijk krijgen we wel weer een bounce omhoog vanaf morgen of maandag, maar ik geloof er niets van dat die naar een nieuwe ATH zal gaan. Hooguit weer 2 tot 3 dagen omhoog om vervolgens weer omlaag te gaan.

Eind vorige week / begin deze week hadden we een mooie bounce van 8400 naar uiteindelijk 9800. Wat je dan ziet is dat zodra de 8400 aangetikt word we heel snel flink omhoog gaan. Dat heb ik tot nu toe niet gezien dus ik denk dat we nog wat lager zullen gaan voor we een bounce gaan zien. We sukkelen nu weer een beetje rond de 7800, maar ik vermoed dat het niet lang zal duren voor we weer omlaag gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
We lijken toch nog een sprongetje omhoog te maken. Grote buy order ook bij BTC op GDAX.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
ggj87 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 22:04:
We lijken toch nog een sprongetje omhoog te maken. Grote buy order ook bij BTC op GDAX.
Vindt het nog steeds niet overtuigend genoeg, we hadden ook de heletijd sprongetjes tussen 7900-8000 en nu tussen 7700-7800. Uiteindelijk stoppen die sprongetjes en dropt de prijs enorm snel 100$ naar beneden en gaan we vanaf daar weer sprongetjes maken...... 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ggj87
Woohoo! Nu ben ik ook geen echte miner :D

Wat is jullie hashrate?

[ Voor 24% gewijzigd door ggj87 op 17-03-2018 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Oke als die de 8100 overtuigend raakt, stap ik weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 22:17:
Oke als die de 8100 overtuigend raakt, stap ik weer in.
Check de stijging van 09:45 van vandaag eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Die was niet zo groot als deze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 22:22:
Die was niet zo groot als deze.
Klopt :)

Het ziet er trouwens wel uit als een goede bounce hoor. Dus voor de korte termijn kan het wel een goed plan zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 22:20:
[...]

Check de stijging van 09:45 van vandaag eens.
Dat is zeker waar...... Ik denk ook inderdaad dat dit een tijdelijke opleving is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 22:22:
[...]

Klopt :)

Het ziet er trouwens wel uit als een goede bounce hoor. Dus voor de korte termijn kan het wel een goed plan zijn :)
Ja inderdaad al werkt binance een beetje mee kan je mooi mee liften maar mijn pagina loopt dan gewoon compleet vast waardoor ik niks kan uitvoeren. Meer mensen last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Nog een mooie overlay van 2013/2014 gevonden tegenover nu.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RzwmtqBD1pH69s3gvrcRWZnY/full.jpg
Tominatie schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 22:26:
[...]

Ja inderdaad al werkt binance een beetje mee kan je mooi mee liften
Ben benieuwd naar morgen en volgende week. Gaan we weer een flinke bounce van 1000 maken, of gaan we verder zakken de hele week lang ? Ben bang voor het laatste.

[ Voor 56% gewijzigd door PilatuS op 17-03-2018 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viep
  • Laatst online: 23-07-2022
Ik werk sinds kort met stop loss orders. Kan iemand mij uitleggen waarom mijn BTC verkocht zijn voor € 6319 terwijl mijn stop loss op € 6350 stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
ggj87 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 22:11:

Wat is jullie hashrate?
Welke miner?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:29

p0st

Dutch Reefer

Viep schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 22:32:
Ik werk sinds kort met stop loss orders. Kan iemand mij uitleggen waarom mijn BTC verkocht zijn voor € 6319 terwijl mijn stop loss op € 6350 stond?
Als er geen vraag is voor 6350 op het moment dat jouw stop/loss geactiveerd wordt dan wordt de eerstmogelijke prijs gegeven, dat kan dus inderdaad 6319 zijn

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ggj87 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 22:11:

Wat is jullie hashrate?
Van 12hs tot ongeveer 17hs. Meestal wat daartussen in.

Heb er nu 7.18

Ook al meerdere phones geprobeerd, maar heb niet het gevoel dat het iets uitmaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 22:42:
[...]

Heb er nu 7.18

Ook al meerdere phones geprobeerd, maar heb niet het gevoel dat het iets uitmaakt.
15hs-20hs.
Tot nu toe 10.41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Van Electroneum.
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 22:42:
[...]

Heb er nu 7.18

Op wat voor telefoon is dat? Ik zit op een S6 en heb 38 H/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
De alts worden behoorlijk hard geraakt zeg, enige positieve is dat Govert binnenkort op een heerlijk prijsje terug te kopen is *O*

Nu wil ik eerst mijn bitcoin weer terugkopen op het aller laagste punt in deze dip, dan de stijging meemaken en als bitcoin zich daarna stabiliseert even kijken wat er van de alts overgebleven is om dan vooral op een mooi punt Govert in te kopen. Wordt een eitje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
ggj87 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 22:47:
[...]

Van Electroneum.

[...]

S8+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobdigi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 16:46
[...]

Van Electroneum.

[...]

Zit hier telkens tussen de 16 en 20 H/s met een S8+. Bijzonder dat jij dan 2x zoveel hebt :P

Zojuist nog een paar Goverts gekocht, staat ook nog een buy-order open op 26500 maar kon het toch niet laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
bobdigi schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 22:49:
[...]

Zit hier telkens tussen de 16 en 20 H/s met een S8+. Bijzonder dat jij dan 2x zoveel hebt :P

Zojuist nog een paar Goverts gekocht, staat ook nog een buy-order open op 26500 maar kon het toch niet laten.
Oh dat is wel raar ja. Waar kun je trouwens zien hoeveel ETN je hebt gemined? Moet je dan op 'Balans in afwachting' drukken? Daar staat nu 'Het huidige uitbetalingsbedrag is: 10 ETN'. In het hoofdscherm (waar je minen kunt starten/stoppen) staat nog steeds 0 ETN maar ben nog maar een krap uurtje bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viep
  • Laatst online: 23-07-2022
p0st schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 22:38:
[...]

Als er geen vraag is voor 6350 op het moment dat jouw stop/loss geactiveerd wordt dan wordt de eerstmogelijke prijs gegeven, dat kan dus inderdaad 6319 zijn
Ah, OK. Leermomentje. Alhoewel ik het wel een groot verschil vind, zeker voor BTC. Normaal zit er maar een paar euro verschil tussen de hoogste en de eennahoogste bieder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Hoe doen jullie dat met fees op Binance? Gewoon met BNB? Hoeveel van die BNB kun je het beste kopen? 1? 10? Ik had wel wat gekocht maar ben er denk ik al doorheen want ik zag dat hij BTC én BNB gebruikt als fee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
ggj87 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 22:51:
[...]

Oh dat is wel raar ja. Waar kun je trouwens zien hoeveel ETN je hebt gemined? Moet je dan op 'Balans in afwachting' drukken? Daar staat nu 'Het huidige uitbetalingsbedrag is: 10 ETN'. In het hoofdscherm (waar je minen kunt starten/stoppen) staat nog steeds 0 ETN maar ben nog maar een krap uurtje bezig.
Effe wachten nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
PilatuS schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 22:29:
Nog een mooie overlay van 2013/2014 gevonden tegenover nu.

[afbeelding]

[...]

Ben benieuwd naar morgen en volgende week. Gaan we weer een flinke bounce van 1000 maken, of gaan we verder zakken de hele week lang ? Ben bang voor het laatste.
Heb je nou gewoon een plaatje van 2014 achter dat van nu geplakt? Ik zie niet dat er ergens een overlap tussen de twee plaatjes is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-09 00:34
ggj87 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 22:53:
Hoe doen jullie dat met fees op Binance? Gewoon met BNB? Hoeveel van die BNB kun je het beste kopen? 1? 10? Ik had wel wat gekocht maar ben er denk ik al doorheen want ik zag dat hij BTC én BNB gebruikt als fee.
Dat ligt toch volledig aan het bedrag waarmee je trade? :P Aangezien de fee 0.05% is als je BNB gebruikt, kun je per $1 aan BNB voor $2000 aan trades maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Specy schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 22:54:
[...]

Heb je nou gewoon een plaatje van 2014 achter dat van nu geplakt? Ik zie niet dat er ergens een overlap tussen de twee plaatjes is.
Niet mijn plaatje, dat sowieso. Deze persoon heeft het blauwe van 2014 weg gelaten tot op nu.

Deze dan ? :P Is iets ouder, dat wel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3OBVS6JdIh1JygiG6Gfmwjl4/full.jpg

Edit: Natuurlijk zullen ze elkaar niet perfect volgen. Aan de andere kant geloof ik wel dat er nu zo'n beetje hetzelfde aan de gang is. We hebben een te extreme stijging gehad toen we naar de 20k gingen, net zoals toen we naar de 1k gingen in 2013. Verder is het een vrij standaard bubbel correctie verhaal. In 2014 ging het sowieso ook veel langzamer dan nu. Doe er mee wat je wil. Als je het complete onzin vind zoals veel mensen grafieken en TA vinden, helemaal prima :)

[ Voor 35% gewijzigd door PilatuS op 17-03-2018 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een authentieke ZTE axon mini 2016 chinaphone van 80 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Heb jij ze al in je wallet eigenlijk? Ik zit ook boven de 10 nu maar nog niks.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Crypts schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 23:06:
[...]

Heb jij ze al in je wallet eigenlijk? Ik zit ook boven de 10 nu maar nog niks.
Ja 10.15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Ik heb er nu 0,32 maar mijn hashrate is gezakt naar 13 H/s :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie tot mijn verbazing , dat icx ook omhoog kan _/-\o_
zo snel mogelijk deze bagger verkopen

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2018 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
ggj87 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 23:12:
Ik heb er nu 0,32 maar mijn hashrate is gezakt naar 13 H/s :'(
Ik pak zo'n 10 ETN in 3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Ton Hasselt schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 23:17:
[...]

en wat is de waarde daar van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Huh? Ik sta ineens weer onder de 10? :?

Ja zo kan ik het ook natuurlijk. :D Laat hem nog een nachtje draaien maar als er dan niks naar de wallet is verplaatst dan houdt het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 23:20:
[quote]Ton Hasselt schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 23:17:
[...]

en wat is de waarde daar van?
Zeker wel 35 cent. oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

woww...ik ben om,ik ga mee doen oOo

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2018 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Crypts schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 23:20:
[...]

Huh? Ik sta ineens weer onder de 10? :?

Ja zo kan ik het ook natuurlijk. :D Laat hem nog een nachtje draaien maar als er dan niks naar de wallet is verplaatst dan houdt het op.
Misschien ben je gehackt. :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon een jaartje op de achtergrond laten draaien. Dan heb ik er een stuk of duizend.

Ath voor electroneum is 23 eurocent.

Gokje dat de markt zich weer richting een ATH beweegt, en electroneum rond de 20 cent gaat staan, heb je toch gratis een 200 euries.

Maar waarschijnlijk wordt het een jaar die app draaien voor jan lul.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ggj87
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 23:37:
[...]

Gewoon een jaartje op de achtergrond laten draaien. Dan heb ik er een stuk of duizend.

Ath voor electroneum is 23 eurocent.

Gokje dat de markt zich weer richting een ATH beweegt, en electroneum rond de 20 cent gaat staan, heb je toch gratis een 200 euries.

Maar waarschijnlijk wordt het een jaar die app draaien voor jan lul.
Maakt niet uit, gratis geld jonguh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
24 h/s nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Nah, heb ze inmiddels binnen en meteen richting Kucoin geslingerd. Vaag muntje wel die etn... Moest persé 0.2 open houden maar de uiteindelijke fee is 0.01? Transfers kunnen enkele seconden tot uren duren, ook lekker vaag. :+

Raar ding maar hij is gratis dus tsja. :P

Edit: en binnen op Kucoin. :D

[ Voor 3% gewijzigd door Crypts op 17-03-2018 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Crypts schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 23:56:
[...]

Nah, heb ze inmiddels binnen en meteen richting Kucoin geslingerd. Vaag muntje wel die etn... Moest persé 0.2 open houden maar de uiteindelijke fee is 0.01? Transfers kunnen enkele seconden tot uren duren, ook lekker vaag. :+

Raar ding maar hij is gratis dus tsja. :P
Wie berekent die fee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
TA’s zijn niet aan mij besteed maar.. Voor diegene die er wel verstand van hebben...

Beweegt IOTA vandaag een beetje tegen de stroom in? Heb het idee dat die wat meer in het groen blijft hangen tov ‘de rest’..

Puur gebaseerd op af en toe lonken op mijn Coinstream app...?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

5,58 Ghs momenteel ... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Vraag me echt af waarom je ETN zou kopen, lol. Denk dat 'ie ooit wel 0 waard wordt want wat moet je ermee? En waarom zou je hem kopen als je hem gratis kan krijgen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Geen flauw idee, max fee is dus 0.2 dus dat moet je vrijhouden. Vervolgens wordt er een veel lagere fee berekend. Echt heel vaag maar goed, voor mij leuk om eens een kijkje te nemen op Kucoin. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Crypts schreef op zondag 18 maart 2018 @ 00:08:
[...]

Geen flauw idee, max fee is dus 0.2 dus dat moet je vrijhouden. Vervolgens wordt er een veel lagere fee berekend. Echt heel vaag maar goed, voor mij leuk om eens een kijkje te nemen op Kucoin. :)
Ik stort ze naar Cryptopia.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-09 00:34
Tominatie schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 23:59:
Vraag me echt af waarom je ETN zou kopen, lol. Denk dat 'ie ooit wel 0 waard wordt want wat moet je ermee? En waarom zou je hem kopen als je hem gratis kan krijgen...?
Tja, zoveel cryptocurrencies kunnen in theorie naar 0 gaan.

De opbrengst van het minen is erg minimaal, dus ik verwacht niet dat dit ervoor gaat zorgen dat mensen het niet meer gaan kopen. Electroneum zal vast een marketing/communityfund hebben, waarin ze een X-aantal coins hebben om onder andere dit soort projecten mee te kunnen financieren. Het is dus een vorm van marketing en naar mijn mening een vrij effectieve als je ziet hoeveel mensen er mee bezig zijn binnen dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Ton Hasselt schreef op zondag 18 maart 2018 @ 00:10:
[...]

Ik stort ze naar Cryptopia.
Onderhoud, ging dus niet. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Bmfd schreef op zondag 18 maart 2018 @ 00:13:
[...]

De opbrengst van het minen is erg minimaal, dus ik verwacht niet dat dit ervoor gaat zorgen dat mensen het niet meer gaan kopen. Electroneum zal vast een marketing/communityfund hebben, waarin ze een X-aantal coins hebben om onder andere dit soort projecten mee te kunnen financieren. Het is dus een vorm van marketing en naar mijn mening een vrij effectieve als je ziet hoeveel mensen er mee bezig zijn binnen dit forum.
Wordt flink in gehandeld op Cryptopia, 54,5 BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Bmfd schreef op zondag 18 maart 2018 @ 00:13:
[...]

Zeker waar, achja het is ook maar 3cent ofzoiets.

Off:
Bitcoin zak a.u.b. ff wat sneller en blijf niet de heletijd hangen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Donderdag 22-03 LTC support for Abra .... kon wel eens een leuke breakout betekenen. oOo

Eindelijk weer eens een platform dat gelijk goed ontvangen is, breed geaccepteerd wordt onder gebruikers en waar echt toekomst in zit als brug tussen crypto als gadget en crypto als betaalmiddel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aleen mijn govert kleurt nog groen :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2018 @ 01:26:
aleen mijn govert kleurt nog groen :|
Tja denk niet dat veel mensen in deze dagen mooie winsten hebben geboekt... Het is gewoon een marktcorrectie. Toch houdt bitcoin de heletijd lang stand en zijn de nieuwe lows niet enorm veel lager.
Ik wacht nog steeds langs de zijkant met mijn Tethers :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
ADA 1879 :o Valt me op dat bij NCASH de grote buy orders ook steeds lager worden gezet. Het was daarstraks nog 347, nu nog 331. Goed opletten bij de bounce welke alt je wilt, de prijzen worden flink omlaag getrokken, kan denk ik snel en hard gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik zou sowieso erg uitkijken met alts op het moment. Bitcoin is voor nu de veilige haven, alts gaan enorm hard naar beneden. Kijk naar ICX bijv. Nano etc.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Ja, maar als BTC weer gaat stijgen, stijgen de alts dan niet mee?

Ik zag net een buyorder op BTC/USD op GDAX verschijnen van 10 BTC en meteen verscheen er een sellorder van 10+ BTC om hem behendig tegen te houden.

[ Voor 53% gewijzigd door ggj87 op 18-03-2018 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
ggj87 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 01:46:
Ja, maar als BTC weer gaat stijgen, stijgen de alts dan niet mee?
Geen idee. Ik heb ff geen vertrouwen meer in alts, bitcoin is nu ook bezig met een rush naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Wat een trieste boel zeg, mijn portfolio.

De winter is nog niet over, dus ik ga maar voor een verlengde winterslaap. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Afbeeldingslocatie: https://tvc-invdn-com.akamaized.net/data/tvc_bf008d9c12b9183b027df743712d1a84.png

Ik vind het echt bizar hoe symmetrisch dit is. Als dit zo doorgaat dan zouden we vannacht of morgen naar de dip gaan en herstellen. Als :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Danny.G schreef op zondag 18 maart 2018 @ 01:49:
Wat een trieste boel zeg, mijn portfolio.

De winter is nog niet over, dus ik ga maar voor een verlengde winterslaap. :+
Treurig inderdaad en deze daling gaat nog wel ff door denk ik zo....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/e9UTkH/10btc.jpg

Wtf, iemand koopt gewoon in één keer 10 BTC. Soms vraag ik me wel eens af hoeveel geld mensen op hun GDAX account hebben staan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
ggj87 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 01:57:
[afbeelding]

Wtf, iemand koopt gewoon in één keer 10 BTC. Soms vraag ik me wel eens af hoeveel geld mensen op hun GDAX account hebben staan 8)7
Genoeg. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
ggj87 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 01:57:
[afbeelding]

En dat is nog peanuts op kraken zag ik weleens orders voorbijkomen van miljoenen euro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Ik zit zo eens te kijken naar het 24h volume op CMC en dat is nu meer dan 2x zo laag dan op 6 februari. Het is dit jaar nog niet zo laag geweest als nu. Ik weet niet precies wat dat betekent maar ik vind het opvallend.
Pagina: 1 ... 187 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!