En zo zie je maar Jeroen de meningen zijn verdeeld.jeroencuracao schreef op maandag 5 maart 2018 @ 16:37:
Wat verwachten jullie van Ripple op de korte termijn?
Verhip je hebt gelijk. Ik zat al bijna klaar met chips en cola.Verwijderd schreef op maandag 5 maart 2018 @ 16:43:
[...]
Morgen avond 23:00 uur NL tijd is het toch pas?
- Crossposting is niet toegestaan -
[ Voor 122% gewijzigd door .oisyn op 14-03-2018 19:40 ]
Verwijderd
Netjes hoor. Kan ik die bot kopen met automatische instellingen? Ben niet zo thuis in day traden.Junia schreef op maandag 5 maart 2018 @ 17:07:
Bot update:
Afgelopen dagen weinig tijd gehad om updates te geven en om te kijken naar de bot, maar hier zijn de resultaten. N.b: er zit 96 uur verschil t.o.v. het vorige gedeelde resultaat.
De eerste 9.5 dagen zitten er op en de resultaten zijn bijgewerkt.
24-02-2018 11:15 0.08393459 BTC 0.943 ETH %ETH
24-02-2018 16:20 0.08625404 BTC 0.962 ETH +2.01%
24-02-2018 23:22 0.08825106 BTC 0.972 ETH +3.07%
25-02-2018 11:22 0.08960079 BTC 0.967 ETH +2.54%
26-02-2018 17:55 0.08755125 BTC 0.980 ETH +3.92%
27-02-2018 17:55 0.08596764 BTC 0.991 ETH +5.09%
28-02-2018 17:55 0.08401266 BTC 0.966 ETH +2.43%
01-03-2018 17:55 0.08774631 BTC 1.04 ETH +10.28%
05-03-2018 17:55 0.08621139 BTC 1.113 ETH +18.02%
Net na het geven van de voorgaande update heb ik 2 dagen gedraaid met een whitelist die slechts 6 coins bevatte, hoewel het best prima ging merkte je toch dat zo'n 60% van het budget stof lag te happen omdat er te weinig pairings waren. Ondertussen de coin pairings weer geupdate met +- 29 coins (whitelist) en hij gaat er weer flink tegenaan.
Zie het topic dat over de bot gaat. Ik ben best bereid om de settings die ik nu gebruik (grotendeels gekregen van nAffie) te delen via DM.Verwijderd schreef op maandag 5 maart 2018 @ 17:11:
[...]
Netjes hoor. Kan ik die bot kopen met automatische instellingen? Ben niet zo thuis in day traden.
94K gaat em echt niet worden.tias86 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 07:46:
@bobdigi Altijd zelf je huiswerk doen, en beslissen wat jij denkt dat een goed instap moment is.
Ik ben geen fan van ven en blij dat ik dat het niet gekocht heb doordat gehype hier. En je hoeft niet alles te lezen he, je kan ook op trefwoorden zoeken in het forum.
Zit wel in GVT overigens want ---> MOON (einde onderbouwing)
Nog wat optimistischer als ik $94k in 2021![]()
https://www.reddit.com/r/...s/81zka0/gvt_94k_by_2021/
Maar je kan bijna niet fout gaan met een coin met 3.726.781 stuks in de omloop.
Ik heb er ook een zooitje gekocht in ieder geval holden tot de alpha in April.
Credits (CS) in 3 dagen tijd van 0.00025 ETH naar 0.00080ETH gegaan. Wil iemand de gok wagen? Het wordt echt massaal opgekocht op dit moment. 0.00087 terwijl ik dit typ. FOMO!
ETC slechts $1 à 1,50 eraf sinds de fork op block5500000. Niet het gebruikelijke bloedbad na een fork, evenement, nieuwsbericht, ...
Komt nog wel, vermoed ik. Bij VEN en NEO duurder het ook meer dan een dag voor de duik goed ingezet werd...The Redman schreef op maandag 5 maart 2018 @ 18:49:
ETC slechts $1 à 1,50 eraf sinds de fork op block5500000. Niet het gebruikelijke bloedbad na een fork, evenement, nieuwsbericht, ...
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Edit: ik ga me vanavond maar eens verdiepen naar de mogelijkheid om pushberichten te krijgen via een telegrambot om zo te zien wat voor sells/buys de PT bot heeft gedaan.
Done, werkt als een trein en was erg simpel om op te zetten via de wiki van PT.
Done, werkt als een trein en was erg simpel om op te zetten via de wiki van PT.
Betwijfel of de bodem al bereikt is als ik de EMA's bekijk, eerlijk gezegdtias86 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 16:38:
Net nog 8.66 GVT bijgekocht in de dip. Ik heb er nu 16.45!!
Had nog 7 minuten moeten wachten met posten misschien brengt dat geluk.
.
[ Voor 3% gewijzigd door TomTorquay op 05-03-2018 18:55 ]
Zie dat Suppoman daar net een livestream over heeft gehad... Meestal na zo'n shill filmpje van hem zie je een spike bij de coin.Greymore1 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 18:37:
Credits (CS) in 3 dagen tijd van 0.00025 ETH naar 0.00080ETH gegaan. Wil iemand de gok wagen? Het wordt echt massaal opgekocht op dit moment. 0.00087 terwijl ik dit typ. FOMO!
meh.
Mja, hij stijgt 2 of 3 dagen al bijna non-stop. Alleen 's nachts worden er een gedumped om daarna gewoon weer verder te stijgen. Geen idee wat dit voor munt is maar het zou een hele snelle transactie munt zijn geloof ik.nAffie schreef op maandag 5 maart 2018 @ 18:56:
[...]
Zie dat Suppoman daar net een livestream over heeft gehad... Meestal na zo'n shill filmpje van hem zie je een spike bij de coin.
Iemand hier de Mobile Miner van Electroneum al in gebruik? Wel grappig, het werkt tot nu toe ook aardig, buiten het feit om dat mijn telefoons er niet echt geschikt voor zijn. Zie dat mensen 50 H/s halen op nieuwe high end devices. Met mijn ouwe meuk (ZUK Z1) haal ik 5 H/s... Met m'n daily phone (Umidigi C Note 2) haal ik 12 H/s... Al 0,02 ETN gemined. Oh yeah
Mijn PF nog even aangepast, wat LTC gekocht en hou de BTC lekker, alles longterm.SCIxX schreef op maandag 5 maart 2018 @ 19:37:
Nog nooit zon stabiele dag als vandaag gehad voor mijn portfolio..
Misschien geen slecht idee om je er in te verdiepen. Heeft 'in theorie' veel meer gains te behalen dan alle andere coins die hier besproken worden. (hierbij zeg ik dus niet dat de coin ze ook gaat halen, maar de potentie is er zeker).Greymore1 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 19:11:
[...]
Mja, hij stijgt 2 of 3 dagen al bijna non-stop. Alleen 's nachts worden er een gedumped om daarna gewoon weer verder te stijgen. Geen idee wat dit voor munt is maar het zou een hele snelle transactie munt zijn geloof ik.
Lastig te zeggen. Ik ben wel pro xrp, en geloof ook dat de toekomst er mooi uit kan zien. Op korte termijn is het wel een gok.jeroencuracao schreef op maandag 5 maart 2018 @ 16:37:
Wat verwachten jullie van Ripple op de korte termijn?
Professioneel bedrijf, werkende producten, goede deals met andere grote bedrijven. Nu alle haters nog.
Morgenavond (dinsdag 6 maart 23 uur Nederlands tijd.Verwijderd schreef op maandag 5 maart 2018 @ 16:43:
[...]
Morgen avond 23:00 uur NL tijd is het toch pas?
Verwijderd
Laat de haters maar haten.Dacuuu schreef op maandag 5 maart 2018 @ 20:13:
[...]
Lastig te zeggen. Ik ben wel pro xrp, en geloof ook dat de toekomst er mooi uit kan zien. Op korte termijn is het wel een gok.
Professioneel bedrijf, werkende producten, goede deals met andere grote bedrijven. Nu alle haters nog.![]()
[...]
Morgenavond (dinsdag 6 maart 23 uur Nederlands tijd.
Verwijderd
We zijn door de 11.600 grens heen. Nu zouden er toch gouden bergen komen aan het eind van de regenboog?
Heb je hem zelf ook?Rezje schreef op maandag 5 maart 2018 @ 20:00:
[...]
Misschien geen slecht idee om je er in te verdiepen. Heeft 'in theorie' veel meer gains te behalen dan alle andere coins die hier besproken worden. (hierbij zeg ik dus niet dat de coin ze ook gaat halen, maar de potentie is er zeker).
Wat maakt deze coin beter dan bijv. Nano?
https://thebitcoin.pub/t/...e-vechain-red-flags/28388
RED FLAGS van VECHAIN, ik zal zelf geen comments geven
RED FLAGS van VECHAIN, ik zal zelf geen comments geven
[ Voor 28% gewijzigd door A87 op 05-03-2018 21:19 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
BTC heeft echt de héle dag tussen 11400 en 11600 bewogen, ben idd. erg benieuwd of -ie nu eindelijk door gaat zetten. Het weekend en ook vandaag waren atypisch: geen weekenddip met blue monday daarna. Ben licht positief gestemdVerwijderd schreef op maandag 5 maart 2018 @ 20:31:
We zijn door de 11.600 grens heen. Nu zouden er toch gouden bergen komen aan het eind van de regenboog?
Stop eens met plaatsen van linkjes, zonder tekstueel aan te geven waar het over gaat en of de lezer er
wat aan heeft, bedankt!
De 11600 grens is belangrijk.zilver7 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 20:40:
[...]
BTC heeft echt de héle dag tussen 11400 en 11600 bewogen, ben idd. erg benieuwd of -ie nu eindelijk door gaat zetten. Het weekend en ook vandaag waren atypisch: geen weekenddip met blue monday daarna. Ben licht positief gestemd
Sommige analisten noemen 11700.
Nou ja, ergens in die buurt dus
Dit maakt de weg naar boven vrij.
Zoals je hebt kunnen zien is er al een tijdje een voorzichtig stijgende lijn te zien.
Je wilt geen sterkte terugval, een kleine dip is niet erg als de dip maar hoger ligt dan de voorgaande dips.
Een soort trappetjes patroon
Zie ook dit wat ik vandaag al eerder geplaatst heb.
https://www.coindesk.com/...pauses-at-key-resistance/
Gelukkig wordt het stuk al in haar eigen reacties tegengesproken, want het slaat inhoudelijk nergens op en is al lang achterhaald. Rakel dan iig recente fud op en niet deze oude meuk.RaptorXS schreef op maandag 5 maart 2018 @ 20:43:
[...]
Stop eens met plaatsen van linkjes, zonder tekstueel aan te geven waar het over gaat en of de lezer er
wat aan heeft, bedankt!
Het zou straks best eens hard omhoog kunnen gaan. Of je nou gelooft in TA of niet, genoeg mensen wachten het nog even af tot de 11.700 doorbroken word om te kopen. Genoeg mensen die nog in fiat zitten en wachten om te kopen. Als die straks allemaal massaal gaan kopen kan het flink hard gaanHoppyF schreef op maandag 5 maart 2018 @ 20:48:
[...]
De 11600 grens is belangrijk.
Sommige analisten noemen 11700.
Nou ja, ergens in die buurt dus
Dit maakt de weg naar boven vrij.
Zoals je hebt kunnen zien is er al een tijdje een voorzichtig stijgende lijn te zien.
Je wilt geen sterkte terugval, een kleine dip is niet erg als de dip maar hoger ligt dan de voorgaande dips.
Een soort trappetjes patroon
Zie ook dit welke ik vandaag al eerder geplaatst heb.
https://www.coindesk.com/...pauses-at-key-resistance/
De koers gaat ook gelijk omlaag. Vanmiddag nog een leuke plus, nu al 1.5% in de min.
Ik geloof op zich niet zo in voorspellende TA's maar wat wel een feit is dat mensen gefocust zijn op harde grenzen en ronde getallen (in $).PilatuS schreef op maandag 5 maart 2018 @ 20:50:
[...]
Het zou straks best eens hard omhoog kunnen gaan. Of je nou gelooft in TA of niet, genoeg mensen wachten het nog even af tot de 11.700 doorbroken word om te kopen. Genoeg mensen die nog in fiat zitten en wachten om te kopen. Als die straks allemaal massaal gaan kopen kan het flink hard gaan
Limit orders staan ingesteld op dit soort waardes en bots stemmen hun koop/verkoop gedrag ook op deze grenzen. Het is vreemd maar zo gaat het wel in de praktijk.
Je weet dat je niet echt mined toch ? Het is een simulatie.ksborg schreef op maandag 5 maart 2018 @ 19:37:
Iemand hier de Mobile Miner van Electroneum al in gebruik? Wel grappig, het werkt tot nu toe ook aardig, buiten het feit om dat mijn telefoons er niet echt geschikt voor zijn. Zie dat mensen 50 H/s halen op nieuwe high end devices. Met mijn ouwe meuk (ZUK Z1) haal ik 5 H/s... Met m'n daily phone (Umidigi C Note 2) haal ik 12 H/s... Al 0,02 ETN gemined. Oh yeah
OKRaptorXS schreef op maandag 5 maart 2018 @ 20:43:
[...]
wat aan heeft, bedankt!
excuus
BITCONNECT trial date ( rechtzaak)
YouTube: Bitconnect Court Date Set! Trevon And Craig Afraid Of Prison! SEC Su...
YouTube: Bitconnect Court Date Set! Trevon And Craig Afraid Of Prison! SEC Su...
3 dagen geleden kwamen de threads al. 'morgen komt Ripple naar Coinbase'. Dit gaat al maanden rond om pumps te initiëren en zo blijkt: nu weerDacuuu schreef op maandag 5 maart 2018 @ 20:52:
[...]
Logisch toch, als je dacht dat dat morgen bekendgemaakt zou worden...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Heeft iemand een idee waarom NEO zo hard daalt?
volgens mij niet echt zinvol omdat de koers op 0,07 usd staat en je waarschijnlijk meer kwijt bent aan je mobiel opladen ?vinno86 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 21:15:
[...]
Je weet dat je niet echt mined toch ? Het is een simulatie.
11,7k gehaald
.
Btc stijgt verder. Deze week nog de 12k en dan ligt alles open?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ja, balen. Mijn grootste aandeel is NEO en m'n portfolio waarde krimpt snel zo. De waarde in BTC daalt zo hard dat ik ook geen winst haal uit de stijging van BTC zelf.rav994 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 21:21:
Maar alle alts dalen nu keihard.
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Dat is wel de verwachting.RickvN schreef op maandag 5 maart 2018 @ 21:23:
11,7k gehaald.
Als de BTC (weer) diep gaat vallen raakt het vertrouwen op een gegeven moment zoek.
Een enkele dip is geen probleem maar te diepe dips kort achter elkaar wel, zeker als je net in een herstelfase zit.
Stijgt de BTC door dan versterkt het vertrouwen en trekt de handel aan ook van de alt coins.
Er is redelijk wat kritiek de afgelopen dagen, omdat NEO nogal centraal is en omdat de blockchain een paar dagen geleden tijdelijk niet werkte, omdat een node het niet deed.rav994 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 21:21:
Volgens mij is het met deze tweet begonnen, dus je kunt de thread even lezen.
https://twitter.com/ercwl/status/970294228122263552?s=20
ziet er niet heel best uit hoewel ik er niet echt verstand van heb die systemenBmfd schreef op maandag 5 maart 2018 @ 21:28:
[...]
Er is redelijk wat kritiek de afgelopen dagen, omdat NEO nogal centraal is en omdat de blockchain een paar dagen geleden tijdelijk niet werkte, omdat een node het niet deed.
Ehm.. Bitcoin, we have a problemHoppyF schreef op maandag 5 maart 2018 @ 21:27:
[...]
Dat is wel de verwachting.
Als de BTC (weer) diep gaat vallen raakt het vertrouwen op een gegeven moment zoek.
Een enkele dip is geen probleem maar te diepe dips kort achter elkaar wel, zeker als je net in een herstelfase zit.
Stijgt de BTC door dan versterkt het vertrouwen en trekt de handel aan ook van de alt coins.
Aangetikt wel ja, maar er doorheen niet. Er staat nog een flinke sellwall op 700.
Hodl lekker verderRichh schreef op maandag 5 maart 2018 @ 21:19:
[...]
3 dagen geleden kwamen de threads al. 'morgen komt Ripple naar Coinbase'. Dit gaat al maanden rond om pumps te initiëren en zo blijkt: nu weer
Dat stond toch in de sterren geschreven? Kijk eens naar de chart van de afgelopen 3 maand. NEO, hoe goed ook, was best wel redelijk overkocht, dus een correctie is best welkom. Daar heeft die FUD-link vrij weinig mee te maken. We zitten nu terug op het pre-ONT-niveau. Eens kijken hoe diep we uiteindelijk terugzakken. Moest BTC opeens ineenstuiken, dan worden het bloedige taferelen bij ETH, NEO en een hele hoop andere alts.HaTe schreef op maandag 5 maart 2018 @ 21:26:
[...]
Ja, balen. Mijn grootste aandeel is NEO en m'n portfolio waarde krimpt snel zo. De waarde in BTC daalt zo hard dat ik ook geen winst haal uit de stijging van BTC zelf.
Maar alle alts dalen nu keihard.
[ Voor 3% gewijzigd door TomTorquay op 05-03-2018 21:46 ]
En nu op twitter de eerste 'ETC komt op Coinbase' berichten om de ETC dump te stoppen..Richh schreef op maandag 5 maart 2018 @ 21:19:
[...]
3 dagen geleden kwamen de threads al. 'morgen komt Ripple naar Coinbase'. Dit gaat al maanden rond om pumps te initiëren en zo blijkt: nu weer
(Wat eerlijk gezegd niet 100% onlogisch zou zijn. BTC->BCH, ETH->ETC?)
Valt mee. NEO bleef eigenlijk best wel stabiel. Als ik nu naar de dagelijkste RSI kijk dan is het best oversold, dus ik verwacht niet dat het nog veel lager gaat.. Maar ja, wat zegt die RSI nu eigenlijk? Ik heb gekkere dingen zien gebeurenTomTorquay schreef op maandag 5 maart 2018 @ 21:43:
[...]
Dat stond toch in de sterren geschreven? Kijk eens naar de chart van de afgelopen 3 maand. NEO, hoe goed ook, was best wel redelijk overkocht, dus een correctie is best welkom. Daar heeft die FUD-link vrij weinig mee te maken. We zitten nu terug op het pre-ONT-niveau. Eens kijken hoe diep we uiteindelijk terugzakken. Moest BTC opeens ineenstuiken, dan worden het bloedige taferelen bij ETH, NEO en een hele hoop andere alts.
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Op 15 december was NEO $33 waard. Nu nog steeds $112. "Best wel stabiel", huh?
Ter vergelijk, BTC was toen $13500 en nu $11600
ETH was $650, nu $850.
Dus ja, NEO staat best nog steeds extreem hoog en een correctie zou niet vreemd zijn. Wat mij betreft geeft deze vergelijking ook de reden weer waarom ETH de laatste week/weken niet echt meer vooruit gaat.
.
ETH was $650, nu $850.
Dus ja, NEO staat best nog steeds extreem hoog en een correctie zou niet vreemd zijn. Wat mij betreft geeft deze vergelijking ook de reden weer waarom ETH de laatste week/weken niet echt meer vooruit gaat.
.
[ Voor 24% gewijzigd door TomTorquay op 05-03-2018 21:57 ]
Ik denk dat de chains met de grootste community en projecten de meeste alts gaan overnemen.
Denk ook dat Neo en Ada makkelijk de potentie hebben om Eth over te nemen.
Die kunnen dan nog wel moonen.
Bij het investeren kijken jullie ook naar de ceo’s?
Persoonlijk ben ik nogsteeds van mening dat ADA de nummer 1 blockchain gaat worden.
Charles, da hongfei of vitalik?
Persoonlijk ben ik nogsteeds van mening dat ADA de nummer 1 blockchain gaat worden.
Hmm, beetje ontluisterend om te lezen wel dit. Deze man zegt feitelijk dat het consensussysteem van NEO zo simplistisch is opgezet dat de eerste de beste fout het systeem al nekt:Bmfd schreef op maandag 5 maart 2018 @ 21:28:
[...]
Er is redelijk wat kritiek de afgelopen dagen, omdat NEO nogal centraal is en omdat de blockchain een paar dagen geleden tijdelijk niet werkte, omdat een node het niet deed.
'This happened on the live NEO mainnet, a cryptocurrency valued $7.8 billion. Without exaggeration, this is the most blatant display of sheer incompetence I've ever seen from a project in this space. No project with *any* form of code review would have allowed this to happen.'
Dat is neppe shit wat niet klopt.zilver7 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 21:57:
[...]
Hmm, beetje ontluisterend om te lezen wel dit. Deze man zegt feitelijk dat het consensussysteem van NEO zo simplistisch is opgezet dat de eerste de beste fout het systeem al nekt:
'This happened on the live NEO mainnet, a cryptocurrency valued $7.8 billion. Without exaggeration, this is the most blatant display of sheer incompetence I've ever seen from a project in this space. No project with *any* form of code review would have allowed this to happen.'
Dat is waar, de engie reden dat ik het grootste aandeel NEO heb is vanwege deze stijging, dus eigenlijk mag ik niet klagen.TomTorquay schreef op maandag 5 maart 2018 @ 21:54:
Op 15 december was NEO $33 waard. Nu nog steeds $112. "Best wel stabiel", huh?
ETH was $650, nu $850.
.
Waarom specifiek ADA, die hebben in feite nog helemaal niks toch? Behalve een fatsoenlijk dev-team (van horen zeggen)DeeSung schreef op maandag 5 maart 2018 @ 21:57:
Ik denk dat de chains met de grootste community en projecten de meeste alts gaan overnemen.
Suggereer je hiermee dat NEO toch Byzantine fault tolerant is?
[ Voor 6% gewijzigd door The Redman op 05-03-2018 22:07 ]
Iemand koopt net ff 173.000 stuks ICX op Binance, marktordertje 
Je zou toch zeggen dat zo iemand iets weet wat wij niet weten..
[ Voor 44% gewijzigd door FaceDown op 05-03-2018 22:08 ]
Groetjes, FaceDown.
ADA samen met NEO en ETH in één rijtje noemen vind ik ook nogal vreemd, ja.Blik1984 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:05:
[...]
Waarom specifiek ADA, die hebben in feite nog helemaal niks toch? Behalve een fatsoenlijk dev-team (van horen zeggen)
2 dagen Credits (CS) zou de nieuwe ETH moeten gaan worden. (welke niet) https://tidex.com/exchange/cs/eth geef toe dat deze stijging abnormaal is binnen zo'n korte tijd. Doen weinig coins hem na, zeker net na de ICO. Aardige kans dat hij dropt als mensen die hype weer even zat zijn. Wat zal de bodem worden? misschien tussen de 0.00050-0.00060 ETH.
"Experience" inderdaad... En het schiet voor geen meter op dus ik kijk het even aan en kap er waarschijnlijk wel een keer mee. Toch: het is eens iets anders.vinno86 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 21:15:
[...]
Je weet dat je niet echt mined toch ? Het is een simulatie.
Oh.. sorry, wilde jij er ook nog een paar?
kom ik aan met me 67 stuksFaceDown schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:08:
Neo heeft gereageerd op die post. Op de Neo reddit vind je die post wel.The Redman schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:05:
[...]
Suggereer je hiermee dat NEO toch Byzantine fault tolerant is?Beetje inhoud is wel wenselijk.
Nee heb al genoeg shitcoinsRookieRooster schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:09:
[...]
Oh.. sorry, wilde jij er ook nog een paar?
Groetjes, FaceDown.
Laten we het hopen...FaceDown schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:08:
ik ben afgelopen dagen ook van 25 naar 113 stuks gegaan
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
net even de Q&A doorgenomen met CPO van Achain. Zit aardig wat in de pijplijn, new whitepaper en rebranding in Q2 2018, new light PC wallet maart 2018 en ze gaan eindelijk wat doen aan marketing in het Westen.
Koers staat op slechts USD 0,34. Zou zeggen dat er dus nog genoeg ruimte is voor groei met een marketcap van 110 mio.
EDIT:
Zie nu wel dat de circulating supply zowel op coinmarketcap als livecoinwatch te laag staat aangegeven.
Wordt 300 mio aangegeven. Werkelijke circulating supply bedraagt echter 466 mio.
Market cap zodoende ca 171 mio!
Koers staat op slechts USD 0,34. Zou zeggen dat er dus nog genoeg ruimte is voor groei met een marketcap van 110 mio.
EDIT:
Zie nu wel dat de circulating supply zowel op coinmarketcap als livecoinwatch te laag staat aangegeven.
Wordt 300 mio aangegeven. Werkelijke circulating supply bedraagt echter 466 mio.
Market cap zodoende ca 171 mio!
Hoewel dat natuurlijk prima zou kunnen... denk ik eerder dat dit gewoon mensen zijn die geen feeling meer hebben met de bedragen waarmee ze speculeren. Voor sommige mensen (en dat zijn toevallig vaak ook de mensen die hier rijk mee zijn geworden) is dit gewoon speelgeld.FaceDown schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:08:
KinderspelFaceDown schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:08:
https://www.investopedia....ught-400-million-bitcoin/
All bitcoin crashes
https://cdn.howmuch.net/a...horrific-crashes-865c.png
Zo random als wat
Zo random als wat
[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 05-03-2018 22:21 ]
Wat een gekte rondom CS bijna 4x ICO prijs binnen 2 dagen tijd. Hoezo hyped?
Omdat ada ook een platform wordt met hun eigen virtual machine en Ada kan je gewoon ruilen hoor. Ze hebben een eigen wallet.Blik1984 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:05:
[...]
Waarom specifiek ADA, die hebben in feite nog helemaal niks toch? Behalve een fatsoenlijk dev-team (van horen zeggen)
Ik vind dat als cryptos iets gaat worden er iig wel onderzoek gedaan moet worden naar de verschillende consensus ed. Dat is wat ze bij Ada doen. Dat gaan in het begin langzaam maar het is beter dan achteraf problemen hebben. Zoals ethereum en neo.
Ethereum wil bijv nu POS gaan invoeren. Maar Ada heeft dat denk ik eerder geimplementeerd. Je ziet ook dat er nu projecten overlopen naar neo vanwege de transactiesnelheid.
Er zijn natuurlijk veelmeer platform coins ik had de grootste gepakt.
[ Voor 4% gewijzigd door DeeSung op 05-03-2018 22:29 ]
Nu je het zegt.. was bijna vergeten dat ik die ook nog had!
Groetjes, FaceDown.
Niet getreurd, ik ook.FaceDown schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:28:
[...]
Nu je het zegt.. was bijna vergeten dat ik die ook nog had!
Ik vind ven helemaal niets. Meer dan 80% van alle ven heeft milj en trudheim nodes.
Die creeren iets van 90% van totale thor
Snap ik ook wel, zou het wel grappig vinden a;ls mensen dat echt denken haharav994 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 17:56:
[...]
94K gaat em echt niet worden.
Maar je kan bijna niet fout gaan met een coin met 3.726.781 stuks in de omloop.
Ik heb er ook een zooitje gekocht in ieder geval holden tot de alpha in April.
Maakt al nietr meer uit, gewoon gekocht en ik zie het wel naar boven of beneden gaan..TomTorquay schreef op maandag 5 maart 2018 @ 18:54:
[...]
Betwijfel of de bodem al bereikt is als ik de EMA's bekijk, eerlijk gezegd
.
Inderdaad. Ik vind euro's ook niks.. meer dan 90% heeft 99,999% van alle euro's.DeeSung schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:31:
Ik vind ven helemaal niets. Meer dan 80% van alle ven heeft milj en trudheim nodes.
Groetjes, FaceDown.
Ik de rest.FaceDown schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:36:
[...]
Inderdaad. Ik vind euro's ook niks.. meer dan 90% heeft 99,999% van alle euro's.
Het lijkt echter wel gewoon een gestage groei.Greymore1 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:22:
Wat een gekte rondom CS bijna 4x ICO prijs binnen 2 dagen tijd. Hoezo hyped?
In maart komt ie ook op een exchange lees ik, dat is opzich ook wel vrij snel.
Ik durf m'n winst niet nu al te pakken eigenlijk
Verwijderd
Grappig, die van 2013 tot 2015... 411 dagen correctie. Maar we hebben afgelopen crash ook een beste duik gemaakt. 70%. Echt benieuwd of de markt zich hersteld en weer een gigantische ath neer gaat zetten.A87 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:19:
All bitcoin crashes
Zo random als wat
Idd. Euros en venFaceDown schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:36:
[...]
Inderdaad. Ik vind euro's ook niks.. meer dan 90% heeft 99,999% van alle euro's.
Of april 2013, -83% in 2 dagen! Ehm... hodl?Verwijderd schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:41:
[...]
Grappig, die van 2013 tot 2015... 411 dagen correctie. Maar we hebben afgelopen crash ook een beste duik gemaakt. 70%. Echt benieuwd of de markt zich hersteld en weer een gigantische ath neer gaat zetten.
Even een vraagje tussendoor; Stel ik mine ETH. Op dit moment komt dit op mijn Nanopool account uit. Máár, ik heb ook een Bitstamp Etherium Wallet/adres. Kan ik niet gewoon direct naar Bitstamp minen?
Men zegt dat het wél kan, maar er is werkelijk geen info over te vinden. Ik zie wel dat mensen direct naar Coinbase minen, maar dat dit door Coinbase afgeraden word.
Men zegt dat het wél kan, maar er is werkelijk geen info over te vinden. Ik zie wel dat mensen direct naar Coinbase minen, maar dat dit door Coinbase afgeraden word.
Ik zou nooit naar een exchange minen.Dutchy007 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 23:45:
Even een vraagje tussendoor; Stel ik mine ETH. Op dit moment komt dit op mijn Nanopool account uit. Máár, ik heb ook een Bitstamp Etherium Wallet/adres. Kan ik niet gewoon direct naar Bitstamp minen?
In theorie kan dat wel, je pool account hangt ook een wallet aan toch? Je kunt voor zover ik weet zelf thresholds instellen wanneer er uitbetaald moet worden maar naar welk adres maakt niet gek veel uit.Dutchy007 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 23:45:
En de onderbouwing?
[ Voor 12% gewijzigd door Crypts op 05-03-2018 23:54 ]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
Las vandaag iets over space mining, gaat volgens de schrijver van het artikel nog veel groter worden dan crypto valuta als je daar als early adopter in investeert. Gaat over het delven van grondstoffen op asteroides.
Moondust.Verwijderd schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 00:05:
Las vandaag iets over space mining, gaat volgens de schrijver van het artikel nog veel groter worden dan crypto valuta als je daar als early adopter in investeert. Gaat over het delven van grondstoffen op asteroides.
Hoe slim is het om nu 0x te kopen? Je koopt het wel in een dip dan..
Verwijderd
Na een paar maand te hebben gelezen in dit hoogwaardige forum ook maar eens een berichtje droppen.
Wat mij opvalt is dat de marketcap nagenoeg gelijk blijft en de alts langzaam maar zeker leeggetrokken worden. Stel btc gaat weer naar 70-80% dominantie krijg je een stabiele btc van rond de 18-20k wat in theorie weer voor een nieuwe hype kan zorgen.
Voor de ervaervaren cryptotijgers hier, is dat een patroon wat zich eerder afgespeeld heeft?
Wat mij opvalt is dat de marketcap nagenoeg gelijk blijft en de alts langzaam maar zeker leeggetrokken worden. Stel btc gaat weer naar 70-80% dominantie krijg je een stabiele btc van rond de 18-20k wat in theorie weer voor een nieuwe hype kan zorgen.
Voor de ervaervaren cryptotijgers hier, is dat een patroon wat zich eerder afgespeeld heeft?
''The Ethereum blockchain is an open, borderless financial system that represents a wide variety of assets as cryptographic tokens. In the future, most digital assets and goods will be tokenized.''ggj87 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 00:07:
Hoe slim is het om nu 0x te kopen? Je koopt het wel in een dip dan..
vage website vage verklaringen.
Dit ook:
''0x protocol is a pluggable building block for dApps that require exchange functionality. Join the many developers that are already using 0x in their web applications and smart contracts.
Learn how in our 0x.js and smart contract docs''
Met een team allemaal groentjes die zeggen dat ''many developers are using 0x allready''
Zal wel weer verdwijnen binnen een paar jaar....
Zo weinig lezen en je ziet al te veel.
[ Voor 53% gewijzigd door A87 op 06-03-2018 00:22 ]
Heb ik ook al eens gedaan, bye bye coins.Crypts schreef op maandag 5 maart 2018 @ 23:53:
[...]
In theorie kan dat wel, je pool account hangt ook een wallet aan toch? Je kunt voor zover ik weet zelf thresholds instellen wanneer er uitbetaald moet worden maar naar welk adres maakt niet gek veel uit.
[...]
En de onderbouwing?
Vaak raden ze het ook af, ik zou dus het risico niet nemen.
Ik twijfel om vannacht in usdt te stappen vanuit BTC gezien er vast en zeker een correctie gaat komen. Wat doen jullie?
Slapen.PHPResource schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 00:11:
Ik twijfel om vannacht in usdt te stappen vanuit BTC gezien er vast en zeker een correctie gaat komen. Wat doen jullie?
Je kunt ook terug verkopen naar EUR, dat lijkt me iets veiliger dan USDT of waar handel je precies in BTC?PHPResource schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 00:11:
Waarom moet er gecorrigeerd worden dan?PHPResource schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 00:11:
Er zit een handje coins op Binance dus usdt is dan de enige optie. De groei is inderdaad gestaag en gezond maarja correcties komen en gaanggj87 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 00:14:
[...]
Je kunt ook terug verkopen naar EUR, dat lijkt me iets veiliger dan USDT of waar handel je precies in BTC?
BCD op Binance +80%...met piek van 100%
Dat klopt natuurlijk wel, maargoed ik zie zelf geen enkele aanleiding om te denken dat hij morgen -5% of nog dieper gaat doen. Bij zulke kleine verschillen vind ik het te risicovol om uit te stappen en in te stappen.PHPResource schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 00:17:
De groei is inderdaad gestaag en gezond maarja correcties komen en gaan
Voor hetzelfde geld staat hij morgen opnieuw op +2% en dan baal je.
Het is precies roulette; rood (dalen) of zwart (stijgen). Met een hele kleine kans dat je de 0 krijgt - maar dan mag je bij crypto je inzet gewoon houden
Heb je geen GDAX account?PHPResource schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 00:17:
[...]
Er zit een handje coins op Binance dus usdt is dan de enige optie. De groei is inderdaad gestaag en gezond maarja correcties komen en gaan
Ik zit nu even naar Neo te kijken, die staat ook lekker laag nu. Of OMG? Die moeten ooit toch ook een keer weer stijgen?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!